uhuh
bij Icomputers staat dit bij de Ultra-D
- DXG(Dual Xpress Graphics) supported
isdit nou SLI?
isdit nou SLI?
Verwijderd
nee, dat is een optie om LOS 2 videokaarten te gebruiken, zodat je dus een quad monitor setup kunt maken.Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:23:
uhuh
isdit nou SLI?
[ Voor 25% gewijzigd door Spice op 18-01-2005 13:08 ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
... die zijn al sli op zichzelf toch? 2x gpu per kaart!sapphire schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:32:
nofi, maar om dit nou 'in action' te noemen? Er zitten niet eens koelers op de GPU's dus lijkt mij dat het niet echt werkend is.
Wel gaaf, dual 6600GT in SLI
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
koelVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:34:
http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2322
AnandTech heeft het voor elkaar gekregen het Ultra-D mobo, dat eigenlijk geen SLI ondersteund toch om te toveren tot een SLI mobo.
Voor heel wat minder flappen is er dus toch aan een SLI mobo te komen, dat haast evengoed presteerd als een officieel SLI mobo. En deze mod kan iedereen uitvoeren!
[ Voor 12% gewijzigd door Jack op 18-01-2005 17:56 ]
Dat is zeker mooi! SLI biosje erin flashen en alleen het naampje op de PCB doet er nog aan herinneren dat het ooit een Ultra wasVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:34:
http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2322
AnandTech heeft het voor elkaar gekregen het Ultra-D mobo, dat eigenlijk geen SLI ondersteund toch om te toveren tot een SLI mobo.
Voor heel wat minder flappen is er dus toch aan een SLI mobo te komen, dat haast evengoed presteerd als een officieel SLI mobo. En deze mod kan iedereen uitvoeren!
[ Voor 11% gewijzigd door Syzzer op 18-01-2005 18:28 ]
Omelette du fromage!
Dxta schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:38:
En nu maar hopen dat ze dat in volgende revisies niet gaan verhinderen
Maar als het zo blijft komt er zeker weren een DFI Ultra-D bordje hier thuis te liggen
Verwijderd
Dat is het dus idd. Scheelt wel centen iigWell guys seems the big secret is out on Anandtech.
If you are wondering I can answer a few questions for you.
1 both the Ultra D and SLI use the same bios.
2 If you mod the chipset both boards are identicle apart from the SI SATA
3 The Ultra will do 16X 2X and 8X 8X dependant on what driver and if you do the chipset mod.
So...Ultra D = SLI...pretty cool eh?
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 20:52 ]
Vergeet niet dat dfi niet gezegd heeft dat het kan, alleen dat de bordjes gelijk zijn. Anandtech heeft zelf uitgevonden dat de ultra naar sli te modden is als het bord verder inelkaar zit volgens de sli eisen,Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:42:
Guys.. SLI op een NON-SLI bord is al lang gedaan door OPB op XS.. Het is trager dan real-SLI en ws word het gedisabled in de ForceWare drivers. nVidia is er iig niet blij mee.
Verder valt er nog steeds "huge news" te verwachten van DFI.. 4 GPU's in SLI..ik betwijfel het, maar goed, je weet nooit. Als dat "huge news" is dat je op een normale plank ook SLI kan dan is het niet zo "huge" meer..want dat wisten we al een tijdje.
Ben dus benieuwd waar ze mee komen.
Edit:
Het nieuws schijnt dus te zijn dat de Ultra naar 100% SLI te modden is (en dat dus de driver disable van nVidia daar niet op werkt). Snap alleen niet waarom Bigtoe daar dan niks over mag zeggen aangezien hij onder NDA van DFI stond en niet van nVidia..
Verwijderd
Daar gaat het helemaal niet om..EvilWhiteDragon schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:53:
[...]
Vergeet niet dat dfi niet gezegd heeft dat het kan, alleen dat de bordjes gelijk zijn. Anandtech heeft zelf uitgevonden dat de ultra naar sli te modden is als het bord verder inelkaar zit volgens de sli eisen,
Op de DFI is het PCB hetzelfde waardoor ie dus voor 100% naar SLI te modden, de meeste andere merken hebben ander PCB waardoor het waarschijnlijk swieso op 16x/2x moetVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:55:
[...]
Daar gaat het helemaal niet om..
Dit kan op meer planken dan alleen de DFI. Dus ze kunnen wel geheimzinnig doen enzo, maar dat slaat dus nergens op achteraf.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Ja, maar op andere planken zonder SLI maar met 2 volle sloten zou het toch ook moeten kunnen imo?DaWaN schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:18:
[...]
Op de DFI is het PCB hetzelfde waardoor ie dus voor 100% naar SLI te modden, de meeste andere merken hebben ander PCB waardoor het waarschijnlijk swieso op 16x/2x moet
Volgens mij heeft alleen de DFI dat.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:22:
[...]
Ja, maar op andere planken zonder SLI maar met 2 volle sloten zou het toch ook moeten kunnen imo?
Als dat de asus kaartjes zijn.. waar zijn de SLI slotjes dan?Spice schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:03:
was een geintje van mij maar kennelijk kan een quad-configuratie wel:
http://www.anandtech.com/news/shownews.aspx?i=23649
[afbeelding]
Er zijn mensen die speculeren over die 2 witte connectortjes. Ikzelf denk niet dat die ervoor zijn om deze kaart in SLI (achtig iets) te laten werken met nog zo'n kaart, maar wie zal het zeggen ...Vandread schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:30:
[...]
Als dat de asus kaartjes zijn.. waar zijn de SLI slotjes dan?
Dit zou em zijn? http://my.so-net.net.tw/myenix/ASUS/6600GTDAUL/001.JPG
Of mis ik iets..
Verwijderd
Dat zou wel verklaren waarom het een "DFI" geheimpje was
Verwijderd
Ik ook best wel... Want ondanks wat veel mensen zeggen was het bij de LP UT 250GB toch wel zo dat je een deel stabiliteit inleverde voor extra OC opties... Ik hoop dat het nu een goede combinatie van beide is.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:14:
Isser eigenlijk al iemand die em gekocht heeft (of kan je em alleen nog maar pre-order-en?)
Ik ben zeer benieuwd, naar de stabiliteit van et bordje
[ Voor 7% gewijzigd door Animal_X op 22-01-2005 16:21 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Vind het aanbod van socket 939 borden een beetje tegen vallen(22 stuks in de Pricewatch) en kan momenteel dan ook geen keuze maken,de Asus A8V zou ik wel willen hebben maar de Vdimm gaat maar tot 3,1V na een mod,de MSI Neo2 valt af omdat de voedingsstekker op een rare plaats zit en dan houdt het wel een beetje op als je een AGP slot wil hebben.basproffesional schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 15:01:
Weet iemand misschien waarneer de AGP versie van het DFI socket 939 moederbord uitkomt?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 18:16 ]
Verwijderd
Goed nieuws!Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:15:
mits alles goed verloopt moet hij donderdag binnen zijn. dus voor de gelukkigen hopelijk vrijdag thuis binnen.
Verwijderd
De Antec Truepower 480W Heeft toch een 20-pin mainpower + een 4-pin ATX12V connector?Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:16:
Ik denk dat dit de juiste topic is om mijn vraag te stellen:
Ik heb dus een Ultra-D besteld, en die blijkt dus een 24pin aansluiting te hebben. Maar ik heb een 20pin. ( Antec Truepower 480w) Werkt deze gewoon na behoren op de 24pin aansluiting, zonder onstabiel te zijn? Kan ik gewoon flink overclocken? Ik hoor wel van jullie medetweakers.![]()
Slimmie
[ Voor 26% gewijzigd door Animal_X op 22-01-2005 20:01 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Hang loose, KiteSurfing for life!
Volgens de specs is het bakcwards compatible, een 20pin stekker zou dus ook moeten werken. Je zult dan wel je extra 12v stekker moeten aansluiten, wat met een 24 pin (officieel) niet meer hoeft.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:36:
Ik zou dit eens lezen:
http://www.xtremesystems....hp?p=676291&postcount=231
Volgens mij heb je dus een 24pins connector nodig voor dit bord...
Verwijderd
Waus hoe kom je aan deze info?Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:15:
mits alles goed verloopt moet hij donderdag binnen zijn. dus voor de gelukkigen hopelijk vrijdag thuis binnen.
Verwijderd
Waarom dit DFI board?SH4D3H schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:16:
Voor de prijs van de DFI met NF4 Ultra D heb je een Asus A8N-SLI Deluxe, waarom zou je dan dit DFI bord kiezen?( als weetje, niet als iets anders ofsow
)
Op de DFI specs pagina staat nou niet echt iets bijzonders snappieVerwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:18:
[...]
Waarom dit DFI board?
Ga je huiswerk doen jij! [censuur]
Dit moederbord heeft alles wat een echte tweakert wil [censuur]
[ Voor 8% gewijzigd door SH4D3H op 22-01-2005 20:25 ]
Verwijderd
Ga dan voor 2x 6800nu is al goedkoper dan een gt en erg goede prestaties.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:32:
[...]
Goed nieuws!
Ik hoop dat iComputers nog op mijn mailtje reageerd dat ik mijn SLI-DR wil wijzigen in een Ultra-D. Heb al twee keer gemaild maar krijg geen reactie
Bij nader inzien ga ik nml. toch geen gebruik maken van SLI. 2x 6600GT is nauwelijks sneller dan een enkele 6800GT, en 2 6800GT's in een pc vind ik gewoonweg veel te duur.
Zit nu erg te twijfelen tussen een XFX 6800GT of een Sapphire X850XT PE, al 1000 review's gelezen, maar ik kom er maar niet uit, toch best een dure beslissing!
Via de eigenaar, uiteraard is deze datum niet vast gesteld. maar we hopen het allemaal
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 22:46 ]
Euhm....4v Dimm en 2v Vcore ? genoeg voor mijSH4D3H schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:16:
Voor de prijs van de DFI met NF4 Ultra D heb je een Asus A8N-SLI Deluxe, waarom zou je dan dit DFI bord kiezen?( als weetje, niet als iets anders ofsow
)
Verwijderd
Nou simpel gezegd; omdat die Asus suckt en die DFI minderSH4D3H schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:16:
)
Verwijderd
Als het goed is ging die niet meer door, tenminste zoiets heb ik ergens gelezen. Ik zal nog wel ff zoeken naar de bron.basproffesional schreef op zondag 23 januari 2005 @ 10:03:
Weet iemand nou iets over de agp versie van dit mobo?
Verwijderd
Het is nu een 24pin connector geworden + nog steeds een 4 pins. Maar ik heb eigelijks nog steeds niet een goed antwoord op mijn vraag. Kan iemand mij helpen?Animal_X schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:31:
[...]
De connector van de nieuwe ATX 2.0 standaard is toch gewoon deze 20pin+4pin connectors in 1 connector verwerkt? Kan je ze dan niet gewoon naast elkaar pluggen? Of zeg ik nu iets doms?
op www.dfi-street.com zegt de admin (werknemer bij dfi) dat enkel 24pins connector gesupport wordtVerwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:36:
Ik zou dit eens lezen:
http://www.xtremesystems....hp?p=676291&postcount=231
Volgens mij heb je dus een 24pins connector nodig voor dit bord...
Verwijderd
Verwijderd
Shit. Dat word dus een nieuwe voeding.Mastakilla schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:44:
[...]
op www.dfi-street.com zegt de admin (werknemer bij dfi) dat enkel 24pins connector gesupport wordt
en hij zegt specifiek dat 20 naar 24 pins omzetstukjes dus niet support worden
nu weet ik niet of dat echt is omdat die omzetters te slecht zijn of gewoon omdat dfi niet alle mensen, die hun oude voeding van een minder merk toch willen proberen, niet wil supporten, terwijl dat sommige high end 20 pin connector voedingen in principe nog wel voldoende zijn...
vooral de 12V zou belangrijk zijn
mijn oude antec truepower 430W met zijn 20A op 12V kan dus wel eens onvoldoende zijn
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:23:
ikke nietik heb codegen 20 pins+4 pins dus 24 pins...
. Ik weet het niet welke mobo ik moet hebben: asus of dfi(ik ga niet ocen).
[ Voor 15% gewijzigd door mydogisgone op 23-01-2005 22:28 ]
Op de antec site staat dat een 20pinjs voeding ook op een 24 pins mobo moet werken en dat je dus ng geen nieuwe voeding daarvoor hoeft te kopenmydogisgone schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:28:
[...]
ja dat is standard ATX ja.
maar dan heb je 24 + 4 PINS nodig
maar goed ik betwijfel het wel hoor.. ik denk dat het bord het prima doet met een convertor er tussen
[ Voor 6% gewijzigd door Viss op 23-01-2005 23:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
Klopt, ik heb vorige week nog een Antec 380W-voeding op een 24pins-connector van de A8N-SLI Deluxe geprikt en die deed het perfect.EvilWhiteDragon schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:35:
[...]
Op de antec site staat dat een 20pinjs voeding ook op een 24 pins mobo moet werken en dat je dus ng geen nieuwe voeding daarvoor hoeft te kopen
ZippyVerwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:45:
Dat DFI geen 20pins support zegt alleen iets over DFI en niet of het werkt of niet
Anyway..ik ga iig wel voor een 24 pins. Ik heb ff wat zitten zoeken naar 24 pins PSU's:
- Tagan 480: 80E
- Antec Neopower: 120E
- OCZ 520: 136E
- OCZ 600: 215E
[ Voor 35% gewijzigd door Brainless-NL op 24-01-2005 18:16 ]
Zou het dan niet zomaar kunnen dat het toch nog een nForce3 bord wordt? De nForce3 250Gb heeft volgens mij (op de prijs na misschien) geen nadelen tov de nForce4 AGP versie. Qua prestaties scheelt het nauwelijks, meestal zelfs in het voordeel van de 3 bij gelijke speeds.Brainless-NL schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:13:
Je had ook even moeten vragen of dit bord wel oc'baar wordt(waarschijnlijk wel, anders zou het geen dfi zijn). Omdat het nvidia reference nfore4 agp bord een nogal "kreupel" bord is als het op oc'en aankomt. Ook zou hij maar 800mhz ht hebben (tov de 1000mhz van de nforce 4 ultra en SLI) Time will tell.
offtopic:
Je hoeft je dromen niet in je specs te zetten bas
Dat lijkt me wel supervet, een DFI nf3u bordje, dan ga ik daar meteen voor (heb nog geen reden om een pci-express graka te kopenSyzzer schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:44:
[...]
Zou het dan niet zomaar kunnen dat het toch nog een nForce3 bord wordt? De nForce3 250Gb heeft volgens mij (op de prijs na misschien) geen nadelen tov de nForce4 AGP versie. Qua prestaties scheelt het nauwelijks, meestal zelfs in het voordeel van de 3 bij gelijke speeds.
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Geen S-ATA II maar who gives the fuckEl Snorro schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:38:
dat is wel onwijs relax!
Een DFI nf3u bord alsnog![]()
![]()
Hopenlijk zal het een mooie prijs worden voor dat ding, en net zoveel mogelijkheden als de nf4 versie
Even voor alle duidelijkheid: Neen!Animal_X schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:31:
[...]
De Antec Truepower 480W Heeft toch een 20-pin mainpower + een 4-pin ATX12V connector?
Deze 2 dus:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
De connector van de nieuwe ATX 2.0 standaard is toch gewoon deze 20pin+4pin connectors in 1 connector verwerkt? Kan je ze dan niet gewoon naast elkaar pluggen? Of zeg ik nu iets doms?
[ Voor 11% gewijzigd door D-Three op 26-01-2005 00:12 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Spice op 26-01-2005 09:41 ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
VET!! volgens mij zag ik daar op het plaatje mn toekomstige setup nl. een fx55 een dfi sli bord en een gf6800 ultra (aan de koeler te zien iig) . Helaas heb ik nog geen PC setupSpice schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 09:40:
Hier staan een paar benches waar je stijl van achter over valt: http://www.anti-x.org/bbs...hp?tid=42248&sid=LEZCzLJi
Verwijderd
ja heey maar die gast OPB heeft wel goed geheugen en spullenVerwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:02:
![]()
3,5 ghz met fx55. geheugen op 350 mhz cas 2,5. Masterlijk gewoon.
![]()
![]()
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
dan nog voor 5000 euro zou je zn spul misschien kunnen kopen en dan is nog maar de vraag of je t zelfde haald. (buiten het feit dat hij waarschijnlijkeen speciaal lijntje heeft met fabrikanten)Cyrus The Virus schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:21:
[...]
ja heey maar die gast OPB heeft wel goed geheugen en spullen![]()
I bet you mean: 'such a long time'.basproffesional schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:07:
Hier is Kermit de kikker zegt:
that is zo long time
Ja me engels is niet goed ben ook nog maar 13 jaar
Verwijderd
Ghoeso sherlock..
Niet aan storen, jij ben goed bezig kerel!basproffesional schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:50:
[...]
Ja me engels is niet goed ben ook nog maar 13 jaarmaar die gast gaat morgen ff de specificaties vragen aan zijn collega en dan stuurt hij ze naar mij. Heb ook gevraagt over de prijs maar daar moet nog een vergadering over komen zegt hij.
Vooral met G.SKill want daar werkt hijEvilWhiteDragon schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:38:
[...]
dan nog voor 5000 euro zou je zn spul misschien kunnen kopen en dan is nog maar de vraag of je t zelfde haald. (buiten het feit dat hij waarschijnlijkeen speciaal lijntje heeft met fabrikanten)
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
XP-120 gaat wel passen denk ik en anders neem je een XP90 koelt bijna net zo goed (bij sommige zelfs beter)ali-a schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:47:
Ik kan niet wachten op mijn nieuwe plank. Mijn set word dan als volgt:
DFI Lanparty UT NF4 SLI-D
Athlon 64 3500+ (2.2 GHz) ("Winchester")
G.Skill 1024MB PC4400@2.5-4-4 Extreme Series Dual Channel
2 x XFX GeForce FX 6600 GT 128 MB, PCI Express x16 DUAL DVI & TV OUT
SilentMaxx 580W ATX 580 Watt
2 x Barracuda 7200.7 (120 GB)
2 x BenQ FP937S+ 8 ms
Enermax cs-800ta black
Microsoft wl opt desktoppro
SoundBlaster Inspire T7700
ND-3520A (bulk, zwart, 4x DVD+R Double-Layer)
Wat betreft de koeling.. daar ben ik nog niet helemaal uit, wordt waarschijnlijk lucht. Ik zat te denken aan Thermalright XP-120, maar weet niet zeker of dit gaat passen. Op de 939 nf3 paste hij wel. Kan iemand mij wat aanraden?
Ik zal de tip overwegen, het nf4 plankje ziet er toch wat anders uit, de processor zit wat dichter bij de geheugen reepjes dan de 939 nf3.DaWaN schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:53:
[...]
XP-120 gaat wel passen denk ik en anders neem je een XP90 koelt bijna net zo goed (bij sommige zelfs beter)
Tipje nog wel, neem liever geen passieve voeding, dat warm de rest van je sys op en je hebt ook hele stille actieve gekoelde voedingen die je case temp laag houden en niet boven je HD uitkomt
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:23:
[...]
Ghoeso sherlock..
..er was laatst nog een discussie op GoT over mensen zoals jijDie heb jij zeker niet mee gekregen of wel?
Blijkbaar mag er tegenwoordig niks meer gezegd of verbeterd worden? Zolang dit op een vriendelijke manier gebeurt, denk ik niet dat dat een probleem is. Niet dat ik altijd iemand zijn fouten verbeter en als het dan nog een vreemde taal is, kan ik het best wel begrijpen. Maar soms zijn de spelfouten echt wel te erg (in dit geval nu niet natuurlijk alhoewel "me engels" ook geen nederlands is) of worden er zelfs geen hoofdletters en leestekens gebruikt.Syzzer schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:32:
[...]
Niet aan storen, jij ben goed bezig kerel!
DIt is overigens het eerste wat ik hoor over slechte yields bij de nf3 ?
[ Voor 18% gewijzigd door D-Three op 27-01-2005 23:35 ]
De molex is voor de videokaarten, anders zouden mobo makers allemaal dure dikke banen naar het pci-e slot.Laagvliegerke schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:27:
[...]
[...]
*offtopic meuk*
Terug on-topic:
Ik had het enkele posts terug over die molex op het moederbord. Maar waarvoor dient die eigenlijk?
edit:
En over die slechte yields; zou de nF4 ook slechte yields hebben? Want geef toe dat er nog maar steeds een handvol fabrikanten moederborden op de markt hebben gebracht op basis van de nF4 terwijl deze toch al een tijdje terug geïntroduceerd werd? Bij de lancering van de nF2 en nF3 waren er veel sneller moederborden op de markt.
En waar blijft Abit eigenlijk met hun nF4-moederborden? De NF7-S (nF2) was toch heer en meester (vooraleer DFI roet in het eten kwam gooien)? Ik hoop alleen dat deze Lanparty nF4 geen last heeft van instabiliteit en BIOS-corruptie zoals de nF2-versie.
Verwijderd
Het is gewoon super irritant en totaal overbodig. Daarnaast is hij 13 jaar en dus is het helemaal niet erg.Laagvliegerke schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:27:
[...]
[...]
Blijkbaar mag er tegenwoordig niks meer gezegd of verbeterd worden? Zolang dit op een vriendelijke manier gebeurt, denk ik niet dat dat een probleem is. Niet dat ik altijd iemand zijn fouten verbeter en als het dan nog een vreemde taal is, kan ik het best wel begrijpen. Maar soms zijn de spelfouten echt wel te erg (in dit geval nu niet natuurlijk alhoewel "me engels" ook geen nederlands is) of worden er zelfs geen hoofdletters en leestekens gebruikt.
En ok, die verbeteringen zijn wel niet on-topic en sommigen beschouwen het als topicvervuiling. Maar als je nooit door iemand op jou fouten gewezen wordt, blijf je die maken. Men leert uit zijn fouten, tenzij je natuurlijk niks wil leren en boos wordt omdat iemand je gewoon wil helpen.
Just my 2 cents. En ja, ik heb het topic gelezen.
Hier is verandering in gekomenVerwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:45:
Dat DFI geen 20pins support zegt alleen iets over DFI en niet of het werkt of niet
Anyway..ik ga iig wel voor een 24 pins. Ik heb ff wat zitten zoeken naar 24 pins PSU's:
- Tagan 480: 80E
- Antec Neopower: 120E
- OCZ 520: 136E
- OCZ 600: 215E
Ik was tot vandaag van plan om een DFI nF4 Ultra te kopen. Normaal ging ik die volgende week bestellen en zou ik die 2 weken later in mijn bezit moeten hebben. Maar ik ben nu beginnen twijfelen aangezien ik altijd heel erg tevreden ben geweest over mijn verschillende ABIT-moederborden. Dus ben ik meer info gaan opzoeken over de ABIT AN8. Op de ABIT-fora kwam ik plots deze post tegen:Laagvliegerke schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:27:
En over die slechte yields; zou de nF4 ook slechte yields hebben? Want geef toe dat er nog maar steeds een handvol fabrikanten moederborden op de markt hebben gebracht op basis van de nF4 terwijl deze toch al een tijdje terug geïntroduceerd werd? Bij de lancering van de nF2 en nF3 waren er veel sneller moederborden op de markt.
En waar blijft Abit eigenlijk met hun nF4-moederborden? De NF7-S (nF2) was toch heer en meester (vooraleer DFI roet in het eten kwam gooien)? Ik hoop alleen dat deze Lanparty nF4 geen last heeft van instabiliteit en BIOS-corruptie zoals de nF2-versie.
Als dit waar is, heeft nVidia niet alleen problemen met de nF3 maar ook met de nF4.ABIT said it would display the Fatal1ty AN8 at CES 2005, which it did, as far as I know the company hasn't issued any release dates. Don't forget that NVIDIA has had problems with the nForce4 Ultra chipset, which has caused problems for all the manufacturers, not just ABIT. I'm not sure which silicon NVIDIA's using now, but A01 was no good, they could be on A02 or even A03 by now. Personally I'm going to wait a month or so and watch the forums for any problems before I buy one.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 16:04 ]
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq