[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Minder rimeplig water, grille flink aangepakt, en nog wat kleine dingetjes aan gedaan.
Ik vind m best zo.
Choose life
je focus klopt niet, vooraan is het blurry op de grond, maar de auto en zelfs het bos erachter zijn scherpE-Rick schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:06:
Voila, Final:
[afbeelding]
Minder rimeplig water, grille flink aangepakt, en nog wat kleine dingetjes aan gedaan.
Ik vind m best zo.
en eigenlijk komt dat bos niet echt goed uit zn perspectief, kijkt wat te veel naar de top van de bomen zegmaar, viewpoint van horizon van de achtergrond zit te laag
[ Voor 15% gewijzigd door HyperTrophy op 04-01-2005 16:30 ]

Edit: doneE-Rick schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:42:
Ik zou de tekst weglaten en de kartelrandjes bij de wielen en raamstijlen proberen te verminderen
[ Voor 47% gewijzigd door RAZORDUDE op 05-01-2005 16:53 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Choose life
hier mijn
Eerste wip :

Tweede Wip :

[ Voor 6% gewijzigd door Choxo op 05-01-2005 11:37 ]
×××
FINAL

Ben er tevreden mee, voor de eerste keer dat ik een auto zo ver verbouwd heb.
Ben niet langer tevreden, andere final komt eraan
[ Voor 56% gewijzigd door Defectiv op 08-01-2005 13:17 ]
Verwijderd

en ik heb zo veel verandert dat ik geen zin meer heb om het hier allemaal neer te zetten
bijdeweg was dit meer eerste virtuele autotune dus ben ik toch wel een beetje trots op mezelf
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 20:48 ]
Hoeveel mensen hebben nu die foto van 't bos gebruikt? misschien 0.05% =).
Misschien de regels even aanpassen: Geen getunede merchandise in dit topic ?
×××
graag toch enige vorm van repliek
Wip 3 :

×××
Jammer dat er nou gezeurd word over wat wel en niet mag, er stond nergens, niet tunen, erger nog, er staat dat het orgineel herkenbaar moet blijven zonder filters. Als ik er tich lagen met kleuren/textures etc overheen gooi, en wat filters is het wel creatief? Ik had best een totaal ander object van die auto en dat bos willen maken, maar omdat er juist staat, moet herkenbaar blijven, heb ik dat juist niet gedaan. Nou doe ik normaal nooit mee aan contests omdat ik er vaak de tijd niet voor heb dus begreep ik de openingspost en het doel van deze contest misschien verkeerd.
Mijn doel was duidelijk, verbouw die auto zonder het orgineel te verliezen en met zo min mogenlijk extern materiaal. Nou, ik heb bijna de gehele auto wel onder handen genomen maar hij is er nogsteeds. En dat met eigenlijk alleen brush en eraser gebruikt te hebben. Het bos kon ik weinig mee zonder het totaal te verbouwen en veel externe pics (wel of niet zelf genomen) toe te voegen.
En ja, de ene pic is wat simpeler als de andere, maar niet iedereen is even bedreven met photoshop en zolang als er geen onzinnige zooi word gedaan, wat is dan het probleem? Wees blij met veel deelnemers en als iets niet bevalt is dat vanzelf te zien aan de uitslag aan het einde. Ik zie liever 30 deelnemers van allerlei nivo als 5 deelnemers die allemaal goed zijn. Nu leeft het topic tenminste.
Dus laten we niet zo zeuren en gewoon fun hebben met photoshop?
Het is maar een idee...
Dit is geen persoonlijke aanval op wie dan ook, iedereen zijn mening, dit is de mijne. Ik vind Choxo's pic bv leuk worden, maar ik vind er persoonlijk aardig wat extern materiaal inzitten. Niet te min vind ik het een leuke pic.
Ik hoop gewoon dat dit een leuk topic blijft.
het was niet een regel om persé beide foto's te gebruiken, toch?Defectiv schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:37:
Enige comment op je pic, als "HK plaatjes maker" vind ik alleen de neus van de auto in jouw plaatje er te erg uitspringen, net ofdat ie er later bij is geplakt om tochmaar de auto te gebruiken ergens.
Je hebt het goed gedaan hoor!Mijn doel was duidelijk, verbouw die auto zonder het orgineel te verliezen en met zo min mogenlijk extern materiaal. Nou, ik heb bijna de gehele auto wel onder handen genomen maar hij is er nogsteeds. En dat met eigenlijk alleen brush en eraser gebruikt te hebben. Het bos kon ik weinig mee zonder het totaal te verbouwen en veel externe pics (wel of niet zelf genomen) toe te voegen.
Het was mij niet opgevallen dat er zo verschrikkelijk moeilijk gedaan werd... Natuurlijk worden er opmerkingen gemaakt dat het niveau niet hoog is, en dat alleen de auto gebruikt wordt voor tuning. Maar ik zie niet dat de pret gedrukt wordt, en men gaat vrolijk verder.En ja, de ene pic is wat simpeler als de andere, maar niet iedereen is even bedreven met photoshop en zolang als er geen onzinnige zooi word gedaan, wat is dan het probleem?
Natuurlijk heb ik hier ook een mening over. Ik vind dat veel mensen simpelweg een auto-tunen. Hoe mooi of lelijk ze dat ook doen, erg creatief is het niet. Natuurlijk verwijdt hier de pot de ketel dat hij zwart ziet, aangezien ik zelf thunderbird 2 van de auto heb gemaakt. Toch valt het op en ik betreur het dat er weinig variatie/inspiratie is bij de meeste plaatjes.
Ik zie geen extern materiaal...Ik vind Choxo's pic bv leuk worden, maar ik vind er persoonlijk aardig wat extern materiaal inzitten. Niet te min vind ik het een leuke pic.
Ceterum Censeo dat de einddatum te ver weg is. Ik denk dat er straks gewoon teveel werk is, waar men door de bomen het bos niet meer kan zien. Hopelijk kunnen de drie juryleden het werk uiteindelijk goed beoordelen en naar waarde inschatten. Het zou leuk zijn als een beoordeling à la 3d-contest ingevoerd werd.
Kan de OP gewijzigd worden, zodat ik daarin sta?
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Bedoelde de pic van Rowanov, met die paddestoelen en bloemen erin

Vind ik een leuke pic worden, hoop snel vervolg erop te zien.
En er word nog niet veel gezeikt, maar voordat het een discussie word over wat en wel niet zou moeten kunnen
3D contest beoordeling vind ik ook wel een goeie, doe daar nog steeds niet aan mee, omdat ik niet de skills heb om een plaatje te maken daar waar ik tevreden mee kan zijn, maar daar zie je ook een onwijs niveau veschil en er word nooit over geklaagt, alleen (meestal) opbouwende kritiek geleverd.
Heb gewoon geen topdag vandaag, dan vind ik iets nogal snel gezeik... En dan wil ik nogal es "beetje" doorslaan met een comment... Kan zelf ook aardig zeiken zegmaar ;-)
p.s. Ik vind je thunderbird 2 ook lachen
En we hebben een winnaar!Defectiv schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:46:
Ok, ik ga ook maar me final posten, weet niet meer wat ik er zo ff nog aan moet doen, vind em aardig compleet zo.
FINAL
[afbeelding]
Ben er tevreden mee, voor de eerste keer dat ik een auto zo ver verbouwd heb.
Heel netjes gedaan!
Dat verklaart....Defectiv schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:18:
Whoops, excusses, stupid meEerste comment was over Choxo.
Bedoelde de pic van Rowanov, met die paddestoelen en bloemen erinZat ff niet op te letten
![]()
Vind ik een leuke pic worden, hoop snel vervolg erop te zien.
Als je geleend materiaal na afloop maar weer terugbrengt!En er word nog niet veel gezeikt, maar voordat het een discussie word over wat en wel niet zou moeten kunnenWant nu is het over de tunies, dan word het zoals je zelf al zei over teveel filters, of over teveel extern materiaal en voordat je het weet of het eigen materiaal is
(een punt wat mij trouwens niet boeit, wat maakt het uit of het eigen of geleend materiaal is).
Laten we gewoon iedereen zijn eigen ding doen, en gewoon een aantal criteria hanteren bij het selecteren van de 20 beste waar op gekozen kan worden, zoals besproken wordt in de SP. We merken vanzelf wel wat voor resultaat er verder uit komt
Lekker puhlap.s. Ik vind je thunderbird 2 ook lachenEnige comment, je vleugel is groter dan de mijne
![]()
Ceterum censeo pre scriptio addendum esse (wederom vind ik dat ik aan de startpost toegevoegd moet worden, in varkenslatijn)
Moet dat dan?Ik zie geen extern materiaal...
×××
juist niet, maar Defectiv had jouw naam omgedraait met een ander, waardoor ik dacht dat hij jouw bedoelde over dat jij extern materiaal gebruikte... even een korte spraakverwarring
Ceterum censeo... enfin men weet het al
Vind je het heel erg als ik het ff niet meer kan volgen?Mellon schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 18:08:
[...]
juist niet, maar Defectiv had jouw naam omgedraait met een ander, waardoor ik dacht dat hij jouw bedoelde over dat jij extern materiaal gebruikte... even een korte spraakverwarring
offtopic:
Ceterum censeo... enfin men weet het al
Trouwens mijn opmerking over de HK achtige plaatjes was niet met die intentie. Ik denk dat het vooral komt door het aangeleverde foto materiaal.
Je ziet dat je met een auto als startplaatje vooral HK-tune achtige creaties krijgt. Veel meer kan je er ook niet mee. Met zo'n lage drempel trekt dat alleen maar meer creaties van lage kwaliteit aan.
De foto van het hert is ook niet echt om naar huis te schrijven: te wazig en het hert is gedeeltelijk achter een boom verstopt. Als je dan ook nog externe plaatjes verbiedt is er weinig ruimte over voor iets echt creatiefs.
IMO was een 2D-contest topic met ongeveer de regels als die van de 3D-contest topics beter geweest.
Stom van me: geef géén foto's, en laat mensen zelf iets maken binnen een bepaalde categorie...
[ Voor 27% gewijzigd door iain op 05-01-2005 19:19 ]
Zo dus jaMellon schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:18:
Stom van me: geef géén foto's, en laat mensen zelf iets maken binnen een bepaalde categorie...
Dit topic verschilt op geen enkel punt van een gemiddeld fotosoep topic in de HK. Het is wel leuk enzo, maar een 2D topic ala de 3D-contests had beter geweest imo. Belangrijk daarbij is: gebruik geen bestaande dingen (models, textures), maar maak alles specifiek voor de contest. Dit kan makkelijk bij een 2D contest toegepast worden...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
En het was een restyle contest, dat kan prima gaan, kijk maar op Photoshopcontest.com, daar zie je dat restylen van een pic, met redelijk veel vrijheid echt hele mooie plaatjes kan opleveren.
Ik vind het hebben van dezelfde bron foto juist leuk, maar dan moet deze idd wel van een beter kwaliteit zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Defectiv op 05-01-2005 19:41 ]
alleen een 4/5-deurs cabrio...
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:52:
/me doet geen moeite met WIPpen
Final:
[afbeelding]
en bij deze kon ik mijn lach echt niet meer inhouden.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:02:
[afbeelding]
Ik doe dan ook maar eens een keer mee.
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:32:
ik kon het echt niet laten![]()
[afbeelding]
bijdeweg niet op dat ding linksboven letten
[ Voor 3% gewijzigd door timovd op 19-01-2005 22:37 ]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Als je kijkt naar de (ondertussen nostalgische) sequence en resequence, dan zie je dat er nog vrij veel mensen zijn die dat goed kunnen hoor.. Mophor, starter van de sequence bijvoorbeeld. Darkblue, willem169, Pelle, etc, etc... allemaal lui waar ik toentertijd enorm tegen op zag... (nu nog steeds natuurlijkDefectiv schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:38:
Is ook wel zo, maar als je zeg, gebruik niets bestaands word het wel heel hoog drempelig. Hoeveel hier zouden vanuit niets een mooie plaat afleveren denk je?
Het punt is, als je een competitie begint met een lage drempel zodat iedereen kan meedoen, je ook laagdrempelige resultaten krijgt, iets wat je jusit probeert te voorkomen...En het was een restyle contest, dat kan prima gaan, kijk maar op Photoshopcontest.com, daar zie je dat restylen van een pic, met redelijk veel vrijheid echt hele mooie plaatjes kan opleveren.
fooker: edit die startpost nou eens!
[ Voor 11% gewijzigd door iain op 05-01-2005 19:51 . Reden: typo's ]
Kan ook in Illustrator, PSP of zelfs pixelart met MS Paint. Verder zie ik niet in wat daar mis mee is.Heh, maar dan was het geen restyle contest meer geweest maar gewoon een photoshop contest ;-)
Dat weet ik niet. Maar het wordt dan wel een interessantere topic dan deze. Bovendien stimuleer je dan de 2D goden van dit forum om ook mee te doen. De huidige opzet van deze topic is namelijk weinig prikkelend.Is ook wel zo, maar als je zeg, gebruik niets bestaands word het wel heel hoog drempelig. Hoeveel hier zouden vanuit niets een mooie plaat afleveren denk je?
De Huischkamer van GoT... als je braaf bent en veel nuttige bijdrages levert aan discussies krijg je toegang tot deze nutteloze plaats van nutteloosheid...Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:54:
/me dexus vraagt zich af wat HK eigenlijk is.
Of je kan natuurlijk naar een meeting gaan en daar iedereens aarsch zo hard likken dat je toegang krijgt... FoOL kreeg zelfs toegang tot A61. Maar die kan ook erg lekker pijpen
Lijkt me een puik plan... Is er iemand van de (lite)mods die hier misschien goedkeuring aan kan geven? Ik vind /13 sowieso vrij saai laatste tijd, dus tijd voor wat leuke competities en projectjesBlaise schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:51:
Kan ook in Illustrator, PSP of zelfs pixelart met MS Paint. Verder zie ik niet in wat daar mis mee is.
Dat weet ik niet. Maar het wordt dan wel een interessantere topic dan deze. Bovendien stimuleer je dan de 2D goden van dit forum om ook mee te doen. De huidige opzet van deze topic is namelijk weinig prikkelend.
Jah, dat bedoel ik, had beter 2D contest kunnen zeggen.Blaise schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:51:
[...]
Kan ook in Illustrator, PSP of zelfs pixelart met MS Paint. Verder zie ik niet in wat daar mis mee is.
Dat is waar, echte mogenlijkheden zijn best beperkt, hoofdzakelijk door gebrek aan goede donor foto. Denk dat restyle nogsteeds goed mogenlijk is, afgaande op die site die ik net al noemde.[...]
Dat weet ik niet. Maar het wordt dan wel een interessantere topic dan deze. Bovendien stimuleer je dan de 2D goden van dit forum om ook mee te doen. De huidige opzet van deze topic is namelijk weinig prikkelend.
Maar ben het er mee eens, dat momenteel niveau niet echt hoog is.
Geef eens een goede foto dan?Defectiv: hoofdzakelijk door gebrek aan goede donor foto
Verwijderd
Heb even geen zin om te zoeken, maar zoiets als deze bedoel ik:
http://photoshopcontest.c...h-pressure-mechanics.html
De foto opzich is totaal niets zeggend, wat je ook gaat doen, het word iets totaal anders. Maar gebruik van andere foto's vind ik dan wel een noodzaak, mits binnen de perken, de orginele foto moet in hoofdzaak als materiaal gebruikt worden.
Dat vind ik een foto met erg veel mogenlijkheid. En het is een foto waar je met alleen een hoop filter gebruik nergens komt. Dus is creatief wezen noodzakelijk om iets aparts ervan te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Defectiv op 05-01-2005 21:09 ]
Dus als ik je goed mag begrijpen een abstracte foto als bron, in plaats van een concrete foto zoals hier zijn gebruikt? Lijkt me wel wat!Defectiv schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:36:
Heb even geen zin om te zoeken, maar zoiets als deze bedoel ik:
http://photoshopcontest.c...h-pressure-mechanics.html
De foto opzich is totaal niets zeggend, wat je ook gaat doen, het word iets totaal anders. Maar gebruik van andere foto's vind ik dan wel een noodzaak, mits binnen de perken, de orginele foto moet in hoofdzaak als materiaal gebruikt worden.
Verwijderd
/me vind Mellon ook lievMellon schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:46:
[...]
Als je kijkt naar de (ondertussen nostalgische) sequence en resequence, dan zie je dat er nog vrij veel mensen zijn die dat goed kunnen hoor.. Mophor, starter van de sequence bijvoorbeeld. Darkblue, willem169, Pelle, etc, etc... allemaal lui waar ik toentertijd enorm tegen op zag... (nu nog steeds natuurlijk)
Maar ik vind idd een logo of poster voor het een of ander ook wel een bijzonder goed plan, je kan dan heel uitgebreid beschrijven waar het voor moet zijn, maar je laat mensen toch compleet vrij. Uiteindelijk moet het natuurlijk wel in de stijl van waar het voor wordt. BV een melkpak ontwerpen. Als je dan iets maakt wat mensen totala niet zouden kopen wordt je natuurlijk laatste
@hieronder: 1 tegelijk is wel zat he
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 21:28 ]
zie je! met kontenlikken kom je er wel!
Ik denk dat we deze eerst moeten afronden... en wat mij betreft, z.s.m.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:24:
Joehoe, laten we zo'n contest beginnen!
Enig overleg over een nieuwe opzet van een 2D contest lijkt me ook op zijn plaats. Anders krijg je misschien weer dat iemand zonder overleg zijn eigen contest-idee begint, waar veel mensen zich uiteindelijk toch niet goed in kunnen vinden.
Bij deze dan even een polletje:Blaise schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:35:
Deze duurt officieel nog tot 25 januari...
Enig overleg over een nieuwe opzet van een 2D contest lijkt me ook op zijn plaats. Anders krijg je misschien weer dat iemand zonder overleg zijn eigen contest-idee begint, waar veel mensen zich uiteindelijk toch niet goed in kunnen vinden.
Poll: Welk idee is het belangrijkste voor de volgende contest?
• Zoals deze contest. Het is goed zo!
• Betere donorfoto. (wellicht abstracter, zoals Defectiv aangaf)
• Geheel zelf maken, zonder extern materiaal
• Ontwerp maken voor BIJV pak melk
• Binnen één bepaalde stijl of thema, zoals grunge/pixelneuken of kerst/pasen of iets dergelijks...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
ik zal ongetwijfeld een hoop ideeën missen

de jury moet maar beslissen of een auto-tune evenwaardig is aan de andere.
Ik heb persoonlijk niets tegen die tunes, maar ze blijven maar komen ...
me voted Meeeelk!
×××
Tis maar een idee, maar als we dan toch aan het bedenken zijn hoe het beste door te gaan.

http://www.uitdehoogte.nl/bert
Doe dat maar niet, ik heb tot de 25e de tijd nodig om een final te leveren. Dat een contest niet loopt zoals het bedoeld was is geen reden om het gelijk af te kappen.Choxo schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:45:
Laat deze maar aflopen,
offtopic:
me voted Meeeelk!
* Elvis heeft namelijk ruzie met zijn vriendin
* Elvis kon er toch nix van... .
mss de volgende........
jajaMellon schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:46:
[...]
offtopic:
fooker: edit die startpost nou eens!
Ik moet beamen dat de foto's idd wat lage kwaliteit zijn.
Maar..iedereen heeft ermee te maken.
Dus aan je resultaten zal het niet liggen
Dit is een begin, zijn de 3d topics altijd zo groot geweest?
Ik hoop met iedereen mee, dat alle "nadelen" van dit topic, opgeheven zijn in het volgende contest
Hk pics willen we niet, en zullen we ook niet hoog beoordelen
Wat ik hoop, is dat we straks een top 20 van 20 fantastische ge-edite foto's hebben.
En dat jullie!!! de winnaar mogen kiezen
Zoals eerder gezegd, er zijn ook mensen die geen vakantie hadden/hebben, en niet de tijd/niet willen om er xx aantal uur per dag aan te werken.Defectiv schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:50:
Nog een puntje misschien, moet een 2D contest (welke vorm dan ook) wel een hele maand duren? Best aardig lang vind ik. 2 weken mischien meer dan genoeg?
Tis maar een idee, maar als we dan toch aan het bedenken zijn hoe het beste door te gaan.
Ik vind dat die ook mee moeten kunnen doen.
Over het melkpak princiepe, dat leek me in het begin wel wat.
Maar omdat er heel erg mooi materiaal gemaakt kan worden, als je ook wat beperkingen steld
Daarom heb ik 2 relatief kleine plaatjes genomen, die jullie naar eigen insziens kunnen veranderen.
Zo heeft iemand die iets minder kan fotoshoppen, toch de kans om veel te laten zien.
Aangezien we orginaliteit flink beoordelen
En nog eens, Hk pics worden de grond ingeboord
* Timo agrees met pelle hieronder
Soryy !!!

* Timo slaps fooker
[ Voor 117% gewijzigd door Timo op 06-01-2005 09:24 ]
Vooraf hadden we hier graag van willen weten; net als met de 3d contest topics willen we weten wat men wil opzetten en welke regels en voorwaarden hieraan verbonden gaan zijn. Als er een vervolg op dit topic komt, dan onder de volgende voorwaarden:
- geen foto-retouchering, maar écht grafisch ontwerp (dus: cd-hoesje, wijn-etiket, festivalposter, kalender, magazin-cover, flyer, etc)
- vooraf een duidelijke topicstart incl. alle regels gemaild naar wg {at} tweakers.net, zodat de W&G modjes er nog even naar kunnen kijken om eventuele onduidelijkheden te voorkomen
[ Voor 4% gewijzigd door Pelle op 06-01-2005 09:21 ]
Deze ideeën hebben we al:
• pak melk
• cd hoesje
• wijn etiket
• magazin cover
• festival poster
• kalender
• flyer (van wat?)
[ Voor 65% gewijzigd door iain op 06-01-2005 09:51 ]
Nu kan ik het niet meer doen

maak dan een nieuwe post met het actuele overzicht...fooker schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:45:
aargh willem169 (goed?) heeft de SP ge-edit voor me..
Nu kan ik het niet meer doen![]()
Inderdaad, maak even een nieuwe post.
Ives wip
willem169
Harlequin
mpass Final
FFrenzy
D4V3 wip
Blaise [url= [rml]Blaise in "[ Contest] Fotorestyle"[/rml]] Final[/url]
BaRF
Vankatoen
DarkBlue wip
Blues [url=http://http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/22442663#22442663] Final[/url]
alienfruit wip
Mr_G33KJ3 Final
Deneb
semicon Final
Aardbei
DLF wip
TafKaT final
Upselen Final
Sidney
Rowanov wip
eerdepeer
David
delneet wip
Defectiv Final
jwstoop wip
Gerbens Final
Burnend wip
Oneofborg Final
Wok wip
aspfreakout wip
mophor Final
Choxo wip
Znorro final
Mellon
[ Voor 6% gewijzigd door Timo op 06-01-2005 11:09 ]
En even je [b] erbij zetten
[ Voor 5% gewijzigd door Willem op 06-01-2005 11:06 ]
Was dat alleswillem169 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 11:06:
Je mag mij eruit editenzoals ik had gedaan bij de startpost.
En even je [b] erbij zetten

willem169 wijzigde dit bericht 05-01-2005 11:34 (255%)
Reden:

Ik vond die grote verrandering al niet

[ Voor 19% gewijzigd door Timo op 06-01-2005 11:09 ]
die 255% is inclusief de veranderingen van jezelf als ik me niet vergis...
Verwijderd
final...Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:29:
[...]
ok, ik heb (op verzoek van m'n vriendin) geen zin meer
zie het maar als m'n final
mag ik ook in het lijstje? E-Rick in "[Contest] Fotorestyle"
Choose life
De deelnemers:
Final: | Wip: | Overig: |
Blues final mpass final Features final David final Blaise [url= [rml]Blaise in "[ Contest] Fotorestyle"[/rml]] final |
Dit is hem wel zo'n beetje geloof ik... Niet alfabetisch lexicografisch geordend helaas

[ Voor 14% gewijzigd door iain op 09-01-2005 00:45 . Reden: Weer het lijstje bijgewerkt... ]
met aflopen bedoel ik : zonder interventie gewoon zijn gang laten gaan tot de 25ste ( slecht uitgedrukt, my faultChoxo schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:45:
Laat deze maar aflopen,
Doe dat maar niet, ik heb tot de 25e de tijd nodig om een final te leveren. Dat een contest niet loopt zoals het bedoeld was is geen reden om het gelijk af te kappen.
* Choxo gaat nu eventjes aan zijn final werken
[ Voor 89% gewijzigd door Choxo op 06-01-2005 14:13 ]
×××
Als je nou naar het plaatje i.p.v. de post had gelinkt was je mijn held van de dagMellon schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:04:
[KNIP]
Dit is hem wel zo'n beetje geloof ik... Niet alfabetisch lexicografisch geordend helaas
Ik zie dat ik niet meegenomen ben. Nou, dat is ook eigenlijk prima. Een fotorestyle contest leek mij leuk. Ik moet zeggen, de gekozen foto's zijn niet wat ik zou kiezen, maar dat kan in de toekomst verbeteren. Maar, oh jee, er zijn ook inzendingen die niet helemaal in de smaak vallen bij een aantal mensen. Dus gaan we een melkpak ontwerpen? Heeft in mijn ogen niks met fotorestyle te maken en mijn verwachting is dat daar weinig animo voor is. Als er wel animo voor is, zullen er ook slechte inzendingen zijn. Oh, en in dit topic discussieren over een andere wedstrijd, dat vind ik nou off-topic en HK-niveau.Mellon schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:04:
If you want something done right, do it yourself!Had even niks te doen, dus voilà:
De deelnemers:
Final: Wip: Overig: mpass final
Blaise [url= [rml]Blaise in "[ Contest] Fotorestyle"[/rml]] final
Je kan nu wel allerlei dingen opeens gaan roepen, maar vergeet niet dat er onder de deelnemers en bezoekers van dit topic een poll gehouden is. Democratie heet datjvo schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 21:16:
[...]
Ik zie dat ik niet meegenomen ben. Nou, dat is ook eigenlijk prima. Een fotorestyle contest leek mij leuk. Ik moet zeggen, de gekozen foto's zijn niet wat ik zou kiezen, maar dat kan in de toekomst verbeteren. Maar, oh jee, er zijn ook inzendingen die niet helemaal in de smaak vallen bij een aantal mensen. Dus gaan we een melkpak ontwerpen? Heeft in mijn ogen niks met fotorestyle te maken en mijn verwachting is dat daar weinig animo voor is. Als er wel animo voor is, zullen er ook slechte inzendingen zijn. Oh, en in dit topic discussieren over een andere wedstrijd, dat vind ik nou off-topic en HK-niveau.
[rml]Mellon in "[ Contest] Fotorestyle"[/rml]
Ik zie wel, als het onderwerp me trekt, doe ik mee, maar denk dat ik minder mee zou doen als met een restyle contest.
Weet ook wel dat een hoger niveau gewenst is, maar kijk es voor de gein naar de 3D contests? Is daar alles van zulk hoog niveau dan? En daar is ook iedereen happy.
Maar de meerderheid heeft gekozen. En als ik me in een contest kan vinden, ben ik zeker van de partij
Verwijderd

