Ik heb dus net die kast gaan halen (om 13u) en in een paar uur tijd alle hardware overgezet. Man, dit is een PRACHTCASE

. Het ziet er zo stijlvol en krachtig uit... en zeeen van ruimte binnenin. Er zitten nu 2 PSU's in van Aopen (2x300W), en ze doen het prima. Verder is deze kast ongelooflijk stil in combinatie met waterkoeling.Over deze kast is nagedacht

. Alles past zo precies dat het een plezier is om aan te werken. Toch een paar nadelen tegengekomen. Die schroefdraden!, daar kunnen ze toch beter nog wat tijd insteken, sommige afstandsbusjes voor het moederbord staan niet precies loodrecht op de plaat achter het moederbord, de 4 in 3 module is moeilijk te verwijderen omdat ze teveel klemt, en het is moeilijk om de drives te stealthen. Maar eigenlijk vind ik het contrast tussen de witte drives en die zwarte plaatjes best nog mooi

. Nu mijn kast volgestouwd is weegt ie 70kg

, geen LAnpartykast dus

. Ik wou hem op mijn bureau zetten, maar deze kast is gewoon té groot

. Echt zijn geld waard deze kast, petje af voor coolermaster.
En die temperaturen, schitterend gewoon

, casetemp:19 graden (tov 39 voorheen), temp CPU 50% stressed :31graden (tov 38-39voorheen).
Mijn voltlijnen zijn nu ook mooi stabiel met die 2 PSU's (voorheen niet)
Hier nog een paar pics (ja ik weet dat het een kabelzooi is binnenin, maar daar stoor ik mij voorlopig niet aan

).
mooie Aopen voeding+mooie 12cm casefan

naast mijn vorige

Aopenkast

In aanbouw

Hij past dus niet op mijn bureau

(je ziet het 19inch scherm bijna niet staan), dan maar onder de bureau

Een meevallertje: ik kan mijn 2de radiator gewoon aan het sidepanel hangen, zonder problemen
-edit-
ik zou de temps van mijn harde schijven nog vergeten, de ene is nu 14graden, de andere 22graden
Voordien maten ze allebei 43 graden
[
Voor 4% gewijzigd door
MMach op 30-03-2005 18:08
]