Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Zelf vind ik het er wel heel leuk uitzien, maar misschien dat de randen toch iets te druk zijn? Alle kleuren zitten binnen gamut.
En even buiten beschouwing laten dat dit behoorlijk duur papier zou worden
[ Voor 12% gewijzigd door Pkunk op 24-06-2005 02:08 ]
Hallo met Tim
Als je die dwars bamboestokjes nu eens weghaald. Dat scheeld al een hoop en je verliest niks aan de huisstijl. Verder zou ik het logo bovenin iets duidelijker naar voren laten komen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
GriebelsTimlog schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 02:00:
Ik moet voor school een 'huisstijl' maken. Nou heb ik dit als briefpapier
[afbeelding]

Als je toch bamboe gebruikt : lichte kleuren, 1 enkele lijn, misschien in de hoeken een paar korte stukjes erbij. Dit is praktisch treinrails. Het logo is ook een gruwel, maar ik kan me voorstellen dat je daar weinig aan kan doen. Het ergste is niet het lettertype zelf, maar het feit dat 't uitgerekt en in elkaar gedeukt wordt. Daar heeft men meestal speciale 'condensed' en 'expanded' varianten voor die de leesbaarheid en proporties behouden.Zelf vind ik het er wel heel leuk uitzien, maar misschien dat de randen toch iets te druk zijn? Alle kleuren zitten binnen gamut.
En doe alsjeblieft het adres niet in zo'n opzichtig kader (sowieso, linksboven op de pagina neerzetten die hap). In een gewoon, leesbaar lettertype.
Pak dan op de achtergrond een lichtgele earth tone met misschien heel erg dun een pagode of zo erin, als silhouet.
En even buiten beschouwing laten dat dit behoorlijk duur papier zou worden :P[/quote]
teveel zooi, te weinig tijd

Het oogt iid een stuk beter zo. Alleen jammer dat de bamboe door het lichter te maken er meer en meer getekend uit gaat zien. Die tekst hou ik wel rechtsonder, alleen twijfel ik nog ever die bamboe eromheen, want als je die weghaalt word het weer zo leeg allemaal. Misschien iets dunner maken. En het lettertype wat ik ervoor ga gebruiken. Deze is te dik/nep/lelijk e.d.
[ Voor 3% gewijzigd door Pkunk op 24-06-2005 13:17 ]
Hallo met Tim
Ik heb de effecten in de border zelf gemaakt, dus getekend zegmaar met 1px brush.Roland schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 00:38:
erg strak, alleen valt het logo en de naam wat weg door de zwart/gele border er omheen. Ik neem aan dat je de effecten in de border met brushes hebt gemaakt? Mogen van mij wel wat meer aanwezig zijn. Maar houd het wel zorgvuldig! Keep up the good work!
En inderdaad kon nog wel wat meer beschadigingen bij, zeker aan de buitenrand.
Dit is gewoon mijn stijl, vind metaal een coole uitstraling hebben.Rakkerzero schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 00:40:
[...]
Ziet er goed uit. Wel een beetje cliche om zoiets te gebruiken. En het 'logo' heeft nog geen metal uitstraling. NU heeft het meer een plastic uitstraling. Mischein valt daar nog meer aan te werken.
Ik moet inderdaad nog wat oneffenheden toevoegen, om het niet te plastic eruit te laten zien.
[ Voor 4% gewijzigd door RAZORDUDE op 24-06-2005 13:40 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Met oneffenheden alleen kom je er niet. Metaal heeft de leuke eigenschap dat het vrij veel weerspiegelt, dat zul je dus terug moeten laten komen in je ontwerp om een meer metaal achtige look te krijgen. Zorg dan meteen dat het binnenste gedeelte als geheel wat lichter wordt, nu valt het nogal weg tegen de buitenrand.RAZORDUDE schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:39:
[...]
Ik heb de effecten in de border zelf gemaakt, dus getekend zegmaar met 1px brush.
En inderdaad kon nog wel wat meer beschadigingen bij, zeker aan de buitenrand.
[...]
Dit is gewoon mijn stijl, vind metaal een coole uitstraling hebben.
Ik moet inderdaad nog wat oneffenheden toevoegen, om het niet te plastic eruit te laten zien.
Het is Yin en YangTimlog schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:17:
tnx voor de cc
Het oogt iid een stuk beter zo. Alleen jammer dat de bamboe door het lichter te maken er meer en meer getekend uit gaat zien. Die tekst hou ik wel rechtsonder, alleen twijfel ik nog ever die bamboe eromheen, want als je die weghaalt word het weer zo leeg allemaal. Misschien iets dunner maken. En het lettertype wat ik ervoor ga gebruiken. Deze is te dik/nep/lelijk e.d.

wie weet wie het zijn gaat door voor de wasmachine
2pac niet, t is Mos Def.
Keep it up!!
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Idd, stijlvol gedaan m8...Dexter schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:16:
@Larixk: ik vind ze er in elk geval wel erg kewl uit zien. Vind het wel gaaf dat ze iets sketchy hebben (beetje zoals de clips van Gorillaz).
Keep it up!!
het wordt een serie waar ik nog mee verder ga.
Allemaal rapperts?Larixk schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:26:
dank voor de reacties,

(klik)
Ga er denk ik t-shirtje van laten drukken, vind em zelf wel geslaagd namelijk
c&c?
[ Voor 23% gewijzigd door Splash op 27-06-2005 23:03 ]
Anoniem: 87464
lol, hij is idd best grappig bed8Splash schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:58:
parodietje puma logo:
[afbeelding]
(klik)
c&c?
Alleen ik vind die kleine 'b', tjah er niet echt tussen passen.. hoe zou hij eruit zien met een grote 'B'

Zomaar iets uit verveling...
[ Voor 23% gewijzigd door borstel op 27-06-2005 23:12 ]
Erg gaaf!! Zou ik zeker t-shirtje van laten drukken!! www.buutvrij.com is daar wel een goeie voor...zeker als er van jouw ontwerp nog eens wat verkocht worden...levert het ontwerp je nog cash op ook!!Splash schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:58:
parodietje puma logo:
[afbeelding]
(klik)
c&c?
[ Voor 41% gewijzigd door Dexter op 27-06-2005 23:17 ]
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Klik voor een 1600x1200 versie.
De foto is gemaakt door mijn oom met een Canon Eos 20d.
De ahum... diepzinnige tekst is van mijzelf.
Alleen de levels zijn aangepast en beetje bij gecropt verder is de foto nog origineel.
SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022

Vinden jullie em zo beter? hij is iig wel consistenter, maar 2 van mijn huisgenoten vonden dat die kleine b het net wat lekkerder op liet vallen...
@Dexter: bedankt voor de tip, maar als ik onder expressieve eisen kijk op die site staat er: "Het misbruik van auteursrechtelijk beschermde teksten of beelden wordt niet geaccepteerd."
Lijkt me dat ik daar wel vrij duidelijk overheen ga, door in klap zowel puma als disney te misbruiken.
jep de lijst is op het moment:
Common
Mos Def
Talib Kweli
Slug
Eyedea
Sage Francis
...
...
probleem is dat van veel gasten weinig goede fotos te vinden zijn.
Wow, erg cool, vooral die 2e. Zou je eens kunnen aangeven in hoeverre dit met illustrator, en in hoeverre met photoshop gemaakt is? Ben wel benieuwd, aangezien ik die "dirty" look altijd heel moeilijk te krijgen vindt in illustrator.sysmatic schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 01:50:
Net 2 werkjes gedaan voor een paar artgroups.
Software:
- Adobe Photoshop CS2
- Adobe Illustrator CS
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn natuurlijk klikbaar voor een grotere versie :]
Precies een jaar geleden geregd, maar nu pas eerte post?
Hmm ja, eh die dirty look is gedaan met photoshop zelf.Splash schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 03:08:
[...]
Wow, erg cool, vooral die 2e. Zou je eens kunnen aangeven in hoeverre dit met illustrator, en in hoeverre met photoshop gemaakt is? Ben wel benieuwd, aangezien ik die "dirty" look altijd heel moeilijk te krijgen vindt in illustrator.
offtopic:
Precies een jaar geleden geregd, maar nu pas eerte post?
Meerendeels werk met illustrator zijn de shapes etc.
sommige bloemen zijn in illus gedaan een ook enkele bloemen zijn geknipte stockphotos.
Die splatters etc, zwarte figuren zijn eigenlijk allemaal illustrator.
De rest is photoshop, overlay gekloot, kleuren, die 'look' enzo.
Ja ik zie het
Wou me opnieuw reggen, maar zag dat de email al geregistreerd was, dat was dus blijkbaar ik zelf wat ik ff niet door had
[ Voor 19% gewijzigd door sysmatic op 28-06-2005 04:20 ]
Anoniem: 15142
B.I.G toevallig nog?Larixk schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:57:
[...]
Common
Mos Def
Talib Kweli
Slug
Eyedea
Sage Francis
...
...
Ik moet zeggen dat ik die kleine b volgens mij ook wel iets aardiger vind, maar ik vind het wel moeilijk. Waar ik ook nog aan zat te denken is wat er gebeurt als je die b en het tekeningetje van Pumba in een andere kleur/tint zou doen.Splash schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:40:
Bedankt voor de comments allemaal, met hoofdletter B wordt ie zo: (ik neem aan dat je dat bedoelt Znorro)
[afbeelding]
Vinden jullie em zo beter? hij is iig wel consistenter, maar 2 van mijn huisgenoten vonden dat die kleine b het net wat lekkerder op liet vallen...
@Dexter: bedankt voor de tip, maar als ik onder expressieve eisen kijk op die site staat er: "Het misbruik van auteursrechtelijk beschermde teksten of beelden wordt niet geaccepteerd."
Lijkt me dat ik daar wel vrij duidelijk overheen ga, door in klap zowel puma als disney te misbruiken.
En buutvrij.com is idd misschien dan niet zo'n goeie ivm merkrechten...www.spreadshirt.com misschien?? Heb je ook heeeeel veel mogelijkheden en kun je ook je eigen ontwerp uploaden om te laten drukken.
Ik vind hem echt geniaal gemaakt. Word wel een leuk tshirt iig lijkt me.Splash schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:40:
Bedankt voor de comments allemaal, met hoofdletter B wordt ie zo: (ik neem aan dat je dat bedoelt Znorro)
[afbeelding]
Anoniem: 66556
Bwoah, gaaf, Slug en Sage. Van Slug zijn wel goeie foto´s te vinden toch? Check iig even de Epitaph site, daar stonden wel wat goeie ooit.Larixk schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:57:
[...]
Common
Mos Def
Talib Kweli
Slug
Eyedea
Sage Francis
...
...
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 28-06-2005 12:24 ]
en als je de B nou eens omdraait?Splash schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:40:
[afbeelding]

Gaat denk ik "het strakke" eraf.. Vind hem zo erg mooi, wordt een vet t-shirtAnoniem: 87464 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:53:
[...]
en als je de B nou eens omdraait?![]()
[afbeelding]
Post je ook nog een keer een foto van jou in het eindresultaat? Ik ben echt heel erg benieuwd, want ik vind het echt een supercool ontwerp!!
Nog wel even dubben welke b ik er dan op doe, die hoofdletter B omgedraait ziet er idd ook goed uit. Dat soort kleine verschillen zijn echt lastig, dan zit je er maar naar te staren en op het laatst zie je echt helemaal niet meer wat beter is
Anoniem: 26590

Jeuj! Lekker hoog-kwaliteitswerk, gave uitvoering - al ben ik niet al te dol op 't Pathé-achtige font.sysmatic schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 01:50:
Net 2 werkjes gedaan voor een paar artgroups.
Software:
- Adobe Photoshop CS2
- Adobe Illustrator CS
Welke groups btw? Lijkt me meer de stijl van Raster dan van Depthcore om maar eens met wat namen te smijten
Depthcore heb ik ook al wat klaar liggen.Yoozer schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:27:
[...]
Jeuj! Lekker hoog-kwaliteitswerk, gave uitvoering - al ben ik niet al te dol op 't Pathé-achtige font.
Welke groups btw? Lijkt me meer de stijl van Raster dan van Depthcore om maar eens met wat namen te smijten- maar dan zullen ze voor een nieuw chapter/release zijn (m.a.w. - staan nu nog nergens bij).
Maar de eerste is voor lucidconcept - www.projectsd.net
en de 2e is voor een nieuwe groep 'resolve art'

let aub niet op de JPEG-compressie
Ik zou het niet dragen als t-shirtopdruk, maar het plaatje is leuk. Stijlvol is vooral het beperkte kleurgebruik en de vormen van de lijnen.Anoniem: 87464 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:46:
ook iets als een shirtopdruk gemaakt. Het is niet jé van hét maar het is dan ook de eerste keer dat ik zoiets probeer.
[afbeelding]
let aub niet op de JPEG-compressie![]()
Hehe, wel grappig, maar het slaat nutuurlijk HE-LE-MAAL nergens op.Anoniem: 87464 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:46:
ook iets als een shirtopdruk gemaakt. Het is niet jé van hét maar het is dan ook de eerste keer dat ik zoiets probeer.
[afbeelding]
let aub niet op de JPEG-compressie![]()
Alleen vanwaar dat mexicaanse font?

* KneoK
Gisteren heb ik de Trust 1200 V2 tablet gekocht. Normaal gesproken heb ik het niet zo op Trust, maar ik ben heel erg tevreden, hoewel ik geen enkele ervaring heb met andere tablets als Wacom, dus heb geen vergelijkingsmateriaal.
Maar ik vind het niet eens slecht na een aantal uur klungelen...
Wow...als die serie af is: wallpapertje van bakken en postenLarixk schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:26:
dank voor de reacties,
Of van elke naam apart een wallpaper; ziet er iig supervet uit!
leoaq.fm // Jeune Loop
Thanks en goed idee ! * KneoK verder...Anoniem: 87464 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:14:
Ik vind de kleuren bij de onderste best wel gaaf staan, alleen zou ik dit toch in het handgetekend/wacomtopic zetten
Anoniem: 74112
De afbeelding rechts komt uit een scene van saving private ryan, en ik zou deze in flash willen stoppen zodat de ontploffingen af en toe tevoorschijn komen. Snap je waar ik heen wil?
Opmerkingen over het gehele ontwerp? Ik vind het er nog een beetje kaal uitzien...
Alvast bedankt.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 74112 op 30-06-2005 00:24 ]
Tweede zou je er nog wat plaatjes in kunnen gooien van bv Battlefield zelf, wat explosies enzo.
Ik zou ook een andere font keuze nemen, zoek bv. eens 'USAAF Stencil' op, is wel een leuke font en geeft ook wat meer zo;n army gevoel.
Wat meer kleur kan ook geen kwaad al zeg ik het zelf.. oranje/geel misschien?
http://users.pandora.be/m...Site_battlefield/Test.htm
Ik heb ook het font veranderd..
Aan de afbeeldingen wordt gewerkt, daar moet nogwat kleur en kenmerken van het spel bijkomen.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 74112 op 30-06-2005 00:24 ]
Anoniem: 9542
De resultaten tot nu toe:

mijn service

haar return

en de mijne

effect bal van haar

en net nog terug
tot zover, we houden u op de hoogte
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 9542 op 30-06-2005 17:51 ]
wat leukAnoniem: 9542 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:50:
Ben bezig met een partijtje photoshop tennis met een vriendin van me (als je niet weet wat dat is, duik ff in de search) hier refereer ik aan pstennis; als je niet weet wat een vriendin is, ga dan eens naar buiten
De resultaten tot nu toe:
[afbeelding]
mijn service
[afbeelding]
haar return
[afbeelding]
en de mijne
[afbeelding]
effect bal van haar
[afbeelding]
en net nog terug
tot zover, we houden u op de hoogte
Hallo met Tim
return van haar trouwens:

vind ik wel weer een mooie zet, desaturatie is een slimme zet, d'r zaten wat veel kleurtjes in en je hebt nu echt het idee van "wtf staat hier nu weer op de foto"
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 9542 op 30-06-2005 19:09 ]
Anoniem: 28596
probeer er wat leuks op terug te sturen
beetje nutteloze bijdrage maar goed als een plaat heel erg mooi is en er echt uit springt dan mag dat gezegd worden dacht ik zo
Anoniem: 132546
Maar hoe creër je nu zo'n stijl, ik vind deze stijl namelijk erg mooi.
Doe nu een geruime tijd photoshop ongeveer 1,5 jaar, en krijg dit niet voor elkaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 132546 op 30-06-2005 20:42 . Reden: typfout ]
Kwalificeer 'zo'n stijl'.Anoniem: 132546 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:42:
hij is idd erg mooi.
Maar hoe creër je nu zo'n stijl, ik vind deze stijl namelijk erg mooi.
Doe nu een geruime tijd photoshop ongeveer 1,5 jaar, en krijg dit niet voor elkaar.
Ik vroeg je om 'zo'n stijl' te kwalificeren, dwz. uit te leggen wat je inhoudelijk met zo'n stijl bedoeld, aangezien in die battle ontzettend veel stijlen gebruikt wordenAnoniem: 132546 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:47:
wat bedoel je daar precies mee, ik snap het namelijk niet
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 132546 op 30-06-2005 21:54 ]
Bedoel je het roodachtige effect? Je zult toch echt een specifiek punt in een specifieke afbeelding aan moeten halen als je wilt dat we wat zinnigs daarover kunnen zeggen.Anoniem: 132546 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:53:
Nou bijv de stijl, van de tennis op de vorige pagina in dit forum en de afbeeldding hierboven, zo'n stijl zie je ook vaak in signature's
Anoniem: 132546 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:04:
Okeej, ik zal dit morgen even doen

Hoelang doe je ongeveer over zon return? Ik vind ze namelijk wel heel erg stoer!!!Anoniem: 9542 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:08:
tennis doe je in principe met z'n tweeen he (hoewel je ook wel een variant kan bedenken waar je een psd rondstuurt). En we zijn met deze al begonnen, maar misschien is er iemand anders die met je wil tennissen
return van haar trouwens:
[afbeelding]
vind ik wel weer een mooie zet, desaturatie is een slimme zet, d'r zaten wat veel kleurtjes in en je hebt nu echt het idee van "wtf staat hier nu weer op de foto"
Zie ook: [rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]
[ Voor 132% gewijzigd door André op 30-06-2005 23:17 ]
www.sitechecks.nlThrilled schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:54:
leuk topic ditwat vinden de experts van www.spam.nl ??
laatst met een groep van 4 man in elkaar geknutseld. de flash film is niet mijn verantwoordig, de website die erachter gelinkt zit dat is mijn werkkritiek is goed, zolang het maar opbouwend is
![]()
het geheel is in fotosoep gemaakt, en voor de rest is het puur html / tabellen / plaatjes... niks ingewikkelds... laat het me weten
dude, er posten zat mensen hun link van de site, dit is niet mijn bedrijf, ik wil alleen showen wat ik heb gemaakt. ik heb geen zin om alles up te loaden van mezelf dus gebruik gewoon de internet pagina... geen spam!!

Geef eens een voorbeeld dan? Want zoals je in de FAQ kunt lezen willen we hier geen sitechecks hebben. sdomburg noemt de enige goede site om dat soort zaken te plaatsen.Thrilled schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:17:
[...]
dude, er posten zat mensen hun link van de site, dit is niet mijn bedrijf, ik wil alleen showen wat ik heb gemaakt. ik heb geen zin om alles up te loaden van mezelf dus gebruik gewoon de internet pagina... geen spam!!
we hebben vanmiddag wat heen en weer zitten gooien, gemiddeld zo'n 30 tot 45 minuten per slagKappuhH schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:07:
[...]
Hoelang doe je ongeveer over zon return? Ik vind ze namelijk wel heel erg stoer!!!
wat de stijl betreft, da's idd steeds een tikje anders, maken is gewoon een kwestie van weten wat je wilt bereiken, dit kunnen opslitsen in onderdelen, vormen zijn het belangrijkste, kleuren pas je in ps toch wel makkelijk aan.
Om even aan te geven
- eerste plaatje is een spijkerbroek en een plaatje van een of andere leiding verder een plaatje van verfspatten op beton geloof ik en 2 fontjes. Met wat blending modes spelen krijg je dat
- tweede plaatje lijkt me duidelijk: auto met als texture de achtergrond van de eerste, verder wat kleuren tweaken
- derde: kleuren verder getweaked (hue/saturation), een plattegrond eroverheen en een plaatje van een gebouw langs de weg (nauwelijks meer zichtbaar, denk dat ik color dodge blending mode heb gebruikt), verder wat witte strepen getrokken in het perspectief van dat plaatje en een of ander plaatje van een ijskristal zodanig vervormd dat ie als flare gebruikt kon worden
- vierde is een kamer, hue/saturation en de andere plaat getransformed zodat het een wallpaper wordt
- vijfde, een inktvis uit google trekken, zo masken dat ie door de deur komt, belichting wat aanpassen met hue/saturation en levels, meiske ook van google met een motion blur erover
- zesde, hue saturation over het geheel, verder een stuk hout en een dagboek en een leuk lettertypetje.
Dat was het zo'n beetje. Is voornamelijk ervaring over hoe je bepaalde effecten bereikt. Met een potje tennis leer je ook van elkaar, goede vingeroefening ook.
Gemaakt met Photoshop en Flash MX.
Ik ben nog niet helemaal tevreden, miss hebben jullie nog wat opmerkingen?
Het is btw voor een battlefield 2 clan. Dit is geen site check maar dit gaat over het ontwerp van de header!
http://users.pandora.be/m...ite_battlefield/Test2.htm
Ik hoor graag opmerkingen.
Mvg
EDIT: link fixt
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 74112 op 01-07-2005 13:50 ]
Ik zie alleen een groen/bruin scherm met een wit vlak erin
en ja, ik heb flash geinstalleerd...
[ Voor 50% gewijzigd door equationunequal op 01-07-2005 11:05 ]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
idem dito hierHankey schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:03:
[...]
Ik zie alleen een groen/bruin scherm met een wit vlak erin
en ja, ik heb flash geinstalleerd...
[ Voor 4% gewijzigd door supakeen op 01-07-2005 11:55 ]
over t ontwerp, t komt me nogal bekend voor (de film saving private ryan toevallig
Je zegt verder dat het voor een battlefield clan is, maar is dat 2nd infantry ook de naam van die clan? zo ja dan mag dat er miss wel wat duidelijker uitkomen.
Helemaal mooi zou het zijn als je die figuren op de achtergrond constant voorbij zou kunnen laten lopen, maar dat is wellicht teveel werk
[ Voor 12% gewijzigd door Pendaco op 01-07-2005 13:43 ]
Deze zou moeten werken, er moet wel nog een preloader inkomen. Dus wss even wachten tot hij verschijnt.
Yep ik heb die scene overgenomen, voor een deel dan toch..En ik heb geprobeerd om die mannetjes te laten bewegen believe me;) maar dat werkte niet echt leuk. Ik zou dan een stuk uit de film moeten kunnen knippen en verdelen in frames.. als iemand een progje weet om uit een DVD een scene te halen let me know.
Ik heb een alternatief voor de naam, ik zet dat ook even online dan later.
Mvg
Knip daarin de desbetreffende scene uit, sla deze op als filmpje.
Vervolgens importeer of open je deze in adobe imageready (zit bij photoshop als ik het goed heb), en daar kan je de frames kiezen die je wil behouden, tuurlijk kan je ook later de nog overbodige frames verwijderen zodat het bestand minder kb'tjes word.
Succes ermee
Btw de header zag er al wel flex uit
Naar mijn mening is een header met knippereffecten er in afleindend van het werk wat je wilt lezen, de site. Nu worden je ogen elke flash getrokken naar die header. Voor de maker erg leuk, voor de gebruiker erg vervelend. Ik zou hem dan ook zonder visual effects maken. Misschien onload even laten flashen maar dan toch echt stoppen.Anoniem: 74112 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 05:56:
Ik heb het ontwerp van men header een beetje veranderd;)
Gemaakt met Photoshop en Flash MX.
Ik ben nog niet helemaal tevreden, miss hebben jullie nog wat opmerkingen?
Het is btw voor een battlefield 2 clan. Dit is geen site check maar dit gaat over het ontwerp van de header!
http://users.pandora.be/m...ite_battlefield/Test2.htm
Ik hoor graag opmerkingen.
Mvg
EDIT: link fixt
Ook zie ik nu ik nog is kijk dat je flashes als ze "niet flashen" nog steeds anders kleuren dan de actergrond, nu zie je 3 witte vlakken aan de hemel terwijl de felle flits al weg is? Is dit expres gedaan? Als ik zo nadenk zie je een flits even maar daarna is het ook echt weg (in de lucht).
[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 01-07-2005 23:06 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik vind het flash idd ook afleidend werken. Kleurkeuze heb ik iig geen problemen mee.
Wat je zou kunnen doen om de afleidende functie weg te kunnen halen is de explosies in veel mindere maten af te laten spelen. Dus denk aan 1 explosie per 15/20 sec ofzo. Dan heb je nauwlijkse afleiding meer.
Verder vind ik de linker kant van de scene een beetje erg kaal. Je zou hier bijvoorbeeld de tekst of de heli copter kunnen plaatsen om de ruimte gelijkmatig te vullen.
Ja dit is expres gedaan, gewoonweg omdat het er anders veel te kaal uitziet wanneer er geen "flitsen" zijn. Ik moest op één of andere manier toch een indruk geven dat er wolken zijn...Nuja ik ben van plan dit nog wat aan te passen want idd het lijkt nu nog een beetje raar.Flapmo schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:04:
[...]
Ook zie ik nu ik nog is kijk dat je flashes als ze "niet flashen" nog steeds anders kleuren dan de actergrond, nu zie je 3 witte vlakken aan de hemel terwijl de felle flits al weg is? Is dit expres gedaan? Als ik zo nadenk zie je een flits even maar daarna is het ook echt weg (in de lucht).
Ik heb dat ook zitten denken om maar heel af en toe een explosie te laten verschijnen. Zoals je zelf zegt om de 15/20 sec zou leuk zijn.Rakkerzero schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:47:
Mijn mening over de header van Judge80:
Ik vind het flash idd ook afleidend werken. Kleurkeuze heb ik iig geen problemen mee.
Wat je zou kunnen doen om de afleidende functie weg te kunnen halen is de explosies in veel mindere maten af te laten spelen. Dus denk aan 1 explosie per 15/20 sec ofzo. Dan heb je nauwlijkse afleiding meer.
Verder vind ik de linker kant van de scene een beetje erg kaal. Je zou hier bijvoorbeeld de tekst of de heli copter kunnen plaatsen om de ruimte gelijkmatig te vullen.
Ik heb er vanalles bijgeplaatst van vliegtuigen tot tanks en een amerikaanse vlag...Maar toen werd het wat druk naar mijn mening, wat ik wel kan doen is wat spelen met de tekst en de helicopter inderdaad.
Wat de scene moet voorstellen is dat de black hawk(heli) aan het wachten is op de soldaten die van de heuvel komen. Iemand een idee om dit nog duidelijker te maken?
Wat ik ook nog wilde bereiken is bijvoorbeeld dat je de soldaten ziet lopen op de heuvel zoals in de scene, misschien dat ik dat kan oplossen met die scene uit saving private ryan volledig over te nemen ipv 1frame zoals nu.
Ook het gras laten bewegen, maar je kan hier natuurlijk zover ingaan als je wil
Bedankt voor de reply's.
Mooiste zou denk ik zijn een random tussen 5 en 15 sec, waarbij de tijd zich opbouwt naarmate de bezoekers langer op de pagina is. Dat kun je evt. nog combineren met een wisselende (mindere) lichtsterkte (denk ik)

en weer terug
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 9542 op 02-07-2005 12:03 ]
Maar wel cool, alleen die revolver is wat licht en past daarom niet zo goed in de scene?
En wat de taal betreft: mja, ik denk niet dat de persoon die dat opgekalkt heeft er heel hard bij nadacht
http://img281.imageshack.us/img281/4866/logo6sl.png (1000x550, 14KB)
[ Voor 31% gewijzigd door nXXt op 03-07-2005 12:01 . Reden: ImageShack doet vervelend ]
Anoniem: 132657
Wauw, waar leer je zoiets maken ??Anoniem: 87464 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 18:01:
bescheiden oefening tot een collage
[afbeelding]
commentaar is uiteraard welkom
en hotseflots, weer 1 van mijAnoniem: 9542 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 06:53:
[afbeelding]
en deze kreeg ik weer terug
we gaan gewoon door

(niet echt vernieuwend ok, maja, maandagochtend he)
Naar aanleiding van een docu op tv heb ik een poging gedaan om een sjabloon te maken om door middel van graffiti het doek te gaan versieren. De eerste poging op de computer ziet er op dit moment zo uit:

Graag comments.
| I've got permission to color outside the lines |
@ hietahh:
Ehm eigenlijk nergens, ik heb geloof ik ergens ooit zoiets gezien, en toen begon ik een beetje te kloten met bananen in een rondje te leggen

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 87464 op 04-07-2005 16:33 ]
Ben over het hoofd ook nog niet tevreden, hier en daar al wat aanpassingen gemaakt. Wat betreft de moeilijkheid van het sjabloon, denk dat het wel mee gaat vallen. Geduld en wat gepriegel moeten wel tot wat bruikbaars leiden. Hoop ik!Anoniem: 87464 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:55:
Ik weet niet precies hoe groot je je sjabloon wilt maken, maar dit zier er knap lastig uit voor zo'n sjabloon. sowieso omdat er heel veel kleine stukjes inzitten, maar ook omdat niet al het zwarte/witte aansluit (zie vooral voeten) Verder ziet hij er wel leuk uit, alleen is het hoofd een beetje vreemd
| I've got permission to color outside the lines |

Anoniem: 130495
Dit kan je toch niet als sjabloon gebruiken? Omdat er volle vlakken in het open vlak liggen... !?
Anyway, ben nu al een tijdje bezig met deze vector:
Klikkie
Ben er wel niet helemaal tevreden over. 't Is trouwens de eerste keer dat ik met de gradient mesh een vector maak, maar ik gebruik het met gemengde gevoelens: enerzijds kun je er heel mooie effecten mee bereiken, maar anderzijds is dat heel moeilijk!
Gebruikt er nog iemand de gradient mesh, en zo ja kan hij/zij dan wat tips geven?
Gaaf hoe heb je het gemaakt?sysmatic schreef op maandag 04 juli 2005 @ 21:56:
Heb weer snel een nieuw abstract image inelkaar geflanst.
[afbeelding]
Beetje brushen, etc.
Shapes zijn gemaakt in illustrator, de rest met photoshop
Dit topic is gesloten.