curry684 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:39:
[...]
Het enige doel van de waarschuwing is om de gebruiker erop te wijzen dat ie iets verneukt heeft, en de rest van de gebruikers die eventueel de mods erop kunnen wijzen. Het feit dat het al geladen is is logisch, maar ook dat de poster het ziet en het zsm fixt. Als men de rode balk gewoon negeert tonen we het plaatje wel gewoon niet wmb, dan wordt men met de echt harde hand gedwongen om te resizen. Jammer maar helaas

Imo schiet het middel dan toch een beetje zijn doel voorbij

. De gebruikers moeten in bescherming worden genomen omdat ze anders teveel downloaden, en bovendien is het lelijk. Dat zijn de redenen waarom het niet wenselijk is, lijkt me. Maar als je ze niet laat zien, hebben de arme modem gebruikers dat plaatje alsnog binnen gehaald, terwijl ze hem niet te zien krijgen. En dan is het maar lelijk.
Aan de andere kant is het zo dat je natuurlijk zou kunnen redeneren dat te grote plaatjes dan helemaal niet gepost worden, dus dat niemand van dat niet laten zien geen last heeft. Ik vrees echter dat iedereen dan gaat linken. En ik lees een thread met plaatjes liever met alleen scrollwerk, en niet door steeds op een link te moeten klikken voor ik een plaatje kan zien.
Kortom, het niet-laten-zien lijkt me geen vooruitgang

. En opvoeden kan ook op een andere manier, ondanks dat deze arbeidsintensiever is.
Een check bij het posten, ondanks dat dat te omzeilen is, lijkt me overigens wél een verdere verbetering

.