Op Gtanet hebben ze het al veranderd naar "Bart Smit" gister stond er nog bart smit, holland, europe. Naar mijn weten zitten er geen Bart Smit's in Hongarije maar goed.
Naar mijn weten wordt er hier in NL wel meer verkocht voordat het eigenlijk mag. Zelf ben ik ook aan vice city een dag eerder gekomen dan hij uit kwam. De verkoper wist mij te vertellen dat hij hem al binnen had en dus al verkocht (FRS). Mensen hier in NL wisten ook aan een Nintendo DS te komen terwijl hij eigenlijk uitverkocht was, door zich via een familielid dat werkte bij Vendex gewoon voorrang op een apparaat te vervoegen.
Persoonlijk vind ik het nogal stom trouwens dat de Wal-Mart dit geflikt heeft. Een of andere aap heeft zitten slapen toen hij de display neerzette zeker
Bovendien werkt dit alleen maar de piracy in de hand. En als het eenmaal op i-net illegaal te verkrijgen is, dan zullen een STUK minder mensen het kopen.

(exclusief mij

)
Maar nog een vraagje: hier in NL, komt daar nou alleen de exclusieve verzie (inclusief Novella) of alleen de normale ? En zit daar ook prijsverschil tussen ?