Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 6

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.795 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:49:
[...]Ik vroeg mij trouwens wel af of ik de werking "orange world"-knop op de rechterkant van mn telefoon kan veranderen, hij gaat nu gelijk wappen als ik daar op druk.
Dit kan idd! Staat in de startpost dus volgende x ff beter zoeken!

De knop aan de rechter kant van je K700 is aan te passen:
- Ga naar internet Services in je menu
- Druk op 'Meer'
- Ga naar 'Favorieten'
- Ga naar 'Nieuwe favoriet'
- Vul bij titel 'SMS' in
- Vul bij URL 'sms:' in (let op de dubbele punt moet achter 'sms' staan!!!!)
- Druk op 'Opslaan'
- Nu staat in de lijst favorieten 'SMS' er bij. Ga hier op staan en druk op 'meer'
- Ga daarna naar 'Nwe homepage' en druk op 'kiezen'

- Het bovenstaande is natuurlijk ook mogelijk met 'MMS' en 'E-mail'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jahoor eindelijk is er nieuwe firmware via de update service beschikbaar .
IK heb nu via de se update service versie R2AE033 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar kan het zo snel niet vinden.

- Hoe lang kun je er filmpjes meemaken?

- Firmware heeft toch niets te maken met het geheugen (dat uitgebreid zou kunnen worden door firmware)?

- De knopjes lijken zo klein is dan in het echt ook zo, maak je gauw fouten ed?

o ja, en heeft t-mobile ook een branded versie?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:05:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar kan het zo snel niet vinden.

- Hoe lang kun je er filmpjes meemaken?

- Firmware heeft toch niets te maken met het geheugen (dat uitgebreid zou kunnen worden door firmware)?

- De knopjes lijken zo klein is dan in het echt ook zo, maak je gauw fouten ed?

o ja, en heeft t-mobile ook een branded versie?
-Je kunt zolang filmpjes maken tot het geheugen vol is, en je kunt ook kiezen voor dit beperkt te houden, ik veronderstel dat dat is omdat je het nog zou kunnen versturen via MMS.
-Nee, firmware heeft niets te maken met het geheugen.Firmware kun je beschouwen als het besturingssysteem van je gsm.Af en toe komen daar update's voor uit, maar die zijn louter softwarematisch.Zoals bv : verbetering van camerakwaliteit (compressing enzo...), snelheid algemeen, bepaalde opties aangepast of uitgebreid, bugs,enz...
-De knopjes zien er idd klein uit, maar echt klein kun je ze niet noemen.Ze zijn ter grootte van een 3310 en een stuk groter als die van de SE t610, alleen heb je hier natuurlijk dat de knopjes van de K700i wat dichter bij elkaar staan, maar echt veel problemen geeft dat niet bij mij, en ik heb grote handen.

[ Voor 11% gewijzigd door SimonMc op 13-01-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dank je wel.

En weet iemand ook of ik zo'n telefoon beter via internet kan bestellen of gewoon in de winkel?

Want een bepaalde site bied weer iets goekoper dan een andere terwijl ie wel van hi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gewoon in de pricewatch kijken! Scheelt een hoop geld in vergelijking met een 'echte' winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
wilko2 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:08:
Gewoon in de pricewatch kijken! Scheelt een hoop geld in vergelijking met een 'echte' winkel :)
Ik weet niet of het betrouwbaar is via internet, maar ik heb de K700i gekocht deze week voor 299 EUR in de winkel, en vandaag zag ik op internet een Mobistar packet met de K700i voor 249 EUR, ik voelde me wel een beetje stom aangezien die promotie van 299 EUR ook nog maar net uit was...Ik weet wel niet hoeveel hij bij u in de buurt kost, kan zijn dat het goedkoper is.

[ Voor 5% gewijzigd door SimonMc op 13-01-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey kan je dit ook voor mij doen?? Tegen geld natuurlijk?? m@il ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Hij heeft dat zelf niet gespoten hoor : "Maar ik heb het frontje niet zelf gespoten hoor. Ik heb het op Internet (via Ebay) besteld. Hij is glanzend zwart. Ik heb er ook een BLAUWE besteld. Ook heb ik ene originele BLAUWE scherm bij besteld. Dat blauwe scherm vind ik persoonlijk iets mooier dan dat standaard "brushed" zilver."

[ Voor 15% gewijzigd door SimonMc op 13-01-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kr3Kr schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:49:
Ik kan met Float niet in de "Foto's" map van afbeeldingen... bekende bug?
Ja. Gewoon telefoontaal op Engels zetten en je kunt erin. Het komt door de apostrophe (') in het woord "Foto's" (dit geldt overigens ook voor "Video's").
Verder heb ik R2L001, maar kan ik nergens het camera geluid uitzetten... Is die functie sinds R2J015 verwijdert en nooit meer teruggekomen?
8)7

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 09:04
Hoi jij woont toch in Groningen stad en bent bereidt met je DSS-20/25 firmware's te upgraden van k700i's? Dit heb ik tenminste gelezen in het vorige deel van dit topic.
Ik heb hier namelijk erg veel belang bij, en ik was benieuwd of je aanbod nog steeds geld. Ik zou je graag contacten via mail, maar ik kan geen info vinden in je profile. Mijn e-mail adres staat wel in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, sinds kort heb ik een K700 aangeschaft met een telfort abbo. Ik heb via de website van telfort alles geactiveerd en ook de mms instellingen automatisch naar mn mobiel toe laten zenden. Dit gaat allemaal goed. Maar als ik een mmsje wil versturen krijg ik na een tijdje het bericht: "Bericht is verlopen (persoon naar wie ik mms opstuur, datum)

Wat gaat hier fout? Ik heb alle instellingen ook nog eens handmatig ingevoerd maar dan werkt het ook niet. help! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik heb mijn K700i nu online geupgrade naar versie R2AE033, wat zijn hier de voordelen van ?
(sorry startpost niet gelezen...)

[ Voor 17% gewijzigd door arjan571 op 14-01-2005 14:22 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
arjan571 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:07:
Ik heb mijn K700i nu online geupgrade naar versie R2AE033, wat zijn hier de voordelen van ?
|:(
Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan571 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:07:
(sorry startpost niet gelezen...)
Via de officiele update service? Of een total multiserver?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:39:
[...]

