[ADSL] HCCnet Pro 2 abo (KPN vs. BBned)

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 3.334 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-05 14:49
YellowNeck schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:21:
Yes!!. Toen ik vanochtend wakker werd zag ik dat de Linesync lampje constant brandde!. Helaas moest ik naar school
Ben zojuist dus teruggekomen en het doet het perfect!!

Dowload: 211.3 KB
Upload: 62.0 KB

Maar dit mag ook wel na 10 dagen zonder ADSL te hebben gezeten!! (Upload kan nog wel beter)
Bijna niemand haalt de maximum upload snelheid. Ikzelf kom niet boven de 50 KB uit. Ik heb de helpdesk gebeld en die zeggen dat het evt. aan mijn lange lijn (+/- 12 mtr) van de splitter naar mijn modem zou kunnen liggen. Ik ga van het weekend mijn nieuwe Zyxel modem installeren en deze ook op het ISRA punt aansluiten zodat ik die lange leiding omzeil. Is het dan nog zo laag dan zou HCCNET het doorspelen naar BBNED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:06
Romac schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:10:
[...]

Bijna niemand haalt de maximum upload snelheid. Ikzelf kom niet boven de 50 KB uit. Ik heb de helpdesk gebeld en die zeggen dat het evt. aan mijn lange lijn (+/- 12 mtr) van de splitter naar mijn modem zou kunnen liggen. Ik ga van het weekend mijn nieuwe Zyxel modem installeren en deze ook op het ISRA punt aansluiten zodat ik die lange leiding omzeil. Is het dan nog zo laag dan zou HCCNET het doorspelen naar BBNED.
Altijd die kut-verhaaltjes van dat helpdesk-volk van HCCnet.... Neem maar van mij aan, dat die 12 meter telefoondraad het probleem van jouw trage upload niet veroorzaakt hoor..... BBned sucks, dat is het probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

rowicom schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 01:12:
[...]

Altijd die kut-verhaaltjes van dat helpdesk-volk van HCCnet.... Neem maar van mij aan, dat die 12 meter telefoondraad het probleem van jouw trage upload niet veroorzaakt hoor..... BBned sucks, dat is het probleem!
Reageer ff normaal ofzo man. 12m interne bekabeling kan prima dit soort problemen veroorzaken, als je modem inderdaad niet hoger wil verbinden dan 512kbps ofzo. De kwaliteit van je stekkertjes, je modem, je splitter, de telefoondraad van kpn en de afstand die je van de centrale afwoont ook.

Eigenlijk zo ongeveer niets waar BBned wat aan kan doen :o.

[ Voor 6% gewijzigd door JvS op 23-04-2005 10:19 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
JvS schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 10:18:
[...]

Reageer ff normaal ofzo man. 12m interne bekabeling kan prima dit soort problemen veroorzaken, als je modem inderdaad niet hoger wil verbinden dan 512kbps ofzo. De kwaliteit van je stekkertjes, je modem, je splitter, de telefoondraad van kpn en de afstand die je van de centrale afwoont ook.

Eigenlijk zo ongeveer niets waar BBned wat aan kan doen :o.
Bedankt voor je reply.Ben het trouwens helemaal met je terechtwijzing eens, het fijne van dit forum vind ik dat er niet platvloers gedaan wordt, laten we dit met z'n allen zo proberen te houden.
Morgen , want dan schijnt het te regenen , ga ik mijn thuisnetwerk ombouwen en dan kan ik via m'n nieuwe draadloze Zyxel modem die 12 mtr omzeilen. Ik woon trouwens 2724 mtr van de centrale af.
Ik laat mijn resultaten nog wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-02 10:28

BYM

In memoriam : De Gulden

JvS schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 10:18:
[...]

Reageer ff normaal ofzo man..
_/-\o_

Als je een ticket inschiet bij BBned en die gaat de zaak behandelen, dan is de interne bekabeling, en dus ook die afstand een van de eerste zaken die gecontroleerd worden :z
Romac schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 11:21:
[...]

Bedankt voor je reply.Ben het trouwens helemaal met je terechtwijzing eens, het fijne van dit forum vind ik dat er niet platvloers gedaan wordt, laten we dit met z'n allen zo proberen te houden.
Morgen , want dan schijnt het te regenen , ga ik mijn thuisnetwerk ombouwen en dan kan ik via m'n nieuwe draadloze Zyxel modem die 12 mtr omzeilen. Ik woon trouwens 2724 mtr van de centrale af.
Ik woon op nog geen 2000 meter van de centrale, en haal slechts 5mbit, en zit zelf bij Demon.
Echter de Demon helpdesk wees me er toen ook op (wat grappig eigenlijk, als je erover nadenkt) geen lange bekabeling te gebruiken .Had toen al mijn modem 10cm van IS/RA punt aangesloten.

[ Voor 14% gewijzigd door BYM op 24-04-2005 10:38 ]

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik woon op nog geen 2000 meter van de centrale
Mjah, je weet nooit helemaal hoe de kabels lopen he. Als er ergens een irritante sloot loopt, heb je bijvoorbeeld kans dat je misschien maar 2km van een centrale vandaan woont, maar dat de lengte van je lijn zomaar 3,5km is :o.

Ook kunnen de kwaliteit van de draad en nog wat andere factoren voor minder hoge snelheden zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:44
Nog altijd niets van HCCnet vernomen omtrent de migratie naar BBned, wel gisterenavond de factuur voor de periode 12-04 t/m 12-05 ontvangen, met een prijsverhoging van €5,60 (ofwel bijna 29%) .

Ik heb zojuist HCCnet een mailtje gestuurd dat deze factuur niet juist is en ben nu erg benieuwd of en wanneer een reactie terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
Romac schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 11:21:
[...]

Nou dat viel dus vies tegen, geen regen maar mooi weer en dat draadloze gedoe valt ook vies tegen.
Ik weet dat dit buiten dit topic valt maar ik wilde van een coax netwerk naar een draadloos maar wat valt dat draadloze bereik vies tegen. Van de 1e verdieping schuin naar beneden (geen betonnen wanden), ik denk zo'n 8 meter wordt niet eens gehaald. Ja met 2 MB/s , dan kan ik beter mijn 10 MB/s coax netwerk houden.
Hoe is jullie ervaring met draadloos ?

Voor wat betreft de upload snelheid maakt die 12 meter bekabeling dus echt niets uit. Met het Zyxel modem bijna direct op de splitter aangesloten kwam ik niet boven de 32 a 39 KB/s uit. Of het ligt bij BBNED of ik zit inderdaad te ver van de centrale af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05 12:42
Wat staat er in je modem voor verbindingssnelheid? Als die wel goed is wordt het verder zoeken:

Je bent toch wel direct met je PC aan je modem verbonden via ethernet? Geen andere PC's aangesloten tijdens testen? Geen uploads lopen (soms ongezien)?

[ Voor 12% gewijzigd door bjck op 24-04-2005 20:52 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
bjck schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:51:
Wat staat er in je modem voor verbindingssnelheid? Als die wel goed is wordt het verder zoeken:

Je bent toch wel direct met je PC aan je modem verbonden via ethernet? Geen andere PC's aangesloten tijdens testen? Geen uploads lopen (soms ongezien)?
Waar staat die verbindingssnelheid in mijn modem ? De PC was via de draadloze netwerkkaart verbonden en via WLAN met de Zyxel, er liep niets anders en dus ook geen andere downloads. Er waren ook geen andere pc's aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Wireless is leuk, maar is een netwerktoevoeging. Je kan niets zeggen over je maximaal haalbare snelheid als je wireless gebruikt. Wie zegt je dat daar de beperking niet ligt?

Als je inlogd op je ZyXEL (standaard 192.168.1.1 en soms 192.168.1.254 in je browser intikken en admin/1234 als login/wachtwoord) kan je het vinden onder " System Status " en dan de knop helemaal onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
bjck schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:56:
Wireless is leuk, maar is een netwerktoevoeging. Je kan niets zeggen over je maximaal haalbare snelheid als je wireless gebruikt. Wie zegt je dat daar de beperking niet ligt?
Mijn ervaring met Wireless is dat de gebruikte apparatuur (AP, netwerkkaartjes etc) veel verschil maakt. Ikzelf heb vol signaal beneden (AP staat boven) en ons beton is lichtelijk bewapend. Mijn laptop is een Centrino met 54mbit en mn AP is een linksys wap54g... Maar dit valt idd buiten dit topic allemaal.

