Dat is echt een uitzondering.
Er zijn hier tientallen mensen die de ervaring hebben dat Lycos al maanden niet antwoord op mail en ik zelf heb de ervaring dat mail gericht aan Lycos soms zelfs aantoonbaar niet aankomt (schijfruimte op de mailserver was vol stond er in de bounce). Tevens zijn ze telefonisch vrijwel niet te bereiken. Een paar mensen hier claimen telefonisch contact te hebben gehad, ik ben nog nooit verder dan 10 minuten wachtmuziek gekomen, want dan is ineens de verbinding verbroken.
Dus als Lycos dan het lef heeft om de mensen die op geen enkele manier contact met Lycos krijgen, anders dan onterrechte incasso's, op een zwarte lijst bij bijv het BKR (ik zou zogauw niet weten waar anders) gaat zetten omdat ze hun geld laten storneren. Dan zijn ze echt fout bezig.
Ten eerste verrekken ze het gewoon om de domeinen die van klanten zijn vrij te geven voor verhuizing. Hierdoor moeten mensen kosten maken om een nieuw domein te nemen en andere kosten die daaruit voort vloeien. (niet alle domeinen bij Lycos zijn voor een familiesite of om te spelen)
Ten tweede zijn ze gewoon niet bereikbaar, behalve dat ene mailtje wat jij terug gekregen hebt.
en dan gaan ze ook nog eens mensen moeilijk maken wanneer ze onterechte incasso's teruglaten boeken. (probeer zo'n notering op een zwarte lijst maar eens weg te halen, omdat je anders bijvoorbeeld geen creditcard of telefoon abonnement kunt afsluiten)
Ik kan om dit soort dingen echt serieus kwaad worden. Te meer ook omdat je tegen dat soort grote bedrijven niets kunt ondernemen, hoe schandalig ze zich ook gedragen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)