Het logo

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 998 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51099

Topicstarter
Lieve adjes,

Ik zie de nieuwe layout van dit forum en vind het mooi, Eerst was het even schrikken toen ik de refresh button aanklikte vanmiddag. "Zou GOT uit de lucht zijn" schoot er door mijn gedachten heen en dit bracht weer schrikbeelden voor de geest van een ander forum waar ik vaak kom die een paar jaar geleden door de buma-stemra uit de lucht werd gehaald. Maar nee, ik zat niet op tweakers maar echt op GOT, met een nieuwe layout.

Nu heb ik echter mmar een opmerking, ik vind het heel erg jammer dat het zo bekende GOT logo nu zo naar de achtergrond gestuurd is. Dit was toch echt het handelsmerk van het forum! Ik zou dan ook hier willen pleiten voor een meer prominente plaats voor dit oude vertrouwde logo.

Dus voor iedereen die ook vind dat dit logo meer respect verdient, teken deze petitie door middel van een reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mwah, ik vind em daar goed staan / hij mag zelfs helemaal verdwijnen IMO. Het staat een beetje kinderachtig ivm de rest van het nieuwe design. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:34

DinX

Motormuis

De bedoeling van heel deze "operatie" was de link tussen t.net en GoT nog groter maken. Tot nu was de scheiding toch nog vrij groot, mede door de totaal andere lay-out.
Binnenkort komt daar ook nog eens de usermerge bij, en dan is het helemaal compleet denk ik.

Tweakers.net is altijd een vrij professionele site geweest, zowel qua content als qua vormgeving. Dat hebben ze nu doorgetrokken naar GoT. Een logo zoals Henk past spijtig genoeg niet bij zo een "professioneeler" uitzicht :)

Het zou wat raar zijn om je als professionele site te willen profileren en dan op je forum een mannetje zoals Henk laten staan :)

offtopic:
Osiris: spuit 11
:+

[ Voor 21% gewijzigd door DinX op 01-12-2004 23:48 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/headernew.gif

Je ziet liever dit :?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/got_index_top.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 01-12-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Deze layout is volgens mij vooral gekomen om dit forum ook een meer professioneel tintje te geven. Henk (het logo wat jij bedoeld denk ik) is toch meer speels en kinderachtig en past derhalve (IMO) niet echt in dit professionele idee.
Ben bang dat je 't met een schuine Henk rechtsboven moet doen :)

Verder mis je nu wel de uitdrukking "GoT" (Gathering of Tweakers) IMO door het verdwijnen van Henk.. Bedoel je dat logo misschien? 't Zou denk ik 't forum wel erg sieren als de uitdrukking GoT wel meer tot zn recht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

In mijn niet zo bescheiden mening is dat juist de grootste verbetering aan de nieuwe template.

Zonder die enorme smilie in beeld kan ik nog enigszins verkopen dat het hier wel eens over serieuze zaken gaat.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik vind Henk zo het liefst eigenlijk:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/crisp/legacy/topb2_sneeuwhoop.gif
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/crisp/legacy/tweaky_sneeuwhoop.gif
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/crisp/legacy/top3_sneeuwhoop.gif

maar platgeslagen kan hij er ook nog wel mee door... :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Niet helemaal eens met de redenering dat Henk niet samengaat met 'professioneel' bezig zijn. Kijk naar Linux, die lopen met Tux te sjouwen of FreeBSD met het duiveltje. Beide worden serieus genomen, dus waarom GoT met Henk niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik vind dat henk eigenlijk precies uitbeeld waar het hier over gaat, een verzameling van regelrechte nerds die ervaringen met elkaar uitwisselen. Dit zegt naar mijn mening niets over al dan niet professioneel zijn van de inhoud van dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
King_Louie schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:50:
Niet helemaal eens met de redenering dat Henk niet samengaat met 'professioneel' bezig zijn. Kijk naar Linux, die lopen met Tux te sjouwen of FreeBSD met het duiveltje. Beide worden serieus genomen, dus waarom GoT met Henk niet?
Precies wat ik wou zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ik vind een pinguin persoonlijk minder kinderachtig dan een of andere idiote gele bol met gekke, idiote ogen en gekke, idiote tanden.. Maar da's een mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

crisp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:50:

Ja, als kerstman/sneeuwpop zag Henk/Tweaky er altijd wel grappig uit. Denk niet dat we zoiets dit jaar zullen zien voor de plaatgeslagen Henk/Tweaky, of wel soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Wie heeft dat logo Henk genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:46
Persoonlijk mag er wat mij betreft wel een geheel nieuw logo worden ontworpen. Henk zie ik meer als leuke mascotte, zoals Linux Tux heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 19:35

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Er is een vrij eenvoudige oplossing voor iedereen die de oude lay-out met Henk wil hebben, je moet alleen bereid zijn er iets voor te betalen. Deze oplossing heet abonnement, te bestellen via de frontpage.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:22

UTM

Of Henk moet blijven, of moet verdwijnen - De keuze is niet aan mij :)
Wel vind ik Henk wat bijvoegen aan GoT. Gewoon, zoals hij er staat: Het heeft wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Liu schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:13:
Er is een vrij eenvoudige oplossing voor iedereen die de oude lay-out met Henk wil hebben, je moet alleen bereid zijn er iets voor te betalen. Deze oplossing heet abonnement, te bestellen via de frontpage.
Of zelf klussen en verder niet mopperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Het is denk ik ook wel mogelijk om Henk in een nieuw jasje te proppen, laten we zeggen, brushed aluminium ofzo :Y)

Welke fotosoeper voelt zich geroepen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 19:35

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:15:
[...]
Of zelf klussen en verder niet mopperen.
Dat is ook een mogelijkheid, maar daar ben ik in ieder geval niet zo goed in.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:41
ik vind henk in de nieuwe layout scheef, en niet passend, van mij mag ie weg :+ (doe de gekleurde socket er maar voor in de plaats :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Liu schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:16:
[...]

Dat is ook een mogelijkheid, maar daar ben ik in ieder geval niet zo goed in.
Ik vermoed dat er de komende tijd er een stortvloed van leuke user CSS'jes aan zit te komen als alternatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Maverick schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:16:
ik vind henk in de nieuwe layout scheef, en niet passend, van mij mag ie weg :+ (doe de gekleurde socket er maar voor in de plaats :P
Liever niet.. GoT is meer dan een hardwareforum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 22:58
Die informatie is verloren gegaan door de mist van de tijd.

Hij heet iig GEEN tweaky, mocht je je vergissen :Y)

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Osiris: Heb je een beter idee dan?

Het zou misschien leuk zijn om dat aan te passen per categorie. Een socket in Harde Waren, broncode in Devschuur, etc. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Osiris schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:19:
[...]

Liever niet.. GoT is meer dan een hardwareforum :)
En tweakers.net meer dan een Hardwaresite, daar staat ie nochtans ook.

[ Voor 8% gewijzigd door Maverick op 02-12-2004 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:29

Tux

Als je een abo hebt, dan kan je Henk er prominent opzetten. Ik heb zelfs al een Kerst-Smurfen-Henk :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46412/full.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Tux op 02-12-2004 00:25 ]

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
pasta schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:21:
Osiris: Heb je een beter idee dan?

Het zou misschien leuk zijn om dat aan te passen per categorie. Een socket in Harde Waren, broncode in Devschuur, etc. :)
Leuk idee voor een feature-request, custom header-plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Laatst online: 28-05 01:48
Mijn hemel oeh wat "proffesioneel" staat dit zeg. Het staat koel en kil en onuitnodigend, net als FOK! die het helemaal kil en koel heeft gemaakt met die grijze site.

Alsof ICT'ers van koel houden, ik vond de frontpage van Tweakers.net al niks sinds de verandering en dit ook al niet. Professioneel eruitzien impliceert NIET dat de bezoekers dit ook aangenamer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 22:58
Tux schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:25:
Als je een abo hebt, dan kan je Henk er prominent opzetten. Ik heb zelfs al een Kerst-Smurfen-Henk :*)

[afbeelding]
Zelfgebriceerd of kwam dat erbij ter vervanging van de banners?
Zelf ben ik trouwens wel voorstander van een mooie sneeuw henk, doet het altijd goed imo :P.

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03 02:46
ik vind het eigenlijk zelf helemaal niet proffessioneler:

[schop wat scheentjes modus]
nee ik vind eiegnlijk dat het er zelfs amateuristisch uitziet:
*lijkt op een of ander standaard wit/grijs
*buttons zijn lelijk (zelfs een standaard button in frontpage ziet er beter uit :X )
*mist identiteit: vroeger was GoT paars, en kon je dus duidelijk zien dat het GoT was en dus niet bijvoorbeeld FOK!
*het mist "vulling": met de oude layout vond ik dat het scherm voller leek, zonder minder overzichtelijk te zijn
*sommige dingen zijn écht véél minder duidelijk geworden
[/schop wat scheentjes modus]

Maar euh; ik wil eigenlijk helemaal niet klagen: ik vind het goed zo: een hoop kerels hebben een hoop tijd gestoken in een hoop werk, staan open voor onze suggesties én als je wilt mag er nog gratis gebruik van maken ook (!!!)
Daarbij ben ik er nog van overtuigd dat een groot deel vand ergernissen die ik vandaag gehad heb/gelezen heb, te wijten zijn aan gewenning; we waren die paarse layout zo gewoon, dat niets ons beter lijkt... :D

Ik ben er zeker van dat "men" z'n best doet het hier aangenaam te maken/houden, en ik hoop dat "men" dat blijft doen, zodat wij er nog ff van kunnen genieten, in grijs, paars, geel of welke kleur dan ook :*)

[ Voor 5% gewijzigd door the_stickie op 02-12-2004 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

het is ooit een vergissing geweest, omdat er mensen op GoT kwamen die niet de intellectuele vermogens hadden om Shakazulzebab Tweakeroid bij zijn officiele naam te noemen, was er aanzet tot 'teletubisering', waardoor de Naam Die Wij in Ere Dienen Te Houden, verbasterd werd tot eerst Tweaky en vervolgens het banale 'Henk' ...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
RM-rf schreef op donderdag 02 december 2004 @ 01:11:
[...]

het is ooit een vergissing geweest, omdat er mensen op GoT kwamen die niet de intellectuele vermogens hadden om Shakazulzebab Tweakeroid bij zijn officiele naam te noemen, was er aanzet tot 'teletubisering', waardoor de Naam Die Wij in Ere Dienen Te Houden, verbasterd werd tot eerst Tweaky en vervolgens het banale 'Henk' ...
offtopic:
:D :'( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Is er de mogelijkheid, of zou het niet een goed idee zijn dan meteen custom css aan te bieden? (Voor zover ik weet nog niet aanwezig)

Als het forum goed opgebouwd is moet dat nu toch mogelijk zijn je layout compleet zelf te "verpesten"/"verbeteren" met css??

Mijn eigen mening is dat deze layout veel te grijs en licht is, het mist contrast! En professioneler betekend idd niet beter/mooier/prettiger/vooruitgang, maar van de nieuwe layout is nog wel wat te maken met weinig benodigde aanpassingen hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

RwD schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:08:
Is er de mogelijkheid, of zou het niet een goed idee zijn dan meteen custom css aan te bieden? (Voor zover ik weet nog niet aanwezig)

Als het forum goed opgebouwd is moet dat nu toch mogelijk zijn je layout compleet zelf te "verpesten"/"verbeteren" met css??

Mijn eigen mening is dat deze layout veel te grijs en licht is, het mist contrast! En professioneler betekend idd niet beter/mooier/prettiger/vooruitgang, maar van de nieuwe layout is nog wel wat te maken met weinig benodigde aanpassingen hoor ;).
En dat is dus helemaal waar; de optie om een Custom CSS te gebruiken kun je dan ook volledig gebruik van maken en alles aanpassen wat je wilt. Als je abbonnee bent krijg je deze optie er dus ook bij ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mastermind schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:31:
Mijn hemel oeh wat "proffesioneel" staat dit zeg. Het staat koel en kil en onuitnodigend, net als FOK! die het helemaal kil en koel heeft gemaakt met die grijze site.

Alsof ICT'ers van koel houden, ik vond de frontpage van Tweakers.net al niks sinds de verandering en dit ook al niet. Professioneel eruitzien impliceert NIET dat de bezoekers dit ook aangenamer vinden.
Ik ben het er helemaal mee eens dat het jammer is dat alles grijs moet. In principe is grijs een lelijke kleur. Toch is deze tpl niet lelijk, alleen zo'n grayscale 2D naar 3D geporte Henk erbij kan wmb direct vervangen worden door iets mooiers.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71269

Vind het zo een hele verbetering! Van mij mag het logo er wel uit, in de bovenste balk staat toch ook al dat het om GoT gaat!?

Complimenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:44

NoTimeRemains

I know

ja henk is gewoon leluk is deze layout ... in de vorige ook ... /me henk is lelijk

is er geen koele designert die zon mooi pixel ding in elkaar kan gooien

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-06 12:25
en wat is dit nu weer... :|

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/skanimal/omg.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ik heb al ooit een poging gedaan in een ander topic om henk een professioneler en minder heppie karakter te geven O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/20761/full.jpg

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Dat is een banner geserveerd door WebAds en heeft verder weinig met het logo (Henk) te maken. :)
DarkX schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:22:
Ik heb al ooit een poging gedaan in een ander topic om henk een professioneler en minder heppie karakter te geven O-)

[afbeelding]
Mijn god, Henk is daar nog lelijker dan normaal. :P

[ Voor 89% gewijzigd door pasta op 02-12-2004 15:24 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

pasta schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:22:

Mijn god, Henk is daar nog lelijker dan normaal. :P
Hooliganhenk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

@darkx: leluk :P im sowwy :9

maar alle gekke tweakers @ een stokkie moet henk er eik nog wel in?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Het lijkt er eerder op dat ie liever iets anders wil doen dan die pagina versieren. :+

[ Voor 6% gewijzigd door pasta op 02-12-2004 15:26 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hou het alsjeblieft zo. True, henk/tweaky/whatever hoort bij GoT, maar nu zie ik het logo prima maar niet meer zo super aanwezig. Perfect, hoort bij een strakke stijl imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

pasta schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:25:
[...]

Het lijkt er eerder op dat ie liever iets anders wil doen dan die pagina versieren. :+
Jeh, kan ik me voorstellen als je niets anders mag doen dan bovenaan een stom forum hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Poll: moet henk/tweaky/'the logo weg van got
ja, henk is leluk
neej, henk is mijn alles
week niet, probeer eens wat nieuws
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=28493&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 4% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-12-2004 15:29 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ik snap de stelling niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

viel schijbaar weg :S

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Voor de mensen die "week niet, probeer eens wat nieuws" stemmen, misschien is het handig/interessant om even te kijken naar dit topic te kijken. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Niks nieuws, gewoon henk weg \o/

En al helemaal geen brushed aluminium, daar ben ik helemaal allergisch voor :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 17:02

Pelle

🚴‍♂️

Henk is een ontzettend oud vies lelijk scheelkijkend requisiet wat we het liefst helemaal kwijt waren geweest, maar vanwege de nostalgische gevoelens van sommige users toch nog een plekje hebben gegeven, zij het minder prominent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pelle schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:53:
... is een ontzettend oud vies lelijk scheelkijkend requisiet wat we het liefst helemaal kwijt waren geweest, maar vanwege de nostalgische gevoelens van sommige users toch nog een plekje hebben gegeven, zij het minder prominent.
Nounou, je broer heeft ook zo zijn goede kwalitatieve kanten

Oei, eventjes dacht ik in het felicitatie-topic voor willem169 te zitten :) :+

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:01:
[...]

:D _/-\o_

Mwah, ik heb gekozen voor "neej, henk is mijn alles" maar als ie verdwijnt zal ik er eigenlijk geen traan om laten verder..

Tis leuk dat ie er nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
kan er niet gewoon een pref komen om de searchbar onzichtbaar te maken oid? Dan hou je iets als dit over, wat mij veel opgeruimder overkomt :) (let niet op de slechte soep van mij, het idee is duidelijk lijkt me ;) )
Afbeeldingslocatie: http://maverick.dynasoft.nl/pics/gotbeter.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Maverick schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:09:
kan er niet gewoon een pref komen om de searchbar onzichtbaar te maken oid? Dan hou je iets als dit over, wat mij veel opgeruimder overkomt :) (let niet op de slechte soep van mij, het idee is duidelijk lijkt me ;) )
[afbeelding]
Dan kunnen ze hun ads niet meer kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
DarkX schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:11:
[...]

hm, ja das een goed punt, niet bij stilgestaan :P :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Ik heb tijdje terug nieuwe huisstijl @work ingevoerd. Was ook niet iedereen blij (de oudere garde vind Times New Roman helemaal da bomb), maar soms moet je dingen gewoon doordrukken. @work is iedereen nu in elk geval heel erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 09:08

Animal_X

Rodin

Pelle schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:53:
Henk is een ontzettend oud vies lelijk scheelkijkend requisiet wat we het liefst helemaal kwijt waren geweest, maar vanwege de nostalgische gevoelens van sommige users toch nog een plekje hebben gegeven, zij het minder prominent.
He he beetje respect he? :P Henk is in de afgelopen jaren gewoon een trademark van tweakers geworden vind ik. Dat zijn dingen die je niet moet weg flikkeren maar juist moet koesteren!

Ok, misschien niet in zijn oude vorm. Een upgedate versie is de beste oplossing, maar helemaal weg doen is gewoon dom... Linux zal ook zeker nooit afscheid nemen van zijn pinguin!

Zo dat moest ik ff kwijt! ;)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
* Micha is bezig met een nieuwe stijl Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Henk bestaat nog gewoon bij dpc :P

http://www.dutchpowercows.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 16:33

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/crisp/legacy/topb2_sneeuwhoop.gif
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/crisp/legacy/tweaky_sneeuwhoop.gif
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/crisp/legacy/top3_sneeuwhoop.gif

Eej...doe daar eens de juiste credits bij zetten ;)

:)

Het is wennen, maar ach...alles went!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98815

het zou wel mooier zijn als ze henk wat meer naar voor laten komen idd, het mag best iets over het zwarte en witte heen. Dan springt het er iets meer uit, en heb je zoals als gezegd is iets meer het gevoel dat dit dus het GoT forum is, en niet de tweakers frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
MicDis schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:21:
* Micha is bezig met een nieuwe stijl Henk
Nog ongeveer 5 minuten en MicDis komt met nieuwe stijl henk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

MicDis schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:05:
[...]

Nog ongeveer 5 minuten en MicDis komt met nieuwe stijl henk :P
Ik ben benieuwd! :P

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

DarkX schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:11:
[...]

Abbo-only feature? :P

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Henk beta 2 is online :D (nu nog kijken wat de moderators er van vinden :P.....

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~disse080/henk2.jpg
Natuurlijk in stijl.... en iets opgeknapt :P

[ Voor 15% gewijzigd door Micha op 02-12-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:46

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik vind dit weer de andere kant op gaan met die Henk aan de linkerkant, op dat voorbeeldje van MicDic. Past gewoon niet.....
Ik vind die "platte" Henk Shakazulzebak Tweakeroid Tweaky wel mooi staan daar ;). En dat platte effect vind ik wel mooi staan bij dat nieuwe design. Misschien kan hij nog wel een zonnebril a la Matrix opkrijgen 8).

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Ik vind hem best goed eigenlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

mischien een contest te houden wie het beste logo ontwikkeld voor GoT ter vervanging van henk? :)
De winnaar is dan 1 jaar lang gratis full member maken.

Om te beginnen een soort poll (serieuze wel te verstaan)
Aan de hand van de uitslag die contest of henk die blijft

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
AW_Bos schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:18:
Ik vind dit weer de andere kant op gaan met die Henk aan de linkerkant, op dat voorbeeldje van MicDic. Past gewoon niet.....
Ik vind die "platte" Henk Shakazulzebak Tweakeroid Tweaky wel mooi staan daar ;). En dat platte effect vind ik wel mooi staan bij dat nieuwe design. Misschien kan hij nog wel een zonnebril a la Matrix opkrijgen 8).
Mijn henk is perfect >:)

AW_Bos :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-06 23:06

The_Scarabial

MTB for life!

bij mij zit henkie nog fier en wel linksboven aan de pagina :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Volgens mij kunnen al deze topics weg er wordt toch niets verandert :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-05 20:19

JHS

Splitting the thaum.

MicDis schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:29:
Volgens mij kunnen al deze topics weg er wordt toch niets verandert :/
Nou, er wordt niet binnen [weinig tijd] gereageerd, komop zeg :{

Imo is dat een flinke verstoring van de layout, en ik vind de huidige wel mooi, maar ik ben er van overtuigd dat er wel geluisterd wordt hoor :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
JHS schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:31:
[...]

Nou, er wordt niet binnen [weinig tijd] gereageerd, komop zeg :{

Imo is dat een flinke verstoring van de layout, en ik vind de huidige wel mooi, maar ik ben er van overtuigd dat er wel geluisterd wordt hoor :) .
wat is een verstoring henk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-05 20:19

JHS

Splitting the thaum.

MicDis schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:35:
[...]

wat is een verstoring henk? :P
Die henk van jou :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Hij past perfekt in de lay out :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:46

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

MicDis schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:53:
[...]

Hij past perfekt in de lay out :'( :P
Hij komt weer te speels over, waarna alle aandacht naar heb weer gaat ipv dit forum ;). Die nieuwe Henk van Crisp valt niet echt zo op idd....
Staat gewoonweg professioneler.
Maar dat is mijn mening hoor ;)

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
nog wel wat meer, en ook gelijk over de polls, maar die layout is nog niet veranderd zag ik... komt die ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
AW_Bos schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:03:
[...]

Hij komt weer te speels over, waarna alle aandacht naar heb weer gaat ipv dit forum ;). Die nieuwe Henk van Crisp valt niet echt zo op idd....
Staat gewoonweg professioneler.
Maar dat is mijn mening hoor ;)
Speels Nu kun je anders uberhaupt niet meer zien dat dit got is :( met henk wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE
  • Laatst online: 29-05 23:30

THiCE

Say it with a flourish!

MicDis schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:13:
Henk beta 2 is online :D (nu nog kijken wat de moderators er van vinden :P.....

[afbeelding]
Natuurlijk in stijl.... en iets opgeknapt :P
Ik vind hem echt ge-ni-aal!! :D _O_ Wat goed zeg, echt helemaal top! :D

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
THiCE schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:31:
[...]

Bedankt :D (voor de mensen die zelf ook willen knutselen ik heb in fla formaat henky gefectored)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
THiCE schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:31:
[...]

Zo vind ik hem ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Ik moet hem alleen even aanpassen dat ie niet zo'n ei hoofd heeft :P

Edit:
curry684 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:35:
Ik zie intussen geen brood meer in dit topic :)

• Alle features/klachten/vragen/opmerkingen zijn intussen (zoals het hoort) als topic in React Bugs en Featurerequests beland.
• In dit topic wordt alleen maar een hele hoop dubbel gepost, soms drie-, vier- of honderddubbel 8)7

Oftewel dit topic heeft geen ander nut meer dan de postcount van een hoop mensen ophogen, dus ik sluit af met de wijze woorden van crisp:

[...]

Schluss en rust in de toko dus :)
Betekent dit dat wij nooit meer zullen horen wat er met henk gebeurd???? Als hij zoals hij nu op het forum staat blijft kan ie net zo goed weg.... Ziet er uit als een plaatje wat verkeerd geladen is. Hopelijk kijkt er een moderator naar mijn screenshot. Lijkt me leuk als henk terugkomt in nieuwe stijl. http://home.planet.nl/~disse080/henk2.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door Micha op 02-12-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ow crispieliev daar wil ik het ook nog eens met jeover hebben... :P

zijn borders tegenwordig standaard?
ik zag dat een aantal topic starts dit nu ook hebben zodoende

enneuh.. hoe haal je dit weg, want ik vind het uber lelijk

[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 02-12-2004 23:41 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
offtopic:
Zoals je aan de topic naam heb gelezen gaat het hier over het logo van got ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

BasieP schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:40:
[...]

ow crispieliev daar wil ik het ook nog eens met jeover hebben... :P

zijn borders tegenwordig standaard?
ik zag dat een aantal topic starts dit nu ook hebben zodoende

enneuh.. hoe haal je dit weg, want ik vind het uber lelijk
Images zijn inline-block elementen die uitgelijnt worden op de baseline van de tekst. Er is echter altijd nog wat ruimte onder de baseline aanwezig. In feite doet IE het dus fout want die sluit de images wel aan.
Ik vermoed dat het een combinatie is wellicht van de stricte DTD en het feit dat we een preciese lineheight opgeven.
Hoe je het oplost? Door bijvoorbeeld van je images blocklevel-elementen te maken (wat uiteraard voor gewone stervelingen hier niet mogelijk is bij gebrek aan HTML-rechten :) ) of door het gewoon samen te voegen tot 1 image :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 17:02

Pelle

🚴‍♂️

RM-rf schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:01:
[...]

Je hebt het weer voor elkaar, ik had moeite m'n koffie binnen te houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HIValicious schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:28:
Poll: moet henk/tweaky/'the logo weg van got
[afbeelding]
Als ik naar de poll kijk vinden twee van de drie bezoekers dat henk moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Welke is Leuker?

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~disse080/henk3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~disse080/henk4.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Micha op 03-12-2004 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
De derde :p

Ik vind Henk zonder zonnebril beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Henk huilt omdat hij geen mooie plek op got meer heeft :(

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~disse080/henk5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Laatst online: 10:17
das geen henk, das een ei met haar en ogen :?

Ik heb ook op "neej, henk is mijn alles" gestemt, ik zou het erg jammer vinden als ie helemaal weg zou zijn.
Het nieuwe plekkie van Henk vind ik ook niet echt mooi, een schuine, half gefade en door search-invoer-vakjes aangevallen Henk is niet koel.

Ik kan alleen niet echt verzinnen hoe het beter en mooier zou kunnen dan dat het nu is..., het is nog altijd beter dan geen Henk :)

idtje: als die invoervakjes nu wat meer naar het midden gaan, Henk wat minder opzij gaat staren, en de mist enigzins opklaart? Dat wordt vast al een stuk beter.

[ Voor 18% gewijzigd door TheJoker op 03-12-2004 10:41 . Reden: idtje :) ]

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

t kan zijn omdat ik zelf inmiddels wat ouder ben of omdat het design van Henk wat sleets aan het raken is maar wat mij betreft zit ie goed waar die nu staat. Niet te opvallend maar wel aanwezig.

Icm de nieuwe professionelere layout is de huidige oplossing wel een aardig compromis.

Eerlijk gezegd mag Henk wel weg van mij.... :X

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 03-12-2004 11:08 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Henk/Tweaky mag van mij wel weg. Ik heb het nooit wat gevonden. Laat tweakers.net een mooi beeldmerk nemen. Dat zou wel een aardig idee zijn.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 06:55

Exirion

Gadgetfetisjist

Nou, ik vind de layout nogsteeds prut. Alles is een grote witte vlek, dingen staan zonder tabel/cell kaders rommelig in 1 vlak, zonder kleurverschillen, etc. Het is onduidelijk en niet mooi.

Kunnen er niet gewoon weer tabel/cell borders gebruikt worden? Zou een hoop schelen voor een strakkere uitstraling die de oude layout wel had.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
The.Joker schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:39:
das geen henk, das een ei met haar en ogen :?

Ik heb ook op "neej, henk is mijn alles" gestemt, ik zou het erg jammer vinden als ie helemaal weg zou zijn.
Het nieuwe plekkie van Henk vind ik ook niet echt mooi, een schuine, half gefade en door search-invoer-vakjes aangevallen Henk is niet koel.

Ik kan alleen niet echt verzinnen hoe het beter en mooier zou kunnen dan dat het nu is..., het is nog altijd beter dan geen Henk :)

idtje: als die invoervakjes nu wat meer naar het midden gaan, Henk wat minder opzij gaat staren, en de mist enigzins opklaart? Dat wordt vast al een stuk beter.
Die henk is een ei deze niet :P
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~disse080/henk4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Exirion schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:50:
Nou, ik vind de layout nogsteeds prut. Alles is een grote witte vlek, dingen staan zonder tabel/cell kaders rommelig in 1 vlak, zonder kleurverschillen, etc. Het is onduidelijk en niet mooi.

Kunnen er niet gewoon weer tabel/cell borders gebruikt worden? Zou een hoop schelen voor een strakkere uitstraling die de oude layout wel had.
Ehm, het topic over de layout is bewust op slot gezet, zie curry684 in "Nieuwe layout! (deel 2)"
omdat de meeste opmerkingen daar meermaals herhaald waren en deze ook al beantwoord, er zal een extra mogelijkheid komen voor gewone gebruikers om te kiezen of 2 of 3 verschillende stylesheets, waardoor men kan kiezen voor een layout zonder de witte achtergrond.

verder biedt de nieuwe layout zeer veel mogelijkheden voor customized stylesheets, mensen kunnen de hele layout zelf vormgeven hoe ze willen;
en dan ofwel via user-based stylesheets in hun browser, editCSS in Firefox of anders proximotron deze toevoegen. Abonnee's krijgen daarvoor een standaard mogelijkheid binnen hun voorkeuren, alswel meerdere templates.

Maar bovenal:
Zoals je aan de topictitel kunt zien, is dit verder in dit topic geheel offtopic, dit topic gaat over het Tweakers-logo ofwel de 'Henk' ...
Hou het wel ontopic (en poog ook het chat-gehalte een beetje onder controle te houden) anders kunnen we ook niks anders dan het topic op slot gooien (ja, het is een bewuste keuze om voorlopig geen discussie's meer te houden over de layout, alles is al gezegd in de voorgaande twee topics, en daarbij willen we nu eerst mensen de mogelijkheid geven te wennen aan de nieuwe layout.)

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 03-12-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ugh, al geef je henk zo'n matrixbrilding, het is en blijft een lelijk ding :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Iemand met 54 posts gaat lopen zeiken over dat die Henk mist .. ben ik nu de enige die dat te vind .. ? :X
Pagina: 1 2 Laatste