PIMP MY K700 - FULL JET BLACK !!!

Ad maiorem black_eye gloriam
Zo, da's wel heel gruwelijk dit, jij was toch ook degene met die Black Mamba P800?Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:09:toon volledige bericht
PIMP MY K700 - FULL JET BLACK !!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Klopt.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:22:
Het klopt toch dat je met een k700i mappen kunt bekijken op een gepaarde telefoon?
ik heb een nokia6320 die dit niet kan, maar iemand met een k700i die gepaard is met mij kan toch al mijn mappen inclusief mmc browsen?
Verwijderd
Ja, ik had inderdaad een Black SonyEricsson P800 ;-)Le0032 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:14:
[...]
Zo, da's wel heel gruwelijk dit, jij was toch ook degene met die Black Mamba P800?
Met vette winst verkocht denk? Jeetje dit is allemaal echt wel gruwelijk vet, ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe je de 'frontjes' zwart krijgt. Is het glimmend of mat zwart? Haal je het toestel uit elkaar of plak je de niet benodigde delen af? Wat voor verf of wat dan ook gebruik je om het zwart te krijgen?Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:50:
[...]
Ja, ik had inderdaad een Black SonyEricsson P800 ;-)
Is nu alleen verkocht.
[ Voor 20% gewijzigd door Le0032 op 04-01-2005 23:25 ]
Ik geloof dat quicktime ze af kan spelen, ik heb het ooit afgespeeld gekregen weet alleen niet 100% meer waarmee.Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:41:
[...]
Ja dat kan, gewoon d.m.v. het joystickje.
@ Ginz:
Ik zal nog wel eventjes door proberen.
Edit:
Hèhè, eindelijk gelukt. Ik heb even alles eraf gemieterd en er weer opgezet, nu werkt hij eindelijk.
Alleen een probleempje, de Memo`s zijn ".amr" bestanden, bestaat er de mogelijkheid om deze af te spelen met WMP?
Anyone? In de buurt van Nunspeet mag ook!Kr3Kr schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:28:
Ik ga vandaag mijn (2ehands) K700i ophalen. Zijn er mensen in Den Haag (Scheveningen) die een USB kabel hebben, en mij willen voorzien van een updateje?
Dat wil ik ook wel eens weten ja...Silverline schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:12:
weet iemand btw hoe je die irritante snelkoppelingen weghaalt in de Afbeeldingen/Video/Geluiden/enz mappen,
deze dus: Sony Fun, m-guide, Sony Ericsson
als je je verdrukt, gaat ie ineens weer GPRS-data zuipen...
[ Voor 43% gewijzigd door Kr3Kr op 05-01-2005 00:39 ]
Verwijderd
Ja, het was voor een mooie prijs verkocht.Le0032 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:24:
[...]
Met vette winst verkocht denk? Jeetje dit is allemaal echt wel gruwelijk vet, ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe je de 'frontjes' zwart krijgt. Is het glimmend of mat zwart? Haal je het toestel uit elkaar of plak je de niet benodigde delen af? Wat voor verf of wat dan ook gebruik je om het zwart te krijgen?
Vraagje....waar heb je die covers gekocht?Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 00:54:
[...]
Ja, het was voor een mooie prijs verkocht.
Maar ik heb het frontje niet zelf gespoten hoor. Ik heb het op Internet (via Ebay) besteld. Hij is glanzend zwart. Ik heb er ook een BLAUWE besteld. Ook heb ik ene originele BLAUWE scherm bij besteld. Dat blauwe scherm vind ik persoonlijk iets mooier dan dat standaard "brushed" zilver.
Ik heb mijn hele K700i gestriped. Elk onderdeel lag eruit. Maar elk onderdeel is vastgeplakt op je middenstuk. Dus ik heb ale onderdelen voorzichtig eraf ge trokken/gesneden met een een stanleymes.
Het vereist wel een beetje geduld en vast hand. Maar het resultaat mag er wel zijn!
