[PC] Empire Earth 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 787 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 18:27:
[...]

Hoe bouw je dan olievelden? Ik kan die nergens neerzetten :?
Nou zoek naar iets zwarts op het land lijkt net goud, en zet daar je olliemaatschepij maar neer :P .
heeft iemand de nieuwste no cd patch want na die update wilt hij niet meer werken.
(ik hou me cd's graag krasvrij)

------edit-----
man wat een vervelende strontbug is dit. Ben ik dit aan het type en dan typ ik iets tussen haakjes en dan met een gezichtje erachter, dan is alles verwijdered (me hele tekst)

2x achter elkaar. pfff waar kan je dit melden......

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Thx, had ik niet direct gezien :p

Super game btw, alleen jammer dat ie zo vaak crasht.

[ Voor 46% gewijzigd door XWB op 30-04-2005 20:49 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-10 07:46

krvabo

MATERIALISE!

Hacku schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 20:24:
Thx, had ik niet direct gezien :p

Super game btw, alleen jammer dat ie zo vaak crasht.
Hier totaal niet :)
Ligt er denk ik aan wat je allemaal open hebt, of je computer al lang aanstaat, etc.
Bij mij is ie echt nog _nooit_ gecrashed :o

Wat ik wel opvallend vind tussen 1 en 2.. is dat je units ook vanzelf worden geupgrade.
In 1 moest je nog naar je barracks, etc, zodat je units werden geupgrade van de ene epoch naar de andere. Bij 2 gebeurd dit automatisch.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Het game crasht wanneer weer effecten aan staan. Krijg ik lijnen in m'n beeld en hangt heel de pc.
Heeft wss te maken met m'n SLI instellingen, ik denk niet dat Empire Earth 2 SLI ondersteunt.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergelijken bij Empire Earth 1 vind ik deze toch nog tegenvallen en vond de eerste versie uitgebreider, En me pc draait het beter met een mod zodat je je leger stuk groter kan maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De 1.10 patch is uit.
De (enorme) fixlist kan je bekijken op http://games.telenet.be/images/upload/ee2_v110.txt

Download 1.1 Patch (English)

Download 1.1 Patch (English - UK)

Patch is 17MB groot.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 20:02
En weer een van zoveelste historie spel erbij, let 'em come :)
Voor mij de volgorde: Civ 1,2,3, Empire Earth, Rise of Nations, Empires: Dawn of the Modern World, Empire Earth II.

Afgelopen jaren stond EE toch echt bovenaan. Grafisch erg mooi en vloeiend.
Vrije gameplay, gecombineerd met heel veel mogelijkheden en variatie. (veel ages).
Toen kwam Empires en die dacht te scoren met 'kwaliteit boven kwantiteit', dus minder ages, met meer units. Maar die is toen snel in vergetelheid geraakt.

EE2 viel me op het begin best wel tegen.
Die weather feature bevalt me helemaal nix, omdat het 90% van de tijd altijd slecht weer en je dus bijna altijd slecht zicht hebt.. no tnx :P of hebben jullie daar andere ervaringen mee?
Maar goed, weather feature dus uit.
Voor de rest was het flink wennen en inmiddels vind ik het erg vermakelijk. De nadruk bij MP ligt veel meer op het veroveren van territoria, ipv basissen (nou ja.. dat is de bedoeling dan >:)).

De nieuwe 'anti-mini management' features zoals de citizen manager, gebruik ik nauwelijks eigenlijk. Vind het leuk om daar moeite voor te doen. Alleen als ik al m'n aandacht moet besteden aan m'n legers en in stress zit, gebruik ik soms de citizen manager om ff wat idle citizens op houthakken te zetten :P

Het meest voldane moment in EE2 vind ik toch wel om met een flinke air strike de vijand totaal te vernietigen >:)

Wat ik jammer vind, is dat m'n sysje 2 comps op een gegeven moment niet trekt (soort lag).. terwijl m'n comp net nog niet antiek is (geforce 5900, amd xp 3200+, 1GB RAM)

Maar al met al, een echte aanrader!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heeft iemand al ervaringen met dit spel? De demo is inmiddels ook uit.

www.empireearth2.com
Pagina: 1 2 Laatste