Dus het probleem is er wel, maar zolang als je via het BIOS opstart is het stabiel. We hebben hier dus met een fout in de LE te maken die werkbaar is maar inderdaad irritant.
het kan heel goed zijn dat deze LE fout dezelfde fout is die het voor veel mensen onmogelijk maakt om met extra unlockte pipes van de 'test' functie gebruik te maken!
Over dit stukje heb ik nog een kleine vraag/opmerking (exuses als ik nu domme dingen ga zeggen)Toen ik mijn XFX nog in bezit had heb ik het probleem gehad dat als ik een pipe unlockte en direct via riva tuner opniuewe opstarte er geen fouten optraden.Op het moment dat ik mijn pc echt afsloot en dan weer opstarte kreeg ik een blue screen .Dit terwijl er na de riva tuner herstart geen vuiltje aan de lucht was ik heb toen ook alles intensief getest.Is dit mij ook te kopelen aan een bios fout of staat het compleet los vanmekaar.Waarom ik dit vraag komt door het feit dat in beide gevallen de geunlockte pipe eigenlijk niet bruikbaar is terwijl ze toch "goed"schijnen te zijnBiff schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 03:17:
juist, de gangbare opvatting is 'test failed, pipes zijn dus toch op een of andere manier kapot ook al zijn er geen artifacts zichtbaar'. Dat hoeft dus niet het geval te zijn. Het falen komt ook voor in situaties waar je het niet zou verwachten, zoals stock pipes/stock speed bij sommige mensen, of bij underclocking op jouw en mijn LEs, en nog een aantal andere.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 10:48 ]