ownee, dat kan niet.. eerst dat email addie up en running hebben 
btw, hoe flusht die proxy van je?
btw, hoe flusht die proxy van je?
De proxy leest bij het opstarten een .ini-file in en in die file geef je aan tot waar hij moet sparen. Ik zet dit getal gewoon zo belachelijk hoog dat geen enkel subteam het ooit zal halen.btw, hoe flusht die proxy van je?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Graag gedaan hoorOp woensdag 14 februari 2001 20:00 schreef Jppr het volgende:
even melden dat het Belgische team (dus niet de BPC van poohbeer) zich gedoopt heeft tot BSE - Belgische Super Eenheid.
bedankt Geckoo!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
helemaal juist.. gohOp woensdag 14 februari 2001 20:22 schreef Mr_Atheist het volgende:
MooiHet adres van BPC blijkt BPC@pricewatch.be te zijn
backup op dezelfde HD zeker?Verder zullen natuurlijk de nodige backups plaatsvinden om de leden van BPC veilig te stellen voor verlies van blokjes en/of stats.
that's me..De proxy staat vooralsnog in de spaarstand. Wanneer geflushed gaat worden bepaalt de heer Poohbeer denk ik vooralsnog.
Op donderdag 15 februari 2001 01:14 schreef Mr_Atheist het volgende:
Backups vinden plaats naar zowel andere partities op dezelfde fysieke schijf (de snel beschikbare backup), op een andere fysieke schijf in de server (de zekere backup) als ook een fysieke schijf op mijn 'werkbak' (de backup voor als er echt rare dingen gebeuren).
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Aan wie behoorde dit participant number vroeger? Ik zie dat het al meedoet sinds oktober '99.Op donderdag 15 februari 2001 18:09 schreef poohbeer het volgende:
You have joined
Email Address: BPC@pricewatch.be
Participant Number: 339277
Old Team Affiliation 0: No Team
New Team Affiliation 10313: Dutch Power Cows
mm, goei punt.Op vrijdag 16 februari 2001 09:50 schreef The ManiaC het volgende:
Dan staan jullie morgen -160550
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
wrom denk je dat?Op vrijdag 16 februari 2001 13:16 schreef Jppr het volgende:
ik denk dat Phil deze topic niet meer checkt...
TOGAF, ArchiMate, DEMO, ITILF, VCE, MCSE, CCA, CCAA, CCEE, CCIA
bedankt voor deze spam en het onnodig kicken van een bijna 2 jaar oud topic. Weten we weer wie er toen allemaal in DPC actief warenDJD20 schreef op 06 januari 2003 @ 01:58:
Belgenteam is de Belgian MoOo Farm en staat al op de 9e plaats in de Yesterday stats
http://stats.distributed....oject_id=8&team=940185594
Hupla, en gaan met de koe
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Ik vind het best leukNightBird schreef op 06 januari 2003 @ 02:13:
[...]
bedankt voor deze spam en het onnodig kicken van een bijna 2 jaar oud topic. Weten we weer wie er toen allemaal in DPC actief waren
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq