Cooler Master Stacker discussie topic Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.052 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129588

Ik las nog iets over de Stacker
For people who have a problem with there PCI card and their Stacker can fill in this form to request the bracket.

http://www.coolermaster-europe.com/pci/pciform.php
Volgens mij zijn onze gebeden verhoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144949

Anoniem: 129588 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:14:
Ik las nog iets over de Stacker

[...]

Volgens mij zijn onze gebeden verhoord _/-\o_
->over welk probleem gaat het dan? "mensen die problemen hebben met hun pci-card en de stacker mogen het formulier invullen om een bracket aan te vragen"
welke problemen? welk pci-card? welk bracket?
Als met die bracket namelijk die floppy-beugels bedoelt worden, dan zou dit voor mij idd zalig nieuws zijn! :)

@Demanufacture: proficiat, je hebt de 1000ste post gedaan in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Topicstarter
Anoniem: 144949 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:26:
[...]

->over welk probleem gaat het dan? "mensen die problemen hebben met hun pci-card en de stacker mogen het formulier invullen om een bracket aan te vragen"
welke problemen? welk pci-card? welk bracket?
Als met die bracket namelijk die floppy-beugels bedoelt worden, dan zou dit voor mij idd zalig nieuws zijn! :)

@Demanufacture: proficiat, je hebt de 1000ste post gedaan in dit topic
Ze praten over PCI, ik vraag me af hoe jij dat linkt aan floppy beugels :P
Het probleem was dat vele kaarten niet goed pasten (kaarten met dual DVI bv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 06:26

N00bDaan

De N00b.

Anoniem: 144949 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:22:
even ter herinnering:
nog altijd niemand die weet hoe het nu zit, met de crossflow fan en een fancontroller, en rpm-uitlezing....
Ik heb nog even rondgekeken en kwam hierop:
"Doordat het een centrifugaalventilator is kan het zijn dat deze enkel op bepaalde toerentallen waarop hij is uitgebalanceerd de fan trillingloos loopt."

I cna tpye 300 worsd pre minute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129588

De Stacker heeft een probleem met sommige PCI kaarten (Dit valt terug te lezen in dit topic) als ik het goed begrijp dan kun je nu een vervanging aanvragen hiervoor zodat ze nu wel passen.
Alleen hebben ze wel ff een foto nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
En ik had daar dus problemen mee totdat ik ringetjes onder mijn mobo gezet heb. En nee ik ga dat er nu niet uithalen voor een foto en om een nieuw bracket te bestellen.... :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:34

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

XanderH schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:39:
En ik had daar dus problemen mee totdat ik ringetjes onder mijn mobo gezet heb. En nee ik ga dat er nu niet uithalen voor een foto en om een nieuw bracket te bestellen.... :P
Ik heb inderdaad ook ringetjes onder de busjes waar het moederbord op bevestigd wordt gedaan, om het geheel moederbord omhoog te krijgen. De volgende kaarten pasten bij mij niet:

- Club3D ATI Radeon 9700 Pro 128MB (DVI+VGA)
- Creative Audigy II ZS.
- RAIDcore BC4852.

Ik heb het al eens eerder gezegd, de CM Stacker is op het oog een mooie en vooral ruime behuizing, maar aan het fabrikage proces schort er nog al eens wat aan.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

Maar deze problemen zouden toch met revisie 2 opgelost zijn? Ik heb in ieder geval geen hinder ondervonden bij het installeren van pci kaarten....

edit:

Ik lees net dit op de site van coolermaster:
Since the coming of PCI express the VGA card can interfere with the CM Stackers PCI slots.

Cooler Master released rev.3 that has this problem solved.
People who have rev.1 and rev.2 can apply for a replacement bracket by filling in a Request form.
Alweer een revisie erbij :X

[ Voor 56% gewijzigd door Trax_Digitizer op 28-06-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu vraag ik me af: ze hebben het allen over PCI-slots, vga-kaart is toch geen pci-slot...
en ik heb momenteel geen pci-kaartje maar wil wel de mogelijkheid open houden om er later een in te bouwen, maar ik kan daar nu geen fotooke van nemen dus...
... dus ben ik gejost?
of zou een fotooke van de doos pakken waar het typenummer van mijn revisie opstaat, namelijk revisie 1, die hebben toch dit probleem?

Zou er verder ook zo geen dergelijk formulier bestaan voor die slecht floppy-beugels?

@n00bdaan: bedankt, dus waarschijnlijk gaat fancontoller niet met CFF, dan neem ik hem niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Topicstarter
Zelf had ik ook geen problemen, maar ik merkte dat er van revisie 2 ook 2 sub-revisies waren. Misschien werd er die mee bedoeld. Zelf heb ik ook een 9700 Pro (eigenlijk 9500 non-Pro, maar die zijn hardwarematig hetzelfde) en die past dus. Wel moet ik zeggen dat het niet allemaal perfect past, het lijkt beetje geforceerd te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Anoniem: 144949 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:10:
nu vraag ik me af: ze hebben het allen over PCI-slots, vga-kaart is toch geen pci-slot...
en ik heb momenteel geen pci-kaartje maar wil wel de mogelijkheid open houden om er later een in te bouwen, maar ik kan daar nu geen fotooke van nemen dus...
Het gaat meestal op voor insteekkaarten in het algemeen geloof ik :P Ik ken geen mensen die wel hun agp kaart er goed inkregen maar problemen kregen met PCI kaartjes. Misschien mobo afhankelijk :?
... dus ben ik gejost?
Waarom zou je? Heb je er nu problemen mee dan? Zo nee: Waarom maak je je dan steeds zo druk over een post hier die niet op jou van toepassing is? :P Relax man... ;)
of zou een fotooke van de doos pakken waar het typenummer van mijn revisie opstaat, namelijk revisie 1, die hebben toch dit probleem?
Mijn rev2 anders ook hoor.
Zou er verder ook zo geen dergelijk formulier bestaan voor die slecht floppy-beugels?
Nope, maar wat let je om CM even een mailtje te sturen?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd dacht ik ook net aan, is er eigenlijk een bepaald e-mail van coolermaster waar je met dit soort dingen terecht kunt? Zal anders eens eerst zien of er niks van in het forum van CM staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97447

Als je nu op de site van coolermaster kijkt staan er 2 versies van de stacker op. De 1ste is de STC-T01, daar zou binnenkort de RC-810 bijkomen. Als ik het even snel bekijk zijn dit de verschillen

STC-101.............................RC-810
14kg........................................10kg
2PSU's....................................1PSU
1x12cm fan..............................2x12cm fan
Cross flow fan optional...............Geen info over cros flow

Ik word er stillaan een beetje duizelig van (kan ook aan de warmte gelegen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ruim over de 1000 posts, dat is wel beetje veel van het goede...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.