[gratis .NL naam] Lycos geeft 1000 gratis .nl namen weg

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.936 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:44
Ik keek vandaag weer eens in mijn webcenter. Ik wist dat automatisch verlengen van account op uit stond, dat had ik in het begin meteen gecontroleerd.

Tot mijn verbazing stond hij nu ineens weer aan:

Automatisch Pakket vernieuwen: AAN
Volgend te incasseren bedrag voor 1 jaar op 13-12-2005 : 6.95€ / m *

Let er dus op dat je regelmatig controleert of hij niet weer op AAN staat!!!

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, had ik ook last van. handige jongens, van lycos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na anderhalve maand mailen en bellen heb ik maar besloten om het account bij lycos te verwijderen. Het gratis domein is nog steeds niet actief (doordat LYCOS het VERWIJDERD heeft door onbekende redenen) en heb net te horen gekregen via het lokale nummer dat ik wel een gratis pakket krijg maar moet betalen (17euro) voor het domein, dit omdat de actie al verlopen is en ze nu alleen een voucher korting kunnen geven op het abonnement.

Bij lycos begrijpen ze niet dat een contract bindend is met de daarbij horende factuur. Ook al is het een gratis abonnement. Veel succes iedereen met jullie lycos abonnement, hoop dat dit van mij een incident is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:30

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ach jah, ik ben nog steeds blij met het domeintje daar. Het is maar een redirect naar mijn site en een plaats waar ik me beta's van me site ontwikkel.
Verder af en toe nog wel eens down enzo ;).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:14

Mex

Mijn domeintje doet het sinds vanmiddag niet meer, die van jullie wel..?
Technisch nieuws (in engels)
Hardware failure - website unreachable from 2005-03-05 09:10 05/03/2005
All customer sites having domain names starting with 0-9, a, b and c are not able to access any of their data. We are currently repairing the broken machine till 9:10, sites will come back as soon as possible.
An updated news with the estimated remaining time will follow.

Sorry for the inconvenience
Your technical Team

[ Voor 77% gewijzigd door Mex op 05-03-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Hmm, de mijne doet het ook niet, krijg 403 Forbidden....
Naja tis gratis, dus mag niet klagen :p

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 00:18
Mijn domein doet het nog wel (helemaal geen troubles mee gehad). Begint overigens met een "w".
Trouwens: gratis is voor Lycos geen vrijbrief om maar wat aan te rommelen. Geeft een slecht imago.

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mijn site is ook down.

Maar dat heeft een ander reden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:15
BoyGenius schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 18:47:
Hmm, de mijne doet het ook niet, krijg 403 Forbidden....
Naja tis gratis, dus mag niet klagen :p
Die van mij doet het ook niet.. wel vreemd dat het zo lang duurt, nu al meer dan 12 uur.
Ben blij dat het gratis is, als ik een betalende klant was had ik direct aan de lijn gehangen.
Afwachten maar weer ...
Ik heb toch meer vertrouwen in mijn andere hosting provider waar ik nooit uitval heb (en dat voor 5 euro/maand....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

HoppyF schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 22:24:
[...]

Die van mij doet het ook niet.. wel vreemd dat het zo lang duurt, nu al meer dan 12 uur.
Ben blij dat het gratis is, als ik een betalende klant was had ik direct aan de lijn gehangen.
Afwachten maar weer ...
Ik heb toch meer vertrouwen in mijn andere hosting provider waar ik nooit uitval heb (en dat voor 5 euro/maand....)
Nee idd het is gratis, dus boeit me ook niet ontzettend veel, gebruik domeinnaam eigenlijk alleen voor mail. Als betalende klant is het idd wat anders, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die hostingprovider van je, 5 euro/maand is idd niet duur :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:14

Mex

De mijne is weer in de lucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Omdat ik mijn pakket via deze actie bemachtigd heb, stel ik de vraag maar hier, ook al is het misschien een redelijke kick.

Door het succes van deze actie wil ik graag verder met mijn domein en hosting, maar wel bij een andere provider :) Wat moet ik dan opgeven als eigenaar van het domein wat ik wil laten overkomen, en verwachten jullie dat lycos hier moeilijk over gaat doen? Of wordt het domein als mijn abbo is afgelopen gewoon direct weer vrij gegeven?

Everything is possible, until it's not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:35
StickyPoundeZ schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:51:
Omdat ik mijn pakket via deze actie bemachtigd heb, stel ik de vraag maar hier, ook al is het misschien een redelijke kick.

Door het succes van deze actie wil ik graag verder met mijn domein en hosting, maar wel bij een andere provider :) Wat moet ik dan opgeven als eigenaar van het domein wat ik wil laten overkomen, en verwachten jullie dat lycos hier moeilijk over gaat doen? Of wordt het domein als mijn abbo is afgelopen gewoon direct weer vrij gegeven?
bij www.sidn.nl kun je opvragen wie de houder is.. ( als bij Registrant jou naam staat zit je goed) zodra jij de houder bent is het verhuizen geen probleem, daar kan jou nieuwe webhost je mee helpen.. het is maar 1 formuliertje en kan binnen een dag gedaan zijn als de papieren in orde zijn.

Mocht jou naam niet bij Registrant staan dan heb je de hulp en liefde van Lycos nodig. Of het domein direct vrijgegeven word door lycos bij opzegging van het account durf ik niet te zeggen.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:03
ik wil iedereen er op aanspreken wie hier mee zee is gegaan. Let erop of hij op automatisch verlengen staat (is aangezet bij iedereen). Dus voor het eind (over twee maand) ander ben je misschien veel geld kwijt voor iets waar je niet veel plezier aan hebt.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-09 23:47
Zelfde wat die hufters van de Computer!Totaal geflikt hebben, moest opeens geld dokken, en wil ik opzeggen betaal ik kosten...Arge was dat via

Pickle Rick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
daarom zeg ik het maar. Je kunt het namelijk zo vergeten en dan ben je weer voor een jaar verbonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 19:36

Wekkie

Yeah

Ik had er destijds ook een aantal genomen, staan nu allemaal op handmatig verlengen. Meeste verlopen op 19 Sept, dus dan zijn we daar ook weer vanaf ;) (Oftewel, nooit gebruikt en eerder angstig dat er een addertje onder het gras zou zitten..)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-12-2020

souderkeamer

Hobo en Techniek

ik heb het aan het begin al uitgezet en net gekeken en...... het staat nog steeds uit. En als je bij het afzeggen moet betalen dan betaal ik niet. De actie was namelijk, voor dat hoe heet dat ookal weer, (ff zoeken....) ooww, gewoon oneclicksite. En ik vind dit gewoon helemaal geen zin heeft, want als je hieraan begint moet je der ook wel verstand van hebben, en dan kan je het beter zelf instaleren. Als staat toch precies beschreven hoe je het moet doen of zooo veel site's. :O :O :O :O

Edit:
Wekkie schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:37:
Ik had er destijds ook een aantal genomen, staan nu allemaal op handmatig verlengen. Meeste verlopen op 19 Sept, dus dan zijn we daar ook weer vanaf ;) (Oftewel, nooit gebruikt en eerder angstig dat er een addertje onder het gras zou zitten..)
mijne pas 22-12 :r

[ Voor 29% gewijzigd door souderkeamer op 05-09-2005 21:40 ]

Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik ga gewoon de moeite nemen om hem op te zeggen een paar weken van te voren. Dan kunnen ze je niks maken met doorbetalen. Of is er een opzeg termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
Naar mijn ervaring heeft Lycos gewoon k*t-support!

Iets meer dan een jaar geleden dacht ik eens een domeinnaam te registreren bij Lycos, die was wel dubbel zo duur als bij andere bedrijven, maar ok, Lycos heeft naambekendheid.

Eerst domein aangevraagd, komt netjes op je naam te staan, DNS had ik toen die tijd niet opgegeven en stond dus automatisch op DNS van Lycos. Geen probleem opzich.

Toen had ik een hosting pakket bij een ander bedrijf aangevraagd voor paar euries per maand voor zo'n 250mb, bij Lycos was dat gewoon onbetaalbaar en je krijgt 50Mb bij het goedkoopste pakket.

Daarna wil je dus de DNS gegevens aanpassen op de hostingbedrijf. Netjes doorgevoerd via de Lycos WebControlCenter of hoe het ook al weer heet. Staat er dat het 24 uur kan duren voordat het actief werd. Ik maar wachten. Na een week stond het nog steeds op DNS van Lycos.

Maar effe lopen bellen met de helpdesk wat 0,XX cent per minuut kostte. Eerst wordt je 20 minuten in de wacht gezet en dan word je vriendelijk door een helpdeskmedewerker te woord gestaan. Na je probleem te hebben uitgelegd wilde hij weten naar welke DNS ik het wil veranderen. Dit noemde ik dus op en hij deed nog een ping om te controleren of het juist was. Ok, alles goed, ik ga het wijzigen, binnen 24 uur is het actief.

Weer een week gewacht, niks is veranderd, weer effe bellen met de helpdesk en vragen wat er was. Zeiden ze dat ze niks hebben gewijzigd en ook niks hebben ontvangen om iets te wijzigen. Lekkere support is dat!

Toen maar gewoon me 2 jarig contract beeindigd. Had wel gewoon betaald, maar ja schijt. Dan weet ik tenminste hoe zij doen. Nooit meer Lycos dus. Domein verhuist naar TransIP, die overigens 2x zo goedkoop was en DNS direct update. Super service, helpdesk is top, geen lange wachttijden en prima e-mail support.

Pfft, Gaat lekker Lycos! Dit verhaal ook es naar de Consumentenbond gemailed. Hopen dat er nu verandering in is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Weet niet of de mijne op automatisch verlengen staat, heb toch fake gegevens opgegeven...

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43

TheVMaster

Moderator WOS
Lycos sucks enorm. Ik heb in het begin een fout gemaakt, heb er 3x achteraan gemaild. Helaas elke keer weer 30 uur in de wacht, GEEN oplossing voor het probleem. Wel vele euro's lichter. En idd TrapsIP is een VEEEL BETER partij om je domeinnamen te hebben staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik ben prima tevreden met Lycos.

2* ge-emaild met ze en altijd snel een reply.

Heb alleen wat weinig data ruimte, maar ze hebben nu die pakketten met alles *10 dus dat zit wel goed.

Voor de beginner is zo'n 1click mambo site ofzo echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm..
ik heb dus de betaalde versie er van
met het tweede pakket en beetje geupgrade ..
al iets minder dan een jaar in bezit
meerdere keren een mail gestuurd
(bellen heeft totaal geen zin meer dan 45 min per keer in de wacht 1 keer zelfs meer dan 2 uur.. in de tussen tijd lekker zitten gamen :P )
maar jah dan sturen ze een auto mail dat het binnen 48 wordt behandelt
na 1 maand nog maar eens gestuurd
na 2 maand nog maar eens 3de maand nog steeds niks ontvangen

en ik keek op 1 aug 2005 nog eens in me mail box..
en daar staat opeens de volgende mail er in

[qoute]
Geachte klant,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Lycos Webhosting support.

We hebben uw email ontvangen en ons support team probeert uw vraag binnen 48 tot 72 uur te beantwoorden (werkdagen alleen
geteld).

Mocht het beantwoorden van uw vraag toch wat langer duren, dan vragen wij hiervoor uw begrip.

Onze klantenservice is open van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 18:00.

Met vriendelijke groet,

Het Lycos Webhosting team[/qoute]

Direct ! gevolgt door deze

..
[qoute] Geachte Heer, Mevrouw,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met het Lycos Webhosting.
Geachte Heer, Mevrouw,

Helaas moet ik u informeren dat de statistieken problemen opleveren. Ik begrijp hoe vervelend dit is voor u en wij doen ons best dit zo snel mogelijk te repareren. Helaas zijn de statistieken een gevoelige bron van informatie en is het de afgelopen 2 maanden moeilijk geweest deze goed te publiceren. Wij hebben vorige week de statistieken opnieuw geprobeerd te plaatsen wat tot gevolg had dat de sommige klanten hun statistieken erg vaak ontvangen hebben via de email, helaas is het toen niet gelukt de verwijderde statistieken te publiceren en leverde dit meer storingen op binnen de statistieken zelf. Wij zullen opnieuw voor het einde van deze week proberen alle statistieken te herplaatsen zodat alle statistieken opnieuw op uw account komen te staan en wij hopen dat het ditmaals goed blijft gaan. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, ik hoop dat u hier nogmaals begrip voor kunt opbrengen.

Hopelijk u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet.

--
Mlle De ruiter Barbara [/qoute]

en dat kan nooit want ik heb al 7 maand of zo geen contact meer met hun gehad via email..
behalve de mail dat ik het wou opzeggen ik betaal me blauw aan 8.77 of zo euro per maand
en toen kreeg ik ook meteen weer die auto mail..

dus kortom.. Neem Nooit ! lycos
Support zuigt echt ..
en nu maar afwachten tot maand 11 tot ie verloopt

dus jullie hebben echt geluk gehad aan dat gratis als je het al hebt..
al kan je beter zelf een server opzetten
zoals ik ook heb gedaan .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Dennahz schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:19:
Weet niet of de mijne op automatisch verlengen staat, heb toch fake gegevens opgegeven...
Doe ik ook eventjes ;)
Ik vertrouw het daar toch niet.......

Misschien is dit geen aanrader om te doen, maar toch doe ik het ;).

Anyway, ik lees daar in me Control Panel: Pakket: Active plus Pakket, geregistreerd tot 09-12-2005
En als ik op de link "Pakket" klik daar zie ik dat dat pakket € 9.99p.m. kost?

Zal toch niet zo zijn dat ik nu opeens WEL geld moet betalen he :?

[ Voor 40% gewijzigd door AW_Bos op 07-09-2005 18:53 ]

Verwijderd

Tsja, hosting is dan wellicht 3x nix maar de domeinregistratie is met 5 euro wel lekker laag.

Verwijderd

`5 euro?
ow...

dan wil ik m'n naampje wel houden :) maar die hosting is bagger, wat een pings man...

• AW_Bos

AW_Bos

Ik heb me .com site daar nooit gepingd. Toch maar eens doen :D......

Edit: Hmzz 111 ms... :/

[ Voor 30% gewijzigd door AW_Bos op 08-09-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Mijn site is nu al 6 dagen offline en ik heb na 4 dagen nog geen antwoord van de helpdesk!

* Mad. gaat snel op zoek naar een andere host

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Tja, loopt dus in december automatisch af. 'k heb m'n hostje voor vanalles gebruikt, beetje testen, beetje kijken, beetje ouwehoeren etc. etc. Vind het opzich wel handig. Alleen vind ik Lycos dat weer wat minder. Best veel probs mee gehad :/.

Als alles een beetje beter ging bij Lycos, zou ik er misschien nog over nadenken om m'n contractje te verlengen, maar helaas. Misschien bij een andere hoster, of wachten op weer zo'n actie :Y)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik vind het mooie acties. ik hoop dat ze dit jaar er gewoon weer 1 doen :P

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 07:54

Gaitman

The Real One

Vergeet niet allemaal om de betreffende vinkjes weer uit te zetten als je niet wilt verlengen!
Anders kost het je geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Hoe zit het eigenlijk met je domeinnaam?
Deze wil ik wel graag houden maar moet ik dat dan bij lycos doen?
Ik dacht dat de domeinnaam mijn eigendom was/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
GJAman schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:34:
Vergeet niet allemaal om de betreffende vinkjes weer uit te zetten als je niet wilt verlengen!
Ik controlleer het nog dagelijks. Lycos is troep (mijn mening)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:06
Cramthabam schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:41:
Hoe zit het eigenlijk met je domeinnaam?
Deze wil ik wel graag houden maar moet ik dat dan bij lycos doen?
Ik dacht dat de domeinnaam mijn eigendom was/
Gewoon bij een andere hoster je domein naam laten verhuizen bij afloop contract. :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
GJAman schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:34:
Inderdaad!
Bij mij staat er dit: (op de xx de datum)

Automatisch Pakket vernieuwen Aan Uit
In dit geval kun je je pakket handmatig verlengen. Dit is alleen mogelijk tijdens de laatste maand van de registratie en kan gedaan worden vanaf xx-xx-2005 en voor xx-xx-2006.
Na deze periode zal je registratie verlopen en wordt al je data verwijderd.
Wanneer je domeinnaam nog geldig is zal je pakket gewijzigd worden naar een domeinnaam pakket.

Automatisch verlengen domeinnaam Aan Uit
In dit geval wordt je domeinnaam NIET verlengd aan het einde van de registratie op xx-xx-2005. Wanneer je je domeinnaam wel wilt behouden adviseren we je de automatische verlenging op Aan te zetten.

Je domein loopt af op xx-xx-2005. Om je domeinnaam te behouden en je site online te houden, dien je de instellingen voor automatisch pakket vernieuwen naar "AAN" te wijzigen voor xx-xx-2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 19:36

Wekkie

Yeah

Update: Ik ben ze inmiddels allemaal kwijt :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Ik heb nu bijna een jaar zo'n gratis pakket, maar kent iemand een goedkoop alternatief?

Ik vind die pakketten van Lycos een beetje duur en ik gebruik niet alle functies. Ik zou graag alleen de domein naam en de mail forwarding willen behouden.

Als ik ergens mijn e-mail adres moet opgeven gebruik ik nu vaak random_iets@mijndomein.nl, bijvoorbeeld als ik bij tweakers.net registreer: tweakers.net@mijndomein.nl. En alles wat naar *@mijndomein.nl gaat wordt geforward naar mijn echte mail adres, en dat wil ik graag zo houden. Webhosting enzo is allemaal extra en daar wil ik niet zo veel voor betalen.

[ Voor 43% gewijzigd door HENNESSY op 12-10-2005 14:11 ]

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 18:01
www.goedkoophosting.org ben ik al een tijdje erg tevreden over. Zijn goeie lui en goedkoop: voor 7,50 per jaar heb je een domein inclusief alle mail mogelijkheden, dns, forwarding enz. Je kan zelfs een simpel webpaginatje neerzetten, ook al heb je niet echt webruimte dan. Webruimte erbij is ook zeer goedkoop (va 7,50 pj)

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

HENNESSY schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:07:
Ik heb nu bijna een jaar zo'n gratis pakket, maar kent iemand een goedkoop alternatief?

Ik vind die pakketten van Lycos een beetje duur en ik gebruik niet alle functies. Ik zou graag alleen de domein naam en de mail forwarding willen behouden.

Als ik ergens mijn e-mail adres moet opgeven gebruik ik nu vaak random_iets@mijndomein.nl, bijvoorbeeld als ik bij tweakers.net registreer: tweakers.net@mijndomein.nl. En alles wat naar *@mijndomein.nl gaat wordt geforward naar mijn echte mail adres, en dat wil ik graag zo houden. Webhosting enzo is allemaal extra en daar wil ik niet zo veel voor betalen.
www.webhosters.nl

www.webselect.nl

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Ik ben ook nog op zoek naar een domeinregistratie die ik kan forwarden naar m'n testbak hier thuis.

Hoe meer opties hoe beter voor +/- 10.00/20.00 jaar met het liefst veel pop3 :)

Waar men goede ervaring mee heeft :)

reeds domeintje geregistreerd :)

[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 13-10-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Het lijkt heel moeilijk te zijn om het domein te verhuizen. Staat niet op eigen naam maar op dat van lycos. Wie heeft ervaring met het verhuizen van lycos naar een andere hoster ?

Ik heb afgelopen jaar enkele malen een mail naar lycos gestuurd omdat er iets plat lag of zo. Nog nooit ooit een antwoord ontvangen van die gasten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Stephane schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:07:
Het lijkt heel moeilijk te zijn om het domein te verhuizen. Staat niet op eigen naam maar op dat van lycos. Wie heeft ervaring met het verhuizen van lycos naar een andere hoster ?

Ik heb afgelopen jaar enkele malen een mail naar lycos gestuurd omdat er iets plat lag of zo. Nog nooit ooit een antwoord ontvangen van die gasten !
Volgens mij staat het wel op mijn naam hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Laatst online: 20:57

RammY

Dát!

Stephane schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:07:

Leuk dat je hier om vraagt.
Ik heb via het controlpanel een mailtje gestuurd over het verhuizen van een domeinnaam.
Lycos gaf dit als antwoord:
Geachte Heer, Mevrouw,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met het Lycos Webhosting.

Als u wilt uitverhuizen dan kunt u dit aangeven bij uw nieuwe registrar. Zij zullen de verhuisprocedure in gang zetten en u hoeft verder niets meer te doen. Het verhuizen duurt maar 5 tot 7 dagen.

Hopelijk u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet.

--
Mlle Remme Tamara
Lycos Klantenservice
Alleen lijkt het mij om een NL domein te gaan.
Over andere domeinen kon ik niks vinden.
Ik heb wel duidelijk vermeld dat ik een .com had met een registrar lock.
Maargoed mn nieuwe hoster probeert hm over te nemen.
Kijken hoe lang het duurt.

Trouwens iemand ervaring met compleet andere DNS instellingen bij Lycos??
zie: [rml][ DNS/Lycos] Geen Geldig MX Record?[/rml]

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
HENNESSY schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:07:

Als je bij Lycos alleen een domeinnaam registreert kost het ook maar € 5 per jaar, k weet niet of dat een optie is?

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paar jaar geleden heb ik Lycos gebruikte. Het was acceptible, niets meer niets minder. Ik kan klagen niet omdat het gratis was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Is e-dentify niks?
Als iemand het heeft zou ik graag zijn mening erover willen horen. :)

(misschien offtopic, maar jullie praten ook over andere dingen dan van lycos =) )

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 19:18
RammY schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:39:
[...]

Leuk dat je hier om vraagt.
Ik heb via het controlpanel een mailtje gestuurd over het verhuizen van een domeinnaam.
Lycos gaf dit als antwoord:

[...]

Alleen lijkt het mij om een NL domein te gaan.
Over andere domeinen kon ik niks vinden.
Ik heb wel duidelijk vermeld dat ik een .com had met een registrar lock.
Maargoed mn nieuwe hoster probeert hm over te nemen.
Kijken hoe lang het duurt.

Trouwens iemand ervaring met compleet andere DNS instellingen bij Lycos??
zie: [rml][ DNS/Lycos] Geen Geldig MX Record?[/rml]
Ik heb (hosting/domein van mijn broertje) hetzelfde probleem. Lycos is niet te bereiken, de gegevens in de whois lijken verouderd te zijn (telnrs werken niet) en ze lijken het gewoon te verrekken om iets anders te doen dan standaard replies te sturen. Ze lezen je hele vraag niet eens, maar pikken er dus een enkel trefwoordje uit.
Nu ga ik proberen om morgenochtend vroeg het domein dus maar zelf snel te registreren direct nadat 'ie verlopen is. Lycos zal ik in elk geval bij niemand aanraden, al krijg je geld toe. (de mail-functionaliteit van dat domein werkt ook al ruim een maand niet meer)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

Ben op het moment aan het bellen met Lycos...
Zal wel ff duren denk ik.
Iemand nog gemene vragen die ik kan gaan stellen >:) ?
:P wil ff weten hoe dat nou zit met mijn .com te verhuizen.
Schiet niet op zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
RammY schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:37:
Ben op het moment aan het bellen met Lycos...
Zal wel ff duren denk ik.
Iemand nog gemene vragen die ik kan gaan stellen >:) ?
:P wil ff weten hoe dat nou zit met mijn .com te verhuizen.
Schiet niet op zo...
Aangezien je waarschijnlijk nu nog steeds met ze aan de lijn hangt, zou ik graag willen weten hoe snel ze denken een verlopen domein vrij te geven.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Ik heb deze maand voor het eerst gebruik gemaakt van de helpdesk.

Het duurde 5 werkdagen voordat ik een reactie had......... :D

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Mad. schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:33:
Ik heb deze maand voor het eerst gebruik gemaakt van de helpdesk.

Het duurde 5 werkdagen voordat ik een reactie had......... :D
Een autoresponder zeker :X... ?

Ik ga mijn beide domeinen lekker verhuizen gewoon. De tijd bij Lycos zit erop.....:)

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 18-10-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

Idd... die helpdesk lijn bleef maar butt muziek doorgeven.
Gewoon domein laten verhuizen en kreeg netjes melding dat ie van hosting provider over was gegaan..
No problemo :)
werkt goed en geen gezeur @ Lycos dus.

Verhuizen gaat dus goed :)
(van een .com domein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Nou het domein van mijn broertje is nog steeds niet verhuisbaar. Ik krijg nog steeds te horen dat 'ie gelocked is.
Bij de whois staat het volgende:
Registrant:
Pending Renewal or Deletion
P.O. Box 430
Herndon, VA. US 20172-0447
Ik denk dat ik maar een cronjob ga maken die me mailed wanneer die status veranderd en het dan gewoon snel registreren.
Ondertussen is het domein ook niet meer te gebruiken. Tot gisteren nog wel (domein verliep op de 16e).

Ik heb het opgegeven Lycos te kunnen bereiken en die knurften van networksolutions kunnen me ook de boom in met hun jamaar-Lycos-heeft-het-geregistreerd-en-wij-willen-niets-met-afzonderlijke-klanten-te-maken-hebben-policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 17:35
MensionXL schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:29:
Is e-dentify niks?

(misschien offtopic, maar jullie praten ook over andere dingen dan van lycos =) )
zeer onstabiele servers, is wel beter sinds ze 1 of meerdere heb vervangen. Maar zou het niet aanraden, zeker niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Hoe zet ik het vinkje uit waar jullie het over hebben, ik wil het niet verlengen...

Wat kost het trouwens verlengen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 10:38
MensionXL schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:29:
Is e-dentify niks?

E-dentify heb ik zelf gehad en veel last gehad van downtime. (Let wel: 1 jaar geleden ongeveer) Het kan zijn dat het als spam gezien wordt, maar de volgende budget hoster die ik heb is www.sity.nl. Meestal heel snelle directe support via MSN. Dit jaar nauwelijks merkbare downtime gehad.

Misschien dat je hier wat mee kunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Het topic gaat dan wel niet over e-dentify maar ik wil toch wel even toevoegen dat zeker de laatste 9-10 maanden weinig downtime is geweest bij e-dentify, op alle servers. Ik heb er zelf op dit moment nog 1 (reseller)account lopen en ga binnenkort helemaal over op een eigen server in redbus. Dit puur omdat ik dan iets meer vrijheden heb, e-dentify heeft onder meer het gebruik van bepaalde php functies verboden die ik toch wel graag wil gebruiken soms. (o.a. fopen en fclose). Maar met de uptime is dus sinds 2005 niks mis.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

TD-er schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:20:
Nou het domein van mijn broertje is nog steeds niet verhuisbaar. Ik krijg nog steeds te horen dat 'ie gelocked is.
Bij de whois staat het volgende:

[...]

Ik denk dat ik maar een cronjob ga maken die me mailed wanneer die status veranderd en het dan gewoon snel registreren.
Ondertussen is het domein ook niet meer te gebruiken. Tot gisteren nog wel (domein verliep op de 16e).

Ik heb het opgegeven Lycos te kunnen bereiken en die knurften van networksolutions kunnen me ook de boom in met hun jamaar-Lycos-heeft-het-geregistreerd-en-wij-willen-niets-met-afzonderlijke-klanten-te-maken-hebben-policy.
Hij staat dan ook wel op de registrar lock hoor..
Tenmisnte dien van mij wel toen.
Gewoon je andere hosting provider zeggen dat hij het domein moet verhuizen.
Krijgt Network Sollutions wel n mailtje :)
Meer is het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
RammY schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:55:
[...]

Hij staat dan ook wel op de registrar lock hoor..
Tenmisnte dien van mij wel toen.
Gewoon je andere hosting provider zeggen dat hij het domein moet verhuizen.
Krijgt Network Sollutions wel n mailtje :)
Meer is het niet...
Het probleem is dus dat ik mijn eigen provider/reseller ben en zelf dus domeinen kan verhuizen, aanmaken enz.
Probleem blijft dus dat Network Solutions niet thuis geeft, omdat het door Lycos in een pakket geregistreerd is en Lycos reageert gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

Een maat van mij is dus ook zn eigen reseller ;) bij TransIp.
Vanaf daar is ie gewoon verhuist.

Heeft 2 weken geduurt en niet binnen de 5 dagen maargoed.
Verhuist is ie wel.

Ben bang dat er niks anders op zit dan toch Lycos te gaan bellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
RammY schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:26:
Een maat van mij is dus ook zn eigen reseller ;) bij TransIp.
Vanaf daar is ie gewoon verhuist.

Heeft 2 weken geduurt en niet binnen de 5 dagen maargoed.
Verhuist is ie wel.

Ben bang dat er niks anders op zit dan toch Lycos te gaan bellen dan.
jamaar naar welk nummer dan?
Ik heb alle voor mij bekende nummers al geprobeerd.
Mail reageren ze ook niet op (meer dan anderhalve maand nu, dus ik denk dat ik ervanuit kan gaan dat ze niet reageren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er over te denken gewoon te verlegen , kan iemand mij vertellen wat dit op jaarbasis gaat kosten ? ik vind dat dit erg onduidelijk is aangegeven. bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:06

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik heb hem ook verhuist, naar TransIP. Was binnen 2 dagen geregeld. :)

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Ik ben ook verhuist. Waar ik nu zit komt mijn e-mail trouwens altijd direct aan (< 30 sec) als ik bijvoorbeeld ergens registreer. Bij Lycos was het nog soms 5 minuten wachten ofzo.

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt te verhuizen naar Triple-V

Toch een stuk goedkoper dan TransIP en hoop maar dat het niet gaat tegenvallen.
Mailtje op zondag van ze gehad _/-\o_ maar de spelling en zinsopbouw waren nu niet bepaald om over naar huis te schrijven :X
Iemand HIER ervaring met die toko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:04:

Mailtje op zondag van ze gehad _/-\o_ maar de spelling en zinsopbouw waren nu niet bepaald om over naar huis te schrijven :X
Geen ervaring mee, maar ehh...NOG goedkoper dan TransIP? Domeinregistratie voor 5,99 is toch goedkoop of niet? praten we hier nu ook over hosting?

Wil je goedkoop, dan zou ik naar Parcom gaan. Ik betaal 11 dollar per 3 maanden dan host ik op Windows 2003 met 750 Mb webspace en 30 Gb dataverkeer per maand!

De performance is gewoon goed te noemen, alleen host je in de USA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net omgezet naar www.topservers.nl

18 Euro ex btw voor 600MB en 10GB data verkeer.
Prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Zo te horen heeft Lycos geen problemen heeft met het verhuizen van een domeinnaam naar een andere provider.
Terwijl de service voor de domeinnamen en de hosting bij Lycos wel bagger is en ze weinig van zich laten horen... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd incl hosting ja.
Wil wel goedkoop maar vooral ook goed, weinig(nagenoeg geen) downtime én snel met goede support en mogelijkheden.

Ook wel mooi bij pcextreme is het support forum, en zelfs een webcam in de serverruimte.
Alleen het controlpanel is wat beperkt, jammer maar wellicht valt daar goed mee te leven en geen anonieme ftp.
Losse gigs dataverkeer zijn wel vrij prijzig maar je kunt er eenvoudig upgraden en dat geld dan voor de rest van je contractperiode.

Ofschoon het er op "papier" erg goed uitziet bij Triple-V ga ik denk ik toch naar pcextreme.
Komt allemaal toch wat proffesioneler over daarzo met eveneens betaalbare prijzen.
Helaas heb je daar geen vast ipnr en SSL en anonynous FTP is dan ook niet mogelijk.
Voor de rest wel behoorlijk uitgebreid.
Jammer wel dat de domeinnaam registratie bij pcextreme wat duurder is maar ik heb dan toch liever alles bij één provider.
Mocht ik SSL echt willen gebruiken dan zal ik dan helaas over moeten stappen.

Opmerkelijk is wel dat triple-V anoniem .nl domeinen op hun naam voor je registreert.
Wellicht dat er hier geinteresseerden rondhangen.

Maar d'r zijn tegenwoordig blijkbaar genoeg fatsoenlijke hosters, TransIP en Sohosted zijn denk ik ook dik in orde maar het dataverkeer van TransIP vind ik wel wat mager en sohosted is oa. wat duurder.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
Over ongeveer een week zullen de meeste paketten aflopen. Aan iedereen de tip om nog een keer te kijken of alles weer op uit staat. Lycos verandert dit nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Ik heb mijn domein verlengd, de hosting was echt 3x niks. Om maar niet over de bagger support te spreken, 5 dagen voordat ik een antwoord kreeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Ben benieuwd wat ze gaan doen als je hem verleng met valse adresgegevens .... :+

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunameh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 13:04
Mijn hosting is ook verlopen, maar domein hou'k nog ff.
stond op de site dat ik 'm gratis een jaar kon verlengen.. later bleek 't 4 euro nog wat te kosten :(

vond lycos niet echt supah btw?
zoals eerder gezegd, helpdesk is slecht, service stelt niet veel voor.
Site wordt al gauw traag, (als je bijv een forum draait).

Maar goed,

Nu een actie bij Combell.net, 5 gratis .be domeinnamen.. 5 per persoon!
Meteen ff gedaan :9

hf!

Wat is een ander woord voor synoniem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

Voor degenen die de illusie hebben dat Lycos uberhaupt de telefoon opneemt of email beantwoord... dat doen ze NIET !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Idd ;) ik ehb de domeinnamen verhuisd, niets verlengd en toch blijf ik mail krijgen over de bezoekers..etc..etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg gvd mijn domeinnaam niet verhuisd.

Blijft op transfer-init staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Coldcat schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:18:
Over ongeveer een week zullen de meeste paketten aflopen. Aan iedereen de tip om nog een keer te kijken of alles weer op uit staat. Lycos verandert dit nog wel eens.
Verlengen van de hosting kunnen ze niet meer doen, dat kon tot 3 weken voor de afloop..
Maar controleren van verlaenging kan ik je alsnog wel even aanraden om na te kijken.

Trouwens, mijn .com domein zou volgens de WHOIS op 9 dec aflopen, maar werkt nog steeds :o...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Mijn gratis NL domein loopt volgende week af. Ik ben benieuwd.
Ik wil hem wel houden maar dan niet meer bij Lycos maar bij mijn eigen hosting provider.
Dan heb ik tenminste ook grip op de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
AW_Bos schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:52:
[...]
Verlengen van de hosting kunnen ze niet meer doen, dat kon tot 3 weken voor de afloop..
Maar controleren van verlaenging kan ik je alsnog wel even aanraden om na te kijken.

Trouwens, mijn .com domein zou volgens de WHOIS op 9 dec aflopen, maar werkt nog steeds :o...
Reken erop dat 'ie binnen een week niet meer bereikbaar is en dan kan het zo'n 75 dagen duren voordat het domein weer registreerbaar is.
Erg frustrerend en nog frustrerender is dat Networksolutions dus niets wil doen, omdat het door Lycos is geregged bij hen en mijn broertje dus kennelijk alles via Lycos moet doen. Maar die reageren dus gewoon niet.

Lycos kan wat mij betreft helemaal doodvallen, failliet gaan etc en dan is de wereld beter af.
Ze adverteerden op de HCC nog met VPS-hosting, dus trekken steeds nieuwe slachtoffers.

Verwijderd

Help, ze hebben me toch verlengd terwijl ik totaal niks heb gedaan..
Beste Edese Lan,

Hartelijk dank voor het verlengen van je hosting pakket bij Lycos
Webcenter.

De verniewing van je Active plus Pakket is uitgevoerd.

Heb je vragen met betrekking tot dit proces? Neem dan contact op met ons
support team. Per e-mail: webhosting-support-nl@lycos-europe.com of per
telefoon: 0900-0400212 (EUR 0,15 p/min) of bekijk de aanvullende
informatie op onze website
http://webhosting.lycos.nl/customer/help/

Ben je je wachtwoord vergeten? Kijk dan op:
http://webhosting.lycos.nl/_page/lostpassword/

Je gebruikersnaam is:xxxxxx

We hopen je ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn!
Het Lycos Webhosting Team
http://webhosting.lycos.nl/customer/help/
Meteen maar een mailtje erachter aan gestuurd.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Beste heer/mevrouw,

Ik heb expliciet de optie tot automatische verlenging uitgezet.
Toch is echter een verlenging doorgevoerd. Ik wil ga hier zodoende ook niet 
mee akkoord ik wou namelijk na 1 jaar afstand doen van de domeinnaam wanneer 
ik deze vrijwel niet zou gebruiken.
Ik heb de domeinnaam vrijwel niet gebruikt en heb daarom het vinkje ook niet 
meer aangezet.
Echter de verlenging is toch doorgevoerd.

Graag zie ik van u een oplossing tegemoet.

Met vriendelijke groet,

supermel_nl

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 20:56 ]

• Stephane

Stephane

Behhhhh

simpel... niet betalen, bedragen storneren via de bank etc... dan weet ik wel zeker dat ze je lastig komen vallen en kun je meteen je gal kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:54:
[...]

Reken erop dat 'ie binnen een week niet meer bereikbaar is en dan kan het zo'n 75 dagen duren voordat het domein weer registreerbaar is.
Erg frustrerend en nog frustrerender is dat Networksolutions dus niets wil doen, omdat het door Lycos is geregged bij hen en mijn broertje dus kennelijk alles via Lycos moet doen. Maar die reageren dus gewoon niet.

Lycos kan wat mij betreft helemaal doodvallen, failliet gaan etc en dan is de wereld beter af.
Ze adverteerden op de HCC nog met VPS-hosting, dus trekken steeds nieuwe slachtoffers.
Daar had ik dus van de week ook last van...
Had net de nieuwe site online gezet!
Een dag later boem, weg site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Bij een maat van me zou zijn domein 15 december aflopen. Hij is nog steeds online!. In z'n webcenter staat niks van een upgrade, alleen nog steeds dat hij tot 15-12-2005 is geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:27

Nanax

Ik ben sjaak niet

zelfde, doet het nog al sinds 12de verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Bij mij precies hetzelfde. 14 December 2005 zou 'ie eigenlijk verlopen...maar alles is nog gewoon online, kan ook nog gewoon overal inloggen :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Laatst online: 30-07 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:52:
Help, ze hebben me toch verlengd terwijl ik totaal niks heb gedaan..

[...]

Meteen maar een mailtje erachter aan gestuurd.

[...]
Ook ik werd vandaag bedankt voor het verlengen van mijn hosting pakket, terwijl ik het ook had uitgezet en verschillende waarschuwingsemails heb ontvangen dat de periode bijna was afgelopen.
Heb je al een reactie gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
thesystem schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:19:
[...]

Ook ik werd vandaag bedankt voor het verlengen van mijn hosting pakket, terwijl ik het ook had uitgezet en verschillende waarschuwingsemails heb ontvangen dat de periode bijna was afgelopen.
Heb je al een reactie gekregen?
Goed dat je het zegt!
Ik heb voor de zekerheid maar even wat screen dumps gemaakt waaruit blijkt dat het account handmatig verlengd moet worden.
De datum is overigens 17 dec, dus ik moet nog wel even opletten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

Je hoeft helemaal niet op te letten hoor, ik wil iedereen even geruststellen dat Lycos je niks kan maken, waar ze ook mee dreigen ! Tenzij je natuurlijk het domein terug wilt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Laatst online: 08-07 18:53
Had het omgezet naar het 'mail-pakket', om vervolgens het domein te redirecten naar mijn xs4all ruimte, maar ze slapen daar echt denk ik.

Heb nog steeds toegang tot de FTP, terwijl 2 van de 0 beschikbare ftp accounts zijn geactiveerd, het klopt dus voor geen reet daarzo ;) Heb ook nog steeds een database geloof ik, betaal nu dus 2e minder dan active pakket, en heb toch 'alle' functies...

[ Voor 14% gewijzigd door borstel op 16-12-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Laatst online: 18-09 08:27

Nanax

Ik ben sjaak niet

heuh hij is weg! controleer het allemaal even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
Bij mij werkt hij nog gewoon.

Hij zou de 15e moeten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:04:

Ja ik :)

En ik ben er bijzonder tevreden over. Eigenlijk binnen het half uur antwoord op een mailtje naar de helpdesk (en uiteraard nog sneller als je belt), snelle servers, nauwelijks downtime en geweldige prijzen :D Een tientje in het jaar voor 100 mb ruimte met PHP MySQL, CGI,PERL, Zendoptimizer (heb ik nodig voor m'n MyReact forumpje) Directadmin, 3gb dataverkeer in de maand vind ik geen geld. :) En 5.95 voor het domein was ook iets waar niet lang over hoefde na te denken. Ze weten daar echt wel waar ze mee bezig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthesix
  • Laatst online: 09-09-2017
****** Ik heb hetzelfde probleem, ze hebben hem bij mij ook niet verlengd wat een ******* zijn het, ze hebben mij echter wel een mailtje gestuurd waarin stond dat ze het pakket zelf op automatisch verlengen gezet hadden, maar die had ik dus niet gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Laatst online: 21:53

Tys

Wat een onzin, ik heb op de eerste dag meteen automatisch verlengen uitgezet, en heb het domein daarna nooit meer aangeraakt of bezocht.

Tot vandaag, toen ontving mailtje van Network Solutions.
Dear Thijs van Ham,

We have not received a request to renew the domain name registration(s) listed below from you or the Partner in our reseller program with whom you originally registered the domain name(s). As a result, we have deactivated the domain name registration(s) and it is currently in a pending deletion status. You must renew your domain name registration(s) immediately to avoid deletion. This is the final notice you will receive from Network Solutions regarding renewal of this domain name(s). Please note that when a domain name is deleted, any associated services delete also.

The following domain name registration(s) has been deactivated and will be deleted if you do not renew immediately:

Domain: *domein*

Please contact the service provider, who facilitated the registration of the domain name(s) above, to renew.

If you do not immediately renew this domain name, it will be deleted from your account and we may, in accordance with our Service Agreement, attempt to secure a backorder for this domain name. If we successfully secure a backorder, it will result in a renewal and transfer of this domain name to a third party on your behalf, and you will be eligible for a portion of the net proceeds from the backorder. If you do not wish to have your expired domain name registration made available for backorder, please contact your domain name service provider for instructions. If you do not notify us to remove the domain name from the backorder process, you consent to our renewing and transferring the domain name to a potential backorder customer.

If you are unable to contact your service provider and would like to renew the domain name registration(s), please contact Partner Support at premiersupport@networksolutions.com.

Sincerely,

Network Solutions(R) Partner Support
Lycos heeft dus nooit de intentie gehad alles overal weer aan te zetten (lijkt me ook stug).
Daarbij stuurde Lycos me afgelopen week een bedankbericht voor het gebruik van de gratis service en uiteraard een verleng aanbod, waarbij specifiek stond aangegeven dat het pakket NIET verlengt zou worden als ik er niet op inging. (zoals ik dus al eerder had ingesteld).
Ik weet niet wat jullie hebben uitgevroten, maar hier sluit alles netjes af. Prima actie van Lycos.

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem, had het ook op hanmatig verlengen gezet en plots kreeg ik een mailtje waarin ze me bedankte voor het verlangen. Ik WTF, snel inlogge. en ja hoor hij stond opeens weer op automatish verlengen..

Bij facturaties staat een factief van 14-12 van 114 euro voor een pluspakket, aleen tot heden is er nog niets van mijn rekening geplukt. (Volgende rekening: 119.88€ op 14-12-2005 details)

Heb ze natuurlijk snel een mailtje gestuurd en bij betaal opties voor "Onderbreek bestelling" gekozen, aleen hiervan geen bevestiing of iets gekregen, die factuur van 120 euro staat er nog steeds.

Hoe gaat zoietrs aflopen? ik heb egt geen zin om 120 euro te betalen voor iets wat ik nooit en tenimmer gebruik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-08 20:27
ik heb ook alles op handmatig verlengen gezet enzo, maar ik weet dus niet of ze bij mij ook gaan zeuren over rekeningen, er staat nl wel dat er een volgende rekening is van heel veel geld. ze weten echter mijn rekening niet, is er dan wat aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthesix
  • Laatst online: 09-09-2017
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:11:
Ik heb het zelfde probleem, had het ook op hanmatig verlengen gezet en plots kreeg ik een mailtje waarin ze me bedankte voor het verlangen. Ik WTF, snel inlogge. en ja hoor hij stond opeens weer op automatish verlengen..

Bij facturaties staat een factief van 14-12 van 114 euro voor een pluspakket, aleen tot heden is er nog niets van mijn rekening geplukt. (Volgende rekening: 119.88€ op 14-12-2005 details)

Heb ze natuurlijk snel een mailtje gestuurd en bij betaal opties voor "Onderbreek bestelling" gekozen, aleen hiervan geen bevestiing of iets gekregen, die factuur van 120 euro staat er nog steeds.

Hoe gaat zoietrs aflopen? ik heb egt geen zin om 120 euro te betalen voor iets wat ik nooit en tenimmer gebruik :/
Echt belachelijk he :?

Maar waar heb je dat onderbreek bestelling gevonden in je cp?
Ik heb iig de betaling verwijderd.

edit:
Dat moet je doen bij facturen(de betaling verwijderen that is)

[ Voor 7% gewijzigd door synthesix op 17-12-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

synthesix schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:16:
[...]

Echt belachelijk he :?

Maar waar heb je dat onderbreek bestelling gevonden in je cp?
Ik heb iig de betaling verwijderd.

edit:
Dat moet je doen bij facturen(de betaling verwijderen that is)
moet je even naar, My Account -> Facturatie toegaan. Dan op "Als je de betalingsmethode voor deze facturen wilt aanpassen, klik hier." klikken. Vervolgens krijg je een paar menuopties aan de linkerkant waarvan de laatste "Onderbreek bestelling". Aleen krijg je geen bevestiging ofzo, raar :'(
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste