Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MX1000 laser en Steelpad 4D

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb de MX1000, alleen die vind ik nogal zwaar..
nu wil ik graag een matje er bij die hem wat lekkerder laat glijden..
is de steelpad 4D een optie? die is namenlijk nog goed betaalbaar met zijn E 16,95.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Wat voor producten zijn het?

Alors.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:27

Just_I

What did you just say?

Een muis en een mouse pad.

Overigens gebruik ik met mijn MX 700 mijn bureaulegger en dat glijd als een tierelier B) .

Over de combinatie kan ik je helaas niks vertellen. Misschien weten ze hier wel wat meer.

[ Voor 23% gewijzigd door Just_I op 18-11-2004 21:15 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
Sorry..

MX1000 = Nieuwste Logitech laser muis
http://www.logitech.com/i.../NL,CRID=3,CONTENTID=9043

Steelpad 4D = Muismat
http://www.steelpad.nl/

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Aangezien steelpad je keuzen is, ga ik er vanuit dat je er graag mee wilt gamen :P

mx1000 is zeker geen slechte muis .. reageert goed beweegt vloeiend, maar blijft draadloos en daardoor merken sommigen mensen vertraging (ookal is het echt bijna nix, sommigen irriteren zich hieraan)

Ik heb zelf ook een steelpad met een mx510 alleen is wel met cord, maar daarintegen is ie wel een Heel stuk lichter.

wat je je zelf moet afvragen als je aan het gamen bent, BV: UT2k4? of je vaak de muis optilt of niet. Zelf heb ik ook 2 uurtjes de mx1000 gekocht en daarna naast me tafel gezet om stof te happen. :)
De Punt bij mij was niet eens de vertraging.. maar juist waneer ik hem optilde en terug zette was ie ff wat traag om weer zijn huidige positie te kunnen vinden (op het beeld)
Dit was zwaar irritant voor mij en dat was ook de enige reden dat ik gouw me mx510 terug snoerde.

Verder is de mx1000 een echt mooi top muisje en batt. verwisselen hoeft echt niet meer... 10min opladen en je kan echt gewoon non-stop de heeledag door gamen.
Mooi apperaat dus.

maar personelijk heb ik mijn voorkeur op de mx510.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:27

Just_I

What did you just say?

Overigens ook even zoeken zou geen kwaad doen, klik. Oftewel, er is zat te vinden over muismatten voor de MX1000

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

net ff er wat over gelezen, en de 4D heeft dus 2 kanten, een gladde en een ruwe. en ik lees dat de gladde kant dus slecht werkt bij optische muizen. De ruwe kant zou uitermate goed moeten muizen. Qua glijbaarheid zou het wel een van de betere muismatten moeten zijn geloof ik, alhoewel ik in de test niet heb kunnen herleiden of ze hier de gladde of de ruwe kant getest hebben.

de test waar ik het over heb is de volgende: http://razer.tigga.org/index-p04-en.php
je zou ook zelf even wat reviews kunnen lezen op steelpad.

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27
mja ik heb zelf de mx1000 en ik gebruik hem op de gladde kant van de steelpad.
Lees anders ook ff het topic met ervaringen van de mx1000.
Hij werkt goed op de steelpad 4d. vind hem beter werken op de gladde dan op de ruwe kant.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 21:40:
en ik lees dat de gladde kant dus slecht werkt bij optische muizen.
De MX1000 is geen optische muis he.. :P

Verwijderd

Topicstarter
Tito schreef op donderdag 18 november 2004 @ 21:50:
mja ik heb zelf de mx1000 en ik gebruik hem op de gladde kant van de steelpad.
Lees anders ook ff het topic met ervaringen van de mx1000.
Hij werkt goed op de steelpad 4d. vind hem beter werken op de gladde dan op de ruwe kant.
Ok dat moest ik ff horen.. :D
heb jij ook last van dat hij af en toe verspringt?

Verwijderd

Topicstarter
angelus20 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 21:28:
Aangezien steelpad je keuzen is, ga ik er vanuit dat je er graag mee wilt gamen :P

mx1000 is zeker geen slechte muis .. reageert goed beweegt vloeiend, maar blijft draadloos en daardoor merken sommigen mensen vertraging (ookal is het echt bijna nix, sommigen irriteren zich hieraan)

Ik heb zelf ook een steelpad met een mx510 alleen is wel met cord, maar daarintegen is ie wel een Heel stuk lichter.

wat je je zelf moet afvragen als je aan het gamen bent, BV: UT2k4? of je vaak de muis optilt of niet. Zelf heb ik ook 2 uurtjes de mx1000 gekocht en daarna naast me tafel gezet om stof te happen. :)
De Punt bij mij was niet eens de vertraging.. maar juist waneer ik hem optilde en terug zette was ie ff wat traag om weer zijn huidige positie te kunnen vinden (op het beeld)
Dit was zwaar irritant voor mij en dat was ook de enige reden dat ik gouw me mx510 terug snoerde.

Verder is de mx1000 een echt mooi top muisje en batt. verwisselen hoeft echt niet meer... 10min opladen en je kan echt gewoon non-stop de heeledag door gamen.
Mooi apperaat dus.

maar personelijk heb ik mijn voorkeur op de mx510.
Jah dat van die vertraging hoor ik meer mensen over praten..
Mij persoonlijk lijkt me dat je een vertraging van 0,000234 seconde niet met een menselijk vermogen kunt waarnemen :P

En dat optil probleem heb ik dus ook geen last van..

Maar keb wel last van af en toe verspringen van de cursor..

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hier verder :)
Muizen horen bij OH.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.