hmm..
ik heb dus de betaalde versie er van
met het tweede pakket en beetje geupgrade ..
al iets minder dan een jaar in bezit
meerdere keren een mail gestuurd
(bellen heeft totaal geen zin meer dan 45 min per keer in de wacht 1 keer zelfs meer dan 2 uur.. in de tussen tijd lekker zitten gamen

)
maar jah dan sturen ze een auto mail dat het binnen 48 wordt behandelt
na 1 maand nog maar eens gestuurd
na 2 maand nog maar eens 3de maand nog steeds niks ontvangen
en ik keek op 1 aug 2005 nog eens in me mail box..
en daar staat opeens de volgende mail er in
[qoute]
Geachte klant,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Lycos Webhosting support.
We hebben uw email ontvangen en ons support team probeert uw vraag binnen 48 tot 72 uur te beantwoorden (werkdagen alleen
geteld).
Mocht het beantwoorden van uw vraag toch wat langer duren, dan vragen wij hiervoor uw begrip.
Onze klantenservice is open van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 18:00.
Met vriendelijke groet,
Het Lycos Webhosting team[/qoute]
Direct ! gevolgt door deze
..
[qoute] Geachte Heer, Mevrouw,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met het Lycos Webhosting.
Geachte Heer, Mevrouw,
Helaas moet ik u informeren dat de statistieken problemen opleveren. Ik begrijp hoe vervelend dit is voor u en wij doen ons best dit zo snel mogelijk te repareren. Helaas zijn de statistieken een gevoelige bron van informatie en is het de afgelopen 2 maanden moeilijk geweest deze goed te publiceren. Wij hebben vorige week de statistieken opnieuw geprobeerd te plaatsen wat tot gevolg had dat de sommige klanten hun statistieken erg vaak ontvangen hebben via de email, helaas is het toen niet gelukt de verwijderde statistieken te publiceren en leverde dit meer storingen op binnen de statistieken zelf. Wij zullen opnieuw voor het einde van deze week proberen alle statistieken te herplaatsen zodat alle statistieken opnieuw op uw account komen te staan en wij hopen dat het ditmaals goed blijft gaan. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, ik hoop dat u hier nogmaals begrip voor kunt opbrengen.
Hopelijk u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet.
--
Mlle De ruiter Barbara [/qoute]
en dat kan nooit want ik heb al 7 maand of zo geen contact meer met hun gehad via email..
behalve de mail dat ik het wou opzeggen ik betaal me blauw aan 8.77 of zo euro per maand
en toen kreeg ik ook meteen weer die auto mail..
dus kortom.. Neem Nooit ! lycos
Support zuigt echt ..
en nu maar afwachten tot maand 11 tot ie verloopt
dus jullie hebben echt geluk gehad aan dat gratis als je het al hebt..
al kan je beter zelf een server opzetten
zoals ik ook heb gedaan ..