Via de officiele update service? Of een total multiserver?...
Officiele update service :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat ik je niet geloof, maar kunnen meer mensen bevestigen dat de SE update service nu ook deze versie heeft? Heb zelf m'n dock op m'n werk laten liggen, en kan het dus niet testen. Zou wel helemaal top zijn btw... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SimonMc schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:22:
[...]

Ik weet niet of het betrouwbaar is via internet, maar ik heb de K700i gekocht deze week voor 299 EUR in de winkel, en vandaag zag ik op internet een Mobistar packet met de K700i voor 249 EUR, ik voelde me wel een beetje stom aangezien die promotie van 299 EUR ook nog maar net uit was...Ik weet wel niet hoeveel hij bij u in de buurt kost, kan zijn dat het goedkoper is.
Heeft Mobistar het toestel op de één of andere manier aangepast? Simlock mogen ze niet dat weet ik, maar alternatieve firmwire, daar zijn ze vrij in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:50:
[...]

Niet dat ik je niet geloof, maar kunnen meer mensen bevestigen dat de SE update service nu ook deze versie heeft? Heb zelf m'n dock op m'n werk laten liggen, en kan het dus niet testen. Zou wel helemaal top zijn btw... :9
Ik heb de update service inmiddels gedaan en heb nu:
R2AE033 in me phone zitten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:23:
[...]

Heeft Mobistar het toestel op de één of andere manier aangepast? Simlock mogen ze niet dat weet ik, maar alternatieve firmwire, daar zijn ze vrij in...
Wel, mijn vorige gsm was een Se t610, en dat was ook met een mobistar pakket omdat het toestel niet los in de winkel lag, dus moest ik het wel met het pakket kopen.
Enige nadelen?Ik denk niet, je krijgt wel een thema van mobistar, een beltoon met mobistar ringtone, 2 afbeeldingen die in de map foto's staan die je niet kan verwijderen, en dan ook nog in het menu zelf een appart menuutje voor de mobistar gebruikers.Verder kan ik zeggen dat er eigenlijk geen aanpassingen in de firmware gebeurd zijn, waardoor er beperkingen zijn of functies zijn weggelaten.Dus ik denk dat hetzelfde zal gebeurd zijn met de K700i.Wel vond ik het vreemd dat er bij mijn k700i een bluetooth headset bijzat, ter waarde van ongeveer 90 EUR ( HBH-600).Maar dat was een losse K700i, dus geen pakket van mobistar ofzo, dus het zou me niet verwonderen moesten ze die bluetooh headset uit het mobistar pakket hebben weggelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hi ook zo'n beperking als orange en vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SimonMc schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:23:
[...]

Wel, mijn vorige gsm was een Se t610, en dat was ook met een mobistar pakket omdat het toestel niet los in de winkel lag, dus moest ik het wel met het pakket kopen.
Enige nadelen?Ik denk niet, je krijgt wel een thema van mobistar, een beltoon met mobistar ringtone, 2 afbeeldingen die in de map foto's staan die je niet kan verwijderen, en dan ook nog in het menu zelf een appart menuutje voor de mobistar gebruikers.Verder kan ik zeggen dat er eigenlijk geen aanpassingen in de firmware gebeurd zijn, waardoor er beperkingen zijn of functies zijn weggelaten.Dus ik denk dat hetzelfde zal gebeurd zijn met de K700i.Wel vond ik het vreemd dat er bij mijn k700i een bluetooth headset bijzat, ter waarde van ongeveer 90 EUR ( HBH-600).Maar dat was een losse K700i, dus geen pakket van mobistar ofzo, dus het zou me niet verwonderen moesten ze die bluetooh headset uit het mobistar pakket hebben weggelaten.
Voor ik hem koop wil ik eigenlijk wel zeker zijn dat de firmware te upgraden valt. Normaal gezien mag het geen probleem zijn, maar eigenlijk weet je nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38

Martinspire

Awesomeness

is er trouwens geen mogelijkheid om de firmware aan te passen? met een bepaald progje?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:13:
Heeft hi ook zo'n beperking als orange en vodafone?
Nope, er is zelfs geen Hi pakket

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Joepie, 4 dagen na aankoop van mijn K700i, beginnen al de eerste mankementjes op te treden.
-Het eerste mankement : bij beveiligingsinstellingen staat de telefoonblokkage automatisch, dus normaal gezien mag hij de blokkeringscode alleen maar vragen bij het opstarten van de gsm, als er een andere sim-kaart word ingestoken.Bij mij vraagt hij elke keer bij het opstarten om de beveiligingscode in te geven.
-Tweede mankement: ik wilde een foto van iemand nemen " behind bars" en toen ik trok, duurde het eventjes voor het verwerken en toen zag ik niet anders dan kleuren door elkaar.Dan heb ik dat nog een paar keer geprobeerd, met elke keer hetzelfde resultaat.Na het heropstarten van de gsm was het probleem verholpen.

Ook gaat de batterij om te zeggen niet bepaald lang mee, ik heb de BST-30 Li-Ion 700 mAh, en ik heb die al 3 keer moeten herladen op 4 dagen tijd.Ik moet wel zeggen dat ik de eerste dag er serieus vanalles op heb zitten proberen : radio, mp3, video's/mp3's verzenden via bluetooth, wat thema's en spelletjes geprobeerd, het fototoestel grondig geprobeerd, infrarood uitgetest ( werkt trouwens uitstekend !! ) De eerste keer heb ik mijn batterij 12 uur opgeladen, de tweede keer zal iets van een 10 uur geweest zijn, en de 3de keer een uur of 6.Wel elke keer de gsm aangezet tot de batterij zo plat mogelijk was, en dan pas opgeladen.Op dit ogenblik heb ik de batterij van een SE t230 in mijn gsm zitten,die eigenlijk exact dezelfde is, met diens verschil dat het een BST-30 Li-Ion 670 mAh betreft.Ik heb de indruk dat ze langer meegaat, maar ik heb ze er nog maar 7 uur inzitten, en echt veel heb ik nog niet met de gsm gedaan.Pas tegen het einde van de volgende dag kan ik een schatting maken.Moest het zijn dat deze batterij beter preseert dan die van de K700i, dan is de keuze snel gemaakt.Maar ik veronderstel dat mijn batterij nog wat moet "leren".Ook vind ik het stom dat ze niet de batterij van de t610 genomen hebben, een 780 (760?) mAh Li-polymer batterij, die welliswaar een beetje groter en breder is, maar voor mij had dat wel gemogen.Zelfs nu nog gaat de batterij een week mee en de gsm is deze maand 1 jaar geworden.

Over de snelheid enzo heb ik niet te klagen, thema's veranderen doet hij in 6 seconden, bij mijn t610 was dat veeeel langer.
Ook algemene menusnelheid is heel goed.Scherm ook heel goed, wel vreemd dat ik bij 1 bepaald filmpje mijn gsm naar onderen moet kantelen, zodat ik mijn scherm meer van bovenaf bekijk, want anders krijg ik precies een weerspiegelend effect van de zwarte gedeelten in het filmpje, wat ik vreemd vind ( eigen aan TFT ?? ).

Over de vloeibaarheid van het filmpje niets te klagen, het verloop zeer vloeiend en ook het geluid is zeker voldoende.Mp3's door de speaker komen er ook zeer helder uit, zonder de bas uiteraard.Ook veronderstel ik dat ze nog beter kunnen klinken, aangezien ik de mp3's rechtstreeks naar de gsm gestuurd heb zonder de bitsnelheid en van die zaken aan te passen.

Het enigste wat me nu rest te doen, is de nieuwste firmware er op laten zetten, daarvoor ga ik naar Antwerpen (België) en als ik die gsm dan vóór 12 uur binnensteek, heb ik hem tegen 15.00 uur terug :? .

Ook ben ik nog steeds bereid een "amateursvriendelijke" review te maken van de K700i, zodat de gemiddelde gsm kenner er wel zijn plezier aan heeft van het te lezen, maar ook zodat iemand die de termen niet beheersd, er zijn weg wel in kan vinden, en misschien zo kan uitmaken of de gsm voor hem/haar geschikt is of niet.Vergelijken kan ik de gsm toch wel redelijk denk ik, ik heb hier een SE t610/t230/Z200 en een Ericsson T29/t65 liggen.Dus aan ervaring zal het niet ontbreken.Het enige wat me nog tegenhoud, is het feit dat ik geen flauw idee heb of de review wel de moeite is om te maken, ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen of er vraag naar is naar zo'n review, tus tot dan, ga ik niets uitvoeren.

[ Voor 4% gewijzigd door SimonMc op 15-01-2005 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
SimonMc schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 03:27:
-Het eerste mankement : bij beveiligingsinstellingen staat de telefoonblokkage automatisch, dus normaal gezien mag hij de blokkeringscode alleen maar vragen bij het opstarten van de gsm, als er een andere sim-kaart word ingestoken.Bij mij vraagt hij elke keer bij het opstarten om de beveiligingscode in te geven.
Hoort dit niet gewoon? Dit is bij mij ook zo. Maar ik vind het wel beter dat 'ie er gewoon altijd naar vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hallo als je nou even op deze pagina een stukje terug leest dan zie je dat de firmware al afgelopen donderdag te upgraden was via de officiele site .
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:50:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

...knip...

Ook ben ik nog steeds bereid een "amateursvriendelijke" review te maken van de K700i, zodat de gemiddelde gsm kenner er wel zijn plezier aan heeft van het te lezen, maar ook zodat iemand die de termen niet beheersd, er zijn weg wel in kan vinden, en misschien zo kan uitmaken of de gsm voor hem/haar geschikt is of niet.Vergelijken kan ik de gsm toch wel redelijk denk ik, ik heb hier een SE t610/t230/Z200 en een Ericsson T29/t65 liggen.Dus aan ervaring zal het niet ontbreken.Het enige wat me nog tegenhoud, is het feit dat ik geen flauw idee heb of de review wel de moeite is om te maken, ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen of er vraag naar is naar zo'n review, tus tot dan, ga ik niets uitvoeren.
Hier ben ik zeker in geinteresseerd. Ik heb nu bijna twee jaar een T610, en deze ga ik binnenkort vervangen. De K700i is een zeer grote kanshebber, dus ik ben erg benieuwd hoe deze twee telefoons tegen elkaar vergelijken!

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
wilko2 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 09:47:
[...]

Hoort dit niet gewoon? Dit is bij mij ook zo. Maar ik vind het wel beter dat 'ie er gewoon altijd naar vraagt..
Nee, normaal niet.Je kunt bij Blokkeringen >Tel.blokkeren >Beveiliging kiezen voor :Aan, Automatisch en Uit.Als je uit kiest gaat hij vanzelfsprekend geen code vragen, omdat er geen code is ingevoerd.Bij Aan is het de bedoeling dat elke keer als je je gsm aanzet, je die code moet indrukken.En bij Automatisch, is het de bedoeling dat als je een andere sim-kaart in je gsm steekt, dat hij die code dan vraagt, eigenlijk een diefstalpreventie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

...knip...

Ik weet niet of dit nodig is? Wat mij betreft niet, want telefoon is al half jaar oud dus

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

CLB schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:03:
[...]

Ik weet niet of dit nodig is? Wat mij betreft niet, want telefoon is al half jaar oud dus
Hoezo "al"? Ik begrijp dat de opvolger ervan er al aankomt dus? Welke is dat dan? Want ik moet binnenkort mijn T610 vervangen, en als er een opvolger komt van de K700 zou ik dat graag even weten. Ik kan er zo snel niets over vinden namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:53:Hoezo "al"? Ik begrijp dat de opvolger ervan er al aankomt dus? Welke is dat dan? Want ik moet binnenkort mijn T610 vervangen, en als er een opvolger komt van de K700 zou ik dat graag even weten. Ik kan er zo snel niets over vinden namelijk :(
Volgens mij moet dat de 'Clara' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:16:
Ik heb een vraagje, sinds kort heb ik een K700 aangeschaft met een telfort abbo. Ik heb via de website van telfort alles geactiveerd en ook de mms instellingen automatisch naar mn mobiel toe laten zenden. Dit gaat allemaal goed. Maar als ik een mmsje wil versturen krijg ik na een tijdje het bericht: "Bericht is verlopen (persoon naar wie ik mms opstuur, datum)

Wat gaat hier fout? Ik heb alle instellingen ook nog eens handmatig ingevoerd maar dan werkt het ook niet. help! :(
Hoe lang duurt het voordat je dat bericht krijgt? Praten we hier over minuten? Uren? Dagen?
Weet je zeker dat diegene die jij het mms bericht stuurt dit ook wel daadwerkelijk kan ontvangen?
Zal voor de ckerheid nog even mijn instellingen van het telfort abo hier neerzetten:

Voor mms:
Verbindingen > Datacomm. > Data-accounts

Telfort MMS
APN-adres: multimedia.o2.nl
Gebruikersnaam: 02nl
Wachtwoord: password
Wachtwoor?: Uit
Voorkeursservice: Automatisch
IP-adres: ...
DNS-adres: ...
Verificatie: Normaal, Geen
Datacompressie: Uit
Headercompressie: Uit

Verbindingen > Internetinstell. > Internetprofielen

Telfort MMS (Meer > Instellingen)

Verbinden via: Telfort MMS
Internetmodus: Http
Proxy gebruiken: Ja
IP-adres: 193.113.200.195
Poortnummer: 8080
Gebruikersnaam: o2nl
Wachtwoord: password

Telfort MMS (Meer > Geavanceerd > Wijz. homepage)

Naam: Telfort
URL: http://mmsc.mms.telfort.nl:8002

Berichten > Instellingen > MMS
Internetprofiel: Telfort MMS

GPRS:

Datacomm. --> Data-accounts --> Telfort GPRS
APN-adres : internet
Gebruikersnaam : username
Wachtwoord : password
Wachtwoord? : Uit
Voorkeurservice : Automatisch
IP-adres : ...
DNS-adres : ...
Verificatie : Normaal + Geen aanvinken
Datacompressie : Uit
Headercompressie : Uit
Internetinstell. --> Internetprofielen --> Telfort GPRS
Verbinden via : Telfort GPRS
Internetmodus : Http
Proxy gebruiken : Nee
IP-adres : 193.113.200.195 (niet nodig, grayed-out als proxy=Nee)
Poortnummer: 8080 (niet nodig, grayed-out als proxy=Nee)
Gebruikersnaam : [leeg]
Wachtwoord : [leeg]
Homepage : http://wap.telfort.nl

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik ga 'm binnenkort wel laten updaten naar de dan nieuwste firmware, zodat er al 'n paar kleine probleempjes opgelost zullen zijn (voor zover ik 't allemaal goed heb gelezen dan) Ik hoop dat de andere problemen/ irritante dingen die ik ondervind met nieuwere firmwareversies verholpen zullen worden!???

1. meerdere letters kunnen kiezen als je door telefoonboek scrollt
2. snelkeuzenummers ook kunnen verwijderen (nu kan ik ze alleen nog vervangen en dat is k*t, want ik wil ze gewoon weg hebben en niet als ik per ongeluk op de 1 druk en dan op bel dat hij m'n huis belt of iets dergelijks.)
3. als ik m'n telefoon op 'geluid uit' heb staan en 'n vriend van mij naar bv. de map muziek gaat en hij wat aanklikt hij 't daadwerkelijk ook niet afspeelt en niet net als nu gewoon keihard
4. meer geheugen voor smsjes, nu kan ik er hoogstens 60 bewaren
5. Video fullscreen afspelen
6. Video's ook kunnen doorspoelen of terugspoelen
7. natuurlijk 't camerageluid uit

Weet iemand wat er opgelost zal zijn met de laatste firmware!?

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 16-01-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wekko schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:57:
[...]

Volgens mij moet dat de 'Clara' zijn.
Thanx, ziet er inderdaad goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 22:17
okee, ik heb dit nergens kunnen vinden (misschien ben ik erg slecht in zoeken of kan het gewoon niet?), maar is het mogelijk om je SMSjes te beveiligen met een PW?

hou er niet van als andere ze lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Geef je telefoon niet aan anderen :)

Anders kun je ze misschien overpompen naar je PC en ze daar bewaren? *gokje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 22:17
BeQuietAndDrive schreef op maandag 17 januari 2005 @ 00:21:
Geef je telefoon niet aan anderen :)

Anders kun je ze misschien overpompen naar je PC en ze daar bewaren? *gokje*
dat doe ik ook, maar tog :), handiger zou zijn als je de folder kon beveiligen ,zoals wel kan met andere telefoons. Mja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gover
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 23:55

Gover

Seti@home Classic: Wiep

Mocht het ergens beantwoord zijn, sorry,

Hoe snel gaat het uploaden en downloaden van bestanden van en naar je K700, ik heb zelf een USB datakabel DCU-11 en kan via FMA alléén connecten met 9600 bps, even je MP3's uploaden gaat wel erg langzaam zo met ongeveer 1 kilobyte per seconde.
Aan het begin van elk topic staat dat de infrarood poort maximaal 115.200 bps doet, dan verwacht ik dat eigenlijk ook van de DCU-11 datakabel, feitelijk is dat ook gewoon een RS-232 kabel alleen dan hebben ze er een USB stekkertje aangezet. En hoeveel kilobyte per seconde mag ik verwachten wanneer ik een Bluetooth dongle koop?

Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
CLB schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:30:
1. meerdere letters kunnen kiezen als je door telefoonboek scrollt

3. als ik m'n telefoon op 'geluid uit' heb staan en 'n vriend van mij naar bv. de map muziek gaat en hij wat aanklikt hij 't daadwerkelijk ook niet afspeelt en niet net als nu gewoon keihard
Mag hopen dat deze 2 punten nooit verwerkt worden, is toch perfect the way it is? Meerdere letters kiezen suckt enorm, Nokia heeft daar zo'n last van van dat k-systeem. En als ik op stil sta en ik klik met opzet een file aan, dan ben ik blij dat ie ze afspeelt, hij begrijpt dat als ik handmatig op afspelen klik dat ik het wil horen... toppie geprogrammeerd van SE. :)

Waar ík nou last van heb is soms als ik een spelletje speel, de telefoon spontaan reset. :( Dat is nou effe niet de bedoeling, ik heb R2L001 software via website gedaan, alles draait als een zonnetje, alleen soms reset die zich tijdens een spel, of een spel loopt vast maar het is nog te redden via de 'applicatie sluiten?' methode. Iemand enige ervaring met spontaan resetten?

[ Voor 3% gewijzigd door mbvisiontt op 17-01-2005 03:39 ]

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Gover schreef op maandag 17 januari 2005 @ 00:41:En hoeveel kilobyte per seconde mag ik verwachten wanneer ik een Bluetooth dongle koop?
20 KB/sec bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wel redelijk snel :) tussen de 20 en 30 kb/s denk ik. (bluetooth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevermind....Opgelost..

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gover
  • Laatst online: 05-09 23:55

Gover

Seti@home Classic: Wiep

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 07:41:
[...]

Hier wel redelijk snel :) tussen de 20 en 30 kb/s denk ik. (bluetooth)
@ Wilko2 en Arcanedevil,

Dank jullie, dan maar even een Bluetooth Dongle gaan kopen.

Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:43

Roy

Hobbies?

Ik heb de update service gedraait net en heb nu dus R2AE033, maar klopt het dat deze firmware alleen in het engels is? (en nog een paar oost europese talen). Ik had namelijk m'n telefoon op nederlands staan, maar die taal is nu verdwenen :S. Op zich vind ik het niet erg als alles engels is, maar is misschien wel het vermelden waard.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na de update is bij mij alles nog in het nederlands!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Roy schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:57:
Ik heb de update service gedraait net en heb nu dus R2AE033, maar klopt het dat deze firmware alleen in het engels is? (en nog een paar oost europese talen). Ik had namelijk m'n telefoon op nederlands staan, maar die taal is nu verdwenen :S. Op zich vind ik het niet erg als alles engels is, maar is misschien wel het vermelden waard.
Dat heet dan nu niet meer "Nederlands" in je menu, maar "Dutch" he.... niet dat je verkeerd zoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

BeQuietAndDrive schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:57:
[...]

Dat heet dan nu niet meer "Nederlands" in je menu, maar "Dutch" he.... niet dat je verkeerd zoekt ;)
Ach ja, natuurlijk!

(8>

Gelukkig wist ik dat nog wel :P. Maar ik heb natuurlijk geen idee hoe je Nederlands schrijft in het hebreeuws of pools...
Net geprobeerd nog een keer te updaten, maar dan geeft ie aan dat ik al de laatste versie heb. Is er nog een andere manier van updaten dan via de website van SE? (en niet in een winkel) ?

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Roy schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:04:
[...]
Net geprobeerd nog een keer te updaten, maar dan geeft ie aan dat ik al de laatste versie heb. Is er nog een andere manier van updaten dan via de website van SE? (en niet in een winkel) ?
Uhm.. in een eerdere post zei je dat je R2AE033 had? En dat is de laatste versie van de firmware... dus dan klopt die melding toch? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Wortelsoep op 17-01-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

wilko2 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:19:
[...]

Uhm.. in een eerdere post zei je dat je R2AE033 had? En dat is de laatste versie van de firmware... dus dan klopt die melding toch? :P
Melding klopt inderdaad, maar ik wil graag dezelfde firmware waar ook de nederlandse taal in zit.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Roy schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:59:
[...]

Melding klopt inderdaad, maar ik wil graag dezelfde firmware waar ook de nederlandse taal in zit.
Gaf BeQuietAndDrive daar geen antwoord op dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

wilko2 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:28:
[...]

Gaf BeQuietAndDrive daar geen antwoord op dan? :?
Nee, want er staat echt geen nederlands/dutch of iets dergelijks in de lijst. Ik dacht dat hij een geintje maakte, want zo ver had ik namelijk al wel gekeken...

maar ja, anders wacht ik wel op de volgende software update, en hopelijk komt dan de nederlandse firmware er weer op.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:41:

[...]

Hier ben ik zeker in geinteresseerd. Ik heb nu bijna twee jaar een T610, en deze ga ik binnenkort vervangen. De K700i is een zeer grote kanshebber, dus ik ben erg benieuwd hoe deze twee telefoons tegen elkaar vergelijken!
er zijn anders zat reviews te vinden hoor..
btw ik had eerst ook een t630, en sinds maandje k700i dusss ;)
enige minpunt tov t610/t630 is accuduur, maar misschien komt dit omdat ik de oudste f/ware heb...en hou, omdat het camerageluidje nog uit kan worden gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Roy schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:12:
[...]

Nee, want er staat echt geen nederlands/dutch of iets dergelijks in de lijst. Ik dacht dat hij een geintje maakte, want zo ver had ik namelijk al wel gekeken...

maar ja, anders wacht ik wel op de volgende software update, en hopelijk komt dan de nederlandse firmware er weer op.
Was ook een beetje een geintje, maar je weet het nooit. Er zijn echt mensen die dat soort dingen niet weten hoor! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktulu666
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:26
Kom er net achter dat je op deze telefoon geen underscore kan typen?
Nu kan ik dus niet mijn mail adres invoeren die met pascal_ktulu begint?
Is daar een oplossing voor want ik heb nu wel alle toetsen geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Laatst online: 11:56
Zit er wel in hoor.>meer> symbool invoegen en dan na <

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg na de firmware update geen geluid meer als een geluidsbestand probeer af te spelen.. :?
Als ik gebeld wordt, speelt de melodie perfect af. Ik versta de mensen ook prima (om aan te geven dat de speaker werkt) Maar zodra ik gewoon los een audio bestand (mp3, mid enz) probeer af te spelen (zowel via verkenner als via de media player) hoor ik niets!...De speler geeft wel aan te spelen, maar het blijft stil.

Dit gebeurt in ieder profil (normaal, stil, buiten enz..) Heb al geprobeerd het belvolume omhoog te gooien (staat en stond al op 8) en heb ook als een gek op de plus en min lopen druken. Daarbuiten heb ik zelfs de toetstoon weer aangezet (werkt ook prima) maar niets werkt..

Iemand?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee heb nu ook de k700i.
In mappen van afbeeldingen e.d. zitten 3 SE icoontjes die linken naar wap pagina's ofzo.
Zijn deze op een of andere manier te verwijderen??
Heb de simvrije versie.

Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 13:50

Rio

Ik heb al een boek

Nee, die zitten er standaard in. Ik vind het ook irritant, maar wen er maar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Gadverdarrie :) Ik kan geen update doen via de SE-site :

Your device is not permitted to use this service
Your operator does not approve the usage of this service for this device.

We look forward to assist you again soon.

Thank you for using Sony Ericsson Update Service!

Ik heb een los gekocht toestel (dus unbranded).
Ik heb hier meer gelezen over mensen die dit gehad hebben, maar nooit een antwoord kunnen vinden.

Iemand ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

--MeAngry--

aka Qonstrukt

enzoronald schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:40:

Ik heb hier meer gelezen over mensen die dit gehad hebben, maar nooit een antwoord kunnen vinden.

Iemand ??
Kheb voor mezelf als laat kerstcadeautje ook een K700i besteld en ik hoop toch niet dat de mijne dat ook heeft. Een van de redenen wrom ik deze telefoon heb genomen is vanwege de firmware-upgrade functie, dus dat zou toch wel erg zuur zijn...

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
--MeAngry-- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:43:
[...]

Kheb voor mezelf als laat kerstcadeautje ook een K700i besteld en ik hoop toch niet dat de mijne dat ook heeft. Een van de redenen wrom ik deze telefoon heb genomen is vanwege de firmware-upgrade functie, dus dat zou toch wel erg zuur zijn...
Ja precies..ik heb speciaal zoon deskstand (DSS-25) gekocht om te kunnen upgraden. Is natuurlijk wel minder duur dan de telefoon zelf, maar niet minder kut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

enzoronald schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:18:
[...]

Ja precies..ik heb speciaal zoon deskstand (DSS-25) gekocht om te kunnen upgraden. Is natuurlijk wel minder duur dan de telefoon zelf, maar niet minder kut :)
Welke versie van de firmware heb je er nu op staan dan? Ik kreeg namelijk dezelfde melding 2 weken geleden toen ik mijn telefoon gekocht had, dat kwam toen omdat ik de laatste versie had. (toch wel vreemd dat ie toen niet de melding 'You already have the latest firmware' gaf.
Maar ik heb het maandag weer geprobeeerd, en toen lukte het wel omdat er nieuw software beschikbaar was.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Ik heb gisteren mijn K700i gedebrand en heb de laatste firmware (R2AE033) versie erop gezet....hij is echt een stuk beter en sneller dan met de Orange firmware die ik had.

* Graham is a happy camper ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_b
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Hallo K700 bezitters

Ik heb even een vraagje

Sinds kort geeft mijn k700i bij het ophalen van de e-mail aan dat het geheugen vol is.
Maar volgens de status van de phone is er nog 38 mb vrij
voor de zekerheid heb ik toch maar wat gewist maar dat helpt niets
weet iemand een oplossing?

Groet Eric

IPhone 3GS , IPad 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Ik heb een aantal keren een rood-knipperend-ledje gezien bij mijn aan-uit knop bovenop de telefoon. Op dit moment is deze echter niet zichtbaar. Weet iemand onder welke omstandigheden dit ledje zichtbaar zou moeten zijn?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

argro schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 21:49:
Ik heb een aantal keren een rood-knipperend-ledje gezien bij mijn aan-uit knop bovenop de telefoon. Op dit moment is deze echter niet zichtbaar. Weet iemand onder welke omstandigheden dit ledje zichtbaar zou moeten zijn?
Misschien als ie bijna leeg is? Bij de T610 gaat dan ook een rood ledje in de joystick knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een goeie review gevonden.

http://www.nieuwemobiel.n...on_k700i/Review_k700i.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

hmmm ik vroeg gister aan mn vader wat het miss zou kunne zijn wrom mijn scherm n beetje wazig is... hij zegt dat het vocht is.... hoe krijg ik da weg??

en miss nog een vraagje... die is wel minder belangrijk dan de andere... als ik een nieuw bericht wil maken staat mms bovenaan... maar die gebruik ik toch nooit, ik wil sms bovenaan... hoe kan ik dit instellen??

maar ik heb liever eerst een antwoord op da vocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 13:50

Rio

Ik heb al een boek

da=het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Vocht.... föhnen? Gewoon met een regelmatige beweging over het scherm bewegen, en hem natuurlijk niet snikheet laten worden ;) Zo heb ik vroeger altijd m'n horloge's gemaakt.

Wat betreft sms/mms.... bij mij staat sms bovenaan, geen idee hoe je dat kunt veranderen :S

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

djmantri schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:07:
hmmm ik vroeg gister aan mn vader wat het miss zou kunne zijn wrom mijn scherm n beetje wazig is... hij zegt dat het vocht is.... hoe krijg ik da weg??

en miss nog een vraagje... die is wel minder belangrijk dan de andere... als ik een nieuw bericht wil maken staat mms bovenaan... maar die gebruik ik toch nooit, ik wil sms bovenaan... hoe kan ik dit instellen??

maar ik heb liever eerst een antwoord op da vocht :D
Ja idd gewoon fohnen (wel voorzichtig) of gewoon een paar dagen in de buurt van een verwarming leggen. Geen uurtje ofzo maar gewoon een paar dagen. Als dat helemaal niet werkt dan wordt 't tijd om 't scherm te vervangen. En ik weet ook niet hoe je SMS bovenaan krijgt! Ik heb het wel bovenaan. Misschien ligt dat wel aan de FW-versie!? Welke heb jij? Ik R2L001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Heb je toevallig een branded telefoon? Misschien dat het een vervelend geintje is van je provider, dat ze hopen dat je per ongeluk een (dure) MMS stuurt in plaats van een goedkoop SMS'je.
Bij mij staat SMS ook gewoon bovenaan (unbranded)

[ Voor 3% gewijzigd door Wortelsoep op 20-01-2005 14:47 . Reden: spelfoutje *schaam* ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Graham schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 21:03:
Ik heb gisteren mijn K700i gedebrand en heb de laatste firmware (R2AE033) versie erop gezet....hij is echt een stuk beter en sneller dan met de Orange firmware die ik had.

* Graham is a happy camper ;)
Meer uitleg plz :P Ik heb ook Orange firmware (branded) en wil het ook laten verwijderen. Kan je plz uitleggen waar je bent geweest en hoe je het hebt gedaan?

thanx

Modbreak:is zo'n topicwaarschuwing nog niet duidelijk genoeg?

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware !!

[ Voor 13% gewijzigd door Korakal op 21-01-2005 23:20 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan van iemand een nieuwe k700i kopen voor €225,- . Ik heb hem nog niet gezien dus dat moet ik ter plekke bekijken. maar hij zegt dat hij hem van zijn werk heeft gehad en liever zijn oude houd.
Ik weet niet waar je allemaal op moet letten om te kijken of hij echt goed werkt?

En hoeveel mp3 's krijgen jullie er totaal op?

Afbeeldingslocatie: http://static.marktplaats.nl/fotos/telecommunicatie/sony/27224.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:15
Moest ik mijn k700 nu eens binnendoen en zeggen dat hij nu en dan eens vast geraakt?? (firmware fout) zouden ze bijv. bij BelCompany die firmware niet updaten???? GRATIS?

Aangezien er hier zo geen service point beschikbaar is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door beOnt op 20-01-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Graham schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:43:
[...]

Jij moet de policy eens lezen ;)
Oops vergeten, tjek je mail :p

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Welke datakabel gebruik je hiervoor ?
enzoronald schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:40:

Iemand ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:53:
Ik kan van iemand een nieuwe k700i kopen voor €225,- . Ik heb hem nog niet gezien dus dat moet ik ter plekke bekijken. maar hij zegt dat hij hem van zijn werk heeft gehad en liever zijn oude houd.
Ik weet niet waar je allemaal op moet letten om te kijken of hij echt goed werkt?

En hoeveel mp3 's krijgen jullie er totaal op?

[afbeelding]
Kijken naar 't scherm of die mooi helder is en 't nog doet! Gewoon alle knopjes nagaan door erop te drukken! Iets afspelen wat op de telefoon staat (zowel muziekbestanden als video's enzo) Ik zou 'n paar foto's maken om te kijken of de camera nog werkt! Voor de rest zou ik FW versie checken. Als je 'n oude hebt, moet je 'm gelijk weer updaten wat weer geld gaat kosten (denk ik omdat je 'n tweedehands overkoopt) Voor de rest zou ik kijken naar 't aantal smsjes en mmsjes wat verstuurd zijn / beltimers of 'eigen woorden' bij het maken van een SMS of MMS. Als hier staat dat er bv. al 20 smsjes zijn verstuurd heeft hij 'm dus al gebruikt!!! Voor de rest spreekt 't wel voor zich. gewoon kijken of alles werkt en dan de deal sluiten voor 200 eu's!

Wat betreft mp3'tjes heeft hij niet veel ruimte. Normaal kun je er 5 of 6 opslaan. Maar als je ze kleiner maakt (qua bitrate enzo) kunnen er wel meer op. Maar om 'm nou echt te gaan gebruiken als mp3 speler: nee niet echt. Gelukkig zit er wel een radio in dus muziek zat toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb nog 2 kleine vraagjes waarvan ik 't antwoord niet heb kunnen vinden! Is de functie 'positielijst' in het telefoonboek verdwenen bij de stap van de T610 naar de K700i!?? Die mis ik namelijk wel! En als ik in m'n servicemenu ben kan ik naar 'tekstlabels' waar er echt allemenselijk veel van zijn. Als je op zo'n term gaat staan kun je op 'kiezen' drukken. Maar als ik daar op druk gebeurd er niks? Wat kan je met die tekstlabels doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
beont schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:12:
Moest ik mijn k700 nu eens binnendoen en zeggen dat hij nu en dan eens vast geraakt?? zouden ze bijv. bij BelCompany die firmware niet updaten???? GRATIS?

Aangezien er hier zo geen service point beschikbaar is ;)
wat zeg je allemaal ... ?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:15
Gewoon de gsm binnenbrengen en zeggen dat er bijv. een fout zit in de firmware, mss dat ze ze hem gaan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Roy schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:18:
[...]

Welke versie van de firmware heb je er nu op staan dan? Ik kreeg namelijk dezelfde melding 2 weken geleden toen ik mijn telefoon gekocht had, dat kwam toen omdat ik de laatste versie had. (toch wel vreemd dat ie toen niet de melding 'You already have the latest firmware' gaf.
Maar ik heb het maandag weer geprobeeerd, en toen lukte het wel omdat er nieuw software beschikbaar was.
Ik heb die RL002 ofzo (die voor voor de laatste)..even geen zin om de exacte naam op te zoeken :)
En ik kreeg inderdaad ook eerder die melding. En toen die nieuwe firmware erop kwam te staan dacht ik : "joepie !" Maar nee, zelfde melding elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:42:
[...]

Kijken naar 't scherm of die mooi helder is en 't nog doet!

Wat betreft mp3'tjes heeft hij niet veel ruimte. Normaal kun je er 5 of 6 opslaan. Maar als je ze kleiner maakt (qua bitrate enzo) kunnen er wel meer op. Maar om 'm nou echt te gaan gebruiken als mp3 speler: nee niet echt. Gelukkig zit er wel een radio in dus muziek zat toch!
Hij is €200 :9 . Ik denk dat je aan de buitenkant al een beetje kan zien of hij gebruikt is. Als je naar die foto kijkt zie je ook dat er nog wat dingen zijn ingepakt ( weet niet wat er allemaal bijzit )
Ik zal een paar dingen opschrijven waar ik vooral op moet letten en als alles goed is koop ik hem gewoon en anders kan ik altijd nog nee zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Ik heb een Vodafone branded foontje (beetje jammer van de aangepaste firmware gebeuren), maar zit met een klein probleempje. In de SP van dit deel staat een zogenaamde work-around voor de mp3 ringtone blokade. Nu heb ik die DRM manager gedownload, maar hij wil het nog steeds niet accepteren (gebruik de Sony Ericsson DRM methode). Doe ik dan iets fout, of zit er ook nog een max. lengte op waardoor het niet te gebruiken is?

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

beont schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:20:
[...]

Gewoon de gsm binnenbrengen en zeggen dat er bijv. een fout zit in de firmware, mss dat ze ze hem gaan updaten.
Kom je uit Urk ofzo. Belcompany kan geen FW updaten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

telefoontoestel schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:39:
Ik heb een Vodafone branded foontje (beetje jammer van de aangepaste firmware gebeuren), maar zit met een klein probleempje. In de SP van dit deel staat een zogenaamde work-around voor de mp3 ringtone blokade. Nu heb ik die DRM manager gedownload, maar hij wil het nog steeds niet accepteren (gebruik de Sony Ericsson DRM methode). Doe ik dan iets fout, of zit er ook nog een max. lengte op waardoor het niet te gebruiken is?
ik probeer nu al 2 weken lang met de klantenservice te mailen hoe het nou zit
[als je ook ff de laatste pagina's doorloopt kom je er n beetje achter] maar het komt er op neer dat de firmware die je hebt [R2N001] nog geen mp3's accepteerd die wel of niet drm gecodeerd zijn
bij de firmware die ze in engeland al hebben [R2V001] kan dit wel met die drm methode...
dus ik vraag of die hier komt
maar ik heb het id dat er niet echt masterlijke inteligentie achter die klantenservice zit...

k zal het heen en weer gemail nog wel es posten
best grappig dat je kunt zien dat mn vraag helemaal niet beantwoord wordt maar dat er iets standaards gezegd word :+ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:41
djmantri schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:49:
[...]

[als je ook ff de laatste pagina's doorloopt kom je er n beetje achter] maar het komt er op neer dat de firmware die je hebt [R2N001] nog geen mp3's accepteerd die wel of niet drm gecodeerd zijn
bij de firmware die ze in engeland al hebben [R2V001] kan dit wel met die drm methode...
maar ik heb het id dat er niet echt masterlijke inteligentie achter die klantenservice zit...

k zal het heen en weer gemail nog wel es posten
best grappig dat je kunt zien dat mn vraag helemaal niet beantwoord wordt maar dat er iets standaards gezegd word :+ :'(
Vandaag mijn toestel teruggekregen van Vodafone, nu netjes met de R2V001 firmware erop.
3 dagen weggeweest, netjes hoor van Dynafix

- Maar je maakt wel wat mee! -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

@deviator 79
waar heb je hem laten updaten dan
bij zo'n servicepunt of heb je hem echt op laten sturen?
en kun je ff vertellen of die drm manager nu wel effect heeft?

vage klantenservice van vodafone trouwens
ze melden dat ze alleen werken met een firmware die ik al niet eens meer heb :S
r2a041 ofzoiets

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 21-01-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

De mijne is alweer terug naar Dynafix :( :( :( :( :( :(

Na eerst problemen met de firmware, toen kreeg ik hem terug netjes geupdate maar met een batterij die niet wou bijladen, weer opgestuurd. Kreeg ik een nieuwe batterij meegestuurd, deed de trilfunctie het niet. Twee weken terug opgehaald, tijdens mijn vakantie deden de camera toets aan de zijkant het niet meer en volume omhoog.

Ik heb zo het gevoel dat die lui bij Dynafix er de ballen verstand van hebben hoe ze zo'n telefoon goed moeten maken. Ik denk dat als ik hem terugheb, dat ik er dan nog een keer mee terug ga dan krijg ik een ander heeft die verkoper mij gezegd. Voor de rest wel topservice van Orange, maar begin langzamerhand een beetje te balen van Sony Ericsson en Dynafix. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:49:
Ik heb nog 2 kleine vraagjes waarvan ik 't antwoord niet heb kunnen vinden! Is de functie 'positielijst' in het telefoonboek verdwenen bij de stap van de T610 naar de K700i!?? Die mis ik namelijk wel! En als ik in m'n servicemenu ben kan ik naar 'tekstlabels' waar er echt allemenselijk veel van zijn. Als je op zo'n term gaat staan kun je op 'kiezen' drukken. Maar als ik daar op druk gebeurd er niks? Wat kan je met die tekstlabels doen?!
iemand al ideeen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistaoutlaw
  • Laatst online: 19-03 14:47
K700i van vodafone, geunlocked.

Moet je dan nog steeds via een omweg mp3's erop zetten?

I was born intelligent - education ruined me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Deviator79 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:16:
[...]

Vandaag mijn toestel teruggekregen van Vodafone, nu netjes met de R2V001 firmware erop.
3 dagen weggeweest, netjes hoor van Dynafix
Hmm, dat geeft me hoop. Heb de mijne net naar het lokale Vodafone CityPoint gebracht, niet alleen vanwege het feit dat ik geen MP3's als ringtone kan gebruiken (hoewel dat ook storend is, heb zelfs voor 2 euro een "RealTone" van Vodafone gedownload en dat werkt ook al niet) maar ook vanwege de vele andere rare foutjes die er nog inzitten (o.a. verdwijnende nummers). Hopelijk krijg ik 'm volgende week ook terug met die firmware, zou mooi zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door NNF op 21-01-2005 16:38 . Reden: Typtyfus :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Wat doet die "positielijst"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet morgen vooraf bellen als ik naar hem toe ga. Dus kijk wel hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

wilko2 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:14:
[...]

Wat doet die "positielijst"?
met de positielijst kon je dus de positie van je contactpersonen bepalen. Welke plaats ze op de simkaart ze innamen bv. Maar deze functie mis ik nu

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 21-01-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

djmantri schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:49:
[...]

Ik heb ff nagekeken met dat programma voor het synchroniseren, maar heb er een andere firmware in zitten. Dit is namelijk: R2A041. Is daar verder nog iets over bekend?

@ Mistaoutlaw: ik probeerde je een mailtje te sturen, maar is niet gelukt. Neem anders ff contact met mij op: telefoontoestel 59 (aan elkaar) AT hotmail punt com Thnx

[ Voor 11% gewijzigd door telefoontoestel op 21-01-2005 19:40 ]

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

telefoontoestel schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:39:
[...]

Ik heb ff nagekeken met dat programma voor het synchroniseren, maar heb er een andere firmware in zitten. Dit is namelijk: R2A041. Is daar verder nog iets over bekend?
Waarom helemaal gesynched als dit ook kan: > * < < * < * (waarbij pijltje je joystick is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 09:04
Aaargh... fijn hoor. Op de een of andere manier stond mijn telefoon niet op toetsenbord blokkering. Heb ik 32 lege sms'jes naar mijn baas gestuurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb klein probleem, als ik hem uitzet en weer aan dan vraagt hij telkens om de taal enzo. Waar kan ik dat uitschakelen?
( r2l001 )

[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 17:31 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.