[Contest] Fotorestyle

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 9.173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

LOL :D
[...]

Jup. Komt binnenkort voor de bakker... dan ga ik die post weer up-to-date maken...
spanx vrind
ThunderNet schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:38:
Wip numero uno

[afbeelding]
ben nog niet helemaal tevreden over de lakkleur,
wil er nog andere velgen in hebben, en de chromenstrips beter laten lijken...
neu, dat zou ik ook niet wezen, vet chemisch kleurtje, als je alle 3 de kleurtjes nou es wat naar beneden draait, krijg je mooi donkerblauw :|

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:48

ThunderNet

Flits!

wip
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~bart.ubels/contest2zb.jpg
Naar mijn idee is deze kleur al een stuk realistischer, ook heb ik de chromen sierstrips al aangepakt. Nu is de grill aan de beurt. iemand nog suggesties?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

ThunderNet schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:31:
wip
[afbeelding]
Naar mijn idee is deze kleur al een stuk realistischer, ook heb ik de chromen sierstrips al aangepakt. Nu is de grill aan de beurt. iemand nog suggesties?
xie het verschil niet echt hendrik :S

probeer je hele fantasie er es op los te laten, en haal deze of gene rare frats uit. Of probeer em uber te tunen, zoals nog niemand dat gedaan heeft....echt dat de pk's van het beeld knallen ofzo....u know :?

/otto'savondjeslapouwehoeren

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:23

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Realistisch? Vind ik niet :) De auto geeft zelfs in de schaduw nog licht. Bovendien, weer weinig origineel.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

schaduw is onveranderd vergeleken met orgineel, het valt nu meer op vanwege de blauwe lak denk ik..

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

ThunderNet schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:03:
schaduw is onveranderd vergeleken met orgineel, het valt nu meer op vanwege de blauwe lak denk ik..
je leest het verkeerd, zelfs in de schaduw geeft die bak nog licht, pleur er ff een spotje op ofzo.
bovendien heb je idd nix uitgespookt met het bodywork oid.

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Geen suggestie, maar een vraag: Wanneer begin je met de restyle? Het enige wat ik zie is een ander kleurtje. We verwachten iets meer van je dan dit.
niet te vroeg juichen... ik heb nog niks gedaan hoor! :P

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

rustig rustig :P ben nog maar net bezig joh
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~bart.ubels/contest2z4.jpg
Wou er soort van parellak effect over hebben.
Velgen en bumpers zijn in de maak! B)

ok weer poosje verder:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~bart.ubels/contest2z5.jpg
denk dat misch. de geblindeerde raamde beetje overdone zijn....
maar goed vergeleken met die hierboven veranderingen:
grotere achterbumper, vergrote sideskirts, vergrote voorbumper
5spaaks velgen (Avus MF05 :P) grotere gril, en dus de ramen aangepakt.
morgen weer een dag... als ik tijd heb

wordt nu tijd voor bed >:)

[ Voor 53% gewijzigd door ThunderNet op 14-01-2005 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

ThunderNet schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:27:
rustig rustig :P ben nog maar net bezig joh
[afbeelding]
Wou er soort van parellak effect over hebben.
Velgen en bumpers zijn in de maak! B)

ok weer poosje verder:
[afbeelding]
denk dat misch. de geblindeerde raamde beetje overdone zijn....
maar goed vergeleken met die hierboven veranderingen:
grotere achterbumper, vergrote sideskirts, vergrote voorbumper
5spaaks velgen (Avus MF05 :P) grotere gril, en dus de ramen aangepakt.
morgen weer een dag... als ik tijd heb

wordt nu tijd voor bed >:)
het feit wil, dat je geen andere pics mag gebruiken, tenzij je een dergelijke need for speed underground auto in de achtertuin hebt, en er voor de gein een kiekje van hebt geschoten.
die blur bumpers zijn ook tof :D

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

ThunderNet schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:11:
Is het gebruik van screenshots toegestaan? aangezien je een screenshot zelf maakt, is het dan jou werk, of dat van iemand anders?

Ik ga iig al bezig, hopelijk mag het :)
Op deze post is geen reactie gekomen, vandaar dat ik er alvast mee bezig ben gegaan

uit de regels:
Je mag geen foto's of illustraties van iemand anders, van het internet of
van een andere bron gebruiken.
Dit laat zich open voor wijdere interpretatie? want wie heeft die illustratie gemaakt, ik heb namelijk op F12 gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
ThunderNet schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:42:
[...]
Dit laat zich open voor wijdere interpretatie? want wie heeft die illustratie gemaakt, ik heb namelijk op F12 gedrukt.
Kom aan, wat denk je nou zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

mmz :P wordt vanavond na het werken dus velgjes mooi natekenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

ThunderNet schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:57:
mmz :P wordt vanavond na het werken dus velgjes mooi natekenen :D
dude, die velgen die erop zitten zijn vrij fratsbaar hoor. Fftjes uitvergroten, en laat je pentool, de gum en de channel mixer hun werk doen ;)

edit:
ik wil je niet flamen hoor :D, je hebt bv nl wel heel netjes gewerkt met de pentool, aan de egale kleur te zien B)

[ Voor 17% gewijzigd door Egg op 14-01-2005 16:19 ]

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

pentool heb ik niet gebruikt :P nog nooit wat kun je er precies mee?

ben eigenlijk nog maar 7dagen echt begonnen met photoshop, daarvoor altijd wel simpele logootjes etc. maar geen fotobewerking ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

ThunderNet schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:49:
pentool heb ik niet gebruikt :P nog nooit wat kun je er precies mee?

ben eigenlijk nog maar 7dagen echt begonnen met photoshop, daarvoor altijd wel simpele logootjes etc. maar geen fotobewerking ofzo.
oO....gheghe, zonder pentool zeg je :D

maja, errr... Met die pentool kun je UBERnetjes selecteren, try and discover. Mag ik vragen hoe je die zooi dan heb ingekleurd...:| ??

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

met de lasso alle randjes bij langs gaan we de lak hoort (dus koplampen eruit, sierlijsten eruit, ramen eruit. zodat je 1 layer hebt, met puur de lak.

En die layer dan van kleur laten veranderen (gradient overlay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 09:10

Wok

Dakloos...

Ondanks dat ik al een tijd niets meer heb gepost, ben ik nog steeds in de running :)

Mijn eerste WIP kan echter komen te vervallen; ik heb een ander idee gekregen waarvan hier de eerste WIP:

Afbeeldingslocatie: http://www.wmuller.info:8888/GoT/got2d-3-small.jpg

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

ThunderNet schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 21:21:
met de lasso alle randjes bij langs gaan we de lak hoort (dus koplampen eruit, sierlijsten eruit, ramen eruit. zodat je 1 layer hebt, met puur de lak.

En die layer dan van kleur laten veranderen (gradient overlay)
hmzz..tverschilt uiteindelijk niet zoveel als de pentool versie, welke denk ik het meest pro gebruikt kan worden.
dan kan je preciezer selecteren, en vervolgens met de channel mixer de kleur aanpassen.

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

De deelnemers: _/-\o_
Final: :DWip: :)Overig: :|
Blues final
mpass final
Features final
David final
Blaise [url= [rml]Blaise in "[ Contest] Fotorestyle"[/rml]] final

Het einde van deze contest nadert... zorg ervoor dat je nog even duidelijk post wat je final is, want anders ben je alsnog uitgesloten...

[ Voor 7% gewijzigd door iain op 18-01-2005 12:23 . Reden: geüpdated.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een heel erg dikke week hoor :)

/me probeert nog even een paar extra deuken in z'n auto te slaan en zal em daarna ook posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:23:
Nog een heel erg dikke week hoor :)
9 dagen... dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cepheus
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2021
Ik heb mijn final al een tijdje geleden geplaatst, mag ik ook in het lijstje?

En hier is die nogmaals:
Afbeeldingslocatie: http://img129.exs.cx/img129/4558/contest8ln.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Cepheus schreef op zondag 16 januari 2005 @ 16:09:
Ik heb mijn final al een tijdje geleden geplaatst, mag ik ook in het lijstje?

En hier is die nogmaals:
[afbeelding]
done... :+

Aangezien er in de poll van een tijdje terug staat dat het volgende 2d-contest gaat over het ontwerpen van een gebruiksvoorwerp/verpakking, moet er nog gekibbeld worden over de welk gebruikersvoorwerp. Genoemd zijn pak melk, chocolaatjes, fles wijn, etc... iemand nog een briljante ingeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

briljante ingeving.
Aangezien we hier toch op tweakers zitten. Een doos voor een videokaart? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
dude, tis toch fotorestyle geen "maak mooi plaatjes from scratch" ...

ik vindt echt dat we niet moeten afdwalen, tis juist zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

semicon schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:57:
dude, tis toch fotorestyle geen "maak mooi plaatjes from scratch" ...

ik vindt echt dat we niet moeten afdwalen, tis juist zo leuk.
Op t.net wordt, als ik deze vrijheid mag nemen van de directie, verwacht dat je een hoger niveau hebt. Maar het lijkt mij logisch dat je bestaand materiaal als bron mag gebruiken voor je nieuwe kunstwerk. Maak er wel wat van dat van jezelf is.

Ik had ook nog een briljante ingeving, namelijk het maken van een nieuwe sequence! :o
http://www.rikkertkoppes.com/sequence/ en dan met een bepaald thema zoals "muziek" of "het spirituele"... :) wel natuurlijk lekker breed, zodat je toch nog genoeg vrijheid hebt om er zelf iets van te maken...
ThunderNet schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:46:
briljante ingeving.
Aangezien we hier toch op tweakers zitten. Een doos voor een videokaart? :P
Ook erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Laatst online: 08-09 09:10

Wok

Dakloos...

Ben een beetje door mijn inspiratie heen, dus bij deze mijn final:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/49659/thumb.png

Comments (en ideeën ;) ) altijd welkom! :)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 13:58

BaRF

bijna kerst

aargh helemaal vergeten :X nou haal mij maar uit het lijstje overig, ik doe de volgende wel mee :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
Mellon schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:19:

Op t.net wordt, als ik deze vrijheid mag nemen van de directie, verwacht dat je een hoger niveau hebt. Maar het lijkt mij logisch dat je bestaand materiaal als bron mag gebruiken voor je nieuwe kunstwerk. Maak er wel wat van dat van jezelf is.
Om even niet je droom te verstoren, een auto restylen zoals hier gebeurd is niet een goed voorbeeld, al deze tweaks zijn ook op een niveau dat t.net niet erg aan staat, waar ik aan zat te denken is zoals je op het forum van ultimatecarspage kan vinden, het chop forum: http://www.ultimatecarpage.com/forum/forumdisplay.php?f=27

Hier zie je dat zij zelf een hele voorkant aan een auto monteren, alleen het leuke is dat een beginner ook een kans maakt (zoals ik) om mee te delen... je wilt het ook niet zo hebben dat zon contest altijd maar tussen de paar besten gaat :/, gaat uiteindelijk om meer factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

semicon schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:21:
je wilt het ook niet zo hebben dat zon contest altijd maar tussen de paar besten gaat :/, gaat uiteindelijk om meer factoren.
Maar je wilt ook die paar besten stimuleren om mee te doen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugt. En hoe meer kunstwerkjes er bij zitten, hoe leuker. Als je de opdracht heel eenvoudig maakt, zoals een restyle van dit kaliber, lukt het niet om die knappe koppen te stimuleren. Natuurlijk mogen ook n00bs, half-n00bs en anderen meedoen aan de contest. Graag zelfs. Daar kan je een hoop van leren. Zeker als die paar besten mee doen, kunnen die ook inhoudelijk commentaar leveren, waar je mee verder komt. En dáár gaat het om. Dat je er iets van leert is belangrijker dat je wint. Ik kan niet zeggen dat ik veel geleerd heb van deze contest, en vele met mij, vermoed ik.
Natuurlijk is dit ook leuk tijdverdrijf :+

[ Voor 0% gewijzigd door iain op 18-01-2005 12:24 . Reden: Wok en BaRF zijn in het lijstje veranderd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mellon schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:19:

Ik had ook nog een briljante ingeving, namelijk het maken van een nieuwe sequence! :o
http://www.rikkertkoppes.com/sequence/ en dan met een bepaald thema zoals "muziek" of "het spirituele"... :) wel natuurlijk lekker breed, zodat je toch nog genoeg vrijheid hebt om er zelf iets van te maken...
in dat kader had ik ook nog ooit een idee: graven (een sequence omlaag)
we beginnen boven en er wordt een standaard frame gemaakt (wat grond en wormen enzo wat tilable is), zo gaan we naar beneden en maakt iedereen een tile die aansluit op een vorige (opzij, omlaag, terug omhoog, whatever) en je maakt iets wat er daar odner de grond gebeurt (wormenbattle, open grot, riool maakt niet uit), wat aansluit op de tiles om je heen die al klaar zijn.

Moet even een systeem voor worden gemaakt dat mensen een tile claimen en de omringende tiles tijdelijk gelocked worden zodat je geen aansluit problemen krijgt (die geef je weer vrij als diegene met z'n tile klaar is). (wil ik best ff klussen, zo'n systeem)

en het is een breede contest, 3d, 2d, handgetekend, flash kan wat mij betreft allemaal mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Daar gaat een hoop geregel in zitten. Het systeem is niet zo moeilijk, maar probeer maar eens goed te registreren dat niet twee mensen naast mekaar tegelijk beginnen, zodat het niet aansluit. Maar voor de rest lijkt het mij een geweldig idee! (en ja, ik had dat wel eens eerder gehoord). Ook ik wil bij zoiets wel even klussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon een websysteem maken (met alle inzendingen erin) en mensen tiles laten claimen en in/uit checken, als iemand klaar is komende 4 aangrenzenden vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Kom je dan niet in problemen met het stukje tussen 4 plaatsjes in? Probeer maar eens te tekenen... Volgens mij zou je het dan gewoon van links naar rechts moeten laten gaan, en aan het eind van de regel op de volgende regel verder gaan. Is wel lastig ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt wel mee denk ik, kwestie van coordineren, dus niet mensen willekeurig tiles laten claimen, maar groeien vanuit een beginpunt, dan heb je altijd max 1 of 2 ingevulde buren.

Je kan er ook voor kiezen om de randen helemaal met rust te laten, maar dat lijkt me niet zo leuk, lijkt me best grappig om ergens een rioolpijp over de rand te laten gaan en kijken wat je buurman er mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Dat maken van zo'n websysteem moet hier niet echt veel problemen opleveren. Ik ben wel voor zo'n sequence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:30:
[...]

in dat kader had ik ook nog ooit een idee: graven (een sequence omlaag)
we beginnen boven en er wordt een standaard frame gemaakt (wat grond en wormen enzo wat tilable is), zo gaan we naar beneden en maakt iedereen een tile die aansluit op een vorige (opzij, omlaag, terug omhoog, whatever) en je maakt iets wat er daar odner de grond gebeurt (wormenbattle, open grot, riool maakt niet uit), wat aansluit op de tiles om je heen die al klaar zijn.

Moet even een systeem voor worden gemaakt dat mensen een tile claimen en de omringende tiles tijdelijk gelocked worden zodat je geen aansluit problemen krijgt (die geef je weer vrij als diegene met z'n tile klaar is). (wil ik best ff klussen, zo'n systeem)

en het is een breede contest, 3d, 2d, handgetekend, flash kan wat mij betreft allemaal mee doen.
Ik weet dat je inderdaad die plannen toen had indertijd, en ik kom nu op een leuke aanvulling:

je neemt lucht, bovengronds, op de grond, vlak onder de aarde en dan dieper eronder;
per grondlaag zijn er horizontaal 10 vakken ofzo., van ca. 300x300 pixels. Elke grondlaag heeft een vaste achtergrond, en in het vak waarvoor je dus de achtergondpsd kunt downloaden, kun je zelf een beest of een gebeurtenis maken, dmv foto's, pentool etc..
werk je alleen dan mag je niet buiten je hok komen, zodat alles aan elkaar blijft tilen;
je kunt ook met z'n tweeén gaan werken en twee tiles naast of boven elkaar claimen en gewoon iets van het ene vak in het andere laten doorlopen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twee puntjes van kritiek:

• 300*300 pixels is veel te klein
• het sequence idee gaat hierbij verloren tenzij je samenwerkt...

Als je het lucht-grond-onderdegrond verhaal wilt blijven gebruiken
dan zou ik gewoon 3 losse sequences boven elkaar zetten...
dus verticaal niet linken maar horizontaal wel.

als het goed is krijg je dan 1 groot panorama van een landschap en kunnen 3 mensen tegelijk eraan werken.

probleem bij sequences is altijd wel dat als iemand de deadline niet haalt het hele project stil komt te liggen...
en verder dat je nu enthousiast bent en je inschrijft, maar niet weer wanneer je kunt beginnen, en het enthousiasme is dan misschien ook weg waardoor iemand het gewoon even afraffelt...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las perongeluk dit topic en omdat ik ff niks te doen had, heb ik ook een poging gewaagd aan dat hert :) Mijn bedoeling was om niets aan de setting te veranderen maar het geheel een herfst sfeertje te geven. Winter geprobeerd maar dat was me iets te pittig. Sneeuw op de takken enzo.
De bladeren zijn aan 't verkleuren en nog niet gevallen ;) Misschien probeer ik nog wel wat blaadjes op de grond.

Als ik niet meer mee kan doen met de contest maakt me dat niet zoveel uit, 't gaat mij om de lol om zoiets eens te proberen.

Dit is wat ik tot nu toe heb. Gemaakt met psp 8.

Afbeeldingslocatie: http://www.doubledev.com/restyle/contest1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:23:
twee puntjes van kritiek:

• 300*300 pixels is veel te klein
• het sequence idee gaat hierbij verloren tenzij je samenwerkt...
mee eens.
en verder dat je nu enthousiast bent en je inschrijft, maar niet weer wanneer je kunt beginnen, en het enthousiasme is dan misschien ook weg waardoor iemand het gewoon even afraffelt...
wat je moet doen is een goed systeem maken en misschien eentje dat je een mailtje stuurt zodra je aan de beurt bent, oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

is t bij verticale sequence dan niet veel makkelijker dat iemand dus tile gaat maken....
en dat je bijvoorbeeld uiteindelijk gewoon een stuk kunt insturen (die aan de grootte voldoet, dus bijvoorbeeld 800 * 600 (heb je mooi de ruimte))
en dan kun je die gewoon allemaal onder elkaar plakken, met stukje tile ertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij sequences moet je wachten tot je aan de beurt bent, en vaak heeft er iemand geen zin meer waardoor het dood valt. Daar heb ik helemaal geen zin in.

Ik zie liever dat iedereen gewoon individueel iets maakt binnen een thema of opdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbemans
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-07 20:01
Vraagje aan alle deelnemers:

Is het bezwaarlijk om de sluitingsdatum op vrijdag 21 januari te zetten? Ik ben van 24 t/m 29 niet internet-verbonden, waardoor ik geen als jurylid beoordelingen kan doen.

Zijn hier bezwaren tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defectiv
Sequence klinkt erg leuk, maar zoals meerdere al denken, overleeft ie het wel tot het einde? Maar als ie gaat gebeuren, doe ik er zeker aan mee :)

Verder heb ik met 21ste als eindatum geen probleem, post me final vanavond dan wel, ben er toch op uit gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we een sequence doen is DB's idee wel aardig, dan hoef je ook niet op elkaar te wachten, want alles tiled per definitie. Extra leuk is dan dat je onderling afspraken kan maken om 2 tiles te koppelen.

Verder 21ste ook geen prbleem, ben toch al klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbemans
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-07 20:01
Ten aanzien van de sluitingsdatum 21 januari: ALLE inzendingen dienen dan VOOR de 21 binnen te zijn, zodat de 21 kan worden gebruikt voor beoordeling.

Sluitingstijd is dan 20 janurari, om 23:59:59:999

Meld iig even of dit schikt, zoals Defectiv en Mophor al hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Of we maken een groot flatgebouw, iedereen moet een verdieping van zo'n gebouw maken. Dus dan heb je de vloer / het plafond als scheiding. En dan kan je gaan pixelarten, foto's er in plakken, illustratoren, wat je maar wilt. En aangezien de vloer / plafond er altijd hetzelfde uit moet zien maakt het dus niet uit wat mensen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's idd ook een optie, ook dan kunnen mensen onderling samenwerken door bijvoorbeeld een deur tussen hun kamers te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 09-09 09:27
chris schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:58:
Of we maken een groot flatgebouw, iedereen moet een verdieping van zo'n gebouw maken. Dus dan heb je de vloer / het plafond als scheiding. En dan kan je gaan pixelarten, foto's er in plakken, illustratoren, wat je maar wilt. En aangezien de vloer / plafond er altijd hetzelfde uit moet zien maakt het dus niet uit wat mensen maken.
Dat is idd een leuk idee, heb zoiets ooit moeten doen voor een opdracht, was zoiets als:

Maak een spel waarvan je de kaartjes zo aan elkaar kan leggen in willekeurige volgorde dat er altijd 1 lijn ontstaat. Het moet mogelijk zijn om aan de hand hiervan een verhaal te vertellen.

Dat betekent dus dat het begin en het eindpunt van de kaartjes steeds identiek is en de invulling ertussen uniek.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defectiv
Als begin en einde steeds identiek zijn, zal dit zeker meer kans van slagen hebben als de variant waar je iets mee geeft aan de volgende maker. Maar juist het effect dat je iets doorgeeft waar de volgende dan op verder werkt maakt het voor mij interessant. Ik vind dat soort dingen altijd leuk om te zien, komen soms de meest briliante vervolgen op :)

En dan vanuit het midden werken, zodat continue 2 mensen er mee bezig kunnen zijn, elke keer met een evt deadline voor aflevering, ben je laat, dan neemt de volgende jouw plek over. Hmm, enige nadeel dan, kan nogwel een langdurig project worden :S
Hmm, zal lastig worden om daar een goeie invulling aan te geven, maar het kan zoals bewezen door de eerdere sequence projecten die al in dit topic genoemd werden (re-sequence heb ik helaas gemist, maar sequence was echt super).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Laatst online: 14-04 13:35
:( Ik heb ook geen zin (en tijd) meer. Neem deze dus maar als

FINAL

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/mohaawks/contest2(9).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat van die verdiepingen boven elkaar is ook wel een leuk idee. maar dan kunnen we natuurlijk ook iets doen van dat je een gebouw hebt met allemaal kamers naast elkaar. en dat iedereen dan een kamer moet tekenen. en dan als thema dan bijvoorbeeld dat je mensen moet tekenen die je niet graag als buren zou willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:28:
en dan als thema dan bijvoorbeeld dat je mensen moet tekenen die je niet graag als buren zou willen hebben :)
Hm. Dat wordt dus een gebouw vol met Tokkies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 09-09 09:27
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:15:
[...]

Hm. Dat wordt dus een gebouw vol met Tokkies. ;)
Jan Peter (komt vast allemaal zeiken over de non christelijke dingen die er op mijn kamer gebeuren)
Hirsi Ali (explosie gevaar)
Piet Paulusma (dat ut morgen komt me op tv al de strot uit, stel je voor dat je hem elke dag tegenkomt)
etc.

Denk dat er wel gevarieerder word gereageerd dan de tokkies, word alleen krap in dat flatje naast mij.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige versie was een beetje donker, monitor brightness stond te hoog :/
Geprobeerd een ochtend mist effect te maken maar het ziet er al snel overdreven uit.

Anyway, vind 'm wel prima zo.

final
Afbeeldingslocatie: http://www.doubledev.com/restyle/contest1b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defectiv
Ok, dit is m'n echte final...

FINAL:

Afbeeldingslocatie: http://www.dragonsden.demon.nl/Defectiv_Final_Entry.jpg

Ben er tevreden over. Eerste auto tune, jammer dat het door velen niet op prijs gesteld word om te tunen. Maar voor degene die het wel leuk vinden post ik em toch :)

Ik heb em ook nog met carbon kap gemaakt, maar met de resize bleef er van het carbon niet veel meer over als een grijs vlak. Spiegels, raamstylen en Wing end plate heb ik wel carbon gehouden, maar zoals je ziet, het is bijna niet meer herkanbaar als carbon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik stel het wel op prijs hoor ;)

Kvind hem echt dik, alleen wat jammer dat de wielkappen zo niet kunnen en dat de spoiler een beetje klein is, verder vind ik em zeer goed gelukt voor een eerste keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

jah, siet er chill uit devectief...:P
lang leve het gebruiken van donor-plaatjes though :D...magnie hae :D

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
is ook erg leuk ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defectiv
uberotto2086 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:32:
jah, siet er chill uit devectief...:P
lang leve het gebruiken van donor-plaatjes though :D...magnie hae :D
Ehm, wel als ze zelf geschoten zijn. Velgen komen van een Seat Leon geschoten op ATEC summer meeting, HKS decal van een Eclipse, Apexi decal van een 200SX, NOS en Greddy decal's van een 100NX, Motec decal en intercooler weet ik zo uit m'n hoofd niet meer. Decals zijn met zwart overtrokken, geresized en geplaatst. Ik heb vorig jaar pakweg 4 beurzen en een meeting of 10 a 12 bezocht (ben ATEC lid), en elke meeting/beurs vele foto's gemaakt, dus ik heb heel veel materiaal wat ik zelf geschoten heb.

En dat zijn de enige niet orginele delen, rest is handgetekend. Als je daar aan twijfel, ik kan je de 3 PSD's in verschillende fase zo doorsturen (pakweg 80mb, i like layers ;-)). Dus gehele body is handwerk, geen donor pics voor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Laatst online: 16:40
Ik ben dan wel wat laat met aanmelden, maar ik zat gisteren op GoT, en zag ineens deze contest. Deze leek me wel leuk om mee te doen, en aangezien ik toch eventjes niets op mn stage te doen heb, heb ik even gesoept :Y)

Ik heb de auto bewerkt, en hier is de final:
Afbeeldingslocatie: http://img15.exs.cx/img15/2938/finalcontestpsboy8vm.jpg:

(Alles is zelfgemaakt, ook die dingen aan de zijkant B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 22:43
Ik had geen zin meer, dus bij deze mijn half afgewerkte final }:O
Afbeeldingslocatie: http://www.lma-racing.nl/jw/kiaFINAL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

Defectiv schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:28:
[...]

Ehm, wel als ze zelf geschoten zijn. Velgen komen van een Seat Leon geschoten op ATEC summer meeting, HKS decal van een Eclipse, Apexi decal van een 200SX, NOS en Greddy decal's van een 100NX, Motec decal en intercooler weet ik zo uit m'n hoofd niet meer. Decals zijn met zwart overtrokken, geresized en geplaatst. Ik heb vorig jaar pakweg 4 beurzen en een meeting of 10 a 12 bezocht (ben ATEC lid), en elke meeting/beurs vele foto's gemaakt, dus ik heb heel veel materiaal wat ik zelf geschoten heb.

En dat zijn de enige niet orginele delen, rest is handgetekend. Als je daar aan twijfel, ik kan je de 3 PSD's in verschillende fase zo doorsturen (pakweg 80mb, i like layers ;-)). Dus gehele body is handwerk, geen donor pics voor gebruikt.
ohw chill, dan ist wel cool :D

{offtopic}
eclipse rocks :P

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Ik. Ben. Te. Laat.

En. Wat. Gaat. Er. Nu. Gebeuren?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch mijn final maar ff posten op aanraden van "fooker"
Misschien dat ie toch nog mee mag doen.... :)

Afbeeldingslocatie: http://www.digitallawforce.nl/GoT/final_fotorestyle-dlf.jpg
final

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:55:
Ok. Ik. Ben. Te. Laat.

En. Wat. Gaat. Er. Nu. Gebeuren?.
20 stokslagen 8)7

PS. Ik laat het nu weer over aan fooker, hij heeft immers dit projectje op zich genomen. Als iemand me zoekt, ik ben vissen (iig mn hengel naar natte plekken brengen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Kan mijn laatste WIP dan gewoon als Final meegenomen worden. Ik wilde eigenlijk dit weekend er nog wat aan doen, maar ja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Final:
Afbeeldingslocatie: http://kenneman.flabbergasted.be/thumb/ThumbAsp/ThumbGenerate.asp?VFilePath=%2Ftweakers%2Fversie8%2Ejpg&Width=560&Height=400&Quality=76&ShellThumbnails=False&AllowStretch=False

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

aspfreakout: Ik zie linksonder die schaduw wel wat minder gedetailleerd brushwerk?

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vakantie is voorbij, waardoor ik niet echt heb kunnen voortwerken, met de slechte afwerking tot gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Er wordt hard gewerkt aan de beoordeling, zo heb ik met fooker besproken via IM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Ik weet dat het te laat is, maar toch maar even posten want ik was er wel tevreden mee.

Hoe simpeler en strakker, hoe mooier ik het vind.

Afbeeldingslocatie: http://home.uva.nl/onno.vanbraam/tweakers/Kia%2003.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Cavorka op 27-01-2005 00:37 ]

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
http://home.wanadoo.nl/neo_fooker/photoshop contest.xls

Hier kunnen jullie de resultaten alvast bekijken, nu ga ik de 20 beste uit kiezen, die jullie moeten gaan beoordelen :)

wetf met mn url?
@ Aarbei, als je hem gepost had, had ik even kunnen kijken :Y)

[ Voor 141% gewijzigd door Timo op 27-01-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
  • Laatst online: 11-03-2022
fooker: er staat in . teveel in je bestandsnaam (op je server).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fooker schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:49:
@ Aarbei, als je hem gepost had, had ik even kunnen kijken :Y)
Ik post hem wel een keertje in het gewone 2D topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Kut.... ik ben vergeten mijn WIP tot FINAL te nomineren :'(

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Dark Blue schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:40:
Kut.... ik ben vergeten mijn WIP tot FINAL te nomineren :'(
Je bent gewoon beoordeeld :) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

fooker je bent een schat :*

Ik heb me overigens bij je gemeld op msn, hoeft nu niet per sé meer maar kan gezellig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

woei! zesde plaats! :D
http://home.wanadoo.nl/neo_fooker/photoshop%20contest.xls
Hier kunnen jullie de resultaten alvast bekijken, nu ga ik de 20 beste uit kiezen, die jullie moeten gaan beoordelen :)
zijn dat niet gewoon deze lui?
• harlequin:
• defectiv:
• mophor:
• wstoop:
• cepheus:
• mellon:
• mr_g33kj3:
• david:
• e-rick:
• romanov:
• upselen:
• features:
• znorro:
• jvdkist:
• blaise:
• darkblue:
• blues:
• dlf:
• semicolon:
• uberotto:
gewoon laten sorteren door excel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defectiv
http://home.wanadoo.nl/neo_fooker/photoshop contest.xls

Yay, in jouw lijst 2de achter Harlequin :)
Wat overgens ook een strakke plaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei brons leuk :D
Harlequin gefeliciteerd (denk ik, als ik naar die lijst kijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:20:
woei brons leuk :D
Harlequin gefeliciteerd (denk ik, als ik naar die lijst kijk)
hmzz....goud, zilver, brons euhm...dan ben ik vast iets van hout...of plastic...of iets vloeibaars :D
maja, tot nu toe geen slecht beoordeling voor mij vind ik :D

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik ben lood, denk ik ;) ... maakt niet uit, ik heb er mijn lol aan beleefd. Ik had wat meer mogen soepen in plaats van Photoshoppen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... de mijne was nog niet eens af eigenlijk
nou ja, wat heb ik eigenlijk gewonnen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

volgens mij heb je nog niet gewonnen maar komt er nog een stemronde... maar volgens de jury heb je de hoogste waardering.

Gefeliciteerd aan iedereen die in de top 20 staat (ook jou, Dark Blue ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

/me *

wat nu? geen vervolg? geen spannend deel 2? geen stemronde voor deel 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

be patient my boy...waarschijnlijk zijn ze er mee bezig, maar niet full time ;)

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:26

Pelle

🚴‍♂️

Komen jullie maar met een goed idee voor een volgend contest. Iemand moet een goede startpost in elkaar draaien, en die even aan de W&G modjes mailen zodat die er nog even naar kunnen kijken. Deze contest rammelde aan alle kanten en dat willen we in de toekomst voorkomen.

Eigenlijk had ik dat hier ook al neergezet: [rml]Pelle in "[ Contest] Fotorestyle"[/rml]

Oftewel, kies een goed onderwerp, kies iemand die er een topicstart over gaat schrijven en laat die aan ons lezen voordat er een nieuw topic komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

We hadden eerder al een poll over wat voor type contest we zouden moeten hebben: [rml]Mellon in "[Contest] Fotorestyle"[/rml]

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=34687&layout=6&sort=prc

Met een absolute meerderheid is daar gekozen voor de optie: het ontwerpen van een (tastbaar) voorwerp, zoals een pak melk. Het lijkt mij duidelijk dat we dat de volgende keer gaan doen. Even een polletje over welke ideeën er waren in dat opzicht.

Poll: Onderwerp 2d-contest 2005 v1?Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=40325&layout=6&sort=prc
. . . . . . . . . . . Ook een poll maken? Klik hier

Ik wil best de openingspost maken van de volgende contest overigens! Zolang ik maar mee mag doen met de contest! :)
Ik stel voor om gewoon alles toe te staan, maar met een beperking van twee externe plaatjes die je mag verwerken (die worden dus niet gegeven, zoals in deze contest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk niet dat je hoeft te beperken, dat hoeft nl in de "echte" ontwerpwereld ook helemaal niet. Als iemand een doos chocolaatjes maakt, zal er best wel een foto van de betreffende chocolaatjes in verwerkt worden.

Wat me wel een aardige regel lijkt is dat je gebruikte plaatjes even vermeld (+ link naar jet origineel), degenen die de boel beoordelen kunnen dan zelf bepalen hoe erg ze het vinden dat je veel of weinig bestaand materiaal hebt gebruikt (en op welke manier enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Laatst online: 08-07 18:53
Die poll gaat lekker gelijk op zie ik :)

Ik heb voor een huisstijl gestemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:07:
denk niet dat je hoeft te beperken, dat hoeft nl in de "echte" ontwerpwereld ook helemaal niet.
Je moet op een manier wel proberen te waarborgen dat je een ontwerp krijgt van een nieuw product. Als je plaatje gewoon een vergaarbak is van andermans plaatjes, dan heb kan je in de "echte" ontwerpwereld aangesproken worden op plaggiaat. Je kan dit oplossen door te zeggen ik beperk het aantal geïmporteerde plaatjes, of je laat mensen de bron vermelden en dan kan de rest erover oordelen. Lijkt mij eerlijk gezegd ook een mooie oplossing. Bijkomend voordeel is namelijk dat je minder streng lijkt te zijn, dus minder mensen afschrikt die mee willen doen, maar tegelijkertijd toch het recht kan voorbehouden om als het te erg wordt er iets aan te doen. En natuurlijk is het Nederlandser om dat gewoon d.m.v. overleg te doen, in plaats van met regels. Als de mods het daarmee eens zijn natuurlijk ;)
DnY! schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:13:
Die poll gaat lekker gelijk op zie ik :)
Dat gebeurt wel vaker als de eerste vier mensen iets anders stemmen. :+ Dit komt vanzelf goed!

[ Voor 12% gewijzigd door iain op 03-02-2005 16:21 . Reden: Reactie op DnY! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Ik mag dus nu concluderen dat het een pak melk wordt?? Jullie hebben nog even tijd om te stemmen, dan ga ik morgenavond een openingspost maken, met jullie goedvinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke wil ook een mooie openingspost maken!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen echte grote mannen mogen startposts maken ( moet ik nodig zeggen :+ )

Ik vind een doos chocolaatjes ontwerpen trouwens leuker/beter dan een melkpak, bij een melkpak krijg je altijd koe,gras, glas melk en er zit dan volgens mij weinig variatie in de inzendingen. bij chocolaatjes of concertposters ofzo kan zo'n beetje je alle kanten op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom had ik ook op willekeurig supermarktproduct gestemd

maar nu kan je juist laten zien hoe creatief je bent. Misschien heb je wel een pak veganistenmelk ofzo, daar moet geen koe aan te pas komen. Laat je product opvallen tussen de andere pakken, da's een opdracht die een ontwerpen "in het echt' ook meekrijgt

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:18:
WIP 2

2e WIP :P Dit keer zijn de outlines zo'n beetje klaar en kan ik gaan werken aan de modificaties en het inkleuren :)

[afbeelding]

En de basic ingekleurde versie:

[afbeelding]
wat hier gebeurt, kan iemand me uitlegt hoe dat moet ????/ (overtekenen en inkleuren??)
ik heb nl wel illustrator, mar daarin kan ik alleen tekst maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 21:23:
[...]

wat hier gebeurt, kan iemand me uitlegt hoe dat moet ????/ (overtekenen en inkleuren??)
ik heb nl wel illustrator, mar daarin kan ik alleen tekst maken...
[google=illustrator tutorial]

[search=illustrator tutorial]

edit:
excuses, had er even over heen gelezen dat het illustrator was en niet photoshop...

Binnenkort de tweede contest overigens! :+

[ Voor 27% gewijzigd door iain op 07-02-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe is het met je startpost setup? modjes al gemaild?

ik wil anders nog wel effe de opzet doornemen en commentaar spuien als je daar behoefte aan hebt? (mail)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:06:
hoe is het met je startpost setup? modjes al gemaild?

ik wil anders nog wel effe de opzet doornemen en commentaar spuien als je daar behoefte aan hebt? (mail)
had ik gisteravond al gedaan, heb het nu ook naar jou toe gemaild... als je iets verkeerds doet, is er binnen 2 minuten een modje, maar als je ze iets goeds probeert te vertellen, zijn ze nergens te vinden :+

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste