Software gezocht om mp3's te categoriseren*

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26
Ik zit met een probleem.
Ik kom hier in een zaak waar ze met bpm studio werken.
maar de pc is gechraset en de lijsten van bmp zijn weg.
nou kan je natuurlijk backups herstellen maar dit werkt ook niet omdat alles weg is gewoon spontaan.
ook met een recovery tool kon ik nix vinden aangezien het al een week terug is gebeurd.

maar nu wil ik dus nieuwe overzichtelijke lijsten gaan maken maar alles staat zo goed als in 1 of 2 directorys.
dus een zootje... kan ik met een tool of iets heel makkelijk arttiesten of genres automatisch laten sorteren in bijbehorende mappen?
dan is het wel zo makkelijk om nieuwe lijsten te maken in bpm.

ik ken tag en rename maar die komt vaak in de problemen als de zooi vanaf kazaa komt vind ik dan.. dus wie heb er suggesties om dit niet meer dagen en nachten te laten kosten maar een paar uur... voor het ordenen.. het gaat om zon 7000 mp'3 met slechte names en tags en alles dus in 1 directory.

Tnx in advance

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
ik haal even 'help' uit de titel. dit is mijn inziens overbodig. Ook vul ik deze nog even aan zodat de kern van je probleempje iets duidelijker is.

Zou je zelf de tekst van je startpost nog even willen aanpassen, zoat er ook wat alineas in zitten? dit leest wat lastig.
Mp3 Chaos help > Software gezocht om mp3's te categoriseren*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Ik kom hier in een zaak waar ze met bpm studio werken.
als de zooi vanaf kazaa komt
Dan voor die onderneming maar te hopen dat het niet gaat om copyrighted materiaal...

Ontopic:
Zonder bruikbare tags blijft er weinig anders over dan handmatig retaggen/renamen. Er bestaat wel software die op muzikale inhoud kan taggen. Gebruik GoT search maar eens.

Goeie bui:
Losse MP3's taggen
[rml][ mp3] Archiveren van veel mp3's[/rml]
programma als moodlogic gezocht

@HydrogenAudio:
Auto-ID3 tagger, Is there one?
Mp3 mass retagging using online database, is it possible to do it with one click ?

[ Voor 44% gewijzigd door Henk007 op 23-12-2004 19:59 ]

Verwijderd

Zorg misschien eerst eens dat je tags in orde komen. Nadien kan je het dan makkelijk beheren met een programma als iTunes of iets dergelijks....

• Sa1
Oke maar gelukkig is alle muziek wel legaal .. ga hier geen discussie voeren over hoe maar geloof mij dat ze rechten afdragen.

Maar dank je voor je goede bui ik ga het even bekijken.

Verder is het catogariseren ook niet een probleem maar ook in mappen wil ik ze dus en volgens mij kan itunes dat niet zomaar... of wel?

• Sa1
Tag en rename gaat er aardig mee op ze bek omdat hij meerdere namen hetzelfde wil wegschrijven in dezelfde dir. maar hoe kan ik dan bestanden op genre ofzo om mee te beginnen in directorys wegschrijven?

Verwijderd

Sa1 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 20:41:
Tag en rename gaat er aardig mee op ze bek omdat hij meerdere namen hetzelfde wil wegschrijven in dezelfde dir. maar hoe kan ik dan bestanden op genre ofzo om mee te beginnen in directorys wegschrijven?
Op genre sorteren gaat natuurlijk niet als de tags allemaal gebrekkig zijn. Wat mij altijd goed bevalt is het freeware progje The Godfather, daar kun je redelijk mee organizen, duplicates vinden enz.

http://users.otenet.gr/~jtcliper/tgf/
Pagina: 1