"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
hoezo?Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:50:
Iemand met 54 posts gaat lopen zeiken over dat die Henk mist .. ben ik nu de enige die dat te vind .. ?
Henk is jarenlang het herkenningspunt geweest, als je Henk zag, dan zag je GoT.
Henk gaf altijd een glimlach aan GoT, even kijken naar die lach en alles was weer goed. Nu kijkt hij opzij, weg van het forum
Als het ooit tot de mogelijkheid behoort om hem om te draaien zodat hij juist naar het forum kijkt zou ik zeer blij zijn
Mensen die lopen te zeuren dat Henk lelijk is etc moeten maar een abo ofzo nemen en dan een andere layout of eigen CSS gebruiken waar Henk niet inzit. Henk == GoT, GoT==Henk
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Sorry, ik wist niet dat er een minimaal aantal postings noodzakelijk is om te gaan zeuren.Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:50:
Iemand met 54 posts gaat lopen zeiken over dat die Henk mist .. ben ik nu de enige die dat te vind .. ?

omdat hun dat doen moeten wij dat ook maarDarkX schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:57:
Mwa, genoeg grote bedrijven die hun herkenbare logo de deur uit hebben gegooid, ik zie echt niet in waarom GoT aan dat ouderwetse, lelijke, infantiele ding vast moet houden

smaken verschillen (gelukkig) maar ik vind Henk juist omdat hij er apart uitziet wel leuk
Anoniem: 100386
Daar heb je mss gelijk in, maar die grote bedrijven hebben dan meestal wel een nieuw logo, en dat is hier niet het geval.DarkX schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:57:
Mwa, genoeg grote bedrijven die hun herkenbare logo de deur uit hebben gegooid, ik zie echt niet in waarom GoT aan dat ouderwetse, lelijke, infantiele ding vast moet houden
Iemand kan rustig al jaren op GoT rondhangen, maar dan ook een stuk minder posten dan de rest.Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:50:
Niet iedereen is een HK freak

Sommige mensen posten alleen als ze iets zinnigs te melden hebben
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Mwa, er is wel een duidelijk woordmerk, alleen geen nieuw beeldmerk. Beeldmerk is niet persee noodzakelijk, kan wel leuk zijn. Maar de rede dat er geen nieuw logo is is omdat uit nostalgische overwegingen nog een beetje henk is overgebleven.Anoniem: 100386 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:12:
[...]
Daar heb je mss gelijk in, maar die grote bedrijven hebben dan meestal wel een nieuw logo, en dat is hier niet het geval.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
MicDis heeft er al verschillende gemaakt en vind sommige best wel leuk
Zijn er nog mensen die andere ideeen hebben voor de remake van henk?
Ik vind zelf dat we wel een logo of iets dergelijks moeten houden wel zo leuk en als het professioneel moet lijken maak dan een professioneel logo.
En qua kleuropzet moet hij dan weer bij het karakter passen van de nieuwe layout
(gebruik zelf nog de oude zolang het mogelijk is

computer voor alle werkzaamheden
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:42 ]
En waarom mag henk geen lol hebben in z'n professionele sleutelwerk?SchietSchijf schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:46:
[...]
Proffesioneel bezig zijn en proffesioneel eruit zien zijn twee verschillende dingen
Linux mag dan mischien wel proffesioneel zijn, logo ziet er minder proffesioneel uit, maar dat maakt in hun geval voor hun imago weinig uit. Het is immers een groep hackers waar het daar om draait (in het verleden dan).
GoT wil er geloof ik proffesioneel uitzien, en dat bereik je zoals gezegd niet met een blijkijkent poppetje met 2 steeksleutels eronder.
Hoewel een henk in dezelfde stijl als de layout (grijzer/minder overblij kijken) mischien wel iets is.
Doet me een beetje denken aan de leraar in de clip van "Another brick in the wall" van Pink Floydproller schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:28:
offtopic:
[afbeelding]
Niet Henk maar HansZijn broer
Ooit eens gemaakt voor de Engelse versie van GoT... Haha!
LeipoAnoniem: 51099 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:44:
Dus voor iedereen die ook vind dat dit logo meer respect verdient, teken deze petitie door middel van een reply!
Met andere woorden: ben je het er niet mee eens, dan moet je je smoel houden, trek je je smoel toch open, dan teken je voor datgene waar je niet achter staat
Maar ik ben het met je eens en reageer daarom ook. Henk mag best wat meer in-the-picture staan wat mij betreft
Tja, wat begon als een petitie werd een stevige discussie tussen voor en tegenstanders van Henk. Maar ik voel mij gesteund door de poll van HIValicious, daarin geeft 72% (op dit moment) aan dat henk moet blijven.WFvN schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:44:
[...]
Leipo![]()
Met andere woorden: ben je het er niet mee eens, dan moet je je smoel houden, trek je je smoel toch open, dan teken je voor datgene waar je niet achter staat
Maar ik ben het met je eens en reageer daarom ook. Henk mag best wat meer in-the-picture staan wat mij betreft
HIValicious schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:28:
Poll: moet henk/tweaky/'the logo weg van got
[afbeelding]
Ja anders slaat jouw Fiets nergens meer opWFvN schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:44:
[...]
Leipo![]()
* Micha Vind ook dat henk moet terug komenAnoniem: 51099 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:44:
Nu heb ik echter mmar een opmerking, ik vind het heel erg jammer dat het zo bekende GOT logo nu zo naar de achtergrond gestuurd is. Dit was toch echt het handelsmerk van het forum! Ik zou dan ook hier willen pleiten voor een meer prominente plaats voor dit oude vertrouwde logo.
Dus voor iedereen die ook vind dat dit logo meer respect verdient, teken deze petitie door middel van een reply!
[ Voor 36% gewijzigd door Micha op 06-12-2004 16:57 ]