Niet direct beginnen huilen hé :-)Op zondag 11 februari 2001 22:54 schreef Chaos het volgende:
Jullie richten een subteam op, laten een aantal DPC'ers voor dat subteam flushen en als iedereen de andere kant op kijkt verlaat het subteam DPC en joined het jullie cuncurrerende teampje???? Dat vind ik bijzonder aso :(:(
De idee was oorspronkelijk om te functioneren als DPC subteam. Mijn eerste teamgenoot wilde echter liever meteen een volwaardig Belgisch team, dus hebben we dat dan maar meteen gedaan. Bovendien had ik er ondertussen zoveel zoekwerk ingestoken om te zien hoe het juist werkte om een subteam met bijhorende stats op te richten, dat de overstap niet bepaald moeilijk was. Hoewel ik wel leuke commentaren kreeg van de Nederlanders bij DPC, was er geen enkele Belg die er enthousiast over was om een Belgisch subteam op te richten. Dat is weer typisch kleinburgerlijk Belgisch natuurlijk. Een grote mond opzetten, maar daden ho maar.
Vanaf dag twee of drie is er besloten geweest om een team te maken ipv een subteam, en ik heb dan ook geen ledenwerving bij DPC gedaan, conform de regels van distributed.
Ik heb dan ook nog steeds heel veel sympathie voor de DPC, want jullie zijn een leuke club. Wel wat lichtgeraakt af en toe :-)