Ik verbaas mij hier nogal over.
Zelf las ik een poosje terug een berichtje (ik dacht van Poohbeer) dat hij een "BPC" wou. Zelf vond ik dat een mooi gebaar.:) De link naar de DPC is dan ook mooi snel gelegd en zo heb je een leuk
ONDERDEEL van DPC te pakken.8-)
Maar nu. Men denkt slim te zijn. Men neemt het team naam (wat zonder DPC niks betekent) en begint een team
LOS van DPC. Dus
NIKS geen link met elkaar. De namen linken nu wel en dat kan ik nu even niet begrijpen.
Als ik als leek (wat ik dus niet ben) zou kijken naar de stats dan zou ik direct denken ... och dat hoort bij elkaar en dat is dus niet het geval.
Een belgisch subteam met de naam BPC moet kunnen, maar om nu een
LOS STAAND team te beginnen met de naam BPC vind ik persoonlijk onder de gordel. Als jullie dan toch een los staan teampje willen neem dan gewoon een andere naam, dan kunnen de belgen binnen DPC mooi BPC gebruiken (wat nu dus gewoon nog kan).
Bovendien werden hier wel
DEGELIJK mensen gevraagd om eventueel zo'n team te joinen (want vragen of er belangstelling voor is IS vragen om mensen).
Dus misbruik is hier ook aan de orde.
Jullie merken wel dat hier een kwade ondertoon in zit, maar dat lijkt me duidelijk. Bovendien snap ik niet dat iemand dit Poohbeer die er toch druk mee is geweest dit zo aan kan doen !
Poohbeer ... you are one of us !
Wessie
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!