The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Ik vermoed dat er de komende tijd er een stortvloed van leuke user CSS'jes aan zit te komen als alternatiefMr. Liu schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:16:
[...]
Dat is ook een mogelijkheid, maar daar ben ik in ieder geval niet zo goed in.
Liever niet.. GoT is meer dan een hardwareforumMaverick schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:16:
ik vind henk in de nieuwe layout scheef, en niet passend, van mij mag ie weg(doe de gekleurde socket er maar voor in de plaats
Die informatie is verloren gegaan door de mist van de tijd.Xander2000 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:06:
Wie heeft dat logo Henk genoemd?
Hij heet iig GEEN tweaky, mocht je je vergissen
Kleine zonnepaneleninstallateur
Het zou misschien leuk zijn om dat aan te passen per categorie. Een socket in Harde Waren, broncode in Devschuur, etc.
Signature
En tweakers.net meer dan een Hardwaresite, daar staat ie nochtans ook.Osiris schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:19:
[...]
Liever niet.. GoT is meer dan een hardwareforum
[ Voor 8% gewijzigd door Maverick op 02-12-2004 00:22 ]

[ Voor 3% gewijzigd door Tux op 02-12-2004 00:25 ]
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Leuk idee voor een feature-request, custom header-plaatjespasta schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:21:
Osiris: Heb je een beter idee dan?
Het zou misschien leuk zijn om dat aan te passen per categorie. Een socket in Harde Waren, broncode in Devschuur, etc.
Alsof ICT'ers van koel houden, ik vond de frontpage van Tweakers.net al niks sinds de verandering en dit ook al niet. Professioneel eruitzien impliceert NIET dat de bezoekers dit ook aangenamer vinden.
Zelfgebriceerd of kwam dat erbij ter vervanging van de banners?Tux schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:25:
Als je een abo hebt, dan kan je Henk er prominent opzetten. Ik heb zelfs al een Kerst-Smurfen-Henk
[afbeelding]
Zelf ben ik trouwens wel voorstander van een mooie sneeuw henk, doet het altijd goed imo
Kleine zonnepaneleninstallateur
[schop wat scheentjes modus]
nee ik vind eiegnlijk dat het er zelfs amateuristisch uitziet:
*lijkt op een of ander standaard wit/grijs
*buttons zijn lelijk (zelfs een standaard button in frontpage ziet er beter uit

*mist identiteit: vroeger was GoT paars, en kon je dus duidelijk zien dat het GoT was en dus niet bijvoorbeeld FOK!
*het mist "vulling": met de oude layout vond ik dat het scherm voller leek, zonder minder overzichtelijk te zijn
*sommige dingen zijn écht véél minder duidelijk geworden
[/schop wat scheentjes modus]
Maar euh; ik wil eigenlijk helemaal niet klagen: ik vind het goed zo: een hoop kerels hebben een hoop tijd gestoken in een hoop werk, staan open voor onze suggesties én als je wilt mag er nog gratis gebruik van maken ook (!!!)
Daarbij ben ik er nog van overtuigd dat een groot deel vand ergernissen die ik vandaag gehad heb/gelezen heb, te wijten zijn aan gewenning; we waren die paarse layout zo gewoon, dat niets ons beter lijkt...
Ik ben er zeker van dat "men" z'n best doet het hier aangenaam te maken/houden, en ik hoop dat "men" dat blijft doen, zodat wij er nog ff van kunnen genieten, in grijs, paars, geel of welke kleur dan ook
[ Voor 5% gewijzigd door the_stickie op 02-12-2004 01:03 ]
het is ooit een vergissing geweest, omdat er mensen op GoT kwamen die niet de intellectuele vermogens hadden om Shakazulzebab Tweakeroid bij zijn officiele naam te noemen, was er aanzet tot 'teletubisering', waardoor de Naam Die Wij in Ere Dienen Te Houden, verbasterd werd tot eerst Tweaky en vervolgens het banale 'Henk' ...Xander2000 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:06:
Wie heeft dat logo Henk genoemd?
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
RM-rf schreef op donderdag 02 december 2004 @ 01:11:
[...]
het is ooit een vergissing geweest, omdat er mensen op GoT kwamen die niet de intellectuele vermogens hadden om Shakazulzebab Tweakeroid bij zijn officiele naam te noemen, was er aanzet tot 'teletubisering', waardoor de Naam Die Wij in Ere Dienen Te Houden, verbasterd werd tot eerst Tweaky en vervolgens het banale 'Henk' ...
Als het forum goed opgebouwd is moet dat nu toch mogelijk zijn je layout compleet zelf te "verpesten"/"verbeteren" met css??
Mijn eigen mening is dat deze layout veel te grijs en licht is, het mist contrast! En professioneler betekend idd niet beter/mooier/prettiger/vooruitgang, maar van de nieuwe layout is nog wel wat te maken met weinig benodigde aanpassingen hoor
En dat is dus helemaal waar; de optie om een Custom CSS te gebruiken kun je dan ook volledig gebruik van maken en alles aanpassen wat je wilt. Als je abbonnee bent krijg je deze optie er dus ook bijRwD schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:08:
Is er de mogelijkheid, of zou het niet een goed idee zijn dan meteen custom css aan te bieden? (Voor zover ik weet nog niet aanwezig)
Als het forum goed opgebouwd is moet dat nu toch mogelijk zijn je layout compleet zelf te "verpesten"/"verbeteren" met css??
Mijn eigen mening is dat deze layout veel te grijs en licht is, het mist contrast! En professioneler betekend idd niet beter/mooier/prettiger/vooruitgang, maar van de nieuwe layout is nog wel wat te maken met weinig benodigde aanpassingen hoor.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik ben het er helemaal mee eens dat het jammer is dat alles grijs moet. In principe is grijs een lelijke kleur. Toch is deze tpl niet lelijk, alleen zo'n grayscale 2D naar 3D geporte Henk erbij kan wmb direct vervangen worden door iets mooiers.Mastermind schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:31:
Mijn hemel oeh wat "proffesioneel" staat dit zeg. Het staat koel en kil en onuitnodigend, net als FOK! die het helemaal kil en koel heeft gemaakt met die grijze site.
Alsof ICT'ers van koel houden, ik vond de frontpage van Tweakers.net al niks sinds de verandering en dit ook al niet. Professioneel eruitzien impliceert NIET dat de bezoekers dit ook aangenamer vinden.
🌞🍃
Verwijderd
Complimenten
is er geen koele designert die zon mooi pixel ding in elkaar kan gooien
This is the Way.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Dat is een banner geserveerd door WebAds en heeft verder weinig met het logo (Henk) te maken.
Mijn god, Henk is daar nog lelijker dan normaal.DarkX schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:22:
Ik heb al ooit een poging gedaan in een ander topic om henk een professioneler en minder heppie karakter te geven
[afbeelding]
[ Voor 89% gewijzigd door pasta op 02-12-2004 15:24 ]
Signature
Hooliganhenkpasta schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:22:
Mijn god, Henk is daar nog lelijker dan normaal.
maar alle gekke tweakers @ een stokkie moet henk er eik nog wel in?
This is the Way.
Het lijkt er eerder op dat ie liever iets anders wil doen dan die pagina versieren.
[ Voor 6% gewijzigd door pasta op 02-12-2004 15:26 ]
Signature
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:01
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Jeh, kan ik me voorstellen als je niets anders mag doen dan bovenaan een stom forum hangenpasta schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:25:
[...]
Het lijkt er eerder op dat ie liever iets anders wil doen dan die pagina versieren.
• ja, henk is leluk
• neej, henk is mijn alles
• week niet, probeer eens wat nieuws
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 4% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-12-2004 15:29 ]
This is the Way.
This is the Way.
Signature
En al helemaal geen brushed aluminium, daar ben ik helemaal allergisch voor

Nounou, je broer heeft ook zo zijn goede kwalitatieve kantenPelle schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:53:
... is een ontzettend oud vies lelijk scheelkijkend requisiet wat we het liefst helemaal kwijt waren geweest, maar vanwege de nostalgische gevoelens van sommige users toch nog een plekje hebben gegeven, zij het minder prominent.
Oei, eventjes dacht ik in het felicitatie-topic voor willem169 te zitten
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
RM-rf schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:01:
[...]
Nounou, je broer heeft ook zo zijn goede kwalitatieve kanten
Oei, eventjes dacht ik in het felicitatie-topic voor willem169 te zitten![]()
Mwah, ik heb gekozen voor "neej, henk is mijn alles" maar als ie verdwijnt zal ik er eigenlijk geen traan om laten verder..
Tis leuk dat ie er nog is.

Dan kunnen ze hun ads niet meer kwijtMaverick schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:09:
kan er niet gewoon een pref komen om de searchbar onzichtbaar te maken oid? Dan hou je iets als dit over, wat mij veel opgeruimder overkomt(let niet op de slechte soep van mij, het idee is duidelijk lijkt me
)
[afbeelding]

hm, ja das een goed punt, niet bij stilgestaan

He he beetje respect he?Pelle schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:53:
Henk is een ontzettend oud vies lelijk scheelkijkend requisiet wat we het liefst helemaal kwijt waren geweest, maar vanwege de nostalgische gevoelens van sommige users toch nog een plekje hebben gegeven, zij het minder prominent.
Ok, misschien niet in zijn oude vorm. Een upgedate versie is de beste oplossing, maar helemaal weg doen is gewoon dom... Linux zal ook zeker nooit afscheid nemen van zijn pinguin!
Zo dat moest ik ff kwijt!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Eej...doe daar eens de juiste credits bij zettencrisp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:50:
Ik vind Henk zo het liefst eigenlijk:
maar platgeslagen kan hij er ook nog wel mee door...
Het is wennen, maar ach...alles went!
Verwijderd
Ik ben benieuwd!MicDis schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:05:
[...]
Nog ongeveer 5 minuten en MicDis komt met nieuwe stijl henk
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Natuurlijk in stijl.... en iets opgeknapt
[ Voor 15% gewijzigd door Micha op 02-12-2004 21:14 ]
Ik vind die "platte" Henk Shakazulzebak Tweakeroid Tweaky wel mooi staan daar
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
De winnaar is dan 1 jaar lang gratis full member maken.
Om te beginnen een soort poll (serieuze wel te verstaan)
Aan de hand van de uitslag die contest of henk die blijft
computer voor alle werkzaamheden
Mijn henk is perfectAW_Bos schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:18:
Ik vind dit weer de andere kant op gaan met die Henk aan de linkerkant, op dat voorbeeldje van MicDic. Past gewoon niet.....
Ik vind die "platte" Henk Shakazulzebak Tweakeroid Tweaky wel mooi staan daar. En dat platte effect vind ik wel mooi staan bij dat nieuwe design. Misschien kan hij nog wel een zonnebril a la Matrix opkrijgen
.
AW_Bos

Nou, er wordt niet binnen [weinig tijd] gereageerd, komop zegMicDis schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:29:
Volgens mij kunnen al deze topics weg er wordt toch niets verandert

Imo is dat een flinke verstoring van de layout, en ik vind de huidige wel mooi, maar ik ben er van overtuigd dat er wel geluisterd wordt hoor
wat is een verstoring henk?JHS schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:31:
[...]
Nou, er wordt niet binnen [weinig tijd] gereageerd, komop zeg
Imo is dat een flinke verstoring van de layout, en ik vind de huidige wel mooi, maar ik ben er van overtuigd dat er wel geluisterd wordt hoor.
Hij komt weer te speels over, waarna alle aandacht naar heb weer gaat ipv dit forum
Staat gewoonweg professioneler.
Maar dat is mijn mening hoor
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Speels Nu kun je anders uberhaupt niet meer zien dat dit got isAW_Bos schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:03:
[...]
Hij komt weer te speels over, waarna alle aandacht naar heb weer gaat ipv dit forum. Die nieuwe Henk van Crisp valt niet echt zo op idd....
Staat gewoonweg professioneler.
Maar dat is mijn mening hoor
Ik vind hem echt ge-ni-aal!!MicDis schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:13:
Henk beta 2 is online(nu nog kijken wat de moderators er van vinden
.....
[afbeelding]
Natuurlijk in stijl.... en iets opgeknapt
I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?
BedanktTHiCE schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:31:
[...]
Ik vind hem echt ge-ni-aal!!![]()
Wat goed zeg, echt helemaal top!
Zo vind ik hem ook wel leuk.THiCE schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:31:
[...]
Ik vind hem echt ge-ni-aal!!![]()
Wat goed zeg, echt helemaal top!
Ik moet hem alleen even aanpassen dat ie niet zo'n ei hoofd heeft
Edit:
Betekent dit dat wij nooit meer zullen horen wat er met henk gebeurd???? Als hij zoals hij nu op het forum staat blijft kan ie net zo goed weg.... Ziet er uit als een plaatje wat verkeerd geladen is. Hopelijk kijkt er een moderator naar mijn screenshot. Lijkt me leuk als henk terugkomt in nieuwe stijl. http://home.planet.nl/~disse080/henk2.jpgcurry684 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:35:
Ik zie intussen geen brood meer in dit topic
• Alle features/klachten/vragen/opmerkingen zijn intussen (zoals het hoort) als topic in React Bugs en Featurerequests beland.
• In dit topic wordt alleen maar een hele hoop dubbel gepost, soms drie-, vier- of honderddubbel
Oftewel dit topic heeft geen ander nut meer dan de postcount van een hoop mensen ophogen, dus ik sluit af met de wijze woorden van crisp:
[...]
Schluss en rust in de toko dus
[ Voor 72% gewijzigd door Micha op 02-12-2004 23:37 ]
ow crispieliev daar wil ik het ook nog eens met jeover hebben...crisp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:50:
Ik vind Henk zo het liefst eigenlijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar platgeslagen kan hij er ook nog wel mee door...
zijn borders tegenwordig standaard?
ik zag dat een aantal topic starts dit nu ook hebben zodoende
enneuh.. hoe haal je dit weg, want ik vind het uber lelijk
[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 02-12-2004 23:41 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Images zijn inline-block elementen die uitgelijnt worden op de baseline van de tekst. Er is echter altijd nog wat ruimte onder de baseline aanwezig. In feite doet IE het dus fout want die sluit de images wel aan.BasieP schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:40:
[...]
ow crispieliev daar wil ik het ook nog eens met jeover hebben...
zijn borders tegenwordig standaard?
ik zag dat een aantal topic starts dit nu ook hebben zodoende
enneuh.. hoe haal je dit weg, want ik vind het uber lelijk
Ik vermoed dat het een combinatie is wellicht van de stricte DTD en het feit dat we een preciese lineheight opgeven.
Hoe je het oplost? Door bijvoorbeeld van je images blocklevel-elementen te maken (wat uiteraard voor gewone stervelingen hier niet mogelijk is bij gebrek aan HTML-rechten
Intentionally left blank
Je hebt het weer voor elkaar, ik had moeite m'n koffie binnen te houdenRM-rf schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:01:
[...]
Nounou, je broer heeft ook zo zijn goede kwalitatieve kanten
Oei, eventjes dacht ik in het felicitatie-topic voor willem169 te zitten![]()
Als ik naar de poll kijk vinden twee van de drie bezoekers dat henk moet blijven.HIValicious schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:28:
Poll: moet henk/tweaky/'the logo weg van got
[afbeelding]
Ik vind Henk zonder zonnebril beter.
Ik heb ook op "neej, henk is mijn alles" gestemt, ik zou het erg jammer vinden als ie helemaal weg zou zijn.
Het nieuwe plekkie van Henk vind ik ook niet echt mooi, een schuine, half gefade en door search-invoer-vakjes aangevallen Henk is niet koel.
Ik kan alleen niet echt verzinnen hoe het beter en mooier zou kunnen dan dat het nu is..., het is nog altijd beter dan geen Henk
idtje: als die invoervakjes nu wat meer naar het midden gaan, Henk wat minder opzij gaat staren, en de mist enigzins opklaart? Dat wordt vast al een stuk beter.
[ Voor 18% gewijzigd door TheJoker op 03-12-2004 10:41 . Reden: idtje :) ]
Icm de nieuwe professionelere layout is de huidige oplossing wel een aardig compromis.
Eerlijk gezegd mag Henk wel weg van mij....

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 03-12-2004 11:08 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
http://hawvie.deviantart.com/
Kunnen er niet gewoon weer tabel/cell borders gebruikt worden? Zou een hoop schelen voor een strakkere uitstraling die de oude layout wel had.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Die henk is een ei deze nietThe.Joker schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:39:
das geen henk, das een ei met haar en ogen
Ik heb ook op "neej, henk is mijn alles" gestemt, ik zou het erg jammer vinden als ie helemaal weg zou zijn.
Het nieuwe plekkie van Henk vind ik ook niet echt mooi, een schuine, half gefade en door search-invoer-vakjes aangevallen Henk is niet koel.
Ik kan alleen niet echt verzinnen hoe het beter en mooier zou kunnen dan dat het nu is..., het is nog altijd beter dan geen Henk
idtje: als die invoervakjes nu wat meer naar het midden gaan, Henk wat minder opzij gaat staren, en de mist enigzins opklaart? Dat wordt vast al een stuk beter.

Ehm, het topic over de layout is bewust op slot gezet, zie curry684 in "Nieuwe layout! (deel 2)"Exirion schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:50:
Nou, ik vind de layout nogsteeds prut. Alles is een grote witte vlek, dingen staan zonder tabel/cell kaders rommelig in 1 vlak, zonder kleurverschillen, etc. Het is onduidelijk en niet mooi.
Kunnen er niet gewoon weer tabel/cell borders gebruikt worden? Zou een hoop schelen voor een strakkere uitstraling die de oude layout wel had.
omdat de meeste opmerkingen daar meermaals herhaald waren en deze ook al beantwoord, er zal een extra mogelijkheid komen voor gewone gebruikers om te kiezen of 2 of 3 verschillende stylesheets, waardoor men kan kiezen voor een layout zonder de witte achtergrond.
verder biedt de nieuwe layout zeer veel mogelijkheden voor customized stylesheets, mensen kunnen de hele layout zelf vormgeven hoe ze willen;
en dan ofwel via user-based stylesheets in hun browser, editCSS in Firefox of anders proximotron deze toevoegen. Abonnee's krijgen daarvoor een standaard mogelijkheid binnen hun voorkeuren, alswel meerdere templates.
Maar bovenal:
Zoals je aan de topictitel kunt zien, is dit verder in dit topic geheel offtopic, dit topic gaat over het Tweakers-logo ofwel de 'Henk' ...
Hou het wel ontopic (en poog ook het chat-gehalte een beetje onder controle te houden) anders kunnen we ook niks anders dan het topic op slot gooien (ja, het is een bewuste keuze om voorlopig geen discussie's meer te houden over de layout, alles is al gezegd in de voorgaande twee topics, en daarbij willen we nu eerst mensen de mogelijkheid geven te wennen aan de nieuwe layout.)
[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 03-12-2004 12:09 ]

Verwijderd

Dat had ik dan gemist. Bedankt voor je reactie.RM-rf schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:08:
Ehm, het topic over de layout is bewust op slot gezet, zie curry684 in "Nieuwe layout! (deel 2)"
omdat de meeste opmerkingen daar meermaals herhaald waren en deze ook al beantwoord, er zal een extra mogelijkheid komen voor gewone gebruikers om te kiezen of 2 of 3 verschillende stylesheets, waardoor men kan kiezen voor een layout zonder de witte achtergrond.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
hoezo?Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:50:
Iemand met 54 posts gaat lopen zeiken over dat die Henk mist .. ben ik nu de enige die dat te vind .. ?
Henk is jarenlang het herkenningspunt geweest, als je Henk zag, dan zag je GoT.
Henk gaf altijd een glimlach aan GoT, even kijken naar die lach en alles was weer goed. Nu kijkt hij opzij, weg van het forum
Als het ooit tot de mogelijkheid behoort om hem om te draaien zodat hij juist naar het forum kijkt zou ik zeer blij zijn
Mensen die lopen te zeuren dat Henk lelijk is etc moeten maar een abo ofzo nemen en dan een andere layout of eigen CSS gebruiken waar Henk niet inzit. Henk == GoT, GoT==Henk
Sorry, ik wist niet dat er een minimaal aantal postings noodzakelijk is om te gaan zeuren.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:50:
Iemand met 54 posts gaat lopen zeiken over dat die Henk mist .. ben ik nu de enige die dat te vind .. ?

omdat hun dat doen moeten wij dat ook maarDarkX schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:57:
Mwa, genoeg grote bedrijven die hun herkenbare logo de deur uit hebben gegooid, ik zie echt niet in waarom GoT aan dat ouderwetse, lelijke, infantiele ding vast moet houden

smaken verschillen (gelukkig) maar ik vind Henk juist omdat hij er apart uitziet wel leuk
Verwijderd
Daar heb je mss gelijk in, maar die grote bedrijven hebben dan meestal wel een nieuw logo, en dat is hier niet het geval.DarkX schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:57:
Mwa, genoeg grote bedrijven die hun herkenbare logo de deur uit hebben gegooid, ik zie echt niet in waarom GoT aan dat ouderwetse, lelijke, infantiele ding vast moet houden
Iemand kan rustig al jaren op GoT rondhangen, maar dan ook een stuk minder posten dan de rest.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:50:
Niet iedereen is een HK freak

Sommige mensen posten alleen als ze iets zinnigs te melden hebben
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Mwa, er is wel een duidelijk woordmerk, alleen geen nieuw beeldmerk. Beeldmerk is niet persee noodzakelijk, kan wel leuk zijn. Maar de rede dat er geen nieuw logo is is omdat uit nostalgische overwegingen nog een beetje henk is overgebleven.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:12:
[...]
Daar heb je mss gelijk in, maar die grote bedrijven hebben dan meestal wel een nieuw logo, en dat is hier niet het geval.
MicDis heeft er al verschillende gemaakt en vind sommige best wel leuk
Zijn er nog mensen die andere ideeen hebben voor de remake van henk?
Ik vind zelf dat we wel een logo of iets dergelijks moeten houden wel zo leuk en als het professioneel moet lijken maak dan een professioneel logo.
En qua kleuropzet moet hij dan weer bij het karakter passen van de nieuwe layout
(gebruik zelf nog de oude zolang het mogelijk is

computer voor alle werkzaamheden
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:42 ]
En waarom mag henk geen lol hebben in z'n professionele sleutelwerk?SchietSchijf schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:46:
[...]
Proffesioneel bezig zijn en proffesioneel eruit zien zijn twee verschillende dingen
Linux mag dan mischien wel proffesioneel zijn, logo ziet er minder proffesioneel uit, maar dat maakt in hun geval voor hun imago weinig uit. Het is immers een groep hackers waar het daar om draait (in het verleden dan).
GoT wil er geloof ik proffesioneel uitzien, en dat bereik je zoals gezegd niet met een blijkijkent poppetje met 2 steeksleutels eronder.
Hoewel een henk in dezelfde stijl als de layout (grijzer/minder overblij kijken) mischien wel iets is.
Doet me een beetje denken aan de leraar in de clip van "Another brick in the wall" van Pink Floydproller schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:28:
offtopic:
[afbeelding]
Niet Henk maar HansZijn broer
Ooit eens gemaakt voor de Engelse versie van GoT... Haha!
LeipoVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:44:
Dus voor iedereen die ook vind dat dit logo meer respect verdient, teken deze petitie door middel van een reply!
Met andere woorden: ben je het er niet mee eens, dan moet je je smoel houden, trek je je smoel toch open, dan teken je voor datgene waar je niet achter staat
Maar ik ben het met je eens en reageer daarom ook. Henk mag best wat meer in-the-picture staan wat mij betreft
Tja, wat begon als een petitie werd een stevige discussie tussen voor en tegenstanders van Henk. Maar ik voel mij gesteund door de poll van HIValicious, daarin geeft 72% (op dit moment) aan dat henk moet blijven.WFvN schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:44:
[...]
Leipo![]()
Met andere woorden: ben je het er niet mee eens, dan moet je je smoel houden, trek je je smoel toch open, dan teken je voor datgene waar je niet achter staat
Maar ik ben het met je eens en reageer daarom ook. Henk mag best wat meer in-the-picture staan wat mij betreft
HIValicious schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:28:
Poll: moet henk/tweaky/'the logo weg van got
[afbeelding]
Ja anders slaat jouw Fiets nergens meer opWFvN schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:44:
[...]
Leipo![]()
* Micha Vind ook dat henk moet terug komenVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:44:
Nu heb ik echter mmar een opmerking, ik vind het heel erg jammer dat het zo bekende GOT logo nu zo naar de achtergrond gestuurd is. Dit was toch echt het handelsmerk van het forum! Ik zou dan ook hier willen pleiten voor een meer prominente plaats voor dit oude vertrouwde logo.
Dus voor iedereen die ook vind dat dit logo meer respect verdient, teken deze petitie door middel van een reply!
[ Voor 36% gewijzigd door Micha op 06-12-2004 16:57 ]