[PC] Empire Earth 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 776 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.empireearth.com/img/index_ee2_title.gif

Advancement is Necessary for Survival
Prepare to serve up worldwide conquest on an epic scale once again with Empire Earth 2, the sequel to Gamespy.com's 2001 "PC Game of the Year." Become the greatest conqueror of all time by creating, building and forging the grandest of all empires as you progress through 15 epochs that span more than 10,000 years of history. Introducing new units, powers and leaders through 3 expansive campaigns, Empire Earth 2 will once again set the standard for real-time strategy games with the latest technology and features that expand both the single-player and multiplayer experience.

Game Features:
• Battle for the Ages – Relive more than 10,000 years of history as you lead one of 14 different civilizations spanning 3 distinct campaigns that feature all-new units, powers and leaders under your control.

• Advanced Opposition – Challenge an all-new reactive and dynamic artificial intelligence system that will adapt to your every move and test the limits of your strategic warfare knowledge.

• Enhanced Environmental Realism – Adapt to ever-changing weather conditions and constantly revolving seasons that will impact your civilization’s growth and necessitate new tactical initiatives.

• Revolutionary Multiplayer – Engage your opponents over a LAN or the internet within nine types of games featuring improved tournament support, multiplayer co-operative scenarios and all-new features including a new reward system for demonstrating superior military, economic, and empire-expanding strategies and a tactical planning map to coordinate efforts with your team.

• Improved Management Systems – Simplify your resource management with an advanced Picture-in-Picture (PIP) system that will allow you to maintain distinct control over various regions of your civilization in real-time. That, along with the all-new citizen manager system and revamped research system, will alleviate the need to micro-manage your civilization during the heat of battle.

Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/573/573153/empire-earth-2-20041213075133444.jpgAfbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/573/573153/empire-earth-2-20041213075132398.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/573/573153/empire-earth-2-20041213075134554.jpgAfbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/573/573153/empire-earth-2-20041213075135929.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/573/573153/empire-earth-2-20041213075137319.jpgAfbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/555/555663/empire-earth-2-20041008040549542.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/920489_20040709_screen005.jpgAfbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/920489_20040709_screen002.jpg

Information List:
General RTS Background
• Currently scheduled for an early 2005 release
• Like EE, EE2 shall have unique leaders, at least 14 different civilizations, and cover all of human history and more!
• Unlike EE, EE2's Civilizations will be from 4 different culture sets: Far East, Middle East, Native American, and Western/European. Each will have special distinctions along with art sets.
• Each Civilization shall have a few of their own special units along with culture units. Three unique military units for each civ.
• Some known civs include: German, English, American, Greek, Babylonian, Incan, Turkish, and Aztec.
• Each civ. will have their own brand of music and architecture (could be just culture specific though).
• Civ. Example: Turks can build walls cheaper and faster.
• EE2 will have 3 broad campaigns: Early/Ancient Korean History (1-5 Ages Probably), German History (Medieval), and a modern American campaign. Estimated more than 30 missions total.
• EE2 shall have weather/seasons that actually affects gameplay. Normal expected weather includes snow and rain which would lower visibility for units along with movement. Climates include "arid, tropical, and temperate". Each climate gets their own special "severe" storm": dust storm, monsoon, and blizzard respectively. These terrible storms will kill visibility, ground air support, confuse artillery, and possibly destroy/kill machinery/people.
• Victory can be achieved many ways, ie. First to Gain a Certain Crown or Holds the Crown for X Time
• Resources will change over time as well as the UI interface.
• Support for 10 players including multiplayer.

Territories
• EE2 uses territories, think Ron/Civ cities with borders or Medieval Total War/Europa Universalis provinces. It is the key and core base of EE2.
• Players who own a territory has control over its resources, even if not gathered from.
• Control adjacent territories by building a city center. Take control of non-adjacent territories by building both a city center and a fortress.
• Unsure: Only enemies may enter/attack your territory or peaceful players may enter if granted military/civilian access.
• Players who own a territory are given a boost in resource gathering, defense against enemies, ability to build cities in owned territory, and to develop technology.
• The number of territories is set before a game.
• Your population cap. increases with the # of territories you own. Population increase per territory can also be set before game.
• Can only build 1 temple and university per territory. Unknown exactly what they do though, are related to research.

Units & Buildings
• Each civ. gets 3 unique military units.
• Warning Towers/Outpost can forecast the weather, a possible sabotage "fake weather" by enemies might be included, but uncertain now.
• Some/All/Most/Few? Units will have diverse abilities besides just attacking like the Spy.
• Spies are invisible but can be revealed by enemy spies and possibly by other means. Spy functions include:
"Infiltrate enemy territory, contaminate resources (poisoning any civilians who are nearby the resources), decontaminate your own resources, sabotage enemy buildings (stopping production of anything new, except possibly already queued objects), gather intelligence, and disable enemy outposts."
• More than 370 units and 320 buildings
• There's culture units (4 cultures), civilization specific units, and probably a game basic pool of units.
• The maps can be changed by constructing bridges (which can be destoryed) along with roads to give faster land movement. Unknown how they're made though.
• Leaders still remain in the game, but unknown in what form or function. Leaders can also be gained through "Crowns" and can keep leaders even if you lose the Crown.

Crowns
• EE2 rewards players that are excelling in three categories: Military, Economic, Imperial Supremecy.
• Military Crown calculated using most kills, most destroyed buildings, # of units trained, and techs researched.
• Economic Crown calculated with resources.
• Imperial crown calculated with # of terroritories, walls, and other.
• Crowns grant special leaders, civ/ability bonuses, and one-time powers.
• Crowns only last so long before the game checks again to see who reigns supreme in each category.
• Leader Examples:
"The military leader gives you quicker build times and bonuses to attacks. The economic leader can infiltrate enemy camps and steal resources. The imperial leader can steal building bonuses from the enemy." - IGN July Preview
• - Economic Example: Immigration which gives extra civilians at different times.
• Military Example: Strategic Bombing Doctrine which gives bombers 20% more health/damage dealing.
• Leaders given for a Crown remain until they die, losing a Crown does not mean losing an already existing leader.

Diplomacy
• EE2's Diplomacy is much richer and has more depth than most, if not all RTS games up to date. Think CivIII. No more, "Anyone want to trade 400 gold for 400 iron? No No, I wanted the gold, not the iron, give it back! What? You traitor, I'll kill you good!"
• Players can ask/demand for many things besides resources. These include land/territory access, peace offerings, alliance offerings, resource gathering permission/rights, trade territories, and possibly granting LOS for units/buildings.
• Agreements may also have a time limit, can limit LOS to just units or buildings, and other.
• Resource gathering rights can also include a tax/tithe so owner of territory gets X percent of resource gathered by other player. Can also grant full permission for all resources or only for certain resources, maybe even point to mine and say, "You can have only that one", who knows.
• Players can set certain diplomacy rules before a game such as teams/alliances, team LOS, land passage, and others.

Citizen Manager
• Citizen manager is an extra new tool to manage your workers more efficiently. Ian Davis, head of Mad Doc, explains it best himself:
Quote:
Our Citizen Manager Screen shows all the resources, how many citizens are currently gathering each type, how much free space there is at each type, and all your idle citizens. Switching them around is as easy as left clicking citizens up from “Gold” and right clicking them down on “Iron”. The unit AI then gets the citizens to the nearest specified resource via the smartest route.

War Planner Map
• A popup additional layer map/screen that allows you to visually coordinate battle plans with your allies.
• Can use to order your troops in one terroritory to attack another.
• Might be possible to use this tool to give the AI orders such as bombing. Again I will let Ian explain it in his own words:
Quote:
You can place down arrows, X’s, circles, and text, and then send it off to your ally for him to look at. Think of those WWII maps, that show all the troop movements for each division in a huge offensive – that’s what players get to do, and it adds a whole new element of easy coordination of attacks.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/920489_20040709_screen004.jpg

Picture in Picture (PiP)
PiP is another tool made to make gameplay easier and funner. It's a small screen located at bottom left part of the screen and holds 6 camera positions including locations or specific units. PiP will also automatically switch to important events like an attack and can be hold to play like a slideshow through the 6 cameras.

Afbeeldingslocatie: http://www.empireearth2.com/img/screenshots/si_ee2_screen7.jpg
Rechtsonder zie je de PiP

AI
One of the biggest grips about Empire Earth and RTS games in general is the computer AI since many players do not wish to play online. Mad Doc has assured its fans that the computer AI will not cheat and use nonexistant resources or any such bonuses. The AI will not automatically know where you are, will do some diplomacy, and respond to an ally's war plans.

Misc.
• Support up to 10 players (have to wait and see this one), co-op scenarios, and supported ladder play.
• Here's a quote from one of the developers from the Official Sierra Forums:
Quote:
A slider that acts as a global "build time" coefficient so you can speed up or slow down unit production. We'll, of course, have our favorite settings as presets, too, for this slider and all the others I'm mentioning.
A slider for global "build cost" modifer that will let you adjust the economic impact.
A slider for a global damage coefficient. This can be used to make battles last longer or be really fast.
(This one is possible, but not definite!) A slider for global unit movement speed. This one will have a smaller range in it, and it's possible it could get locked instead as physics engines need to be tuned, but I'm playing with it these days, and we'll decide soon.

bron

Systeemeisen
• 1,5Ghz processor
• 256Mb geheugen
• 64Mb grafische kaart

Demo (177Mb)
Gamershell
Spielerij.net
3D Gamers
Worthplaying
Sierra

Links
Officiële site
Mad Doc Software
Filmpjes op IGN
Preview (5/12/04) op Gamespy
Preview (5/12/04) op IGN

Eindelijk dus een opvolger voor Empire Earth, imho een van de briljantere spellen van de laatste paar jaar. Het is gemaakt door Mad Doc Software, welke ook Age Of Conquest heeft gemaakt (wat ik niet de meest geweldige expansion pack ooit vind).
Ik ben wel heel blij dat ze proberen om veel gameplay-elementen te verbeteren, en ze hebben ook goed naar concurrenten gekeken (bijv. Rise Of Nations).
Ik kan niet wacht tot hij uitkomt! :)

Systeemspecs zijn nog onbekend, maar zullen waarschijnlijk nog redelijk meevallen :)

Dit is mijn eerste grote game-topicstart, dus be gentle :P

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 26-02-2005 09:43 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 15:35
Mooie startpost! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

ind mooie startpost

man man da spel ga rulen! echt geskift
zelfs me supported ladders :d:d:d:d
alleen ff een vraag is het niet meer van sierra? en wnr komt die nu juist uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Anoniem: 126974 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:13:
ind mooie startpost

man man da spel ga rulen echt geskift
zelfs me supoported laders :d:d:d:d
alleen ff vraag is het niet meer van sierra? en wnr komt die nu juist uit?
Het wordt wel uitgegeven door Sierra, uiteraard, maar ontwikkeld door Mad Doc.

Er is nog geen officiële release-datum, maar hoogstwaarschijnlijk in Q1 of Q2 van 2005 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

pfff zo lang wachten nog

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 126974 op 14-12-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67691

Anoniem: 126974 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:13:
ind mooie startpost

man man da spel ga rulen echt geskift
zelfs me supoported laders :d:d:d:d
alleen ff vraag is het niet meer van sierra? en wnr komt die nu juist uit?
praat normaal man, of ga een BrEeZaH drinkah.

ziet eruit als een chaos net als deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:48

bonzz.netninja

Niente baffi

uhm sierra is toch niet meer?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Sierra is een onderdeeltje geworden van Vivendi Universal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

anandus schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:22:
[...]

