Zit je nog te twijfelen (tussen bijvoorbeeld deze en de MDA III, of Motorola Mpx) dan kunnen de volgende threads op HOFO je misschien helpen bij je keuze.
Lofzang over de MDA Compact:
http://www.howardforums.c...7ee525b18&threadid=511311
Battle of the Titans: MDAIII vs MDA Compact
http://www.howardforums.c...7ee525b18&threadid=519561
\_Specs_/
Verwijderd
Verwijderd
Probeerde net om de TomTom navigator 3.07 update te installeren, maar die blijft om een of andere reden hangen in het setupschermpje (blaadjes van het ene naar het andere mapje verplaatsen), zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurt.
Is dit herkenbaar voor mensen?
Wie kan me vertellen hoe ik bovenstaande probleem aanpak?
Verwijderd
Bij 't schrijven van 'n nieuw bericht:Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:44:
Weet iemand hoe je in kunt stellen dat je een ontvangstbevestiging van een verstuurd sms-je krijgt?
Tools -> Options -> Request messsage delivery notification aanvinken.
Kan naar mijn weten niet permanent aangezet worden.
De 3.07 update is inderdaad verplichte kost voor je MDA, dat staat ook op de TomTom site vermeld (3.07 voor alle windows mobile 2003 se devices). Maar verder heb ik met mijn TFAC BT-30 geen problemen. De MDA blijft gewoon aan zolang er een gps fix is. Indien geen gps fix dan schakelt de MDA na een aantal minuten uit bij mij. Misschien de 3.07 update eens proberen na een harde reset zodat ie goed 'schoon' is? Ik weet niet of er verder veel software op je MDA staat die misschien de boel verziekt?Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:45:
tomtom3 werkt nog niet echt oke met mijn TFAC BT30. Gisteren liep de software een aantal keer vast onder het rijden. En ook schakelde mijn MDA uit als tomtom de route opnieuw ging berekenen. Erg vervelend en geen idee hoe dit komt. Een zachte reset was dan het enige dat nog werkte. Iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Probeerde net om de TomTom navigator 3.07 update te installeren, maar die blijft om een of andere reden hangen in het setupschermpje (blaadjes van het ene naar het andere mapje verplaatsen), zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurt.
Is dit herkenbaar voor mensen?
Wie kan me vertellen hoe ik bovenstaande probleem aanpak?
[ Voor 7% gewijzigd door KnOeFz op 26-12-2004 15:29 . Reden: nederlandse taal blijft moeilijk ;) ]
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Verwijderd
www.my-mda-compact.info
Met ook een forum, hoop dat het een beetje goed gaat lopen. Heb er trouwens wel een verwijzing neergezet naar het 'civict' forum.
Site is nog niet af (2 pagina's moeten nog

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 16:49 ]
Even een opmerking over de site.Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:48:
Hee, ik heb een site gemaakt:
www.my-mda-compact.info
[...]
Pagina: The Mda Compact --> Features
Het is het toch een 416 processor?
Verwijderd
Edit: Klopt, het is een 416mhz processor, zal het gelijk even veranderen!

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 17:32 ]
hoe bestel je ?
ik heb me geregt maar kan niet bestellen
[ Voor 17% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 26-12-2004 19:12 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
-mda compact
-256 mb sd wifi card
-lycos email
Als ik mijn mda instel voor het ontvangen van mijn lycos (pop3) email via wifi krijg ik continu foutmeldingen.
De internet explorer en msn werken echter wel correct.
Zijn er al andere die hun lycos email (pop 3) ophalen via een wificard en waar dit wel correct werkt ?
Verwijderd
welke melding krijg je precies ?Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 19:17:
Config:
-mda compact![]()
-256 mb sd wifi card![]()
-lycos email
Als ik mijn mda instel voor het ontvangen van mijn lycos (pop3) email via wifi krijg ik continu foutmeldingen.
De internet explorer en msn werken echter wel correct.
Zijn er al andere die hun lycos email (pop 3) ophalen via een wificard en waar dit wel correct werkt ?
ik haal pop3 wel gewoon binnen maar dan via USB.
heb je je instellingen echter wel goed ?
Verwijderd
Ik wil mijn mail binnen halen via mijn wifi card, en mijn instellingen zijn hetzelfde als op mijn "echte" pc...
Vandaar dat ik nu twijfel of het wel aan mijn instellingen ligt of aan de combinatie ppc en lycos
Verwijderd
Dat zou mooi zijn, het geluid bij mij is niet echt slecht, maar klinkt met het volume helemaal open een beetje schel, de hoge tonen worden niet goed weergegeven.Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 22:07:
Op meerdere forums hoor ik dat er een rom update is voorde mensen die last hebben van een slechte geluidskwaliteit, ik vroeg me af of iemand dit al geprobeerd heeft want het schijnt een hele verbetering te zijn.
Verwijderd
kun je de url van de rom update geven ???Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 22:07:
Op meerdere forums hoor ik dat er een rom update is voorde mensen die last hebben van een slechte geluidskwaliteit, ik vroeg me af of iemand dit al geprobeerd heeft want het schijnt een hele verbetering te zijn.
of welke forums ?
maar als mijn mda uit staat (uit bedoel ik met knop uitgezet) dan vind de carkit bij het aanzetten (contact omdraaien) de telefoon niet...
Ik moet dus perse de pda aan hebben staan om hand free te enablen!!
Heeft iemand hier een oplossing voor? Anders gaat hij terug...
Want dis niet het 1e probleem wat ik met het apparaat heb.
Verwijderd
1. Het is onhandig als de harde toetsen aan staan als de MDA in het bijgeleverde hoesje zit. Ik heb de harde toetsen van de MDA uitgezet als hij uit staat. Dit te voorkomen dat hij vanalles gaat doen in het hoesje. Als ik de MDA uitzet dan blijft de telefoon unit werken. Zodra ik gebeld wordt dan springt de MDA aan en worden de toetsen ook actief, wat niet handig is in het hoesje. Is hier een elegante oplossing voor?
2. Hoe zet ik de MDA helemaal uit zodat de telefoon unit ook uit staat? Dit om te voorkomen dat de MDA niet afgaat als ik gebeld wordt.
Hillie
1. Ander progje gebruiken om toetsen mee te vergrendelen, kan zo 123 niet op de naam komen.Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 11:18:
Ik heb sinds een week de MDA Compact en ik heb er een paar vragen over.
1. Het is onhandig als de harde toetsen aan staan als de MDA in het bijgeleverde hoesje zit. Ik heb de harde toetsen van de MDA uitgezet als hij uit staat. Dit te voorkomen dat hij vanalles gaat doen in het hoesje. Als ik de MDA uitzet dan blijft de telefoon unit werken. Zodra ik gebeld wordt dan springt de MDA aan en worden de toetsen ook actief, wat niet handig is in het hoesje. Is hier een elegante oplossing voor?
2. Hoe zet ik de MDA helemaal uit zodat de telefoon unit ook uit staat? Dit om te voorkomen dat de MDA niet afgaat als ik gebeld wordt.
Hillie
2.Telefoon in de 'flight mode' zetten, hierdoor kun je de MDA als pda gebruiken, maar niet gebeld worden. Klik hiervoor op het 'antennesignaal' dingetje, naast de G van GPRS.
Minder leuk is dat ik net een Tungsten T3 heb aangeschaft met Tomtom 3, maar dat zien we dan wel weer.
Nog een kleine software tip voor mensen die veel in de bus/trein zitten en wat willen lezen van internet maar zich niet blauw willen betalen aan gprs kosten:
www.avantgo.nl
\_Specs_/
Verwijderd
Flight mode werkt en MortSaver lijkt me een aardige progje die nog volop in ontwikkeling is.
Hillie
Verwijderd
als je een programma installeert via activesync, naar je storage card. of je zelf een directory kan aangeven waar het programma naartoe geinstallerd word.
dus bv storagecard/games of storagecard/programs
kan het nergens vinden, en vind het behoorlijk irritant om zoveel mappen in de root van me storage card te hebben
Verwijderd
er is een freeware progje , cabinst of zoietsVerwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:54:
weet iemand misschien of het mogelijk is om;
als je een programma installeert via activesync, naar je storage card. of je zelf een directory kan aangeven waar het programma naartoe geinstallerd word.
dus bv storagecard/games of storagecard/programs
kan het nergens vinden, en vind het behoorlijk irritant om zoveel mappen in de root van me storage card te hebben
daarmee kan je cabs op de intaleren waar je maar wilt
Verwijderd
ahh bedankt.Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:02:
[...]
er is een freeware progje , cabinst of zoiets
daarmee kan je cabs op de intaleren waar je maar wilt
heb al een link gevonden
http://www.snapfiles.com/get/pocketpc/cabinst.html
edit:// Hmm werkt niet echt goed, als ik .exe bestanden open daarmee, zegt ie wait till i find cab files en loopt ie vast..
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 13:24 ]
---
ok het kwam doordat outlook steeds verbinding probeerde te maken, probleem is opgelost, ik heb de pop3 account maar verwijdert.
[ Voor 90% gewijzigd door Adw op 27-12-2004 16:54 ]
Mail ontvangen via GPRS kost je alleen maar € zodra je een mailtje hebt, en je dus data verbuikt. Het checken van je mail kost (bijna) niks.Adw schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:34:
Heeft iemand toevallig enig idee hoe ik GPRS permanent uit kan schakelen? Mijn toestel probeert nu om de zoveel minuten steeds verbinding te maken, terwijl ik dit niet wil.
---
ok het kwam doordat outlook steeds verbinding probeerde te maken, probleem is opgelost, ik heb de pop3 account maar verwijdert.
Verwijderd
- als ik via speed dial mijn voicemail wil bellen dan vraagt de mda om het nummer, maar ik kan het nergens invoeren (de mda zou dit van de simkaart afhalen) ???
- zijn er mensen die hun lycos account ophalen met de mda compact en dan met een wifiverbinding (krijg hem niet aan het werken, tel. maakt steeds melding van verkeerde instellingen maar instellingen zijn hetzelfde als op mijn p) ???
Verwijderd
Een mda-geinterreseerde die regelmatig hier te vinden is !
Ik hou van u makker!
Verwijderd
Guys, hier is MSN messenger voor uitgevonden... Zijn we eindelijk een beetje van het 'wanneer,bij wie,hoeveel,simlock' gedoe af...Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:14:
Ik wil de groeten doen aan mijn vriend Chaos.
Een mda-geinterreseerde die regelmatig hier te vinden is !
Ik hou van u makker!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 19:46 ]
Verwijderd
Als je een cardreader (USB 2 ???? )koopt voor SD kaartjes gaat het volpompen van je kaartje dan stukken sneller?
Zijn er uberhaupt al usb2 cardreaders?
Ik hoor het graat van "de experts"
Verwijderd
Nope, normaal formaat past perfect, alleen een wifi sd kaart steekt uitVerwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:57:
Steekt een normaal formaat SD kaartje uit aan de bovenkant?
Foto?
Ja dat gaat sneller, en ja die zijn te verkrijgen, check de pricewatch even voor prijzen en winkels.Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:16:
Oke, hier dan een serieuse topic:
Als je een cardreader (USB 2 ???? )koopt voor SD kaartjes gaat het volpompen van je kaartje dan stukken sneller?
Zijn er uberhaupt al usb2 cardreaders?
Ik hoor het graat van "de experts"
Verwijderd
dan toets je ?limit=999 aan het einde van de link en toets je CNTR F.dsonnaville schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:36:
is de t-mobile simlock al te verwijderen? en ook de software van t-mobile? (ja ik ben nieuw in dit forum en om nu al die 30 paginas te door zoeken)
Verwijderd
Meer dan je zelf denkt...
edit: typo
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 21:58 ]
De software is simpel te verwijderen, de simlock nog niet (helaas)dsonnaville schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:36:
is de t-mobile simlock al te verwijderen? en ook de software van t-mobile? (ja ik ben nieuw in dit forum en om nu al die 30 paginas te door zoeken)
dsonnaville schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:36:
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:47:
dan toets je ?limit=999 aan het einde van de link en toets je CNTR F.
Plukkie je bent GEWELDIG, wat een goed antwoord, wat een fijn welkom voor een nieuwe forum gebruiker. Ga zo door, jij komt er wel...Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:57:
Meer dan je zelf denkt...
Beste dsonnaville als je achter het nummer van de post in de URL ?limit=999 intoest krijg je al berichten op 1 pagina: [rml]De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [ Deel 2][/rml]
Daarna toest je control + f = find en kan je zoeken in alle berichten bijvoorbeeld naar simlock.
Veel plezier en let maar niet op

never argue with a moderator, he will shut your account down.
Zo dus:Mex schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:00:
[...]
De software is simpel te verwijderen, de simlock nog niet (helaas)
Harde reset doen: soft-reset +powerknop
Dan moet je door alle setup schermen gaan to je het today screen ziet (vlak na tap screen to start using your device)
Bij verschijnen today screen gelijk soft-resetten. Dan installeert ie de t-mobile meuk niet en heb je feitelijk een HTC Magician zoals ie van de fabriek komt, behalve de simlock want die is op andere wijze ingebakken schijnt.
[spammode]
zie ook mijn forumpje
[/spammode]
[ Voor 8% gewijzigd door Mex op 28-12-2004 09:27 ]
Anders ga ik ze zo effe mailen...
Wie wilde je daarvoor gaan mailen?Aakab schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 09:57:
Uhm heeft er iemand al contact op genomen met de producent naar aanleiding van de brakke camera? zo van komt er ooit een firmware uit?
Anders ga ik ze zo effe mailen...
Toch grappig om te zien hoe Korakal met twee maten meet, nadat ik hetzelfde vroeg.dsonnaville schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:36:
MaZo in "De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MD..."

[ Voor 5% gewijzigd door MaZo op 28-12-2004 11:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij kun je dit doen via Settings-->Personal-->Phone-->Services-->Voice Mail and SMS-->Get SettingsVerwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 18:42:
- als ik via speed dial mijn voicemail wil bellen dan vraagt de mda om het nummer, maar ik kan het nergens invoeren (de mda zou dit van de simkaart afhalen) ???
Gewoon de producent van dat ding?
Uhm google:
http://www.qtek.nu/
support@brightpoint.se
Of kan dat niet?
Probeer het zou ik zeggen.Aakab schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:48:
[...]
Gewoon de producent van dat ding?
Uhm google:
http://www.qtek.nu/
support@brightpoint.se
Of kan dat niet?
Nooit geschoten....
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
helaas werkt dit niet; ook op de andere MDA's werkt dit niet.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:38:
[...]
Volgens mij kun je dit doen via Settings-->Personal-->Phone-->Services-->Voice Mail and SMS-->Get Settings
je kan wel het nummer in het register invoeren:
HKEY_CURRENT_USER --> SOFTWARE --> MICROSOFT --> VMAIL kies daar de key "PhoneNumber 1” en geef deze de value +31624001233
nu zal de speeddial voor de voicemail wel werken
Is in dit geval mis... HTC is de ontwikkelaar, ze zitten in Taiwan. Succesjustifire schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:57:
[...]
Probeer het zou ik zeggen.
Nooit geschoten....
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Ik dacht dat het verboden was om simlocks op telefoons te zetten.. (behalve op prepaid modellen)Mex schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:00:
[...]
De software is simpel te verwijderen, de simlock nog niet (helaas)
SAiKO schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 13:09:
[...]
Ik dacht dat het verboden was om simlocks op telefoons te zetten.. (behalve op prepaid modellen)

Hoeveel dataverkeer vebruikt MSN via GPRS? Kan ik dat meten met een programma voor m'n MDA?
Bedankt!
edit: ik heb het volgens mij al gevonden, ik kan nu in ieder geval msn gebruiken, nu nog ff kijken of mms werkt.
[ Voor 20% gewijzigd door didio op 28-12-2004 14:27 ]
weinig tot niks..
weinig tot niks..
Over die vraag over een update ivm de camera...hier is al eerder over gepost door iemand dat er idd binnenkort een rom-update komt die een aantal issues moet verhelpen dus geduld allemaal!
Ik zie vaak software die ik kan downloaden waar dan bij staat dat deze voor ARM is soms zie ik ook XSCALE voorbij komen. Werkt ARM niet op de Jam of werkt er gewoon alle pocketpc software er op.. hoor 't graag.. : )
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:38:
[...]
Volgens mij kun je dit doen via Settings-->Personal-->Phone-->Services-->Voice Mail and SMS-->Get Settings
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:58:
[...]
helaas werkt dit niet; ook op de andere MDA's werkt dit niet.

Bij mij werkt het wel...
Heeft iemand er last van dat de mda een softreset doet als je hem aan de lader aansluit of loskoppelt? Bij mij doet ie dat wel namelijk..
[ Voor 15% gewijzigd door Samster op 28-12-2004 16:22 ]
Samster
Ja hoor,Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:05:
Kan iemand mij vertellen waar de irda poort zich bevindt op dit toestel? Ik wil hem graag ook gebruiken als universele afstandsbediening. De vorige generaties pda's hadden altijd mooi zo'n idra poort aan de bovenzijde van het apparaat. Een tel met deze functionaliteit zou wel heel mooi zijn. En heeft iemand inmiddels een zaak gevonden waar je het toestel los kunt kopen? Ik heb al veel zaken gevonden waar ik dit toestel met abonnement aangeschaft kan worden. Hier heb ik echter niks aan ik zit nog anderhalf jaar aan mijn huidig abbonement vast.
Gewoon in Duitsland kopen en even omzetten naar NL ook nog simlock vrij. Je vind ze vanaf 444 tot 519 bij de Tmobile shops.
Succes!
ow jah, de IRDA zit rechts in de hoek aan de zijkant, ... echter voordeel van hier is dat je gewoon je PDA scherm kunt draaien en dus een langwerpige REMOTE hebt! snap je nog wat ik bedoel.. anders vraag je 't nog maar es
Is misschien ook handig voor het gebruik van een irda toetsenbord zodat je in landscape kunt typen en zo je bluetooth verbinding vrij kunt houden voor verbinding met pc of gps. Meerdere bluetooth verbindingen zou toch fijn zijn he....blogbuster schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:32:
[...]
Ja hoor,
Gewoon in Duitsland kopen en even omzetten naar NL ook nog simlock vrij. Je vind ze vanaf 444 tot 519 bij de Tmobile shops.
Succes!
ow jah, de IRDA zit rechts in de hoek aan de zijkant, ... echter voordeel van hier is dat je gewoon je PDA scherm kunt draaien en dus een langwerpige REMOTE hebt! snap je nog wat ik bedoel.. anders vraag je 't nog maar es
Nog een paar vraagjes...
1. Is er een maximum grootte van de SD kaart wat je kunt gebruiken?
2. Is de SD kaart verwisselbaar? Dus bijvoorbeeld meerdere kaarten op zak met verschillende games, programma's of documenten. Krijg je dan geen conflicten?
3. Zo ja bij punt 2, zijn de kaartjes dan ook hot swapable of moet je programma's etc afsluiten voordat je het kaartje eruit haalt?
Verwijderd
http://www.yorch.net/ hier vind je een groot aantal phone skins in zip formaat
Je kunt ook zelf een andere skin maken met het progje "Dialpad Maker Deluxe 2.0" (al werkt dit bij mij niet)
Of probeer de zoekfunctie op http://forum.xda-developers.com en zoek naar "dialer skins"
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 17:26 ]
Verwijderd
wanneer ik een sms stuur via TMOBILE (mda compact) dan komt deze 2 maal aan.
heeft iemand hier ervaringen mee?
zo ja, wat is hier aan te doen.
op tmobile site kan ik het niet vinden.
Verwijderd
Ik heb hem net binnen is nu aan het laden.
(Moest 12 dagen slechts wachten
dit offtopic
ontopic
Ik heb begrepen dat er een mobile versie van media player in de mobile windows versie zit.
Welke formats ondersteunt deze player?
Ook de "gewone" WMV's ?
Ik ga genieten vanavond.
Verwijderd
Hiervoor moet je ff aanpassen:Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:28:
ik zit met een "groot" probleem.
wanneer ik een sms stuur via TMOBILE (mda compact) dan komt deze 2 maal aan.
heeft iemand hier ervaringen mee?
zo ja, wat is hier aan te doen.
op tmobile site kan ik het niet vinden.
bij messages -> tools -> options -> when replying, include body.. dat moet je allemaal uitvinken.. Waarschijnlijk stuurt ie dan niet 2x een berichtje!
Verwijderd
Als ik bij mij het ingeef zoals in een eerdere post te lezen is dan vraagt hij of hij de instellingen naar het netwerk moet saven. Dit kan natuurlijk niet...Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:58:
[...]
helaas werkt dit niet; ook op de andere MDA's werkt dit niet.
je kan wel het nummer in het register invoeren:
HKEY_CURRENT_USER --> SOFTWARE --> MICROSOFT --> VMAIL kies daar de key "PhoneNumber 1” en geef deze de value +31624001233
nu zal de speeddial voor de voicemail wel werken
Máár hoe kan ik in de registry editor van mijn mda , ik zie hem in de map windows nergens ertussen staan ?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 17:43 ]
Verwijderd
ik heb dit uitgevinkt en testbericht gestuurd en lijkt nu goed te gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:38:
[...]
Hiervoor moet je ff aanpassen:
bij messages -> tools -> options -> when replying, include body.. dat moet je allemaal uitvinken.. Waarschijnlijk stuurt ie dan niet 2x een berichtje!
maar zal ik er ook voor moeten betalen want ik kwam er na 20 (lees 40) ongeveer dus achter
Verwijderd
denk dat je daarmee wel pech hebt ja..Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:44:
[...]
ik heb dit uitgevinkt en testbericht gestuurd en lijkt nu goed te gaan.
maar zal ik er ook voor moeten betalen want ik kwam er na 20 (lees 40) ongeveer dus achter
Verwijderd
Boekje lezen wil helpen.
Media player speelt asf, wma, wmv en mp3.
Dus aardig wat en beeld dus ook.

Verwijderd
Gefeliciteerd met je speeltjeVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:07:
Oeps,
Boekje lezen wil helpen.
Media player speelt asf, wma, wmv en mp3.
Dus aardig wat en beeld dus ook.
Mocht je nog meer formaten fatsoenlijk af willen spelen moet je eens in de startpost kijken naar Betaplayer en Pocketmusic. Gebruik ze zelf voor film en muziek en zijn echt ideaal hiervoor. Media player blijft qua formaten echt achter tov deze programma's.
Verwijderd
zou je aub je instellingen willen weergeven, krijg continu de melding :
Messages cannot be downloaded to your mobile device. make sure you are connected and that your email account settings are correct. then, try to download messages again.
Ik gebruik
username: ***@lycos.nl
pop.lycos.nl
smtp.lycos.nl
Maak krijg hem niet aan het lopen.
Hmmm die standaard windows mobile 2003 ziet er mooi uit...Zijn er behalve het gay uiterlijk van die T-Mobile dialpad nog andere nadelen aan T-Mobile zooi wat er op staat? (ik ben helaas nog niet in het bezit van dit mooie apparaat)...als de rest ook allemaal zooi is dan is het eerste wat ik doe na het eerste keer opladen alle t-mobile zooi eraf halen!Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:22:
Voor de mensen die het t-mobile uiterlijk van de phone functie zat zijn kijk eens op deze site
Je kunt ook zelf een andere skin maken met het progje "Dialpad Maker Deluxe 2.0" (al werkt dit bij mij niet)
Of probeer de zoekfunctie op http://forum.xda-developers.com en zoek naar "dialer skins"
Probeer eens pop3.lycos.nl, het is maar een vage ingevingVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:03:
[...]
username: ***@lycos.nl
pop.lycos.nl
smtp.lycos.nl
[...]
Bij mij blijft hij vragen om de passphrase (0000), maar verbind niet.
[ Voor 7% gewijzigd door jmr op 28-12-2004 19:57 ]
"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981
Verwijderd
Op een Zwitserse site staat het volgende:jmr schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:56:
Is het iemand gelukt om de MDA te pairen met een Nokia CK-1W bluetooth carkit?
Bij mij blijft hij vragen om de passphrase (0000), maar verbind niet.
Zij raden een Sony Ericsson carkit aan.Attention: le kit bluetooth Nokia CK-1 n'est pas compatible avec Qtek
Nokia heeft bluetooth weer een beetje aangepast en hun carkits zijn dus niet volledig compatible met alle merken.
VET! Hier ben ik echt erg blij mee! Die van XDA developers had ik al maar Yorch kende ik niet, werkt gaaf, en ook phoshop instructies voor een eigen dialerVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:22:
...
....
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Ik heb de CK-7W en die kan ik wel pairen met de MDA. Ik heb alleen een probleem. Ik durf te zweren dat iemand een link had naar een prog. om meerdere bluetooth te pairen met de MDA maar ik kan het nergens vinden. HLP.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:04:
[...]
Op een Zwitserse site staat het volgende:
[...]
Zij raden een Sony Ericsson carkit aan.
Nokia heeft bluetooth weer een beetje aangepast en hun carkits zijn dus niet volledig compatible met alle merken.
Iemand hier antwoord op?-CKY2K- schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:51:
[...]
Hmmm die standaard windows mobile 2003 ziet er mooi uit...Zijn er behalve het gay uiterlijk van die T-Mobile dialpad nog andere nadelen aan T-Mobile zooi wat er op staat? (ik ben helaas nog niet in het bezit van dit mooie apparaat)...als de rest ook allemaal zooi is dan is het eerste wat ik doe na het eerste keer opladen alle t-mobile zooi eraf halen!
Enne mensen die maar 12 dagen hoeven te wachten, is dat bij T-Mobile? Mijn bestelling/contractverlenging is daar als het goed is gisteren binnengekomen...
Verwijderd
Werkt het (zonder dat programma) perfect met de CK-7W? Kan je gewoon gesprekken opnemen en beëindigen met de knop van de carkit? Ik twijfel namelijk nog over de MDA maar dacht dat 'ie niet met de CK-7W zou werken, en dat was een groot nadeel.Diamond AT schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:26:
Ik heb de CK-7W en die kan ik wel pairen met de MDA. Ik heb alleen een probleem. Ik durf te zweren dat iemand een link had naar een prog. om meerdere bluetooth te pairen met de MDA maar ik kan het nergens vinden. HLP.
ja dat was bij t-mobile, begin december besteld, en net buiten de eerste lichting gevallen. We zouden 5 weken moeten wachten, maar dat is dus een stuk korter geworden-CKY2K- schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:29:
[...]
.....
Enne mensen die maar 12 dagen hoeven te wachten, is dat bij T-Mobile? Mijn bestelling/contractverlenging is daar als het goed is gisteren binnengekomen...
En hem werkend gekregen zodat hij de nederlandse dictionary gebruikt om woorden af te maken in plaats van dat hij engelse dictionary gebruikt.
1, Zover ik gehoord heb werkt 1GB er gewoon op. Sommige kaartjes die worden intern beschadigd (RAM-BIOS) module. Ik zelf heb 512 dit werkt prima, 2x 512 heb ik ook verschillende media waardoor de acces toegang sneller word.SAiKO schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:13:
[...]
Is misschien ook handig voor het gebruik van een irda toetsenbord zodat je in landscape kunt typen en zo je bluetooth verbinding vrij kunt houden voor verbinding met pc of gps. Meerdere bluetooth verbindingen zou toch fijn zijn he....
Nog een paar vraagjes...
1. Is er een maximum grootte van de SD kaart wat je kunt gebruiken?
2. Is de SD kaart verwisselbaar? Dus bijvoorbeeld meerdere kaarten op zak met verschillende games, programma's of documenten. Krijg je dan geen conflicten?
3. Zo ja bij punt 2, zijn de kaartjes dan ook hot swapable of moet je programma's etc afsluiten voordat je het kaartje eruit haalt?
2, Dat kan geen enkel probleem. Hot swappable ...
3, Hot swappable.. ik zou wel prog X afsluiten als deze op je X staat. Is het zelfde met een HD als je die er uit haalt en het des betreffende applicatie staat nog open.
Succes... heb je vragen hoor ik het wel
Verwijderd
Maar goed,
Toch nog 2 vragen mijnerzijds:
a) Welk programma moet je hebben om met je mda-wifi op je eigen interne netwerk te komen?
b) Kan je ook in outlook je sms sturen en dat via syncen middels je telefoon versturen?
Ik hoor het van jullie!
Weten jullie een paar goede dialers? Ik heb er 1 zien voorbij komen ergens op een site waarbij je precies kon zien wie je kan bellen, met extra info enz mogelijkheid om direct sms te sturen etc.
Verwijderd
Ik heb zelf de rest er gewoon op laten staan aangezien ik geen ruimte(geheugen) gebrek heb, ik heb namelijk alle extra programma's op me sd kaart draaien, ik heb wel gelezen dat je als je de t-mobile installatie onderbreekt een aantal progjes mist zoals het fotoalbum en photocontacts.-CKY2K- schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:51:
[...]
Hmmm die standaard windows mobile 2003 ziet er mooi uit...Zijn er behalve het gay uiterlijk van die T-Mobile dialpad nog andere nadelen aan T-Mobile zooi wat er op staat? (ik ben helaas nog niet in het bezit van dit mooie apparaat)...als de rest ook allemaal zooi is dan is het eerste wat ik doe na het eerste keer opladen alle t-mobile zooi eraf halen!
Hee dit is wel goed nieuws zeg. Ik heb hem vorige week besteld via T-Mobile relatiebeheer. Is er een kansje dat ik hem dan ook eerder zal krijgen dan de 5 weken die ze aan gaven?Monalisa schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:38:
[...]
ja dat was bij t-mobile, begin december besteld, en net buiten de eerste lichting gevallen. We zouden 5 weken moeten wachten, maar dat is dus een stuk korter geworden

Wie weet of deze ook werkt met de MDA Compact? Er staat bij dat ie voor zijn 'dikkere' broertje wel werkt. Iemand misschien ervaring laat gaarna even weten
Het werkt wel. Dat weet ik zeker. Alleen weet alleen niet meer zeker of de knop het doet. Ik heb de mda pas gister en gebruik tijdelijk nog mijn nokia 6230. Als je het niet erg vind ga ik nu even niet in deze kou naar buiten om te testen. Ik probeer het morgen voor je uit.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:36:
[...]
Werkt het (zonder dat programma) perfect met de CK-7W? Kan je gewoon gesprekken opnemen en beëindigen met de knop van de carkit? Ik twijfel namelijk nog over de MDA maar dacht dat 'ie niet met de CK-7W zou werken, en dat was een groot nadeel.
- Wie kan mij helpen met die prog om meerdere bluetooth app te kopp.?
- Kan je invoeren dat files standaard op de kaart worden opgeslagen bij installeren en ontvangen via bluetooth?
- Last but not least is de houder van Halfords stevig en zit de mda er stevig op bevestigt.
Verwijderd

Verwijderd
kan je als nog zelf instaleren bij mapje : extended_RomVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:46:
[...]
Ik heb zelf de rest er gewoon op laten staan aangezien ik geen ruimte(geheugen) gebrek heb, ik heb namelijk alle extra programma's op me sd kaart draaien, ik heb wel gelezen dat je als je de t-mobile installatie onderbreekt een aantal progjes mist zoals het fotoalbum en photocontacts.
Verwijderd
Ik stuur je ook nu niet naar buiten hoor.Diamond AT schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:57:
Het werkt wel. Dat weet ik zeker. Alleen weet alleen niet meer zeker of de knop het doet. Ik heb de mda pas gister en gebruik tijdelijk nog mijn nokia 6230. Als je het niet erg vind ga ik nu even niet in deze kou naar buiten om te testen. Ik probeer het morgen voor je uit.
Check http://www.bluetooth.jazztel.es/Diamond AT schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:26:
[...]
Ik heb de CK-7W en die kan ik wel pairen met de MDA. Ik heb alleen een probleem. Ik durf te zweren dat iemand een link had naar een prog. om meerdere bluetooth te pairen met de MDA maar ik kan het nergens vinden. HLP.
Zelf nog niet geprobeerd, maar iemand anders wel geloof ik. Staat wel iets over in dit topic (of in deel 1)
Probeer dus gewoon eens zonder..
Verwijderd
Het viel me op dat er een "gaatje"/"spleet" in het toestel zit aan de voorkant-bovenkant waar het lichtje zit.
Ik was in de veronderstelling dat daar alleen een lichtje zou zitten, niet een lichtje met een "gaatje" eronder....
Tevens lijkt het lichtje er wel wat scheef in te zitten. Dit zou ook iets kunnen zijn wat onder het lichtje zit en schuin afloopt, maar wat?
Iemand ideeen? Hoort dit zo?
Zo'n "gaatje" lijkt me ook niet echt handig ivm stofvorming.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Dit topic is gesloten.