Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PIMP MY K700 - FULL JET BLACK !!!

Afbeeldingslocatie: http://www.tunkan.nl/temp/001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tunkan.nl/temp/002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tunkan.nl/temp/003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tunkan.nl/temp/004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tunkan.nl/temp/005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tunkan.nl/temp/006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tunkan.nl/temp/007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 23:05

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Ik heb sinds vandaag een k700i. Met mn oude p800 kan ik het sms geluid veranderen. Bij de k700i kan ik dit niet. Je kan maar kiezen uit 6 toontjes. Is dit aan te passen of zie ik iets over het hoofd? Mn k700i heeft de laatste FW versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
toon volledige bericht
Zo, da's wel heel gruwelijk dit, jij was toch ook degene met die Black Mamba P800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klopt toch dat je met een k700i mappen kunt bekijken op een gepaarde telefoon?
ik heb een nokia6320 die dit niet kan, maar iemand met een k700i die gepaard is met mij kan toch al mijn mappen inclusief mmc browsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:22:
Het klopt toch dat je met een k700i mappen kunt bekijken op een gepaarde telefoon?
ik heb een nokia6320 die dit niet kan, maar iemand met een k700i die gepaard is met mij kan toch al mijn mappen inclusief mmc browsen?
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:14:
[...]

Zo, da's wel heel gruwelijk dit, jij was toch ook degene met die Black Mamba P800?
Ja, ik had inderdaad een Black SonyEricsson P800 ;-)

Is nu alleen verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

weet iemand btw hoe je die irritante snelkoppelingen weghaalt in de Afbeeldingen/Video/Geluiden/enz mappen,
deze dus: Sony Fun, m-guide, Sony Ericsson
als je je verdrukt, gaat ie ineens weer GPRS-data zuipen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:50:
[...]

Ja, ik had inderdaad een Black SonyEricsson P800 ;-)

Is nu alleen verkocht.
Met vette winst verkocht denk? Jeetje dit is allemaal echt wel gruwelijk vet, ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe je de 'frontjes' zwart krijgt. Is het glimmend of mat zwart? Haal je het toestel uit elkaar of plak je de niet benodigde delen af? Wat voor verf of wat dan ook gebruik je om het zwart te krijgen?

[ Voor 20% gewijzigd door Le0032 op 04-01-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:13
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:41:
[...]

Ja dat kan, gewoon d.m.v. het joystickje.

@ Ginz:
Ik zal nog wel eventjes door proberen.

Edit:
Hèhè, eindelijk gelukt. Ik heb even alles eraf gemieterd en er weer opgezet, nu werkt hij eindelijk.

Alleen een probleempje, de Memo`s zijn ".amr" bestanden, bestaat er de mogelijkheid om deze af te spelen met WMP?
Ik geloof dat quicktime ze af kan spelen, ik heb het ooit afgespeeld gekregen weet alleen niet 100% meer waarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-07 09:57

Kr3Kr

Melpomene

Kr3Kr schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:28:
Ik ga vandaag mijn (2ehands) K700i ophalen. Zijn er mensen in Den Haag (Scheveningen) die een USB kabel hebben, en mij willen voorzien van een updateje?
Anyone? In de buurt van Nunspeet mag ook!
Silverline schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:12:
weet iemand btw hoe je die irritante snelkoppelingen weghaalt in de Afbeeldingen/Video/Geluiden/enz mappen,
deze dus: Sony Fun, m-guide, Sony Ericsson
als je je verdrukt, gaat ie ineens weer GPRS-data zuipen...
Dat wil ik ook wel eens weten ja...
Interessante functie inderdaad dat je andere telefoons kan "browsen"

[ Voor 43% gewijzigd door Kr3Kr op 05-01-2005 00:39 ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:24:
[...]

Met vette winst verkocht denk? Jeetje dit is allemaal echt wel gruwelijk vet, ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe je de 'frontjes' zwart krijgt. Is het glimmend of mat zwart? Haal je het toestel uit elkaar of plak je de niet benodigde delen af? Wat voor verf of wat dan ook gebruik je om het zwart te krijgen?
Ja, het was voor een mooie prijs verkocht.
Maar ik heb het frontje niet zelf gespoten hoor. Ik heb het op Internet (via Ebay) besteld. Hij is glanzend zwart. Ik heb er ook een BLAUWE besteld. Ook heb ik ene originele BLAUWE scherm bij besteld. Dat blauwe scherm vind ik persoonlijk iets mooier dan dat standaard "brushed" zilver.

Ik heb mijn hele K700i gestriped. Elk onderdeel lag eruit. Maar elk onderdeel is vastgeplakt op je middenstuk. Dus ik heb ale onderdelen voorzichtig eraf ge trokken/gesneden met een een stanleymes.

Het vereist wel een beetje geduld en vast hand. Maar het resultaat mag er wel zijn!
Binnenkort zet ik ook de foto's van mijn MYSTIC BLUE K700i online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 17:51
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 00:54:
[...]

Ja, het was voor een mooie prijs verkocht.
Maar ik heb het frontje niet zelf gespoten hoor. Ik heb het op Internet (via Ebay) besteld. Hij is glanzend zwart. Ik heb er ook een BLAUWE besteld. Ook heb ik ene originele BLAUWE scherm bij besteld. Dat blauwe scherm vind ik persoonlijk iets mooier dan dat standaard "brushed" zilver.

Ik heb mijn hele K700i gestriped. Elk onderdeel lag eruit. Maar elk onderdeel is vastgeplakt op je middenstuk. Dus ik heb ale onderdelen voorzichtig eraf ge trokken/gesneden met een een stanleymes.

Het vereist wel een beetje geduld en vast hand. Maar het resultaat mag er wel zijn!
Binnenkort zet ik ook de foto's van mijn MYSTIC BLUE K700i online!
Vraagje....waar heb je die covers gekocht?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:25:
[...]

Via een site.. fom en een unlock kabeltje.
Waarom komt deze Fw niet gewoon op de update-site van SE? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-07 16:17
Ik kon het zo niet vinden in alle andere topics, maar irriteren er meer mensen zich aan het beschermklepje voor de connectors (waar je je oplader instopt om je telefoon op te laden). De ene keer krijg ik het klepje zo los, de andere keer niet.
Zit er over te denken om em los te halen, want ik loop nou elke keer te pielen met dat klepje :)

Iemand tips ?

PS : Tip voor mensen die nog een dss-25 willen : Ik heb net ook een DSS-25 besteld bij koopjessite.nl voor 39 euro. Ze hebben em op voorraad, dus direct leverbaar

[ Voor 20% gewijzigd door enzoronald op 05-01-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je nagels laten groeien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-07 23:35
Ik hoop dat ik geen Spuit 11 ben...

Maar op deze (duitse) site zijn heel veel themes te downloaden. De ene mooier dan de ander, maar voor elk wel wat wils.

[url]http://www.se-themes.net/index.php[url/]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Rossi46 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:43:
Ik hoop dat ik geen Spuit 11 ben...

Maar op deze (duitse) site zijn heel veel themes te downloaden. De ene mooier dan de ander, maar voor elk wel wat wils.

[url]http://www.se-themes.net/index.php[url/]
offtopic:
daarlijk komt er weer een op zijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ik heb met een Sony Ericsson Service point in Amsterdam gebeld om te vragen over hoe het zat met de 'My Friends' optie. Deze hoort normaal gesporken onder het menutje 'berichten' moeten zitten. Daar zit het dus niet. Hij zei dat Sony Ericsson het waarschijnlijk op verzoek van de providers heeft uitgehaald omdat het te goed concureerde met SMS. Ik ben benieuwd of het mogelijk is of dit terug te krijgen is door een oude firmware of iets dergelijks op de K700i te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Ik heb even een domme vraag: de camera zou een digitale zoom moeten hebben van 4x, maar hoe zoom ik in :? :? Kan het echt nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

wilko2 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 11:34:
Ik heb even een domme vraag: de camera zou een digitale zoom moeten hebben van 4x, maar hoe zoom ik in :? :? Kan het echt nergens vinden.
Je kan alleen 4x inzoomen bij een foto resolutie van 160 x 120 en dit doe je door je joystick omhoog te drukken. Je kunt 2x inzoomen bij 'n resolutie van 320 x 240 en bij de hogere resoluties kun je niet inzoomen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Ooooh ja... okaay. thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

En ik heb de mijne weer terug. Dezelfde telefoon, alleen heb nu het gevoel dat het trilalarm het nu minder goed doet. Anyways. Ben weer blij, morgen op vakantie dus dan gaat die foon lekker mee, ipv zo'n Nokia 3310 leentoestel van de Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Weet iemand al of je de ringtone voor sms kan veranderen naar een andere dan de 6 standaard?

[ Voor 3% gewijzigd door black_eye op 06-01-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
enzoronald schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:31:
Ik kon het zo niet vinden in alle andere topics, maar irriteren er meer mensen zich aan het beschermklepje voor de connectors (waar je je oplader instopt om je telefoon op te laden). De ene keer krijg ik het klepje zo los, de andere keer niet.
Zit er over te denken om em los te halen, want ik loop nou elke keer te pielen met dat klepje :)

Iemand tips ?

PS : Tip voor mensen die nog een dss-25 willen : Ik heb net ook een DSS-25 besteld bij koopjessite.nl voor 39 euro. Ze hebben em op voorraad, dus direct leverbaar
Over die DSS 25 he, update je je K700i via de Sony Ericsson Site? hoe gaat dat dan in zn werk. Kijkt ie naar je IMEI-nummer voordat ie hem update? en is dat de enige manier om je K700 up to daten.

De situatie is namelijk dit: Ik zit met een K700i Orange Branded en kan dus niet de nieuwste firmware installeren omdat ie bij de SESP eerst kijkt naar het IMEI nummer. :(

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 17:51
black_eye schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:47:
Weet iemand al of je de ringtone voor sms kan veranderen naar een andere dan de 6 standaard?
Voor zover ik weet gaat het niet, jammer genoeg.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Graham schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:10:
[...]

Voor zover ik weet gaat het niet, jammer genoeg.
Shit, das balen. Met mn p800 kan dit wel. :(

Heeft iemand al filmpjes werkend gekregen. Ik probeer 4 the birds er op te zetten, maar afspelen ho maar. De avi wordt omgezet naar MP4 m.b.v. FFmpeg. Wat ik ook doe, hij weigert af te spelen.
Wat gaat er mis? Ik verklein naar 220*176 of nog kleiner met een bitrate van 88 tot 128. Hij blijft weigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
enzoronald schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:31:
De ene keer krijg ik het klepje zo los, de andere keer niet.
Iemand tips ?
Het klepje gaat heel gemakkelijk los als je je nagel recht in dat gleufje drukt. Dan komt het klepje automatisch los. Het heeft bij mij ook even geduurd voor ik dat door had, maar nu vind ik dat klepje helemaal geen probleem meer.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
black_eye schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:35:
Heeft iemand al filmpjes werkend gekregen. Ik probeer 4 the birds er op te zetten, maar afspelen ho maar.
Ik heb For The Birds er al een paar maand op staan en hij werkt prima. Ik heb 'm gemaakt m.b.v. MPegable X4 Live en de aanwijzingen in het k-700.com-forum gevolgd.

Wel had ik last van variable bitrate audio. Die werd niet goed geconverteerd met MPegable. Dan hoorde je geen geluid op je K700i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

lzandman schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:18:
[...]
Ik heb For The Birds er al een paar maand op staan en hij werkt prima. Ik heb 'm gemaakt m.b.v. MPegable X4 Live en de aanwijzingen in het k-700.com-forum gevolgd.

Wel had ik last van variable bitrate audio. Die werd niet goed geconverteerd met MPegable. Dan hoorde je geen geluid op je K700i.
ik gebruik btw PVauthor, dies fijn... hoewel hij af en toe toch wel een bepaald mpg'tje niet lust...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
vanpeltje schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:42:
[...]

Over die DSS 25 he, update je je K700i via de Sony Ericsson Site? hoe gaat dat dan in zn werk. Kijkt ie naar je IMEI-nummer voordat ie hem update? en is dat de enige manier om je K700 up to daten.

De situatie is namelijk dit: Ik zit met een K700i Orange Branded en kan dus niet de nieuwste firmware installeren omdat ie bij de SESP eerst kijkt naar het IMEI nummer. :(
Ik wil antwoord mensen :)

Tip-site: http://www.k-700.com

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Vraagje: Als je een "branded" telefoon hebt van bijvoorbeel vodafone, en je update je firmaware, mist de telefoon dan nog steeds functies?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:35

TMC

Kr3Kr schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:51:
Vraagje: Als je een "branded" telefoon hebt van bijvoorbeel vodafone, en je update je firmaware, mist de telefoon dan nog steeds functies?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 22:21

Martinspire

Awesomeness

mijn firmware van vodafone is r2n001 of zoiets... iig met de N
en er schijnt een r2V001 versie te zijn die er voor zorgt dat je wel mp3's als ringtone af kan spelen
[als je ze eerst in .dm formaat hebt gezet met dat progje van de SE develop site.]
maar nu wil ik dus die firmware hebben
maar waar kan ik dat laten doen?
bij de SE servicepoints, bij de vodafone dealer bij me in de buurt [den bosch zit er 1] of via de site, of via iets anders...

