vraagje, gaat dat niet ongelofelijk hard met die in-ear doppen? niet dat als je per ongeluk het volume op de hoogste stand heb staan, dat je doof word.KrL schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:08:
Ik heb vanmiddag de standaard oordoppen vervangen door m'n goede Sony doppen.. Wat een wereld van verschil qua geluid ! En ze zitten ook een stuk beter..
[afbeelding]
HeheheheVerwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:15:
[...]
vraagje, gaat dat niet ongelofelijk hard met die in-ear doppen? niet dat als je per ongeluk het volume op de hoogste stand heb staan, dat je doof word.
Ik hoop dat de kwaliteit goed is.
Kan ik gewoon de doordopjes eruit knippen en nieuwe er aan zetten boven het microfoontje?. Want dan koop ik fontopia's dadeljik in ear dingen
Kan ik gewoon de doordopjes eruit knippen en nieuwe er aan zetten boven het microfoontje?. Want dan koop ik fontopia's dadeljik in ear dingen
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Daar was ik inmiddels ook achter maar het werkt nog steed bagger.... het is meer geluk dan wijsheid als ie de juiste persoon belt.Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:24:
[...]
Je kunt bij je contacts in de voicedial software een alias aanmaken en dan kun je de naam inspreken die je wilt gebruiken om die contact te bellen. Maar dat werkt ook waardeloos

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Verwijderd
Ik heb bij m5000 al eens een displayfolie voor mn A70 digcam gekocht, bevalt prima. Ga zeker overwegen om hier extra protectors te bestellen.KnOeFz schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:52:
Er loopt op dit moment ook een ia voor screenprotectors waar nieuwe types aan toegevoegd kunnen worden. link Inkoopactie
Ze worden hier besteld, en de MDA compact screenprotector staat op de site vermeld voor €3,- (Art.-Nr.: 61403) Bij bestellingen boven € 10,- geen verzendkosten.
Heeft iemand ervaring met de screenprotectors van dit bedrijf? € 3,- lijkt me niet te veel geld nl.Ik hoop alleen niet dat ie te klein is zoals de bijgeleverde
. Twijfel om misschien een goter vel te kopen en dat zelf op maat te snijden.
Overigens ook geinteresseerd in een IA voor een BT GPS.
Verwijderd
Prima, goed initiatief! Ik denk dat veel mensen zitten te wachten op een overzichtelijk forum over de MDA / Qtek / i-mate JAM.blogbuster schreef op donderdag 23 december 2004 @ 09:54:
Belangrijke vraag aan jullie
Vanaf volgende week zal er een nieuw forum online komen. Speciaal dedicated voor de MDA / HTC S100. Dit forum is geheel in het Nederlands. Natuurlijk gelden er regels maar op een zeer luchtige manier. Ik vind GOT topic heersen alleen sommige dingen zijn moeilijk te bespreken omdat je het overzicht kwijt raakt. Op het nieuwe fora zullen er dan ook catagorien bevinden. Vinden julie die interesant dan hoor ik het graag. Indien niet hoor ik het ook graag dan ga ik niet al te veel moeite doen. Ik ben webdeveloper dus ik zet wel wat goeds in de grond!! mits er amonie voor is.
Verwijderd
Heeft iemand hier al eens problemen gehad met programma's die verwijderd zijn, maar die nu bij elk gebruik van de mda/pda een bericht geven dat ze niet gevonden kunnen worden.
Op een normale pc kun je dat bijv. via msconfig oplossen maar hoe doe je dit op je mda/pda.
Ik heb al gerpobeerd mijn backup terug te zetten maar dit mocht niet baten.
Iemand een oplossing???
Op een normale pc kun je dat bijv. via msconfig oplossen maar hoe doe je dit op je mda/pda.
Ik heb al gerpobeerd mijn backup terug te zetten maar dit mocht niet baten.
Iemand een oplossing???
Ik heb net even een forumpje opgezet, ter test, als het goed bevalt dan kan het wel in de lucht blijven.
http://www.civict.nl/mda/
Verwijderd
Heb er even naar gekeken en het ziet er goed uit. Heb me meteen geregistreerd. Dus ik zie de berichten wel verschijnen...Mex schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:02:
Ik heb net even een forumpje opgezet, ter test, als het goed bevalt dan kan het wel in de lucht blijven.
Dat regelen we wel, ik heb al een forumpje domein naam gekocht zal morgen actief zijn
Mooiblogbuster schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:40:
Dat regelen we wel, ik heb al een forumpje domein naam gekocht zal morgen actief zijn
Ik heb je tutorial even geleend om te gebruiken op mijn forum(pje)bin_jackson schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:44:
[...]
MooiWat voor script ga je gebruiken?
Wat wordt de url?
Ik vind het wel heel lame dat je alles direct uit mijn startpost geript hebt voor die topics zonder daar ook maar toestemming voor te vragen. Ik heb behoorlijk veel tijd in die startpost gestopt, beetje lullig dan dat dit moet gebeuren zonder ook maar te verwijzen naar dit forum/topic. Ik heb natuurlijk ook tips van mensen gebruikt maar tenminste wel hun namen vermeld.Mex schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:02:
Daarnaast.. verwijzen naar een forum met warez!?
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Eggy,Eggy schreef op donderdag 23 december 2004 @ 17:10:
[...]
Ik vind het wel heel lame dat je alles direct uit mijn startpost geript hebt voor die topics zonder daar ook maar toestemming voor te vragen. Ik heb behoorlijk veel tijd in die startpost gestopt, beetje lullig dan dat dit moet gebeuren zonder ook maar te verwijzen naar dit forum/topic. Ik heb natuurlijk ook tips van mensen gebruikt maar tenminste wel hun namen vermeld.
Neem even contact met mij op... mail maar naar got@bbzone.nl met je msn of icq.. wil je even wat laten zien en bespreken heb een zeer mooie domein geregd net.
Ik ben misschien iets te enthousiast geweest bij het posten van het een en ander. Het is inderdaad jouw startpost, als je er bezwaar tegen hebt dan haal ik de info weg, of ik zet je naam eronder oid? Een toewijzing naar hier heb ik er inmiddels bijgezet.Eggy schreef op donderdag 23 december 2004 @ 17:10:
[...]
Ik vind het wel heel lame dat je alles direct uit mijn startpost geript hebt voor die topics zonder daar ook maar toestemming voor te vragen. Ik heb behoorlijk veel tijd in die startpost gestopt, beetje lullig dan dat dit moet gebeuren zonder ook maar te verwijzen naar dit forum/topic. Ik heb natuurlijk ook tips van mensen gebruikt maar tenminste wel hun namen vermeld.
Hoe kom je aan de MMS instellingen van t-mobile, helpdesk weet van niks?
onder accounts van messasing kan ik namelijk niks vinden
gprs heb ik wel aan de praat, internet en msn ook
zijn ze die soms bij mij vergeten??
onder accounts van messasing kan ik namelijk niks vinden
gprs heb ik wel aan de praat, internet en msn ook
zijn ze die soms bij mij vergeten??
Ik zit eigenlijk meer te kijken naar dat forum waar blogbuster het over had. Ik vind dit van Mex 20x niets eigenlijk
sorry.
blogbuster wat is de url? wanneer komt het online?
blogbuster wat is de url? wanneer komt het online?
hoe kom jij ana de vodafone versie?? ik dacht dat er alleen een t-mobile versie van was????Pirelly schreef op donderdag 23 december 2004 @ 01:06:
Ben nu een beetje aan het spelen geweest met mijn I-Mate JAM en ik moet zeggen: Gaaf Ding!!!
Vodafone GPRS instellingen was een beetje lastig, maar op dit moment werkt internetten/messenger gewoon.
MMS lijkt het ook te doen, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.
Ik kan echter niet op de vodafone live "wap" site komen (kweet het adres niet, misschien kan iemand die mij geven?).
Voor de geïnteresseerden heb ik net ('s nachts) nog even 2 fotootjes gemaakt in mijn huiskamer (1,3 megapixel). Wel heb ik alle lichten aan gezet omdat het er anders echt niet uitziet. De foto's zijn gemaakt met de standaard instellingen. Ik heb alleen even gewisseld tussen daglicht en nacht stand. Ter vergelijking heb ik ook nog een Sony DSC-P1 foto erbij gedaan (iets eerder genomen, maar wel ongeveer dezelfde belichting):
Hier de eerste foto in de gewone daglicht stand:
[afbeelding]
Hier in nacht stand:
[afbeelding]
En als laatste (ter vergelijking) met mijn dure, 4 jaar oude, Sony 3.3 megapixel:
[afbeelding]
Zoals je ziet is de sony veel beter. Maar dit is dan ook een camera die los al duurder was dan deze hele magician.
Mocht ik morgen tijd hebben, dan zal ik nog eens een beetje met de instellingen spelen en een paar daglicht foto's posten (als er interesse naar is).
Verwijderd
Als ik een foto maak dan duurt het best lang voordat de daadwerkelijke foto wordt gemaakt. Is het bij jullie ook zo? En kun je dat instellen dat de foto meteen gemaakt wordt en niet dat ik een paar seconden moet wachten.
Ik sta open voor kritiek en op/aanmerkingen, wat vind er '20x niks' aan dan?bin_jackson schreef op donderdag 23 december 2004 @ 18:28:
Ik zit eigenlijk meer te kijken naar dat forum waar blogbuster het over had. Ik vind dit van Mex 20x niets eigenlijksorry.
Ik vind het script niets
(de forum software) Mischien ook een bijpassende style.. Mja en ook het feit dat blogbuster een domein heeft.. is wel makkelijker natuurlijk
Mischien kunnen jullie het samen doen ofzo?
[ Voor 12% gewijzigd door Reb87 op 23-12-2004 19:27 ]
Verwijderd
Kan iemand mij uitleggen hoe hij de gay tmobile kleuren verwijdert heeft en wel zijn mms instellingen kan instellen.
Als ik mijn tmobile kleuren verwijder en zeg dan bijvoorbeeld dat ik een nieuwe account aan wil maken voor mms, dan kan ik alleen maar email aanmaken ??
Als ik mijn tmobile kleuren verwijder en zeg dan bijvoorbeeld dat ik een nieuwe account aan wil maken voor mms, dan kan ik alleen maar email aanmaken ??
Verwijderd
vind het spijtig had er een link gevonden voor SPB pocket plus 2 maar de link is verdwenen
Uit kapers overweging vermeld ik de url nog niet : ) je weet hoe dat gaat. Hij zou morgen moeten werken zodra ie werkt zeg ik 't ... ik maak het script vanavond af. Ben nog ff kijken denk gewoon phpbb want met vbulletin ging ie niet echt super lekker.. heb mooie layout.. ben meer 't minimalistische type : ) ik ga er vanavond aan werken.. maar moet niet te laat maken want heb om 10:00 een vlucht naar Nederland weer
Staat op de 1ste post van dit topicVerwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:03:
vind het spijtig had er een link gevonden voor SPB pocket plus 2 maar de link is verdwenen

