Asus Zenbook i7 256gb
is ook al verschillende keren voorbij gekomenRobin Vreuls schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:09:
Iemand trouwens de map hebben? Hij is door iemand ingescand op een achterlijk grote resolutie, maar ik heb die de helft verkleind. Klik den thumbnail voor de grote versie.
[afbeelding]
Check gtagaming.com voor screens
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik heb die map hier origineel, is veel fijnerRobin Vreuls schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:09:
Iemand trouwens de map hebben? Hij is door iemand ingescand op een achterlijk grote resolutie, maar ik heb die de helft verkleind. Klik den thumbnail voor de grote versie.
[afbeelding]
Zijn er nog geen nieuwe screenshots om te bewonderen?
Anoniem: 134526

oh and btw,
Die foto hierboven, is dat ook de inhoud van het pakketje dat je van gcshop krijgt als je hem ge pre-ordered hebt?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 134526 op 07-06-2005 18:25 ]
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Rockstar moet het vooral van GTA hebben dus neem hen dat niet af...
Je kunt ook gaan zeiken over dat ie al te downen is, dat hoort bij de games-wereld.:P
Kun je moeilijk verbieden om daarover te praten, slotje mag erop als er ook allemaal sites worden gegeven enz.
Anoniem: 40554
volgens mij komt er dan een straaljager achter je aanThe Widow Maker schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:39:
Ik zie op die map in B4 een no-fly zone, word je neergeschoten als je daardoorheen vliegt oid
en kunnen we het ontopic houden en niet over het leechen enz praten!
straks hebben we weer een slotje
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 07-06-2005 17:42 ]
Oops, toch niet
Kan niet wachten om te gaan fietsen in SA
[ Voor 85% gewijzigd door D4V3 op 07-06-2005 17:44 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
[ Voor 20% gewijzigd door GameCrazy op 07-06-2005 17:46 ]
^^ niet doen dus ^^SCIxX schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:45:
Ja hou je muil eens met je "voor mensen zonder geld is er een andere oplossing" matige kutopmerkingen, wanneer die uit zou zijn kan iedereen dat zelfs wel zien op de *** site, dus gewoon bakkes erover anders kunnen we dalijk weer niet posten.
[ Voor 3% gewijzigd door Tim_R op 07-06-2005 17:48 ]
ff weer een screenshot gezocht om het topic weer enigszins nuttig te maken..

[ Voor 37% gewijzigd door Sport_Life op 07-06-2005 17:57 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Anoniem: 131394
Ben het hier toch wel mee eens, GTA is gewoon een keigoede spel die het verdient om gekocht te worden, ik heb hem dus ook besteld, en ik wacht lekker tot vrijdag als die door het gleufje valt.Timmyboy_ schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:39:
Kap in godsnaam met iedereen uitnodigen te gaan downloaden, je draait zelf je favoriete gamemaker de nek om.
Rockstar moet het vooral van GTA hebben dus neem hen dat niet af...
Nee, mensen moeten leren zoeken
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-06-2005 18:02 ]
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
die andere dingen kon je ook al in Vice City enzo, fietsen nietAnoniem: 134526 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:44:
Yeah, mensen killen, autos jatten, missies doen...........
En jij wil fietsen.
hehe
Anoniem: 105758
die force site noemen mag ook niet, je maakt jezelf dr nu ook schuldig aanSCIxX schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:45:
Ja hou je muil eens met je "voor mensen zonder geld is er een andere oplossing" matige kutopmerkingen, wanneer die uit zou zijn kan iedereen dat zelfs wel zien op de nforce site, dus gewoon bakkes erover anders kunnen we dalijk weer niet posten.
Anoniem: 12316
Hoewel je gelijk hebt (en een tweede slotje heel dichtbij aan het komen is), heb ik toch liever dat je bij dit soort dingen een Topic Report plaatst.SYQ schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:39:
gooi topic maar net zo goed weer dicht, dit gaat weer nergens over
Voor de rest:
Zoek ook eerst even het topic door voordat je wat vraagt. We hebben het namelijk niet zo op mensen die zelf geen moeite doen om hun eigen vragen te beantwoorden.
ik hoop dat dit eindelijk duidelijk is...
OT:
zijn er al mensen op GoT die het spel vanuit USA hebben (of eventueel die in USA wonen en hem al hebben) die nu al hun ervaringen kunnen posten van de PC versie?
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Hoe zwaar is je systeem, welke quality-settings heb je ingesteld en hoe soepel vind je het spel draaien (als je de fps kan geven, graag
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-06-2005 18:29 ]
Anoniem: 115217
Anoniem: 31556
Ik woon in enschede, daar hebben we toch een aantal grote ketens (FRS, Mediamarkt, dixons, dynabyte) dus ik vermoed dat hij vrijdag aan het eind van de middag wel ergens te krijgen is toch?
Of is het echt raadzaam hem toch nu nog te pre-orderen?
Bel / mail Bol.com anders even?Anoniem: 115217 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:35:
als ik hem vanavond bestel bij bol.com, heb ik hem dan gegarandeerd vrijdag met de post?

Mensen, er wordt hier een hoop onzinnige en onnutige berichten gepost. Als dit zo door blijft gaan is het over en sluiten

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Dan kunnen ze hem wel hebben, maar hoefen ze hem nog niet persee in de verkoop te hebben..NHJ BV schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:17:
DimensionPlus Groningen zegt dat ze hem "morgen, misschien overmorgen" hebben
[ Voor 68% gewijzigd door Crash op 07-06-2005 19:45 ]
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Anoniem: 143479
dit is erg raar, FRS verkoopt hem dus onder de mom van een cd-rom, terwijl er toch echt alleen een dvd versie komt, het lijkt me erg vervelend als gamer die niet op andere sites kijkt, hem besteld, en dan een dvd krijgt i.p.v een cd terwijl hij geen dvd heeft, dit zal niet veel voorkomen, maar toch zijn er mensen die geen dvd hebben en hem dan toch bestellen. beetje raar dus van FRS
*edit* mensen alsjeblieft hou dit topic levend, denk na voor je post! en reageer aub niet op die simpele zielen die het over warez hebben, een TR is genoeg straf, reacties op warez post lopen uit to warez chat.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 143479 op 07-06-2005 19:49 ]
Het rare is dat als je op de afbeelding kijkt dat daar ook wel degelijk een CD-ROM versie opstaatAnoniem: 143479 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 19:47:
http://www.freerecordshop...view.asp?ProductID=701995
dit is erg raar, FRS verkoopt hem dus onder de mom van een cd-rom, terwijl er toch echt alleen een dvd versie komt, het lijkt me erg vervelend als gamer die niet op andere sites kijkt, hem besteld, en dan een dvd krijgt i.p.v een cd terwijl hij geen dvd heeft, dit zal niet veel voorkomen, maar toch zijn er mensen die geen dvd hebben en hem dan toch bestellen. beetje raar dus van FRS
offtopic:
*edit* mensen alsjeblieft hou dit topic levend, denk na voor je post! en reageer aub niet op die simpele zielen die het over warez hebben, een TR is genoeg straf, reacties op warez post lopen uit to warez chat.
Anoniem: 143479 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 19:47:
http://www.freerecordshop...view.asp?ProductID=701995
offtopic:
Staat er niet voor niks bij... Het assortiment wordt dagelijks aangevuld, vast ook wel door mensen die niet zoveel verstand van de laatste game-ontwikkelingen hebben.Let op! De afbeelding kan afwijken van het eigenlijke product
[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 07-06-2005 20:08 ]
Pal staat er ook op, dus: nep.CyberThijs schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 19:57:
[...]
Het rare is dat als je op de afbeelding kijkt dat daar ook wel degelijk een CD-ROM versie opstaatMisschien heeft FRS zich laten vangen door een faker op internet (hoewel me dit zéér onwaarschijnlijk lijkt..)
Er komt maar één versie uit en dat is de DVD versie.
Friet Record Shop, noemt alle pc games: cd-rom in doos.

en de afbeelding hebben ze waarschijnlijk gewoon gegoogled, toch raar dat zo`n grote firma zich slecht laat voorlichten, dit is nl best een grove fout, en kunnen ze echt gezeik mee krijgen.CyberThijs schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 19:57:
[...]
Het rare is dat als je op de afbeelding kijkt dat daar ook wel degelijk een CD-ROM versie opstaatMisschien heeft FRS zich laten vangen door een faker op internet (hoewel me dit zéér onwaarschijnlijk lijkt..)
Anoniem: 117374
Maar irritant is het wel ja.
Speel Gta als sinds deel 1.
Gelukkig voor mij is dat wachten snel afgelopen.
< dit stukje webruimte is te huur >
En weet er iemand iets over de bewegingen van CJ ? Als je veel beweegt zul je dan visueel afvallen of moet je ook in de sportclub werken ?
weet iemand hoe je die map het beste over 4 pagina's kan verdelen om uit te printen?
[ Voor 3% gewijzigd door Avvd op 07-06-2005 20:29 ]
4/5x ongeveer ja, en gewoon snijden in photoshop o.i.dSpacejam schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:28:
volgens mij is sa wel meer dan 5x groter als vice city als je zo naar die map kijkt. of niet?
offtopic:
weet iemand hoe je die map het beste over 4 pagina's kan verdelen om uit te printen?
hoezo eigenlijk? ben je hem nu al kwijt?
Denk het wel, bij Vice City kreeg je ook een kaart.Joss schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:32:
die map krijg je er zeker niet bij de normale editie bij, of wel?
[ Voor 6% gewijzigd door nFo op 07-06-2005 20:39 ]
Bij GTA 3 en Vice City zat ook een kaart. Dus ik neem aan van wel.Joss schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:32:
die map krijg je er zeker niet bij de normale editie bij, of wel?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
GTA 1 (London) & GTA 2 ookMetroidPrime schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:33:
[...]
Bij GTA 3 en Vice City zat ook een kaart. Dus ik neem aan van wel.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Zoiets had ik dus ook op de ps2shaidar schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:41:
mm, nu heb ik helemaal geen reden om die playstation2 hier nog te laten staan .... Het kon me totaal niet bekoren op de ps2, ik hoop dat ik niet hetzelfde gevoel met deze PC versie heb ...
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
gameplay lijkt me 100% hetzelfde, graphics zijn wat geupgrade..shaidar schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:41:
mm, nu heb ik helemaal geen reden om die playstation2 hier nog te laten staan .... Het kon me totaal niet bekoren op de ps2, ik hoop dat ik niet hetzelfde gevoel met deze PC versie heb ...
moet ik wel anders raak je zwaar de weg kwijt
Als je liever met muis en toetsenbord werkt (zoals ik) zal het denk een stuk fijner spelen.greatgonzo schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:44:
[...]
gameplay lijkt me 100% hetzelfde, graphics zijn wat geupgrade..
(als je controls onder gameplay verstaat
Mwah, pc is toch even wat anders gevoel hoor. Helemaal as in dat je met de muis speelt, controle.greatgonzo schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:44:
[...]
gameplay lijkt me 100% hetzelfde, graphics zijn wat geupgrade..
ik heb gta nog nooit op een console gespeeld, maar van de vorige 2 delen concludeer ik wel dat een tobo + muis mij lekkerder lijkt spelen dan een joystick
ik wil vast een reserve kaart
Gebruik SplitzSpacejam schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:28:
volgens mij is sa wel meer dan 5x groter als vice city als je zo naar die map kijkt. of niet?
offtopic:
Ideaal..
http://www.vanderklugt.sp...lerlei/splitz/splitz.html
SandeR schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:11:
[...]
Gebruik Splitz
Ideaal..
http://www.vanderklugt.sp...lerlei/splitz/splitz.html
# just as in the PS2 version, the number of cars and peds that are allowed onscreen at the same time are controlled by the time of day in popcycle.dat, a file in the data folder. However, at peak traffic times, the maximum number of cars possible onscreen has been bumped from 10 for the PS2 to 18 for the PC, and this number can be modified!
# Frame limiter apparently defaults to 25 frames per second, but you can turn it off and the framerate will stay between 35-50 (on a good PC) and textures actually load correctly when disabling it unlike GTA III and Vice City.
# I recieved word that the file timecyc.dat controls maximum and fog draw distance, and is modifiable.
# GTA3.IMG, the file that stores all of the textures and models in the game, is three times larger than Vice City's, coming in at 940MB.
# More surprising is that this huge game has a 15MB filesize for the root file that starts the game.
# You can modify many files in the data folder in easier ways than seen in Vice City.
Ok, maar waarom quote je mij ?
Of zie ik iets over het hoofd ?
Asus Zenbook i7 256gb
Hmm, ik ben het daar juist niet mee eens. Als je in het spel loopt\rent\vecht gaat dat inderdaad een heel stuk makkelijker met het toetsenbord en de muis, maar het besturen van voertuigen gaat gewoon beter met een gamepad. Je kunt dankzij de analoge knoppen net zoveel gas geven als dat je zelf wil, in tegenstelling tot de PC waar je altijd plankgas geeft. Ik geef voor een spel als dit daarom echt de voorkeur aan de console versies.Anoniem: 143479 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:03:
GTA is gewoon in game die lekkerder speelt met tobo en muis dan met een joystick alleen lijkt me, en dit zeggen ook veel mensen.
ik heb gta nog nooit op een console gespeeld, maar van de vorige 2 delen concludeer ik wel dat een tobo + muis mij lekkerder lijkt spelen dan een joystick
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
BTW als ik kijk bij FRS in Belgie zie ik een plaatje waarop staat dat het een DVD game is, ipv een CD game zoals de FRS in ons Nederland zei:

Ja maar het gaat toch juist om het lopen/rennen/vechten? En als je een missie moet doen, dan wil je juist vaak plankgas omdat je moet vluchten, achtervolgen of ergens binnen een bepaalde tijd moet zijnMetroidPrime schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:18:
[...]
Hmm, ik ben het daar juist niet mee eens. Als je in het spel loopt\rent\vecht gaat dat inderdaad een heel stuk makkelijker met het toetsenbord en de muis, maar het besturen van voertuigen gaat gewoon beter met een gamepad. Je kunt dankzij de analoge knoppen net zoveel gas geven als dat je zelf wil, in tegenstelling tot de PC waar je altijd plankgas geeft. Ik geef voor een spel als dit daarom echt de voorkeur aan de console versies.
Maar als je lekker wilt cruisen door de stad, is het gedoseerd gas kunnen geven natuurlijk wel weer een pre.
Je vroeg toch naar het aantal auto's?SandeR schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:18:
[...]
Ok, maar waarom quote je mij ?
Of zie ik iets over het hoofd ?
-edit-
oei, verkeerde persoon gequote, het was de post juist boven of onder je
[ Voor 19% gewijzigd door Shaidar op 07-06-2005 21:26 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
haha ik herinner me nog een spelletje in de 80386 tijd, winter games ofzo waarbij je kon schaatsen dmv steeds op Enter te rammenChester schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:27:
Ik heb persoonlijk liever de PC versie, dit speelt imo veel lekkerder. Vooral icm met wapens waarbij je moet richten. En zijn een paar missies die echt k*t zijn om te doen op de PS2 omdat er geen muis is. Het zal vast en zeker een vet PC spel worden. Het enige wat ik me nog afvraag is hoe ze dat buttonbash gedoe (fietsen, zwemmen, trainen enz.) opgelost hebben, want buttonbashen op de PC gaat niet echt goed
Gaaf was die tijd zeg dat je gewoon maanden zoet was met 1 spelletje
[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 07-06-2005 21:32 ]
[ Voor 73% gewijzigd door Crash op 07-06-2005 21:48 ]
Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 8Chester schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:27:
Ik heb persoonlijk liever de PC versie, dit speelt imo veel lekkerder. Vooral icm met wapens waarbij je moet richten. En zijn een paar missies die echt k*t zijn om te doen op de PS2 omdat er geen muis is. Het zal vast en zeker een vet PC spel worden. Het enige wat ik me nog afvraag is hoe ze dat buttonbash gedoe (fietsen, zwemmen, trainen enz.) opgelost hebben, want buttonbashen op de PC gaat niet echt goed
OT:
buttonbashen lijkt me verholpen dmv. gewoon met je muis kunnen "richten" welke kant je op zwemt en dan met de W (of pijltje omhoog etc.) vooruit te zwemmen, en zo hetzelfde voor fietsen, want eindeloos op die knop rammen lijkt me ook niet echt wat..
alleen kut dat ik een herkansing moet leren en doorgaans alleen maar 's avonds een uurtje kan spelen
[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 07-06-2005 22:06 ]
Ben benieuwd hoe de X-box versie eruit ziet, hopelijk wel beter dan de PS2 versie, alleen vast en zeker weer die irritante Half-framerate van 25fps..., dat vind ik wel wat minder.
[ Voor 40% gewijzigd door Fuelke op 07-06-2005 22:36 ]
Omdat bij Vice en gta3 anders dingen pas telaat laden. De oplossing is ee framelimiter op 25frames maar dat speelt totaal niet lekker. Maar kennelijk is er een oplossing voor net als dat je meer auto's etc tegelijk kan zienSCIxX schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:41:
Waarom hebben ze uberhaubt die frame limiter erop?
Asus Zenbook i7 256gb
Hopelijk speelt de PC versie beter, dat zien we morgen wel
Ergens in de code van het spel zal wel een zekere variabele staan als
"gedurende_deze_tijd_onthoudt_het_spel_autos = 10"
Op de crappy pleestation stond die waarde absurd laag, maar kunnen ze dat op de PC niet gewoon even omhoog gooien? Ik heb uit previews nog niet echt kunnen halen in hoeverre dit *overbekende* en mateloos irritante probleem uit GTA3 en VC zich nog voordoet in de PC versie van SA, maar ik vrees het ergste.
Gewoon gebruik maken van de extra kracht van de PC, daarvoor hoef je de engine toch niet te herschrijven ofzo. Ze konden de viewdistance ook omhoog gooien, waarom dat met die verdwijnende auto's dan niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Captain Pervert op 07-06-2005 22:15 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
het schijnt dat view distance meer dan 4x zo hoog ligt als bij de PS2... niet gek.. de PC heeft meer geheugen om textures in op te slaan!sjakietrekhakie schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:03:
Op de PS2 en Xbox speelt het door die brakke framerate, en minstens net zo irritante zwaar beperkte view distance voor geen meter.
Hopelijk speelt de PC versie beter, dat zien we morgen wel
There is no place like ::1
een stukje terug stond dit:Captain Pervert schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:14:
Gewoon gebruik maken van de extra kracht van de PC, daarvoor hoef je de engine toch niet te herschrijven ofzo. Ze konden de viewdistance ook omhoog gooien, waarom dat met die verdwijnende auto's dan niet.
# just as in the PS2 version, the number of cars and peds that are allowed onscreen at the same time are controlled by the time of day in popcycle.dat, a file in the data folder. However, at peak traffic times, the maximum number of cars possible onscreen has been bumped from 10 for the PS2 to 18 for the PC, and this number can be modified!
# Frame limiter apparently defaults to 25 frames per second, but you can turn it off and the framerate will stay between 35-50 (on a good PC) and textures actually load correctly when disabling it unlike GTA III and Vice City.
# I recieved word that the file timecyc.dat controls maximum and fog draw distance, and is modifiable.
# GTA3.IMG, the file that stores all of the textures and models in the game, is three times larger than Vice City's, coming in at 940MB.
# More surprising is that this huge game has a 15MB filesize for the root file that starts the game.
# You can modify many files in the data folder in easier ways than seen in Vice City.
Asus Zenbook i7 256gb
Daarom ben ik ook bij dat je zelf dingen tweaken op de PC, op de PS2 open je niet even kladblog en tweak je een bepaalde file zo dat je dingen beter kan zien. IIG ik heb er zin in
[ Voor 6% gewijzigd door Widow op 07-06-2005 22:30 ]
Ik vind de game san andreas op de pc precies hetzelfde spelen als vice city? wat zou er zo spectaculair anders moeten zijn? Ok je begint leuk op ee fiets.. maar verder?
Vind het persoonlijk een beetje tegenvallen, maar goed.. misschien waren de verwachtingen van mijn kant ook te hoog.
Doe mij maar lekker bf2, dan mag san andreas weer terug in de kast
[ Voor 18% gewijzigd door stfn345 op 07-06-2005 22:48 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-06-2005 22:53 ]
Ik sta in ieder geval vrijdag om 9.30 op de stoep bij de FRS.( kom ik toevallig langs op weg naar m'n werk). Ik wil alleen nog niet nadenken over hoe ik die dag dan ga doorkomen tot 18.00 uur...
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Wat ik trouwens niet snap, is dat er na een tijdje een soort "warmte" waas over het beeld heen trekt? Het lijkt net alsof de grond in de fik staat... super vaag. Ik probeerde er een filmpje van te maken maar dat is niet echt gelukt.
Wel een ander filmpje gemaakt :) (Xvid needed).
Overigens ook al de eerste bug meegemaakt, m'n auto zat ineens na een heuvel half in de grond

57696520646974206c65657374206973206e657264
Correctie.. heb nu 1280x1024 @ 32bit / 3x AA / Very high fx qualitySluuut schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:52:
Razorhead: Als je geen verschil ziet dan heb je de instellingen misschien uberlaag staan? Ik moet ook zeggen dat ik er meer van had verwacht, de engine is nog niet zo geweldig.. als je in de tunnel rijd dan zie je het stuk voor stuk opbouwen. Ik had alles op full gezet met mijn systeem (xp3200+/x800pro/1gb) alleen anti aliasing 6x trekt ie niet lekker.
Wat ik trouwens niet snap, is dat er na een tijdje een soort "warmte" waas over het beeld heen trekt? Het lijkt net alsof de grond in de fik staat... super vaag. Ik probeerde er een filmpje van te maken maar dat is niet echt gelukt.
Wel een ander filmpje gemaakt :) (Xvid needed).
Overigens ook al de eerste bug meegemaakt, m'n auto zat ineens na een heuvel half in de grond
ziet er idd stuk beter uit al.
Foutje
Is het trouwens mogelijk om een crosshair te krijgen bij het schieten?
[ Voor 10% gewijzigd door stfn345 op 07-06-2005 23:07 ]
Anoniem: 41343
Droomland, DroomlandDaChosen1 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:52:
waarom hebben jullie het over de keus tussen een toetsenbord of een gamepad? Ik speelde Vice City altijd met allebei. Het rijden met de gamepad, de rest het het toetsenbord/muis.. Werkte perfect vond ik zelf.
Ik sta in ieder geval vrijdag om 9.30 op de stoep bij de FRS.( kom ik toevallig langs op weg naar m'n werk). Ik wil alleen nog niet nadenken over hoe ik die dag dan ga doorkomen tot 18.00 uur...
Maarre, het vergelijken met GTA - SA PS2 en GTA - SA PC is appels met peren vergelijken.
Misschien dat de GTA - SA op de PS2 wat waziger is qwa beeld(vooral nitromode oid) dan de PC versie. Desondanks vindt ik persoonlijk dat Rotsster toch geprobeert heeft om dat spel een goede final neertezetten.
Enne Buy it...
FXP Quality? Volgens mij haal je hier iets door de war?razorhead schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:57:
[...]
Correctie.. heb nu 1280x1024 @ 32bit / 3x AA / Very high fxp quality
ziet er idd stuk beter uit al.
57696520646974206c65657374206973206e657264
Signature
Dit topic is gesloten.
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
Lees dit voordat je post!