O mijn god, nog een steam spelanandus schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:22:
[...]
Sierra is een onderdeeltje geworden van Vivendi Universal

Ik heb persoonlijk erg genoten van deel 1, dus ik ben benieuwd naar hoe deze spelen zal
O mijn god, nog een steam spelanandus schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:22:
[...]
Sierra is een onderdeeltje geworden van Vivendi Universal
Steam is van Valve, niet van VivendiGX schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:35:
[...]
O mijn god, nog een steam spel![]()
Ik heb persoonlijk erg genoten van deel 1, dus ik ben benieuwd naar hoe deze spelen zal
* anandus vindt dat juist een fijne gedachte.ZieMaar! schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:39:
Ik vind de graphics op de screenshots niet echt super kwaliteit, maar eigenlijk kan me dat geen ruk schelen, als het maar wel lekker speelt. De PiP functie vind ik goed bedacht, hopen dat het in de praktijk ook werkt.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Anoniem: 128940
multiplayer met 10 pers.?Support up to 10 players (have to wait and see this one), co-op scenarios, and supported ladder play.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Anoniem: 12316
En Rise of Nations had weer iets weg van Empire EarthAuC schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:59:
Ik vind het wel wat weg hebben van Rise of Nations...
Ah, ok. Ik heb zelf deel een nog nooit gespeeld... Tenminste ben denk ik in de war met een ander spel (ik wist niet dat EE er zo uitzag).Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:09:
[...]
En Rise of Nations had weer iets weg van Empire Earth
Behalve dat het lichtjes is opgepoetst ziet EE1 eruit zoals in de screenshots.AuC schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:12:
[...]
Ah, ok. Ik heb zelf deel een nog nooit gespeeld... Tenminste ben denk ik in de war met een ander spel (ik wist niet dat EE er zo uitzag).
[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 14-12-2004 18:15 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Brent op 26-02-2005 10:09 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Anoniem: 109640
Meschien moet je de muis gevoeliger( weet niet precies hoe die optie heet, nog niet klaar met downloaden) zetten. Bij mij was dat het zelfde bij Empire earth 1. maar toen heb ik dat balkje verschoven en het werkte naar behoren.Breepee schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 09:41:
He, ik wilde gister nog de link naar de demo neerzetten, maar ik zag helemaal nergens (ook niet in de search) een EE2 topic en ik had geen zin om een hele startpost te maken om 1:00Naja, ik ga de demo nu ook effe spelen (gisteravond gedownload). Wel fijn dat hij niet echt megagroot is (een ekurige 180 MB).
Hmm, nee, dit is het niet echt ... 'k Ga hem niet kopen als ie uit is. Muis is traag en 'log', speelt heel lastig, daarbij is het me niet precies duidelijk hoe alles zit (hoewel dat met een tut natuurlijk opgelost zou zijn) en de 'gameplay' ... nah. Ik kijk wel even verder.
Kan niet en dat is het probleem ook niet echt. Er zit een irritante lag in van vele tientallen milliseconden.Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:44:
[...]
Meschien moet je de muis gevoeliger.
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Anoniem: 50159
nee ik had het zelfde probleem ,ik heb zelfs mijn muren moeten deleten ik dank dat het gewoon een fout in het spel is.Anoniem: 50159 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:56:
Ik ben de demo al een tijd aan het spelen en heb ondertussen al een flinke stad met muren en daarin poorten gemaakt. Maar wanneer ik nu met mijn leger door die poorten wil dan lijkt het alsof ze in de opening blijven staan.. (de deuren kunnen en gaan gewoon open). Wanneer ik dan op Search en Destroy klik dan heb ik kans dat ze erdoor gaan. Ze draaien dan een beetje rond en soms gaan ze er dan door. Maar hoe komt dit? Dit is overigens alleen bij de buitenste poorten.
Ik heb binnen de omheining ook nog poorten maar doordat mijn stad groter werd zijn daar poorten omheen gebouwd.. door die binnenste poorten lopen de mannetjes zonder problemen. Doe ik iets verkeerd?
