Weet er iemand misschien nog een programma als Moodlogic? (een programma die dus al je mp3 id3 tags goed zet, die hij uit een database haalt). Ik heb het namelijk gedownload en het werkt prima, alleen ik vind dat credit systeem zo belachelijk! Je moet 1 song 'raten' en dan krijg je 1 credit om een ander liedje in te vullen....
Die haalt de id3 tags ook uit een online database?Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 01:27:
Misschien is 'tag and rename' iets voor je? Je moet hier maar es kijken dan
Tag & Rename is echt alles wat je nodig hebt
.
Er zijn er genoeg overigens, beetje googlen op 'tag mp3 editor' etc zou wel iets op moeten leveren.
Er zijn er genoeg overigens, beetje googlen op 'tag mp3 editor' etc zou wel iets op moeten leveren.
mja is alleen voor hele albums en je moet ook ngo eens perfect de nummers op volgorde hebben als je gaat scannen... moodlogic kijkt echt naar een individueel nummer....IceStorm schreef op 03 May 2003 @ 18:02:
Tag & Rename is echt alles wat je nodig hebt.
Siditamentis astuentis pactum.
Deze link werkt beter: http://www.musicbrainz.org/Varienaja schreef op 03 May 2003 @ 20:34:
www.musicbrainz.com
Die tagger van hun schijnt wel stoer te zijn.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
En die duurt uren om mijn apar duizend mp3z te scannen, en ik vind dat programma niet fijn werken met die site... Maja volgens mij zijn er niet veel alternatieven....Varienaja schreef op 03 May 2003 @ 20:34:
www.musicbrainz.com
Die tagger van hun schijnt wel stoer te zijn.
mmm, ik ga die musicbrainz eens proberen. als het goed is gaat dat progje dus al mn mp3s scannen en eventuele foute of ontbrekende tags vervangen
hehe veel succes...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ja maar ik vind het niet goed werken... zelfs baggerBaRF schreef op 03 mei 2003 @ 22:44:
mmm, ik ga die musicbrainz eens proberen. als het goed is gaat dat progje dus al mn mp3s scannen en eventuele foute of ontbrekende tags vervangenhehe veel succes...
Pagina: 1