Ow die kunnen nog wel harder hoorBreepee schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:16:
@SCSI beest: Je hebt dan ook een stel fraaie schijven. Raar dat het wel gecapped lijkt inderdaad. Het gekke is dat dat zelfs voor de writes lijkt. Ligt het niet misschien aan je controller (hoewel die me snel genoeg lijkt)? Of gaan je schijven gewoon niet harder (hard zat, daar niet van)?
Mijn controller behandelt idd 1 schijf als een stripeKatsunami schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:23:
Je hebt 1 enkele schijf in RAID 0 staan zie ik. Waarom is dat ? Behandelt je controller enkele schijven gewoon als een stripe van 1 schijf in plaats van een "losse" schijf?
Nope er zit verderest helemaal niks in omdat het moederbord voorderest alle features heeft die ik nodig heb, het is alleen de LSI MegaRAID 320-2X.BalusC schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:31:
33MHz PCI-X heeft een bandbreedte van 266MB/s, 66MHz PCI-X gaat tot 533MB/s en 133MHz eindigt bij 1066MB/s. Maar ik zie in de screenshot dat je de write back cache uitgeschakeld hebt staan. Dan bencht ATTO niet direct op de cacheAnders zou het eraan kunnen liggen dat je in diezelfde PCI-X bus een 33MHz PCI(X) kaartje hebt zitten. Klopt dat?
Ik heb net wel even een sheet gelezen over de i875P chipset en daar staat over dat de chipset een hublink van 266 MB/s naar de southbridge heeft (Intel Hance rapids) dus het lijkt erop dat de top met reads al berijkt is, ik had op www.2cpu.com ookal zoiets gelezen maar dacht dat het niet klopte, blijkbaar wel dus denk ik, maar volgende week hoop ik de BBU en 512 MB extra cache binnen te krijgen dan gaan we gewoon weer opnieuw testen