Binnenkort zet ik ook de foto's van mijn MYSTIC BLUE K700i online!
Verwijderd
Waarom komt deze Fw niet gewoon op de update-site van SE?Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:25:
[...]
Via een site.. fom en een unlock kabeltje.
[ Voor 20% gewijzigd door enzoronald op 05-01-2005 14:37 ]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Rossi46 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:43:
Ik hoop dat ik geen Spuit 11 ben...
Maar op deze (duitse) site zijn heel veel themes te downloaden. De ene mooier dan de ander, maar voor elk wel wat wils.
[url]http://www.se-themes.net/index.php[url/]
Je kan alleen 4x inzoomen bij een foto resolutie van 160 x 120 en dit doe je door je joystick omhoog te drukken. Je kunt 2x inzoomen bij 'n resolutie van 320 x 240 en bij de hogere resoluties kun je niet inzoomen.wilko2 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 11:34:
Ik heb even een domme vraag: de camera zou een digitale zoom moeten hebben van 4x, maar hoe zoom ik in![]()
Kan het echt nergens vinden.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 3% gewijzigd door black_eye op 06-01-2005 15:08 ]
Over die DSS 25 he, update je je K700i via de Sony Ericsson Site? hoe gaat dat dan in zn werk. Kijkt ie naar je IMEI-nummer voordat ie hem update? en is dat de enige manier om je K700 up to daten.enzoronald schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:31:
Ik kon het zo niet vinden in alle andere topics, maar irriteren er meer mensen zich aan het beschermklepje voor de connectors (waar je je oplader instopt om je telefoon op te laden). De ene keer krijg ik het klepje zo los, de andere keer niet.
Zit er over te denken om em los te halen, want ik loop nou elke keer te pielen met dat klepje
Iemand tips ?
PS : Tip voor mensen die nog een dss-25 willen : Ik heb net ook een DSS-25 besteld bij koopjessite.nl voor 39 euro. Ze hebben em op voorraad, dus direct leverbaar
vanpeltje
Voor zover ik weet gaat het niet, jammer genoeg.black_eye schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:47:
Weet iemand al of je de ringtone voor sms kan veranderen naar een andere dan de 6 standaard?
Shit, das balen. Met mn p800 kan dit wel.Graham schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:10:
[...]
Voor zover ik weet gaat het niet, jammer genoeg.
Het klepje gaat heel gemakkelijk los als je je nagel recht in dat gleufje drukt. Dan komt het klepje automatisch los. Het heeft bij mij ook even geduurd voor ik dat door had, maar nu vind ik dat klepje helemaal geen probleem meer.enzoronald schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:31:
De ene keer krijg ik het klepje zo los, de andere keer niet.
Zit er over te denken om em los te halen, want ik loop nou elke keer te pielen met dat klepje
Iemand tips ?
What's the speed of Dark?
Ik heb For The Birds er al een paar maand op staan en hij werkt prima. Ik heb 'm gemaakt m.b.v. MPegable X4 Live en de aanwijzingen in het k-700.com-forum gevolgd.black_eye schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:35:
Heeft iemand al filmpjes werkend gekregen. Ik probeer 4 the birds er op te zetten, maar afspelen ho maar.
ik gebruik btw PVauthor, dies fijn... hoewel hij af en toe toch wel een bepaald mpg'tje niet lust...lzandman schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:18:
[...]
Ik heb For The Birds er al een paar maand op staan en hij werkt prima. Ik heb 'm gemaakt m.b.v. MPegable X4 Live en de aanwijzingen in het k-700.com-forum gevolgd.
Wel had ik last van variable bitrate audio. Die werd niet goed geconverteerd met MPegable. Dan hoorde je geen geluid op je K700i.
Ik wil antwoord mensenvanpeltje schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:42:
[...]
Over die DSS 25 he, update je je K700i via de Sony Ericsson Site? hoe gaat dat dan in zn werk. Kijkt ie naar je IMEI-nummer voordat ie hem update? en is dat de enige manier om je K700 up to daten.
De situatie is namelijk dit: Ik zit met een K700i Orange Branded en kan dus niet de nieuwste firmware installeren omdat ie bij de SESP eerst kijkt naar het IMEI nummer.
vanpeltje
Ja.Kr3Kr schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:51:
Vraagje: Als je een "branded" telefoon hebt van bijvoorbeel vodafone, en je update je firmaware, mist de telefoon dan nog steeds functies?
Aap!
Gefeliharmageddon schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:33:
Ik kan mijn K700i over 2 weken ophalen bij de gsm-shop
Kan niet wachten!!!
niemand die een antwoord heeft op mijn vraag[en]???djmantri schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:47:toon volledige bericht
mijn firmware van vodafone is r2n001 of zoiets... iig met de N
en er schijnt een r2V001 versie te zijn die er voor zorgt dat je wel mp3's als ringtone af kan spelen
[als je ze eerst in .dm formaat hebt gezet met dat progje van de SE develop site.]
maar nu wil ik dus die firmware hebben
maar waar kan ik dat laten doen?
bij de SE servicepoints, bij de vodafone dealer bij me in de buurt [den bosch zit er 1] of via de site, of via iets anders...
wie weet hoe... hij is dus branded
en nog ff 2 kleine vraagjes
bij firware updaten... gooit ie dan alles van mn prachtige foon af of niet
en hoe kan ik foto's van mn foon afhalen... [of staat het in de manual? nog niet veel aandacht aan besteed omdat het menu erg gemakkelijk is]
btw voor de gamende mens... ik vind die Splinter cell en die prince of persia erg vet eigenlijk...
en ook leuk dat ik nu: snake, tetris, "mario [wel slecht btw]", 4 op n rij, en nog n paar klassiekers op mn foon heb
btw ik vind de russische site soneric best handig [hint?]
Ik ga van vodafone, naar hi. Als het goed is wordt binnen 2 weken (10 werkdagen) alles gecheckt e.d. en kan ik gsm-shop bellen of t al gedaan is. Zo ja, foon haluh!!wilko2 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:41:
[...]
Gefeli
(ik heb er ruim 4 weken op moeten wachten)
[ Voor 52% gewijzigd door harmageddon op 08-01-2005 16:48 ]
Aap!
Een beetje verlies heb je altijd...
Kan volgens mij niet.PeGys schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:00:
Owkay, nu ga je me misschien gek verklaren maar eum, ik vindt maar niet waar je die klok kan instellen als screensaver. Iemand die me dat ff kan zeggen ?
>instelligen>display>verlichting>automatisch.PeGys schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:00:
Owkay, nu ga je me misschien gek verklaren maar eum, ik vindt maar niet waar je die klok kan instellen als screensaver. Iemand die me dat ff kan zeggen ?
[ Voor 5% gewijzigd door Sabbi op 08-01-2005 18:39 ]
Hmz, lukt niet echt, maar bij mij staat men scherm op "stroom sparen".wilko2 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:16:
[...]
Kan volgens mij niet.
Maar: als je scherm op zwart staat, en je drukt op een van de volumeknopjes aan de zijkant, krijg je een paar seconden een klok te zien, en als je een smsje of een gemiste oproep hebt gehad staat dat er ook bij (met een envelopje of een 'gemist' pijltje boven de klok). Hope this helps
Yup, dat werkt, maar is het normaal dat de klok links boven staat ? ik zie op alle afbeeldingen van de K700i de klok onderaan in het midden...Sabbi schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:38:
[...]
>instelligen>display>verlichting>automatisch.
[ Voor 9% gewijzigd door PeGys op 08-01-2005 19:22 ]
Bij mij ook. Je moet wel wachten tot je scherm echt zwart is, dus niet alleen de backlight uit maar dat je echt niks meer op het scherm ziet, ook als je 'm in het licht houdt.PeGys schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:22:
[...]
Hmz, lukt niet echt, maar bij mij staat men scherm op "stroom sparen".
Verwijderd
heel slim, en als je hem dan zet op automatisch, dan zie je het welPeGys schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:22:
[...]
Hmz, lukt niet echt, maar bij mij staat men scherm op "stroom sparen".
Nopez, nix, ach jah, mb afhankelijk van de soft die erop staat...wilko2 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:40:
[...]
Bij mij ook. Je moet wel wachten tot je scherm echt zwart is, dus niet alleen de backlight uit maar dat je echt niks meer op het scherm ziet, ook als je 'm in het licht houdt.
Eum, DUH !!!! lees eerdere posts vooraleer te reageren zou ik zeggen.djmantri schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:15:
[...]
heel slim, en als je hem dan zet op automatisch, dan zie je het wel
Ik heb R2AA003 (unbranded).PeGys schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:23:
[...]
Nopez, nix, ach jah, mb afhankelijk van de soft die erop staat...
.... Ik weet het ook niet
NOSIG
ja, beiden, dan moet je MINIMALISEREN kiezen uit het menubigchristiaan schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:08:
Kan je ook mp3's of radio op de achtergrond laten afspelen?Zo kan je bijvoorbeeld op de Nokia 6230 met muziek op de achtergrond door de menu's bladeren.
Als het goed is 'huppelt' de klok langzaam over het scherm als een echte screensaver, komt dus steeds ergens anders.PeGys schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:22:
Yup, dat werkt, maar is het normaal dat de klok links boven staat ? ik zie op alle afbeeldingen van de K700i de klok onderaan in het midden...
Verwijderd
hij speelt volgens mij aleen .3pg afVerwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:07:
Ja klopt, bij mij veranderd de positie van de klok ook aldoor..
Ik heb een vraag over de filmpje.. waarom lukt het me niet om ze te laten afspelen.
Ik heb ze omgezet naar mp4 en geupload, maar als ik hem wil afspelen hoor ik alleen maar geluid en zie ik geen beeld..
Iemand een oplossing?
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Nee hoor hij speelt ook .mp4 af. Dat filmpje wat er standaard al op stond van die meid bij dat strand met die vlieger ofzo was ook .mp4 formaat. Ik heb er in 't begin een filmpje van de Simpsons opgezet wat ook in .mp4 formaat was, hoewel ik gisteren weer geen .mp4 bestanden kon afspelen. Beetje raar allemaal.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Al es getest met Quicktime ?CLB schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:50:
[...]
Nee hoor hij speelt ook .mp4 af. Dat filmpje wat er standaard al op stond van die meid bij dat strand met die vlieger ofzo was ook .mp4 formaat. Ik heb er in 't begin een filmpje van de Simpsons opgezet wat ook in .mp4 formaat was, hoewel ik gisteren weer geen .mp4 bestanden kon afspelen. Beetje raar allemaal.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 00:21 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 10-01-2005 10:37 ]
Ik heb een unbranded telefoon, gewoon als los gekocht en daarbij ook geen simlock of iets dergelijks. Heeft iemand dit ook gehad ? Of ben ik de eerste...Your operator does not approve the usage of this service for this device.
We look forward to assist you again soon.
Thank you for using Sony Ericsson Update Service!
Gewoon laten opsturen en als jij het kan zien, kan SE het ook wel zien, die hebben het beeldscherm gemaakt dus weten wel of het goed is of niet. Let wel op, als SE zegt dat er niks is, betaal je wel onderzoekskosten!djmantri schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:36:
ik merk net dat ik miss wel wat dooie subpixels heb of iig iets anders
hijs namelijk niet zo mooi onderin... het lijken wel vlekken maar dat zijn het niet
het is niet zo megagoed te zien maar ja, ik zie het dus nu irriteert het me
ik heb hem nog niet zo lang...
kan ik dan gewoon een nieuwe krijgen?