Het probleem is ook dat die spionnen geen Search and Attack hebben.. dus die krijg ik niet door de poorten. Iemand?
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Ben blij dat jij het ook hebt. Hoe kun je die muren deleten dan?pixon schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 05:20:
[...]
nee ik had het zelfde probleem ,ik heb zelfs mijn muren moeten deleten ik dank dat het gewoon een fout in het spel is.
er zitten nog meer foutjes in deze demo ,maar het spel komt toch pas over een maand uit dus tijd genog om die foutjes eruit tehalen.
[ Voor 33% gewijzigd door krvabo op 07-03-2005 18:29 ]
Select de muur en dan delAnoniem: 50159 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 08:28:
[...]
Ben blij dat jij het ook hebt. Hoe kun je die muren deleten dan?
Empire Earth II Multiplayer Demo Coming April 4th! – 3/29/2005
The Empire Earth II Multiplayer Demo will be released Monday, April 4th. The demo will offer both single- and multi-player gameplay giving gamers their first chance to play Empire Earth II against others online.
In the Empire Earth II Multiplayer Demo, gamers will experience three of the game's fifteen exciting epochs (Renaissance, Imperial, and Enlightenment) as they match wits with others around the globe in epic battles with up to 10 players. They'll need to adapt their tactics to manage changing seasons and inclement weather as they lead the German, American, or Korean civilizations to victory. Three of the game's nine challenging multiplayer modes — Conquest, King of the Hill, and Territory Control — are included.
In addition, the Empire Earth II Multiplayer Demo includes an updated version of the first, single-player-only demo that was previously released, adding several new features. These new features include the ability to set variables such as: game pace, starting resources, population cap, diplomatic settings, and weather & environment details before the game starts.
Nu dus welA new age of epic conquest has arrived! In the Empire Earth II Multiplayer Demo you'll experience three of the game's fifteen exciting epochs (Renaissance, Imperial, and Enlightenment) as you match wits against players around the globe. Adapt your tactics to manage changing seasons and inclement weather as you lead the German, American, or Korean civilizations to victory.
Anoniem: 28491
[ Voor 16% gewijzigd door krvabo op 06-04-2005 20:04 ]
WoohooVivendi kondigt aan dat de geschiedkundige RTS Empire Earth 2 haar zogeheten goldstatus bereikt heeft. Dit houdt in dat het spel klaar is en binnenkort in de winkels zal verschijnen. De release van Empire Earth 2 zal in Europa plaatsvinden op 29 april. Het spel laat je 12.000 jaar geschiedenis dunnetjes over doen met maar liefst 14 verschillende beschavingen en in totaal zo'n 500 unieke eenheden.
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 20:37:
En wat vinden jullie tot nu toe van dit spel?
[ Voor 31% gewijzigd door Steffy op 22-04-2005 20:59 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 22-04-2005 22:36 ]
[ Voor 18% gewijzigd door IceStorm op 24-04-2005 09:13 ]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Dat komt wel vaker voor bij games in combinatie met een dual screen setup. Ik los het meestal op door in Ultramon een hotkey in te stellen voor lock mouse to primary monitor oid. Dan is het dus gewoon spel starten, even Ctrl+F1 (bijv) en nergens last meer vanHacku schreef op zondag 24 april 2005 @ 10:32:
De demo heeft wat probs met 2 monitoren: als ik m'n muis naar rechts beweeg ben ik plots op m'n 2de monitor bezig
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Anoniem: 10456
Anoniem: 9974
Het spel is nog niet volledig uittwit schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:43:
[...]
Dat komt wel vaker voor bij games in combinatie met een dual screen setup. Ik los het meestal op door in Ultramon een hotkey in te stellen voor lock mouse to primary monitor oid. Dan is het dus gewoon spel starten, even Ctrl+F1 (bijv) en nergens last meer van.
Ik wil echt weer eens fanatiek met een nieuwe RTS aan de gang, twijfel alleen nog of dat Act of War Direct Action of Empire Earth 2 moet gaan worden. Heb het spel nog niet maar ik moet zeggen dat het enthousiasme in dit topic behoorlijk tegenvalt. Zijn er nog zo weinig mensen die het spel in bezit hebben of is het gewoon de moeite niet?
Anoniem: 12316
Zonder argumenten heeft niemand wat aan deze mededelingAnoniem: 9974 schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:59:
Beide zijn matig....
BIj sommigen wel
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 24-04-2005 19:51 ]
Anoniem: 141519
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 24-04-2005 23:03 ]
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Dat kan niet.... Je kunt zelfs tot in age 15 transports maken....Sjeik schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:06:
Ik vind het maar een vaag spel. Ik had zo bijvoorbeeld vandaag een spelletje tegen de computer waarbij ik op een eiland zat, en de computer ook. En ik was al zo ver ontwikkeld dat ik geen transportschepen meer kon bouwen! Hoe krijg je dat je troepen naar de andere kant van het water? Ik vond dit echt stom!
[ Voor 14% gewijzigd door RocketKoen op 25-04-2005 10:16 ]
Anoniem: 92141
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Anoniem: 122754
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Op het moment dat ik 10k resources van alles heb, alle 3 de crowns in bezit heb, alle mogelijke unit upgrades heb gedaan op dat moment en dan met een leger zo groot als de max population limit ga aanvallen dan kan ik toch weinig meer verkeerd doen zou je zeggen. Wat siege op de achtergrond, meteen met wat siege gebeuren fortress+ outposts uitschakelen en dna ondertussen met alle units te paard proberen de vijand te slopen. Dat lukt ook wel maar er is gewoon een soort van constante stroom van units van de pc (polen dus), het is toch onmogelijk om daar dan met een pop limit van 200 units tegenaan te blijven knokken?RocketKoen schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:41:
Twit.
er is een verschil tussen niet kunnen winnen van de CPU, en een bug in het spel
gewoon meer oefenen (en misschien wat makkelijkere CPU pakken om te oefenen)
MP is geweldig btw.
deed ff een potje met mn huisgenoot en 1 PC (hij moest het allemaal nog leren).
en toch voordat we het doorhebben is het weer 2 uur later
Nope, die limiet is gewoon 200 in dat level heb ik het idee, als ik meer huizen bouw (ook in verschillende gebieden) verandert de poplimit niet meer, hij kan wel van 140 op begin tot 200(max) door bouwen van huizen maar daarna houdt het toch echt op...Anoniem: 109640 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:04:
meschien huizen maken kan je pop limiet verhogen.
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 27-04-2005 20:46 ]
Ik zit sowieso nog in de tijd waarbij paarden het sterkste middel zijn he, en een age advancen lijkt al helemaal nog niet te kunnenAnoniem: 109640 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:20:
hmm lol !maak dan een fort of forten en vul die met poppetjes dat deed ik altijd met Empire Earth 1, overvloed aan tanks, heli's, mannetjes. En 6x40= 240 mannetjes
Zo heb je altijd een aanzienlijk reserve.
[ Voor 39% gewijzigd door twit op 28-04-2005 13:35 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 28-04-2005 14:28 ]
Wat mij betreft zeker! Ik moet zeggen dat ik wel alleen nog maar de campaign heb gespeeld en dus nog geen modernere units dan wat musketeers heb gehadDenniZ schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:47:
Ik denk dat er genoeg animo is om een potje op te zetten via hamachi eventueel?
Hoe bouw je dan olievelden? Ik kan die nergens neerzettenkrvabo schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:28:
Het helpt om in de olie installaties en uranium installaties ook het max aantal mensen te stoppen.
Nou zoek naar iets zwarts op het land lijkt net goud, en zet daar je olliemaatschepij maar neerHacku schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 18:27:
[...]
Hoe bouw je dan olievelden? Ik kan die nergens neerzetten
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 30-04-2005 18:58 ]
[ Voor 46% gewijzigd door XWB op 30-04-2005 20:49 ]
Hier totaal nietHacku schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 20:24:
Thx, had ik niet direct gezien
Super game btw, alleen jammer dat ie zo vaak crasht.
Anoniem: 113032
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq