Ik heb een Maxtor Diamondmax 10 200GB gekocht en als ik partities wil gaan aanmaken bij schrijfbeheer zie ik dat er maar 130GB en een beetje op staat.
Hoe kan dit en hoe los ik dit op?
Hoe kan dit en hoe los ik dit op?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Hoeft nietVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:52:
wat er aan de hand is is dat je controller geen hdd's ondersteund groter dan 128gig
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
6) Er zijn gevallen bekend dat grote (>128GB) Maxtor schijven correct in de BIOS worden herkend, maar in Windows slechts als 128GB worden gezien, ook al heb je minimaal Win2K SP3 en WinXP SP1 geïnstalleerd. De exacte oorzaak is vooralsnog onbekend, maar dit probleem is gelukkig wel te oplossen met Maxtor Big Drive Enabler.
[ Voor 48% gewijzigd door Resistor op 18-11-2004 16:57 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ik weet precies op welke link ik klik hoorResistor schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:54:
Atlas wilde een link geven naar dit, maar hij misklikte een beetje
Hier stond een dubbelpost.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:52:
wat er aan de hand is is dat je controller geen hdd's ondersteund groter dan 128gig
[ Voor 16% gewijzigd door Guardian Angel op 18-11-2004 17:07 ]
ARME AOW’er
Verwijderd
Wie ben jij nu weer? De TS met een andere nickname?
ARME AOW’er
Verwijderd
heb win xp prof - sp 2Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:44:
Diablo heb je win xp of 2k? zo ja update je windows even en kijk of je een extra partitie kan makenbij xp zit dit in SP1 d8 ik
Door te kijken welk moederbord je hebt, en daarvan het bios opzoeken bij de fabrikant.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:40:
hoe kom erachter wat voor bios ik heb, zodat ik deze kan updateën.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq