Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik zit met een modelling problem. Ik heb een static_prop boom gemaakt maar ik krijg de textures niet aan de gang. Ik zie wel de model in model viewer maar zonder textures.
Het model moet 3 skins hebben (summer, winter en autumn).
Model file komt in foliage/tree_alder.mdl
Zo ziet mijn .qc file eruit:
//summer, winter and autumn skins
$texturegroup skinfamilies
{
{ "stam" , "stamlvl2" , "alder_tak" }
{ "stam_w" , "stamlvl2_w" , "alder_tak_w" }
{ "stam" , "stamlvl2" , "alder_tak_a" }
En de materials heb ik in de vtex.exe gedropped en staan in "\materials\foliage"
misschien heb je path verkeerd staan in dat geval...
ik heb trouwens ook nog een vraagje
weet iemand hoe ik een map kan maken voor de radar en dat ik de rooms een naam kan geven die je onderaan de radar ziet.
Something something
http://www.fpsbanana.com/
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 15-04-2007 18:53 ]
ik heb een kleine map gemaakt met wat donkere plekken er in.
nu wilde ik de flashlight aan zetten maar die deed niks, ik heb gezocht op verschillende sites en wat lopen kloten in hammer maar ik heb niet gevonden hoe ik de flashlight aan kan zetten.
heb het al gevonden

[ Voor 6% gewijzigd door dragon9114 op 09-06-2007 14:05 ]
Volgens mij heb je een instelling zodat alles wat je maakt magnetisch is aan het raster (snap).dragon9114 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:06:
weet iemand hoe ik redelijk snel een paar ramen kan maken in een muur en ze allemaal op de zelfde afstand van elkaar kan maken ?
Als je dan de grootte van het raster aanpast kun je eenvoudig je raam dubliceren en naar ernaast verplaatsen.
- Dus raam maken
- Alle raam objecten groepen tot 1 groep (of combineren tot een nieuw object)
- Dan raster aanpassen aan gewenste grootte + snap aanzetten
- Raam dubliceren + verplaatsen naar gewenste plek.
- Dan de muren tussen de ramen bouwen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ik heb een entity gemaakt en dan prop_phycis en een talef als tafel model gekozen.
maar als ik hem gecompiled en ingame speel dan zijn de tafels die ik had geplaatst weg.
bij prop_static zie ik de tafels wel staan

iemand enig idee wat het probleem kan zijn ?
In de startpost staan een paar hele nuttige links naar websites gevuld met tutorials voor deze Hammer editor. Het wordt hoog tijd om dat eens te bekijken ipv ieder vraag hier neer te knallen.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 11-06-2007 10:59 ]
Verwijderd
Totale chaos op het forum en op IRC, maar de install staat op fileplanet.
Denk dat dit de standaard/maatstaf voor mods wel redelijk hoog gaat leggen.
Zometeen ff spelen!
http://www.fileplanet.com/filelist.aspx?s=107438&v=0
www.insmod.net
Servers @
insmod1.onlydutch.nl / 82.94.220.55
insmod2.onlydutch.nl / 82.94.220.56

Snelle download mirror + torrent @ http://forum.onlydutch.nl/showthread.php?t=16901
[ Voor 18% gewijzigd door Hollanda op 03-07-2007 17:12 ]
Ik zag deze tutorial:
http://interlopers.net/forum/viewtopic.php?t=4597
Ik dacht echt van WTF
Zeker de moeite waard om te bekijken/proberen.
Facts don't care about your feelings
Ik heb dit keer het idee om een kasteel te bouwen met gotische architectuur en er een spookachtig-sfeer in te maken. Lijkt mij erg cool
Onderstaande afbeelding vind een voorlopig een prima referentie materiaal. Als iemand iets beters weet, hoor ik het graag uiteraard.

Nu alleen nog ff uitzoeken hoe ik het beste kan beginnen.

Ik hoopte op een NATURAL SELECTION 2, SVEN COOP 2 etc.
Ik zie al jaren dat ze bezig zijn maar schiet niet op zo he

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Hoe het team van Sven's Co-op bezig is de laatste paar jaar slaat compleet nergens op. Ze zijn gewoon nog steeds bezig voor de HL1 engine (aka. versie 3.5). Op de site staat nu info over versie 4, wat afaik nog steeds voor HL1 is en ze daar ook nog _steeds_ prioriteit aan geven. Slaat nergens op, iedereen schreeuwt om een complete co-op mod voor HL2 en daar blijven ze koppig doen. Hoop dat ze stiekem al veel meer mensen aan het werk hebben zitten en we dit jaar nog leuke info er over kunnen krijgen.YoshiBignose schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:42:
Worden er uberhaupt mods gemaakt voor HL2??
Ik hoopte op een NATURAL SELECTION 2, SVEN COOP 2 etc.
Ik zie al jaren dat ze bezig zijn maar schiet niet op zo he
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ja ik snap dat niet. Dat spel was al klaar... begin aan nieuwe versie ofzo. Wat een debielen. Ik hoopte dat HL2 net als HL1 werd met 1000en mods. Nou, ik heb geen leuke mod langer dan een uur gespeeld nogBleet schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:55:
[...]
Hoe het team van Sven's Co-op bezig is de laatste paar jaar slaat compleet nergens op. Ze zijn gewoon nog steeds bezig voor de HL1 engine (aka. versie 3.5). Op de site staat nu info over versie 4, wat afaik nog steeds voor HL1 is en ze daar ook nog _steeds_ prioriteit aan geven. Slaat nergens op, iedereen schreeuwt om een complete co-op mod voor HL2 en daar blijven ze koppig doen. Hoop dat ze stiekem al veel meer mensen aan het werk hebben zitten en we dit jaar nog leuke info er over kunnen krijgen.

Er is gewoon een beter/groter team nodig om een mod te bouwen.
Met dit in het achterhoofd vind ik dat de Source mod community best ver is gekomen