I used to be an atheist, until I realised I was god.
Verwijderd
Ik vind een doos chocolaatjes ontwerpen trouwens leuker/beter dan een melkpak, bij een melkpak krijg je altijd koe,gras, glas melk en er zit dan volgens mij weinig variatie in de inzendingen. bij chocolaatjes of concertposters ofzo kan zo'n beetje je alle kanten op
Verwijderd
maar nu kan je juist laten zien hoe creatief je bent. Misschien heb je wel een pak veganistenmelk ofzo, daar moet geen koe aan te pas komen. Laat je product opvallen tussen de andere pakken, da's een opdracht die een ontwerpen "in het echt' ook meekrijgt
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 11:21 ]
Verwijderd
wat hier gebeurt, kan iemand me uitlegt hoe dat moet ????/ (overtekenen en inkleuren??)D4V3 schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:18:
WIP 2
2e WIPDit keer zijn de outlines zo'n beetje klaar en kan ik gaan werken aan de modificaties en het inkleuren
[afbeelding]
En de basic ingekleurde versie:
[afbeelding]
ik heb nl wel illustrator, mar daarin kan ik alleen tekst maken...
[google=illustrator tutorial]Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 21:23:
[...]
wat hier gebeurt, kan iemand me uitlegt hoe dat moet ????/ (overtekenen en inkleuren??)
ik heb nl wel illustrator, mar daarin kan ik alleen tekst maken...
[search=illustrator tutorial]
excuses, had er even over heen gelezen dat het illustrator was en niet photoshop...
Binnenkort de tweede contest overigens!
[ Voor 27% gewijzigd door iain op 07-02-2005 22:50 ]
Verwijderd
ik wil anders nog wel effe de opzet doornemen en commentaar spuien als je daar behoefte aan hebt? (mail)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 12:06 ]
had ik gisteravond al gedaan, heb het nu ook naar jou toe gemaild... als je iets verkeerds doet, is er binnen 2 minuten een modje, maar als je ze iets goeds probeert te vertellen, zijn ze nergens te vindenVerwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:06:
hoe is het met je startpost setup? modjes al gemaild?
ik wil anders nog wel effe de opzet doornemen en commentaar spuien als je daar behoefte aan hebt? (mail)