Edit: heb ook zat goedkope apparatuur gezien die matig tot slecht werkte... dus wil je wireless moet je iets meer investeren voor een goed wlan :)

[ Voor 12% gewijzigd door Miezie op 24-04-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
Romac schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:21:
[...]

Voor wat betreft de upload snelheid maakt die 12 meter bekabeling dus echt niets uit.
Dat voorspelde ik je dus al.... Heb al zo vaak ADSL bij mensen aangesloten in zoveel verschillende situaties..... Een lijntje van 1 meter van het ISRA-punt naar de modem of een lijntje van 20 meter.... qua performance geen waarneembaar verschil......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

rowicom schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:05:
[...]

Dat voorspelde ik je dus al.... Heb al zo vaak ADSL bij mensen aangesloten in zoveel verschillende situaties..... Een lijntje van 1 meter van het ISRA-punt naar de modem of een lijntje van 20 meter.... qua performance geen waarneembaar verschil......
Nee klopt, bij de meeste aansluitingen geen enkel probleem, bij die aansluitingen gaf de DSL llijn ook geen enkel probleem, dus als deze mensen waar jij zo vaak hebt aangesloten de maatstaaf zijn, dan ligt het dus ook nooit aan een storing op de lijn of centrale, want bij al die mensen was dat ook niet het geval....

Bull dus, het kan heel goed aan bekabeling liggen. Zoals ik al zei: Alles tussen jouw modem en het modem van de leverancier kan deze problemen veroorzaken. Interne bekabeling wil nogal weleens rotte bekabeling zijn, dus dat wil je als helpdesk uitsluiten.

Dus jouw flame op de helpdesk sloeg echt nergens op. Het is aan die helpdesk om bepaalde zaken uit te sluiten en het eerste is de interne bekabeling. Klein werkje en voor hetzelfde geld heb je het probleem te pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
JvS schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:25:
[...]

Dus jouw flame op de helpdesk sloeg echt nergens op.
Mijn excuses daar dan voor. De frustratie van een mislukte migratie naar Bbned heeft me kennelijk parten gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

rowicom schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:07:
[...]

Mijn excuses daar dan voor. De frustratie van een mislukte migratie naar Bbned heeft me kennelijk parten gespeeld.
Wat dacht je van ons als medewerkers zijnde ?

Hoe blij denk je dat we zijn, nu de bbned-niet abbo's niet meer verkocht worden ?
Is overigens niet de afdeling technical die dat heeft besloten, wel hebben we dit duidelijk en meerdere keren aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50303

Anoniem: 50303 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:48:
Vandaag eindelijk een brief gehad van hccnet. Pro 2 is voor mij niet leverbaar. Maar ze komen wel met een alternatief: een nog snellere verbinding voor dezelfde prijs, maar dan op het tiscali netwerk. 2816/768 voor 29,95 p maand en eerste maand gratis. Er staat niets bij in de brief dat dit een tijdelijke snelheid en/of prijs is, dus ik ga er vanuit dat dit levenslang is. Zo niet, dan is het contract zo opgezegd.

Aanbod klinkt iig goed, dus heb het meteen aangevraagd. Eens kijken of het nu wat sneller en beter gaat dan met bbned.
Vandaag een brief gehad van HCCnet dat mijn Tiscali ADSL is gerealiseerd. Dat is lekker snel. Anderhalve week geleden aangevraagd. Ze kunnen het dus wel bij hccnet. Alleen werkt het vandaag nog niet als ik de instellingen voor Tiscali gebruik. Maar mijn KPN verbinding is nog up, dus ik check morgen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Anoniem: 50303 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:34:
[...]

Vandaag een brief gehad van HCCnet dat mijn Tiscali ADSL is gerealiseerd. Dat is lekker snel. Anderhalve week geleden aangevraagd. Ze kunnen het dus wel bij hccnet. Alleen werkt het vandaag nog niet als ik de instellingen voor Tiscali gebruik. Maar mijn KPN verbinding is nog up, dus ik check morgen weer.
Als je KPN verbinding nog werkt ben je niet overgezet, zolang die nog UP is hoef je niet te proberen met andere instellingen. Doe dat pas als je KPN instellingen niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

Anoniem: 50303 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:34:
[...]

Heeft niks te maken met hcc!net :z , en idd zoals hierboven al staat, zolang KPN nog werkt is de Tiscali er nog niet, kunnen niet twee abbo's over een lijntje B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:39

RC2

Resistance is futile

iemand al daadwerkelijk overgezet en ook de juiste snelheid gekregen. Mijn status staat weer in fase 2 maar nu dus voor tiscali ipv bbned. Benieuwd wanneer het naar fase 3 gaat.

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

RC2 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:24:
iemand al daadwerkelijk overgezet en ook de juiste snelheid gekregen. Mijn status staat weer in fase 2 maar nu dus voor tiscali ipv bbned. Benieuwd wanneer het naar fase 3 gaat.
Was dit een vraag of :?

Mijn ervaring met de mensen die het Tiscali aanbod hebben gehad : :9
Geweldig, want binnen twee weken (officieel 2 tot 3 dus houdt me er niet aan vast)
zijn klanten online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BYM schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 21:27:
[...]

Was dit een vraag of :?

Mijn ervaring met de mensen die het Tiscali aanbod hebben gehad : :9
Geweldig, want binnen twee weken (officieel 2 tot 3 dus houdt me er niet aan vast)
zijn klanten online.
En hoe lang duurt het nog als je de brief al hebt gehad dat de verbinding gerealiseerd is... Ik heb hem donderdag gehad en ik wacht nog steeds op het overzetten. Niet dat ik ongeduldig ben, maar wachten duurt altijd lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Anoniem: 50303 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:51:
[...]

En hoe lang duurt het nog als je de brief al hebt gehad dat de verbinding gerealiseerd is... Ik heb hem donderdag gehad en ik wacht nog steeds op het overzetten. Niet dat ik ongeduldig ben, maar wachten duurt altijd lang ;)
Heb het idee dat het een brief is dat je aanvraag is goedgekeurd? Oplevering volgt dan natuurlijk op een latere datum.

[ Voor 7% gewijzigd door bjck op 29-04-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bjck schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:55:
[...]

Heb het idee dat het een brief is dat je aanvraag is goedgekeurd? Oplevering volgt dan natuurlijk op een latere datum.
Nee in de brief staat:

Uw hcc!net ADSL-abonnement via Tiscali is gerealiseerd. Dit betekent dat uw verbinding technisch gereed is om in gebruik te nemen.

Plus de instellingen voor het modem.

Lijkt mij meer een brief dat het eigenlijk al zou moeten werken en niet dat het later opgeleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
kwiebus schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:14:
Nog altijd niets van HCCnet vernomen omtrent de migratie naar BBned, wel gisterenavond de factuur voor de periode 12-04 t/m 12-05 ontvangen, met een prijsverhoging van €5,60 (ofwel bijna 29%) .

Ik heb zojuist HCCnet een mailtje gestuurd dat deze factuur niet juist is en ben nu erg benieuwd of en wanneer een reactie terug krijg.
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn mailtje over de juistheid van de factuur, inmiddels is het bedrag op de factuur wel van mijn rekening afgeschreven, dus heb ik net maar weer, tegen beter weten in, een mailtje verstuurd met het vriendelijke verzoek het teveel afgeschreven bedrag terug te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

kwiebus schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:44:
[...]

Ik heb nog geen reactie gehad op mijn mailtje over de juistheid van de factuur, inmiddels is het bedrag op de factuur wel van mijn rekening afgeschreven, dus heb ik net maar weer, tegen beter weten in, een mailtje verstuurd met het vriendelijke verzoek het teveel afgeschreven bedrag terug te storten.
Admin is idd momenteel telefonisch niet bereikbaar.
Brief en email duurt ook nog wel even, was/is een verschrikkelijke achterstand die nu wordt weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

Anoniem: 50303 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:05:
[...]

