Irritante user die loopt te trollen en te flamen

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
W.m.b. mag er een waarschuwing gegeven worden aan poohbeer (aka poohke).

Hij loopt het TA-d.net-forum te trollen, en gezien zijn posting ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/98246 ) is hij daar nogal trots op ook.

De betreffende TA-posting : http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=311926

Aangezien zowel TA als wij (de DPC-Crew, en niet alleen ik dus) hier niet echt van gediend zijn (zacht uitgedrukt), lijkt een waarschuwing me wel op zijn plek.

Overigens is dit dezelfde persoon van die SETI-trolling thread van een tijdje terug in LA.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Kben het volledig eens met Wildhagen ik heb alweer onze excuses aan lopen bieden maar dat worden die jongens bij anandtech denkik ook beu :(

Verwijderd

Tja, wat moet je daar dan op zeggen dan behalve dat ik het ermee eens ben en dat dit domme gelame eens over moet zijn.
Dat je post op het TA-Forum maakt niks uit, en ook niet als je zegt dat DPC beter is, dat is ook zo, maar doe het wel sportief enzo. Het komt ook wel eens vaker voor dat TA-Members op GoT posten (vooral Engineer), maar die doen dat ook vriendelijk, dus als wij dat ook doen dan is dat hartstikke fijn.
Er is al genoeg oorlog en gelame op de wereld :(:(

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tja, zijn posts lokken Flames uit, bovendien zit hij ook al het forum van Anandtech uit naam van DPC te vervuilen.
Gelieve deze gebruiker een waarschuwing te geven!

Gezien de history van zijn posts lijkt me dat wel op zijn plaats, zijn posts zijn vaak van een "opruierig" karakter.

• IceStorm
  • Laatst online: 21:06

IceStorm

This place is GoT-like!!!

* IceStorm vindt dat Poohbeer idd een waarschuwing moet krijgen...

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Yep.. waarschuw hem vooral. Hij is daar irritant bezig geweest. Wij zouden het ook niet leuk vinden dat als we een noodoproep deden, de eerste reaktie een schampere reaktie zou zijn van een TA-lid of zo!

En als dan duidelijk wordt gemaakt dat het niet gewaardeerd wordt nog doorgaan ook!! :(

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
* Chaos sluit zich hierbij aan

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:24
Ik vind dat DPC'ers zowiezo niet moeten posten in het AT-forum (behalve bijv. kerst en nieuwjaarswensen).

Vooral de verwijzing naar DPC in de signatures en posts zijn voor de AT-ers zeer irritant. Als je uberhaupt zinnig wil posten (dus niet dat geblaat hoe supergeweldig DPC wel niet is), voegt het feit dat je DPC'er bent niets toe aan de discussie. Het is dan alleen maar een bron van flames en ergenis...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Wildhagen >> Trots op m'n post? Grappig vond ik hem wel, maar om er nu trots op te zijn? Nee, dat ook weer niet.

Een waarschuwing? Omdat ik de starter van dat topic corrigeer dat we niet binnen 13 dagen hun zullen inhalen maar binnen een goeie maand tenzij hun de key binnen die tijdspanne vinden. Dit doe ik op een manier ide ik dacht wel grappig was.
Blijkbaar nemen een aantal mensen het gehele RC5, OGR, DPC, TA 'gedoe' toch ietsje serieuzer dan ik, want al zeg ik da waarheid verpakt in een sarcastisch envelopje toch wordt er nog sterk op gereageerd.
Als mijn post dan toch zo'n erge post is, vraag ik me trouwens toch af wat er van jouw signature daar moet gedacht worden. Lijkt mij zelfs nog een stukkie sarcastischer dan mijn post.. bevat trouwens net zoveel waarheid, maar is niet eens bedoeld om een foute opvatting van iemand te verbeteren.

Ik respecteer beide teams, besef ook dat DPC niet zover zou staan als TA hun aandacht niet over verschillende projecten verdeelde.

Seti-trolling thread.. mm, ik vroeg alleen om verduidelijking op een vraaag waar ik tot op vandaag nog steeds geen degelijk antwoord heb gekregen. 't Verbaast me trouwens dat net jij die me zelfs loopt uit te schelden in die thread me hierop aanpakt.. maarja.

locutus of borg >> Als iemand zijn verontschuldigingen moet aanbieden voor wat ik misdaan heb, ben ik dat. Jij zeker niet! Als je vind dat ik DPC in een slecht daglicht stel, dan zeg je simpelweg dat dat niet de gedachtengang is van DPC. Door je te gaan verontschuldigen in mijn plaats veroordeel je me zelfs voor ik mijn versie heb mogen geven. Niet eerlijk lijkt me.

QW >> het is geen flame.. het kan nog geïnterpreteerd worden als troll, maar niet als flame. Is trouwens ABSOLUUT niet bedoelt als troll of flame.

dsmarty >> mijn posts lokke flames uit?! Euhh.. welke posts bedoel je dan? Die éne thread waar ik niet met jouw en wildhagen akkoord ga en mijn standpunt nogal stroef probeer duidelijk te maken? Waar jij en wildhagen net zo reageren op mij als ik op jullie? Waar we uiteindelijk wijselijk besloten om niet akkoord te gaan zonder meer?
Wel een beetje cru om "zijn posts" te veroordelen. Eén thread op 2000 posts vind ik nog best braaf eigenlijk.

hyp hyper >> doorgaan? Ow, die leeftijd corrigeren bedoel je? Mja, misschien wel.. 'k voelde me nogal persoonlijk aangevallen.. maar, akkoord, dat was inderdaad dom van me

sewer >> ik ga niet speciaal op zoek naar threads daar hoor. Ik browse gewoon af en toe rond op andere boards en fora..
De post ging trouwens over DPC dus moeilijk met iets anders reageren he. Ik verbeter hem trouwens dat DPC niet zo sterk is, dat het langer zal duren eer we hun inhalen.

En als ik al ergens gewaarschuwd of geband moet worden is het wel op het AT forum dacht ik.
Mochten de adjes/modjes het toch nodig vinden om me hier te 'straffen'.. so be it then.. maar laat het gezegd zijn dat die post grappig bedoeld was!

• Andy
  • Laatst online: 29-01 13:09

Andy

rm -r

ik denk dat iemand zich, voor hij bij Anand ergens op reageert, eerst moet afvragen wat het gevolg van zijn post zal zijn. Als in dit voorbeeld men aldaar een desperate oproep doet en de eerste de beste reactie is van een DPC-er die vindt dat het allemaal toch geen zin heeft, dan kun je er op wachten dat mensen in de brand gaan vliegen. Iedereen kan bedenken dat deze reactie zelfs met 523 smileys en excuses nog als galgenhumor wordt gezien. Laten we dit soort humor lekker op ons eigen forum houden en alleen na "expliciete uitnodiging" daar bommen terug gaan gooien.

Om Poohbeer een officiele waarschuwing te geven lijkt me een beetje te laat want hij heeft al 35 onofficiele gehad. Bovendien kan dit een averechts effect hebben want indien iemand echt kwaad wil, dan kan hij nog veel meer schade aanrichten aan de verhoudingen tussen TA & DPC.....

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• IceStorm
  • Laatst online: 21:06

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 03 januari 2001 23:55 schreef Andy het volgende:
Om Poohbeer een officiele waarschuwing te geven lijkt me een beetje te laat want hij heeft al 35 onofficiele gehad. Bovendien kan dit een averechts effect hebben want indien iemand echt kwaad wil, dan kan hij nog veel meer schade aanrichten aan de verhoudingen tussen TA & DPC.....
Uhm ik vind een 'echte' waarschuwing best terecht. En poohbeer is niet achterlijk. Dus hij weet hopelijk wel dat het niet in goede aarde is gevallen....

• Onno
  • Niet online
Een waarschuwing? Omdat ik de starter van dat topic corrigeer dat we niet binnen 13 dagen hun zullen inhalen maar binnen een goeie maand tenzij hun de key binnen die tijdspanne vinden. Dit doe ik op een manier ide ik dacht wel grappig was.
Deze post was imo toch wel wat ongepast, een flamebait waar je van had kunnen weten dat sommige TA'ers er over zouden vallen.
Soms kun je je opmerkingen beter voor je houden... (ok ok, dat doe ik ook niet altijd hoor >:) ) [<-- Arjen, fix dat! eerst ; ) doen, en daarna pas } >]

Jammer is wel dat er dan ook telkens weer een aantal DPC'ers is dat zich er mee meent te moeten bemoeien... *zucht*
Seti-trolling thread.. mm, ik vroeg alleen om verduidelijking op een vraaag waar ik tot op vandaag nog steeds geen degelijk antwoord heb gekregen.
Ik snap ook werkelijk niet waar men zo'n probleem van maakt in die thread... en dat die hier weer bij betrokken wordt slaat nergens op.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Als ze hem bij TA zo beu zijn bannen ze hem daar wel. Wat een drukte om niks zeg, jij bent toch niet verantwoordelijk wat iemand elders op het net uitspookt. Als TA geen geflame wil hebben bannen ze maar een eind raak, dat is niet de taak van de adjes hier.

(en dit draadje gaat niet over de inhoud van zijn post op TA, dat boeit me dus ook even niet zo gek veel.)

Ook nog ff dit:
Vooral de verwijzing naar DPC in de signatures en posts zijn voor de AT-ers zeer irritant.
Wildhagen zijn sign op het TA forum:
Resistance is futile, you will be assimilated by the Dutch Power Cows ! Don't resist, it won't help you !

Join Dutch Power Cows voluntarily as long as it is possible !

Als je het dan toch over trollen hebt is dit toch bijna een Pot-verwijt-de-ketel verhaal...

de betaler vervuilt

• wildhagen
  • Niet online
GA!S: daar denkt TA dan toch écht anders over, sterker nog : ze wezen me zelfs op 2 spelfouten die erin zaten... BTW: als je de sigs van TA-members ziet, had je geweten dat dit een knipoog daarnaartoe was, maar blijkbaar lees jij alleen wat JIJ wil zien, en de rest negeer je gewoon.

Virussen? Scan ze hier!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vond die post van Poohbeer wel mooi: uitleggen en sigaretten rollen heet dat.

Als het allemaal onder het mom van humor en sarcasme gaat, dan hebben we nu dus 1 belg gevonden die geen gevoel voor humor heeft.

* Delerium is van mening dat er veel teveel mensen op TA gefixeerd zijn [img=30,15]i&#047;s&#047;frusty.gif[/img]

Verwijderd

Ja leuk hoor, volgens mij is die Anandtecher degene die hier ZWAK reageerd.. vind het niet echt een troll..

Op dit moment is hij wel weer normaal hoor

• witchdoc
Onno >> achteraf bekeken had ik het inderdaad iets beter kunnen formuleren. Maar met de :P en de "gnehehe" had mùen misschien ook kunnen beseffen dat het 'niet slecht' bedoeld was.

Wildhagen >> Dus jij mag wel ;) maar ik niet :P? Echt groot is het verschil niet hoor.. alleen bij jou begreep men blijkbaar dat het niet slecht bedoelt was, hetgeen bij mij nogal misliep.

ecteinascidin >> uitleggen en sigaretten rollen?
'k Vind trouwens absoluut niet dat'k op TA / AT gefixeerd ben. 'k Neus regelmatig rond in de fora daar en af en toe post'k zelfs eens iets. Gans dit distributed computing 'gedoe' neem ik ook niet al te serieus.. 't is leuk, meer niet.

Maar euhh.. 't is voorbij, dus gewoon laten rusten dit. 'k Zal op het AT distributed computing forum geen sarcasme meer gebruiken als er DPC bij betrokken is.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik denk dat het voor iedereen beter is als je je neus niet meer op TA vertoont.

Als je dan toch perse wilt posten daar, haal dan alle affiniteit met DPC uit je huis.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

BTW: als je de sigs van TA-members ziet, had je geweten dat dit een knipoog daarnaartoe was, maar blijkbaar lees jij alleen wat JIJ wil zien, en de rest negeer je gewoon.
Dacht wel dat ik zo'n reactie zou krijgen, relaltiveren is niet echt jouw sterkste punt.

IK lees niet wat IK wil zien. Phooke zet in zijn tweede post toch ook dit:
well, all i can say was that humor was the intention and i'll now shut up.. like a good boy
De INTENTIE van zijn post is dus het zelfde als de INTENTIE van jouw sign.

Hier ga ik er dus vanuit dat Phoo oprecht is in zijn reactie.
Verder is dat niet de discussie hier, jij loopt om een ban te zeuren en ik vind dat als TA Pooke niet op zijn forum wil dan moeten zij hem maar bannen en niet GoT.
(de enige die hem misschien zou kunnen bannen is Femme omdat hij de team-cap. van DPC is, alleen moet hij hem dan in DIE hoedanigheid bannen en NIET als admin van GoT. Jouw post had dan ook rechtstreeks naar Femme gemoeten of in het DPC forum. Niet in LA.)

de betaler vervuilt

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

moet jij niet in SU zitten ??

verkeerde forum

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 04 januari 2001 11:22 schreef GA!S het volgende:

Hier ga ik er dus vanuit dat Phoo oprecht is in zijn reactie.
Verder is dat niet de discussie hier, jij <Knip>
Kijk dit is een reactie waarna ik dus zeg, he verdomd hij heeft gelijk en ik niet :)

Verwijderd

Hmz poohbeer had het last van bagger die uit z`n mondje kwam lopen,
locutus of borg >> Als iemand zijn verontschuldigingen moet aanbieden voor wat ik misdaan heb, ben ik dat. Jij zeker niet! Als je vind dat ik DPC in een slecht daglicht stel, dan zeg je simpelweg dat dat niet de gedachtengang is van DPC. Door je te gaan verontschuldigen in mijn plaats veroordeel je me zelfs voor ik mijn versie heb mogen geven. Niet eerlijk lijkt me.
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Doe ik over mensen als jij en mensen met die gedachtengang.

Nogmaald :r |:(

• G-RaX
  • Laatst online: 18-11-2021

G-RaX

Unofficial TopCat

Het spijt me dat ik dit moet zegge, maar ik vind dat ook Wildhagen ver buiten zijn boekje gaat.

Het enige standpunt wat hij wil horen is zijn eigen standpunt.

Sorry, Wildhagen ik weet dat je veel doet voor DPC, maar af en toe moet een mens kunnen toegeven. (Nu heb ik het dus over dat signature verhaal)

Verder ben ik het er ook zeker mee eens dat we onszelf niet meer moeten vertonen op AT, tenzij je echt gewoon effe gezellig mee wilt praten, maar praat daar zeker niet over de wedstrijd tussen DPC en AT of over het feit hoe snel wij hun zullen inhalen.

* G-RaX denkt dat dit hele verhaal buiten proporties is geblazen en dat er weer van de zoveelste mug een olifant is gemaakt!!!!!

• witchdoc
Op donderdag 04 januari 2001 14:15 schreef locutus of borg het volgende:
Hmz poohbeer had het last van bagger die uit z`n mondje kwam lopen,
[..]
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Doe ik over mensen als jij en mensen met die gedachtengang.

Nogmaald :r |:(
ok

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 18:27 schreef poohbeer het volgende:

[..]
ok
Is dat alles wat je te zeggen hebt en niet dat het je spijt dat je mensen openbaar met namen aanvalt ??

|:(

• witchdoc
Op donderdag 04 januari 2001 22:33 schreef locutus of borg het volgende:

[..]
Is dat alles wat je te zeggen hebt en niet dat het je spijt dat je mensen openbaar met namen aanvalt ??

|:(
die ok was m'n beste poging om jou te negeren!

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 22:34 schreef poohbeer het volgende:

die ok was m'n beste poging om jou te negeren!
Dit bewijst het :'(

Heren tweakers hij begint hier nu ook al herrie te schoppen !!!! :(

Velen zullen mij kennen als nogal een heethoofd, :( |:(
ik hou me nu in tegeonover deze Gespierde breedbekkikker.;(

Maar Het verstandigste is waarschijnlijk een Ban on IP in Zijn geval >:)

edit:
Typo

• witchdoc
Op donderdag 04 januari 2001 22:38 schreef locutus of borg het volgende:

[..]
Dit bewijst het :'(

Heren tweakers hij begint hier nu ook al te flamen !!!! :(

Velen zullen mij kennen als nogal een heethoofd, :( |:(
ik hou me nu in tegeonover deze Gespierde breedbekkikker.;(

Maar Het verstandigste is waarschijnlijk een Ban on IPin Zijn geval >:)
UH?! Maak het nou helemaal seg..

IP zou trouwens niet echt nuttig zijn.. dynamic ip enzo.
Maar als iemand het nodig vind om me te bannen is een nickban al voldoende om me een hele poos weg te houden hoor..

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dit vond ik duzz echt geen flame!

Verwijderd

:r

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Jezus, jongens en meisjes.. hebben we er nu nog niet genoeg over gezegt ?

• wildhagen
  • Niet online
Speelkwartier is nu over, hup, allemaal de zandbak in.

Kleine kindertjes zeg.

Virussen? Scan ze hier!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Nu wordt er idd wel overdreven. Pooh weet het nu wel denk ik. Hier mag wel een slotje op, denk ik....

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• witchdoc
Op vrijdag 05 januari 2001 11:47 schreef Hyp Hyper het volgende:
Nu wordt er idd wel overdreven. Pooh weet het nu wel denk ik. Hier mag wel een slotje op, denk ik....
Als ik het weet heb'k ondertss in 1 van de 3 topics hierover inderdaad wel gezegd. :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:11

Jag

Ik vond het flame gehalte van de posts van de DPC'ers eigenlijk wel meevallen, en sommige van de millitante AT'ers reageerde echt veels te fel. Ik weet niet wat zich allemaal in het verleden heeft afgespeelt, maar het lijkt me dat Poohbeer het beste even weg kan blijven van AT, en dat het daar bij blijft (alleen mijn mening, ik spreek niet voor de andere mods/adjes).

Edit: ik was tijdens het lange lezen van de draden ff vergeten dat de topic al in rust was, sorry voor het omhoog halen.

Jag

Verwijderd

Get a life, allemaal. Voor sommigen hier is DPC blijkbaar hun enige levensdoel. |:(

Verwijderd

Op zaterdag 06 januari 2001 20:30 schreef Revolution het volgende:
Get a life, allemaal. Voor sommigen hier is DPC blijkbaar hun enige levensdoel. |:(
Het is misschien dom me ermee te bemoeien, maar bovenstaande quote vat het allemaal goed samen! Hoewel ik zeker geen offense wil t.o.v. Wildhagen, vind ik echter dat hij het erg subjectief bekijkt. Als dat het enige is wat Poohbeer heeft gedaan, dan vind ik dat niet eens het discussieren waard. Idd, Wildhagen get a life en laat Poohbeer lekker posten op andere forums. Daar heeft ie het volste recht toe gekregen.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 04 januari 2001 07:45 schreef wildhagen het volgende:
GA!S: daar denkt TA dan toch écht anders over, sterker nog : ze wezen me zelfs op 2 spelfouten die erin zaten... BTW: als je de sigs van TA-members ziet, had je geweten dat dit een knipoog daarnaartoe was, maar blijkbaar lees jij alleen wat JIJ wil zien, en de rest negeer je gewoon.
nee dat doe jij :(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-02 21:19
Al dat ge-emmer met die DPC en dat TA-forum en het feit dat Seti automagisch als een soort verraad wordt gezien gaat er nog een toe leiden dat mensen "doei" tegen DPC gaan zeggen.
Ik ben dat gekonkel al lang zat. Als iemand loopt te trollen op de TA-forumes, dan moet iemand van TA daar maar melding van gaan maken ipv. dit zinloze gezwam en ge-netcop door DPC-ers :r

• witchdoc
T H E E N D!
Pagina: 1