Toon posts:

Belgian Power Cows

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 446 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vermits er toch wat Belgen meedoen, had ik het een leuk idee gevonden om ons te groeperen als subteam van de DPC, kwestie van ons toch ook een beetje te profileren bij onze vriendelijke noorderburen. :-)

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:13
Er waren ook al anderen met di id, ik geloof poohbeer. Als je hm eens contacteert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 02 januari 2001 22:04 schreef B-Force het volgende:
Als je hm eens contacteert :D
ROFL....

Ja poohbeer is daar mee bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej, go 4 it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net Poohbeer gecontacteerd. Die bekijkt het al meteen groots, proxies enzo...

Je kan toch wel gewoon beginnen met allemaal onder dezelfde e-mail te flushen, niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 13:16
een proxy is een noodzaak als subteam. Zonder eigen stats, wil niemand je joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 januari 2001 22:34 schreef Frenzy het volgende:
een proxy is een noodzaak als subteam. Zonder eigen stats, wil niemand je joinen :)
Boohoo! En is dat ellende lastig om op te starten? :'(

Ik ben toch alvast begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Succes :)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaha! :D K}:OEL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Je kan als subteam altijd op een van de public proxies flushen, althans, degenen die nog "by host" ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:48
Op dinsdag 02 januari 2001 23:10 schreef DSmarty het volgende:
Je kan als subteam altijd op een van de public proxies flushen, althans, degenen die nog "by host" ondersteunen.
niks van! dan krijg je niet genoeg interne concurrentie..
en dat is nou net wat een team doet groeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-10 08:46

Chakotay

Lick here to continue

Als er by host stats zijn zie juist wel van wie de blokskes vandaan komen :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Kewl idee idd, maybe komen er dan nog meer niet DPC-belgen naar DPC toe ook :)
Veel succes. Als je vragen hebt kom je maar naar #DPC/Keyserver op irc.sorcery.net.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op dinsdag 02 januari 2001 23:56 schreef Chakotay het volgende:
Als er by host stats zijn zie juist wel van wie de blokskes vandaan komen :)
ja maar dan staan ze tussen al de rest.. 'k wil dus een fatsoenlijek teamstatsding opzetten samen met proxy dus.. enige dat'k daar nog voor nodig heb is toestemming vaan PEERKE (Got user btw) ;) om 1 luizig procesje en port 2064 te mogen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op dinsdag 02 januari 2001 23:59 schreef RubZie het volgende:
Kewl idee idd, maybe komen er dan nog meer niet DPC-belgen naar DPC toe ook :)
Veel succes. Als je vragen hebt kom je maar naar #DPC/Keyserver op irc.sorcery.net.
da's natuurlijk het grote plan..
hoe goed wij Belgjes ook zijn, met het huidige aantal Belgjes dat ik weet zitten hier op GoT wordt het nogal moeilijk om fatsoenlijk weerwerk te bieden aan die noorderbuurtjes van ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Laatst online: 13:44

Exterazzo

Qeasy

Ik vind het een rete goed initiatief!

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 13:13
Go go go, hoe meer hoe beter :D
Enneh, nu moeten jullie er iet voor gan zorgen dat we het net gevestigde record (het grootste team van Dnet :D) weer ongedaan maken, door al die retirements!!! ;)

Suc6 verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 03 januari 2001 09:52 schreef B-Force het volgende:
Go go go, hoe meer hoe beter :D
Enneh, nu moeten jullie er iet voor gan zorgen dat we het net gevestigde record (het grootste team van Dnet :D) weer ongedaan maken, door al die retirements!!! ;)

Suc6 verder!
zoals gisteren al gezegd: er zitten niet genoeg belgen op GoT om belangrijk verschil te maken.. wij zullen het dus vooral van nieuwe leden moeten hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 07:44

_soh

_soh vindt het idee geweldig! ;) Er zijn toch genoeg Belgen bij de DPC? Zo'n proxy zal wel geen probleempje zijn.

Lightning_crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10-2024

weird0

The Luck is Dying

mogen limburgers (de NL versie) ook joinen :?

niet dat ik dat doe ofzow I 'R COW roelt >:)

maar toch kannut ?

