Toon posts:

pc blijft uitvallen...

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Gisteren viel mijn pc ineens uit. Ik had al het idee dat er iets niet goed was met de pc koeling, want er kwam zo af en toe een raar geluid uit de kast. Toen ik mijn pc even later even met open kast aanzette, zag ik dat de fan inderdaad niet goed draaide. Een nieuw koeling erin, en t probleem was opgelost...

...dacht ik, totdat ik de pc opstartte. Alles goed en wel, totdat ik mezelf bij windows aanmeld. Hij gaat de instellingen laden en valt daarna meteen uit.
Ook als ik bij het aanmeldscherm op afsluiten druk, valt ie meteen uit, zonder zich netjes af te sluiten. Hierna kan ik de computer ook niet meer aanzetten, totdat ik de voedingskabel er even uit heb gehaald en er weer in doe. Dan begint hetzelfde liedje weer van voor af aan. In de bios heb ik gekeken hoe warm de cpu wordt, maar die wordt niet warmer dan 40 tot 43 graden.
Deze nieuwe fan draait ook gewoon goed...

Wat kan hier mis zijn? HELP!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:29

Nemesizz

Untouchable

Post eens wat meer specs:

Moederbord:
Type processo:
(andere apparaten) zoals HD's, videokaart enz.
En het merk voeding en de wattage.

Misschien dat je dan wat beter opweg geholpen kunt worden ;)

Verwijderd

En als je Windows (welke versie?) gewoon op het aanmeldscherm laat staan, blijft 'ie dan draaien?

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 08:34
Welkom op GOT. :)

Voor je een topic start , lees voor je post eens de algemene FAQ

Vermeld zeker je spec's, dit kan ook een voedingprobleem zijn. ;)

Dit kan je waarschijnlijk ook helpen...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem voortaan eens netjes de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum door eer je een topic opentt: PMG FAQ en PMG Beleid. Daarin zul je o.a. de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter vinden en een duidelijke uiteenzetting hoe je een "Help, mijn PC doet het niet!" topic behoort te starten.

Verder verzoek ik je om de [faq]registratievoorwaarden[/] en met name het forumgedrag gedeelte eens aandachtig te doornemen wat we hier op GoT van de gebruikers verwachten. Ik kan namelijk op geen enkele manier uit de topicstart opmaken of je ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is hier dus niet de bedoeling ;)

Dit topic is gesloten.