Wildhagen >> Trots op m'n post? Grappig vond ik hem wel, maar om er nu trots op te zijn? Nee, dat ook weer niet.
Een waarschuwing? Omdat ik de starter van dat topic corrigeer dat we niet binnen 13 dagen hun zullen inhalen maar binnen een goeie maand tenzij hun de key binnen die tijdspanne vinden. Dit doe ik op een manier ide ik dacht wel grappig was.
Blijkbaar nemen een aantal mensen het gehele RC5, OGR, DPC, TA 'gedoe' toch ietsje serieuzer dan ik, want al zeg ik da waarheid verpakt in een sarcastisch envelopje toch wordt er nog sterk op gereageerd.
Als mijn post dan toch zo'n erge post is, vraag ik me trouwens toch af wat er van jouw signature daar moet gedacht worden. Lijkt mij zelfs nog een stukkie sarcastischer dan mijn post.. bevat trouwens net zoveel waarheid, maar is niet eens bedoeld om een foute opvatting van iemand te verbeteren.
Ik respecteer beide teams, besef ook dat DPC niet zover zou staan als TA hun aandacht niet over verschillende projecten verdeelde.
Seti-trolling thread.. mm, ik vroeg alleen om verduidelijking op een vraaag waar ik tot op vandaag nog steeds geen degelijk antwoord heb gekregen. 't Verbaast me trouwens dat net jij die me zelfs loopt uit te schelden in die thread me hierop aanpakt.. maarja.
locutus of borg >> Als iemand zijn verontschuldigingen moet aanbieden voor wat ik misdaan heb, ben ik dat. Jij zeker niet! Als je vind dat ik DPC in een slecht daglicht stel, dan zeg je simpelweg dat dat niet de gedachtengang is van DPC. Door je te gaan verontschuldigen in mijn plaats veroordeel je me zelfs voor ik mijn versie heb mogen geven. Niet eerlijk lijkt me.
QW >> het is geen flame.. het kan nog geïnterpreteerd worden als troll, maar niet als flame. Is trouwens ABSOLUUT niet bedoelt als troll of flame.
dsmarty >> mijn posts lokke flames uit?! Euhh.. welke posts bedoel je dan? Die éne thread waar ik niet met jouw en wildhagen akkoord ga en mijn standpunt nogal stroef probeer duidelijk te maken? Waar jij en wildhagen net zo reageren op mij als ik op jullie? Waar we uiteindelijk wijselijk besloten om niet akkoord te gaan zonder meer?
Wel een beetje cru om "zijn posts" te veroordelen. Eén thread op 2000 posts vind ik nog best braaf eigenlijk.
hyp hyper >> doorgaan? Ow, die leeftijd corrigeren bedoel je? Mja, misschien wel.. 'k voelde me nogal persoonlijk aangevallen.. maar, akkoord, dat was inderdaad dom van me
sewer >> ik ga niet speciaal op zoek naar threads daar hoor. Ik browse gewoon af en toe rond op andere boards en fora..
De post ging trouwens over DPC dus moeilijk met iets anders reageren he. Ik verbeter hem trouwens dat DPC niet zo sterk is, dat het langer zal duren eer we hun inhalen.
En als ik al ergens gewaarschuwd of geband moet worden is het wel op het AT forum dacht ik.
Mochten de adjes/modjes het toch nodig vinden om me hier te 'straffen'.. so be it then.. maar laat het gezegd zijn dat die post grappig bedoeld was!