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 januari 2001 00:41 schreef ^|W|eiRd0 het volgende:
mogen limburgers (de NL versie) ook joinen :?

niet dat ik dat doe ofzow I 'R COW roelt >:)

maar toch kannut ?
Waarom niet, het gaat toch om de spirit, niet? Uiteindelijk grazen we allemaal voor DPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Joepieeeeeeeeeee! Het heeft wel wat geduurd, maar het Belgisch subteampje is actief, mét proxy. Ik moet alleen nog ppstats kunnen doen draaien, dat zijn een ander paar mouwen. Enne... wat Belgjes vinden die zich willen verenigen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok! De stats lopen ook... Komop Belgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulpener
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Oepz..sorry.. ik drukte op het verkeerde knopje en poste in deze draad.. mijn nederige xq6

ik wou hier posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk team is dat Belgenteam.

Ikke ook Belg en ik zou graag meedoen. Mail me ff op thomasds@gmx.net of gewoon hier replyen

Thx
Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 03:39

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Belgen zijn net zoals Tukkers .. allemaal even vaag (en daarom COOOOOL)
:P

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 10 februari 2001 13:19 schreef Wessie het volgende:
Belgen zijn net zoals Tukkers .. allemaal even vaag (en daarom COOOOOL)
:P
Tegenwoording vind je meer koeien IN de randstad als daarbuiten,
Wij noemen dit vooruitgang B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je in Belgie niet een of ander groot team dan?
http://stats.distributed.net/rc5-64/countries.html hier staat nl. dat Belgie 653 users heeft en die moeten toch ergens vandaan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Laatst online: 15:25
Misschien allemaal nog wel teamloos >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is BPC nu een DPC subteam? of een apart team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPC is nu een apart team, naast DPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 februari 2001 21:20 schreef Jppr het volgende:
BPC is nu een apart team, naast DPC.
Dat is ruk ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulpener
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Iedereen is natuurlijk vrij om zijn eigen team te beginnen, maar als je dat dan doet wees dan wel een beetje origineel met het kiezen van een team naam. Belgian Power Cows lijkt IMHO nogal sterk op Dutch Power Cows. Bovendien wekt het de suggestie dat het een onderdeel is van de dpc, wat dus blijkbaar niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Laatst online: 26-09 17:18
wat dus betekend dat er mensen weggaan bij de DPC ;(

Kunnen ze niet gewoon een subteam blijven :?

Ik bedoel ze spreken toch ook (min of meer ;) nederlands -> Dutch -> DPC }:O

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Jullie richten een subteam op, laten een aantal DPC'ers voor dat subteam flushen en als iedereen de andere kant op kijkt verlaat het subteam DPC en joined het jullie cuncurrerende teampje???? Dat vind ik bijzonder aso :(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-09 09:47

Andy

rm -r

positief blijven.......

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah ik wil wel flushen voor BPC, maar alleen als het een subteam is van DPC.

Dat was toch de ganse bedoeling? Om de Belgische DPC'ertjes samen te brengen.

Ik ben namelijk ook Belg, en heb wel interesse in een subteam. Maar als je een apart team opricht moet je niet op m'n blokjes rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 februari 2001 22:54 schreef Chaos het volgende:
Jullie richten een subteam op, laten een aantal DPC'ers voor dat subteam flushen en als iedereen de andere kant op kijkt verlaat het subteam DPC en joined het jullie cuncurrerende teampje???? Dat vind ik bijzonder aso :(:(:(
Niet direct beginnen huilen hé :-)
De idee was oorspronkelijk om te functioneren als DPC subteam. Mijn eerste teamgenoot wilde echter liever meteen een volwaardig Belgisch team, dus hebben we dat dan maar meteen gedaan. Bovendien had ik er ondertussen zoveel zoekwerk ingestoken om te zien hoe het juist werkte om een subteam met bijhorende stats op te richten, dat de overstap niet bepaald moeilijk was. Hoewel ik wel leuke commentaren kreeg van de Nederlanders bij DPC, was er geen enkele Belg die er enthousiast over was om een Belgisch subteam op te richten. Dat is weer typisch kleinburgerlijk Belgisch natuurlijk. Een grote mond opzetten, maar daden ho maar.

Vanaf dag twee of drie is er besloten geweest om een team te maken ipv een subteam, en ik heb dan ook geen ledenwerving bij DPC gedaan, conform de regels van distributed.

Ik heb dan ook nog steeds heel veel sympathie voor de DPC, want jullie zijn een leuke club. Wel wat lichtgeraakt af en toe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Op zondag 11 februari 2001 23:20 schreef Phil_Cool het volgende:
Wel wat lichtgeraakt af en toe :-)
Tsja.. blokjes zijn heilig.. en als een Belg dan sneaky blokjes aftroggelt van nietsvermoedende DPC'ers kan ik mij daar wel enigzins kwaad om maken ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
...en daarin is Chaos niet de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 februari 2001 23:31 schreef Chaos het volgende:

[..]

Tsja.. blokjes zijn heilig.. en als een Belg dan sneaky blokjes aftroggelt van nietsvermoedende DPC'ers kan ik mij daar wel enigzins kwaad om maken ja...
Maar dat is niet het geval, dus... maak je niet dik, dun is de mode ;-) Bovendien is de gemiddelde DPC'er niet zo nietsvermoedend. We zijn toch allemaal tweakers, niet :) Bovendien, ben ik het moto indachtig "Ons doel is de vrede op aarde weder te laten keren" En wil ik echt niet om problemen vragen. Vraag maar aan Dsmarty, ik heb dit reeds met hem besproken in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
WOOW.. wat voor shit is dit?!
BPC ging wel flushen voor DPC he!!!
Wiens fucking idee was dit?

gvd.. hier wordt ik dus effe :( om he :(
Iedereen is natuurlijk vrij om zijn eigen team te beginnen, maar als je dat dan doet wees dan wel een beetje origineel met het kiezen van een team naam. Belgian Power Cows lijkt IMHO nogal sterk op Dutch Power Cows. Bovendien wekt het de suggestie dat het een onderdeel is van de dpc, wat dus blijkbaar niet het geval is.
dat was ook MIJN bedoeling.. maar omdat ik niet onmiddelijk een plekkie vond waar ik processen mocht runnen enzo heb ik het maar overgelaten aan een andereBelg die alles wel op 123 had opgestart.
Ik wil me dus uitdrukkelijk distantieren van die kerels!
Dat was toch de ganse bedoeling? Om de Belgische DPC'ertjes samen te brengen.
dat was indeed mijn bedoeling.. maar blijkbaar niet die van mijn 'opvolger' :(
Hoewel ik wel leuke commentaren kreeg van de Nederlanders bij DPC, was er geen enkele Belg die er enthousiast over was om een Belgisch subteam op te richten. Dat is weer typisch kleinburgerlijk Belgisch natuurlijk. Een grote mond opzetten, maar daden ho maar.
WABLIEF?!
hoeveel fucking topics zijn hier niet gestart door mij? Om pas te stoppen toen jij (?) snel een eige BPC startte toen ik nog serieus aan't zoeken was naar de middelen om dit teampje meteen fatsoenlijk te laten werken.. nu begrijp ik waarom je't zo snel wou hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Persoonlijk vind ik het niet erg als de Belgen hier een eigen team beginnen; Leden werven gaat wel makkelijker op een soort Tweakers.be denk ik dan... :)

Ik twijfel zogezegd aan de doelgroep op Tweakers.net voor dit team. Een subteam past denk ik veel beter bij het aantal potentiële leden. Ik begrijp de reactie van Poohbeer dan ook maar al te goed.

Maar ja ach... iedereen doet wat hij doet... daar doe je niet veel aan :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 01:41 schreef Mr_Atheist het volgende:
Persoonlijk vind ik het niet erg als de Belgen hier een eigen team beginnen; Leden werven gaat wel makkelijker op een soort Tweakers.be denk ik dan... :)
Het is FOUT om leden te werven bij andere teams. Ik heb dan ook zoveel mogelijk informatie uit mijn profiel verwijderd i.v.m. "de steen des aanstoots".

Mijn excuses aan allen die zich belaagd of gepasseerd voelden. ;(

Ik vind Tweakers.net een leuk clubje, en dat wil ik zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Phil_Cool : Ik bedoelde niet te stellen dat ik je verdenk van het stelen van leden. Ik bedoelde meer te zeggen dat een compleet Belgisch team misschien een beetje te hard van stapel is aangezien ik niet afweet van een Belgische website waar zo veel computerfanatici bijeenkomen. (Link? :))

Daarom denk ik dat het zinnig zou zijn een Belgische Tweakers Subteam te maken binnen DPC ofzo; Maar dat besloten is dit niet te doen kan ik ook wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 02:28 schreef Mr_Atheist het volgende:
Phil_Cool : Ik bedoelde niet te stellen dat ik je verdenk van het stelen van leden.
No offence taken. Ik wilde enkel mijn goede bedoeling duidelijk maken.
Ik bedoelde meer te zeggen dat een compleet Belgisch team misschien een beetje te hard van stapel is aangezien ik niet afweet van een Belgische website waar zo veel computerfanatici bijeenkomen. (Link? :))
Dat is inderdaad waar. Maar een team, dat ben je al met zijn tweeën, hé. :+
Daarom denk ik dat het zinnig zou zijn een Belgische Tweakers Subteam te maken binnen DPC ofzo.
Het is inderdaad zo dat Tweakers.net (wat mij betreft)het merendeel van de Nederlandse deelnemers groepeert, en ook wel wat Belgen. Eigenlijk moet het best kunnen, vind ik, dat er op TN een Belgisch en Nederlands team broederlijk naast elkaar bestaan. Dat zou trouwens ook in het voordeel zijn van TN denk ik. Maar sommige mensen worden erg nerveus als je over verbroedering praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poohbeer:

Als ik jouw was richte ik dus lekker een BPC op BINNEN de DPC... zoals ik het zie ben je die gasten dus geen ruk schuldig en het is wel gebleken dat er veel animo is voor zo'n groep....

GO FOR IT zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zuigt wel een beetje dat je eerst roept dat je een sub-team binnen DPC wilt oprichten, en dan alle hulp krijgt van verschillende personen, en dan achteraf ff zeggen dat het toch maar een Belgisch team is geworden.

Niet echt netjes lijkt mij!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op maandag 12 februari 2001 08:39 schreef Proxy 71 het volgende:
Poohbeer:

Als ik jouw was richte ik dus lekker een BPC op BINNEN de DPC... zoals ik het zie ben je die gasten dus geen ruk schuldig en het is wel gebleken dat er veel animo is voor zo'n groep....

GO FOR IT zou ik zeggen :)
2 zaken:
ik heb 0,00 verstand van html, proxies en die statsdingen (tenzij ze lezen) en da's nog geen probleem maar ik wil liever GEEN subteam als er geen fatsoenlijke stats achter zitten.
Heb wel webspace enzo.. maar kan ik daar een proces op runnen? (de dir heb wel +x maar geen flauw idde van) zal toch enkel via port 80 kunnen dan denk'k?
dus noujah.. tenzij ik en Belgje vind met ze eige servertje 24/7 online ofzo gaat dit richting koelkast voor zover ik me er mee bezig houd.

enneeuhh phil?
Het is inderdaad zo dat Tweakers.net (wat mij betreft)het merendeel van de Nederlandse deelnemers groepeert, en ook wel wat Belgen. Eigenlijk moet het best kunnen, vind ik, dat er op TN een Belgisch en Nederlands team broederlijk naast elkaar bestaan. Dat zou trouwens ook in het voordeel zijn van TN denk ik. Maar ik wil me hier nu ook niet persé extreem-rechts op de nek halen.
laat 1 ding duidelijk zijn, op t.net (en GoT) is slechts plaats voor 1 team (en de subteams van dpc).
Een belgisch team naast DPC met voordeel voor DPC? Lol.. en wanneer denk je zo groot te zijn geworden dat DPC je zelfs maar opmerkt?
BTW.. WTF heeft extreem-rechts hier mee te maken? Enkel om deze zin al: grow up! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 09:52 schreef Mo-Bees het volgende:
het zuigt wel een beetje dat je eerst roept dat je een sub-team binnen DPC wilt oprichten, en dan alle hulp krijgt van verschillende personen, en dan achteraf ff zeggen dat het toch maar een Belgisch team is geworden.

Niet echt netjes lijkt mij!!!!!!!!!
Dat zou inderdaad niet netjes zijn geweest. Maar op enkele aanwijzingen na "je moet een vast ip-adres, een homepage, perl en ppstats hebben", heb ik het allemaal zelf mogen uitzoeken, inclusief "regeltje 21 in ppstats". Voor de rest... sommigen doen net of ze het paard van Troje hebben binnengehaald... ze zouden beter even lachen, ipv te roepen. Er zijn welgeteld VIER :) leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer, het enige wat je iid nodig hebt is iemand die een servertje 24/7 online heeft, verder zijn er mensen zat die je willen helpen met het opzetten van een proxy met stats.

dus als je een servertje hebt laat het dan ff weten, kunnen we zorgen dat een een belgisch sub-team binnen DPC komt, dat was toch in eerste instantie de bedoeling dacht ik!

/me vind dat de actie van Phil_Cool niet netjes is!!

edit:
het gaat niet om het aantal, maar om de reclame die je hebt gemaakt via GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op maandag 12 februari 2001 12:25 schreef Phil_Cool het volgende:
Dat zou inderdaad niet netjes zijn geweest. Maar op enkele aanwijzingen na "je moet een vast ip-adres, een homepage, perl en ppstats hebben", heb ik het allemaal zelf mogen uitzoeken, inclusief "regeltje 21 in ppstats". Voor de rest... sommigen doen net of ze het paard van Troje hebben binnengehaald... ze zouden beter even lachen, ipv te roepen. Er zijn welgeteld VIER :) leden.
*zucht*
besef je eigenlijk wel dat door jouw de plannen van een belgisch DPC subteam de dieperik zijn ingegaan?
JIJ ging een subteam starten.. deed dit ook, dus ik trek me trug.. en nu blijkt het ineens geen Belgisch SUBteam te zijn?
Verbaast het je echt dat eer een paar mensen boos zijn?
Tss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap best dat er DPC er moeilijk over doet dat BPC een team op zich wordt. Maar moeten we dààrom concurreren? Ik bedoel, we kunnen toch gewoon twee teams zijn die in vriendschap leven, en samen op GoT discussiëren en praten enzo?!

Het is toch geen oorlog zeker. We kunnen toch zonder probleem samenleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 12:19 schreef poohbeer het volgende:

laat 1 ding duidelijk zijn, op t.net (en GoT) is slechts plaats voor 1 team (en de subteams van dpc).
Sorry, Poohbeer. Ik wist niet dat je hier ook admin was. Maar ik had het een mooi idee gevonden, of ik of iemand anders het nu deed. Nog liever iemand anders eigenlijk :+
Een belgisch team naast DPC met voordeel voor DPC?
Heb ik dat gezegd? :?
Lol.. en wanneer denk je zo groot te zijn geworden dat DPC je zelfs maar opmerkt?
Ik dacht dat meedoen belangrijker was dan "meedoen met de grootste en k*kken op de kleinste."
BTW.. WTF heeft extreem-rechts hier mee te maken? Enkel om deze zin al: grow up! :r
Dat was maar ironisch bedoeld hoor, en niet rechtstreeks tegen jou. Je moet niet denken dat heel de wereld tegen je is, hoor! Er is plaats genoeg voor iedereen. Make love, no war! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een ding: als BPC een subteam zou zijn, zou Belgian Power Cows ok zijn.
Als we echter een apart team zijn, is deze naam misschien een beetje te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op maandag 12 februari 2001 12:45 schreef Phil_Cool het volgende:
Sorry, Poohbeer. Ik wist niet dat je hier ook admin was. Maar ik had het een mooi idee gevonden, of ik of iemand anders het nu deed. Nog liever iemand anders eigenlijk :+
Leuk zo'n erg goed verstopte flamebait.. noujah.. zal'k happen?
Als je hier effe rondhangt zou je je misschien de discussies herinneren waar zelfs een ander project onder het DPC vaandel categoriek verboden was.. hoe je niet echt admin te zijn om de lijn richting ander RC5 team te trekken dacht ik zo..
jammer.. ik hap (nog) niet.
Heb ik dat gezegd? :?
[..]
Dat zou trouwens ook in het voordeel zijn van TN denk ik.
lijkt ersterk op zou'k zeggen
Ik dacht dat meedoen belangrijker was dan "meedoen met de grootste en k*kken op de kleinste."
Wij kakken niet op kleintjes, kleintjes zijn leuk.. DPC was een kleintje! Gelieve me danb ook geen woorden in me mond te leggen.
Dat was maar ironisch bedoeld hoor, en niet rechtstreeks tegen jou. Je moet niet denken dat heel de wereld tegen je is, hoor! Er is plaats genoeg voor iedereen. Make love, no war! ;)
De ironie van je woorden ontgaat me weer kompleet.. is het ironisch om onze reactie te vergelijken met extreem rechts?
Zoek effe het woord op joh..
(okok ik kon het niet latenb.. soms smaakt een hapje wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op maandag 12 februari 2001 12:44 schreef Jppr het volgende:
Het is toch geen oorlog zeker. We kunnen toch zonder probleem samenleven...
ABSOLUUT!
het gaat hier ook meer om de manier waarop ie het doet..
hij brengt eindelijk het langverwachte BPC tot werkelijkheid.. ik staak m'n pogingen dus om dit te doen.. en dan ontdek je dat ie ineens GEEN subteam is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 13:04 schreef poohbeer het volgende:

[..]

ABSOLUUT!
het gaat hier ook meer om de manier waarop ie het doet..
hij brengt eindelijk het langverwachte BPC tot werkelijkheid.. ik staak m'n pogingen dus om dit te doen.. en dan ontdek je dat ie ineens GEEN subteam is..
Dit is ook wat ik bedoelde in mijn eerdere postings, het gaat erom hoe je het tot stand hebt gebracht, dat vind ik niet echt netjes snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 13:20 schreef Mo-Bees het volgende:

[..]

Dit is ook wat ik bedoelde in mijn eerdere postings, het gaat erom hoe je het tot stand hebt gebracht, dat vind ik niet echt netjes snap je?
Er was toch niets tot stand gebracht? Er zijn toch geen leden geworven voor een subteam, die dan zijn overgestapt naar een volwaardig team? Of bekijk ik dat verkeerd?

Ik wou gewoon een Belgisch subteam. Iedereen maar roepen ja, ja , jaaaaaaaaaa! Maar uiteindelijk niks.

Toen (er was nog geen subteam of aangesloten leden) kwam ik iemand tegen, en die wou liever een Team. Vanaf dat ogenblik zijn alle verwijzingen naar een op te richten (sub)team verwijderd. Dus... wat is er dan nog oneerlijk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op maandag 12 februari 2001 13:29 schreef Phil_Cool het volgende:
Er was toch niets tot stand gebracht?
<snip>
misschien omdat jij het plots uit handen nam? Ik was alles bijeen aan't rapen.. had zelfs een paar emailtjes van geintresseerden..
noujah, ik maak er liever geen woorden meer aan vuil.. je snapt het toch niet..
Alle succes nog met je team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 13:29 schreef Phil_Cool het volgende:

[..]

Toen (er was nog geen subteam of aangesloten leden) kwam ik iemand tegen, en die wou liever een Team. Vanaf dat ogenblik zijn alle verwijzingen naar een op te richten (sub)team verwijderd. Dus... wat is er dan nog oneerlijk? :?
het gaat erom dat je GoT hebt gebruikt om een belgisch team van de grond te krijgen, en dat vind ik niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Laatst online: 13-09 20:24
Ach joh, een Belgisch teampje, daar hoef je als DPC toch niet bang voor te zijn joh.

Lijkt me sterk dat opeens er een hele DPC leegloop ontstaan. En al zou het gebeuren, wordt het misschien wat spannender.

(Idd, ik doe SETI ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik verbaas mij hier nogal over.
Zelf las ik een poosje terug een berichtje (ik dacht van Poohbeer) dat hij een "BPC" wou. Zelf vond ik dat een mooi gebaar.:) De link naar de DPC is dan ook mooi snel gelegd en zo heb je een leuk ONDERDEEL van DPC te pakken.8-)
Maar nu. Men denkt slim te zijn. Men neemt het team naam (wat zonder DPC niks betekent) en begint een team LOS van DPC. Dus NIKS geen link met elkaar. De namen linken nu wel en dat kan ik nu even niet begrijpen.
Als ik als leek (wat ik dus niet ben) zou kijken naar de stats dan zou ik direct denken ... och dat hoort bij elkaar en dat is dus niet het geval.
Een belgisch subteam met de naam BPC moet kunnen, maar om nu een LOS STAAND team te beginnen met de naam BPC vind ik persoonlijk onder de gordel. Als jullie dan toch een los staan teampje willen neem dan gewoon een andere naam, dan kunnen de belgen binnen DPC mooi BPC gebruiken (wat nu dus gewoon nog kan).
Bovendien werden hier wel DEGELIJK mensen gevraagd om eventueel zo'n team te joinen (want vragen of er belangstelling voor is IS vragen om mensen).
Dus misbruik is hier ook aan de orde.

Jullie merken wel dat hier een kwade ondertoon in zit, maar dat lijkt me duidelijk. Bovendien snap ik niet dat iemand dit Poohbeer die er toch druk mee is geweest dit zo aan kan doen !
Poohbeer ... you are one of us ! :P

Wessie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 14:32 schreef Bigfoot72 het volgende:
Ach joh, een Belgisch teampje, daar hoef je als DPC toch niet bang voor te zijn joh.

Lijkt me sterk dat opeens er een hele DPC leegloop ontstaan. En al zou het gebeuren, wordt het misschien wat spannender.

(Idd, ik doe SETI ;) )
Het gaat er niet om dat het een bedreiging is voor de DPC maar er lopen een hoop mensen rond die het leuk zouden vinden (waaronder ik) dat de belgen zich kunnen profileren in de DPC..... en dat is op een gemene manier getorpedeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoorde van phil_cool dat hij een nieuwe naam aan het bedenken is, relax dus ff kerels. 8-)

en als poohbeer toch een BPC wil maken binnen DPC, geen probleem he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Poohbeer; Misschien moet jij dan het initiatief voor het opzetten van een subteam nemen. Als je hulp nodig hebt dan geef ik die graag. Desnoods heb ik zelfs nog wel webspace plus rc5-dedicated proxy voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 16:30 schreef Mr_Atheist het volgende:
Poohbeer; Misschien moet jij dan het initiatief voor het opzetten van een subteam nemen. Als je hulp nodig hebt dan geef ik die graag. Desnoods heb ik zelfs nog wel webspace plus rc5-dedicated proxy voor je...
kijk hier hebben we wat aan, zie je poohbeer, er zijn echt wel mensen die je willen helpen bij het opzetten van een belgisch sub-team binnen DPC.

ik zou zeggen neem ff contact op met Mr_Atheist. Als je nog meer hulp wilt kan je mijn altijd berieiken via mail of ICQ (zie profile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Tja, mijn servertje staat veel niks te doen (draait wel koetje overigens :) ) en mijn netwerk is ook niet echt belast ofzo...

Het opzetten van proxy en stats is een kwestie van copy/paste en met onderhoud heb ik al 1.2 miljoen blokjes ervaring ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik host op dit moment de website en pproxy voor team graasland, en gaat ook best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

BPC vind ik een strakke naam voor de Belgische DPC'ers onder ons, alleen als los team vond ik het onvatzoenlijk.
Nu komt allus wel goed (hoop ik) en dan kan mooi poohbeer zijn eigen BPC-clan lijden naar de top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is de spirit! Elkaar helpen. :7
Ik heb ondertussen de naam veranderd naar Belgian Super Cows, zodat jullie de naam BPC kunnen gebruiken. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het iig toppie dat je de naam hebt veranderd.

Ik denk dat je geen kwaade bedoelingen had bij het oprichten van een belgisch team, alleen is het ff verkeerd gelopen.

sterkte met je Belgian Super Cows !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen kritiek op de BSC hoor, maar vinden jullie niet dat Belgian Super Cows een ietsiepietsie tè veel op DPC lijkt?!

Phil, kunnen we niet iets nemen met boeren of iets typiscdh Beglisch? "Belgian Farmers Association" ik zeg maar wat. Of "Gekke Koe" ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Of (credit naar een collega van me):
Belgian System Engineers :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
En zo kwam alles op zijn pootjes terecht :)

Poohbeer : Als je wilt mag je het ding dus wel bij mij hosten als er geen andere oplossing is. Dan kan ik de zut wel configgen en dan draait het over hooguit een uurtje. FTP-accountje om het zaakje te beheren en het is gepiept :)

Probleem (klein) is echter wel dat de standaardpoort voor rc5 al bezet is door een andere proxy. De poort 80 is al ingenomen door de webserver. FTP en telnet is ook bezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg maar waar, hoe & wanneer ik die BPC (Belgisch DPC Subteam dus) kan joinen }:O
Hebben we der direct een gedacht van hoeveel Belgische DPCertjes er zijn :)

Hopelijk hebben we genoeg blokjes om prominent aanwezig te zijn in de stats >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik laat het initiatief aan Poohbeer, maar stel mijn resources en kennis beschikbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Fire it up baby! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Processing... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die BSE nog niet zo slecht 8-) , wat denk jij Phil? Super Cows vind ik zo Power Cows. Power Cows is een fantastische naam, maar twee dingen die dezelfde zijn...

Jij zou het toch ook niet leuk vinden als er hier op GoT iemand een username kiest Phil_Koel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Subteam Belgian Power Cows is een feit. Poohbeer is de 'baas' en ik ben zo vriendelijk een proxy + stats te draaien. Stats duren nog even, omdat er nog niemand heeft geflushed, maar de proxy is voor leden te bereiken op 130.89.221.201 met als poort 8080. Welk emailadres BPC zal gebruiken is nog niet bekend en zal Poohbeer t.z.t. bekendmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan toch... nu moet ik toch ff kiezen tussen BPC subteam of BSC team...

Heeft er iemand redenen om te zeggen, dat moet je nemen, en dat zeker niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikke ook Belg zijn... 7000 units per dag ...
hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jppr

Ik denk dat je nu zelf maar moet kiezen zonder advies van wie dan ook.

Iig wat je ook kiest : veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
en als je dan alles up en running hebt kom je er natuurlijk achter dat door het idiote gedoe van slechts 1 kabelprovider je stats eigenlijk redelijk snel waardeloos worden aangezien die kabelaar ook nog eens elke week ofzo ze ip's wisseld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 22:36 schreef poohbeer het volgende:
en als je dan alles up en running hebt kom je er natuurlijk achter dat door het idiote gedoe van slechts 1 kabelprovider je stats eigenlijk redelijk snel waardeloos worden aangezien die kabelaar ook nog eens elke week ofzo ze ip's wisseld :(
Poohbeer das niet helemaal waar, als je er wat tijd insteek als proxy beheerder kom je er wel uit.

Wat je moet doen is aan je leden vragen als ze flushen dat ze dat dan ff aan de proxy beheerder door geven via mail of ICQ. (hoeveelheid en als ze het weten ip-nummer)
die kan dan namelijk ip-nummers aanpassen zodat de juiste blokjes bij de juiste persoon terecht komen.

Wij van team graasland doen het ook zo en het werkt best, te checken met deze link.

we hebben flushers met dynamische ip-nummers en met vaste, het vergt alleen wat inspanning van je proxy beheerder.

sterkte ermee, en als je nog vragen hebt hoor ik het wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
mobees: dat kan ik arme atheist echt niet aandoen hoor :)
is ook erg veel werk.. erg lastig om luie mensen nog te motiveren dan..
ik ga gewoon voor stats zoals het gaat en verder vechten we't wel uit in de top 30(0) van dpc ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan we zien jullie wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
thumbs crossed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik kan er in principe een scriptje voor maken dat een gebruiker via WWW kan aangeven op welk IP hij op dat moment flushed; Dan kan hij zijn blokjes (in grote hoeveelheden dan) kwijt en daarmee wordt striplog2.pl aangepast en dan zou het inderdaad makkelijk zijn om ieder IP aan een gebruiker te binden. Het is echter inderdaad wel wat werk.

Als ik tijd heb zal ik de mogelijkheid hiertoe eens onderzoeken. :)

Ik zal morgen de zaak nog eens fine-tunen. De stats werken, maar ik ben bier aan het drinken en alles is niet meer zo helder hier :)

Maar goed... Morgen is er weer een dag... :)

Op BPC !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Heb nog even een (primitief) logo in php getoold met daarbij random 'motto'-generator. Dus Pooh en andere leden of potentiële leden van BPC; Stuur je favoriete motto op naar mijn ICQ nummer ! :) Dan zorg ik dat hij er alvast bijkomt...

Poohbeer moet nog aardig wat leren zo zegt hij zelf over hoe het zaakje werkt. Ik zal hem dit hopelijk snel kunnen vertellen en dan kan hij bijna alles zelf via FTP beheren. (Met mijn hulp uiteraard)

Stats van BPC te bezichtigen op :

http://130.89.221.201/bpc/rc5-64

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
"Bier?"

"Nee, dank u, ik ben geheel voldaan."

Weltrusten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
have fun atheist! :)
* witchdoc gaat nu effe wat werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:00

Geckoo

Good news, everyone!

Op maandag 12 februari 2001 18:01 schreef Pinball het volgende:
Of (credit naar een collega van me):
Belgian System Engineers :)
Of dan voor de Belgen
Belgische Super Eenheid
:)

edit:

err zelfs ik kan meer typen

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Is er al iets bekend over het te gebruiken email-adres van BPC? (Vraag vooral voor Poohbeer) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Poohbeer? :) Nog leden geworven? Het is (te) rustig op de proxy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
atheist: hehe, gun een mens een klein beetje tijd joh.. ik heb nog niemand gezien, laat staan overgehaald om voor BPC te gaan cracken..

emailadres wordt trouwens BPC@pricewatch.be moet nog gecreëert worden maja, domein is van mij dus email komt er nog wel ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Owkee :)) Maar het staat zo sneu zo met die 50 blokjes :) Liggen daar maar eenzaam te wachten... krijgen geen nieuwe vriendjes... worden niet doorgestuurd... enzow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
flush dat server ding eens.. dan zie ik het tenminste al in de stats..
kan'k dpc al joinen enzo
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.