Sierra is een onderdeeltje geworden van Vivendi Universal
O mijn god, nog een steam spel :X

Ik heb persoonlijk erg genoten van deel 1, dus ik ben benieuwd naar hoe deze spelen zal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 14:24

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

GX schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:35:
[...]

O mijn god, nog een steam spel :X

Ik heb persoonlijk erg genoten van deel 1, dus ik ben benieuwd naar hoe deze spelen zal :)
Steam is van Valve, niet van Vivendi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:21

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik vind de graphics op de screenshots niet echt super kwaliteit, maar eigenlijk kan me dat geen ruk schelen, als het maar wel lekker speelt. De PiP functie vind ik goed bedacht, hopen dat het in de praktijk ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
ZieMaar! schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:39:
Ik vind de graphics op de screenshots niet echt super kwaliteit, maar eigenlijk kan me dat geen ruk schelen, als het maar wel lekker speelt. De PiP functie vind ik goed bedacht, hopen dat het in de praktijk ook werkt.
* anandus vindt dat juist een fijne gedachte.
Geef mij maar een spel waar meer aandacht aan de gameplay is gegeven, dan aan de graphics :)

Ik ben overigens ook benieuwd hoe die PiP-functie gaat werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128940

Mooie OP

Maarja wel zo'n spel waarvan er zoveel zijn inmiddels maarja het lijkt me wel mooi om een x te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Lijkt me weer eens een mooi spel te worden... Ben benieuwd... Ga dit topic iig in de gaten houden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 13:24

krvabo

MATERIALISE!

Support up to 10 players (have to wait and see this one), co-op scenarios, and supported ladder play.
multiplayer met 10 pers.? _o_

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128940

krvabo schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:42:
[...]

multiplayer met 10 pers.? _o_
Ja dat lijkt me ook wel weer super dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

Ik vind het wel wat weg hebben van Rise of Nations...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

AuC schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:59:
Ik vind het wel wat weg hebben van Rise of Nations...
En Rise of Nations had weer iets weg van Empire Earth :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:09:
[...]

En Rise of Nations had weer iets weg van Empire Earth :P
Ah, ok. Ik heb zelf deel een nog nooit gespeeld... Tenminste ben denk ik in de war met een ander spel (ik wist niet dat EE er zo uitzag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Overigens lijkt die citizen manager mij ook enorm relaxt, je kan gewoon op map-niveau instellen hoeveel van je citizens met welke resource bezig zijn, en als je eentje op een andere resource zet, dan loopt-ie zonder jou nodig te hebben van de ene plek naar de andere :)
Scheelt een enorme berg micromanagement, lijkt mij...

Moet je natuurlijk wel een beetje in de gaten houden, anders zijn je citizens zo dood :P
AuC schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:12:
[...]

Ah, ok. Ik heb zelf deel een nog nooit gespeeld... Tenminste ben denk ik in de war met een ander spel (ik wist niet dat EE er zo uitzag).
Behalve dat het lichtjes is opgepoetst ziet EE1 eruit zoals in de screenshots.
€5,- bij de bekende verkooppunten ;)

[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 14-12-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Schop :p

Inmiddels is de demo uit, zie http://www.gamer.nl/nieuws/25433
Mirror @ gamershell

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Hier nog een snelle mirror (Spielerij.net)

Ik vond Rise of Nations een erg leuk spel, dus ga dit wel even uit proberen. Alhoewel ik vermoed dat dit spel voor mij iets te ingewikkeld is, we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Startpost geüpdate :)

Zo, en nu even die demo uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:15
He, ik wilde gister nog de link naar de demo neerzetten, maar ik zag helemaal nergens (ook niet in de search) een EE2 topic en ik had geen zin om een hele startpost te maken om 1:00 :P Naja, ik ga de demo nu ook effe spelen (gisteravond gedownload). Wel fijn dat hij niet echt megagroot is (een ekurige 180 MB).

Hmm, nee, dit is het niet echt ... 'k Ga hem niet kopen als ie uit is. Muis is traag en 'log', speelt heel lastig, daarbij is het me niet precies duidelijk hoe alles zit (hoewel dat met een tut natuurlijk opgelost zou zijn) en de 'gameplay' ... nah. Ik kijk wel even verder.

[ Voor 31% gewijzigd door Brent op 26-02-2005 10:09 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Kan niet wachten tot hij klaar is met downloaden!
Empire earth 1 heeft mij vele uurtje vermaaktvooral tegen de cpu.

Maar wat is je unit cap? 300 of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Breepee schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 09:41:
He, ik wilde gister nog de link naar de demo neerzetten, maar ik zag helemaal nergens (ook niet in de search) een EE2 topic en ik had geen zin om een hele startpost te maken om 1:00 :P Naja, ik ga de demo nu ook effe spelen (gisteravond gedownload). Wel fijn dat hij niet echt megagroot is (een ekurige 180 MB).

Hmm, nee, dit is het niet echt ... 'k Ga hem niet kopen als ie uit is. Muis is traag en 'log', speelt heel lastig, daarbij is het me niet precies duidelijk hoe alles zit (hoewel dat met een tut natuurlijk opgelost zou zijn) en de 'gameplay' ... nah. Ik kijk wel even verder.
Meschien moet je de muis gevoeliger( weet niet precies hoe die optie heet, nog niet klaar met downloaden) zetten. Bij mij was dat het zelfde bij Empire earth 1. maar toen heb ik dat balkje verschoven en het werkte naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
\o/ citizen manager \o/

Net even gespeeld, en het voelt een beetje overweldigend :P
De graphics zijn soso, maar de gameplay is echt geweldig. Vooral ook dat PiP en die citizen manager is heel erg fijn.

Maar er is een hoop wat ik nog moet uitpluizen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

>:) Ben hem nu aan het installeren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:44:
[...]

Meschien moet je de muis gevoeliger.
Kan niet en dat is het probleem ook niet echt. Er zit een irritante lag in van vele tientallen milliseconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Net gespeeld, en was erg leuk... maar ik kreeg nogal vaak een zwarte kaart.. net alsof je kijkt op een gebied wat nog niet is ontdekt... erg raar.. verdween ook vanzelf weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
erg mooi vooral als het gaat sneeuwen .
gameplay erg goed, dat wordt spannend Age of Empire 3 of Empire Earth 2

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
of Rise and Fall :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-06 06:37

tutterke

Klein maar tapper!

Is het normaal dat je niet kan saven ? Vind ik namelijk beetje jammer..

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Ik ben benieuwd, heb de demo en zal zo ff proberen. Wat hopelijk in de game straks beters is, is de gebruik van de verschillende tijdperken, als je gewoon tegen de computer een map speelde dan was het rushen naar de laatste age en dan maar alles plat gooien met Nukes, hopelijk stellen ze bepaalde doelen aan elke Age zodat je eerst een uur of wat moet rondspelen, of zoveel vijanden hebben gedood voordat je verder kunt, logischer in mijn ogen en leuker want dan kun je in elke age lekker spelen zonder bang te zijn de je tegenstander gelijk tanks heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50159

Ik ben de demo al een tijd aan het spelen en heb ondertussen al een flinke stad met muren en daarin poorten gemaakt. Maar wanneer ik nu met mijn leger door die poorten wil dan lijkt het alsof ze in de opening blijven staan.. (de deuren kunnen en gaan gewoon open). Wanneer ik dan op Search en Destroy klik dan heb ik kans dat ze erdoor gaan. Ze draaien dan een beetje rond en soms gaan ze er dan door. Maar hoe komt dit? Dit is overigens alleen bij de buitenste poorten.
Ik heb binnen de omheining ook nog poorten maar doordat mijn stad groter werd zijn daar poorten omheen gebouwd.. door die binnenste poorten lopen de mannetjes zonder problemen. Doe ik iets verkeerd?

Het probleem is ook dat die spionnen geen Search and Attack hebben.. dus die krijg ik niet door de poorten. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
Anoniem: 50159 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:56:
Ik ben de demo al een tijd aan het spelen en heb ondertussen al een flinke stad met muren en daarin poorten gemaakt. Maar wanneer ik nu met mijn leger door die poorten wil dan lijkt het alsof ze in de opening blijven staan.. (de deuren kunnen en gaan gewoon open). Wanneer ik dan op Search en Destroy klik dan heb ik kans dat ze erdoor gaan. Ze draaien dan een beetje rond en soms gaan ze er dan door. Maar hoe komt dit? Dit is overigens alleen bij de buitenste poorten.
Ik heb binnen de omheining ook nog poorten maar doordat mijn stad groter werd zijn daar poorten omheen gebouwd.. door die binnenste poorten lopen de mannetjes zonder problemen. Doe ik iets verkeerd?

Het probleem is ook dat die spionnen geen Search and Attack hebben.. dus die krijg ik niet door de poorten. Iemand?
nee ik had het zelfde probleem ,ik heb zelfs mijn muren moeten deleten ik dank dat het gewoon een fout in het spel is.
er zitten nog meer foutjes in deze demo ,maar het spel komt toch pas over een maand uit dus tijd genog om die foutjes eruit tehalen.

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pixon schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 05:20:
[...]

nee ik had het zelfde probleem ,ik heb zelfs mijn muren moeten deleten ik dank dat het gewoon een fout in het spel is.
er zitten nog meer foutjes in deze demo ,maar het spel komt toch pas over een maand uit dus tijd genog om die foutjes eruit tehalen.
Ben blij dat jij het ook hebt. Hoe kun je die muren deleten dan?

Ik heb nu gewoon een nieuwe stad gemaakt en ervoor gezorgd dat er openingen waren en er wachttorens bij gezet.

Heb ik nog een vraag: Je kunt van die wachttorens plaatsen, maar als je je muren upgrade komen er vanzelf van die wachttorens in waar je dan ook weer mannetjes in kunt steken. Is dat het zelfde als die wachttorens? Of is dat misschien nog sterker als je er een paar mannetjes in steekt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*kick*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Rustig maar :)
Als iemand het gehoord heeft komt het echt wel hier te staan :P
Volgens mij duurde het nog een maand voordat het uitkwam.

Oh.. je had een vraag :)
Naja.. het is maar een demo... als je wacht tot het volle spel zal er vast wel een boekje bijzitten ;)

[ Voor 33% gewijzigd door krvabo op 07-03-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:49
Anoniem: 50159 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 08:28:
[...]

Ben blij dat jij het ook hebt. Hoe kun je die muren deleten dan?
Select de muur en dan del :).

Net even de demo gespeelt is best wel aardig :). Alleen even wennen aan al die schermpjes(cit. manager enzo). De trade is wel aardig, gaat best wel snel met een weg ertussen :) valt me alleen wel op dat het nog steeds niet te overzien zal zijn als je op een grote map speelt :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:49
Empire Earth II Multiplayer Demo Coming April 4th! – 3/29/2005

The Empire Earth II Multiplayer Demo will be released Monday, April 4th. The demo will offer both single- and multi-player gameplay giving gamers their first chance to play Empire Earth II against others online.

In the Empire Earth II Multiplayer Demo, gamers will experience three of the game's fifteen exciting epochs (Renaissance, Imperial, and Enlightenment) as they match wits with others around the globe in epic battles with up to 10 players. They'll need to adapt their tactics to manage changing seasons and inclement weather as they lead the German, American, or Korean civilizations to victory. Three of the game's nine challenging multiplayer modes — Conquest, King of the Hill, and Territory Control — are included.

In addition, the Empire Earth II Multiplayer Demo includes an updated version of the first, single-player-only demo that was previously released, adding several new features. These new features include the ability to set variables such as: game pace, starting resources, population cap, diplomatic settings, and weather & environment details before the game starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeah !! Eindelijk. Ik ben erg benieuwd of er veranderingen zijn. Ik ga het spel zeker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

(*$&57( waarom net weer op me examens pffffffff :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim8282
De demo is er (al staat ie nog niet op empireearth2.com)
http://www.ggmania.com/?smsid=18342

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

A new age of epic conquest has arrived! In the Empire Earth II Multiplayer Demo you'll experience three of the game's fifteen exciting epochs (Renaissance, Imperial, and Enlightenment) as you match wits against players around the globe. Adapt your tactics to manage changing seasons and inclement weather as you lead the German, American, or Korean civilizations to victory.
Nu dus wel :)
Vanacht ff downen en morgen proberen \o/

http://www.sierra.com/dow...formId=1729&mediaid=14038

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28491

Die multiplayer demo is best cool.

Vooral met zijn tweeen want het is niet al te grote map. Al had ik wel erg last van slowdown toen ik 400 mannetjes had (en de andere speler ook rond de 400 man had) Of het aan het spel of aan de pc lag weet ik niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Er zijn ook flink wat bugs uitgehaald :)
bijv, "lost <x> crown" .. "won <x> crown" is nu "keeps <x> crown"
Geen zwart beeld meer af en toe.
Max population 2000 ipv 200.
Extra upgrades voor poppetje
etc.. leuk deze update van de demo :)

vv ja

[ Voor 16% gewijzigd door krvabo op 06-04-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus de demo die er nu opstaat is een andere demo dan de eerste demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim8282
Ja, de 1e demo was een single-player demo en die was nogal slecht geoptimaliseerd.

De 2e demo is een single & multi-player demo en die draait een stuk lekkerder. Het Empire Earth gevoel komt weer langzaam terug >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
bron: gamer.nl
Vivendi kondigt aan dat de geschiedkundige RTS Empire Earth 2 haar zogeheten goldstatus bereikt heeft. Dit houdt in dat het spel klaar is en binnenkort in de winkels zal verschijnen. De release van Empire Earth 2 zal in Europa plaatsvinden op 29 april. Het spel laat je 12.000 jaar geschiedenis dunnetjes over doen met maar liefst 14 verschillende beschavingen en in totaal zo'n 500 unieke eenheden.
Woohoo :)

Nog 19 dagen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alleen dit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Woei :)
Leuk om te horen.. het is echt geweldig :)
Nu hopen dat ze op een of andere manier hebben gefixt dat je ook met NAT gewoon een game kan joinen.. met de multiplayer lukte mij het niet :? (terwijl firewall @ server accepte van de speler waairmee ik zou spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En wat vinden jullie tot nu toe van dit spel? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 20:37:
En wat vinden jullie tot nu toe van dit spel? :>
:P Wat.... ooh zo........... ik had nog geen ftp kunnen vinden maar zodra ik er 1 heb laat ik het horen natuurlijk, als het echt goed is koop ik het echt wel want deel 1 heb ik hier, die zit nog 1 z'n mooi kartonnen doos van vroeger, en er zat een verschrikkelijk boekje bij weet ik nog wel. :9

Maar ff serieus, ik heb geen idee wat ik er van vinden moet, ik ben niet echt onder de indruk, en deel 1 daarvan is de gameplay wel wat simepel, leuk maar niet echt van deze tijd, het mag wel wat meer, zijn. Ik hoop dat mensen wat kunnen vertellen want deel 1 heb ik toch met heel vee plezier heel lang gespeeld :)

[ Voor 31% gewijzigd door Steffy op 22-04-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
It is as I feared... Het geeft niet het gevoel dat het goed is... Kan het moeilijk beschrijven, maar ik kan EE-fans aanraden even de kat uit de boom te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook een trotse eigenaar van Empire Earth I (8> en die computers vs player hield me echt zalig bezig, vooral als het op aller hardst staat , ja dat boekjes is wel redelijk dik :P
-----------------------------edit----------------------
Ik ga de multiplayers maar is downloaden! voor me examen begind, pffff lol ik krijg het echt druk Empire Earth 2, Black and white 2 and Battlefield 2 en meschien call of duty 2 :P
eheheh 2 is bij mij

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 22-04-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Ik heb hem vandaag gespeeld.. het is wel redelijk wat verbetering qua engine en opties.. maar niet echt qua epochs, of research.

Het is nogsteeds zeer leuk om te spelen.. en ook de random map is leuk gedaan.
Soms heb ik wel het gevoel dat de maps wat klein zijn...

Het is een leuke vervanging van EE1, maar door niet veel meer dan de maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Dan vind ik Empires (van de makers van EE1) toch een stuk beter (en die is al ruim een jaar uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kan iemand mij zeggen hoe ik food moet tributen aan een dorp (ja ja, dat is zo'n beetje je eerste objective in de Korean Campaign maar het lukt me gewoon niet :P)?

[edit]Zucht, diplomacy scherm was op zich wel logisch :P

[ Voor 18% gewijzigd door IceStorm op 24-04-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Wat een geweldig leuk spel :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

File transfer error bij het instaleren pfffff, not fair! maar opnieuw downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De demo heeft wat probs met 2 monitoren: als ik m'n muis naar rechts beweeg ben ik plots op m'n 2de monitor bezig :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-06 08:14
Hacku schreef op zondag 24 april 2005 @ 10:32:
De demo heeft wat probs met 2 monitoren: als ik m'n muis naar rechts beweeg ben ik plots op m'n 2de monitor bezig :p
Dat komt wel vaker voor bij games in combinatie met een dual screen setup. Ik los het meestal op door in Ultramon een hotkey in te stellen voor lock mouse to primary monitor oid. Dan is het dus gewoon spel starten, even Ctrl+F1 (bijv) en nergens last meer van :).

Ik wil echt weer eens fanatiek met een nieuwe RTS aan de gang, twijfel alleen nog of dat Act of War Direct Action of Empire Earth 2 moet gaan worden. Heb het spel nog niet maar ik moet zeggen dat het enthousiasme in dit topic behoorlijk tegenvalt. Zijn er nog zo weinig mensen die het spel in bezit hebben of is het gewoon de moeite niet?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Ik heb het spel en ik vind het onwijs leuk, ik heb Act of War ook maar die heeft het niet gehaald bij mij vanwege de zwaar irritante minimap (ik kon er maar niet aan wennen).

Ik kan je dit spel absoluut aanraden, ik heb het gisteren aan een aantal vrienden laten zien waaronder 1 die-hard WC3 speler en die was ook meteen verkocht. Vanavond gaan we met zijn allen multiplayeren :D

Ik snap de negatieve reakties hier ook niet zo goed moet ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9974

Dit spel valt zwaar tegen!

- Loopt / ziet er "houterig" uit
- Veels teveel management, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet.
- Funfactor mist.

afrader....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het gepseeld ,moet alleen nog aan de knopjes wennen en aan de nieuwe interface :)
MAar op een P3 loopt het niet altijd aardig pff time to get a new pc.

maar wat ik me afvraag bij het spel! krijg je nou gewoon 2000 units aan elke zijde of light eraan met hoeveel mensen je speelt dus 4 spelers dus ieder 500 mannetjes net als bij Empire Earth 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

twit schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:43:
[...]

Dat komt wel vaker voor bij games in combinatie met een dual screen setup. Ik los het meestal op door in Ultramon een hotkey in te stellen voor lock mouse to primary monitor oid. Dan is het dus gewoon spel starten, even Ctrl+F1 (bijv) en nergens last meer van :).

Ik wil echt weer eens fanatiek met een nieuwe RTS aan de gang, twijfel alleen nog of dat Act of War Direct Action of Empire Earth 2 moet gaan worden. Heb het spel nog niet maar ik moet zeggen dat het enthousiasme in dit topic behoorlijk tegenvalt. Zijn er nog zo weinig mensen die het spel in bezit hebben of is het gewoon de moeite niet?
Het spel is nog niet volledig uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9974

Beide zijn matig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Zonder argumenten heeft niemand wat aan deze mededeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Anoniem: 109640 schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:22:
[...]

Het spel is nog niet volledig uit :P
BIj sommigen wel ;) Ik vind hem echt tegenvallen ... Mensen die een opvolger zochten, kunne beter de officieuze opvolgers (maar wel van dezelfde makers) proberen.

Het speelt gewoon niet intuitief. Dingen zijn anders dan anders, de bediening ook. Het spel loopt een beetje laggy, dat ligt echt niet aan mijn systeem, daarbij vind ik de graphics nauwelijks beter dan EE1. Geluid is saai. Gameplay... ondermaats. En ik was groot fan van EE1. Heel jammer dus.

Overigens doen veel spellen vreemd bij meerdere schermen (in bepaalde modi, beetje wisselen helpt soms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoL net me eerste multiplayer battle gewonnen ! ik had telkens miltary crown (lekker voordeel maar hoe ik het telkens lukte om het te behouden weet ik nie, dat 45 minuten lang), op me P3 :P whoo vet laggy ahhaha

maar eh hoe zit dat nou met de units? is dat dan dat elke player 2000 totaal kan of is dat gewoon gedeeld door het aantal spelers?
-------------------------------edti-------------------------------
effe net alle grafix op full gedaan en dat ziet er best wel netjes uit :*) jammer dat me computer het niet zo trekt

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 24-04-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141519

Gisteren nog een 2 uur lange potje gespeeld tegen twee vrienden. Echt een geweldig verslavend spel is dit :) Al heel wat multiplayer potjes gespeeld op de demo, laatste potje werk ik bijna misselijk.. iets té veel gespeeld denk ik. En dat voor een demo. Wordt dus weer heel wat plezier met de full versie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

>:) Echt wel, alleen hoe zit dat nu met die units? elke zijde of gedeeld door het aantal spelers

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 24-04-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
Ik vind het maar een vaag spel. Ik had zo bijvoorbeeld vandaag een spelletje tegen de computer waarbij ik op een eiland zat, en de computer ook. En ik was al zo ver ontwikkeld dat ik geen transportschepen meer kon bouwen! Hoe krijg je dat je troepen naar de andere kant van het water? Ik vond dit echt stom!

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 16-06 14:45
Sjeik schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:06:
Ik vind het maar een vaag spel. Ik had zo bijvoorbeeld vandaag een spelletje tegen de computer waarbij ik op een eiland zat, en de computer ook. En ik was al zo ver ontwikkeld dat ik geen transportschepen meer kon bouwen! Hoe krijg je dat je troepen naar de andere kant van het water? Ik vond dit echt stom!
Dat kan niet.... Je kunt zelfs tot in age 15 transports maken....

Misschien zit je in de industrial age nu, en heb je dus oil nodig voor schepen en tanks te maken...

Edit:
Over de unit cap:
1 speler kan in skirmish max. 800 units maken. en de hoogste instelling is 80 units per town center.
Je moet dus een flink groot gebied veroveren

[ Voor 14% gewijzigd door RocketKoen op 25-04-2005 10:16 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

De beste strategie is gelijk veel gebieden te veroveren, dan overal een universiteit neerplanten, en mensen er in doen.. je krijgt dan zoveel tech points dat je gewoon constant kan onderzoeken en een age verder kan gaan. Zo ben je dus zo in age 15 en de andere nog in 8 ;)

Ik vind de gameplay nogsteeds zeer goed :)
Waar je wel op moet letten is dat bepaalde grondstoffen op een gegeven moment niet meer gedelft kunnen worden, en er andere verschijnen. Het helpt om in de olie installaties en uranium installaties ook het max aantal mensen te stoppen. Dan krijg je sneller grondstoffen.
Als je in age 6 komt, veranderd het besturingssysteem, en krijg je nieuwe opties voor de inwoners om te bouwen (installaties). Hetzelfde in age 11, maar dan krijg je veel warfare dingen (vliegvelden, kernbommen, hangars, etc). Op een gegeven moment kan je je tegenstander van het veld af blazen met vliegtuigen en choppers :P ownage :+

Nee het is zeker wel een leuk spel waar veel uren in gaan zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92141

Ik heb iets heel vaags. Ik heb een paar weken terug EE2-demo geinstalleerd waarna ik het wilde spelen. Na alle korte filmpjes kwam ik in het hoofdmenu waarna m'n muis en toetsenbord vrijwel niet meer werken. Ze hebben een vertraging van zeker 10 seconden. Opzich kon dat nog een bug zijn in de demo, maar nu bij het origineel doet ie het ook en das om te :'( . Iemand hetzelfde meegemaakt of heeft iemand een oplossing? Pc voldoet aan systeemeisen, directx 9.0c geinstalleerd, nieuwste VGA drivers ook al geprobeerd. Ook resolutie veranderd maar helpt ook niks. Bij andere spellen doet alles het trouwens gewoon supergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zo, eindelijk ook het spel gespeeld, niet zoveel, maar wel een beetje rond kunnen kijken. Ik vind het een fijn spel, heeft het beste uit Empire Earth 1 en Rise of Nations, plus een aantal ge-wel-dig-e toevoegingen, zoals de citizen manager en de PiP.

Maar tot nu toe is het een heel leuk spel, al is het wel een beetje overwhelming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onder welke naam spelen jullie! ik onder Terroser.
pfff met een p3 bak gaat het niet altijd makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mijn techrush strat. is in epoch 11 te zijn, voordat de nmy in epoch 10 is.
dan heb ik bombers, en de nmy nog geen AA :)
dan mol ik al zn university's en dan ga ik gezellig verder epochen en nukes op em gooien, terwijl hij niks terug kan doen :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Net een heel lang potje multiplayer gedaan via hamachi, echt top! Op de grootst mogelijke map :P

Geweldige veldslagen over lucht land en zee :9~

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122754

Pff had veel meer verwacht van dit spel:
-voelt verschrikkelijk log aan, deel door slechte interface, deel door trage muis
-grafisch ondermaats
-voor grootste deel Rise of nations ripoff
-maar grootste afknaller was het geluid

Maw ik ben terug Rise of nations gaan spelen, veel aangenamere gameplay en mooier om zien:
http://www.bighugegames.com/ronx/images/art_screen_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ik heb dit spel nu ook een aantal dagen in bezit en ik moet zeggen dat ik, nadat ik heti n eerste instantie maar een matig spel vond vind ik het nu wel iets hebben. Ik vraag me alleen af of er niet nog een aantal ongelofelijke bugs in dit spel zitten.

Zo ben ik met de German campaign begonnen maar de 2e missie van deze campaign (die met polen, zweden en het Romeinse rijk) lijkt echt niet te kloppen. Ik heb deze missie nu al zoveel keer opnieuw gespeeld, de meest belachelijke maar toch zeker wel efficentie strategien bedacht maar niets helpt. Zelfs als ik het naar mijn idee sterkste leger bouw met de pop limit van 200 units kom ik niet veel verder dan een gesloopt fortress en town center in een van hun gebieden maar waarna er meteen weer 50 units of misschien zelfs wel 100 Poolse units aan komen stormen. Ik heb echt het idee dat ik OF iets heel stoms over het hoofd zie (ik heb Empire Earth 1 nooit gespeeld dus ik moet het allemaal nog leren) OF dat er in die missie echt iets niet klopt.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meschien doe jij het fout :P maar morgen komt de game toch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-06 23:54
Ik heb Empire Earth 1 ook heel lang gespeeld, prachtig spel, al vond ik het af en toe jammer dat de computer niet altijd vliegtuigen maakt in de nieuwste ages. Ben ook wel benieuwd naar EE2, maar ik ben bang dat m'n PC het niet aankan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Twit.
er is een verschil tussen niet kunnen winnen van de CPU, en een bug in het spel :P
gewoon meer oefenen (en misschien wat makkelijkere CPU pakken om te oefenen)

MP is geweldig btw.
deed ff een potje met mn huisgenoot en 1 PC (hij moest het allemaal nog leren).
en toch voordat we het doorhebben is het weer 2 uur later :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
RocketKoen schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:41:
Twit.
er is een verschil tussen niet kunnen winnen van de CPU, en een bug in het spel :P
gewoon meer oefenen (en misschien wat makkelijkere CPU pakken om te oefenen)

