FUBAR schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:57:
Iemand al ervaring met de LE's van de Golden Elite TweakShop?
Zij verkopen de kaarten (leadtek) met 8, 12/16 of 16-6 garantie
dwz. dat bijvoorbeeld bij de laatste variant alles open gezet kan worden en deze foutloos en zonder artifacs door de benchmarks van 3dmark '03 en '05 komt.
kan ik er dan redelijkerwijs ook vanuit gaan dat ze in spellen ook artifact-vrij zijn?
Die 16-6 is daar 260 euro, maar als ik gegarandeert een 16-6 kaart krijg, dan heb ik dat er best voor over
Eeeh, nou...voordat ik dat deed zou ik eerst es willen weten wat die kaart in HL2/Far Cry/Doom 3/etc.../etc... doet.
Maarja, dan hebben we het nog enkel over zichtbare artifacts. Dan hebben we nog: uitvallend beeld, NV errors, pipe niet kunnen klokken etc...
DDR2 heeft op sommige FX kaarten gezeten. Tis geflopt als mem voor graka's
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:13:
Ik heb al mijn hele leven ATI gehad, maar eind deze week ga ik een Aopen 6800LE REv.3 hebben, en heb maar 1 vraag: Welke drivers moet ik gebruiken? Ik snap niets van de forceware drivers. De ene gebruikt 66.xx en de andere 72.xx ofzo Daar is toch veel verschil tss? niet?
Tizzur zo moeilijk aan? Tis gewoon de versie, welke je ook pakt; elke kaart paktie (ja zelfs die van jaren terug). Pak de laatste officiële, maar als je wilt experimenteren kan je op zoek gaan naar de Beta's
DesertShooter schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:24:
Mijn aopen 6800le is net dood, ik krijg een nieuwe. Ik zit nu te twijfelen of ik 50 Euro bij zal leggen voor een Nu. Ik heb dan meer kans dat ik deze keer (weer) alle pipes open krijg..! Maar is het die 50 euro wel waard? Kun je een Nu trouwens beter clocken dan een Le? Stock is de nu 25 mhz hoger, so?
Kzou leggen...leg het erbij

, kijk of het klokken/unlocken werkt, zo nee zeg je gewoon dat het performance verschil te klein is en neem je een LE terug

. En begin weer van vooraf aan

Zie je dat met RT monitoring tijdens het spel? Terugklokken nadat de 3D app tijdelijk inactief is geweest (Alt-tab of exit) is uiteraard compleet normaal. Coolbits klokt enkel als het nodig is, maar gezien je beschrijving van haperende performance en error...
Enne 16/6 met 400 op de core...tis wel redelijk ver. Probeer het es een tijdje met 1 quad pipes minder. Als dat werkt, zet uit en pak de ander, herhaal. Of uiteraard je klok verlagen...
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:03:
Weet iemand hoe ik de optie "NVIDIA-beeldscherm" kan weghalen? Ik krijg het wanneer ik met de rechter muis op mn desktop klik. Tenvens wanneer ik op een videobestand klik, staat er de optie "Afspelen op mijn TV". Deze wil ik ook graag weghebben.
Ik heb een AOpen 6800LE met 66.93 drivers.
Kijk es hier met Regedit (hier kan je ook dingen toevoegen aan je rechtsklik menuutje, mits je weet hoe

):
HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\shell\
Maar ik denk niet dat het daar staat...zoek gewoon in je Registry waar "Afspelen op mijn TV" staat (misschien meerdere instanties, doorzoeken tot het einde).
Maar waarom je de optie "NVIDIA-beeldscherm" weg wilt hebben beats me. Das een directe shortcut naar je beeldscherm instellingen. Hoef je niet meer: Rechtsklik, Eigenschppn, Settings, Geavanceerd, GF6800LE te doen.