wie weet hoe... hij is dus branded

en nog ff 2 kleine vraagjes
bij firware updaten... gooit ie dan alles van mn prachtige foon af of niet
en hoe kan ik foto's van mn foon afhalen... [of staat het in de manual? nog niet veel aandacht aan besteed omdat het menu erg gemakkelijk is]

btw voor de gamende mens... ik vind die Splinter cell en die prince of persia erg vet eigenlijk...
en ook leuk dat ik nu: snake, tetris, "mario [wel slecht btw]", 4 op n rij, en nog n paar klassiekers op mn foon heb

btw ik vind de russische site soneric best handig [hint? :+ ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik ben met mijn stomme kop tegen een tafel aangelopen en nu zit er een barst in het frontje ter hoogte van het display. Zijn die dingen los te koop en zo ja, is dit simpel te vervangen, ik neem namenlijk niet aan dat dit onder garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 15:01
Ik kan mijn K700i over 2 weken ophalen bij de gsm-shop :)
Kan niet wachten!!! :D

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
harmageddon schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:33:
Ik kan mijn K700i over 2 weken ophalen bij de gsm-shop :)
Kan niet wachten!!! :D
Gefeli :)
(ik heb er ruim 4 weken op moeten wachten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

djmantri schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:47:
mijn firmware van vodafone is r2n001 of zoiets... iig met de N
en er schijnt een r2V001 versie te zijn die er voor zorgt dat je wel mp3's als ringtone af kan spelen
[als je ze eerst in .dm formaat hebt gezet met dat progje van de SE develop site.]
maar nu wil ik dus die firmware hebben
maar waar kan ik dat laten doen?

bij de SE servicepoints, bij de vodafone dealer bij me in de buurt [den bosch zit er 1] of via de site, of via iets anders...

wie weet hoe... hij is dus branded

en nog ff 2 kleine vraagjes
bij firware updaten... gooit ie dan alles van mn prachtige foon af of niet
en hoe kan ik foto's van mn foon afhalen... [of staat het in de manual? nog niet veel aandacht aan besteed omdat het menu erg gemakkelijk is]

btw voor de gamende mens... ik vind die Splinter cell en die prince of persia erg vet eigenlijk...
en ook leuk dat ik nu: snake, tetris, "mario [wel slecht btw]", 4 op n rij, en nog n paar klassiekers op mn foon heb

btw ik vind de russische site soneric best handig [hint? :+ ]
toon volledige bericht
niemand die een antwoord heeft op mijn vraag[en]??? :r :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 15:01
wilko2 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:41:
[...]

Gefeli :)
(ik heb er ruim 4 weken op moeten wachten ;))
Ik ga van vodafone, naar hi. Als het goed is wordt binnen 2 weken (10 werkdagen) alles gecheckt e.d. en kan ik gsm-shop bellen of t al gedaan is. Zo ja, foon haluh!! :P

edit: ^^ djmantri:
1. Je hebt een vodafone branded telefoon, dus je kan m niet zomaar updaten. Maar je date (sms-jes pics e.d. behoud je gewoon. Tenminste toen ik mn huidige T68i liet updaten bij een service point, stond alles er nog gewoon op. Ook mn achtergrond afbeelding.)
2. Foto's e.d. kan je van je foon halen d.m.v. 3 manieren (staat ook in de startpost volgens mij) Via infrarood (sommige laptops hebben een ir poort.) Via bleutooth (koop een usb dongle in de winkel staat in de startpost iig), of via een data kabel (staat in de startpost. Met een vodafone&orange branded foon, kan je via de datakabel NIET je firmware updaten).
Succes!

[ Voor 52% gewijzigd door harmageddon op 08-01-2005 16:48 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb die nieuwe firmware alleen nodig omdat het dan schijnt dat je met die nieuwere firmware
de V versie [ik heb op esato gelezen dat ze die in de UK al wel hebben, is dat hier ook?? ik heb nl dus de N versie] die gecodeerde mp3 bestanden wel als ringtone kan gebruiken...
of is iemand het wel gelukt om met de R2N001 firmware mp3s als ringtone in te stellen?

lmaar goed, als er een nieuwere firmware zou zijn dan ga ik wel es naar zo'n zaakje toe [welke zit het dichtst in de buurt van den bosch?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-07 12:59
Owkay, nu ga je me misschien gek verklaren maar eum, ik vindt maar niet waar je die klok kan instellen als screensaver. Iemand die me dat ff kan zeggen ?

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
PeGys schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:00:
Owkay, nu ga je me misschien gek verklaren maar eum, ik vindt maar niet waar je die klok kan instellen als screensaver. Iemand die me dat ff kan zeggen ?
Kan volgens mij niet.
Maar: als je scherm op zwart staat, en je drukt op een van de volumeknopjes aan de zijkant, krijg je een paar seconden een klok te zien, en als je een smsje of een gemiste oproep hebt gehad staat dat er ook bij (met een envelopje of een 'gemist' pijltje boven de klok). Hope this helps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:33

Sabbi

je denkt aan mij.

PeGys schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:00:
>instelligen>display>verlichting>automatisch.

[ Voor 5% gewijzigd door Sabbi op 08-01-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
wilko2 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:16:
[...]

Kan volgens mij niet.
Maar: als je scherm op zwart staat, en je drukt op een van de volumeknopjes aan de zijkant, krijg je een paar seconden een klok te zien, en als je een smsje of een gemiste oproep hebt gehad staat dat er ook bij (met een envelopje of een 'gemist' pijltje boven de klok). Hope this helps :)
Hmz, lukt niet echt, maar bij mij staat men scherm op "stroom sparen".
Sabbi schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:38:
[...]

>instelligen>display>verlichting>automatisch.
Yup, dat werkt, maar is het normaal dat de klok links boven staat ? ik zie op alle afbeeldingen van de K700i de klok onderaan in het midden...

[ Voor 9% gewijzigd door PeGys op 08-01-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
PeGys schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:22:
[...]

Bij mij ook. Je moet wel wachten tot je scherm echt zwart is, dus niet alleen de backlight uit maar dat je echt niks meer op het scherm ziet, ook als je 'm in het licht houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al heel wat theme sites afgezocht, maar kan hem niet vinden.
Is er iemand die misschien een beetje aardig "24" theme heeft (De tv serie op yorin)

Het liefst een "animated" (volgens mij kan je dat 24 logo zo cool animeren... :P )
Maar een non animated is natuurlijk ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

[...]

heel slim, en als je hem dan zet op automatisch, dan zie je het wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
wilko2 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:40:
[...]

Bij mij ook. Je moet wel wachten tot je scherm echt zwart is, dus niet alleen de backlight uit maar dat je echt niks meer op het scherm ziet, ook als je 'm in het licht houdt.
Nopez, nix, ach jah, mb afhankelijk van de soft die erop staat...
djmantri schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:15:
[...]

heel slim, en als je hem dan zet op automatisch, dan zie je het wel :S
Eum, DUH !!!! lees eerdere posts vooraleer te reageren zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
PeGys schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:23:
[...]

Nopez, nix, ach jah, mb afhankelijk van de soft die erop staat...
Ik heb R2AA003 (unbranded).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-07 04:14
Thanx voor de tip over de DSS-25 enzoronald, heb hem hier al staan en hij werkt prima, is gewoon zelfde als je bij P900 krijgt. Software geupdate via Sony site, en heb nu R2L001 firmware erop staan.

Nu wil ik graag de R2AE033 firmware erop zetten, en sommigen hier hebben deze er ook op staan of de R2AA003 versie die ook niet via de Sony auto update site te verkijgen is. Waar hebben jullie deze vandaan getoverd en hoe heb je hem erop gezet?

Ja het is al een paar keer gevraagd (heb topic door geploeterd) maar niemand heeft nog antwoord gegeven.... :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-07 19:51

_Christiaan_

Master of SOG

Kan je ook mp3's of radio op de achtergrond laten afspelen? :o Zo kan je bijvoorbeeld op de Nokia 6230 met muziek op de achtergrond door de menu's bladeren.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

bigchristiaan schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:08:
Kan je ook mp3's of radio op de achtergrond laten afspelen? :o Zo kan je bijvoorbeeld op de Nokia 6230 met muziek op de achtergrond door de menu's bladeren.
ja, beiden, dan moet je MINIMALISEREN kiezen uit het menu 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:33

Sabbi

je denkt aan mij.

Yup, dat werkt, maar is het normaal dat de klok links boven staat ? ik zie op alle afbeeldingen van de K700i de klok onderaan in het midden...
Als het goed is 'huppelt' de klok langzaam over het scherm als een echte screensaver, komt dus steeds ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt, bij mij veranderd de positie van de klok ook aldoor..

Ik heb een vraag over de filmpje.. waarom lukt het me niet om ze te laten afspelen.
Ik heb ze omgezet naar mp4 en geupload, maar als ik hem wil afspelen hoor ik alleen maar geluid en zie ik geen beeld..

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:07:
Ja klopt, bij mij veranderd de positie van de klok ook aldoor..

Ik heb een vraag over de filmpje.. waarom lukt het me niet om ze te laten afspelen.
Ik heb ze omgezet naar mp4 en geupload, maar als ik hem wil afspelen hoor ik alleen maar geluid en zie ik geen beeld..

Iemand een oplossing?
hij speelt volgens mij aleen .3pg af

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

zaander schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:32:
[...]

hij speelt volgens mij aleen .3pg af
Nee hoor hij speelt ook .mp4 af. Dat filmpje wat er standaard al op stond van die meid bij dat strand met die vlieger ofzo was ook .mp4 formaat. Ik heb er in 't begin een filmpje van de Simpsons opgezet wat ook in .mp4 formaat was, hoewel ik gisteren weer geen .mp4 bestanden kon afspelen. Beetje raar allemaal.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
CLB schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:50:
[...]

Nee hoor hij speelt ook .mp4 af. Dat filmpje wat er standaard al op stond van die meid bij dat strand met die vlieger ofzo was ook .mp4 formaat. Ik heb er in 't begin een filmpje van de Simpsons opgezet wat ook in .mp4 formaat was, hoewel ik gisteren weer geen .mp4 bestanden kon afspelen. Beetje raar allemaal.
Al es getest met Quicktime ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de waarschuwing "batterij bijna leeg" uit de K700 verdwenen? Ik stond nog al vreemd op te kijken toen plotseling m'n K700 uitging zonder enige kick. Vreemd. Bij de instellingen kan ik ookal geen "waarschuwing tonen" o.i.d. vinden.

Ook verschijnt er regelmatig uit het NIETS zo'n alarmbel voor de tijd. Het vreemde is dat er niets gepland staat en al helemaal geen alarm. Iemand ook dit probleem?

Mijn phone is een branded T-mobile (T-zone alert!)... (iemand ook een idee hoe ik de knop "t-zones" weer terug zet in "menu"!?)

S/W = R2AA003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer een internet verbinding te krijgen op mijn PDA HP rx 3715 mbv SE K700i. maar dit werk nog steeds niet??!?!?@ :(

bleutooth verbinding tussen pda en telefoon werkt goed connection settings met provider zijn goed. Het werkt goed als ik de inbelverbinding van mijn PDA met een willekeurige andere telefoon gebruik. (maar dus niet met mijn nieuwe SE K700i

Nu ben ik al veel met de technische dienst van t-mobile in de weer geweest, zij verwezen mij uiteindelijk naar een SE sevice point om nieuwe firmware op de telefoon te laden. Dat heb ik vandaag gedaan maar nogsteeds belt mijn telefoon niet in??? ook een GPRS verbinding wordt niet gemaakt tussen de PDA en K700i.

je ziet wel dat de telefoon een opdracht krijgt van de pda (pijltjes naast bleutooth indicator) maar er gebeurt verder niets op de telefoon.

Wie weet waar dit aan ligt? of heeft het zelfde probleem tussen zijn HP rx 3715 en SE K700i en weet de oplossing???

Ben ten einde raad en sta op het punt om mijn K700i in te ruilen voor een andere telefoon waarmee ik wel een inbelverbinding of GPRS verbinding kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een hele vette OP! al veel aan gehad! maar nu het volgende! Tijdens mijn wintersportvakantie heb ik van een Duitser een k700 overgekocht! Bij het aan een uitzetten verschijnt er zo'n irritant logo van E-plus maar dit is niet het voornaamste probleem.

1. Er is geen nederlandse taal beschikbaar? kan ik dit instaleren waar/hoe of waar moet ik deze vraag anders stellen?

2. Er zit nogal wat stof tussen het scherm en het glas/plastic voor datzelfde scherm! kan ik dit zo schoonmaken en zo niet waar kan dit wel etc..?

alvast bedankt! laatzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

voor die eerste vraag denk ik dat je naar een SE service point moet voor een nieuwe/nederlandse firmware...
heb je trouwens wel een nederlandse provider?? of is dat de E-plus... anders ligt dat met die intro daaraan [is volgens mij wel te veranderen door een ander plaatje/screensaver als opstarten in te stellen

bij die 2e vraag heb ik geen id

weet er al iemand wel trouwens hoe je met die SE drm progje de mp3's kunt versleutelen zodat ie wel als ringtone in te stellen zijn... maar dan zonder de laatste firmware dr op te zetten [die r2v001 die volgens mij alleen nog in UK gebruikt wordt]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bereik!

De laatste paar weken lijkt m’n bereik veel slechter te zijn geworden! Het bereik schommelt vooral heel erg.
Als de telefoon op z’n “automatisch stroom..” (klok in display) staat, en ik haal m’n toetsvergrendeling eraf, dan zie ik het bereik van 1 streepje rood naar vol blauw schieten.

Ik krijg steeds vaker sms’jes van Telfort met de melding dat ik een oproep heb gemist zonder voicemailbericht, terwijl te telefoon niet is overgegaan.

Iemand anders ook slechte ervaringen met het bereik?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik merk net dat ik miss wel wat dooie subpixels heb of iig iets anders
hijs namelijk niet zo mooi onderin... het lijken wel vlekken maar dat zijn het niet

het is niet zo megagoed te zien maar ja, ik zie het dus nu irriteert het me
ik heb hem nog niet zo lang...
kan ik dan gewoon een nieuwe krijgen?

het is namelijk niet zo megagoed te zien... alleen als je hem draaid merk je dat er iets niet jofel zit...

miss dat een verkoper het niet ziet, wat dan? [ en nee ik heb echt geen bril nodig :o :+ ]

[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 10-01-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Ik heb alle topics hier weer afgezocht, maar ik kon het niet vinden.
Als ik mijn telefoon wil updaten naar een nieuwere firmware (heb nu R2L001), dan geeft ie op de website aan :
Your operator does not approve the usage of this service for this device.
We look forward to assist you again soon.
Thank you for using Sony Ericsson Update Service!
Ik heb een unbranded telefoon, gewoon als los gekocht en daarbij ook geen simlock of iets dergelijks. Heeft iemand dit ook gehad ? Of ben ik de eerste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dan ligt het denk ik nog steeds aan je provider van je simkaart van je abo of prepaid...
er zijn namelijk nog wel wat providers die blijkbaar weigeren om een firmwareupdate te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
djmantri schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:36:
ik merk net dat ik miss wel wat dooie subpixels heb of iig iets anders
hijs namelijk niet zo mooi onderin... het lijken wel vlekken maar dat zijn het niet

het is niet zo megagoed te zien maar ja, ik zie het dus nu irriteert het me
ik heb hem nog niet zo lang...
kan ik dan gewoon een nieuwe krijgen?

het is namelijk niet zo megagoed te zien... alleen als je hem draaid merk je dat er iets niet jofel zit...

miss dat een verkoper het niet ziet, wat dan? [ en nee ik heb echt geen bril nodig :o :+ ]
Gewoon laten opsturen en als jij het kan zien, kan SE het ook wel zien, die hebben het beeldscherm gemaakt dus weten wel of het goed is of niet. Let wel op, als SE zegt dat er niks is, betaal je wel onderzoekskosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mateyo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn firmware laten updaten bij een SESP. Nu heb ik versie R2L001. Eigenlijk had ik natuurlijk versie R2AE033 gewild. Wanneer is deze versie te krijgen en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Mateyo schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:29:
Ik heb vandaag mijn firmware laten updaten bij een SESP. Nu heb ik versie R2L001. Eigenlijk had ik natuurlijk versie R2AE033 gewild. Wanneer is deze versie te krijgen en waar?
Ik zou teruggaan en een echt nieuwe firmware vragen/eisen. Beetje belachelijk dat als je je firmware laat updaten je nog steeds een oude firmware krijgt...

Wat kost dat eigenlijk, om te laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mateyo
  • Niet online
Het updaten was gratis. Maar ik ben er toch wel op vooruit gegaan. Ik had hiervoor versie R2A041, de allereerste versie. Dus dit is al een hele verbetering :). Maar omdat hier al wat mensen versie R2AE033 hebben, vroeg ik me af of die gewoon legaal zijn verkregen bij een SESP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Ahh ok. Als t gratis is is elke verbetering welkom natuurlijk :)
Maar ik dacht eigenlijk dat het een flinke bak geld kostte om te laten doen... vandaar.

Maar volgens de startpost is R2AE003 juist alleen via SESP's te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Is erg handig zo'n update service als ze de helft van de updates niet via het web beschikbaar maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
djmantri schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:36:
dan ligt het denk ik nog steeds aan je provider van je simkaart van je abo of prepaid...
er zijn namelijk nog wel wat providers die blijkbaar weigeren om een firmwareupdate te doen.
Ja, daar dacht ik dus ook aan, maar ik heb em met een kpn sim geprobeerd en tmobile. En zelfs zonder simkaart erin geprobeerd. Allemaal de zelfde melding. Dus ik denk niet dat het daar mee te maken heeft.
Beetje kut eigenlijk. Speciaal zoon dss-25 gekocht voor het firmware updaten enzo. Kan dat niet eens... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-07 21:19

Roy

Hobbies?

enzoronald schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:49:
[...]

Ja, daar dacht ik dus ook aan, maar ik heb em met een kpn sim geprobeerd en tmobile. En zelfs zonder simkaart erin geprobeerd. Allemaal de zelfde melding. Dus ik denk niet dat het daar mee te maken heeft.
Beetje kut eigenlijk. Speciaal zoon dss-25 gekocht voor het firmware updaten enzo. Kan dat niet eens... :(
Ik heb hetzelfde probleem met mijn K700i die ik afgelopen weekend gekocht heb, ook zo'n dss-25 erbij gehaald om de firmware te updaten, maar ik kreeg ook die melding (telefoon is simlock vrij). Waarschijnlijk komt het omdat je al de laatste versie die online verkrijgbaar is hebt, dat denk ik iig. Want ik heb het ook met de K700i van m'n zus geprobeerd, zij had nog de eerste firmware en die ging wel goed met updaten (beide met een T-mobile sim, en los gekocht). Hopelijk lukt het wel als er een nieuwe versie verkrijgbaar is met de online service, anders vind ik het vreemd dat het niet werkt.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Toen ik nog een P900 had, kon ik met een stukje software ALLE bestanden op mijn gsm bekijken en naar de pc sturen. Nu heb ik de K700 en wil ik weer hetzelfde doen, maar.....

....ik ben vergeten met welke software ik dat kan doen. Heeft iemand een idee? Met Float werkt het in elk geval niet, die kan ook niet alle folders bekijken (tenzij hij het kan en ik het niet weet), en met gewoon windows explorer kan ik ook niet in de games en applicaties mappen kijken.

Wie o wie weet raad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
mbvisiontt schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:39:
....ik ben vergeten met welke software ik dat kan doen. Heeft iemand een idee? Met Float werkt het in elk geval niet, die kan ook niet alle folders bekijken (tenzij hij het kan en ik het niet weet), en met gewoon windows explorer kan ik ook niet in de games en applicaties mappen kijken.

Wie o wie weet raad? :)
Voor zover ik weet kan dat niet bij de K700i. De P900 draait gewoon op het Symbian OS, dus daar kun je (bijna) overal bij. Als het al zou kunnen, dan hadden ze het wel in Float ingebouwd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
lzandman schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:56:
[...]

Voor zover ik weet kan dat niet bij de K700i. De P900 draait gewoon op het Symbian OS, dus daar kun je (bijna) overal bij. Als het al zou kunnen, dan hadden ze het wel in Float ingebouwd denk ik.
Maar dat zou betekenen dat als ik bv nog een software update doe, of ik van telefoon verander, ik mijn games niet mee kan nemen....?

Voor de meeste spellen is het geen probleem aangezien ik ze op de hd heb staan, maar er zijn er ook (Prince of Persia - Warrior Within) die ik enkel in mijn gsm heb staan, tzou wel handig zijn als ik die kon backuppen zodat ik het niet kwijt ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eunos
  • Laatst online: 24-07 07:43
Weet iemand iets van softwareversie R2AC003? Ik heb deze op mijn vorige week aangeschafte Orange-branded K700i staan.

Nog geen foutjes ontdekt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:18

Laguna

Connaisseur

Mateyo schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:51:
Het updaten was gratis. Maar ik ben er toch wel op vooruit gegaan. Ik had hiervoor versie R2A041, de allereerste versie. Dus dit is al een hele verbetering :). Maar omdat hier al wat mensen versie R2AE033 hebben, vroeg ik me af of die gewoon legaal zijn verkregen bij een SESP...
Ik heb sinds vorige week ook R2AE033 erop staan, maar zat zo mee te kijken op het scherm bij service point en moest gewoon zelf de nieuwste aanwijzen, omdat zij niet wist wat de nieuwste was..

Sinds vandaag is er trouwens weer een nieuwe firmware released:

R2AG001
- Released on EMMA II (11/1/05)
- No word on bug fixes / performance improvements yet
mbvisiontt schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 04:55:
[...]

Maar dat zou betekenen dat als ik bv nog een software update doe, of ik van telefoon verander, ik mijn games niet mee kan nemen....?

Voor de meeste spellen is het geen probleem aangezien ik ze op de hd heb staan, maar er zijn er ook (Prince of Persia - Warrior Within) die ik enkel in mijn gsm heb staan, tzou wel handig zijn als ik die kon backuppen zodat ik het niet kwijt ben. :)
Dit vind ik ook niet echt makkelijk, heb zelf Fatal Force gekocht en die staat ook alleen op me mobiel, wel onhandig dat je dat niet kan backuppen. Voorkomt alleen illegale verspreiding ervan..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Ik kan met Float niet in de "Foto's" map van afbeeldingen... bekende bug? Verder kloppen ook de temperaturen niet enzo. Wachten op een nieuwe versie?

Verder heb ik R2L001, maar kan ik nergens het camera geluid uitzetten... Is die functie sinds R2J015 verwijdert en nooit meer teruggekomen?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Kr3Kr schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:49:

Verder heb ik R2L001, maar kan ik nergens het camera geluid uitzetten... Is die functie sinds R2J015 verwijdert en nooit meer teruggekomen?
werkt btw alleen in R2A041 ofzo als je vergadering-profiel aan zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Silverline schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:53:
werkt btw alleen in R2A041 ofzo als je vergadering-profiel aan zet
Lekker is dat. Hopen dat die engineers daar een keer wakker worden.

Wat ik me nog afvroeg in de WV thread:
Kr3Kr schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:16:
Ik heb een K700i 2e hands gekocht. Heb zelf Telfort, die man waarvan ik hem had had KPN... Die halen het er dus ook uit want ik kan het nergens vinden.
Overigens staat op die site van Yamigo wel: "Also you may try to obtain an installable client (a Symbian or J2ME application)."
Dat is natuurlijk een optie, maar weet iemand waar ik zo'n JAR-file kan vinden (legaal)?
Ook interessant: een RSS reader MIDlet

[ Voor 6% gewijzigd door Kr3Kr op 11-01-2005 17:08 ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mede-gedupeerden die een Vodafone toestel hebben met de mp3-als-ringtone-lock erop:

Ik heb het voor elkaar gekregen na slechts 1 brief en 1 telefoontje dat ik mijn contract (2 jarig, net 2 maanden begonnen) per direct mag opzeggen omdat er niets in het contract of tijdens de mondelinge koopovereenkomst wordt gezegd over het beperken van de telefoon in zijn functies (dus geen mp3's als ringtone/wekker).Je staat dus in feite wettelijk in je recht. :)
Ik mag dus nu netjes mijn K700i terugsturen naar Vodafone en mijn abbonnement laten omgooien naar KPN waar ik een degelijke K700i krijg die niet die rotsoftware erop heeft 8)

Als iemand een kopietje van de brief die ik gestuurd heb wil ontvangen, mail mij gerust eventjes op altijd1xmeerGEEN@SPAMhotmail.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Hallo, ik woon in België en ik heb me gisteren de K700i aangeschaft.Mijn eerste indrukken zijn dat het een prachtig toestel is en het scherm ook natuurlijk.Wat me wel opviel is dat het scherm enorm reflecteerde, en bij een bepaald thema moest ik het scherm meer vanboven bekijken, want ander leek het alsof ik buiten mijn kijkhoek keek.Ook vind ik het vreemd dat ondanks ik alles op het luidste gezet heb, en ik beluister bv een liedje, en ik druk dan op de + toets voor volume luider, dat mijn volume dan nog luider gaat.In de meeste gevallen lijkt de beltoon dan ook "overroepen".Ook heb ik gezien dat ik firmware versie R2E011 heb, die dus al vrij oud is aangezien er al een 6 tal nieuwere zijn.Heb ik nu het recht om naar een service point te stappen van SE en er mij gratis de nieuwste firmware te laten opzetten?Ook weet ik niet of er in België zo'n service points zijn, aangezien ik daar nog nooit van gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

SimonMc schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:48:
Hallo, ik woon in België en ik heb me gisteren de K700i aangeschaft.Mijn eerste indrukken zijn dat het een prachtig toestel is en het scherm ook natuurlijk.Wat me wel opviel is dat het scherm enorm reflecteerde, en bij een bepaald thema moest ik het scherm meer vanboven bekijken, want ander leek het alsof ik buiten mijn kijkhoek keek.Ook vind ik het vreemd dat ondanks ik alles op het luidste gezet heb, en ik beluister bv een liedje, en ik druk dan op de + toets voor volume luider, dat mijn volume dan nog luider gaat.In de meeste gevallen lijkt de beltoon dan ook "overroepen".Ook heb ik gezien dat ik firmware versie R2E011 heb, die dus al vrij oud is aangezien er al een 6 tal nieuwere zijn.Heb ik nu het recht om naar een service point te stappen van SE en er mij gratis de nieuwste firmware te laten opzetten?Ook weet ik niet of er in België zo'n service points zijn, aangezien ik daar nog nooit van gehoord heb.
Voor die overstemde ringtones: gebruik een programma als cooledit om het volume aan te passen. Verder is het in België net als in Nederland met updaten, lijkt mij. Zolang het binnen je garantie valt is het gratis.

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob248
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05-2005
weet iemand waar ik die quickshare sticker kan bestellen? sticker valt e rnu al vanaf en heb een site gezien waar dat kan
gaarne je hulp. wat is de nieuwste firmware via de site van SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:39
SimonMc schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:48:
Ik zit feite met hetzelfde probleem, net een k700i aangeschaft bij bel company, alles zeer in orde, wel spijtig van de oude firmware, heb ook een kabel aangeschaft, namelijk een MA-8910P , maar dat updaten lukt aan geen kanten? :r

Voor de rest zeer weinig opties, batterij is just gelijk nen zandloper dat binnen een dag leeg is, video's worden blijkbaar om één of andere reden niet meer leesbaar, na een herstart is wel alles terug in orde.

vreemde zaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

DrBob248 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:30:
weet iemand waar ik die quickshare sticker kan bestellen? sticker valt e rnu al vanaf en heb een site gezien waar dat kan
gaarne je hulp. wat is de nieuwste firmware via de site van SE
Je mag die van mij wel hebben, ik heb m er juist afgehaalt, die bovenkant kleeft zo makkelijk overal aan vast...

Misschien wel een leuk idee om wat interpunctie enzo te gebruiken ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Kr3Kr op 11-01-2005 20:09 ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Je kunt alleen met de DSS 20 en de DSS25 firmware upgraden en niet met een andere kabel.
beont schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:14:
[...]

Ik zit feite met hetzelfde probleem, net een k700i aangeschaft bij bel company, alles zeer in orde, wel spijtig van de oude firmware, heb ook een kabel aangeschaft, namelijk een MA-8910P , maar dat updaten lukt aan geen kanten? :r

Voor de rest zeer weinig opties, batterij is just gelijk nen zandloper dat binnen een dag leeg is, video's worden blijkbaar om één of andere reden niet meer leesbaar, na een herstart is wel alles terug in orde.

vreemde zaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-07 21:19

Roy

Hobbies?

Ik heb trouwens versie R2L001 en vind dat het menu soms wel een beetje schokkerig gaat. Toen ik de k700 van m'n zus update merkte zei dat ook al meteen op (zij had nog de eerste versie). Hebben jullie hier ook last van.

En ik hoor iedereen klagen dat het camerageluid niet uit kan, maar als je je telefoon op stil zet heb ik nergens last van, dan hoor ik geen geluidje meer...

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb nu firmwareversie:

'R2L001
prgCXC125821_EU_1_C

Softwareversies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 200406041

Softwareversies voor
camera
camera
Huidig: 3.9

Softwareversies voor
ITP
CXC 125 8 13 R1T

Aanpassing
CDA 102298/42 R6A
cxc125822 R2L001
EU_3'

Is er geen manier om bv. de softwareversie van de camera aan te passen zodat deze (nog) scherpere foto's gaat maken (vooral bij 1280 x 960) dus gewoon te modden?

Ik ga 'm binnenkort wel laten updaten naar de dan nieuwste firmware, zodat er al 'n paar kleine probleempjes opgelost zullen zijn (voor zover ik 't allemaal goed heb gelezen dan) Ik hoop dat de andere problemen/ irritante dingen die ik ondervind met nieuwere firmwareversies verholpen zullen worden.

1. meerdere letters kunnen kiezen als je door telefoonboek scrollt (zal opgelost zijn!?)
2. snelkeuzenummers ook kunnen verwijderen (nu kan ik ze alleen nog vervangen en dat is k*t, want ik wil ze gewoon weg hebben en niet als ik per ongeluk op de 1 druk en dan op bel dat hij m'n huis belt of iets dergelijks.)
3. als ik m'n telefoon op 'geluid uit' heb staan en 'n vriend van mij naar bv. de map muziek gaat en hij wat aanklikt hij 't daadwerkelijk ook niet afspeelt en niet net als nu gewoon keihard
4. meer geheugen voor smsjes, nu kan ik er hoogstens 60 bewaren
5. Video fullscreen afspelen
6. natuurlijk 't camerageluid uit

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 12-01-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

hey mensen ik heb ff via mn nieuwe bluetooth stick zitten kijken op mn vodafone k700i en ik merkte dat die standaard mp3'tjes het formaat *.dfc hebben
ook zie ik enkele met het formaat *.imy
en dan nog de standaard *.mid bestanden....
maar die mp3s zijn dus dcf :S
dadelijk maar es proberen een mp3 te hernoemen in dfc en dan erop zetten
of miss met een ander progje kijken

ik hou jullie op de hoogte
of iemand moet al n oplossing hebben....
ik heb iig geen zin om n andere provider te nemen

[edit]
het is me niet gelukt
hij heeft de mp3 dan niet geactiveerd en dan lukt het niet eens om hem af te spelen...
iemand een ander ID?

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 12-01-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

lees ook eens het topic.. je bent niet de enige...

anyway, wisten jullie dat als je sms't, met multitap invoer.
als je de + volume en de letter kiest, dat ie dan meteen de 2e letter neemt?
- volume knop is de 3e letter...

dus
als je meteen K wilt, hou je dus + ingedrukt, en vervolgens 5
en als je L wilt, - ingedrukt houden en dan 5

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-07 16:03
Roy schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:03:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met mijn K700i die ik afgelopen weekend gekocht heb, ook zo'n dss-25 erbij gehaald om de firmware te updaten, maar ik kreeg ook die melding (telefoon is simlock vrij). Waarschijnlijk komt het omdat je al de laatste versie die online verkrijgbaar is hebt, dat denk ik iig. Want ik heb het ook met de K700i van m'n zus geprobeerd, zij had nog de eerste firmware en die ging wel goed met updaten (beide met een T-mobile sim, en los gekocht). Hopelijk lukt het wel als er een nieuwe versie verkrijgbaar is met de online service, anders vind ik het vreemd dat het niet werkt.
Ik heb hier hetzelfde, een k700i met Orange Abbo, (unbranded) maar krijg dezelfde melding.
Ik heb versie R2L001.

Wat is eigenlijk de versie die nu ONLINE staat bij SE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

CLB schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:55:
1. meerdere letters kunnen kiezen als je door telefoonboek scrollt (zal opgelost zijn!?)
2. snelkeuzenummers ook kunnen verwijderen (nu kan ik ze alleen nog vervangen en dat is k*t, want ik wil ze gewoon weg hebben en niet als ik per ongeluk op de 1 druk en dan op bel dat hij m'n huis belt of iets dergelijks.)
3. als ik m'n telefoon op 'geluid uit' heb staan en 'n vriend van mij naar bv. de map muziek gaat en hij wat aanklikt hij 't daadwerkelijk ook niet afspeelt en niet net als nu gewoon keihard
4. meer geheugen voor smsjes, nu kan ik er hoogstens 60 bewaren
5. Video fullscreen afspelen
6. natuurlijk 't camerageluid uit
Zelfde verlanglijstje hier, en dan ook nog een HID-addon voor winamp. (ja weet dat het met FMA kan, maar continu geconnect zijn kost zoveel accu)
- Owja, en foto's fullscreen bekijken (zonder dat hij verder gaat met volgende foto)
- Alle knoppen aan kunnen passen
- Bluetooth kunnen gebruiken zoals bij andere telefoons: niet je headset moeten "Verbreken" om iets anders met bluetooth te kunnen doen. (kan op T68i ook, dus zal niet zo'n probleem zijn.

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kr3Kr schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:44:
[...]

- Owja, en foto's fullscreen bekijken (zonder dat hij verder gaat met volgende foto)
Als je gewoon naar je map met foto's gaat en je dan op 'meer' drukt en dan op 'diavoorstelling' krijg je inderdaad een slideshow te zien waarbij de foto om de 2 seconden ofzo verniewt. Als je nou een fullscreenfoto ziet en je wilt deze aan al je vrienden fullscreen laten zien (en 2 seconden is dus te kort) druk je gewoon op de joystick van je toestel. De foto blijft dan vast staan totdat je weer op de joystick drukt en de slideshow gaat dan gewoon verder. Je zet de slideshow dus op een soort van pauze.

Als de foto's gewoon op slideshowmode staan en dus om de 2 sec verschijnen maar je verder en sneller door je fullscreenfoto's wilt bladeren druk je gewoon op rechts of links met je joystick

offtopic:
Ik heb in augustus een 1 jarig Orange 30 abbo afgesloten, maar dit abbo is veel te veel voor mij dus ik zou willen overstappen naar Orange 20. Dit zou gratis moeten zijn na 'n half jaar dus in februari. Maar nu heeft Orange sinds januari nieuwe abbo's en kosten aangewezen. Kan ik nu nog steeds naar Orange 20 terugstappen of moet ik nu dus naar Orange 22,50 en loopt mijn abbo dan nog maar 'n half jaar door of heb ik met ingang van februari (verlagen van abbo dus) gelijk weer een contract voor 1 heel jaar afgesloten?

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 12-01-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

CLB schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:14:
[...]

Als je gewoon naar je map met foto's gaat en je dan op 'meer' drukt en dan op 'diavoorstelling' krijg je inderdaad een slideshow te zien waarbij de foto om de 2 seconden ofzo verniewt. Als je nou een fullscreenfoto ziet en je wilt deze aan al je vrienden fullscreen laten zien (en 2 seconden is dus te kort) druk je gewoon op de joystick van je toestel. De foto blijft dan vast staan totdat je weer op de joystick drukt en de slideshow gaat dan gewoon verder. Je zet de slideshow dus op een soort van pauze.
ik denk dat zijn definitie van fullscreen inhoudt dat de foto dus 90 graden draait (liggend dus) en dan groter kan worden afgebeeld, zonder de zwarte balken dus...
ratio klopt --> 640x480 ~ 220x176
na gereken hou je 11 pixels in de breedte over, dus 5 zwarte rijen van pixels boven en 6 onder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Laatst online: 28-07 08:48
lzandman schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:56:
[...]

Hoi lzandman,

ik las in het vorige deel van dit topic dat je in Groningen stad woont en bereidt bent de firmware up te graden van de k700i. Nu wilde ik je graag contacten, maar je hebt nergens een e-mail adres oid weer gegeven. Als je deze liever niet geeft, mijn e-mail adres staat in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Silverline schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:09:
[...]

ik denk dat zijn definitie van fullscreen inhoudt dat de foto dus 90 graden draait (liggend dus) en dan groter kan worden afgebeeld, zonder de zwarte balken dus...
ratio klopt --> 640x480 ~ 220x176
na gereken hou je 11 pixels in de breedte over, dus 5 zwarte rijen van pixels boven en 6 onder...
Ja ik begrijp wat hij bedoelde. Maar als je 'm op diavoorstelling hebt staan worden de foto's automatisch al 90 graden gedraaid en zie je ze dus op resolutie 220 x 176 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:47:
[...]

Ik heb ook een K700i Orange-Branded :( en heb versie R2A041. Das volgens mij de oudste :P
Welke firmware heb je er nu dan op? en wat heb je tegen die mensen gezegd van Orange? thanx

Ik was vorige week in Amsterdam naar SonyEric-Service Point en daar konden ze hem niet update omdat die Imei-nummer herkende en wist dat ie van Orange was en daar hadden ze maar 1 Orange Firmware dus.. :(
Ik heb gister de k700i gehaald bij de Orange shop (kreeg hem bij abo22,50 verlenging), was de branded 'troep' erin gelijk al zat dus ben 's middags naar STA (Servicepoint in Spijkenisse) gegaan en daar hadden ze in een half uurtje de originele SE Ericsson software dr op, R2L001. Alles werkt prima. Niks geen gezeur met imei-nummers of wat dan ook.

Ik vroeg mij trouwens wel af of ik de werking "orange world"-knop op de rechterkant van mn telefoon kan veranderen, hij gaat nu gelijk wappen als ik daar op druk.
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 14:57:
Wie weet hoe ik een submap kan maken in de map geluiden op mijn K700i?
Hiermee wil ik mijn beltonen scheiden van mijn muziek. Iemand enig idee?
Met FMA wil het niet lukken.
Met FMA is het niet mogelijk. Ik ben er zojuist achter gekomen dat je het gewoon in je bestandsbeheer moet doen.

Je gaat naar Bestandsbeheer->Geluiden
Je gaat op de betreffende mp3 staan (of meerdere selecteren dmv "Meer>Diverse Markeren")
Dan ga je naar "Meer>Bestandsbeheer>Naar Map"
Hier kan je kiezen of je hem in een bestaande map zet of een nieuwe aanmaakt.

Op deze manier heb ik een substructuur:

Afbeeldingen
- CallPics

Geluiden
- Ringtones
- MP3

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 10:55 . Reden: geluiden-substructuur toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

CLB schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:14:
[...]

Als de foto's gewoon op slideshowmode staan en dus om de 2 sec verschijnen maar je verder en sneller door je fullscreenfoto's wilt bladeren druk je gewoon op rechts of links met je joystick
Dat laatste wist ik, maar dat je m op pauze kan zetten niet, dank je wel!

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-07 15:09
Die pauze is idd ook nieuw voor mij, daar heb ik heel lang mee liggen kloten! Vaak als je nl. een foto maakt, dan issie in het kleine beeld te erg verkleind dat je geen details meer ziet, maar met full-screen zie je dat wel goed. Alleen heb ik toen altijd heel onhandig terug gebladerd naar de vorige foto als die oversprong :P En geloof me dat dat irritant is als je hele familie een foto wil zien, ben je de hele tijd aant klikken! Bedankt CLB

Wanna play?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.