MP is geweldig btw.
deed ff een potje met mn huisgenoot en 1 PC (hij moest het allemaal nog leren).
en toch voordat we het doorhebben is het weer 2 uur later :P
Op het moment dat ik 10k resources van alles heb, alle 3 de crowns in bezit heb, alle mogelijke unit upgrades heb gedaan op dat moment en dan met een leger zo groot als de max population limit ga aanvallen dan kan ik toch weinig meer verkeerd doen zou je zeggen. Wat siege op de achtergrond, meteen met wat siege gebeuren fortress+ outposts uitschakelen en dna ondertussen met alle units te paard proberen de vijand te slopen. Dat lukt ook wel maar er is gewoon een soort van constante stroom van units van de pc (polen dus), het is toch onmogelijk om daar dan met een pop limit van 200 units tegenaan te blijven knokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meschien huizen maken kan je pop limiet verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:04:
meschien huizen maken kan je pop limiet verhogen.
Nope, die limiet is gewoon 200 in dat level heb ik het idee, als ik meer huizen bouw (ook in verschillende gebieden) verandert de poplimit niet meer, hij kan wel van 140 op begin tot 200(max) door bouwen van huizen maar daarna houdt het toch echt op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm lol !maak dan een fort of forten en vul die met poppetjes dat deed ik altijd met Empire Earth 1, overvloed aan tanks, heli's, mannetjes. En 6x40= 240 mannetjes

Zo heb je altijd een aanzienlijk reserve.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 27-04-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:20:
hmm lol !maak dan een fort of forten en vul die met poppetjes dat deed ik altijd met Empire Earth 1, overvloed aan tanks, heli's, mannetjes. En 6x40= 240 mannetjes

Zo heb je altijd een aanzienlijk reserve.
Ik zit sowieso nog in de tijd waarbij paarden het sterkste middel zijn he, en een age advancen lijkt al helemaal nog niet te kunnen :). En wat betreft die fotressen, die heb ik idd al een stuk of 5 staan nu om die constante stroom van aanvallende polen tegen te houden (worden echt afgemaakt voordat ze goed en wel bij m'n basis zijn maar ondertussen hebben ze dus gewoon nog een leger van zo'n 200 man als je ze meteen na zo'n aanval aanvalt :s). Maar jij kunt wel leuk 240 mannetjes uitrekenen maar die pop limit is en blijft 200.... Ik kan dus wel al m'n fortressen vol gaan stoppen met reserves maar dan heb ik dus helemaal geen aanvals leger meer over. Ik hoop echt dat er iemand is die de moeite zou willen nemen om ook de German campaign te starten, het 1e level te halen (die is best te doen) en dan mij eesn vertellen of het 2e level echt gewoon haalbaar is op normal.

UPDATE:
Nadat ik vanmorgen weer 2 uur gespeeld heb is het me inmiddels gelukt om 1 van de 4 poolse gebieden over te nemen, en tot nu toe weet ik deze zelfs redelijk te houden. Die population limit is nu echt m'n grootste moeilijkheidsfactor, ik heb van alle resources zo'n 10k en ik kan dus units uit de grond stampen zoveel ik wil als er geen population limit zou zijn. Toch krijg ik er langzaam wel vertrouwen in dat dit goed gaat komen. Nog 1 vraag, wat is de 'beste' manier om fortressen van de tegenstander uit te schakelen? Ik gebruik nu meestal een combinatie van Trebuchets en van die Siege towers maar om die dingen heel te houden tot zo'n fortress kapot is ben je toch aardig wat paarden en andere units kwijt (hit van fortress = dood zo ongeveer).

Update 2:
Inmiddels heb ik het gehaald, het was echt een zware missie maar na hem zoveel keer gespeeld te hebben kon ik op zoveel punten mijn spel perfectioneren dat het uiteindelijk nadat ik 1 pools gebied had veroverd best eenvoudig om die andere 3 ook in te nemen.

Toch jammer dat dit spel op got zo weinig aandacht krijgt, ik geef toe het is misschien wat units uit de grond stampen tot je er bij neervalt maar al met al zit het wel allemaal goed in elkaar. Ik vind het iig een te goede game om totaal te negeren :)

[ Voor 39% gewijzigd door twit op 28-04-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga hem vandaag kopen :P ( als ik er tijd voor heb :> ) of anders wordt het zaterdag wel

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 28-04-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga er vandaag ook mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ben inmiddels al in het 1 na laatste level van de German campaign. Ik denk dat je bij dit spel de opeenvolgende missies binnen een campaign niet steeds wat moeilijker worden maar dat je echt gewoon puur wat veldslagen speelt in de geschiedenis van dat volk/land en de ene keer is dat dus een stuk makkelijker dan de andere keer :) Goed om te zien dat er toch wat meer mensen zijn die dit spel op korte termijn gaan spelen, ik kijk al uit naar een potje multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Ahh mooi spel, even Skirmish gedaan. Ik was USA en de tegenstander Duits. Nou ging ik in het begin heel slecht en was haast verslagen, na een tijdje was ik weer opgebouwd en ben ik wat begonnen met het veroveren van gebied. Hier en daar wat Citizens aant werk en barakken bouwen. Na een hele tijd heb ik um neergekregen, en als finishing touch een nuke op zun hoofd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik denk dat er genoeg animo is om een potje op te zetten via hamachi eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
DenniZ schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:47:
Ik denk dat er genoeg animo is om een potje op te zetten via hamachi eventueel?
Wat mij betreft zeker! Ik moet zeggen dat ik wel alleen nog maar de campaign heb gespeeld en dus nog geen modernere units dan wat musketeers heb gehad :D. Maar als we binnenkort een keer een potje online doen zorg ik wel dat ik voor die tijd wat skirmish potjes heb gespeeld. Ik ben wel dit weekend weg (vakantie :( ) maar daarna heb ik alle tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:( man Ik krijg pas me nieuwe computer na me eindexamen pffff!, nu speel ik dit spelletje nog op me P3 bakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
krvabo schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:28:
Het helpt om in de olie installaties en uranium installaties ook het max aantal mensen te stoppen.
Hoe bouw je dan olievelden? Ik kan die nergens neerzetten :?

March of the Eagles

Pagina: 1 2 Laatste