[Multiplatform] GTA San Andreas deel V

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.643 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
wel jammer dat ze bij Dynabyte en bij GCShop allebei niet zeggen of het de limited edition is, of niet...

edit: de prijs na de release is bij Dynabyte trouwens opeens € 49 en een beetje, en je kan je klantenkaart niet gebruiken :(

[ Voor 20% gewijzigd door Whollabilla op 06-06-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112921

Milo Warmerdam schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:40:
[...]

wel jammer dat ze bij Dynabyte en bij GCShop allebei niet zeggen of het de limited edition is, of niet...

edit: de prijs na de release is bij Dynabyte trouwens opeens € 49 en een beetje, en je kan je klantenkaart niet gebruiken :(
Toch maar GCshop.nl ? :P :+
ik heb hem daar besteld, alleen weten ze niet welke versie het is. Maar hun leverancier bevestigde dat er maar 1 versie is. Dus ik denk dat die Limited Edition niet deze kant op komt :( netas bij Splinter Cell: Chaos theory :( .
Ik heb vandaag betaald dus ik hoop dat ze het geld voor vrijdag hebben ontvangen zodat ik hem zo snel mogelijk heb :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

nog minder dan 3 uur tot de officiele US Release :D :D :o

http://img.photobucket.co...razzi/sa_countdown_us.swf

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 06-06-2005 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Novah schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:17:
Je komt veel mensen tegen die echt heel erg anti-Starforce zijn. Splinter Cell: Chaos Theory, een van de eerste games met deze nieuwe protectie (3.0), verkoopt nou niet echt goed. En je zit met een soort half virus op je computer, dat werkt uiteraard zwaar tegen alle gamers in.
Wat voor een ernstige dingen haalt Starforce allemaal dan wel niet uit? :o

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 111718 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:04:
nog minder dan 3 uur tot de officiele US Release :D :D :o
+8 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kijk alleen maar naar die swf? waarom +8 uur dan?

http://img.photobucket.co...razzi/sa_countdown_us.swf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

wat bedoel je?? hier in NL komt het spel toch pas vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 14:38

nzyme

terror

omdat :?

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:54
omdat die counter jouw PC-tijd gebruikt, en Amerika 8u achter ligt :9 en bovendien zou je daarbij nog 9u op kunnen tellen, want ik denk niet dat de winkels er om 0.00 open gaan :9

[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 06-06-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:09:
[...]

omdat die counter jouw PC-tijd gebruikt, en Amerika 8u achter ligt :9 en bovendien zou je daarbij nog 9u op kunnen tellen, want ik denk niet dat de winkels er om 0.00 open gaan :9
haha, dan had die counter ook wel mogen zien dat ik in EUROPA woonde hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Slecht.. :X
Die Flash animatie blijkt naar jouw lokale systeemtijd te kijken. Hij telt de tijd af tot 7 juni 0:00, laten ze in de US nu altijd 8 uurtjes achterlopen... Uiteraard zijn ook daar de winkels niet 's nachts open, een beetje waardeloze teller dus.

offtopic:
/iets met spuit 11 :?

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 06-06-2005 21:12 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Joss schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:09:
[...]

Toch nog enig intellect in de zaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
tasjesdief schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:33:
[afbeelding]

edit:

niet denken dat het van mij is hoor..
tis van een amerikaan, daar verkopen retailers em al op de 6e..
een nederlander beweert nu dat deze foto van hem is (wat ik raar vind gezien de host-site), en dat ie hem heeft gehaald bij "een bart smit in Nederland) (zie gtasanandreas.net)

zucht, ik wil hem ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:25:
[...]

een nederlander beweert nu dat deze foto van hem is (wat ik raar vind gezien de host-site), en dat ie hem heeft gehaald bij "een bart smit in Nederland) (zie gtasanandreas.net)

zucht, ik wil hem ook :P
onzin joh... misschien gejat door een medewerker oid. maar bart smit zal het echt "nog" niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ja ik geloof het ook niet helemaal, ookal krijgen de winkels hem wel vandaag/morgen binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31556

Anoniem: 111718 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:28:
[...]

onzin joh... misschien gejat door een medewerker oid. maar bart smit zal het echt "nog" niet verkopen.
Ik vraag me af of er echt geen winkels zijn die het spul eerder verkopen, alleen lijkt het me erg gek dat dat vandaag al zou zijn. Ik heb zo het idee dat er nog amper exemplaren in europa bij winkels zijn aangekomen.

Trouwens..., is het strafbaar ofzo als winkels gewoon het spel direct in de schappen leggen als ze het krijgen? Ik kan me voorstellen dat een winkelketen daar een behoorlijke omzet mee kan halen als ie 2 dagen eerder GTA San Andreas voor de PC aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 31556 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:46:
[...]

Ik vraag me af of er echt geen winkels zijn die het spul eerder verkopen, alleen lijkt het me erg gek dat dat vandaag al zou zijn. Ik heb zo het idee dat er nog amper exemplaren in europa bij winkels zijn aangekomen.

Trouwens..., is het strafbaar ofzo als winkels gewoon het spel direct in de schappen leggen als ze het krijgen? Ik kan me voorstellen dat een winkelketen daar een behoorlijke omzet mee kan halen als ie 2 dagen eerder GTA San Andreas voor de PC aanbied.
Straf weet ik niet, ik weet wel dat je bij vendex (dyna, dixons en V&D) netjes een brief mee krijgt dat de cd/dvd/game niet voor XX in de schappen mag. Daar is de kans dan ook klein dat het wel gebeurd, alhoewel ik niet weet of er uberhaupt consequenties aan zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:00
Anoniem: 122234 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:45:
[...]

wat ga je doen als je het hebt "uitgespeeld" dan. beetje rondrijden enzo? geloof me, dan is er echt niet veel meer aan hoor
Ha, das het leukste van spel (hoewel de missies ook erg leuk zijn hoor!).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 20:15
Breepee schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:52:
[...]

ja maar daar doe je wel een tijdje over voor dat je het uit hebt

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:28:
[...]

het spel komt morgen ook in NL uit :?ik snap er nix meer van

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 06-06-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41343

Lijkt oud & nieuw wel, met aftellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:58:
[...]

het spel komt morgen ook in NL uit :?ik snap er nix meer van
Het spel komt officieel op 10 juni in europa uit en op 7 juni in amerika. De hele commotie is echter onstaan doordat mensen in amerika het spel al hebben kunnen kopen doordat sommige winkels het gewoon (tegen de regels in) nu al in de winkel hebben liggen. Dit verschijnsel was er ook al bij de release van vice city.

Officieel moeten wij dus nog netjes wachten tot vrijdag, maar wie weet is er ook hier een winkelketen die uit de slof schiet en 'm eerder verkoopt :)

gtanet.com bericht overigens ook dat de screenshot gemaakt is door iemand die het spel gekocht heeft bij Bart Smit in nederland, al lijkt me dat toch erg stug, waarom dan de .hu domeinnaam?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 31556 op 06-06-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Breepee schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:52:
[...]

idd omdat alles zo groot is kan je veel leuke "zinloze" dingen doen, die geen nut hebben voor de gameplay maar gewoon leuk zijn.

gekke jobs, auto`s verzamelen, zo snel mogelijk zo veel poltie op je dak krijgen, zoveel mogelijk mensen vanaf een dak sniperen, allemaal leuke dingen die geen zin hebben voor de game maar die ik "persoonlijk" erg leuk vind. daarom ben ik zo blij dat GTA: SA veel groter is, meer ruimte om je gekke dingen te doen, na het uitspelen of tussen de missies door.

* I cant f*ck!ng wait })

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 06-06-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31556 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:00:
[...]

Het spel komt officieel op 10 juni in europa uit en op 7 juni in amerika. De hele commotie is echter onstaan doordat mensen in amerika het spel al hebben kunnen kopen doordat sommige winkels het gewoon (tegen de regels in) nu al in de winkel hebben liggen. Dit verschijnsel was er ook al bij de release van vice city.

Officieel moeten wij dus nog netjes wachten tot vrijdag, maar wie weet is er ook hier een winkelketen die uit de slof schiet en 'm eerder verkoopt :)
ok bedankt voor je uitleg :7
morgen de winkels maar nalopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Dit is toch Playstation 2 topic ???

Spel is erg vet, maar ligt nu al een tijdje stof te vergaren hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:47

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Nuttige posts hierboven :)

Ik ga me nu gewoon even afvragen wat het verschil straks zal zijn tussen de ps2 versie die ik heb en de pc versie... Ben ik wel benieuwd naar... De Ps2 versie speel ik nooit, meer omdat ik het niet fijn vind om zo'n spel te spelen op een console :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ik las dit:
3.4GHZ with a GeForce 6800 graphics card and 2GB of RAM. Apparently there were no performance problems in 1280x1024x32 with max view distance - with frame limiter on the game hovered at around 25fps. Without frame limiter at 1280x1024x32, 2xAA and all visual options maxed, the game played at around 35-50fps.
Dan word ik wel bang met mijn AMD64 3800+ (3500+ @ 2400 mhz ;) ) en 512 ram en 1x Geforce 6600gt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

nou ik kon gta 3 soepel met mijn gf4 mx spelen dus ik zou geen zorgen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Anoniem: 119903 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:37:
nou ik kon gta 3 soepel met mijn gf4 mx spelen dus ik zou geen zorgen maken :)
hm ja ik ook, met 256 ram... maar met regen was het 12 fps ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:44
Ewald ! schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:27:
ik las dit:

[...]

Dan word ik wel bang met mijn AMD64 3800+ (3500+ @ 2400 mhz ;) ) en 512 ram en 1x Geforce 6600gt...
Dat is onzin man.
Dat spel trekt niet zoveel net zoals vice city. Maar een 6800 staat er. Dat is echt een baggerkaart, tenzij ze een 6800GT of Ultra bedoelen, maar dat lijkt me niet als ik de rest zo lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

ID-College schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:43:
[...]

Dat is onzin man.
Dat spel trekt niet zoveel net zoals vice city. Maar een 6800 staat er. Dat is echt een baggerkaart, tenzij ze een 6800GT of Ultra bedoelen, maar dat lijkt me niet als ik de rest zo lees :)
moest de ps2 versie nou laden tussen verschillende gebieden/steden? als dat niet het geval is kan het nog wel behoorlijk zwaar worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Minimal System
  • 1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor
  • 256MB of RAM
  • 8x DVD-ROM Drive
  • 3.6 GB of free space for a minimal install
  • 64MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers
  • DirectX 9 compatible Stereo Sound Card
  • Keyboard & Mouse
Recommended System
  • Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor
  • 384MB(+) of RAM
  • 16x DVD-ROM drive
  • 4.7 GB of free space for a full install
  • 128MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers
  • DirectX 9 compatible Surround Sound Card
  • Game pad with twin axis analog controls (USB or Joystick Port)
  • Keyboard & Mouse

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ID-College schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:43:
[...]

Dat is onzin man.
Een 6800 of mijn gemodde 6800LE outperformed anders makkelijk jouw ati radeon 9800 XT :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
ik kan ook niet het antwoord vinden op de vraag of de boel verdwijnt als je weg kijkt, als dit niet het geval is moet ik toch meer RAM halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146092

ja het verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 11:05
Je kan zoveel RAM kopen als je wil, autos zullen blijven verdwijnen, dat ligt aan hoe het spel gemaakt is en niet hoeveel RAM jij in je pc hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
SCIxX schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:06:
Je kan zoveel RAM kopen als je wil, autos zullen blijven verdwijnen, dat ligt aan hoe het spel gemaakt is en niet hoeveel RAM jij in je pc hebt.
Hij bedoelde denk ik : Als de auto's niet meer verdwijnen zal het spel wel een hoop ram gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die foto die zogenaamd door een nederlander gemaakt is is gejat van een hongaar. Ergens in hongarije is ie dus al te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:16

Brons

Fail!

Anoniem: 31556 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:16:
die foto die zogenaamd door een nederlander gemaakt is is gejat van een hongaar. Ergens in hongarije is ie dus al te krijgen :)
Nou, lijkt me stug. Waarom zou een hongaarse winkel de game 5 dagen voor de release hebben? Beetje raar he. Prolly dus gewoon een fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTriCX
  • Laatst online: 18-07-2024
Ewald ! schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:52:
ik kan ook niet het antwoord vinden op de vraag of de boel verdwijnt als je weg kijkt, als dit niet het geval is moet ik toch meer RAM halen :P
De huidige engine (ook gebruikt voor GTA 3 / Vice city ) is zo geprogrammeerd dat dat eenmaal gebeurd. Ik las wel dat het iets verbeterd was, maar voorlopig zal je het tegen blijven komen denk ik, ondanks je mega pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
die is geen fake, zoek de foto maar in #gtasa

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Laatst online: 10-07 12:56
OT: Mijn zusje werkt bij de Bart Smit en die dacht hem pas vrijdag binnen te krijgen.. dus ik neem aan dat die gozer hem niet bij de Bart heeft kunnen kopen. (Ik had toevallig aan mijn zusje vandaag gevraagd of ze em niet even eerder voor me kon regelen :P Maar helaas dus...)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tasjesdief schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:18:
die is geen fake, zoek de foto maar in #gtasa
De foto is weinig fakes aan, de grote vraag is waar ie gemaakt is :P

Ik geloof nog steeds dat het van een hongaar is, ik las op gtaforums.com een redelijk aannemelijke post waarom het geen nederlander kon zijn. Er stond namelijk de naam van de gameswinkel waar ie gekocht was(je ziet een stikkertje oid erbij op de foto van die winkel). De nederlander die beweerd 't bij Bart Smit te hebben gekocht heeft 't ter plekke verzonnen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03
Anoniem: 31556 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:25:
[...]

De foto is weinig fakes aan, de grote vraag is waar ie gemaakt is :P

Ik geloof nog steeds dat het van een hongaar is, ik las op gtaforums.com een redelijk aannemelijke post waarom het geen nederlander kon zijn. Er stond namelijk de naam van de gameswinkel waar ie gekocht was(je ziet een stikkertje oid erbij op de foto van die winkel). De nederlander die beweerd 't bij Bart Smit te hebben gekocht heeft 't ter plekke verzonnen, denk ik.
je bedoelt die foto mert empire earth ernaast in de schappen? dies in belgie genomen, dat weet ik wel.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 22:58

Sebastiaan

....

maar er komen wel mods om online te spelen, zie bijv:
http://www.mtasa.com/ en http://www.sa-mp.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 14:31
Anoniem: 77857 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:46:
[...]

moest de ps2 versie nou laden tussen verschillende gebieden/steden? als dat niet het geval is kan het nog wel behoorlijk zwaar worden :)
In principe niet, tijdens de uren dat ik het op de PS2 gespeeld heb, heb ik slechts 1 keer een load dingetje gezien (toen waren we ook vrij lomp met een straaljager bezig :P ). Tijdens het normale spelen wordt alles on the fly ingelezen en dat gaat op de PS2 erg soepel. Het is dus niet zo dat de complete steden constant in je geheugen zitten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Kheldar schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:45:
[...]
In principe niet, tijdens de uren dat ik het op de PS2 gespeeld heb, heb ik slechts 1 keer een load dingetje gezien (toen waren we ook vrij lomp met een straaljager bezig :P ). Tijdens het normale spelen wordt alles on the fly ingelezen en dat gaat op de PS2 erg soepel. Het is dus niet zo dat de complete steden constant in je geheugen zitten ;).
Het enige dat je wel merkt op de PS2 zijn de laadtijden voor het verkleden of... binnengaan van wat voor ruimte dan ook. Gelukkig is dat op de PC er nige meer ;-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Laatst online: 10-07 21:47

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

seb_ schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:17:
[...]

maar er komen wel mods om online te spelen, zie bijv:
http://www.mtasa.com/ en http://www.sa-mp.com/
ik heb de vorige gespeeld Gta 3 en vice city
leuk joh

we hadden 2 computers naast elkaar
bij mij stond ie | Hier | en bij hem op de monitor was ie al 5 km verder vond het dus niet echt super

dus ik hoop dat het nu een beetje goed gedaan wordt, nah ze zullen vast hun beste best doen.

[ Voor 11% gewijzigd door enriqueeeee op 07-06-2005 01:50 ]

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
hey mensen ik heb die foto genomen waar jullie over babbelen (check men history, is mijn webspace) genomen met de gsm in de fnac te gent

http://users.pandora.be/nickskev/gta/ de 2 andere fotos zijn ingescande dingen die ik op et web heb gevonden

maar die van in de rekken is 1000000% van mij

[ Voor 39% gewijzigd door nick_vh op 07-06-2005 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
bah, zelfs de xbox is er al. Laat de pc versie eens opschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Cougar schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 01:55:
bah, zelfs de xbox is er al. Laat de pc versie eens opschieten
Kun je niet wachten tot vrijdag ;-) het is maar een paar kleine daagjes...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-07 20:57

Night89

Als je alles op een rijtje heb

toch al zo jammer dat ie in europa de 10e pas komt :-(

[ Voor 33% gewijzigd door Fuelke op 07-06-2005 14:21 ]

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 28-02 01:01
We zitten al bijna een jaar te wachten op de PC en Xbox versie en toch kunnen deze 4 dagen er niet meer bij? :P
eigenlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 13-07 21:56
misschien omdat de xbox alleen een mediacode heeft een geen starforce :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-07 21:45

Koppensneller

winterrrrrr

donald_dick schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 08:04:
misschien omdat de xbox alleen een mediacode heeft een geen starforce :P
De pc versie heeft ook geen Starforce. Alleen Securom 7 en een custom beveiliging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 19:05
Modbreak:Willen de heren en dames het nuttig houden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:13
Anoniem: 122234 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:45:
[...]

wat ga je doen als je het hebt "uitgespeeld" dan. beetje rondrijden enzo? geloof me, dan is er echt niet veel meer aan hoor
Radio aan, beetje rondcruisen.. dat houdt me bij Vice City al een tijdje bezig. Ondertussen zoek ik zo af en toe nog eens naar wat hidden packages, maar dat is zeker geen top prioriteit..

Zeker met San Andreas lijkt me dat heel mooi om door dat woestijnlandschap heen te gaan waar gewoon geen kip is.. Gelukkig heb je geen benzine nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

ik hoop eigelijk gewoon dat het spel niet TE groot is . . . Want dat zou niet te best zijn nl . . . . maarja, mensen die de ps2 hebbe kunne vast wel zegge dat dat meevalt :p toch :p

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hellraizer schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:00:
ik hoop eigelijk gewoon dat het spel niet TE groot is . . . Want dat zou niet te best zijn nl . . . . maarja, mensen die de ps2 hebbe kunne vast wel zegge dat dat meevalt :p toch :p
achja, in het begin lijkt het heel groot, maar naarmate je de "vaste" plekjes een beetje kent valt het allemaal wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ik vind het spel qua omvang (de map) wel erg groot, soms is het heeel erg irritant dat je voor een missie tientalle kilometers moet rijden, helemaal in de spits uren is dat een ramp, het is handig om zo snel mogelijk een heli te regelen.(maar dat lukt pas als je al heel wat missies gedaan hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74065

Afbeeldingslocatie: http://www.shrani.si/pics/gtasa17905.jpg

:D :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

3cdrom uitvoering in verschillende hoesjes :? wtf

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:23
Hellraizer schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:08:
3cdrom uitvoering in verschillende hoesjes :? wtf
linksboven in de hoek van de CD staat PC DVD, dus het is waarschijnlijk fake ;)

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
weet iemand trouwens toevallig of San Andreas op DVD-5 of op DVD-9 uitkomt voor de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
nog slecht gesoept ook :D

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Milo Warmerdam schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:23:
weet iemand trouwens toevallig of San Andreas op DVD-5 of op DVD-9 uitkomt voor de PC?
Volgens mij DVD-5 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-07 17:14

PcManiaxx

ondertitel duh

Covers zelf geprint, denk een beetje na :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

ik snap het al, die gast verkoopt de boel door :D hij heb m geript en gefikt en verkoopt incl cover :p

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Op Gtanet hebben ze het al veranderd naar "Bart Smit" gister stond er nog bart smit, holland, europe. Naar mijn weten zitten er geen Bart Smit's in Hongarije maar goed.

Naar mijn weten wordt er hier in NL wel meer verkocht voordat het eigenlijk mag. Zelf ben ik ook aan vice city een dag eerder gekomen dan hij uit kwam. De verkoper wist mij te vertellen dat hij hem al binnen had en dus al verkocht (FRS). Mensen hier in NL wisten ook aan een Nintendo DS te komen terwijl hij eigenlijk uitverkocht was, door zich via een familielid dat werkte bij Vendex gewoon voorrang op een apparaat te vervoegen.

Persoonlijk vind ik het nogal stom trouwens dat de Wal-Mart dit geflikt heeft. Een of andere aap heeft zitten slapen toen hij de display neerzette zeker 8)7
Bovendien werkt dit alleen maar de piracy in de hand. En als het eenmaal op i-net illegaal te verkrijgen is, dan zullen een STUK minder mensen het kopen. :r (exclusief mij :P)

Maar nog een vraagje: hier in NL, komt daar nou alleen de exclusieve verzie (inclusief Novella) of alleen de normale ? En zit daar ook prijsverschil tussen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Dus vrijdag is de release date voor de PC?
Cool! Weer eens een alternatief voor WoW :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Megamind schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 07:45:
We zitten al bijna een jaar te wachten op de PC en Xbox versie en toch kunnen deze 4 dagen er niet meer bij? :P
eigenlijk niet
2 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Vrijdag voor de PC?? De release date was toch echt 7 Juni voor de Xbox en de PC..

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NLuna schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:07:
Vrijdag voor de PC?? De release date was toch echt 7 Juni voor de Xbox en de PC..
7 Juni voor de XBOX en PC in USA
10 Juni voor de XBOX en PC in Europa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

NLuna schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:07:
ga alsjeblieft ff de rest van t topic lezen |:(
7 juni: vs - 10 juni: europa

wat duurt dat wachten lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Ja idd dat lees ik nu dus ook... maarja ff geduld nog. Maarja als hij in de US al gereleased is, dan zal die een deze dagen wel beschikbaar zijn via wat andere maniertjes ;)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86168

Gewoon kopen in de winkel,

tenminste dat doe ik wel, heb ik alle gta's al gedaan dus bij deze ook weer.

Trouwens kan iemand mij vertellen waar ik het filmpje kan vinden van 650mb en 21 min over gta sa
ben hem wel ergens tegengekomen maar weet niet meer waar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Laatst online: 17:44
Metal schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:52:
[...]

Een 6800 of mijn gemodde 6800LE outperformed anders makkelijk jouw ati radeon 9800 XT :P :P
Alsof mijne op 412/365 draait 8)

Maar ik heb hem al paar maanden liggen op me PS2. Speel het nooit meer, heb het eigenlijk ook weinig gespeeld terwijl ik vice city dag en nacht speelde. Misschien te groot :P

[ Voor 27% gewijzigd door ID-College op 07-06-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94828

Heb hem meteen eerste dag op PS2 gekocht, vrij snel uitgespeeld en eigenlijk niet weer naar omgekeken.
Af en toe nog eens opgestart om wat rond te rijden en hidden packages te zoeken.

Neemt niet weg dat ik het een geweldig spel vind, maar ik zie geen reden om hem opnieuw op de pc te gaan spelen. Daarvoor vind ik sommige zaken te langdradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Zo werkt het ook niet.

[ Voor 136% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-06-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53833

Anoniem: 86168 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:54:
Gewoon kopen in de winkel,

tenminste dat doe ik wel, heb ik alle gta's al gedaan dus bij deze ook weer.

Trouwens kan iemand mij vertellen waar ik het filmpje kan vinden van 650mb en 21 min over gta sa
ben hem wel ergens tegengekomen maar weet niet meer waar :S
Op dezelfde site is een boel warez te vinden, KNIP dus

[ Voor 9% gewijzigd door Fuelke op 07-06-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Milo Warmerdam schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:47:
[...]

als het legaal is om dat filmpje te verspreiden, wil ik best wel zeggen hoe je 'm moet krijgen...
lijkt me niet illegaal, aangezien het geen DVD film is met auteurs recht, kan het mis hebben hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dezelfde site is een boel warez te vinden, KNIP dus

ik zie geen rede wat dit met illegaal of warez te maken heeft, als dat wel zo is dan mogen de mods hem verwijderen, maar nogmals het is maar een filmpje van een gereleased spel.

[ Voor 24% gewijzigd door Fuelke op 07-06-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Btw, is er niks veranderd bij de PC/XBOX versie? Of is het gewoon hetzelfde bij de PS2? :?

[ Voor 31% gewijzigd door Fuelke op 07-06-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:49:
[...]

lijkt me niet illegaal, aangezien het geen DVD film is met auteurs recht, kan het mis hebben hoor
dan kan je hier de torrent vinden: http://memuisknippert.ath.cx/SanAndreasFilm.torrent

edit: als het wel illegaal (b)lijkt te zijn, zeg het dan, en dan haal ik 'm gelijk weg...

[ Voor 12% gewijzigd door Whollabilla op 07-06-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:24
Anoniem: 111718 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:51:
*knip

ik zie geen rede wat dit met illegaal of warez te maken heeft, als dat wel zo is dan mogen de mods hem verwijderen, maar nogmals het is maar een filmpje van een gereleased spel.
Het is een filmpje dat op dvd als bijlage bij de OST van San Andreas geleverd wordt, dus misschien toch illigaal?

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 07-06-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 18:44

greatgonzo

schit-te-rend!

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:49:
[...]

de content van het filmpje heeft wel auteursrecht..

zou lekker worden: ga je met een camera in de bios zitten, neemt SW3 op en gaat het verspreiden.
Volgende dag belt Brein aan, en dan zeggen: ik ben helemaal niet illegaal bezig, want het is mijn camera, en ik heb dus ook het auteursrecht van de film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74065 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:53:
Btw, is er niks veranderd bij de PC/XBOX versie? Of is het gewoon hetzelfde bij de PS2? :?
Hij is gewoon hetzelfde, alleen wat mooier enzo ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Fuelke op 07-06-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
greatgonzo schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:54:
[...]

de content van het filmpje heeft wel auteursrecht..

zou lekker worden: ga je met een camera in de bios zitten, neemt SW3 op en gaat het verspreiden.
Volgende dag belt Brein aan, en dan zeggen: ik ben helemaal niet illegaal bezig, want het is mijn camera, en ik heb dus ook het auteursrecht van de film?
het is wel legaal lijkt me, want het filmpje komt van PC Powerplay, en ik zie nergens staan dat er copyright op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Milo Warmerdam schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:59:
[...]

het is wel legaal lijkt me, want het filmpje komt van PC Powerplay, en ik zie nergens staan dat er copyright op zit
Is legaal ja. Maakt niet uit hoe men aan een exemplaar van een spel komt. Je mag sowieso filmpjes maken. Als ik filmpjes in World of Warcraft maak en mensen laat zien begint Blizzard toch ook niet te zeuren? Is ook hun copyright op het spel, maar niet op jouw filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:54

Sport_Life

Solvitur ambulando

Mja ik koop hem wel gewoon, die map die erbij zit is retehandig! :).Bovendien duurt het minstens een week voordat hij gekraakt is.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 13:20

Fuelke

Forza Ferrari

Er is meermaals en duidelijk aangegeven dat al het gepraat over warez versies niet nodig is. Maar toch vinden mensen het niet nodig om daar aandacht aan te besteden. Jammer voor wie zich wel aan de simpele regels wil houden.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 13:20

Fuelke

Forza Ferrari

Ik hoop dat iedereen zijn enthousiasme deze keer binnen de perken kan houden ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:03

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Oke ik heb hem net ge-preorderd wie volgt mijn voorbeeld 8) ik kan nu al helemaal niet meer wachten :9~ Weet iemand van hier die een ps2 heeft hoelang het ongeveer duurt om hem uit tespelen :? langer dan vice?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:19
Weet er nu al iemand of er een starforce-beveiliging aanwezig is op die DVD? Ik heb namelijk geen zin om dat halve virus op m'n pc te installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
CyberThijs schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:36:
Weet er nu al iemand of er een starforce-beveiliging aanwezig is op die DVD? Ik heb namelijk geen zin om dat halve virus op m'n pc te installeren..
Securerom 7 ofzo is het. Ook pas 80.000 keer gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:23
CyberThijs schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:36:
hoeveel mensen gaan er nu nog komen die dit vragen??

er is GEEN starforce, wel securom...

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Laatst online: 15:45
GreenFury schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:35:
Oke ik heb hem net ge-preorderd wie volgt mijn voorbeeld 8) ik kan nu al helemaal niet meer wachten :9~ Weet iemand van hier die een ps2 heeft hoelang het ongeveer duurt om hem uit tespelen :? langer dan vice?
Maand terug ge-preorderd bij Play.com en vanmiddag bericht gekregen per email dat me order posted is, please allow 3-5 days for delivery. Kan net voor het weekend dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Paul Hewson schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:48:
[...]

Maand terug ge-preorderd bij Play.com en vanmiddag bericht gekregen per email dat me order posted is, please allow 3-5 days for delivery. Kan net voor het weekend dus :D
Ik heb hem gepreorderd bij Dynabyte vrijdag ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112921

Bericht van De Telegraaf
De PC en Xbox versies zijn voorzien van real-time schaduwen die de game bijna tot een film maken. Ieder object of persoon in Grand Theft Auto San Andreas is voorzien van een schaduw die correspondeert met de tijd van de dag.
:? waarom heb ik hier heel weinig over gehoord? :? :X

En filmkwaliteit is het nog lang niet :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Anoniem: 112921 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:58:
Bericht van De Telegraaf

[...]

:? waarom heb ik hier heel weinig over gehoord? :? :X

En filmkwaliteit is het nog lang niet :P .
Krant overdrijft volgens mij een beetje (meestal n00bs) :P

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Lees dit voordat je post!