****TEAM EMERGENCY****

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:05
* raymondw denkt dat poohbeer een beetje zit te stoken [img]"i/s/wink.gif\"[/img] [img]"i/s/wink.gif\"[/img] [img]"i/s/wink.gif\"[/img] [img]"i/s/wink.gif\"[/img] [img]"i/s/wink.gif\"[/img]

* raymondw geeft poohbeer gelijk [img]"i/s/smile.gif\"[/img] [img]"i/s/smile.gif\"[/img] [img]"i/s/smile.gif\"[/img] [img]"i/s/smile.gif\"[/img]

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• witchdoc
Heb ik niet altijd gelijk dan? >:)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

>:)

• raymondw
Op woensdag 03 januari 2001 11:17 schreef poohbeer het volgende:
Heb ik niet altijd gelijk dan? >:)
Bijna altijd ;)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:03
.

(als in: moet dat nou.....)

We spend our years as a tale that is told

• G-RaX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11-2021

G-RaX

Unofficial TopCat

Kijk nu eens wat er op die post aan de hand, mijn mening is dat die Narzy een heeeeeele slechte verliezer is....

Sorry dat ik dat moet zeggen...

edit:
Hij is bijgetrokken, gelukkig

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
.

• sewer
  • Laatst online: 20:24
Op woensdag 03 januari 2001 12:16 schreef G-RaX het volgende:
Kijk nu eens wat er op die post aan de hand, mijn mening is dat die Narzy een heeeeeele slechte verliezer is....
Mwah, ik vind hem eigenlijk wel gelijk hebben. Ik vind dat een aantal DPC'ers zich bij AT zeer kinderachting opstellen. Het lijkt wel dat DPC'ers daar alleen maar troll's en andere nietszeggende opmerkingen kunnen posten.

Het enige wat je daarmee bereikt zijn flames, en dat de reputatie/sportiviteit van DPC flink omlaag wordt gehaald. Ik vind het ook niet zo gek dat AT'ers (die alleen hun eigen threads lezen) denken dat DPC'ers maar een stelletje lamers zijn. Ik zou namelijk hetzelfde denken als ik alleen maar de AT-threads zou lezen...

• witchdoc
Op woensdag 03 januari 2001 12:31 schreef sewer het volgende:

[..]
Mwah, ik vind hem eigenlijk wel gelijk hebben. Ik vind dat een aantal DPC'ers zich bij AT zeer kinderachting opstellen. Het lijkt wel dat DPC'ers daar alleen maar troll's en andere nietszeggende opmerkingen kunnen posten.

Het enige wat je daarmee bereikt zijn flames, en dat de reputatie/sportiviteit van DPC flink omlaag wordt gehaald. Ik vind het ook niet zo gek dat AT'ers (die alleen hun eigen threads lezen) denken dat DPC'ers maar een stelletje lamers zijn. Ik zou namelijk hetzelfde denken als ik alleen maar de AT-threads zou lezen...
euhhm.. ik maak daar 1 grappige opmerken en daarna nog een stuk waarheid.. als je dat al niet kan verdragen.. btw, ga jij verder nog maar es een irri opmerking van me zoeken daar dan! :(

• sewer
poohbeer >>>>

Misschien dat mijn post wat persoonlijk overkomt, maar dat is niet mijn bedoeling. Ik erger me al langer aan het gedrag van DPC in AT. Die opmerking van jou is idd vrij onschuldig, het is min of meer toeval dat ik deze thread heb gekozen om het gedrag van sommige leden van DPC aan de kaak te spellen.

• witchdoc
mm, k dan.. vond het zelf eigenlijk maar gewoon grappig hoor.. en een hele poos trug heb'k me inderdaad ook wel eens gestoord aan een aantal dpc'ertjes daar (he atheist) ;)
maar kom, ze zijn wel heel erg lichtgevoelig hoor.. 'k herinner me daar nog een paar topics waar we wel met elkaars 'gepest' konden lachen..
eenmaal je sterker bent gaat dat precies weer wat moeilijker.. :(
jammer.. ik pest graag.. of't nou dpc of TA is maakt me niet eens uit :)

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 17:32

Roel

screen -x addict

Op woensdag 03 januari 2001 12:51 schreef poohbeer het volgende:
jammer.. ik pest graag.. of't nou dpc of TA is maakt me niet eens uit :)
Pak een spiegel en pest jezelf.

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

• G-RaX

G-RaX

Unofficial TopCat

Om eventjes hier wat over te zeggen:

Ik ben dan die Rax daar (want G-RaX werd neit geacepteerd), maar ik ben ten zeerste van mening dat ik daar absoluut geen troll heb neergezet.

Ik probeerde alleen even duidelijk te maken dat wij ook wel degelijk in OGR meedoen en vervolgens word ik afgezeken door Narzy, en dan worden de DPC'ers uitgemaakt voor kinderachtig. Terwijl er op dat moment geen kinderachtige opmerking van mij bijzit.

Dat vind ik nou kinderachtig. Verder worden alle DPC'ers ook nog eens over 1 kam geschoren. Generaliseren met andere woorden.

Wat dus tot gevolg heeft dat geen enkele DPC'er meer kan reageren in een AT forum zonder dat deze gelijk weer wordt afgezeken, alleen omdat hij even zijn mening geeft.

Meer weet ik verder niet, want ik post misschien maar 1 keer in de maand op AT, maar dit valt me wel op.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Een aantal leden van T.A. zijn nu eenmaal snel op hun tenen getrapt, dus je kunt beter niet posten op het T.A.F. of posten in algemeen belang.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• witchdoc
Op woensdag 03 januari 2001 13:08 schreef Roel het volgende:
[..]
Pak een spiegel en pest jezelf.
jezelf pesten is niet grappig.. en komaan.. je gaat toch niet zeggen dat dat berichtje van me daar zo erg was he?
Jullie moeten hier vaak veel erger verdragen van me en dan zie'k alleen :) en >:) verschijnen

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk wel meevallen met wat er geschreven wordt. Als je het topic doorleest dan is de algemene mening van AT om elke DPC post als Troll te bestempelen. Dit is natuurlijk ook een manier om DPC-ers van hun forum weg te houden. Algemeen idee van het Anandtech forum voor DPC-ers:

NOT WELCOME!!!!

oh, verliezen is niet leuk en al helemaal niet als je nog niet helemaal verloren hebt maar er al wel elke dag aan herinnerd wordt. Als dan elk argument van jouw ook nog eens ontkracht wordt (DPC doet maar aan 1 project mee) dan doet dat zeer (gniffel, gniffel)

Van AT hoeft de DPC nooit erkenning te krijgen dat ze het beste team zijn in RC5. OGR zit er aan te komen en ook daar is er een kans dat AT over hun kl#ten gaan krijgen. DPC is de grote ängstgegner van TA en met dat allemaal in achterhoofd dan is het zinvoller om niets te laten horen op het forum. (helaas want dat stoken is soms errug leuk :) )

• G-RaX

G-RaX

Unofficial TopCat

Op woensdag 03 januari 2001 13:27 schreef FRAeK-AC het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen met wat er geschreven wordt. Als je het topic doorleest dan is de algemene mening van AT om elke DPC post als Troll te bestempelen. Dit is natuurlijk ook een manier om DPC-ers van hun forum weg te houden. Algemeen idee van het Anandtech forum voor DPC-ers:

Van AT hoeft de DPC nooit erkenning te krijgen dat ze het beste team zijn in RC5. OGR zit er aan te komen en ook daar is er een kans dat AT over hun kl#ten gaan krijgen. DPC is de grote ängstgegner van TA en met dat allemaal in achterhoofd dan is het zinvoller om niets te laten horen op het forum. (helaas want dat stoken is soms errug leuk :) )
En dat ben ik nou helemaal met je eens! :)

• raymondw
Op woensdag 03 januari 2001 13:27 schreef FRAeK-AC het volgende:
*knip
ontkracht wordt (DPC doet maar aan 1 project mee) dan doet dat zeer (gniffel, gniffel)
*knip*
forum. (helaas want dat stoken is soms errug leuk :) )
DPC doet ook mee aan OGR
FYI ! !;)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind dat een zeker persoon maar eens geband moet worden en uit DPC moet worden verwijderd, het is bepaald niet zijn eerste keer dat-ie flames en troll gaat zitten uitlokken.

Virussen? Scan ze hier!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Wildhagen, jij weet ook wel dat je iemand niet kunt verwijderen uit DPC, afgezien daarvan zou het ook erg onterecht zijn om dat te doen.

De jongetjes van TA zijn imo wel érg happig om elke post van een dpc-er als troll te bestempelen en de flames op te laten laaien.

Ik ben het wel met FRAeK-AC eens dat het verstandiger is om geen aanleiding te geven op AT, maar we kunnen niet verwachten dat alle 4000 leden precies hetzelfde denken.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Ik vind dat de DPC crew en leden zich eens niet zo druk moet maken om wat anderen doen . Wie zijn wij om iemand te verbieden daar te posten ? Ik vind het ook niet netjes maar ik maak me er niet druk om . Ik vind wel dat er al snel van een mug een olifant gemaakt wordt en dat er dan personen hier zijn die alles doen om maar weer in de smaak te vallen bij die arrogante Amerikanen . Dieptepunt hierin is voor mij nog steeds het helemaal democratische (Not!) plan van enkele maanden geleden om blokjes cadeau te doen aan TA . :r:r:r

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 03 januari 2001 19:05 schreef Pinball het volgende:
Wildhagen, jij weet ook wel dat je iemand niet kunt verwijderen uit DPC, afgezien daarvan zou het ook erg onterecht zijn om dat te doen.

De jongetjes van TA zijn imo wel érg happig om elke post van een dpc-er als troll te bestempelen en de flames op te laten laaien.
Pardon? D.net kan wel degelijk iemand bannen hoor, hebben ze in het verleden al vaker gedaan.

Trouwens, wat hij op TA-forum postte was zo'n beetje HET schoolvoorbeeld van een troll.

BTW : Hij lijkt er nogal trots op te zijn ook, om het hier OOK nog eens te posten. Hoezo, brutaal?

Virussen? Scan ze hier!

• sewer
Mwah, ik weet niet wat poohbeer/poohke in het verleden heeft gedaan, maar als dit een losstaand incident is wordt naar mijn mening alles wel een beetje opgeblazen.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 03 januari 2001 19:40 schreef sewer het volgende:
Mwah, ik weet niet wat poohbeer/poohke in het verleden heeft gedaan, maar als dit een losstaand incident is wordt naar mijn mening alles wel een beetje opgeblazen.
Mjah, als dit zijn enige zou zijn, zou het niet ZO'N groot probleem moeten zijn nee... jammer alleen voor hem, dat het bepááld zijn eerste keer niet is, hij heeft wel meer geflamed (zoek maar eens op zijn username).

Virussen? Scan ze hier!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

ja.. laten wij het voorbeeld volgen en ook onderling gaan mierenneuken.. :z
Pardon? D.net kan wel degelijk iemand bannen hoor, hebben ze in het verleden al vaker gedaan.
i know.. wij kunnen hem dus niet uit DPC verwijderen, en dnet zal terecht zeggen dat wat er op een willekeurig forum gebeurt nix met dnet te maken heeft, en ze daarom iemand dus niet zullen bannen.
Trouwens, wat hij op TA-forum postte was zo'n beetje HET schoolvoorbeeld van een troll.
Zoals ik al zei is dat een persoonlijke menig die niet iedereen hoeft te delen.
Ik kan er naast zitten, want ik heb niet op de troll-school gezeten :P

Wat betreft je laatste punt ben ik het met je eens, het hier plaatsen van een linkje getuigd niet echt van goede bedoelingen.
Ik blijf echter van mening dat we niet té gevoelig moeten worden voor de lange tenen van een paar TA-ers.

Zoek mijn posts op AT maar op, dan zie je dat ik regelmatig heb geprobeerd om brandjes te blussen. Ik ben daarmee gestopt toen ik me realiseerde dat er altijd wel een TA-er is die van een twijfelachtige post van een DPC-er een giga-flame probeert te maken.
Zie verder de laatste regel van mijn vorige post. :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:31

DJ

We moeten wel oppassen op het TA forum. Op de tweede pagina van deze thread op TA staat een berichtje van kilowatt. Als je op die link klikt van hem, dan wordt je meteen lid van TA!!!

Dit even als aandachtspunt. Ik zal het niet op het TA Forum melden. Ik zal er nooit komen. Het is niet mijn Forum. Voor mij is er maar een, en dat is GoT :P

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Begin september was er zelfs een oproep overigens van Poohbeer himself dat de hoeveelheid trollen op TA vermindert moesten worden.....

Dat was dus de eerste keer dat meneer daar begon met posten.

Verwijderd

ikzelf hanteer nog steeds de regel voor mij dat ik daar hoe dan ook niet namens lid van DPC/ hun concurrent ga posten. Ik hoop eigenlijk dat iedereen dat doet
Het leidt alleen maar tot wederzijdse irritatie.

Een troll is in mijn mening een troll als ie door anderen op het forum als zodanig wordt ervaren. Dus dan kan het ook een troll zijn als ie niet zo is bedoeld

• witchdoc
Op woensdag 03 januari 2001 19:45 schreef wildhagen het volgende:

[..]
Mjah, als dit zijn enige zou zijn, zou het niet ZO'N groot probleem moeten zijn nee... jammer alleen voor hem, dat het bepááld zijn eerste keer niet is, hij heeft wel meer geflamed (zoek maar eens op zijn username).
nu wordt ik het toch echt wel een beetje beu van je hoor wildhagen..
JIJ hebt mij in precies 1 ander topic weten trollen flamen.. en als je dat topic dan nog objectief erop zou napluizen dan zou je merken, dat ik ZEKER niet de enige ben die aan't trollen is, als niet akkoord gaan al trollen genoemd kan worden.
Lees trouwens je eige posts over deze kwestie een keer na.. flame? Troll? Volgens mij kan er een voorbeelde ge-add worden in dat schoolvoorbeeld.

Ja, ik reageer nu waarschijnlijk wel overdreven maar na 3 topics over dit onderwerp waar jij telkens mij weer (probeert) zwart te maken, ben ik het echt wel beu aan't worden.

En dat ik de link naar die thread hier poste was omdat ik het leuk vond dat ze bang waren.. met reden.. omdat zo'n threads goed voor het DPC moraal.
NIET om m'n eige reply daar in de verf te zetten.

edit: spelling

• witchdoc
Op donderdag 04 januari 2001 13:18 schreef aginor het volgende:Een troll is in mijn mening een troll als ie door anderen op het forum als zodanig wordt ervaren. Dus dan kan het ook een troll zijn als ie niet zo is bedoeld
daarom ook dat'k m'n verontschuldigingen heb aangeboden.. doe'k ECHT niet als'k vind dat ik gelijk heb.. vraag maar aan DSmarty :)
Pagina: 1