[ Voor 24% gewijzigd door A_to_the_S op 23-12-2004 22:40 ]
Is het normaal dat de map WINDOWS 76.2 MB is?
zo niet, welke grote bestanden kan ik verwijderen in deze map zonder schade aan te richten.
In de map \My Device\Windows staan 7 bestanden met de volgende namen:
MsgQueueDataFileMicrosoft Broadcast Message SMS Protocol (Receive Only)
MsgQueueDataFileMicrosoft Notification SMS Protocol (Receive Only)
MsgQueueDataFileMicrosoft Raw SMS Protocol (Receive Only)
MsgQueueDataFileMicrosoft Status Message SMS Protocol (Receive Only)
MsgQueueDataFileMicrosoft Text SMS Protocol
MsgQueueDataFileMicrosoft WCMP SMS Protocol
MsgQueueDataFileMicrosoft WDP SMS Protocol
wat moet je daarmee? mogen die weg of moet je die laten staan?
(tis bijelkaar toch 21 MB)
zo niet, welke grote bestanden kan ik verwijderen in deze map zonder schade aan te richten.
Ik denk dat je smartphone een stuk minder smart is, maar je kunt het gerust proberen, laat je de afloop weten?A_to_the_S schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:44:
Is het normaal dat de map WINDOWS 76.2 MB is?
... ik zou het niet doen als ik jou was ...
je hebt 100 procent gelijk.Eggy schreef op donderdag 23 december 2004 @ 17:10:
[...]
zeg hierbij mijn account bij tweakers.net op.
warez.
op internet .
tsss.
gekker moet het niet worden, ik kap met het hele http gebeuren.
Verwijderd
vraagje, welke software gebruiken jullie om divx/xvid te resamplen naar pocketpc resolutie?
Virtual dubVerwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 01:02:
vraagje, welke software gebruiken jullie om divx/xvid te resamplen naar pocketpc resolutie?
Ik gebruik PocketDivXEncoder, redelijke kwaliteit maar vooral makkelijk in gebruik.
Te vinden op de site van Betaplayer uit de startpost.
Te vinden op de site van Betaplayer uit de startpost.
\_Specs_/
Verwijderd
- hoe is de geluidskwaliteit van de q tek s100? ik hoor hier tegenstrijdige berichten over
Verwijderd
Nadat ik de applicatie CD-rom van T-mobile (voice dial, fax etc. ) geinstalleerd heb op mijn mda, is me opgevallen dat ie een stuk langzamer is geworden, tevens is het apparaat al een aantal keer vastgelopen. Ik vroeg me af of iemand van jullie dezelfde ervaring hiermee heeft gehad??
Het leek mij verstandig op het vervolgens de geinstalleerde programma's weer te verwijderen, maar tot mijn verbazing lukte dit niet. Als ik naar settings> tablad System>remove programs ga, en de programma's daar probeer te verwijderen (bv gprs monitor tools), geeft mda aan dat het niet mogelijlk omdat het programma nog actief is (in use or read only) maar hetzelfde programma is vervolgens niet te vinden onder actieve programma's zodat ik hem niet stop kan zetten en niet kan verwijderen . Kan iemand mij misschien verder helpen, tis niet echt relaxed als mijn mdatje de hele tijd vast loopt...
DeVos
(ps: excuses voor dubbel posten)
Het leek mij verstandig op het vervolgens de geinstalleerde programma's weer te verwijderen, maar tot mijn verbazing lukte dit niet. Als ik naar settings> tablad System>remove programs ga, en de programma's daar probeer te verwijderen (bv gprs monitor tools), geeft mda aan dat het niet mogelijlk omdat het programma nog actief is (in use or read only) maar hetzelfde programma is vervolgens niet te vinden onder actieve programma's zodat ik hem niet stop kan zetten en niet kan verwijderen . Kan iemand mij misschien verder helpen, tis niet echt relaxed als mijn mdatje de hele tijd vast loopt...
DeVos
PocketDivXEncoder_0.3.50Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 01:02:

[ Voor 22% gewijzigd door Mex op 24-12-2004 08:25 ]
Probeer eens te soft-resetten en dan de programma's te verwijderen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 02:18:
Nadat ik de applicatie CD-rom van T-mobile (voice dial, fax etc. ) geinstalleerd heb op mijn mda, is me opgevallen dat ie een stuk langzamer is geworden, tevens is het apparaat al een aantal keer vastgelopen. Ik vroeg me af of iemand van jullie dezelfde ervaring hiermee heeft gehad??
DeVos
Hehe, het ging mij er alleen maar om dat hij het beter weg kon halen. Het lijkt me namelijk in strijd met de policy van GoT, doorwerwijzen naar een warez site. Dit betekent niet dat ik er problemen mee heb maar goed.kwtemp schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:45:
[...]
je hebt 100 procent gelijk.
zeg hierbij mijn account bij tweakers.net op.
warez.
op internet .
tsss.
gekker moet het niet worden, ik kap met het hele http gebeuren.
Het is overigens wel al opgelost, het enige wat hij had hoeven doen was even vragen of het mocht, dat had ik wel fijn gevonden. Ach, ik reageerde misschien ook wel wat heftig...
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
IK denk er over om ook een gps systeempje te kopen voor in de auto.
Nu zoek ik alleen nog een universele autohouder voor me compact , weet iemand er een ?
het liefst heb ik er zo'n een
maar deze is te groot !
het enige wat ik heb gezien is de Brodit passief MDA Compact / iMate JAM

maar hoe je deze dan aan het raam plak is mij geheel onduidelijk.
weet iemand nog andere oplossingen ?? ,
Nu zoek ik alleen nog een universele autohouder voor me compact , weet iemand er een ?
het liefst heb ik er zo'n een

maar deze is te groot !

Bij die Brodit kun je kiezen voor een mount set, dan krijg je er een zuignap voor je raam bij. Ook kun je een autospecifieke mountset krijgen voor in een ventilatie rooster. Staat op de site van pdashop althans.
Verwijderd
Ligt het nu aan mij of zit er kleurverschil tussen een MDA compact en een I-Mate Jam? Misschien is het toeval, maar de JAM lijkt bijna wit, terwijl de meeste T-Mobile MDA compact foto's die ik gezien heb een zilverkleur laten zien.
Bij Halfords voor 18,50 kan je een houder kopen die je voorstelt. Ik heb em ook gekocht en het werkt perfect. Is eigenlijk voor een telefoon maar de mda past er perfect in. Met een zuignap zit ie muurvast op je raam en dan is het perfect navigeren!!Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 11:52:
IK denk er over om ook een gps systeempje te kopen voor in de auto.
het liefst heb ik er zo'n een [afbeelding]
maar deze is te groot !
[afbeelding]
Verwijderd
Wordt er nog een inkoopactie gehouden voor de GPS-receivers?
Ow ja, ik heb hem trouwens ook
Heb alleen nog zo weinig dingen die erop kunnen.
Ow ja, ik heb hem trouwens ook
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 16:04 ]
Heeft met lichtval te maken denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:37:
Ligt het nu aan mij of zit er kleurverschil tussen een MDA compact en een I-Mate Jam? Misschien is het toeval, maar de JAM lijkt bijna wit, terwijl de meeste T-Mobile MDA compact foto's die ik gezien heb een zilverkleur laten zien.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
tnks MATE !llpineapple schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:47:
[...]
Bij Halfords voor 18,50 kan je een houder kopen die je voorstelt. Ik heb em ook gekocht en het werkt perfect. Is eigenlijk voor een telefoon maar de mda past er perfect in. Met een zuignap zit ie muurvast op je raam en dan is het perfect navigeren!!
ik ben gelijk weg naar de halfords !
tjuus !
ben weer terug zonder resltaat ,
er waren geen telefoonhouders die je tegen raam kon plakken
die komen volgende week weer
llpineapple kan je een plaatje posten van jou versie ?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 17:31 ]
Heb je er een plaatje van, hoe lomp is het ding..?llpineapple schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:47:
[...]
Bij Halfords voor 18,50 kan je een houder kopen die je voorstelt. Ik heb em ook gekocht en het werkt perfect. Is eigenlijk voor een telefoon maar de mda past er perfect in. Met een zuignap zit ie muurvast op je raam en dan is het perfect navigeren!!
Ik kan de Mda Compact voor 136 euro krijgen met 1jaar verlenging bij T-Mobile 300, maar ik twijfel. Het is een superding, alleen ik heb nu niet echt een nieuwe telefoon nodig. Ik kan em sowieso wel nemen en daarna wel doorverkopen.
Wat stellen jullie voor? Nemen of niet? 136 euro maar en als ik em doorverkoop, hoeveel zou ik ervoor kunnen vragen (helemaal nieuw in doos enzo)?
Wat stellen jullie voor? Nemen of niet? 136 euro maar en als ik em doorverkoop, hoeveel zou ik ervoor kunnen vragen (helemaal nieuw in doos enzo)?
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
400 a 450 euro.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Kan geen plaatje posten omdat ik geen webruimte heb. Wil er wel een foto van maken, met de mda erin, en naar iemand mailen dat die de foto post.
Het gaat om een Richter Mobiele telefoonhouder
Ik wil eigenlijk een houder die je in je ventilatierooster kunt hangen.. Hadden ze ook niet bij Halfords.. Vroeger kon je die dingen overal krijgen, iemand enig idee waar die nu nog te vinden zijn ?
Zo'n brodithouder: is helemaal zonder montagemateriaal ? Moet je echt zo'n losse montagekit bij bestellen ?
Zo'n brodithouder: is helemaal zonder montagemateriaal ? Moet je echt zo'n losse montagekit bij bestellen ?
Maar zijn er wel potentiële kopers die em voor 400 a 450 euro willen hebben?
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Nieuw in koop je hem in duitsland al voor €426,- link, Dan lijkt me €400,- veel voor een prive verkoop... je moet bij garantie enzo maar zien hoe het verloopt.Animal_X schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:41:
400 a 450 euro.
Als je geen nieuw toestel wilt en wel verlenging kun je dan niet beter een cash back deal maken ? Zit je ook niet met de onzekerheid of je het toestel wel kwijtraakt enzo...Maar dat is maar mijn idee hierover.
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Verwijderd
maar die is toch veel te groot ?llpineapple schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:47:
Kan geen plaatje posten omdat ik geen webruimte heb. Wil er wel een foto van maken, met de mda erin, en naar iemand mailen dat die de foto post.
stuur even die pic ff naar mij zet ik het wel ergens neer !!
strammerm@hotmail.com
Zal het wel mooi weer zijn op je vakantiebestemming volgend jaar?Rainesh schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:52:
Maar zijn er wel potentiële kopers die em voor 400 a 450 euro willen hebben?
Of de prijs goed is merk je vanzelf wel lijkt me. Een andere optie is kijken wat er al aangeboden wordt op marktplaats / 2ehands.nl etc.
_██_
(ಠ_ృ)
staat ie hier niet bij? Er staat er maar 1 met zuignap op de halfords site die enkel voor een pda is.llpineapple schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:47:
edit
deze dus:

[ Voor 13% gewijzigd door KnOeFz op 24-12-2004 18:13 ]
Verwijderd
Ik vond net tijdens het surfen een aantal GPS ontvangers met USB. Is het nou mogelijk om iets van een verloopstekkerje/tussenstuk van USB naar MINI USB te kopen. Zodat deze je deze GPS ontvanger op de MDA Compact kan gebruiken.
Wie o Wie
Wie o Wie
Verzonden!!Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:59:
[...]
maar die is toch veel te groot ?
stuur even die pic ff naar mij zet ik het wel ergens neer !!
strammerm@hotmail.com
Weet iemand toevallig waar de koppelingen die in het programs menu staan zitten? Ik neem aan ergens in de windows map, maar ik heb ze nog niet kunnen vinden...
Ik heb namelijk een aantal programma geprobeerd, maar bij het uninstallen zijn de program koppelingen niet verwijderd terwijl de rest wel weg is en ik nu dus een paar dooie links in mijn menu heb...
En ik heb geen zin in een hard-reset..
Ik heb namelijk een aantal programma geprobeerd, maar bij het uninstallen zijn de program koppelingen niet verwijderd terwijl de rest wel weg is en ik nu dus een paar dooie links in mijn menu heb...
En ik heb geen zin in een hard-reset..
Verwijderd
quote]llpineapple schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:47:
[...]
Bij Halfords voor 18,50 kan je een houder kopen die je voorstelt. Ik heb em ook gekocht en het werkt perfect. Is eigenlijk voor een telefoon maar de mda past er perfect in. Met een zuignap zit ie muurvast op je raam en dan is het perfect navigeren!![/quote]
zie het plaatje !!!!

nou llpineapple ziet er keurig uit , niet lomp ofzo !
[...]
Bij Halfords voor 18,50 kan je een houder kopen die je voorstelt. Ik heb em ook gekocht en het werkt perfect. Is eigenlijk voor een telefoon maar de mda past er perfect in. Met een zuignap zit ie muurvast op je raam en dan is het perfect navigeren!![/quote]
zie het plaatje !!!!
nou llpineapple ziet er keurig uit , niet lomp ofzo !
met je file explorer naar MyDevice\windows\Start Menu\ProgramsAnimal_X schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 18:37:
Weet iemand toevallig waar de koppelingen die in het programs menu staan zitten? Ik neem aan ergens in de windows map, maar ik heb ze nog niet kunnen vinden...
Ziet er goed uit. Wat ik me afvroeg, 'plakt'die zuignap ook op het kunststof van je dashbord? Ik zou wel zo'n houder naast m'n radio willen plakken maar weet niet of dat blijft zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 18:38:
Bij Halfords voor 18,50 .... Met een zuignap zit ie muurvast op je raam en dan is het perfect navigeren!!
[ Voor 38% gewijzigd door KnOeFz op 24-12-2004 18:43 ]
Sorry... problem solved. Ik moet mijn ogen even iets beter open doen zie ik...
[ Voor 96% gewijzigd door Animal_X op 24-12-2004 18:55 ]
Vreemd, daar staat bij mij alles in (nog ff gedubbelchecked) dat onder start-programs staat, let op dat je niet in windows\programs kijkt, die is bij mij ook leeg.Animal_X schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 18:45:
[...]
Die had ik al gevonden, maar die is leeg bij mij...Ik heb wel gewoon "view all files" aan staan...
[ Voor 14% gewijzigd door KnOeFz op 24-12-2004 18:47 ]
Hmm wazig... bij mij is hij toch echt leeg...KnOeFz schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 18:47:
[...]
Vreemd, daar staat bij mij alles in (nog ff gedubbelchecked) dat onder start-programs staat, let op dat je niet in window\programs kijkt, die is bij mij ook leeg.
Edit-> Daar staan ze wel dus

[ Voor 12% gewijzigd door Animal_X op 24-12-2004 18:56 ]
ZOp heel glad kunststof pakt ie, maar zodra het een beetje poreus is dan komt er lucht onder en laat ie los. Ik geloof dat er ook iets om vast ts schroeven, dus dan hoef je geen zuignap te gebruiken.Ziet er goed uit. Wat ik me afvroeg, 'plakt'die zuignap ook op het kunststof van je dashbord? Ik zou wel zo'n houder naast m'n radio willen plakken maar weet niet of dat blijft zitten.
Let ook ff op mijn bluetooth muis!!!!!!
[ Voor 105% gewijzigd door Korakal op 24-12-2004 20:36 ]
Verwijderd
Ik heb een vraag over tomtom : Als je bijvoorbeeld op 1 kaart benelux hebt staan en op een andere sd kaart bijvoorbeeld italie. Kan je dan als je in italie bent de kaart gewoon omwisselen (zou dat werken) Graag een snelle antwoord vriendelijk bedankt.
je kan de bestanden niet eens verwijderenRaziel schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:28:
[...]
Ik denk dat je smartphone een stuk minder smart is, maar je kunt het gerust proberen, laat je de afloop weten?
... ik zou het niet doen als ik jou was ...
Maar mijn vraag blijft bestaan....
Hoeveel MB is jouw MyDevice\Windows map?
de mijn is 76.3MB
Verwijderd
Ik was eerst van plan om foto's te posten, maar had nog geen url. Dus was ik aan de gang gegaan met een site-tje op te zetten en toen dacht ik, dan maar de hele site maken en de link hier posten. Het gaat over hoe de MDA-Compact in mijn auto eruit ziet en hoe ik dat gedaan heb. Dus voor mensen die nog geen oplossing hebben gevonden hoe de MC mooi in te auto te bouwen, hier is dan een ideetje
hoe het ook kan.

www.mda-compact.tk

www.mda-compact.tk
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 23:01 ]
Verwijderd
Heb vandaag via deshop.nl mijn TFAC BT-30 en TomTom software binnengekregen (ja ja fijn kerstkadootje).
Maar heb wel gelijk een paar vragen:
1. in het navigator menu, onder GPS-status en tab GPS kun je je device selecteren. De TFAC BT-30 staat er alleen niet bij. Weet iemand welke ik in plaats daarvan kan aanvinken? (Rikaline 6030 staat er ook niet tussen)
2. in de handleiding van TomTom staat dat het bij eerste gebruik van GPS device tot 45minuten kan duren voor de positie is bepaald. Is dat ook jullie ervaring? (bij mij duurt het in ieder geval al heeeel lang, dus misschien gaat er iets niet goed.
Thanks voor wie me antwoord kan geven.
Maar heb wel gelijk een paar vragen:
1. in het navigator menu, onder GPS-status en tab GPS kun je je device selecteren. De TFAC BT-30 staat er alleen niet bij. Weet iemand welke ik in plaats daarvan kan aanvinken? (Rikaline 6030 staat er ook niet tussen)
2. in de handleiding van TomTom staat dat het bij eerste gebruik van GPS device tot 45minuten kan duren voor de positie is bepaald. Is dat ook jullie ervaring? (bij mij duurt het in ieder geval al heeeel lang, dus misschien gaat er iets niet goed.
Verwijderd
Hier is jouw oplossing!!! Werkt bij mij ook!

Edit:
Als je SiRF Bluetooth gebruikt dan doet ie het volgens mij ook
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 22:41 ]
is het alleen mogelijk een Bluetooth GPS te gebruiken. Er bestaan namelijk ook USB GPS ontvangers. Kun je die niet gebruiken icm Mini USB stekkertje oid.
edit/ kon vandaag nergens in Den Haag een MDA compact vinden. Overal uitverkocht waarschijnlijk volgende week weer.
edit/ kon vandaag nergens in Den Haag een MDA compact vinden. Overal uitverkocht waarschijnlijk volgende week weer.
[ Voor 28% gewijzigd door Tasminos op 24-12-2004 22:44 ]
Verwijderd
Thanks donnetje
Ik ga het meteen proberen.
Duurde het bij jou ook zo lang voordat tomtom via de GPS de plaats kon bepalen?
Ik ga het meteen proberen.
Duurde het bij jou ook zo lang voordat tomtom via de GPS de plaats kon bepalen?
Verwijderd
Nee, ik liep naar buiten en hij pakte meteen de sattelieten...
Heb meteen getest en tom tom bracht mij naar de plaats van bestemming
Heb meteen getest en tom tom bracht mij naar de plaats van bestemming
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 22:53 ]
Verwijderd
Als ik NMEA 0183v2 Bluetooth aanvink, dan krijg ik alleen de optie Com5 (dus geen verwijzing Bluetooth erachter). Ik kan com5 niet aanvinken. De enige optie die hij pikt is Bluetooth GPS. Enig idee hoe dat kan??
Weet je of er ook al updates zijn van tomtom nav voor Pocket PC?
Weet je of er ook al updates zijn van tomtom nav voor Pocket PC?
Mijn settings met de TFAC BT-30 staan als volgt in het schermpje dat hierboven al afgebeeld staat :Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:22:
....
TomTom Navigator GPS
Bluetooth GPS
Werkt perfect. Eerste keer duurde het misschien een minuut voordat ik positie had op de gps ontvanger... kan me niet herinneren dat ik daarna nog vertraging in TomTom had. In de handleiding van de TFAC staat 45 seconden voor een koude start, geen 45 minuten
edit:
Je hebt wel TomTom update 3.07 nodig voor je MDA (zie tomtom.nl)... en binnen heb ik alleen ontvangst als ik de ontvanger bij het raam leg. (de regen op dit moment is hier geen probleem)
[ Voor 26% gewijzigd door KnOeFz op 24-12-2004 23:14 . Reden: TomTom link toegevoegd ]
Verwijderd
Binnen in huis geeft die van mij ook geen fix, maar op het moment dat ik in de auto stap dan doet ie het wel.
Ooh ja sorry, COM5 Bluetooth zit er bij mij ook niet, heb dan idd Bluetooth GPS poort gebruikt.
Ooh ja sorry, COM5 Bluetooth zit er bij mij ook niet, heb dan idd Bluetooth GPS poort gebruikt.
Verwijderd
mijn instellingen zijn tomtom wireles en dan bluetooth gps.
ps heeft iemand ervaring met verschillende mappen op verschillende sd kaart ?
ps heeft iemand ervaring met verschillende mappen op verschillende sd kaart ?
Verwijderd
eeeh llpineapple hoe ga jij je stroom aansluiten ?
volgens mij zit er een stuk plastic in de weg
Nog ruimte genoeg om een usb kabel aan te sluiten, geen probleem dus. Daarnaast gebruik ik het navigeren meestal zonder oplader. Voor de ritjes die ik maak kan dat makkelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 06:59:
[afbeelding]
Verwijderd
Hier is de beste oplossing tot nu toe vind ik zelfVerwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 06:59:
[afbeelding]
http://www.mda-compact.tk
Ik lag me kapot!!!
Heb hem net gekregen maar krijg hem helemaal niet uit. Ik snap er geen ruk van de aanknop 2 sec inhouden, staat in de duitse handleiding??.. maar dan gaat het licht alleen uit.. eeuh wat doe ik niet goed
Heb hem net gekregen maar krijg hem helemaal niet uit. Ik snap er geen ruk van de aanknop 2 sec inhouden, staat in de duitse handleiding??.. maar dan gaat het licht alleen uit.. eeuh wat doe ik niet goed
Verwijderd
Ik ga liever voor de zuignap , die is te demonteren , zo kan ik hem op de motor & auto gebruiken
(als hij op me raampje van mijn motor blijft plakken),
Verwijderd
kort drukken !blogbuster schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 09:32:
Ik lag me kapot!!!
minder dan een sec
maar hij kan niet helemaal uit !, hij blijft standby
gegevens blijven in het geheugen , in standy mode kan hij het 160 uur uithouden
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 09:35 ]
Ah, begrijp ik goed dat je dus niet HELEMAAAL kunt uizetten het lampje blijft kniperren. Je kunt dus wel de GSM functie uitzetten maar niet het volledige apparaat : ) ik ben niet goed in duits..Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 09:34:
[...]
kort drukken !
minder dan een sec
maar hij kan niet helemaal uit !, hij blijft standby
gegevens blijven in het geheugen , in standy mode kan hij het 160 uur uithouden
Heb je helemaal goed begrepenblogbuster schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 09:49:
[...]
Ah, begrijp ik goed dat je dus niet HELEMAAAL kunt uizetten het lampje blijft kniperren. Je kunt dus wel de GSM functie uitzetten maar niet het volledige apparaat : ) ik ben niet goed in duits..
Wanneer je hem helemaal uit wil hebben zul je de accu eruit moeten halen, alleen dan ben je binnen no-time al je gegevens kwijt.
Ik zou dat niet durven op de motor, als de zuignap in de auto besluit op te houden met zuigen dan valt het complete ding op je dashboard, als hij stopt met zuigen op de motor kun je het wel vergeten.Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 09:33:
Ik ga liever voor de zuignap , die is te demonteren , zo kan ik hem op de motor & auto gebruiken
[ Voor 49% gewijzigd door Mex op 25-12-2004 10:19 ]
Zorg dat je bluetooth uit staat, zorg dat je flightmode aan zet (=telefoon uit) en daarna kort(!) op de aan/uit knop... dan knippert er geen lampje meer.blogbuster schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 09:49:
...Ah, begrijp ik goed dat je dus niet HELEMAAAL kunt uizetten het lampje blijft kniperren. Je kunt dus wel de GSM functie uitzetten maar niet het volledige apparaat : ) ik ben niet goed in duits..
lol... dan zuigt het pas echtMex schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 10:14:
[...]
... als hij stopt met zuigen op de motor kun je het wel vergeten.
[ Voor 22% gewijzigd door KnOeFz op 25-12-2004 10:24 ]
Verwijderd
ja mischien hebben jullie wel gelijkMex schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 10:14:
Ik zou dat niet durven op de motor, als de zuignap in de auto besluit op te houden met zuigen dan valt het complete ding op je dashboard, als hij stopt met zuigen op de motor kun je het wel vergeten.
mischien is het ook wel beter om hem op het stuur te monteren

maar ik heb nog een vraagje ??
heeft iemand al ervaring met de
"Emtac Bluetooth (BT) GPS III Receiver"
of de
[img]"Navman GPS 4400 Bluetooth "[/img]
want ik zoek een gps die lang zonder stroom kan ik
in verband met motorfiets
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 10:47 ]
Het is geen vodafone versie. Het is gewoon de I-mate Jam. Die heeft geen simlock en je kunt er dus alle sims indoen. Alleen dan is het wel even knoeien met de gprs/mms instellingen.hoe kom jij ana de vodafone versie?? ik dacht dat er alleen een t-mobile versie van was????
De I-mate Jam is gewoon zilver van kleur. Net zoals de T-mobile MDA compact. Geen verschil.Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:37:
De witte kleur komt gewoon door de genomen foto's met een andere licht inval.
Verwijderd
Heeft iemand al ervaring met Skype op de een draadlose Mda ?
Voip wordt volgens mij wel de big next thing.......
Alleen jammer dat je via de skype bunde nog geen sms kan versturen..

www.skype.com
Alleen jammer dat je via de skype bunde nog geen sms kan versturen..

www.skype.com

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 14:56 ]
Verwijderd
Via USB is skype trouwens ook niet echt jovel! Volgens mij moet je echt een WiFi-kaartje hebben zodat je een eigen ip krijgt. Zoiets had ik opgevangen.
Hello..
Vandaag mijn Duitse telefoon gekregen. En ik heb alles geprobeerd om hem naar ENG te krijgen. Ik heb de bits gewijzigd in hex editor, via 2 verschillende manieren. Hij begint te flashen en nadat dit klaar is geeft hij de melding: Download Failed - Checksum Failed en dan houd hij er helemaal mee op. Dan kan ik de Duitse backup terug zetten en dan werkt hij gelukkig wel weer. Ik heb alle roms getest, van webpanel.ru van xda-developers en van nowicom. Ik weet niet wat ik verkeerd doe : ( Ik heb alle stappen gevolgd en zelfs een ext cardreader gekocht.
Ik heb mij c500 verkocht en op 't moment dus even helemaal niets meer.
Voor de mensen die weten waar ik het over heb, ik heb mij originele ROM hier (linkje) geplaatst misschien dat iemand hem voor mij kan klaar stomen en dus als Engels kan flashen. Mijn dank is mega groot want zit nu beetje in de put met iets wat 't niet doet!!
Thnx
mail me ff je msn of icq als je wilt helpen: got@bbzone.nl dan kan ik je toevoegen!
Nogmaals bedankt
Vandaag mijn Duitse telefoon gekregen. En ik heb alles geprobeerd om hem naar ENG te krijgen. Ik heb de bits gewijzigd in hex editor, via 2 verschillende manieren. Hij begint te flashen en nadat dit klaar is geeft hij de melding: Download Failed - Checksum Failed en dan houd hij er helemaal mee op. Dan kan ik de Duitse backup terug zetten en dan werkt hij gelukkig wel weer. Ik heb alle roms getest, van webpanel.ru van xda-developers en van nowicom. Ik weet niet wat ik verkeerd doe : ( Ik heb alle stappen gevolgd en zelfs een ext cardreader gekocht.
Ik heb mij c500 verkocht en op 't moment dus even helemaal niets meer.
Voor de mensen die weten waar ik het over heb, ik heb mij originele ROM hier (linkje) geplaatst misschien dat iemand hem voor mij kan klaar stomen en dus als Engels kan flashen. Mijn dank is mega groot want zit nu beetje in de put met iets wat 't niet doet!!
Thnx
mail me ff je msn of icq als je wilt helpen: got@bbzone.nl dan kan ik je toevoegen!
Nogmaals bedankt
Is je backup steeds hetzelfde?
Ik kon geen 2 gelijke backups maken....
Is je cardreader op een usb hub aangesloten?
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Ik heb het idee, dat de backups hetzelfde zijn. Dat heet dat de 2x dat ik van een duitse rom de backup heb gemaakt ze identiek zijn. Ik wijzig dus op de Magician_R.nb1 de benodigde bytes met mijn duitse. Hij kopieerd hem heel mooi naar de SD die op een ACPER card reader rechtstreeks is aangelsoten op de USB. Vind het erg jammer.. maar goed! heb hele dag geprobeerd .. helaas 1ste kerstdag om no go!!Speedster schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 19:18:
Is je backup steeds hetzelfde?
[ Voor 47% gewijzigd door iNickx op 25-12-2004 19:55 ]
Verwijderd
Skype met een wifi kaartje werkt prima, ik gebruik 't dan wel met headset (met draad)Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 14:55:
Heeft iemand al ervaring met Skype op de een draadlose Mda ?
Dit topic is gesloten.