mijn kleine bijdrage, was saai op mn werk
Misschien complete huisstijl?Mellon schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 09:47:
• pak melk
• cd hoesje
• wijn etiket
• magazin cover
• festival poster
• kalender
• flyer (van wat?)
*briefpapier
*visitekaartje
*logo
just my 2 cents
* Choxo beseft dat zijn final nog steeds niet af is
[ Voor 8% gewijzigd door Choxo op 08-01-2005 10:48 ]
×××
boring, geen shop contest dan, je missed the fun dan... gewoon iets restylen ofzo is iets voor idereen (zoals ik unskilled, of skilled)Choxo schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 10:45:
[...]
Misschien complete huisstijl?
*briefpapier
*visitekaartje
*logo
just my 2 cents
* Choxo beseft dat zijn final nog steeds niet af is
Verwijderd
Mellon schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:04:
If you want something done right, do it yourself!Had even niks te doen, dus voilà:
De deelnemers:
Final: Wip: Overig: Blues final
mpass final
Blaise [url= [rml]Blaise in "[ Contest] Fotorestyle"[/rml]] final

Features FINAL
je staat er gewoon in hoor

damn... hoe kom jij nou weer aan die quote?

[ Voor 12% gewijzigd door iain op 09-01-2005 00:40 ]
wipje:

MSI GX660R for the win!
Nou, ik vind 2d-contests echt leuk, maar een foto of een hert restylen vind ik echt _niet_ leuk en je kan er heel weinig mee. Ik heb liever iets waar je wat meer creativiteit in kwijt kan, melkpak ontwerpen lijkt me echt heel vet. En huisstijlen lijkt me ook leuk. Een huisstijl voor een bedrijf is ook leuk, nieuwe huisstijl voor T.net ofzosemicon schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:29:
boring, geen shop contest dan, je missed the fun dan... gewoon iets restylen ofzo is iets voor idereen (zoals ik unskilled, of skilled)
FINAL:

je moet wat met je vrije tijd...
[ Voor 19% gewijzigd door Egg op 09-01-2005 19:33 ]
MSI GX660R for the win!
Kijk nog maar eens heel goed door de voorruit van wat er teveel te zien isuberotto2086 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:40:
soooww...klaar, ik noem em: Kia Escalade
FINAL:
[afbeelding]
je moet wat met je vrije tijd...
teveel zooi, te weinig tijd
Vind hem wel leukVerwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:52:
/me doet geen moeite met WIPpen
Final:
[afbeelding]
computer voor alle werkzaamheden
thx for the tip, maar kheb em helemaal gerestyled.Yoozer schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:07:
[...]
Kijk nog maar eens heel goed door de voorruit van wat er teveel te zien is.
MSI GX660R for the win!
Niet om mensen voor het hoofd te stoten ofzo, maar het is gewoon niet zo leuk als er "unskilled" mensen meedoensemicon schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:29:
[...]
boring, geen shop contest dan, je missed the fun dan... gewoon iets restylen ofzo is iets voor idereen (zoals ik unskilled, of skilled)

* Thijsmans zet in op het vaststellen van een formaat van een etiket van een goede wijnsoort (lees: !aldi)
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Zonder neon:

Of mét neon:

edit:
Bij nader inzien staat het zonder neon toch net iets mooier
[ Voor 18% gewijzigd door Egg op 09-01-2005 20:41 ]
MSI GX660R for the win!
Dat is nou juist het probleem met restyles.. Het trekt zoveel ongeïnspireerde en onbegaafde lui aan, dat het niet genoeg stimuleert voor geïnspireerde en begaafde lui om mee te doen. Daardoor blijft het niveau laag en krijg je veel auto-tune dingen enzo... weinig origineels. (ik is ook schuldig, ik weet het)...David schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:33:
Mwoh, ik vind het ook jammer dat mensen de aangeleverde foto's de schuld geven van de lage kwaliteit. Dát is creativiteit: van iets saais iets spannends en moois maken. Deze contest geeft genoeg vrijheid: je mag eigen foto's gebruiken, in de foto's tekenen, de foto's combineren etc. etc. etc.
Ik denk dat de poll ook wel duidelijk is geweest, dan de volgende contest een ontwerpcontest wordt voor een bepaald product, zoals melkpak of wijnetiket of .....
Verwijderd
Mellon schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:46:
[...]
Als je kijkt naar de (ondertussen nostalgische) sequence en resequence, dan zie je dat er nog vrij veel mensen zijn die dat goed kunnen hoor.. Mophor, starter van de sequence bijvoorbeeld. Darkblue, willem169, Pelle, etc, etc... allemaal lui waar ik toentertijd enorm tegen op zag... (nu nog steeds natuurlijk)
whoa goeie ouwe tijden
is er nog een site waar de re-sequence op staat? ik kan m niet vinden
ontopic:
ik denk dat foto's retoucheren meer een vorm van technisch het programma onder de knie krijgen is dan echt creatief bezig zijn, in ieder geval geldt dit voor de auto, met het hert zou je nog wat kunnen. Jammer dat ook de inzendingen met het hert voornamelijk van hk niveau zijn...
Het lijkt mij in ieder geval een goed idee om een keer een contest te beginnen waarbij je ook daadwerkelijk zelf wat moet ontwerpen ipv retoucheren.
Het probleem hierbij, bijvoorbeeld bij een pak melk, is dat je het digitaal moet presenteren, en dan zie je waarschijnlijk erg veel dingen over het hoofd (leesbaarheid, verhoudingen, resolutie v/h etiket t.o.v je scherm is totaal verkeerd dus je krijgt heel snel lompe letters op je pak)
dit is bijna met al het drukwerk zo, of je moet met grote bestanden gaan werken, maar dat kan je weer niet op het scherm beoordelen aangezien het dan overkomt als een poster.
Dus ik stel voor om:
• of digitaal te blijven (header voor een website, wallpaper (

• of grote posters te gaan ontwerpen, de resolutie van een grote poster is vaak niet zo hoog en je bekijkt die dingen toch vaak van een afstand. Hierbij is het dus sowieso niet handig om veel details in te proppen. Dit is dus op zich nog wel aardig te beoordelen van het scherm. (denk aan bushokjeposters, billboards, evenementenposters op beursen etc...)
• of alles uit te printen en bij een meeting ofzo de boel beoordelen
ik ben voor gewoon een digitaal stuk kunst met als enige restrictie de grootte (1000*500 ofzo)
maar goed; mijn mening
als de volgende contest me weer totaal niet aan staat dan doe ik gewoon weer niet mee
Ik ga iig al bezig, hopelijk mag het
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Heb hier misschien nog wat aan toe te voegen;Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:36:
• of grote posters te gaan ontwerpen, de resolutie van een grote poster is vaak niet zo hoog en je bekijkt die dingen toch vaak van een afstand. Hierbij is het dus sowieso niet handig om veel details in te proppen. Dit is dus op zich nog wel aardig te beoordelen van het scherm. (denk aan bushokjeposters, billboards, evenementenposters op beursen etc...)
als we nou een eerst een logo voor een denkbeeldig merk verzinnen en bij de contest daarna een poster maken voor het logo/merk van de winnaar....

[ Voor 53% gewijzigd door jwstoop op 16-01-2005 16:20 ]
Ik heb een ideetje voor een volgende contest: ontwerp de wikkel van een doosje chocolaadjes.
of het goedkope of stijlvolle chocolaadjes worden, is aan de maker... hoe laat je zo'n ding er goed uitzien, chique of lief, enzo. Iemand voor?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
FoOL had het toen op z'n endoria accountje gezet... Dat is er ondertussen niet meer... Ik zal hem even vragen of hij de art nog wel heeft, dan kijk ik of ik het ergens online kan zetten...Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:36:
offtopic:
whoa goeie ouwe tijden
is er nog een site waar de re-sequence op staat? ik kan m niet vinden
dan houd je het klein... wie zegt dat het direct bruikbaar moet zijn? of je werkt met vectors natuurlijk. Je kan ook gewoon op een lagere resolutie blijven werken... zeg 1000x1500 zoals je zelf voorstelde. Je hoeft het toch niet toe te passen in het echt...Het probleem hierbij, bijvoorbeeld bij een pak melk, is dat je het digitaal moet presenteren, en dan zie je waarschijnlijk erg veel dingen over het hoofd (leesbaarheid, verhoudingen, resolutie v/h etiket t.o.v je scherm is totaal verkeerd dus je krijgt heel snel lompe letters op je pak)
dit is bijna met al het drukwerk zo, of je moet met grote bestanden gaan werken, maar dat kan je weer niet op het scherm beoordelen aangezien het dan overkomt als een poster.
vrouwen en chocolade....Dark Blue schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:20:
Schop!
Ik heb een ideetje voor een volgende contest: ontwerp de wikkel van een doosje chocolaadjes.
of het goedkope of stijlvolle chocolaadjes worden, is aan de maker... hoe laat je zo'n ding er goed uitzien, chique of lief, enzo. Iemand voor?

[ Voor 16% gewijzigd door iain op 11-01-2005 20:49 ]
Verwijderd
dan zeg ik een biermerk restylen (net zoals dommelsch dat imho geniaal gedaan heeft)Dark Blue schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:20:
Schop!

late we het daarbij houwe
maar dat verveeld uiteraard ook op een gegeven momen
MSI GX660R for the win!
je haalde me de woorden uit mn mond. " kvond een pic restyle wel aardig leuk moet k zeggen "uberotto2086 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 17:34:
hmm, kvond een pic restyle wel aardig leuk moet k zeggen
![]()
late we het daarbij houwe
maar dat verveeld uiteraard ook op een gegeven momen