Nee in de brief staat:

Uw hcc!net ADSL-abonnement via Tiscali is gerealiseerd. Dit betekent dat uw verbinding technisch gereed is om in gebruik te nemen.

Plus de instellingen voor het modem.

Lijkt mij meer een brief dat het eigenlijk al zou moeten werken en niet dat het later opgeleverd zal worden.
Wat is je lidnummer ? Zit momenteel remote ingelogd dus kan wel ff kijken voor je .

[ Voor 8% gewijzigd door BYM op 30-04-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BYM schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:28:
[...]

Wat is je lidnummer ? Zit momenteel remote ingelogd dus kan wel ff kijken voor je .
ik heb je een mail gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

Je hebt antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
En wij krijgen ook nog de uitslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bjck schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 21:46:
En wij krijgen ook nog de uitslag?
Brief is te vroeg gestuurd. Ik ben pas op 9 mei ingepland. Dus nog maar even via KPN. Ik heb geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Anoniem: 50303 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 23:03:
[...]

Brief is te vroeg gestuurd. Ik ben pas op 9 mei ingepland. Dus nog maar even via KPN. Ik heb geduld.
Die brief kan eigenlijk nooit optijd aankomen eigenlijk, die kans is minimaal. ;) TPG levert post niet altijd de volgende dag af en het omprikken van een lijn is in princiepe <15 minuten werk in de centrale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

bjck schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 23:10:
[...]

Die brief kan eigenlijk nooit optijd aankomen eigenlijk, die kans is minimaal. ;) TPG levert post niet altijd de volgende dag af en het omprikken van een lijn is in princiepe <15 minuten werk in de centrale.
De juiste formulering is eigenlijk : die brief is te vroeg verstuurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116540

Heeft iemand al de juiste upload voor elkaar gekregen met deze adsl-lijn?
Ben ik wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Laatst online: 12:41

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Anoniem: 116540 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:47:
Heeft iemand al de juiste upload voor elkaar gekregen met deze adsl-lijn?
Ben ik wel benieuwd naar...
Mijn upload op dit moment
(Server op Telecity download iets van mijn HCCNet Pro2 lijn):

code:
1
TMF Jaarmix 1997.mp3                           22% 7356KB  82.8KB/s   05:05 ETA

Ik zit rond de 80KB/sec gemiddeld....

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116540

Maar dus niet de honderd die ze beloven.
Ik zit zo gemiddeld op 70 KB.

Is BBned trouwens zowiezo wel in staat om die 100 up te leveren?
Anders moet ik toch es gaan uit kijken naar iets anders.
Ik heb deze verbinding speciaal gekozen om z'n upload omdat ik regelmatig gameserver draai.
Nu is me upload niks beter dan de ouwe KPN-lijn. Enige verschil is dat ik nu goedkoper zit dan eerst.
Maar daarvoor lever ik wel 100kb/s aaan download snelheid in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zijn er hier ook overstappers vanaf Demon? Waarom zijn jullie overgestapt / willen jullie overstappen? Deze vraag stel ik aangezien beide BBned aansluitingen zijn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Anoniem: 116540 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:47:

Ik heb deze verbinding speciaal gekozen om z'n upload omdat ik regelmatig gameserver draai.
Nu is me upload niks beter dan de ouwe KPN-lijn. Enige verschil is dat ik nu goedkoper zit dan eerst.
In sommige situaties kan het 100Kbyte/s halen. Zie:

BBned, 1 mbit upload

BBned, 1 mbit upload - Deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
Voor u gelezen op www.casema.nl:

Casema zet frontale aanval in op KPN
Introductie van digitale telefonie inclusief gratis internet en voordelige bundels, aankondiging beeldtelefonie en mobiel
Kabelbedrijf Casema introduceert met ingang van 16 juni bellen via digitale telefonie inclusief gratis basisinternet voor € 14,95. Een alles in één pakket bestaande uit analoge en digitale radio en televisie, basisinternet en bellen kost per maand € 29,90. Casema stelt dat de besparing al snel tot € 30 per maand kan oplopen voor gezinnen die nu nog traditioneel bellen en internetten. Casema streeft er naar alle moderne communicatie- en entertainmentdiensten via haar netwerk aan te bieden. Telefonie is daarom voor het bedrijf een logische volgende stap, evenals beeldtelefonie en mobiele telefonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

rowicom schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:39:
Voor u gelezen op www.casema.nl:

Casema zet frontale aanval in op KPN
Introductie van digitale telefonie inclusief gratis internet en voordelige bundels, aankondiging beeldtelefonie en mobiel
Kabelbedrijf Casema introduceert met ingang van 16 juni bellen via digitale telefonie inclusief gratis basisinternet voor € 14,95. Een alles in één pakket bestaande uit analoge en digitale radio en televisie, basisinternet en bellen kost per maand € 29,90. Casema stelt dat de besparing al snel tot € 30 per maand kan oplopen voor gezinnen die nu nog traditioneel bellen en internetten. Casema streeft er naar alle moderne communicatie- en entertainmentdiensten via haar netwerk aan te bieden. Telefonie is daarom voor het bedrijf een logische volgende stap, evenals beeldtelefonie en mobiele telefonie.
Goed en wat als de kabel uitvalt of er grote storing is...hoe bel je dan? Als ik al hoor dat om Digitale TV te aanbieden ze andere zender ruimtes moeten schappen.....

Hoe meer je op een kabel propt....

Bellen via kabel is leuk...zal vast wel vaak genoeg werken..maar wat als juist de kabel uitvalt. Hoe bel je de helpdesk?

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2

RC2

Resistance is futile

Sure daar komen ze nu mooit te laat mee, volgend jaar kijk ik wel weer als mijn (nog te leveren) abonnement opgezegd kan worden. Nieuwe ontwikkelingen en prijsdalingen zijn echter wel altijd gunstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Gaat de overstap naar BBned dan toch eindelijk gebeuren na twee maanden wachten?

Ik ben weer bij stap 2, Uw aanvraag is goedgekeurd door de DSL-netwerkaanbieder, in het statusoverzicht van mijn ADSL-aanvraag en/of verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 15:21

DaOverclocker

Overclocker for life...

Anoniem: 116540 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:47:

Ik weet niet of je het hele topic hebt gelezen, maar ik haal ook 100Kb/sec. Zowel op speedmeter als op mordax. Ook mijn ftp wil wel 100 kb trekken.
Ik heb dus ook een Pro2 Abbo.

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhtje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-05 13:34

duhtje

blabla

Ook ik haal makkelijk de 100 KB/sec

Mordax.nl:
Down: 211 KiloBytes per sec
Up: 105 KiloBytes per sec

En ik heb normaal emule draaien (10 KB/sec opload) en daarnaast kunnen mensen via ftp nog gewoon met 90 KB/sec downloaden. Ik heb echter wel zo'n nieuwe Zyxel modem, dat scheelt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:53:
Zijn er hier ook overstappers vanaf Demon? Waarom zijn jullie overgestapt / willen jullie overstappen? Deze vraag stel ik aangezien beide BBned aansluitingen zijn.
Correctie, Demon is dacht ik BabyXl hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
BYM schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 18:42:
[...]

Correctie, Demon is dacht ik BabyXl hoor :?
Zowel BBned als BaByXL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
bjck schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:51:

Eindelijk , mijn netwerk is op met m'n nieuwe Zyxel en hij zit in de meterkast dus de ADSL verbinding is nu super kort maar mijn upload veranderd niet, in mijn modem staat ;
Upstream Speed: 320 kbps
Downstream Speed: 2048 kbps
Niet goed dus, ik ga dit aanslingeren bij de helpdesk. Ze zouden dan iemand van BBNED langsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Zonder splitter hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
Vanmorgen zat ik op 512 kbps upload, dit is trouwens mijn hoogste waarde die ik haal. Ook rechtstreeks aansluiten op het ISRA punt geeft hetzelfde resultaat.
Ik heb de helpdesk van HCCNET gebeld en ze geven het door aan BBNED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2

RC2

Resistance is futile

Wat haalde je met KPN? misschien is er niet meer uit te halen voor de upload al is 300-500k wel weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Upload die z'n snelheid niet haalt (dus niet tot 640 a 896 komt) is opzich niet onmogelijk maar wel een zeldzaamheid. Upstream zit tussen je normale telefonie (of ISDN) en je downstream in qua frequenties. Meestal is het een oplosbaar probleem als iets daar stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
Met KPN had ik geen upload problemen , zover ik weet altijd het maximale (512 kbps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

swampy schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:24:
[...]

Bellen via kabel is leuk...zal vast wel vaak genoeg werken..maar wat als juist de kabel uitvalt. Hoe bel je de helpdesk?
Wat als de telefoonlijn weg valt? Dat is om het even dus.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108023

Bellen via de kpn telefoondraad heeft toch een veel hoger betrouwbaarheids trackrecord?
(Tot nu toe)

Ik heb op 10 april een overstap aangevraagd van adsl basis naar pro2. Had ik nooit moeten doen.
KPN is helemaal geen geweldig bedrijf, maar hun adsl aansluiting werkte tenminste bijna altijd.

Van 27 april tot 6 mei geen werkende adsl aansluiting.
Na veel gebel, email en 1 fax naar HCCNET, meerdere beloftes dat ik teruggebeld zou worden, werd ik op 6 mei inderdaad een keer teruggebeld.
- Ze wilden mijn bestelling niet annuleren.
- de adsl pro2 van bbned zou het moeten doen.

En inderdaad na het draaien van het juiste bbned configuratie bestand, uit en aan zetten van de modem
op dhcp zetten van de netwerkkaart, deed hij het ook nog
Ik heb maar 1 keer naar de betaalde helpdesk hoeven bellen.

Maar helaas, BBNED pro2 van hccnet doet het af en toe. Gemiddeld 3 keer per uur is de verbinding enkele minuten niet aanwezig
Ik neem liever mijn rsi pauzes als het me mentaal uitkomt.
Ik heb intusseneen ping scriptje lopen om de tijden te registreren, dat ping naar www.bbned.nl niet antwoordt.
Ik vind met deze af en toe aansluiting van BBNED pro2 van hccnet, zijn geld NIET waard.
Sinds vanmorgen 9.00 doet hij het overigens helemaal niet meer, de DNS antwoord ook niet meer.

Ik wil mijn kpn aansluiting terug!

Zie voor de voortgang http://www.guldenlijn.nl/bbned_doet_het_niet.htm

Edit:
Inmiddels, zaterdagmiddag, doet de verbinding het ca elk kwartier 5 minuten niet.
Volgens de HCCnet helpdesk "zou het kunnen dat" in mijn wijk centrale het BBNED modem en mijn modem thuis, "aan het trainen"zijn voor een optimale of werkbare verbinding.
Het KPN modem deed dat niet of onopvallend.
Het zal toch niet zo simpel zijn dat BBNED te goedkope modems heeft geinstalleerd?
Of zijn ze bezig met te vroeg gekochte adsl2+ modems die "gewoon adsl" er een beetje bij doen.?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 108023 op 07-05-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Maar wat valt er weg in die periode? Is je complete linesync weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Bor de Wollef schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:37:
[...]

Wat als de telefoonlijn weg valt? Dat is om het even dus.
Ze hoeven bijna nooit aan telefoonlijnen te werken... dus vallen ze ook niet echt vaak uit!

Dertegen werken zo zo ongeveer constant aan de kabel, of veranderen ze weer dingen aan de kabel.... meer mogelijkheden tot storing dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bjck schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 11:57:
Maar wat valt er weg in die periode? Is je complete linesync weg?
Er is WEL een linesync.
Ik constateer slechts dat geen enkel adres op het internet bereikbaar is.
Ik gebruik dit dos scriptje
:startt
time /T>>pp.log
ping -n 1 www.bbned.nl>>pp.log
ping www.guldenlijn.nl
goto startt

En grep vervolgens de niet beantwoorde pings uit de logfile.
De DNS lijkt dan wel bereikbaar, soms doet de pop.hccnet.nl het ook nog wel, meestal niet
Ik heb net een geupdate log geupload.
http://www.guldenlijn.nl/bbned_doet_het_niet.htm

De ping naar www.guldenlijn.nl doet het niet, ik begrijp niet waarom. het werkt nu als delay.
www.guldenlijn.nl is mijn hccnet homepage, met de "dienst" domein. Ook veel te duur ivm andere aanbieders.
Nieuwe. echte website heb ik bij de hostingdiscounter. Voor 10 EUR per jaar heb je een domeinnaam en 100Mb ruimte + php en een database.
Bij HCCNET krijg je voor ca 34 EUR per jaar alleen maar een domeinnaam.
Een gebruikers vereniging zoals HCC pretendeert te zijn, moet juist vooroplopen met concurrende aanbiedingen. Als ze dat niet (kunnen) doen, hebben ze geen bestaansrecht meer, helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 108023 op 07-05-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Vandaag is mijn bbned adsl verbinding opgeleverd. Vanochtend om 08:00 ging mijn oude kpn verbinding eruit en vanmiddag toen ik thuis kwam was mijn bbned verbinding actief. Even de configuratie in mijn draytek modem/router aanpassen en ik had weer verbinding.

In eerste instantie dacht ik dat de upload te laag was. Ik haalde maar maximaal 85 KB/s en in de online status van het modem gaf deze 832 kbps up aan. Ik heb toen een keer de spanning van het modem gehaald en daarna connecteerde deze wel op 1024 kbps up.

Mijn snelheden zijn nu dan ook ook als volgt:

download: 211 KB/s
upload: 105 KB/s

Al met al is bij mij de migratie na meer dan twee maanden wachten uiteindelijk geslaagd. Nu nog even afwachten hoe het met de facturatie gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Anoniem: 108023 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:37:
[...]

Een gebruikers vereniging zoals HCC pretendeert te zijn, moet juist vooroplopen met concurrende aanbiedingen. Als ze dat niet (kunnen) doen, hebben ze geen bestaansrecht meer, helaas.
Een gebruikers vereniging is mijn inziens niet gebaseerd op altijd maar de laagste prijs rekeken. Een bedrijf wat het 'erbij' doet domeinen kan zelfs onder de kostprijs leveren en er geld op toeleggen. Ik hoop dat het niet een streven is van een gebruikers vereniging om zichzelf omzeep te helpen?

Dan heb je gebruikers zonder vereniging ;)

[ Voor 4% gewijzigd door bjck op 10-05-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx2
  • Niet online
Anoniem: 108023 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:37:
[...]

De ping naar www.guldenlijn.nl doet het niet, ik begrijp niet waarom. het werkt nu als delay.
www.guldenlijn.nl is mijn hccnet homepage, met de "dienst" domein. Ook veel te duur ivm andere aanbieders.
De homepageserver is niet te pingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:51
Dat is dus best wel lomp. Als ik over een half jaar wil verhuizen, maar mijn abo loopt nog tot december (ook al ben ik dan 3 jaar klant), moet ik de rest van het abo dan afkopen ofzo..? Dat is dus best wel een lekkere naaistreek.
Je hebt een contract waarin beide partijen verplichtingen hebben voor die periode. Jij moet door blijven betalen en zij moeten leveren op je nieuwe adres. Kunnen ze dat niet dan act ik de kans heel erg groot dat je geld terug krijgt (eventueel via de rechter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139261

kwiebus schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:11:
...... Nu nog even afwachten hoe het met de facturatie gaat lopen.
Bij mij beroerd, eerst factuur was 29.95 ipv 24.95, mij werd toen beloofd dat de correctie de volgende factuur zou plaatsvinden. Nu wederom de factuur binnen met .. 29.95, dus weer fout en geen correctie. :(

Ben benieuwd wie hier nu de schuld van gaat krijgen want dit is toch echt HCCNet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71133

Zo, ik heb sinds 09-05-2005 een adsl M (tiscali) abbo met 3104 Kbps Down en 864 Kbps Upstream :)

voor de mensen die ook gaan overschakelen maar nog op hccnet zitten is het raadzaam om even deze instellingen over te nemen:

zet je Encapsulation op : RFC1483 Bridged
de Multiplexing op : LLC

bij Virtual Circuit:

VPI:0
VCI:34

als ik dit eerder had geweten had ik dus op dezelfde dag nog kunnen internetten, kom je er echt niet uit bel dan s'ochtens vroeg naar de helpdesk van hcc en binnen 10 minuutjes ben je geholpen _/-\o_
teminste bij mij is alles gelukt en dat voor 29,95 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

mmm hccnet zelf zeg dat je het op EnCap moet zetten bij Encapsulation!

Ik kreeg Tiscali ( M ) maandag al maar pas met de hulp van de helpdesk kon ik de activatie pagina bereiken en deed het internet het. Wat me opvalt vooral is dat het snelle reageert dan MxStream... veel sneller! Zit nu op een lagere snelheid dan eerst maar.. de reactie is sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
In een ZyXEL heet RFC1483Bridged-LLC EnCap (EnetAncapsulated).

[ Voor 3% gewijzigd door bjck op 11-05-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2

RC2

Resistance is futile

Zoals electropanic ook zei bridged werkt goed. Nu krijgt mijn router meteen het inet ip. Geen gedoe met instellen van het modem alleen maar mijn router instellen en het werkt. Tiscali reageert volegns mij ook sneller. Nu nog de facturering zien en een werkende splitter krijgen (werk nu nog met de kpn splitter want die bij het modem kwam werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Splitter niet verkeerd om gezet? Binnenkomende lijn zit naast DSL, telefonie zit appart aan de andere kant naar je toestel(len) toe.

Of verkeerd type? Als je een YCL splitter hebt is 129F analoog & 102IG ISDN.

Een splitter is een splitter, waarom een andere gebruiken als je een werkende hebt :?

[ Voor 19% gewijzigd door bjck op 12-05-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2

RC2

Resistance is futile

splitter is kleiner en ik heb voor een splitter betaald dan mag het ook wel werken. Maar naast deze kleinigheid ben ik erg blij met mijn verbinding zover. Alleen een beetje huiverig en achterdochtig door het verleden met HCCnet (zelfs al lag het aan BBned HCCnet was ook niet zonder schuld). Ik heb een mailtje gestuurd en wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even melden dat mijn bbned pro2 aansluiting het alweer enkele dagen goed doet.
Op 10 april aangevraagd
Op 27 april afgesloten van KPN
Op 10 mei, om 21.19 deed hij het weer permanent
Edit:
Op 17 mei 23.59 PC (XP) herstart, daarna geen verbinding meer
DHCP levert niets op
oude gegevens zelf ingesteld en dan levert alleen ping naar default gateway een antwoord op.Volgens mijn ping script is de verbinding om ca 2.30 die nacht weer tot stand gekomen.
Wel met ping tijden van 40 ms
Na 3.30 uur gaan de ping tijden heel erg wisselen, meest tussen 40 en 20 ms
Na 5.30 uur blijven ze overwegens op 20 ms staan
Dit was dus de ochtend van 18 mei 2005
Misschien kan iemand uitleggen waarom ze kennelijk niet altijd werkende systemen hebben.
Een beschrijving vanwat ze welleveren, zou best nuttig zijn.
Zoals: zet niet zomaar je PC uit en weer aan, want onze dhcp machine doet het alleen als we koffie drinken"
Of gewoon, transparant de echte waarheid.
Einde edit...

Ondertussen heb ik ca 40 eur uitgegeven aan de betaalde helpdesk van hccnet en een beetje inbelkosten.
En natuurlijk een tijd lang geen internet en verplicht afkicken, terwijl ik daar niet om gevraagd had.

Wat ik zelf heb gedaan (behalve vloeken op hccnet en de betaalde helpdesk bellen) is:
- het instel bestand/programma voor mijn speedtouch home ophalen, met mijn modem.
- dat draaien, met hulp van de helpdesk, want niemand had me geinformeerd dat je "bridge" moest kiezen.
- De hccnet adslinbel account gegevens uit de netwerk instelling slopen.
- de moden herstart, daarna had ik echt verbinding.
De PC (XP) is ook herstart in die tijd, maar effect heb ik daar niet van gezien.

Dus, vanaf dinsdag 10 mei 21.19 is er bijna permanent een ADSL verbinding.
Er is sinds die tijd, tot nu 15 mei slechts 1 ping verloren gegaan, meestal is de ping tijd 18 ms, maar er zaten wel tragere pings tussen, ook boven de honderd ms komt voor.
Sommige van die tragere pings kunnen zijn veroorzaakt door mijn eigen communicatie.
Bij de snelheidsmetingen hieronder was de meting zelf de enige activiteit.

Op http://www.speedtest.ch Meet ik ca 1.6 Mbit/sec (1.4 als er iets geupload wordt.)
En op speedtest.nl meet ik 217 MByte/sec (1735Mbit/sec) down en 75 Mbyte upload.
Dit is redelijk constant, tenminste de keren dat ik het meette

Hccnet beloofde 3 uur omschakeltijd, maar het is van 27 april tot 11 mei geworden.
Plus 3 mandagen verspilde aandacht aan de gebrekkige service van hccnet en onbeantwoorde emails, Wel heb ik deindruk dat ze dat soort berichten wel allemaal bewaren, tenminste de helpdesk mensen doen voor de telefoon alsof ze dat allemaal kunnen bekijken wat je ooit emailde en wanneer je gebeld hebt.
En ca 40 EUR helpdesk-telefoon en inbelkosten
Hccnet heeft me zelfs teruggebeld, op mijn voicemail. Minpunt was alleen dat zij toen zeiden, geen gebrek te kunnen ontdekken, toen het eindelijk weer werkte, dus wat was nu mijn probleem......?
Maar nu werkt het dus weer permanent, en daar ben ik blij om.

Probleem is natuurlijk het gebrek aan openheid over de voortgang van cases.
BBNED presenteert alles op het web, voor hccnet medewerkers. Maar ik, als eindgebruiker moet een betaalde helpdesk bellen die voor mij op de website van bbned kijkt. Het lijkt wel of hccnet het internet nog moet ontdekken
Daarnaast zitten er ook helpdesk medewerkers tussen, die kennelijk de gemakkelijkste "waarheid" liegen. Dat krijg je als een probleem vaak de aandacht vraagt en verschillende helpdeskmedewerkers verschillende dingen gaan zeggen.
Ook niet handig voor een bedrijf met grote reputatie schade
Vertrouwen win je met openheid en kwaliteit.

Ben benieuwd hoeveel slachtoffers er gaan vallen als ze hun voip aanbod gaan uitrollen.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 108023 op 18-05-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
Anoniem: 108023 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:21:
Even melden dat mijn bbned pro2 aansluiting het alweer enkele dagen goed doet.
Op 10 april aangevraagd
Op 27 april afgesloten van KPN
Op 10 mei, om 21.19 deed hij het weer permanent

Daartussen in heb ik ca 40 eur uitgegeven aan de betaalde helpdesk van hccnet en een beetje inbelkosten.
En natuurlijk een tijd lang geen internet en verplicht afkicken, terwijl ik daar niet om gevraagd had.
De belkosten naar de helpdesk krijg je vergoed, tenminste dat is mij toegezegd ook al heb ik nog niets gezien. De status bij mij is echt niet leuk meer ; Ik werd op 8 maart afgesloten en op 23 maart had ik weer een verbinding maar nu komt de nasleep !

- KPN blijft gewoon doorgaan met het incasseren van ADSL Lite abonnement

- De door HCCNET op 18/4 toegezegde restitutie van 49,29 voor het bellen naar de helpdesk was op de laatste factuur nog niet gecrediteerd.

- Mijn Zyxel modem is nu al voor de 2e keer stuk. De eerste was een DOA en sinds gisteren blijft hij constant een reset uitvoeren.

