Ja, ik weet het, er zijn hier al heel veel topics over geopent maar ik kon er tot heden geen een vinden die mij uit de brand kan helpen. 
Ik heb dus een behoorlijke mp3 verzameling zowel albums als losse mp3's.
Nu wil ik dus allereerst zorgen dat de filenames correct worden,
dus niet met !*@Y_$@( etc. maar gewoon: Artiestnaam - Titel.mp3
En tergelijke tijd moeten dus de IDI-3 tag aangepast worden, waar alleen maar de Artiestnaam en Titel in moet staan, geen genres of comments etc.
Dus als ik de nummers b.v. in winamp laadt, dat er dan ook geen rare tekens o.i.d. tussen staan
Dus nu is mijn vraag of hier ook een _goed_ programma voor is.
Nu heb ik nog een vraag, ik gebruik nu WinRip om de hele zooi af te spelen, maar elke keer als ik dan weer een nieuw nummer/album heb gedownload moet ik die weer helemaal apart toevoegen, weet iemand hier iets op, een handig programma o.i.d.
Niet al te uitgebreid, maar gewoon heel simpel.
Ik heb onlangs een programma gevonden die geheel aan mijn eissen voldoet
Echt een aanrader voor iedereen die zijn mp3's netjes en geordent wil hebben/houden.
Namelijk: Tag&Rename 3.0
Het is een 31-Trial version
Ik heb dus een behoorlijke mp3 verzameling zowel albums als losse mp3's.
Nu wil ik dus allereerst zorgen dat de filenames correct worden,
dus niet met !*@Y_$@( etc. maar gewoon: Artiestnaam - Titel.mp3
En tergelijke tijd moeten dus de IDI-3 tag aangepast worden, waar alleen maar de Artiestnaam en Titel in moet staan, geen genres of comments etc.
Dus als ik de nummers b.v. in winamp laadt, dat er dan ook geen rare tekens o.i.d. tussen staan
Dus nu is mijn vraag of hier ook een _goed_ programma voor is.
Nu heb ik nog een vraag, ik gebruik nu WinRip om de hele zooi af te spelen, maar elke keer als ik dan weer een nieuw nummer/album heb gedownload moet ik die weer helemaal apart toevoegen, weet iemand hier iets op, een handig programma o.i.d.
Niet al te uitgebreid, maar gewoon heel simpel.
Ik heb onlangs een programma gevonden die geheel aan mijn eissen voldoet
Echt een aanrader voor iedereen die zijn mp3's netjes en geordent wil hebben/houden.
Namelijk: Tag&Rename 3.0
Het is een 31-Trial version
[ Voor 19% gewijzigd door j0ck0z op 18-09-2003 16:06 ]
PB 3.2