Windows Operating Systems - FAQ *oud*

Pagina: 1
Acties:
  • 3.009 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

FAQ: Windows Operated Systems

Deze FAQ is verouderd! Kijk hier: Windows Operating Systems - FAQ voor de nieuwe versie.

Inleiding

Welkom op Windows Operated Systems. Dit deel van GoT is bedoeld voor alle vragen en opmerkingen over elke Windows versie. Wel gelden hier de regels van de GoT FAQ en onze policy. Deze FAQ is zeer uitgebreid. De onderdelen Warez en Abandonware zijn voor Windows Operated Systems (WOS) zeer nuttig.

« ·^

Algemeen veel gestelde vragen

« ·^

Windows XP/2000 veelgestelde vragen

« ·^

Nuttige links

« ·^

WOS op IRC

Mocht je overigens even gezellig willen kleppen met andere reguliere gebruikers uit Windows Operated Systems, of je hebt een snelle vraag, kom dan eens langs op IRC op #WOS.

« ·^

Opmerkingen

Voor deze FAQ staan we altijd open voor ideeen of suggesties. Mensen die een serieuze aanvulling hebben kunnen deze ons mailen op wosmods@tweakers.net of kunnen een reply plaatsen in dit topic: FAQ, wie heeft er opmerkingen, aanmerkingen en/of suggesties. Voor mensen die de oude FAQ nog willen bewonderen: Windows Operated Systems - FAQ - *oud*

Have fun @ Windows Operated Systems :)

« ·^

Moderators

We staan natuurlijk open voor verbeteringen / aanpassingen van de policy en FAQ. Dus als je iets te melden hebt kan je ons altijd e-mailen op wosmods@tweakers.net of een van ons een ICQ berichtje sturen :)

elevator
email:
leon1e
email:
email:

« ·^

Inhoudsopgave

[ Voor 63% gewijzigd door F_J_K op 13-03-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Changelog

• 12-02-2005: King_Louie heeft [HOWTO] Een Windows 2003 webserver geschreven.
  • 27-11-2004: sanfranjake toegevoegd aan de moderators lijst
  • 15-11-2004: www.win2kwereld.nl opgenomen in de nuttige links
  • 15-11-2004: Spelfoutje(s) eruit gehaald
  • 15-11-2004: Startup ControlPanel toegevoegd aan de FAQ
  • 15-11-2004: MCE als OS opgenomen in de policy.
  • 08-10-2004: "Waar vind ik MSCONFIG" hernoemd naar: "Hoe vindt ik programma's die automatisch opstarten" en uitgebreid.
  • 08-10-2004: Ik krijg opeens het welkomst scherm in XP terwijl ik dat uit had gezet? toevoegd aan de FAQ.
  • 08-10-2004: "Cannot copy ATAPI.SYS" tijdens installatie van servicepack? toegevoegd aan de FAQ.
  • 08-10-2004: Dode links geupdate en verwijderd waar nodig.
  • 08-10-2004: Windows NT4 teksten geupdate - NT4 is niet meer ondersteund.
  • 08-10-2004: Windows 2003 verhaal uitgebreid en meer up to date gebracht.
  • 13-03-2005: elevator heeft een nieuwe FAQ-index gelanceerd: hier dus \o/

Dat maakt deze versie vanaf heden verouderd. Pas ajb je bookmarks aan enzo :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 13-03-2005 20:03 ]

Dit topic is gesloten.