- De beloofde upload van 1024 kbps heb ik nog nooit gehaald , ben blij als dit 512 kbps is maar meestal schommelt het tussen de 250 en 300 kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
8 maart is mijn KPN ADSL afgesloten en ik betaal nog steeds voor mijn ADSL lite. Volgens KPN hebben ze geen opzegging van HCCNET gehad en volgens HCCNET was dit niet nodig omdat BBNED de lijn overnam. HCCNET gaat er wel achteraan want volgens mij zijn hun toch 1e verantwoordelijke. De migratie moest via HCCNET aangevraagd worden en ik weet nog dat ik de melding kreeg in de trant van 'Gefeliciteerd, u bent langer als 1 jaar abonnee , U zit niet met een opzegtermijn' of zoiets.

Zijn er meer mensen op dit forum die problemen hebben met het blijven incasseren van KPN ADSL door de KPN terwijl ze dit al lang niet meer afnemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Romac schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:42:
8 maart is mijn KPN ADSL afgesloten en ik betaal nog steeds voor mijn ADSL lite. Volgens KPN hebben ze geen opzegging van HCCNET gehad en volgens HCCNET was dit niet nodig omdat BBNED de lijn overnam. HCCNET gaat er wel achteraan want volgens mij zijn hun toch 1e verantwoordelijke. De migratie moest via HCCNET aangevraagd worden en ik weet nog dat ik de melding kreeg in de trant van 'Gefeliciteerd, u bent langer als 1 jaar abonnee , U zit niet met een opzegtermijn' of zoiets.

Zijn er meer mensen op dit forum die problemen hebben met het blijven incasseren van KPN ADSL door de KPN terwijl ze dit al lang niet meer afnemen ?
Jazeker, heb precies hetzelfde, volgens HCCNet in een mail aan mij zou dit in de volgende rekening van KPN worden rechtgezet. Ik wordt overigens ook fout gefactureerd door HCCNet: 29,95 ipv 24,95 voor de eerste 6 maanden, nu al 2x niet goed terwijl HCCNet ook had beloofd dit te corrigeren (en dus niet hebben gedaan).

Ik heb op mijn beurt beloofd dat ik de auto-incasso terughaal als dit niet gelijk wordt rechtgezet. Denk dat ik er ook nog even een brief overheen ga sturen aangezien facturering een onderdeel is van de te leveren service en ze daar dus ook al steken laten liggen... die dus niet aan BBNed liggen!

Erg jammer want ik ben over de PRO2 connectie an sich erg tevreden, werkt zonder problemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 139261 op 18-05-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
Een ieder die mondeling danwel schriftelijk aan de slag wil met de financiele administratie van HCCnet wil ik bij deze heel veel sterkte wensen! De achterstand is dermate groot, dat mijn fax van 4 april bijvoorbeeld nog verwerkt moet worden, zo zei men vanmorgen.
Ik heb op 4 april mijn contract be-eindigd en dat is ook door HCCnet bevestigd, maar nu blijf ik aanmaningen krijgen voor een bedrag van 76 euro, zijnde 1 maand abbo BBned en 1 Zyxel modem.
De modem is nooit geleved en de BBNed-verbinding is nooit tot stand geomen, vandaar dat ik die faktuur NIET betaal, logisch toch?
HCCnet blijft mij met aanmaningen en dreigementen stalken en toen ik vanmorgen op het reguliere nummer 020-5693700 met HCCnet belde, adviseerde de medewerker mij om de rekening toch maar te betalen en dan per brief om restitutie te vragen.... Ja, ik ben gekke Henkie... Je krijgt helemaal nooit reactie van die gasten, dus denk je dat ik ze dan 76 euro toevertrouw voor iets dat nooit geleverd is? Ik geloof dat ze daar nu toch helemaal van de ratten besnuffeld zijn hoor.... 't Is echt de omgekeerde wereld bij dat arrogante zooitje....
"En anders moet u even met de financiele helpdesk bellen op 0900-4222255" zei de man... Ook zo iets... voor minimaal 5 maar mogelijk 10 eurootjes aan de lijn hangen om ze duidelijk te maken dat er een onterechte faktuur gestuurd is.... de debieligheid ten top!

In het meinummer van Computer Totaal schreef de hoofdredacteur over een schrijnende situatie bij Speedlinq.... Men had een faktuur gestuurd naar iemand wiens woning door brand verwoest was en daar volgde dan ook weer automatisch een aanmaning op.... Gutte,gutte,gutte, schreef de hoofdreactie, wat een onbegrip bij Speedlinq...... STEEK DE HAND EENS IN EIGEN BOEZEM, HCC, EN ZET JE INTERNETPARTNER CAS IN AMSTERDAM OOK EENS ZO TE KAKKEN IN JE MOOIE GLOSSY TIJDSCHRIFTJE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ja ... allemaal de schuld van BBNed zeker HCCNet zelf dus...

Ik heb na de 2e foute factuur (telkens weer 29.95 ipv 24.95 voor de eerste 6 maanden) )diverse mails gestuurd en ook 0 antwoord gekregen en dus de automatische incasso teruggedraaid. Ik zal dan ook nu de chaos nog groter moeten maken door een voorstel te doen van 24.95 + restitutie van de vorige factuur (ook 5 euro) is 19.95 te betalen op door hun te bepalen rekening met referentie/kenmerk.

Spijt me maar is toch hun eigen schuld in deze. Foute factuur, loze belofte en vervolgens weer fout en geen reactie? Als dit niet wordt opgelost dan is het einde oefening. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11737

Vandaag binnen gekregen, misschien relevant.

Geachte heer/mevrouw,

We hebben goed nieuws!

Vanaf vandaag kunt u nog meer genieten van uw ADSL-verbinding, want de datalimiet bij uw abonnement van Direct ADSL is vervallen.

U kunt nu dus echt onbeperkt en supersnel surfen, downloaden en online gamen met Direct ADSL van KPN. Zonder dat het u iets extra kost en zonder dat u er ook maar iets voor hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

Misschien ook niet oninterressant om te lezen, te vinden op de website van hccnet.nl, onder het kopje MEDEDELINGEN : http://www.hccnet.nl/hccn...useaction=home.smo&id=710
(iets met facturatie die dubbel verloopt :Z )

[ Voor 13% gewijzigd door BYM op 19-05-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
Werd het net een beetje rustig op dit forum na het BBNED debacle en nu begint het financiele gedeelte.
Bij mij wordt tenminste nog het juiste bedrag van 24,95 afgeschreven door HCCNET.

Erger vind ik het feit dat ik nu al 4 maanden ten onrechte voor ADSL Lite aan KPN betaald heb , zo'n €80,00.
Ik kan dat wel van de KPN rekening aftrekken maar het is toch de verantwoordelijkheid van HCCNET dat
het abonnement stop gezet wordt ? Bovendien loop ik dan het risico dat mijn telefoon afgesloten word.

Morgen ga ik maar weer bellen met HCCNET maar gezien het eerder gezegde op dit forum over de achterstand heb ik hier weing vertrouwen in.

Ook over de upload ga ik morgen weer klagen, ik heb zo'n 2 weken geleden gemeld dat ik mijn max. upload niet haal, vandaag zit ik tussen de 150 en 200 kbps, om te huilen !

Je voelt je zo machteloos, en ik denk velen met mij. HCCNET valt vies tegen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
BYM schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:34:
Misschien ook niet oninterressant om te lezen, te vinden op de website van hccnet.nl, onder het kopje MEDEDELINGEN : http://www.hccnet.nl/hccn...useaction=home.smo&id=710
(iets met facturatie die dubbel verloopt :Z )
Leuke mededeling. Staat eronder ' U zult geen hinder hiervan ondervinden.'
Ik heb nu al 4 maanden vooruit betaald !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
Wachttijd HCCNET administratie 0900 nummer , ruim een half uur. Komt allemaal goed volgens hun en KPN crediteert het teveel betaalde , gewoon afwachten volgens hun.

Wachttijd HCCNET technische helpdesk , zero . Het BBNED debacle is verhuisd naar de administratie.
Over mijn trage upload, voorstellen van BBNED - Firmware van modem downgraden en ik zou te ver , 4 km, van de centrale wonen. Wat een stelletje knurften daar bij BBNED, hun eigen postcode check geeft aan dat ik 2721 meter van de centrale zit en wat het modem betreft, ik heb met 2 verschillende modems (Speedtouch home en Zyxel 660HW) dezelfde problemen.

Volgens de helpdesk moet BBNED mij a.s. maandag bellen voor een afspraak, dan komen ze met hun eigen modem langs. Mijn buurman naast me, ook HCCNET,BBNED en Zyxel 660 HW modem , haalt wel 1024 kbps up . Toch raar.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Drie keer achter elkaar reageren is vrij zinloos opzich. Editknopje gebruiken is de methode.

Wat staat er voor snelheid in je modem? Wat je haalt kan iets anders zijn dan je lijnsnelheid in je modem aangeeft. Een verschil kan er altijd zijn met een buur. Geen enkele koperlijn is hetzelfde.

Soms is het zelfs zo dat midden in de straat de helft in een grondkabel zit die linksom gaat en de andere helft rechtsom. Kan heel verschillend zijn, ondanks je buren bent. Kan ook verschil zijn in PSTN & ISDN, zeker met langere lijnen kan het verschil uit maken dan.

Modem wel direct bij je ISRA staan? Geen aftakkingen voor je splitter?

[ Voor 84% gewijzigd door bjck op 20-05-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
bjck schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:39:
Drie keer achter elkaar reageren is vrij zinloos opzich. Editknopje gebruiken is de methode.
Bedankt voor de tip,zal ik doen.
bjck schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:39:
Modem wel direct bij je ISRA staan? Geen aftakkingen voor je splitter?
Die discussie hebben wel al lang gehad, zie 5 en 6 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Dan wordt het geowoon wafwachten wat de BBned monteur kan vinden/oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
Vandaag weer contact gehad met de HCCNET helpdesk, het schijnt wel degelijk zo te zijn dat ik 4 km van de centrale afzit ondanks dat de BBNED afstands check opgeeft dat ik 2721 mtr er vanaf zit. Volgens BBNED is dit niet altijd up to date. Deze afstand veroorzaakt het feit dat ik niet de maximale upload haal.
Mijn buurman tegenover mij haalt wel het maximale maar die zit volgens HCCNET,op een centrale die dichterbij is.
Op mijn opmerking dat ik dus niet kon krijgen waar ik voor betaal , moest hij even over nadenken en belde mij later terug dat hij het met zijn meerderen op moet nemen en dat ik daar vandaag of morgen over gebeld wordt. Ben benieuwd wat hier uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Romac schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:03:
Vandaag weer contact gehad met de HCCNET helpdesk, het schijnt wel degelijk zo te zijn dat ik 4 km van de centrale afzit ondanks dat de BBNED afstands check opgeeft dat ik 2721 mtr er vanaf zit. Volgens BBNED is dit niet altijd up to date. Deze afstand veroorzaakt het feit dat ik niet de maximale upload haal.
Mijn buurman tegenover mij haalt wel het maximale maar die zit volgens HCCNET,op een centrale die dichterbij is.
Op mijn opmerking dat ik dus niet kon krijgen waar ik voor betaal , moest hij even over nadenken en belde mij later terug dat hij het met zijn meerderen op moet nemen en dat ik daar vandaag of morgen over gebeld wordt. Ben benieuwd wat hier uitkomt.
Veel postcodes in een postcode database zijn bij benadering/schatting en op basis vaak van hemelsbreede afstanden. Vaak komt het voor dat je er voor de werkelijke kabel lengte 25 a 50% soms bij kan tellen.

Het kan inderdaad prima zijn dat de overbuurman op een andere centrale is aangesloten. Of via een ander verdeelstation een minder lange kabel (kortere route) langs dat huis de kabels liggen, maar wel op dezelfde centrale uiteindelijk aangesloten. Dit kan zelfs met twee buren zijn, kabel kan linksom en rechtsom vertrekken naar verdeelpunten midden in een straat.

Het kan zelfs zo zijn dat als je twee aparte telefoonlijnen aanvraagt de ene rechtsom gaat en de andere linksom. En zo verschillende lengtes hebben. Kwaliteit is ook per kabel weer anders, een langere kabel kan beter presteren dan een 'slechtere' korte soms.

Conclusie :?

Wat buren/overburen/wijkgenoten behalen is geen enkele garantie in veel gevallen op langere afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
Dit mailtje kreeg ik vandaag van de KPN

Geachte heer ,
Naar aanleiding van uw vraag over de bekabeling kunnen wij u als volgt informeren:

KPN kan geen informatie vrijgeven over de wijze waarop de bekabeling loopt. Wij hebben hier op deze afdeling ook geen inzage over. Het is echter mogelijk dat u en uw buurman via een andere hoofdverdeler zijn aangesloten op dezelfde centrale. Dit kan een verschil in afstand veroorzaken.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geonformeerd.

Met vriendelijke groet,
Bertus Turksma
KPN

Original Message Follows:
------------------------
De gebruiker heeft onderstaande gegevens ingevuld:

Vraag:
Ik heb tot 8 maart j.l. ADSL van KPN gehad en op het ogenblik ben ik bij BBNED.
Ik lig met hun in de clinch omdat mijn upload ver onder de maat is. Volgens BBNED komt dit omdat ik 4 km van de centrale afzit. Mijn buurman naast me zit ook bij BBNED en haalt wel de maximale upload. Volgens de afstandscheck zitten zowel hij als ik op dezelfde centrale en de afstand is 2700 meter. BBNED zegt de lijn doorgemeten te hebben en zij komen bij mij uit op 4 km.
Mijn vraag aan u is, loopt het KPN draadje inderdaad zo verschillend in Linschoten ?
Met vriendelijke groeten,

Onderwerp:
ADSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
Dit verklaart een hoop !

Geachte meneer/mevrouw .................,

Onlangs heeft u een hcc!net ADSL Pro abonnement besteld. Dit stellen wij zeer op prijs. De ADSL Pro abonnementen worden aangesloten op het netwerk van bbned. Op onze website heeft u wellicht gelezen dat netwerkleverancier bbned niet geheel conform afspraak levert. Dit heeft inmiddels voor veel problemen gezorgd en het spijt ons zeer dat u een van de klanten bent die hierdoor is gedupeerd.

Omdat netwerkleverancier bbned verzuimd heeft u tijdig af te melden bij uw oude netwerkleverancier, heeft KPN u teveel aan abonnementskosten in rekening gebracht. Het door u teveel betaalde abonnementsgeld storten wij zo spoedig mogelijk op uw rekening. Wij betreuren de gang van zaken ten zeerste en bieden onze excuses aan voor het ontstane ongemak.

Sinds 11 april jl. kunnen er geen nieuwe ADSL Pro abonnementen meer worden besteld. Op dit moment werken wij hard aan het oplossen van alle ontstane problemen zodat wij u zo snel mogelijk weer de service kunnen bieden die u van ons gewend bent.

Wij vertrouwen erop u middels deze e-mail voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u toch nog specifieke vragen hebben over deze e-mail dan kunt u mij mailen via ...........nl

Met vriendelijke groet,

Lodewijk Severein
Drecteur hcc!net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnervogel
  • Laatst online: 14-01-2023
Romac schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 17:05:
Dit verklaart een hoop !

Sinds 11 april jl. kunnen er geen nieuwe ADSL Pro abonnementen meer worden besteld. Op dit moment werken wij hard aan het oplossen van alle ontstane problemen zodat wij u zo snel mogelijk weer de service kunnen bieden die u van ons gewend bent.
en zijn de problemen nu opgelost of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Ik zie zojuist op de nieuwe KPN factuur dat het Abonnement KPN ADSL Basic er nog steeds op staat voor de periode 01 jun 2005 t/m 31 jul 2005, terwijl ik op 12 mei 2005 omgezet ben naar BBned. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mag ik iedereen eens de tip geven om eens naar kpn te bellen en daar bij de adsl helpdesk na te vragen of ze in elk geval kunnen zien dat hun adsl van kpn van de lijn af gehaald is? (in hun adsl-order systeem staat dan een "T-sloop", je hebt kans dat die medewerker niet weet wat dat betekent, maar als er maar eentje actief/geleverd is dan weet je genoeg ;)).

Als die bij kpn wel bekend is, dan komt het gebeuren met je rekening vanzelf goed. Als er in hun systeem alleen maar een adsl-aanleg-order staat, dan heeft HCCnet nog niet goed bij kpn doorgegeven dat je bent overgestapt en zal je net zo lang onterechte rekeningen van kpn blijven krijgen, dan moet je dat dus aan HCCnet melden (Kpn kan daar zelf niets mee, omdat die adsl orders er in opdracht van de provider staan, HCCnet dus, en kpn die niet op eigen houtje mag 'slopen').

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 05-06-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zie net dat HCCNET XXL maar 55 euro kost. Dat is 2 euro meer dan dat ik voor me HCCNET basic lijntje van KPN betaal. Bij xxl heb ik alleen wel 8/1 ipv 3/785 oid. Het is dus wel de moeite waard om over te stappen. Alleen van de problemen hier word ik niet echt vrolijk. Volgensmij gaan vrijwel alle problemen over bbned. Over mensen die op het tiscali netwerk overstappen hoor ik niets.

Maar aangezien tiscali nou niet bekend staat als een geweldige provider zit ik nog een beetje te twijfelen. Tiscali had laatst de verbinding verbroken met garnierprojects en eweka. Als ze zoiets doen, zou dat dan ook voor hccnet leden die via tiscali internetten gelden? Denk dat ik hier maar eens de help desk over ga bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Je hebt niets met Tiscali als ISP te maken. Alleen wordt door HCCnet een DSL lijn op het Tiscali (BaByXL) DSL netwerk bevesteld en die wordt gewoon aan het HCCnet (backbone)netwerk gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dapper van HCC!Net... de ramp van Pro is nog niet over of ze beginnen een nieuwe actie ... Summersale met ook overstap mogelijkheden van BBNEd naar Tiscali netwerk.

IPV eerst hun resources eens in te zetten om de administratieve puinhoop van de BBNed-migraties goed te krijgen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Tiscali is niet zo slecht hoor, een lagere overboeking dan kpn ( kpn heeft een overboeking van ongeveer 1 op 40 en tiscali 1 op 25 ) daarom ook dat kpn hogere snelheden niet kan bieden... er zit al te veel op hun netwerk!

Ben van KPN naar tiscalli over en heb gemerkt dat het internet sneller reageert..mag zelf nu downloaden met eMule.... wat een klein wonder is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 139261 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:32:
Dapper van HCC!Net... de ramp van Pro is nog niet over of ze beginnen een nieuwe actie ... Summersale met ook overstap mogelijkheden van BBNEd naar Tiscali netwerk.

IPV eerst hun resources eens in te zetten om de administratieve puinhoop van de BBNed-migraties goed te krijgen. 8)7
maja nu zit ik te twijfelen of ik het risico van overstappen aandurf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

E-jey schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:44:
[...]

maja nu zit ik te twijfelen of ik het risico van overstappen aandurf :P
Gelukkig hoef ik geen keuze te maken want waar ik zit is geen service van Tiscali (overgiens eigenlijk ook niet van HCC!Net dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

swampy schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:34:
Tiscali is niet zo slecht hoor, een lagere overboeking dan kpn ( kpn heeft een overboeking van ongeveer 1 op 40 en tiscali 1 op 25 ) daarom ook dat kpn hogere snelheden niet kan bieden... er zit al te veel op hun netwerk!
Dit is echt de grootste onzin die er is. KPN heeft misschien wel een hogere overboeking, maar dat is absoluut geen reden waarom ze geen hoge snelheden kunnen aanbieden.

Sterker nog, ze bieden de allerhoogst mogelijke adsl snelheid allang aan, alleen vragen ze er veel meer voor. Blijkbaar kunnen ze dat en hebben ze nog verreweg de meeste klanten ook. (overigens is >75% van die klanten adsl lite of lager klant). KPN is hooguit duurder omdat ze meer geld steken in marketing of omdat ze gewoon 100% beschikbaar zijn.
Ben van KPN naar tiscalli over en heb gemerkt dat het internet sneller reageert..mag zelf nu downloaden met eMule.... wat een klein wonder is!
Grappig, veel mensen vinden bijvoorbeeld de snelheid bij kpn juist beter aanvoelt.

Als je van gelijke naar gelijke snelheid bent verhuisd, kan je dat vergelijken, als je bv meer upload hebt gekregen dan uiteraard niet, want dan is dat gewoon logiscj (de grootste vertraging zit overigens meestal in je browser bij hele snelle verbindinen volgens mij).

PS: adsl via het Tiscali netwerk is wel heel ok, heel goedkoop, maar ook prima kwaliteit (heeft geen zak met overboeking te maken overigens, meest over-rated adsl aankoop argument ooit IMO :P).

Als ik zou mogen kiezen tussen bbned en tiscali, dan koos ik overtuigend voor tiscali (en als kpn evenduur zou zijn, zou ik voor kpn kiezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

Anoniem: 139261 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:32:

Dapper van jou, dat je het aandurft deze reactie neer te plempen, zonder duidelijk het hele topic gelezen te hebben 8)7

BBNED heeft heel veel problemen veroorzaakt, NIET hcc!net, en OOK NIET Tiscali.
Die hele "Summersale" actie die nu gaande is, is volgens mij juist in het leven geroepen om zoveel mogelijk klanten bij BBN(i)ED weg te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BYM schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:56:
[...]

Dapper van jou, dat je het aandurft deze reactie neer te plempen, zonder duidelijk het hele topic gelezen te hebben 8)7

BBNED heeft heel veel problemen veroorzaakt, NIET hcc!net, en OOK NIET Tiscali.
Die hele "Summersale" actie die nu gaande is, is volgens mij juist in het leven geroepen om zoveel mogelijk klanten bij BBN(i)ED weg te halen
Ik sluit contract met HCC!Net en niet BBNed, dus de verantwoording ligt voor wat mij betreft niet bij BBNed maar HCC!Net dus ... er is een verschil tussen schuld en verantwoordlng

Overigens is het nog steeds kommer en kwel wat betreft facturatie door HCC!Net en daar heeft BBNed helemaal al niets mee te maken hoor.

En nu geeft men de kans aan de ongelukkigen die al dan niet een HCC!Net PRO abbo hebben om over te stappen naart Tiscali met mogelijk alle ellende opnieuw (al dan niet de schuld van BBNEd blijft dit naar de gebruiker de verantwoordelijkheid van HCC!Net).

Snap dan jouw opmerking ook niet. Misschien moet jij eens wat beter lezen door de hele post, iets wat ik wel degelijk gedaan heb omdat ik PRO2 heb (werkend en an sich perfect maar de rompslomp erom heen is een ramp en HCC!Net is daar verantwoordelijk voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-04 22:18
Anoniem: 139261 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:09:
Overigens is het nog steeds kommer en kwel wat betreft facturatie door HCC!Net en daar heeft BBNed helemaal al niets mee te maken hoor.
Op de laatste factuur van HCCnet was alles correct gespecificeerd. Ik kreeg zelfs geld terug. Ik heb alleen nog niet gekeken of het ook daadwerkelijk gestort is ;-)

Nu nog de nieuwe KPN rekening afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kdbruin schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:37:
[...]

Op de laatste factuur van HCCnet was alles correct gespecificeerd. Ik kreeg zelfs geld terug. Ik heb alleen nog niet gekeken of het ook daadwerkelijk gestort is ;-)

Nu nog de nieuwe KPN rekening afwachten...
Tja, KPN rekening klopt nu ook, teveel betaalde wordt teruggestort...

Overigens, de correctie van HCC!Net was wel doorgevoerd maar fout... 3x5 euro werd 14.99.... moeilijk hoor, ik zelf zeg 1 eruocent laat ze er gelukkig mee worden maar ondersom moet je niet proberen om 1 eurocent te weinig te betalen. Zal ze in ieder geval hierover inlichten dat ze geen WINDOWS Calculator moeten gebruiken voor de complexe 3x5 berekieningen want dat geeft al een te grote afwijking! :D

Nu maar hopen dat de ellende (admin) verder over is...ben erg benieuwd naar de VoIP dienst die moet gaan komen maar daar zal ik nu eerst de kat uit de boom gaan kijken want ik ben mijn vertrouwen in HCC!Net aardig kwijtgeraakt.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste