Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qosmic schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:39:
bij mij loopt die nokia audio manager steeds vast!

Tamelijk vervelend, heb het met versie 5.8, 6.2, 6.4 en de nieuwste 6.41

Iemand enig idee wat dit is en hoe je dit kan verhelpen?
Wil namelijk ff playlists aanmaken
Ik doe het tegenwoordig anders. maak met winamp playlisten aan, wijzig de playlist zodat ze naar de goede map wijzen op phone (MMC is B:) en zet de playlisten op de telefoon.

Je kan bij de playlist map van je phone komen door de volgende regel in je RUN uit te voeren (vervolgens is er een extra: predefplaylist, bij je Nokia Phone Browser)

code:
1
%windir%\system32\cmd.exe /c mkdir "%USERPROFILE%\Phone Browser\PHONE_NAME\predefplaylist"

Wijzig PHONE_NAME naar de naam van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het alleens langs geweest, maar ik zit nog steeds met het volgende probleem kheb er even een screenie van gemaakt;

plaatje op: http://www.svenh.demon.nl/bluetooth1.JPG

ik krijg het bij elk mp3tje die ik verzend over de bluetooth connectie, elke setting ben ik alleens bijlangs gelopen, maar dat had geen effect, ik heb een Sitecom bluetooth adapter overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 15:29 . Reden: plaatje te groot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 14:47
En wat zat er vandaag bij de post me 6230 met firmware 5.24. Das dan weer lekker. Nu alleen nog mijn MMC zien te ontvangen.

Waar gaat jullie voorkeur naar uit data kabel of bleutooth sticky???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

dennismaus schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:41:
En wat zat er vandaag bij de post me 6230 met firmware 5.24. Das dan weer lekker. Nu alleen nog mijn MMC zien te ontvangen.

Maak die keuze zelf maar, als je dat nog niet weet na het lezen van dit draadje.

Kabel is stukken sneller, bluetooth meer patser :D

[ Voor 7% gewijzigd door janklp op 31-01-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
Januszjes schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:53:
[...]

Maak die keuze zelf maar, als je dat nog niet weet na het lezen van dit draadje.

Kabel is stukken sneller, bluetooth meer patser :D
Had ik ook gedaan maar kon nog niet DE afweging maken maar door jouw antwoord word het een kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:55
dennismaus schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:38:
[...]

Had ik ook gedaan maar kon nog niet DE afweging maken maar door jouw antwoord word het een kabel.
Kabel .. zeker .. maar dan wel met zo'n mooie bureaulader, ik klik hem er altijd in. De Kabel is nu snel en je kan met de nieuwe nokia software je telefoon echt als mp3 speler gebruiken. Bluetooth werkt ook wel, maar is te langzaam en heeft z'n haperingen (af en toe een herstart nodig om te connecten enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:09
dennismaus schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:41:

Bluetooth en cardreader!

Niks sneller dan bluetooth voor kleine dingetjes aanpassen/instellen etc, niks sneller dan cardreader om in no time je 1GB mmc vol te stouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:13:
misschien is het alleens langs geweest, maar ik zit nog steeds met het volgende probleem kheb er even een screenie van gemaakt;

plaatje op: http://www.svenh.demon.nl/bluetooth1.JPG

ik krijg het bij elk mp3tje die ik verzend over de bluetooth connectie, elke setting ben ik alleens bijlangs gelopen, maar dat had geen effect, ik heb een Sitecom bluetooth adapter overigens.
Waarom in hemelsnaam SCHNAPPI????
Trouwens geen idee waar het fout gaat... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:03:
[...]

Waarom in hemelsnaam SCHNAPPI????
Trouwens geen idee waar het fout gaat... :9
hehe, dat was de enigste mp3 die ik in handbereik had (bureablad) maar goed hij stopt dus bij elke mp3 op 902.300 bytes, lijkt me eerder een limiet die ik eraf moet gooien ofzo...maar heb de hele telefoon en adapter al doorgespit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:10:
[...]

hehe, dat was de enigste mp3 die ik in handbereik had (bureablad) maar goed hij stopt dus bij elke mp3 op 902.300 bytes, lijkt me eerder een limiet die ik eraf moet gooien ofzo...maar heb de hele telefoon en adapter al doorgespit :S
Je kopieert hem ook in de gallerij naar muziekbestanden. Ik denk dat je hem naar de geuheugenkaart moet kopieren en dat er op je interne geheugen niet meer genoeg plek vrij is voor je mp3. Even je geheugenkaart hernamen en hem dan daar naar toe kopieren is denk ik de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:10:
[...]

En je weet zeker dat je hem naar de goede plek kopiëerd? Dus dat je ruimte hebt om die mp3 neer te zetten? Dus niet eerst naar telefoongeheugen wanneer hij op de geheugenkaart moet komen, aangezien je telefoon zelf maar max 6mb vrij heeft (en met een aantal foto's/mp3-ringtones gaat dat hard naar beneden). Wat gebeurd er als je gelijk nog een bestand er naartoe sleept? Stoppen ze dan allebei op ongeveer 450kb, of gaat hij dan verder?

edit:
grr, * phYzar moet niet weglopen tijdens het posten

[ Voor 6% gewijzigd door phYzar op 31-01-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phYzar schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:50:
[...]

Bluetooth en cardreader!

Niks sneller dan bluetooth voor kleine dingetjes aanpassen/instellen etc, niks sneller dan cardreader om in no time je 1GB mmc vol te stouwen :P
Inderdaad de juiste combo, daarbij komt dat je als je een andere phone gaat aanschaffen met bluetooth die ook kan besturen, anders moet je weer een nieuwe kabel kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:59:
[...]

Typisch een argument van Nokia zelf. Dat je een hoesje moet gebruiken. Ik heb er zelf ook last van. Ik moet minimaal om de 2 weken stof verwijderen en het begint me echt te iriteren. :(

Ik koop toch geen mooie telefoon kopen om deze vervolgens in een hoesje te stoppen? Staat ook nergens in de gebruiksaanwijzing dat er een hoesje om heen moet. Zelfs het orginele frontje sluit niet helemaal goed waardoor er altijd een soort van naad in zit om stof naar binnen te laten. En zelfs al zou die goed zitten dan nog komt er stof naar binnen.
Volgens mij heb ik het verholpen. Ik heb 2 laagjes plakband aan de binnenkant van mijn frontje geplakt (om de display heen) zodat je dat niet aan de buitenkant ziet. En heb na 4 dagen nog geen stofje te pakken. Hoop dat t zo blijft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 6230 met headset-mod. Nu wil ik misschien de sony EX71 oordopjes (ja dat zijn hele goeie, ze kosten wel 50 euri) gaan aanschaffen, en die dan op de 6230 zetten.

Maar heeft de Nokia wel een output-geluid dat EX71 oordopjes waardig is? Ik bedoel, ik wil geen dure oordopjes kopen en er daarna achterkomen dat de kwaliteit van het apparaat waarop ik ze aansluit gewoon bagger is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 21:33:
Ik heb de 6230 met headset-mod. Nu wil ik misschien de sony EX71 oordopjes (ja dat zijn hele goeie, ze kosten wel 50 euri) gaan aanschaffen, en die dan op de 6230 zetten.

Maar heeft de Nokia wel een output-geluid dat EX71 oordopjes waardig is? Ik bedoel, ik wil geen dure oordopjes kopen en er daarna achterkomen dat de kwaliteit van het apparaat waarop ik ze aansluit gewoon bagger is :o
Moet je even in het grote oordopjes draadje vragen, die weten er alles vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Tjaaa, en toen was ik vergeten om constant smsjes te deleten en zit ik er met zo'n 250 opgescheept... Ik heb al geprobeerd ze te deleten met nokia pc suite maar daar heeft hij geen zin in...

Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op maandag 31 januari 2005 @ 21:59:
Tjaaa, en toen was ik vergeten om constant smsjes te deleten en zit ik er met zo'n 250 opgescheept... Ik heb al geprobeerd ze te deleten met nokia pc suite maar daar heeft hij geen zin in...

Iemand ideeen?
Ja.

Ga naar menu -> berichten -> tekstberichten -> en dan heeeelemaal naar onder: berichten verwijd. :) veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Mensen,

Ik heb vandaag een tweedehands nokia 6230 gekocht en nu zit ik met een probleem. De verkoper weet niet meer wat de beveiligingscode is, althans, hij zegt dat het X is (een 4 cijferige code, maar volgens mij moeten ze altijd 5cijferig zijn maar ok), maar dat werkt dus niet. Ik heb het een aantal keren geprobeerd, maar heb niet echt meer zin om het nog te proberen totdat hij in de beveiliging schiet.

Hij is 100% legaal, ik heb de bon, heb me net ingeschreven op clubnokia. Wat zou ik kunnen doen? Vroeger kan ik me herinnneren dat die codes met logomanager te achterhalen waren, is dat nog steeds zo? Zo ja, welke versie heb ik dan nodig? En dan via infrarood ofzo? Ik kwam er bij de logomanagersite niet uit, er waren zoveel soorten programma's.

Ik heb nu de volgende codes geprobeerd (X, 00000, 0000, 12345). Je kan natuurlijk ook naar een nokiapunt gaan en de firrmware laten updaten (woon in rdam dus niet al te ver). Hoe gaat dat in zijn werk? Kan ik gewoon langsgaan en zeggen: hey kunnen jullie hem ff updaten, en dan doen ze het en dan heb ik weer een geresette code? Of moet je nog allerlei moeilijke dingen gaan vertellen en kost het bakken geld?

Alvast erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

........
|:( 8)7

ik denk dat excuses op zijn plek zijn.... LMFAO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

dat laatste gaat niet werken Rudy, want een pin is sim gebonden en die moet je er nu juist uithalen met een firmware update... succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Lt. Marx, het gaat niet om de pincode, die is staat inderdaad gewoon op mijn sim, maar om de TOESTELcode. Je kan je telefoon zo instellen dat hij bij een gewijzigde sim om deze code vraagt. Op deze manier kan je hem moeilijker jatten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Is er al iets bekend over een gratis MSN voor de nokia 6230? De gene die ik heb kunnen vinden werken niet op de 6230. ook eMSN (die zou moeten werken) werkt niet op mijn 6230!

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

vegterb schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:31:
Is er al iets bekend over een gratis MSN voor de nokia 6230? De gene die ik heb kunnen vinden werken niet op de 6230. ook eMSN (die zou moeten werken) werkt niet op mijn 6230!
Heb je hier al gekeken? :
Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deefdeef
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 23:33
deefdeef schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:54:
Hoe krijg je het volume van mijn mp3-ringtone zachter? Ik heb t idee dat de instelling voor beltoonvolume geen invloed heeft als je mp3 gebruikt als ringtone.

Ik dacht dat deze vraag al eens gesteld was, maar kan m zo snel niet vinden in dit deel of vorige delen.
Weet iemand hier het antwoord op? Alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:58

K-Jay

Klaas Jan

deefdeef schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:06:
[...]

Weet iemand hier het antwoord op? Alsjeblieft.
Volgens mij kan dat niet, mp3 ringtones klinken bij mij ook knijterhard. De enige oplossing lijkt mij het volume van je mp3 op de computer te normalizen.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phYzar schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:20:
[...]

En je weet zeker dat je hem naar de goede plek kopiëerd? Dus dat je ruimte hebt om die mp3 neer te zetten? Dus niet eerst naar telefoongeheugen wanneer hij op de geheugenkaart moet komen, aangezien je telefoon zelf maar max 6mb vrij heeft (en met een aantal foto's/mp3-ringtones gaat dat hard naar beneden). Wat gebeurd er als je gelijk nog een bestand er naartoe sleept? Stoppen ze dan allebei op ongeveer 450kb, of gaat hij dan verder?

edit:

grr, * phYzar moet niet weglopen tijdens het posten
Dank je, ik ga het metteen thuis even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
Jeeh, na 3 weken heb ik 'm gisteren weer opgehaald bij de Nokia store! Een gloednieuwe met 5.24 erop!

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me vertellen hoe ik makkelijk die achtercover eraf krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:02:
Ga eens wat pagina's van dit topic doorlezen (en begin achteraan), het is pas nog voorbijgekomen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:02:
Beetje trekken en hij komt vanzelf los....

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej mensen

ik ben verplan van het weekend op de computerbeurs eeen bluetooth dongle te kopen zodat ik me 6230 met me pc verbonden kan maken .
Wat is een goed merk.
en welke werken zeker met de 6230 .

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:32:
heej mensen

ik ben verplan van het weekend op de computerbeurs eeen bluetooth dongle te kopen zodat ik me 6230 met me pc verbonden kan maken .
Wat is een goed merk.
en welke werken zeker met de 6230 .

bedankt
Zie sp, staan er wel wat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
Zie hieronder.

[ Voor 167% gewijzigd door Kuip op 01-02-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
K-Jay schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:08:
[...]

Volgens mij kan dat niet, mp3 ringtones klinken bij mij ook knijterhard. De enige oplossing lijkt mij het volume van je mp3 op de computer te normalizen.
Idd, ik gebruik Nero Wave-editor om het volume 4 tot 8 dB lager te zetten. Werkt prima. Openen en opslaan direct als mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb op dit moment nog niks om m met mn pc te verbinden..maar had dus even plaatje online gezet...via xhtml browser gedownload...etc

maar nu wilde ik dus even een aac bestandje ook op die manier erop zetten..maar dat wil hij niet..komt dat door de bestandsgrootte ervan??

het is inmiddels gelukt met een bestandje van rond 0,5mb..wat is de limiet ongeveer?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke bluetooth adapter word het meest gebruik hoe zit het met prijs kwaliteit verhouding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:38:
welke bluetooth adapter word het meest gebruik hoe zit het met prijs kwaliteit verhouding ?
Zelf ben ik zeer tevreden over de Bluetooth dongle van MSI.

pricewatch: MSI BlueTooth Dongle USB

Afbeeldingslocatie: http://laptop.com.ua/shop/images/products/459_865_full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Ik trap er alweer in! Even wat uitleg...

Bij mijn 6230 met fw 5.24 een sitecome cn500 bt usb dongle aangeschaft. Van de sitecome site de 1.4.2.11 drivers gedownload, geinstalleerd, dongle aangesloten, juiste drivers aan de drivers toevoegen (dus niet die default windows sp2 dingen). Tot zover alles goed, mooi blauw bt logootje onder in de balk.

Nu oxygen phone manager 2.6 installeren, phone pairen, nogsteeds alles goed, via connection wizard mijn phone toegevoeg. OPM opstarten en hij ziet hem, batterij en ontvangst status matcht goed met wat ik op mijn foon zie. Maar als ik op SMS manager - inbox klikt, ziet opm niks, dus ik klik op het read from phone icoontje... en nog ziet hij niks, maar op mijn foon staat toch... ook niks! OPM wist gewoon al mijn smjes... mooie boel is dat!

Waar ging dit mis? Of is dit een bekend fenomeen? Of toch maar bij nokia phonesuite 6.41 blijven? Niet dat ik dat aan de praat kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
mca2 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 00:18:

Bij mijn 6230 met fw 5.24 een sitecome cn500 bt usb dongle aangeschaft. Van de sitecome site de 1.4.2.11 drivers gedownload, geinstalleerd, dongle aangesloten, juiste drivers aan de drivers toevoegen (dus niet die default windows sp2 dingen). Tot zover alles goed, mooi blauw bt logootje onder in de balk.

Nu oxygen phone manager 2.6 installeren, phone pairen, nogsteeds alles goed, via connection wizard mijn phone toegevoeg. OPM opstarten en hij ziet hem, batterij en ontvangst status matcht goed met wat ik op mijn foon zie. Maar als ik op SMS manager - inbox klikt, ziet opm niks, dus ik klik op het read from phone icoontje... en nog ziet hij niks, maar op mijn foon staat toch... ook niks! OPM wist gewoon al mijn smjes... mooie boel is dat!

Waar ging dit mis? Of is dit een bekend fenomeen? Of toch maar bij nokia phonesuite 6.41 blijven? Niet dat ik dat aan de praat kreeg...
Whehehe.. dit had ik laatst ook.. Toevallig een niet zo geheel legale versie? Ik heb op het forum van oxygen die vraag nl. gesteld en de maker van het programma beweerde dat het kwam door de "pirated version" die ik had (vriend van me heeft het officieel en ik wou proberen of het nu ook goed met een DKU2 kabel werkte). Achteraf stom natuurlijk omdat ik ook gewoon de trial versie had kunnen downloaden..
Had je ook iets in je kalendar staan? Zo ja, kans dat dat er ook uit is (bij mij iig wel).

Het boeide me verder niet dat ik dat kwijt was, er stond toch bijna niks in, maar het ging mij om het feit dat een maker van een programma zich het recht toe eigent om gegevens van mij op mijn telefoon te verwijderen.

[ Voor 7% gewijzigd door FlipFluitketel op 02-02-2005 09:34 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
mca2 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 00:18:

Heb je al eens geprobeerd wat er gebeurt als je in bijvoorbeeld de SMS-Manager de knop 'Read From Phone' aanklikt?? Overigens kan dat ook in de root van je structuur (als je op je foon zelf staat) maar dáár is-ie wel ff mee bezig... OPM wil éérst dat er gelezen wordt en dán pas dat je dingen gaat aanpassen enzow....
FlipFluitketel schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 09:33:
[...]

Whehehe.. dit had ik laatst ook.. Toevallig een niet zo geheel legale versie?

[...]
vreemd dat het dáár nu ineens iets mee te maken zou hebben. Ja, als je het aan de support-staff van Oxygenn voorlegt heeft het er allicht alles mee te maken, want die zullen nooit toegeven dat een illegaal verkregen versie perfect werkt... Overigens kun je bij de gratis trial versie helaas niet álle features proberen. Hierdoor heb ik ook tijdelijk een illegale versie gebruikt die perfect heeft gewerkt. Inmiddels heb ik een license; de software beviel en bevalt me nog steeds uitstekend.
K-Jay schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:08:
[...]

Ik kan mijn MP3-ringtone(s) wel gewoon via de telefoon zachter laten klinken... Gewoon met de instelling voor het volume van de beltoon. Ik heb FW4.44. Misschien scheelt het per MP3-file ofzo :?

[ Voor 71% gewijzigd door csteelooper op 02-02-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej ik heb nog een vraagje over BT .
ik denk dat ik deze toch maar gewoon in de winkel in de buurt ga kopen ipv beurs ivm garantie mogelijkheden ik heb gelezen dat de mycom dongle goed werkt.
dus voor 25 euro denk ik dat ik die ga halen of jullie moeten suggesties hebben ?

maar nu is het mogelijk met de software van nokia ook de mappen die std. in je geen sms staan zoals de map afbeeldingen te verwijderen ...

ik zet toch al me afbeeldingen op de mmc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
Net komt de postbode aanwaaien op me werk. Ik denk jeetje wat een enorme door zeg. En wat zat er in een 1gb MMC tje van traxdata en hop in de telefoon met dat gekke ding. En hij werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1gb dat is wel vet veel wat doe je er allemaal mee ..

btw hoe duur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennismaus schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:12:
Net komt de postbode aanwaaien op me werk. Ik denk jeetje wat een enorme door zeg. En wat zat er in een 1gb MMC tje van traxdata en hop in de telefoon met dat gekke ding. En hij werkt prima.
Dat dacht ik laatst dus ook toen ik het kaartje ontving. Wat een mega doos voor zo'n klein kaartje :)

Werkt iig ook prima hier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:20:
1gb dat is wel vet veel wat doe je er allemaal mee ..

btw hoe duur ?
Veel live sets erop gaan zetten. Om het te gaan gebruiken als MP3 speler. En wat ie koste in totaal met rembours kosten erbij € 80,12. Niet wereld schockend zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik heb vandaag voor mijn geheugenprobleem een nieuwe telefoon gekregen. Nu kijken hoe ik met Oxygen phonemanager mijn backup terug krijg op mijn nieuwe telefoon.

Heb wel meteen eentje met firmware 5.24 (fabrikage datum 25-11-04).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Vandaag ook 5.24 erop laten zetten. Was zo gebeurd in 20 min! Echt topservice.

(petit telecom in Nuth, aanrader als je daar in de buurt woont)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtyShock
  • Laatst online: 05-09 13:45
Ik heb nu een poosje m'n 6230 (v 5.24 firmware) mèt 1GB Traxdata kaartje (inderdaad aangeleverd in een enorme doos met zeer veel opvulling). Hij bevalt prima qua features alleen de stand-by tijd is niet fantastisch. Nu zit ik overdag in een pand waar de mobiele bereikbaarheid niet heel fantastisch is, maar na twee dagen stand-by (zonder bellen, twee sms'jes en géén gebruik van muziek) is de batterij toch echt wel leeg. Infrarood en bluetooth staat ook allemaal uit.

M'n vijf jaar oude 8210 (met dus ook een vijf jaar oude batterij) hield het twee keer zo lang uit. Beetje een tegenvaller toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:58

K-Jay

Klaas Jan

csteelooper schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:05:
[...]

Ik kan mijn MP3-ringtone(s) wel gewoon via de telefoon zachter laten klinken... Gewoon met de instelling voor het volume van de beltoon. Ik heb FW4.44. Misschien scheelt het per MP3-file ofzo :?
Ik denk dat het komt omdat ik mijn beltoonvolume op oplopend heb staan, en niet op een vaste waarde.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arty_Shock schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:22:
Ik heb nu een poosje m'n 6230 (v 5.24 firmware) mèt 1GB Traxdata kaartje (inderdaad aangeleverd in een enorme doos met zeer veel opvulling). Hij bevalt prima qua features alleen de stand-by tijd is niet fantastisch. Nu zit ik overdag in een pand waar de mobiele bereikbaarheid niet heel fantastisch is, maar na twee dagen stand-by (zonder bellen, twee sms'jes en géén gebruik van muziek) is de batterij toch echt wel leeg. Infrarood en bluetooth staat ook allemaal uit.

M'n vijf jaar oude 8210 (met dus ook een vijf jaar oude batterij) hield het twee keer zo lang uit. Beetje een tegenvaller toch...
Volgens mij is een tijdje geleden langsgekomen in dit topic dat dat zou liggen aan verkeerde (slechte) onderdelen in de foon. ff terug bladeren in het topic en anders gewoon terug naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B) B) B)

Zo hé. Even een paar maandjes weggeweest. Nu "even" in drie dagen tijd deel 11, 12 én 13 doorgenomen.
Alles gelezen en bijna al mijn vragen zijn al beantwoord.

Mijn grootste bron van irritatie is dat ik geen email kan versturen met de ingebakken emailclient. Het ontvangen (sms waarschuwing) en binnenhalen gaat wel feilloos (met dank aan de instellingen van "In the aire" _/-\o_ )
Als ik via Orange world GPRS verbinding maak, dan kan ik wel een emailtje maken, maar direct vanuit de mailclient kan ik ze met geen mogelijkheid versturen. De telefoon maakt wel verbinding maar meldt vervolgens "0 van 1 berichten verstuurd".
Ik wil dit gewoon aan de praat hebben met mijn orange email adres (of is dit soms niet mogelijk?) Er zijn meer mensen met Orange hier, wie gebruikt nu wel zijn/haar orange email adres?

Mijn andere vraag is meer "naar de bekende weg vragen", maar is het mogelijk om de starttoon te wijzigen? In het menu kan 'ie alleen maar "aan" of "uit". Ik wil daar graag de Intel-tune hebben. Als de de achterkant eraf haalt (steeds makkelijker ;) ) zie je "naast het MMC slot een paar contactpunten zitten, is dit ook voor software aanpassingen? En zo ja, kan de gebruiker hier dan ook iets mee?

Ik zal vanaf nu weer braaf elke dag kijken (en indien mogelijk nog helpen ook)
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
csteelooper schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:05:
Heb je al eens geprobeerd wat er gebeurt als je in bijvoorbeeld de SMS-Manager de knop 'Read From Phone' aanklikt?? Overigens kan dat ook in de root van je structuur (als je op je foon zelf staat) maar dáár is-ie wel ff mee bezig... OPM wil éérst dat er gelezen wordt en dán pas dat je dingen gaat aanpassen enzow....
Ja, dat deed ik dus, read from phone, en daarna was alles foetsie. Beetje jammer ja, was nieuw dus stond nog niet zo veel op maar toch. En ja, het was niet de officiele versie... weer wat geleerd.

Ik heb inmiddels bt en nokia pm aan de praat. En aangezien ik me toch beperk tot wat mp3 en plaatjes overpompen is dat best ok.

Iets anders, het lijkt of er een lichte echo in de foon zit. Ik hoor mezelf dus lijkt het. Het klinkt alsof ik door een pijp praat. Lastig te verwoorden misschien maar meer mensen hier last van? Of gewoon terug en een nieuwe vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

Hoe worden de mp3's gesorteerd?
niet op filename!
id3 tag?

ik heb een aantal live sets op mijn phone staan, die ik in stukjes heb geknipt. als ik ze in de gallery bekijk allemaal netjes in volgorde
ga ik naar mijn musicplayer is heel de volgorde f*ucked up.
iemand weet hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je zelf door je gsm hoort licht dat meestal aan degene aan de andere kant van de lijn zijn luidspreker staat de hard..
zodat het geluid door de mic. weer jou kant op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echo kan ook aan je bereik liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 12:50
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:33:Mijn grootste bron van irritatie is dat ik geen email kan versturen met de ingebakken emailclient. Het ontvangen (sms waarschuwing) en binnenhalen gaat wel feilloos (met dank aan de instellingen van "In the aire" _/-\o_ )
Als ik via Orange world GPRS verbinding maak, dan kan ik wel een emailtje maken, maar direct vanuit de mailclient kan ik ze met geen mogelijkheid versturen. De telefoon maakt wel verbinding maar meldt vervolgens "0 van 1 berichten verstuurd".
Ik wil dit gewoon aan de praat hebben met mijn orange email adres (of is dit soms niet mogelijk?) Er zijn meer mensen met Orange hier, wie gebruikt nu wel zijn/haar orange email adres?
Ik vermoed dat er dan toch iets mis is met de instellingen van je mail client. Vraagje zit je op firmware 5.24?
Zo nee. Haal eerst een mailtje op. Verbreek dan de verbinding NIET. En probeer dan te versturen.
(Dit kan met 5.24 niet want die verbreekt de verbinding en zet hem dan om in verzend/ontvang instellingen en omgekeerd) Ik had het zelfde problee alleen dan omgekeerd.
En toch denk ik dat het waarschijnlijk ergens anders aan ligt.
Controlleer de instelling van de SMPT eens of je bijvoorbeeld SMTP-Verificatie moet gebruiken (En instelliningen goed?) Of misschien met je voor deze SMTP de Beveiligde aanmelding wel aan zetten?

Suc6 iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
K-Jay schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:25:
[...]

Ik denk dat het komt omdat ik mijn beltoonvolume op oplopend heb staan, en niet op een vaste waarde.
Dát zou idd kunnen... Ik heb hem nu op Bellen en dan Niveau 4 staan... Als je gewoon 'Bellen' met een vast niveau gebruikt, kun je gewoon je volume aanpassen...
mca2 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:23:
[...]

Ja, dat deed ik dus, read from phone, en daarna was alles foetsie. Beetje jammer ja, was nieuw dus stond nog niet zo veel op maar toch. En ja, het was niet de officiele versie... weer wat geleerd.

Ik heb inmiddels bt en nokia pm aan de praat. En aangezien ik me toch beperk tot wat mp3 en plaatjes overpompen is dat best ok.
Hmz... vreemd dat OPM bijj jou je spul van je foon af pleurde... En je weet héél zeker dat je niet per ongeluk het knopje naast 'read from phone' hebt gebruikt :?... Ok, kan gebeuren... Als het je nu dan toch met de Nokia software lukt, is dat toch ook goed?
Iets anders, het lijkt of er een lichte echo in de foon zit. Ik hoor mezelf dus lijkt het. Het klinkt alsof ik door een pijp praat. Lastig te verwoorden misschien maar meer mensen hier last van? Of gewoon terug en een nieuwe vragen?
Ik heb dit in het begin gemerkt; nu let ik er eerlijk gezegd niet meer op... Als het je echt irriteert, kun je wel een nieuwe vragen, maar wat mij betreft is dit niet ernstig genoeg daarvoor (en je moet weten dat ik me nogal snel irriteer aan vreemde geluiden :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben mensen van jullie al eens gehad dat je BT dongle defect is en terug moest naar de winkel
ik wil er nl. 1 gaan kopen maar als ik die op de beurs koop zit ik met problemen met garantie anders ga ik hem zo lekker in de winkel kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoihoihoi

Email is nu (eindelijk) gelukt. :)
Ik heb een tijdje met de Orange helpdesk aan de telefoon gezeten en als laatste optie gaf hij aan dat er wel eens problemen ontstaan met de smtp server. Omdat niet alle servers (bv Hotmail) een mobiele aanbieder accepteren heeft orange ook het smtp domein "euronet" beschikbaar. Dit staat nergens op hun site :?

Hieronder staan de instellingen waarmee ik met het orange email adres kan mailen.
(Layout door "In-the-aire" _/-\o_ )

Menu -> Berichten -> Berichtinstellingen -> E-Mailinstellingen -> Actieve e-mailinstellingen

Kies een leeg profiel en activeer dit
Ga naar Bewerk actieve e-mailinstellingen
Mailboxnaam: Hoe je m wilt noemen
E-mailadres: telefoonnummer of alias @orange.nl
Mijn mailnaam: telefoonnummer of alias
Uitgaande SMTP-server: smtp.euronet.nl
Type inkomende server: POP3
Inkomende (POP3) server: pop.orange.nl
POP3-gebruikersnaam: telefoonnummer óf alias
POP3-wachtwoord: Het orange wachtwoord maar dan in HOOFDLETTERS

Klik op overige instellingen
Ondertekening bijvoegen: Mag je zelf weten
SMTP-verificatie gebruiken: Nee
SMTP-gebruikersnaam: -leeg-
SMTP-wachtwoord: -leeg-
Uitgaande (SMTP) poort: 25
Inkomende (POP3) poort: 110
Antwoordadres: gelijk aan eigen email adres
Beveiligde aanmelding: Uit
E-mails ophalen: 30

Klik op SMTP-verbindingsinstellingen
Proxy's: uitschakelen
Gegevensdrager: GPRS

Klik op Instellingen drager
GPRS-toegangspunt: internet (het woord inypen ja :P )
Verificatietype: Normaal
Login-type: Automatisch
Gebruikersnaam: -geen-
Password: -geen-

Klik 2x op terug, en selecteer vervolgens: POP3-verbindingsinstellingen
Proxy's: uitschakelen
Gegevensdrager: GPRS

Klik op Instellingen drager
GPRS-toegangspunt: internet (het woord inypen ja :P )
Verificatietype: Normaal
Login-type: Automatisch
Gebruikersnaam: -geen-
Password: -geen-

Klik vervolgens 4x op terug, tot je in het scherm E-mailinstellingen bent

Ga naar Actieve E-mailinstellingen en activeer het account wat je net aangemaakt hebt.

Vergeet niet om je telefoon even uit en aan te doen.

O ja, ik werk nog met versie 3.15, maar binnenkort verwacht ik ook de 21e eeuw binnen te stappen met FW 5.24 :)

Nu alleen nog kijken of het mogelijk is om de starttoon aan te passen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:59:
hebben mensen van jullie al eens gehad dat je BT dongle defect is en terug moest naar de winkel
ik wil er nl. 1 gaan kopen maar als ik die op de beurs koop zit ik met problemen met garantie anders ga ik hem zo lekker in de winkel kopen..
Mijn dongle is niet defect (hoop ik) maar werken doet het van geen kant met de ruksoftware van NOkia. Soms valt spontaan de verbinding met de suite weg, terwijl de computer zegt dat hij verbindng heeft. De suite loopt sowieso vaak vast. Helemaal als ik even een SMS via de PC wil versturen. Het gaat allemaal goed zegt ie, maar de software loopt vast, en de SMS is nooit verzonden... :(

Ik zou voor een kabeltje gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

cky schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:38:
Hoe worden de mp3's gesorteerd?
niet op filename!
id3 tag?

ik heb een aantal live sets op mijn phone staan, die ik in stukjes heb geknipt. als ik ze in de gallery bekijk allemaal netjes in volgorde
ga ik naar mijn musicplayer is heel de volgorde f*ucked up.
iemand weet hoe dit kan?
Waarschijnlijk heb je ze op datum o.i.d. gesorteerd... via het menu Opties in de Galerij kun je voor de optie Sorteren kiezen en ze op bestandsnaam laten sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een usb bluetooth usb dongle gekocht..
maar daar voor moest ik software instaleren.. :(
bestaater een bluetooth dongle die door XP auto gedecteerd word ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze heb ik maar voor me zelf aangeschaft.

Afbeeldingslocatie: http://img218.exs.cx/img218/2007/foto0000ms.jpg

btw ik kan nokia pc swuit niet instalern.. bij 90% slaat die er uit en krijg ik melding van heefd het setup niet kunne voltooien .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen, ik ben nieuw hier, dus vergeef het me als deze vraag al beantwoord is. Ik heb de nodige delen vh 6230 topic doorgelezen, maar ben dit punt nergens tegengekomen.

Al vanaf dat ik mijn 6230 heb, zit ik met het volgende probleem. Telkens wanneer ik een filmpje wil draaien vanaf mijn mmc loopt het filmpje vast na 2m10sec. Het geluid loopt wel door. Dit is heel irritant, want hier heb ik natuurlijk geen mmc voor...

Enkele specs:

Nokia 6230 met firmware 4.28
MMC 256MB van Extrememory.

Weten jullie hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

ehm waar kan je zien wel firmware je hebt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Movinghead schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:14:
ehm waar kan je zien wel firmware je hebt ??
Wat een vraag zeg..... echt al 1000x langsgekomen.... ('search??")

(*#0000#)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:39:
Als je je zelf door je gsm hoort licht dat meestal aan degene aan de andere kant van de lijn zijn luidspreker staat de hard..
zodat het geluid door de mic. weer jou kant op komt.
Lijkt me onwaarschijnlijk, het lijkt mij alle gesprekken te gebeuren, ook naar vaste 'normale' telefoons. Alhoewel, het is niet zo storend dat ik het altijd opmerk. Ik zal er eens beter op letten.
Volledig bereik hier, althans volgens mijn telefoon.
csteelooper schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:35:
Ik heb dit in het begin gemerkt; nu let ik er eerlijk gezegd niet meer op... Als het je echt irriteert, kun je wel een nieuwe vragen, maar wat mij betreft is dit niet ernstig genoeg daarvoor (en je moet weten dat ik me nogal snel irriteer aan vreemde geluiden :X)
Het is niet mega irritant inderdaad, zoals ik hierboven zeg; het valt niet enorm op. Hoop alleen niet dat er erger wordt.
Hmz... vreemd dat OPM bijj jou je spul van je foon af pleurde... En je weet héél zeker dat je niet per ongeluk het knopje naast 'read from phone' hebt gebruikt :?... Ok, kan gebeuren... Als het je nu dan toch met de Nokia software lukt, is dat toch ook goed?
Nee, het was zeker weten het read from phone knopje. Sterker nog, de dag ervoor deed ik back up all, en daarna was ook alles weg. Wel raar dattie wel netjes mijn nummers opsloeg.
Maar, nokia software gaat aardig tot nu toe dus blijf ik daar maar even bij.

[ Voor 41% gewijzigd door mca2 op 03-02-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plaatje zegt meer als 1000 woorden
Afbeeldingslocatie: http://img201.exs.cx/img201/600/naamloos4vo.jpg

als jullie maar voor een oplossing komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Probleem: ik kan met nokia connection manager de telefoon niet verifiëren.
Ik vind de telefoon wel, voer ik wachtwoord in op de pc en daarna op de telefoon.
Telefoon gaat akkoord, maar de pc blijft maar wachten en krijg na 1 min melding (kan de telefoon niet verifiëren).

Ik heb een Bluetooth dongle van MSI
Nokia 6230
Nokia PC Suite 641
Drivers MSI dongle 1.3, met 1.4 lukt al helemaal niks

Wonder 2x reboot en hij pakt hem toch vage boeol

[ Voor 7% gewijzigd door NightForce op 03-02-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Laatst online: 12:58
Hallo,

ik heb sinds oktober deze foon, en wat ik in december had, was dat ie vastgelopen was, dan bleef het scherm hangen op de tijd screensaver, en kom ik em niet meer uitzetten, dus gewoon batterij euit halen en weer er terug in.

Hierna deed mn telefoon helemaal nix meer, met de aanknop wou die niet meer aan, en reageerde ook neit als ik hem op de adapter aansluitte.

Toen heb ik em een nacht in de adapter gelaten, en toen ik het toch weer probeerde om hem aan te zetten deed hij het weer meteen, zonder problemen.

Nu had ik gister hetzelfde probleem. Sochtends zag ik dat ie weer tijden de tijdscreensaver vast gelopen was, en kon ik alleen de batterij er weer uit halen.
Nu heb ik hem ook weer aan de oplader hangen, maar deze ochtend deed hij nog niets.

Nu baal ik hier wel erg van, zeker omdat het al de 2e keer is.

Iemand die dit ook al meegemaakt heeft? en valt dit onder garantie of verzekering (ik heb geen verzekering afgesloten namelijk.)

Iemand een idee? Als die het eerdaags weer gaat doen laat ik em wel flashen naar de nieuwste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
ÜberWicked schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:30:
Hallo,

ik heb sinds oktober deze foon, en wat ik in december had, was dat ie vastgelopen was, dan bleef het scherm hangen op de tijd screensaver, en kom ik em niet meer uitzetten, dus gewoon batterij euit halen en weer er terug in.

Hierna deed mn telefoon helemaal nix meer, met de aanknop wou die niet meer aan, en reageerde ook neit als ik hem op de adapter aansluitte.

Toen heb ik em een nacht in de adapter gelaten, en toen ik het toch weer probeerde om hem aan te zetten deed hij het weer meteen, zonder problemen.

Nu had ik gister hetzelfde probleem. Sochtends zag ik dat ie weer tijden de tijdscreensaver vast gelopen was, en kon ik alleen de batterij er weer uit halen.
Nu heb ik hem ook weer aan de oplader hangen, maar deze ochtend deed hij nog niets.

Nu baal ik hier wel erg van, zeker omdat het al de 2e keer is.

Iemand die dit ook al meegemaakt heeft? en valt dit onder garantie of verzekering (ik heb geen verzekering afgesloten namelijk.)

Iemand een idee? Als die het eerdaags weer gaat doen laat ik em wel flashen naar de nieuwste firmware.
Dit probleem is in een van de eerdere topics inderdaad een aantal malen voorgekomen bij diverse mensen. Voor zover ik me kan herinneren was de oplossing toen een nieuwe firmware, maar dit was toen de toestellen nog 3.15 (of zoiets) hadden. Kijk dus even welke firmware je hebt, dit valt sowieso onder garantie. Verzekering heeft hier niets mee te maken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb net even gekeken en zag dat ik V.04.28 als firmware gebruik.. Nu zag ik in dit topic een nieuwe versie voorbij komen, is het de moeite waard om dit te flashen? Iemand mischien enig idee wat er veranderd is?

Trouwens om nokia te flashen MOET je toch naar een nokia centre gaan?

edit: Excuses, lees het al in de start post.. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een subtiel schopje, weet iemand van jullie misschien een antwoord op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:31:
Even een subtiel schopje, weet iemand van jullie misschien een antwoord op mijn vraag?
Miscchien een firmware update die het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Laatst online: 12:58
FlipFluitketel schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:06:
[...]

Dit probleem is in een van de eerdere topics inderdaad een aantal malen voorgekomen bij diverse mensen. Voor zover ik me kan herinneren was de oplossing toen een nieuwe firmware, maar dit was toen de toestellen nog 3.15 (of zoiets) hadden. Kijk dus even welke firmware je hebt, dit valt sowieso onder garantie. Verzekering heeft hier niets mee te maken lijkt me.
Tnx voor de reply,

ik heb versie 4.40 uit mn hoofd (kan et nu niet controleren ..)

maar kzal toch ff zorgen dat ie geupdate word.. nu maar hopen dat ie het nog gaat doen, want als ik em op moet sturen heb ik geen zin om em een paar weken te moeten misse, maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand die ooit de zelfde foutmelding als mij hebben gehad ivm de installatie van pc suite ..

ik draai op

xp sp2
pc suite 5.8 6.1 6.4 in NL en EN geprobeerd allebei op het zelfde moment stoppen ze ermee met zelfde melding (zie plaatje hier boven )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Zojuist de 1GB MMC van TraxData binnengekregen. Ik doe hem in m'n telefoon, ik kon erop komen enzo, hij gaf wel aan dat de kaart 160MB was.
Maar ik kon er niks op zetten (via datakabel via de pc), dus via m'n telefoon de kaart geformateert. Nu kom ik die kaart niet op, de telefoon zegt dattie geformateert moet worden (elke keer dus), en de Windows verkenner geeft 'The operation could not be completed', en dat blijft meteen terugkomen na OK te hebben geklikt.

Hoe krijg ik hem wel werkend? Ik heb (nog) geen cardreader. Kan ik hem op de een of andere manier in Windows formateren ofzo?
Ik heb trouwens Firmware 4.44.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
Aikon:

Ik heb dezelfde kaart en die werkt prima het enige verschil is dat ik firmware 5.24 erin heb zitten. Lijkt me verstandig om dat te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Ja was ik idd van plan, maar dat zal dan maandag kunnen op z'n vroegst :)

Ik ga zo ff langs bij een maat met een N-gay, misschien kan die hem wel formateren.

[ Voor 40% gewijzigd door Aikon op 04-02-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de headset-mod gedaan, maar dan op mijn eigen manier:

Afbeeldingslocatie: http://img183.exs.cx/img183/876/mod44tt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img183.exs.cx/img183/6094/mod38ln.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img185.exs.cx/img185/1657/mod21yp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img162.exs.cx/img162/9959/mod10bu.jpg

Hoe heb ik het gedaan:
-de nokia oordopjes afgeknipt (zodat er nog voldoende draad overblijft voor de plug);
-het draadje strippen, je ziet nu een rode en koperen, en een groene en een koperen;
-niet vergeten het plastic omhulsel van de plug eerst op het draad te zetten;
-2 koperen draadjes (dat zijn de min-draden) aan elkaar gedraaid;
-de koperen draadjes (die nu aan elkaar vast zitten) op de "sleeve" gesoldeerd;
-de rode (=rechts plus) op de "ring" gesoldeerd;
-de groene (-links plus) op het overgebleven contact gesoldeerd;
-plastic omhulseltje er weer opdraaien;
-met een lijmpistool ff wat lijm in het gaatje waar de draadjes uitkomen schieten, zo kunnen de draadjes niet losgewrikt worden.

KLAAR

de 3.5 stereo plug (kijk niet naar het linker uiteinde; de aansluitingen zijn hetzelfde voor zowel het mannetje en het vrouwtje):
Afbeeldingslocatie: http://img217.exs.cx/img217/3597/jack6ls.gif
ring=rechts=rood (op de tekening blauw);
tip=links=groen (op de tekening rood);
sleeve=mindraad=koper (op de tekening zwart).

Misschien is het niet echt goed bestand tegen draadbreuk, maar ik ga er gewoon voorzichtig mee om dus ik zal er niet zo gauw last van krijgen. Wees niet bang dat de verschillende draadjes elkaar raken, want ze zijn geïsoleerd (dat is die rode/groene verf). Let er wel op dat als je ze soldeert, dat ze op het gesoldeerde stuk niet geïsoleerd zijn. Dus soldeer gewoon netjes het uiterste uiteinde ( :) ) aan de plug, zo kan er weinig misgaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nu de binnenkant van het vrouwtje hoe is die gesoldeerd ?

tekening ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:24:
en nu de binnenkant van het vrouwtje hoe is die gesoldeerd ?

tekening ????
Die is zo gesoldeerd. Zoals ie het zegd want je gebruikt het vrouwtje alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over opnemnen..kan ik niet instellen dat je met de grote knop kan opnemen ipv alleen de groene??...druk nu altijd de luidspreker aan..

(en dan niet de optie dat je met elke knop kan opnemen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Aikon schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:27:
Ik ga zo ff langs bij een maat met een N-gay, misschien kan die hem wel formateren.
Dat is gelukt. Duurde erg lang, maar mijn telefoon ziet hem nu (wel als 160MB) en via PC Suite kan ik er mp3's opzetten. Maar via de verkenner kan ik er niet op schrijven. Waar zou dat aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
Aikon schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:09:
[...]

Dat is gelukt. Duurde erg lang, maar mijn telefoon ziet hem nu (wel als 160MB) en via PC Suite kan ik er mp3's opzetten. Maar via de verkenner kan ik er niet op schrijven. Waar zou dat aan kunnen liggen?
Heb je via je telefoon je kaart een naam gegeven? Dat wil nog al eens schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:56:
plaatje zegt meer als 1000 woorden
[afbeelding]

als jullie maar voor een oplossing komen
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb heel veel dingen opnieuw geinstalleerd, maar niks helpt. Verschillende sites zeggen wat over xml iets, maar dat helpt ook niks.

Als "oplossing" gebruik ik maar oxygen, maar daar verlies ik soms al men smsjes uit de telefoon, dus als er een oplossing is voor het probleem, hoor ik het graag

ik heb ook winxp met sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:38:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb heel veel dingen opnieuw geinstalleerd, maar niks helpt. Verschillende sites zeggen wat over xml iets, maar dat helpt ook niks.

Als "oplossing" gebruik ik maar oxygen, maar daar verlies ik soms al men smsjes uit de telefoon, dus als er een oplossing is voor het probleem, hoor ik het graag

ik heb ook winxp met sp2.
Dat van die smsjes was toch om wille van de pirated versies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennismaus schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:40:
[...]

Dat van die smsjes was toch om wille van de pirated versies??
Volgens mij was het bij de laatste demoversie, maar zekerweten doe ik het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil niet het risico lopen al me smsjes te verliezen ...
dus oplossing voor pc suite ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Ik ben vandaag bij KPN geweest om te kijken of zij m'n firmware konden upgraden (heb nu 3.15 oid) . Die meneer daar wist me te vertellen dat ze net een nieuwe firmware binnen hadden gekregen maar dat die ook alweer was afgekeurd wegen fouten. Hij kon me helaas niet vertellen welke firmware versie het was en wat van fouten dat waren.

Daarom heb ik m'n mobiel maar weer meegenomen en ze gaan me bellen zodra ze een nieuwe firmware krijgen die wel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
Na veel gezeik en geruil heb ik volgens mij nog geen zwarte :(

Ik wilde een zwarte bij het afsluiten van mijn abbonnement. Kreeg tijdelijk een andere kleur mee. Frontje zou ik later krijgen. Heb nu een ander frontje, daarbij twijfelde ik al of het echt zwart is, want het is gewoon niet echt zwart.

Klopt dat?

Nu nog de keypad, had die niet nieuw gekregen, had nog een zilveren. Dus mn vriendin komt met dat ding thuis, is het een grijze |:(
Heb veel foto's opgezocht en op de foto's is het toch echt zwart, klopt dat?

Of ben ik nu kleurenblind. Zal zo wat pics posten.

edit:
Misschien kunnen jullie aan deze fotos zien of de kleur van het frontje en van de keypad juist zjin voor een zwarte versie. (Let ook eens op "purple fringing" waar de Canon A95 om bekend staat :|)

Afbeeldingslocatie: http://img205.exs.cx/img205/4984/img07657lo.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img205.exs.cx/img205/7532/img07676cc.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img205.exs.cx/img205/1415/img07683km.th.jpg

[Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

[ Voor 42% gewijzigd door Rambo op 04-02-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Na een beetje googlen kwam ik deze review tegen,

http://simonwoodside.com/weblog/2005/01/31

op zich een mooi headsetje doch vraag ik mij af omdat de luidspreker aan 2 kanten zit of je gesprekken wel prive zijn zeg maar nie dat de buren kunnen meegenieten :P het gaat wel niet erg hard maar toch,

Het design van deze headset is best netjes.

ik zit zelf nog te twijfelen tussen deze en een Jabra bt250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga nu sp2 verwijderen en dan pc suite nogmaals instaleren .. jullie horen van mij

lol sp2 verwijderd.
pc suite geinstleerd zonder probleme :|

nu sp2 terug zetten en kijken wat die dan doet

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oplossing voor mijn porbleem was

sp2 eraf

pc suite erop.

sp2 opnieuw instalern..

HET WERK :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Bij mij is de PC suite ook ineens goed gaan werken sinds gisteren. Ik had de moed opgegeven en tegen windows gezegd dat hij niet meer naar apparaten moest zoeken. De PC suite stond nog wel geinstalleerd.

Als ik nu met de telefoon bij de PC ben heeft de PC suite constant verbinding met de telefoon en werken alle opties.

Wat ik ook gemerkt hebt is dat als PC suite met de telefoon wil communiceren en er staat op je telefoon een melding dat je ergens op moet drukken, je een vage foutmelding krijgt van de PC suite als je het berichtje niet wegdrukt.

Als je bv met je contactpersonen werkt, vraag de suite elke keer om bij te werken met de telefoon, maar elke keer als je dat doet, moet je op ok drukken op je telefoon. De suite kan niet verder bijwerken, voordat je dit berichtje hebt weggedrukt. Ik heb niet kunnen vinden of je dit kan uitzetten.

Bij mij installeerde de nieuwste versie (6.14?) gewoon meteen prima op WinXP prof SP2... :?

[ Voor 6% gewijzigd door superduper op 05-02-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:13
superduper schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 10:23:
Bij mij is de PC suite ook ineens goed gaan werken sinds gisteren. Ik had de moed opgegeven en tegen windows gezegd dat hij niet meer naar apparaten moest zoeken. De PC suite stond nog wel geinstalleerd.

Als ik nu met de telefoon bij de PC ben heeft de PC suite constant verbinding met de telefoon en werken alle opties.

Wat ik ook gemerkt hebt is dat als PC suite met de telefoon wil communiceren en er staat op je telefoon een melding dat je ergens op moet drukken, je een vage foutmelding krijgt van de PC suite als je het berichtje niet wegdrukt.

Als je bv met je contactpersonen werkt, vraag de suite elke keer om bij te werken met de telefoon, maar elke keer als je dat doet, moet je op ok drukken op je telefoon. De suite kan niet verder bijwerken, voordat je dit berichtje hebt weggedrukt. Ik heb niet kunnen vinden of je dit kan uitzetten.

Bij mij installeerde de nieuwste versie (6.14?) gewoon meteen prima op WinXP prof SP2... :?
Ik draai hier PC Suite 6.41.6 Nederlands en die werkt perfect, ook in combinatie met SP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
Kan iemand effe antwoord geven op mijn vraag over het frontje en keypad? Dan kan ik namelijk zo ff terug (of niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Topicstarter
Volgens mij klopt het wel hoor. Het het frontje is ook niet helemaal pikzwart maar meer antraciet eigenlijk. Zelfde geldt volgens mij voor de keypad, maar ik heb zelf een zwarte telefoon met zilveren toetsen dus dat weet ik niet helemaal zeker.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
Hier kun je het wat beter zien:
Afbeeldingslocatie: http://img208.exs.cx/img208/131/img07719ls.th.jpg

Keypad is toch echt grijs en lelijk:
Afbeeldingslocatie: http://img208.exs.cx/img208/4452/img07735zi.th.jpg

Heb het vergeleken met de photos in de startpost, maar die zijn te onduidelijk. Kan iemand van zijn eigen black 6230 wat pics posten?

edit:
Zo zou hij er uit moeten zien of niet?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilefly.com/products/images/bg_nokia6230black.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Rambo op 05-02-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
phYzar schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:14:
[...]

Heb je via je telefoon je kaart een naam gegeven? Dat wil nog al eens schelen.
Jup.

Maar kan er nog steeds niet op schrijven via de verkenner. Iemand een idee?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.