het is namelijk niet zo megagoed te zien... alleen als je hem draaid merk je dat er iets niet jofel zit...
miss dat een verkoper het niet ziet, wat dan? [ en nee ik heb echt geen bril nodig![]()
]
Ik zou teruggaan en een echt nieuwe firmware vragen/eisen. Beetje belachelijk dat als je je firmware laat updaten je nog steeds een oude firmware krijgt...Mateyo schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:29:
Ik heb vandaag mijn firmware laten updaten bij een SESP. Nu heb ik versie R2L001. Eigenlijk had ik natuurlijk versie R2AE033 gewild. Wanneer is deze versie te krijgen en waar?
Ja, daar dacht ik dus ook aan, maar ik heb em met een kpn sim geprobeerd en tmobile. En zelfs zonder simkaart erin geprobeerd. Allemaal de zelfde melding. Dus ik denk niet dat het daar mee te maken heeft.djmantri schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:36:
dan ligt het denk ik nog steeds aan je provider van je simkaart van je abo of prepaid...
er zijn namelijk nog wel wat providers die blijkbaar weigeren om een firmwareupdate te doen.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn K700i die ik afgelopen weekend gekocht heb, ook zo'n dss-25 erbij gehaald om de firmware te updaten, maar ik kreeg ook die melding (telefoon is simlock vrij). Waarschijnlijk komt het omdat je al de laatste versie die online verkrijgbaar is hebt, dat denk ik iig. Want ik heb het ook met de K700i van m'n zus geprobeerd, zij had nog de eerste firmware en die ging wel goed met updaten (beide met een T-mobile sim, en los gekocht). Hopelijk lukt het wel als er een nieuwe versie verkrijgbaar is met de online service, anders vind ik het vreemd dat het niet werkt.enzoronald schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:49:
[...]
Ja, daar dacht ik dus ook aan, maar ik heb em met een kpn sim geprobeerd en tmobile. En zelfs zonder simkaart erin geprobeerd. Allemaal de zelfde melding. Dus ik denk niet dat het daar mee te maken heeft.
Beetje kut eigenlijk. Speciaal zoon dss-25 gekocht voor het firmware updaten enzo. Kan dat niet eens...
Inderdaad...
Voor zover ik weet kan dat niet bij de K700i. De P900 draait gewoon op het Symbian OS, dus daar kun je (bijna) overal bij. Als het al zou kunnen, dan hadden ze het wel in Float ingebouwd denk ik.mbvisiontt schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:39:
....ik ben vergeten met welke software ik dat kan doen. Heeft iemand een idee? Met Float werkt het in elk geval niet, die kan ook niet alle folders bekijken (tenzij hij het kan en ik het niet weet), en met gewoon windows explorer kan ik ook niet in de games en applicaties mappen kijken.
Wie o wie weet raad?
Maar dat zou betekenen dat als ik bv nog een software update doe, of ik van telefoon verander, ik mijn games niet mee kan nemen....?lzandman schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:56:
[...]
Voor zover ik weet kan dat niet bij de K700i. De P900 draait gewoon op het Symbian OS, dus daar kun je (bijna) overal bij. Als het al zou kunnen, dan hadden ze het wel in Float ingebouwd denk ik.
Ik heb sinds vorige week ook R2AE033 erop staan, maar zat zo mee te kijken op het scherm bij service point en moest gewoon zelf de nieuwste aanwijzen, omdat zij niet wist wat de nieuwste was..Mateyo schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:51:
Het updaten was gratis. Maar ik ben er toch wel op vooruit gegaan. Ik had hiervoor versie R2A041, de allereerste versie. Dus dit is al een hele verbetering. Maar omdat hier al wat mensen versie R2AE033 hebben, vroeg ik me af of die gewoon legaal zijn verkregen bij een SESP...
Dit vind ik ook niet echt makkelijk, heb zelf Fatal Force gekocht en die staat ook alleen op me mobiel, wel onhandig dat je dat niet kan backuppen. Voorkomt alleen illegale verspreiding ervan..mbvisiontt schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 04:55:
[...]
Maar dat zou betekenen dat als ik bv nog een software update doe, of ik van telefoon verander, ik mijn games niet mee kan nemen....?
Voor de meeste spellen is het geen probleem aangezien ik ze op de hd heb staan, maar er zijn er ook (Prince of Persia - Warrior Within) die ik enkel in mijn gsm heb staan, tzou wel handig zijn als ik die kon backuppen zodat ik het niet kwijt ben.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
werkt btw alleen in R2A041 ofzo als je vergadering-profiel aan zetKr3Kr schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:49:
Verder heb ik R2L001, maar kan ik nergens het camera geluid uitzetten... Is die functie sinds R2J015 verwijdert en nooit meer teruggekomen?
Lekker is dat. Hopen dat die engineers daar een keer wakker worden.Silverline schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:53:
werkt btw alleen in R2A041 ofzo als je vergadering-profiel aan zet
Ook interessant: een RSS reader MIDletKr3Kr schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:16:
Ik heb een K700i 2e hands gekocht. Heb zelf Telfort, die man waarvan ik hem had had KPN... Die halen het er dus ook uit want ik kan het nergens vinden.
Overigens staat op die site van Yamigo wel: "Also you may try to obtain an installable client (a Symbian or J2ME application)."
Dat is natuurlijk een optie, maar weet iemand waar ik zo'n JAR-file kan vinden (legaal)?
[ Voor 6% gewijzigd door Kr3Kr op 11-01-2005 17:08 ]
Verwijderd
Voor die overstemde ringtones: gebruik een programma als cooledit om het volume aan te passen. Verder is het in België net als in Nederland met updaten, lijkt mij. Zolang het binnen je garantie valt is het gratis.SimonMc schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:48:
Hallo, ik woon in België en ik heb me gisteren de K700i aangeschaft.Mijn eerste indrukken zijn dat het een prachtig toestel is en het scherm ook natuurlijk.Wat me wel opviel is dat het scherm enorm reflecteerde, en bij een bepaald thema moest ik het scherm meer vanboven bekijken, want ander leek het alsof ik buiten mijn kijkhoek keek.Ook vind ik het vreemd dat ondanks ik alles op het luidste gezet heb, en ik beluister bv een liedje, en ik druk dan op de + toets voor volume luider, dat mijn volume dan nog luider gaat.In de meeste gevallen lijkt de beltoon dan ook "overroepen".Ook heb ik gezien dat ik firmware versie R2E011 heb, die dus al vrij oud is aangezien er al een 6 tal nieuwere zijn.Heb ik nu het recht om naar een service point te stappen van SE en er mij gratis de nieuwste firmware te laten opzetten?Ook weet ik niet of er in België zo'n service points zijn, aangezien ik daar nog nooit van gehoord heb.
Ik zit feite met hetzelfde probleem, net een k700i aangeschaft bij bel company, alles zeer in orde, wel spijtig van de oude firmware, heb ook een kabel aangeschaft, namelijk een MA-8910P , maar dat updaten lukt aan geen kanten?SimonMc schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:48:
Hallo, ik woon in België en ik heb me gisteren de K700i aangeschaft.Mijn eerste indrukken zijn dat het een prachtig toestel is en het scherm ook natuurlijk.Wat me wel opviel is dat het scherm enorm reflecteerde, en bij een bepaald thema moest ik het scherm meer vanboven bekijken, want ander leek het alsof ik buiten mijn kijkhoek keek.Ook vind ik het vreemd dat ondanks ik alles op het luidste gezet heb, en ik beluister bv een liedje, en ik druk dan op de + toets voor volume luider, dat mijn volume dan nog luider gaat.In de meeste gevallen lijkt de beltoon dan ook "overroepen".Ook heb ik gezien dat ik firmware versie R2E011 heb, die dus al vrij oud is aangezien er al een 6 tal nieuwere zijn.Heb ik nu het recht om naar een service point te stappen van SE en er mij gratis de nieuwste firmware te laten opzetten?Ook weet ik niet of er in België zo'n service points zijn, aangezien ik daar nog nooit van gehoord heb.
Je mag die van mij wel hebben, ik heb m er juist afgehaalt, die bovenkant kleeft zo makkelijk overal aan vast...DrBob248 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:30:
weet iemand waar ik die quickshare sticker kan bestellen? sticker valt e rnu al vanaf en heb een site gezien waar dat kan
gaarne je hulp. wat is de nieuwste firmware via de site van SE
[ Voor 9% gewijzigd door Kr3Kr op 11-01-2005 20:09 ]
Verwijderd
beont schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:14:
[...]
Ik zit feite met hetzelfde probleem, net een k700i aangeschaft bij bel company, alles zeer in orde, wel spijtig van de oude firmware, heb ook een kabel aangeschaft, namelijk een MA-8910P , maar dat updaten lukt aan geen kanten?![]()
Voor de rest zeer weinig opties, batterij is just gelijk nen zandloper dat binnen een dag leeg is, video's worden blijkbaar om één of andere reden niet meer leesbaar, na een herstart is wel alles terug in orde.
vreemde zaak...
Inderdaad...
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 12-01-2005 17:21 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 12-01-2005 17:07 ]
Ik heb hier hetzelfde, een k700i met Orange Abbo, (unbranded) maar krijg dezelfde melding.Roy schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:03:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met mijn K700i die ik afgelopen weekend gekocht heb, ook zo'n dss-25 erbij gehaald om de firmware te updaten, maar ik kreeg ook die melding (telefoon is simlock vrij). Waarschijnlijk komt het omdat je al de laatste versie die online verkrijgbaar is hebt, dat denk ik iig. Want ik heb het ook met de K700i van m'n zus geprobeerd, zij had nog de eerste firmware en die ging wel goed met updaten (beide met een T-mobile sim, en los gekocht). Hopelijk lukt het wel als er een nieuwe versie verkrijgbaar is met de online service, anders vind ik het vreemd dat het niet werkt.
Zelfde verlanglijstje hier, en dan ook nog een HID-addon voor winamp. (ja weet dat het met FMA kan, maar continu geconnect zijn kost zoveel accu)CLB schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:55:
1. meerdere letters kunnen kiezen als je door telefoonboek scrollt (zal opgelost zijn!?)
2. snelkeuzenummers ook kunnen verwijderen (nu kan ik ze alleen nog vervangen en dat is k*t, want ik wil ze gewoon weg hebben en niet als ik per ongeluk op de 1 druk en dan op bel dat hij m'n huis belt of iets dergelijks.)
3. als ik m'n telefoon op 'geluid uit' heb staan en 'n vriend van mij naar bv. de map muziek gaat en hij wat aanklikt hij 't daadwerkelijk ook niet afspeelt en niet net als nu gewoon keihard
4. meer geheugen voor smsjes, nu kan ik er hoogstens 60 bewaren
5. Video fullscreen afspelen
6. natuurlijk 't camerageluid uit
Als je gewoon naar je map met foto's gaat en je dan op 'meer' drukt en dan op 'diavoorstelling' krijg je inderdaad een slideshow te zien waarbij de foto om de 2 seconden ofzo verniewt. Als je nou een fullscreenfoto ziet en je wilt deze aan al je vrienden fullscreen laten zien (en 2 seconden is dus te kort) druk je gewoon op de joystick van je toestel. De foto blijft dan vast staan totdat je weer op de joystick drukt en de slideshow gaat dan gewoon verder. Je zet de slideshow dus op een soort van pauze.Kr3Kr schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:44:
[...]
- Owja, en foto's fullscreen bekijken (zonder dat hij verder gaat met volgende foto)
[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 12-01-2005 21:18 ]
ik denk dat zijn definitie van fullscreen inhoudt dat de foto dus 90 graden draait (liggend dus) en dan groter kan worden afgebeeld, zonder de zwarte balken dus...CLB schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:14:
[...]
Als je gewoon naar je map met foto's gaat en je dan op 'meer' drukt en dan op 'diavoorstelling' krijg je inderdaad een slideshow te zien waarbij de foto om de 2 seconden ofzo verniewt. Als je nou een fullscreenfoto ziet en je wilt deze aan al je vrienden fullscreen laten zien (en 2 seconden is dus te kort) druk je gewoon op de joystick van je toestel. De foto blijft dan vast staan totdat je weer op de joystick drukt en de slideshow gaat dan gewoon verder. Je zet de slideshow dus op een soort van pauze.
Hoi lzandman,lzandman schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:56:
[...]
Voor zover ik weet kan dat niet bij de K700i. De P900 draait gewoon op het Symbian OS, dus daar kun je (bijna) overal bij. Als het al zou kunnen, dan hadden ze het wel in Float ingebouwd denk ik.
Ja ik begrijp wat hij bedoelde. Maar als je 'm op diavoorstelling hebt staan worden de foto's automatisch al 90 graden gedraaid en zie je ze dus op resolutie 220 x 176Silverline schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:09:
[...]
ik denk dat zijn definitie van fullscreen inhoudt dat de foto dus 90 graden draait (liggend dus) en dan groter kan worden afgebeeld, zonder de zwarte balken dus...
ratio klopt --> 640x480 ~ 220x176
na gereken hou je 11 pixels in de breedte over, dus 5 zwarte rijen van pixels boven en 6 onder...
Verwijderd
Ik heb gister de k700i gehaald bij de Orange shop (kreeg hem bij abo22,50 verlenging), was de branded 'troep' erin gelijk al zat dus ben 's middags naar STA (Servicepoint in Spijkenisse) gegaan en daar hadden ze in een half uurtje de originele SE Ericsson software dr op, R2L001. Alles werkt prima. Niks geen gezeur met imei-nummers of wat dan ook.vanpeltje schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:47:
[...]
Ik heb ook een K700i Orange-Brandeden heb versie R2A041. Das volgens mij de oudste
Welke firmware heb je er nu dan op? en wat heb je tegen die mensen gezegd van Orange? thanx
Ik was vorige week in Amsterdam naar SonyEric-Service Point en daar konden ze hem niet update omdat die Imei-nummer herkende en wist dat ie van Orange was en daar hadden ze maar 1 Orange Firmware dus..
Met FMA is het niet mogelijk. Ik ben er zojuist achter gekomen dat je het gewoon in je bestandsbeheer moet doen.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 14:57:
Wie weet hoe ik een submap kan maken in de map geluiden op mijn K700i?
Hiermee wil ik mijn beltonen scheiden van mijn muziek. Iemand enig idee?
Met FMA wil het niet lukken.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 10:55 . Reden: geluiden-substructuur toegevoegd ]
Dat laatste wist ik, maar dat je m op pauze kan zetten niet, dank je wel!CLB schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:14:
[...]
Als je gewoon naar je map met foto's gaat en je dan op 'meer' drukt en dan op 'diavoorstelling' krijg je inderdaad een slideshow te zien waarbij de foto om de 2 seconden ofzo verniewt. Als je nou een fullscreenfoto ziet en je wilt deze aan al je vrienden fullscreen laten zien (en 2 seconden is dus te kort) druk je gewoon op de joystick van je toestel. De foto blijft dan vast staan totdat je weer op de joystick drukt en de slideshow gaat dan gewoon verder. Je zet de slideshow dus op een soort van pauze.
Als de foto's gewoon op slideshowmode staan en dus om de 2 sec verschijnen maar je verder en sneller door je fullscreenfoto's wilt bladeren druk je gewoon op rechts of links met je joystick
Wanna play?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq