[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.964 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4Skunk schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:08:
[...]

Kan je dit iets verduidelijken ? bedoel je een groene rand/dropshadow/3D-effect/... ?
Ik maak vanavonfd wel even een voorbeeldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Geen tijd/zin om uitgebreid te becommentariseren, maar heet dat ding nou Core of V Core? Ergo: zorg voor duidelijkheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Oke bedankt mensen, veel kritiek maar dat geeft niet. Aldoende leert men. De site heeft inderdaad niets "gangster" achtigs. Er word nu druk aan de scripting gewerkt. Ik heb al aangebonden om de layout onder handen te nemen. Zodat alles 1 style word. Misschien kunnen jullie een voorbeeldje geven van iets "gangster" achtigs? Ik zit zelf namelijk veel meer in de Ruimte kwa films/boeken. Ik heb The Godfahter gezien maar daar blijft het ook bij. Btw waarom de combinatie Rood/Zwart/Wit vermijden? Ik vond het juist wel "gangster" het rood en het zwart, wit erbij voor wat meer "flavour" :+

*Heaget zet zich schrap in zijn stoel* En hoopt op nog meer hulp van de Got'ters. Ik ga morgen aan een nieuwe header beginnen en maak alvast een heeel piepklein beginnetje met de layout van de site. Iemand nog suggesties voor de layout van de site zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben helaas niet niet in de mogelijkheid om vanavond het voorbeeld te maken, zoals ik daarstraks had beloofd. Ik zal dit morgen even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-07 16:22

D4Skunk

Kind of Blue

sdomburg schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:45:
[...]

Geen tijd/zin om uitgebreid te becommentariseren, maar heet dat ding nou Core of V Core? Ergo: zorg voor duidelijkheid!
Core... 'k Heb misschien dan toch een ander logo nodig... :'(
Het oorspronkelijke ontwerp was dus een Warholl-versie v/d DaVinci-persoon in een cirkel. Dit was de volgende stap.. Misschien moet ik toch maar op zoek naar iets anders, want, zoals je zegt, het logo kan makkelijk voor een 'V' aangezien worden, met alle gevolgen vandien... Thx !
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 19:43:
Ben helaas niet niet in de mogelijkheid om vanavond het voorbeeld te maken, zoals ik daarstraks had beloofd. Ik zal dit morgen even doen.
alvast bedankt !!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier het beloofde logo.

Afbeeldingslocatie: http://www.smsstad.nl/bart/core.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je software&consultancy niet in een minder bekend lettertype zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Heaget schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 19:37:
Oke bedankt mensen, veel kritiek maar dat geeft niet. Aldoende leert men. De site heeft inderdaad niets "gangster" achtigs. Er word nu druk aan de scripting gewerkt. Ik heb al aangebonden om de layout onder handen te nemen. Zodat alles 1 style word. Misschien kunnen jullie een voorbeeldje geven van iets "gangster" achtigs? Ik zit zelf namelijk veel meer in de Ruimte kwa films/boeken. Ik heb The Godfahter gezien maar daar blijft het ook bij. Btw waarom de combinatie Rood/Zwart/Wit vermijden? Ik vond het juist wel "gangster" het rood en het zwart, wit erbij voor wat meer "flavour" :+

*Heaget zet zich schrap in zijn stoel* En hoopt op nog meer hulp van de Got'ters. Ik ga morgen aan een nieuwe header beginnen en maak alvast een heeel piepklein beginnetje met de layout van de site. Iemand nog suggesties voor de layout van de site zelf?
tja, in welke periode speelt het spel zich af? als het in de jaren dertig is, zou ik zeggen meer bruin met zwart (zoals ook bij the godfather covers :)) en als het in de jaren 90-nu afspeelt, groen (van bankbiljetten), goud (bling bling :+) en zwart, om het wat donkerder te maken en het wat meer een 'underground' gevoel geven.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Baxx
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:51
Kwam op het idee om een soort draaitafel te maken op een oog, dit is het geworden.

Afbeeldingslocatie: http://img125.echo.cx/img125/3537/eyesratchcustom4en.jpg

Er zitten nog enkelen foutjes in:

- Als je goed naar de plaat kijkt, zie een weerspiegeling van mezelf toen ik de foto maakte.
- De draaitafel zou nog wat scherper mogen en hij is nog niet egaal van kleur.
- De tonearm zou ik nog wat meer als een soort implantaat willen laten lijken (advies iemand?)

[ Voor 4% gewijzigd door Sir Baxx op 08-06-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Sir Baxx schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:41:
Kwam op het idee om een soort draaitafel te maken op een oog, dit is het geworden.

[afbeelding]

Er zitten nog enkelen foutjes in:

- Als je goed naar de plaat kijkt, zie een weerspiegeling van mezelf toen ik de foto maakte.
- De draaitafel zou nog wat scherper mogen en hij is nog niet egaal van kleur.
- De tonearm zou ik nog wat meer als een soort implantaat willen laten lijken (advies iemand?)
ten eerste; leuk bedacht! vrij origineel ;)

kun je niet gewoon een shadow achter die 'tonearm' duwen zodat het er meer op ligt in plaats van nu er plat op wordt gedrukt?? of is dat niet wat je bedoelt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Baxx
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:51
the-edge schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:59:
[...]

ten eerste; leuk bedacht! vrij origineel ;)

kun je niet gewoon een shadow achter die 'tonearm' duwen zodat het er meer op ligt in plaats van nu er plat op wordt gedrukt?? of is dat niet wat je bedoelt? :+
Moest ik inderdaad nog doen, heb m al toegevoegd.

Ik zoek alleen nog een manier om de tonearm als een soort "jackplug" in het oog te laten gaan, lijkt me namelijk mooier

Afbeeldingslocatie: http://img33.echo.cx/img33/5421/eyeschratch2custom7vj.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

wat je ook kan doen is net laten lijken alsof ie doorloopt in het gezicht, dus dat je nog een stuk omhooggedrukte huid ziet, net als bij een ader...

verder erg origineel, zou em alleen beetje resizen, hijs wel zo verrekte groot en het oog is ook wel erg onscherp zo groot, maar verder puik werk
Heaget schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 19:37:

die rood, wit, zwart combinatie kan werken, maar je hebt het nu niet in de goede verhouding gezet, mja dat is ook moeilijk als er lastig een compositie uit te halen is en er niet echt voorwerpen inzitten of iets. maar als ik die website zie dan lijkt het me meer een wat oudere gangstertijd, ik zie iig weinig met pimping gangsters en weet ik veel wat. dus mssn zo'n havana auto of je zet er zo'n vent op in een gangsterpak van vroeger, kan allemaal

Afbeeldingslocatie: http://img207.echo.cx/img207/2773/gangstahoes8uy.th.jpg

dat had ik hier ook gedaan, gewoon op google gezocht naar gangster auto ofzo, dan lang genoeg zoeken en dan heb je zo'n leuk karretje.

misschien kan je er dan wat kleine bloedspetters indoen, niet te veel, want je wilt natuurlijk niet dat de banner te overweldigend wordt.

en dan ongeveer het belangrijkste!
de letters, deze moeten goed geplaatst worden, de goede kleur hebben en goed werken met de rest van de header, dus houd dezelfde stijl daarbij, ook het font moet je erop aanpassen, is het dus van lang geleden, zet er dan een klassiek font in, dan nu met gangster theme, zou ik voor dat klassiek gaan, maar wel redelijk dik, zodat et wat aggressiever overkomt.

films met echt oldstyle gangsters: scarface, godfather, voor films kun je ook op www.imdb.com kijken want ik kan er nu niet echt op meer komen.

je kan ook naar games kijken, gta vice city, mafia en nog wel een paar spelen zich allemaal wat langer geleden af of hebben invloeden ervan en gaan over gangsters :)

mssn dat je nu wat inspiratie hebt gekregen, heb mijn best gedaan iig :+

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik heb inderdaad wel wat ideen opgedaan ja, maar de eigenaar van de site wil iets heel anders ( :S ).

http://img246.echo.cx/img246/3559/tneedforspeed6tc.gif

Hij wil zoiets.... Die heb ik dan ook wel gemaakt, ( eigenlijk heet ik Sphinxx maar die naam was al bezet hier ). Hij wil dus zo'n soort style... Kijk, ik wil het best allemaal maken hoor, prima maar het past er voor geen ene kant bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

wat een pannekoek, maar dat ben ik wel beetje gewend van zulke site eigenaren.

dan moet je em maar is zeggen dat ie de gebruikte plaatjes enz van het spel moet veranderen en sowieso mssn wel het spel een beetje aanpassen, want wat ik zie in het spel komt niet op de moderne gangsters neer.

tja, en verder zou ik het ook niet weten, word zo gek van eigenaren die altijd hun zin doordrammen terwijl ze er geen snars van snappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Ik heb een vraag mbt tot dit filmpje, daar hebben ze een effect gebruikt (denk in aftereffects) waarmee je dus complete objecten uit de film exact grijs inkleurt, nou zou dat voor 1 object ook nog wel handmatig kunnen, maar het lijkt er meer op dat hier prefab effecten zijn gebruikt, weet iemand hier hoe dat zou moeten of dat daar misschien een tutorial voor is?

Modbreak:Dit soort vragen horen in een nieuw topic omdat het niets te maken heeft met iets wat hier getoont is. En daarbij: het is 3D ;)

[ Voor 28% gewijzigd door André op 09-06-2005 21:37 ]

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Het lijkt er meer op dat ze 2 layers hebben gebruikt. De onderste is helemaal grijs, en die daar boven is uitgeknipt en op kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is gewoon in de render gedaan, grijs materiaal->100% self illumination oid

je zou het kunnen doen door filmpjes op te nemen, waar je objecten een sterk contrasterende kleur hebben, die kan je er dan et een color matte wel uitpikken

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

Dat maakt het dus echt veel dynamischer, bedankt...
Ik ben nu echter een andere weg ingeslagen, wegens dit :
sdomburg schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:45:
[...]

Ik ben dus een volledig andere weg ingeslagen, en heb ook rekening gehouden met het feit dat het logo moet gefaxt worden e.d., dus vandaar terug naar 1 kleur. Kleur kan achteraf altijd nog toegevoegd worden; maar ook in zwart-wit moet je logo er staan.
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:12:
Zou je software&consultancy niet in een minder bekend lettertype zetten?
Consider it done :p

Dankzij al jullie tips ben ik nu tot het volgende gekomen :

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/bull/core/CoreRC1small.gif
en in portrait
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/bull/core/CoreRC1portrait.gif

en een experimentje met kleur... Vind ik persoonlijk niet zo geslaagd...
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/bull/core/CoreRC1colorsmall.gif

[ Voor 11% gewijzigd door D4Skunk op 10-06-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Waarom is je circel niet perfect rond? Óf maak 'm helemaal rond, óf benadruk het eliptische wat meer, zo is het zo'n twijfelachtig ding en lijkt het net een ontwerpfoutje. Het blok met software en concultancy overheerst door het zwarte blok nogal, die zou ik wat verkleinen.

Ik wil nog even de tip geven om flink wat varianten te maken en zo je ontwerp te laten evolueren naar een eindontwerp. Verder de tip om ook goed te kijken naar individuele letterspatiëring om zo optisch een grotere samenhang in je logo te kijken. Experimenteer ook met verschillende lettertypes!

Omdat je de raad in dit topic zo goed verwerkt in je herontwerpen, was ik niet te beroerd om alvast een variant voor je te maken, om je een beetje inspiratie te geven hopelijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~idomburg/core.gif

De letters CORE heb ik uitgespatieerd, je ziet dat het meest rechterpunt van de C veel dichter bij het meest linkerpunt van de O ligt dan dat dat zo is bij de R en de E. Optisch lijken de letetrs wel even ver van elkaar te staan.

Alles quick & dirty (2 minuten aan besteed ofzo), dus zitten nogal wat foutjes in :P

[ Voor 93% gewijzigd door sdomburg op 10-06-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

sdomburg schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:28:
Waarom is je circel niet perfect rond? Óf maak 'm helemaal rond, óf benadruk het eliptische wat meer, zo is het zo'n twijfelachtig ding en lijkt het net een ontwerpfoutje.
foutje met resize :)
Het blok met software en concultancy overheerst door het zwarte blok nogal, die zou ik wat verkleinen.
note taken.
Ik wil nog even de tip geven om flink wat varianten te maken en zo je ontwerp te laten evolueren naar een eindontwerp. Verder de tip om ook goed te kijken naar individuele letterspatiëring om zo optisch een grotere samenhang in je logo te kijken. Experimenteer ook met verschillende lettertypes!
thx !! Die site van die lettertypes had ik al eens bekeken, maar ik had nog geen font gedownload :+
Omdat je de raad in dit topic zo goed verwerkt in je herontwerpen, was ik niet te beroerd om alvast een variant voor je te maken, om je een beetje inspiratie te geven hopelijk:

[afbeelding]

De letters CORE heb ik uitgespatieerd, je ziet dat het meest rechterpunt van de C veel dichter bij het meest linkerpunt van de O ligt dan dat dat zo is bij de R en de E. Optisch lijken de letetrs wel even ver van elkaar te staan.

Alles quick & dirty (2 minuten aan besteed ofzo), dus zitten nogal wat foutjes in :P
_/-\o_ _/-\o_ omg daar heb ik dus al enkele dagen aan zitten prutsen, en jij steekt op 2 minuten een veel beter ontwerp in elkaar... Practice makes perfect veronderstel ik ? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
D4Skunk schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:59:
_/-\o_ _/-\o_ omg daar heb ik dus al enkele dagen aan zitten prutsen, en jij steekt op 2 minuten een veel beter ontwerp in elkaar... Practice makes perfect veronderstel ik ? B)
Nee, mensen enkele dagen laten ontwerpen, dat jatten en een klein beetje aanpassen makes perfect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

Hmmz dit begint zo langzaam aan op topicvervuiling te lijken (alhoewel nog steeds on-topic)

Ik was dus van plan mijn pc'tje af te zetten en te gaan slapen, maar kon het niet laten van nog wat te experimenteren :
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/bull/core/coreProbeersels.gif

Hoe langer ik hieraan blijf werken, hoe onzekerder ik word van mijn keuze...
Het bovenste logo vind ik geslaagd, maar is nogal eenvoudig.
Het onderste links vind ik wel iets dynamisch hebben, maar is misschien iets te... Misschien moet ik op zoek naar een iets minder drastisch font...
Midden rechts vind ik nogal druk, midden links & onder rechts heb ik mijn twijfels bij de leesbaarheid v/d letter E.

grmbl.... :?
Tijd om in bed te kruipen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Je zegt het zelf al: het bovenste logo. Waarom zou een logo ingewikkeld moeten? Keep it simple, and clean. Zonder dat ik je tekst had gelezen trok ook dat logo mijn meeste aandacht. Al mag je iets beter de tekst "sofware & consultancy" uitlijnen met "core".

Overigens vindt ik zelf dat je die ondertekst beter uit het logo weg kan laten. Eventueel wel op de website er onder plakken. Maar wat doe je als je het logo op (klein) briefpapier wilt printen? Ik vrees dat die tekst dan moeilijk leesbaar is.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

printen gaat meestal zelfs beter haha, gewoon heel veel dpi maken en dan printen, dan staat ie er goed op... ik vond trouwens het logo midden rechts wel wat hebben, maar zal ook te maken hebben met de uitlijning van de tekst in de bovenste. en die E idd, die werkt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 website afgewerkt, ben aan een andere ondertussen bezig !

afgewerkte: http://www.colbys.be

bezig aan http://www.colbys.be/brugstraat/home.html (enkel klikken op jantjes verjaardag werkt)

comments welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:47:
1 website afgewerkt, ben aan een andere ondertussen bezig !

afgewerkte: http://www.colbys.be

bezig aan http://www.colbys.be/brugstraat/home.html (enkel klikken op jantjes verjaardag werkt)

comments welkom
Eerste wat uiteraard opvalt is het muziekje. Hoewel ik het in dit geval wel gepast vindt, en het ook niet een enorm irritant loop-deuntje is, blijft het ongevraagd afspelen van geluid op websites door veel mensen als een enorme irritatie ervaren worden. :)

Daarnaast hoop ik dat dat fotoalbum in de keurige stijl van de site doorgetrokken wordt, want dat is echt een afknapper. Voor de rest puik werk. :)

Oh, en het kan aan mij liggen, maar is een F5 de enige manier om terug naar Home te geraken?

[ Voor 7% gewijzigd door dzzls op 11-06-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eastwalk schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:53:
[...]

Eerste wat uiteraard opvalt is het muziekje. Hoewel ik het in dit geval wel gepast vindt, en het ook niet een enorm irritant loop-deuntje is, blijft het ongevraagd afspelen van geluid op websites door veel mensen als een enorme irritatie ervaren worden. :)

Daarnaast hoop ik dat dat fotoalbum in de keurige stijl van de site doorgetrokken wordt, want dat is echt een afknapper. Voor de rest puik werk. :)

Oh, en het kan aan mij liggen, maar is een F5 de enige manier om terug naar Home te geraken?
ivm dat muziekje, tja ik zou het ook zelf nooit op mijn website zetten maar als dit is wat ze willen, tjah :)

ik was niet van plan om nog aan het fotoalbum te werken, het is gemaakt met zo'n tooltje die het in no time creert. Meer werk wou ik er niet in steken. Het is voor een vriend en hij moet het ook makkelijk zelf kunnen doen. Misschien toch maar even aanpassen dan :)

en je kan enkel met F5 terug naar de home ja, omdat ik die home niet als knop erop wou zetten (6 knoppen was maximum in dit ontwerp ) en omdat er toch geen belangrijke info op de home staat dacht ik van ik laat hem wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow ja ... ook een muurtekeningetje gemaakt in dat café.
wel redelijk basic ma bon. aan meer waag ik me nog niet :)

Afbeeldingslocatie: http://www.colbys.be/album/2105/photos/photo44.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:23:
[...]
en je kan enkel met F5 terug naar de home ja, omdat ik die home niet als knop erop wou zetten (6 knoppen was maximum in dit ontwerp ) en omdat er toch geen belangrijke info op de home staat dacht ik van ik laat hem wel weg.
Je zou dan het draaiende logo als een knop naar home kunnen laten functioneren.
Je ziet dan niet de home-knop hem niet, maar is er wel ;)
Altans zo zou ik het doen dan.

Verder ziet de site er erg mooi uit. toppie!!

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 11-06-2005 17:39 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:39:
[...]

Je zou dan het draaiende logo als een knop naar home kunnen laten functioneren.
Je ziet dan niet de home-knop hem niet, maar is er wel ;)
Altans zo zou ik het doen dan.

Verder ziet de site er erg mooi uit. toppie!!
nice idee !! ga da meteen doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer netjes. Maar betaal je nu voor die muziek om die af te laten spelen. Of heb je van elk nummer maar 1 min, want dan is het gratis dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 18:10:
zeer netjes. Maar betaal je nu voor die muziek om die af te laten spelen. Of heb je van elk nummer maar 1 min, want dan is het gratis dacht ik.
van elk nummer staat er maar een minuuttje ofzo op ! btw. dat café betaalt sabam om de muziek te spelen, geld dit dan niet voor op de website ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dat 1 min muziek per artiest (op een website) gratis was. en dat je dan geen kosten af moest dragen. Weet dit echter niet zeker. Dus als je het wil weten zul je het even op moeten zoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 18:18:
ik dacht dat 1 min muziek per artiest (op een website) gratis was. en dat je dan geen kosten af moest dragen. Weet dit echter niet zeker. Dus als je het wil weten zul je het even op moeten zoeken.
Voor zover ik weet is een sample van 30 sec de max, maar pin me d'r niet op vast

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

zelfs 30seconden mag niet, zelfs een kick of snare sample van <1 sec. zal gecleared moeten worden.

En het lijkt mij dat het spelen in een horeca gelegenheid en het wereldwijd versturen over internet onder andere regels vallen.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

In het kader van dit project leuke tegeltjes gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.artile.org/images/artile/45.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.artile.org/images/artile/39.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.artile.org/images/artile/44.jpg

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, /me heeft ook weer eens wat geproduceerd

Afbeeldingslocatie: http://www.rikkertkoppes.com/images/assignments/fll_folder+flyer_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rikkertkoppes.com/images/assignments/fll_folder+flyer_2.jpg

een folder en een flyer ter promotie van de FIRST LEGO League

d'r gaat de komende tijd ook weer veel tegen betaling met lego worden gespeeld :D wat een rotwerk heb ik toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:21:
zo, /me heeft ook weer eens wat geproduceerd

[afbeelding]
[afbeelding]

een folder en een flyer ter promotie van de FIRST LEGO League

d'r gaat de komende tijd ook weer veel tegen betaling met lego worden gespeeld :D wat een rotwerk heb ik toch :P
Ik heb dus totaal geen verstand van design, maar persoonlijk vind ik die witte rand op die pagina's nogal 'raar'
PuCK schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:49:
Je zegt het zelf al: het bovenste logo. Waarom zou een logo ingewikkeld moeten? Keep it simple, and clean. Zonder dat ik je tekst had gelezen trok ook dat logo mijn meeste aandacht. Al mag je iets beter de tekst "sofware & consultancy" uitlijnen met "core".
De reden dat ik het logo iets te standaard vind, is omdat het imho niet uitstraalt wat het moet uitstralen :
- dynamiek, 'vloeiend'
- stabiliteit, veiligheid, vertrouwen
- oog voor detail
- creativiteit, misschien zelfs lichtjes onconventioneel
Overigens vindt ik zelf dat je die ondertekst beter uit het logo weg kan laten. Eventueel wel op de website er onder plakken. Maar wat doe je als je het logo op (klein) briefpapier wilt printen? Ik vrees dat die tekst dan moeilijk leesbaar is.
Die kan ik er natuurlijk uitlaten, maar op sommige zaken moet die tekst er nu eenmaal bij, dus denk ik dat ik hem er het beste meteen bij vermeld, met de optie om hem te verwijderen.

Uitgaande van het logo dat jij het beste vond, ben ik verder gaan *kuch* ontwerpen *kuch*
Ik heb nu echt geprobeerd de zaken uit te stralen die hierboven vermeld staan.

Hier gaan we dan, wip # 16941278946645 ;)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/bull/core/CoreRC2.gif

Ik vind hem persoonlijk terug redelijk geslaagd, al zal ik hem waarschijnlijk morgen archielelijk vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een idee om die punt van die "e" uit te laten komen in het middelpunt van de cirkel ipv de rand?

die witte rand is een speelsheidje die we bewust in de huisstijl hebben gezet iig: http://www.rikkertkoppes.com/news/fll-artwork

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
D4Skunk schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:45:
[...]

Ik heb dus totaal geen verstand van design, maar persoonlijk vind ik die witte rand op die pagina's nogal 'raar'
De reden dat ik het logo iets te standaard vind, is omdat het imho niet uitstraalt wat het moet uitstralen :
- dynamiek, 'vloeiend'
- stabiliteit, veiligheid, vertrouwen
- oog voor detail
- creativiteit, misschien zelfs lichtjes onconventioneel
Meer varianten maken dus :P
Die kan ik er natuurlijk uitlaten, maar op sommige zaken moet die tekst er nu eenmaal bij, dus denk ik dat ik hem er het beste meteen bij vermeld, met de optie om hem te verwijderen.
Inderdaad, je moet denk ik uitgaan van het geheel, en dan kan je altijd bijvoorbeeld de O met frupsels erin ook los gebruiken om heel licht op de ondergrond van je briefpapier te drukken bijvoorbeeld.
Uitgaande van het logo dat jij het beste vond, ben ik verder gaan *kuch* ontwerpen *kuch*
Ik heb nu echt geprobeerd de zaken uit te stralen die hierboven vermeld staan.
Goed bezig :)
Hier gaan we dan, wip # 16941278946645 ;)

[afbeelding]
Die 2 o's die je onderaan rood maakt is wel speels, maar voegt niets toe en leidt teveel af. Verder zou ik nog even kloten met de kleurwaardes, probeer eens wat lichtere en donkere varianten, ik vind vooral deze kleur rood niet echt geslaagd. Als je qua ontwerp er dus redelijk uit bent even een blaadje met veel varianten erop maken en deze uitprinten, gezien je waarschijnlijk geen gecalibreerd scherm hebt.
Ik vind hem persoonlijk terug redelijk geslaagd, al zal ik hem waarschijnlijk morgen archielelijk vinden :D
Ik vind in ieder geval dat er een mooie ontwikkeling in zit, als ik hem vergelijk met je eerdere ontwerpen. Een gemiddeld eenmansbedrijfje heeft (veel) lelijkere logo's, maar het kan natuurlijk altijd beter :P

[ Voor 4% gewijzigd door sdomburg op 13-06-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:57:
misschien een idee om die punt van die "e" uit te laten komen in het middelpunt van de cirkel ipv de rand?
Ik heb het dus geprobeerd, maar het was echt onleesbaar...
Ik vond trouwens het hele logo iets te 'vet/opdringerig', en heb toen zelf maar mijn letters gebrouwd 8)
die witte rand is een speelsheidje die we bewust in de huisstijl hebben gezet iig: http://www.rikkertkoppes.com/news/fll-artwork
ow :+
sdomburg schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:05:
[...]
Meer varianten maken dus :P
Is bij deze gebeurd... ipv een bestaand font te gebruiken heb ik nu zelf wat letters gemodelleerd.
[...]
Inderdaad, je moet denk ik uitgaan van het geheel, en dan kan je altijd bijvoorbeeld de O met frupsels erin ook los gebruiken om heel licht op de ondergrond van je briefpapier te drukken bijvoorbeeld.
Goed idee, 't wordt eigenlijk wel tijd voor een huisstijl...
[...]
Goed bezig :)
:P !!!!
[...]
Die 2 o's die je onderaan rood maakt is wel speels, maar voegt niets toe en leidt teveel af. Verder zou ik nog even kloten met de kleurwaardes, probeer eens wat lichtere en donkere varianten, ik vind vooral deze kleur rood niet echt geslaagd. Als je qua ontwerp er dus redelijk uit bent even een blaadje met veel varianten erop maken en deze uitprinten, gezien je waarschijnlijk geen gecalibreerd scherm hebt.
Die twee O's zijn nu terug standaard. Kleuren is idd een issue, maar 'k heb er nu al echt te veel tijd in gestoken. In het vervolg misschien toch maar beter bij een marketing bureau terecht gaan .. Gierigheid bekoop je altijd ;)
In de loop van volgende week zal ik wel ff wat kleurenschema's uitproberen... Eerst ff kijken of ik nix kan vinden mbt interpretatie/psychologisch effect van kleuren, of is dat BS ?
[...]
Ik vind in ieder geval dat er een mooie ontwikkeling in zit, als ik hem vergelijk met je eerdere ontwerpen.
Ik ging dat varkentje wel ff zelf wassen omdat ik vroeger nog wat getekend/geschilderd had, maar zoals men zegt : "Grootmoed leidt ten val" (of hoe gaat die uitdrukking nu al weer ??)
* D4Skunk beseft nu eindelijk dat designen een vak apart is 8)7
Het is voor mij echter zeer leerzaam geweest, en zonder jullie was ik waarschijnlijk gewoonweg voor het eerste ontwerp gegaan :+
Onderweg zie je idd een mooie evolutie, en ik ben best trots op de vooruitgang die er in zit.
Een gemiddeld eenmansbedrijfje heeft (veel) lelijkere logo's, maar het kan natuurlijk altijd beter :P
Muahahaha !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ;)
I dare you !!
(en hoop natuurlijk dat je met een prachtig ontwerp afkomt dat ik dan mag gebruiken ;) )

Ok, hier komt ie :
Afbeeldingslocatie: http://www.corebvba.be/gfx/CoreRC1Banner.gif

*sniff* best wel trots op *sniff* again B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
D4Skunk schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:50:
[...]

Ik heb het dus geprobeerd, maar het was echt onleesbaar...
Daar was ik al bang voor, maar dat kan je beter bepalen als je het voor je neus ziet en je dus wéér een variant hebt :P
Ik vond trouwens het hele logo iets te 'vet/opdringerig',
Eens, een dunner font komt wat beter uit, zeker door die wat iele dingen die je in de O hebt.
en heb toen zelf maar mijn letters gebrouwd 8)
En daar ben ik het dan wat minder mee eens, letterontwerpen is (weer) een vak apart en kost je gewoon ongelooflijk veel tijd. Ik raadt mensen altijd aan veel verschillende lettertypes te proberen, en dan uiteindelijk misschien een heel klein beetje aanpassen, zodat het helemaal áf is. Van de grond af letters brouwen is meestal tijdsverspilling.
Is bij deze gebeurd... ipv een bestaand font te gebruiken heb ik nu zelf wat letters gemodelleerd.
Zie boven, al hoewel je het er redelijk vanaf brengt. Ik vind de 'e' wat te afwijkend en speels en bij de r sluiten de boog en de schuine stok niet lekker aan imho.[/]
Goed idee, 't wordt eigenlijk wel tijd voor een huisstijl...
Bij je logo-ontwerp moet je al rekening houden met je huisstijl; je kan niet een compleet andere look-en-feel geven aan je briefpapier of andere kleuren gebruiken op je visitekaartje. Eenheid in het geheel houden je logo en hoe je naar buiten treedt duidelijk en herkenbaar.
:P !!!!
:P
Die twee O's zijn nu terug standaard. Kleuren is idd een issue, maar 'k heb er nu al echt te veel tijd in gestoken.
Paar kleurvarianten heb je in een paar minuten gemaakt. Ik vind nu de r weer te fel rood persoonlijk, maar dat kan aan de instellingen van m'n scherm liggen.
In het vervolg misschien toch maar beter bij een marketing bureau terecht gaan ..

Gierigheid bekoop je altijd ;)
Mwoah, je hebt er veel van geleerd, en dat is onbetaalbaar ( :+ ), je hebt er neem ik aan plezier in gehad en je hebt (flink veel) geld uitgespaard. Een marketingbureau is niet goedkoop!
In de loop van volgende week zal ik wel ff wat kleurenschema's uitproberen... Eerst ff kijken of ik nix kan vinden mbt interpretatie/psychologisch effect van kleuren, of is dat BS ?
Het is een kleine handreiking, die vooral opgaat voor je hele bedrijfsstijl. Wat harde tinten blauw op een pagina, in combinatie met zwarte/grijze letters doet het leuk voor een koelwagenbedrijf, maar zal voor een zonnestudio niet erg geschikt zijn. Er zijn wel lijstjes op internet (en in m'n ergonomieboek :P ) te vinden, maar daar heb je niet zoveel aan. Kijk gewoon zelf kritisch naar wat je hebt gemaakt en je ziet al snel of iets te kil en strak aandoet, of juist te speels ;)
Ik ging dat varkentje wel ff zelf wassen omdat ik vroeger nog wat getekend/geschilderd had, maar zoals men zegt : "Grootmoed leidt ten val" (of hoe gaat die uitdrukking nu al weer ??)
* D4Skunk beseft nu eindelijk dat designen een vak apart is 8)7
Ontwerpen is inderdaad een vak apart. Nederlanders die er meestal weinig van snappen noemen zichzelf ook vaak 'designer', want dat klinkt cooler ofzo. Niet verwarren met de term webdesign, dat op zo ingeburgerd is.
Het is voor mij echter zeer leerzaam geweest, en zonder jullie was ik waarschijnlijk gewoonweg voor het eerste ontwerp gegaan :+
Als ik om me heen kijk doet het me vermoeden dat veel mensen dat doen inderdaad :P
Onderweg zie je idd een mooie evolutie, en ik ben best trots op de vooruitgang die er in zit.
True.
Muahahaha !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ;)
I dare you !!
(en hoop natuurlijk dat je met een prachtig ontwerp afkomt dat ik dan mag gebruiken ;) )
Dan moet ik toch echt een uurtarief gaan rekenen zo langzamerhand :P
Ok, hier komt ie :
[afbeelding]

*sniff* best wel trots op *sniff* again B)
Zie commentaar erover hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 01-09 11:43
Ben hier mee bezig: Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/bankofchina.jpg maar ik ben kinda out of inspiration.

Ik dacht eerst wat vierkantjes te maken in de foto met wat effectjes, zodat delen van de foto beter zichtbaar en gedetaileerder zijn dan het grote vlak, maar toen werd het al gauw te druk, omdat ik teveel vakjes had. Dus dacht ik laat ik maar wat grotere vlakken maken vanuit het origineel en geen effecten toepassen, maar toen werd de plaat veel te lomp. Iemand misschien wat suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
De bovenkant van de linkertoren mag wel wat mee gebeuren. De kleur van het vlak tussen de toren voor en achter links is excact hetzelfde, zodat het 1 lomp geheel wordt. Zorg iig. voor een lijn tussen die twee gebouwen, zodat je de vormen duidelijker kan herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een andere kleur rood eromheen... Dit is echt niet mooi ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

* D4Skunk kan er maar niet genoeg van krijgen.
sdomburg schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:10:
[...]
[...]
En daar ben ik het dan wat minder mee eens, letterontwerpen is (weer) een vak apart en kost je gewoon ongelooflijk veel tijd. Ik raadt mensen altijd aan veel verschillende lettertypes te proberen, en dan uiteindelijk misschien een heel klein beetje aanpassen, zodat het helemaal áf is. Van de grond af letters brouwen is meestal tijdsverspilling.
Heb ik dus al gemerkt, wat ik ook probeer, er 'klopt' precies iets niet...
[...]
Zie boven, al hoewel je het er redelijk vanaf brengt. Ik vind de 'e' wat te afwijkend en speels en bij de r sluiten de boog en de schuine stok niet lekker aan imho.
Heb ik dus proberen aanpassen, zie hieronder. Ik denk trouwens dat de 'e' niet klopte omdat het geen hoofdletter was, en de 'R' was er natuurlijk wel één. (opm, in de post hierboven heb ik blijkbaar het oorspronkelijke logo al overschreven.. Check het overzicht hieronder...
[...]
[...]
Paar kleurvarianten heb je in een paar minuten gemaakt. Ik vind nu de r weer te fel rood persoonlijk, maar dat kan aan de instellingen van m'n scherm liggen.
Heb vlug ff gegoogled, en bleek dat een combo blauw/groen het wel redelijk goed zou moeten doen. (In theorie natuurlijk).
Ff proberen en het resultaat afwachten...
[...]
Mwoah, je hebt er veel van geleerd, en dat is onbetaalbaar ( :+ ), je hebt er neem ik aan plezier in gehad en je hebt (flink veel) geld uitgespaard. Een marketingbureau is niet goedkoop!
[...]
Tjah, als ik mijn uren niet tel heb ik wel veel uitgespaard, maar wanneer ik mijn werkuren reken was het resultaat met een marketingbureau toch wel goedkoper/beter geweest denk ik... Maar idd, ik vind het fun om nieuwe uitdagingen aan te gaan, en dit was er wel 1... :*)
Het is een kleine handreiking, die vooral opgaat voor je hele bedrijfsstijl. Wat harde tinten blauw op een pagina, in combinatie met zwarte/grijze letters doet het leuk voor een koelwagenbedrijf, maar zal voor een zonnestudio niet erg geschikt zijn. Er zijn wel lijstjes op internet (en in m'n ergonomieboek :P ) te vinden, maar daar heb je niet zoveel aan. Kijk gewoon zelf kritisch naar wat je hebt gemaakt en je ziet al snel of iets te kil en strak aandoet, of juist te speels ;)
[...]
Ontwerpen is inderdaad een vak apart. Nederlanders die er meestal weinig van snappen noemen zichzelf ook vaak 'designer', want dat klinkt cooler ofzo. Niet verwarren met de term webdesign, dat op zo ingeburgerd is.
[...]
Zo ken ik er veel die zichzelf Senior Analist/Programmeur noemen :)
Als ik om me heen kijk doet het me vermoeden dat veel mensen dat doen inderdaad :P
[...]
True.
Het leuke is dat er steeds constructieve kritiek gekomen is, waardoor ik ook begreep wat ik verkeerd deed... Waarschijnlijk zal het nog wel ff duren vooraleer ik mijn definitief logo kies omdat ik eerst alles wat wil laten bezinken/meningen checken/kleine aanpassingen doen/kleurenschema's bekijken/... .
[...]
Dan moet ik toch echt een uurtarief gaan rekenen zo langzamerhand :P
[...]
Zie commentaar erover hierboven.
Hehe >:) Is mijn eeuwige dankbaarheid ook voldoende ? ;)

Ok, hier dus een screenshotje v/d evolutie :
Afbeeldingslocatie: http://www.corebvba.be/gfx/CoreExamples.gif

'k Ben der nu wel nog niet uit .. 16 of 17 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

ook 19, dat groen werkt sterk, en de letters verhouden zich nu ook goed tot elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die r bij 17 en 19 nu echt goed, ik zou 19 pakken en 17 als monochrome variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep 19 veruit het beste in die lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 01-09 11:43
19 zeker idd :)

Ik ben weer wat verder met mijn gebouw:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/bankofchina2.jpg
Ik heb op het blauwe gedeelte de edges wat benadrukt, en ik kwam om het idee om het linkergebouw gewoon als foto te laten, in contrast met de rest. Toen dacht ik, die lucht is wel grijs, dus ik heb er een blauwe lucht achter gezet. Vervolgens nog ff de backgroundcolor iets meer donkerrood gemaakt. Het is nog niet helemaal zoals ik het wil hebben. Ik denk erover om de cut van het gebouw in de rode rand te laten doorlopen links en in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

@ D4Skunk

Ik vind persoonlijk 18 en 4 de beste.

edit:
Waarom ben ik weer apart 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 14-06-2005 19:14 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
19 is het mooist,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

@all :
Ik denk dat ik voor 19 zal gaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ik zat er aan te denken om custom gitaarplectra te laten bedrukken, nu is alleen nog de vraag: wat moet erop komen te staan? Omdat ik tegenwoordig op een gitaar speel met een tribal achtige inlay:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60700/full.jpg

moest ik denken aan een oud tribal achtig probeersel met mijn initialen (RS) in. Dit heeft opzich wel wat als plectrum denk ik, maar misschien dat iemand anders een hipper idee heef?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60856/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60879/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60860/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60870/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60871/full.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door DarkX op 16-06-2005 17:55 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:20
http://home.jackabuzah.com/simon/tc/preview8.gif ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Ziet er goed uit.
1 tip: nadruk leggen op de Menu "buttons".
door middel van : Andere kleur text of echte buttons maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Vecodo op 16-06-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Mee eens. Je moet nog wel meer nadruk op de buttons aanbrengen.
Verder ziet de site er erg goed uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Topicstarter
En dan begint 'ie zo goed en dan knalt 'ie er blauw tussen! Maak de buttons donkergrijs met texture en zet er in 't geel elke keer een 5-hoekige ster naast. Rest van 't idee is okee.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

vin de achtergrond alleen niet zo cool, verder zit ie goed in elkaar netjes! en idd, meer nadruk leggen op de buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:19:
Ik zat er aan te denken om custom gitaarplectra te laten bedrukken, nu is alleen nog de vraag: wat moet erop komen te staan? Omdat ik tegenwoordig op een gitaar speel met een tribal achtige inlay:
[afbeelding]

moest ik denken aan een oud tribal achtig probeersel met mijn initialen (RS) in. Dit heeft opzich wel wat als plectrum denk ik, maar misschien dat iemand anders een hipper idee heef?

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
misschien een klein beetje overdreven om je plectrum te laten bedrukken O-) :X Maar, dan vind ik toch die rechtsboven het mooist, je moet het in ieder geval niet wit doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:37:
[...]

misschien een klein beetje overdreven om je plectrum te laten bedrukken O-) :X Maar, dan vind ik toch die rechtsboven het mooist, je moet het in ieder geval niet wit doen. :)
Ach, als de keuze is eigen bedrukte delrin plectrums voor 62c of standaard rooie nylon plectrums voor 70c dan weet ik het wel hoor :)

Zoiets wordt ie denk ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60891/full.gif

En ik vin het sowieso een stuk cooler dan allemaal die gastjes met eigen pennen/t-shirts/visitekaartjes/sleutelhangers/lankeys 8)

[ Voor 12% gewijzigd door DarkX op 16-06-2005 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:24
DarkX waar laat je plextra bedrukken?

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

pickfactory.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:28

Ibex

^^ met stom.

[afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Als je het mij vraagt zou ik dezelfde tribal nemen die op je gitaar zelf staat, dan krijg je een samenhorig gevoel :).

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ibex schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 22:15:
[...]

Als je het mij vraagt zou ik dezelfde tribal nemen die op je gitaar zelf staat, dan krijg je een samenhorig gevoel :).
Maar dan heb ik plectrums met een logo die meer gitaristen hebben met diezelfde gitaar, nu heb ik een uniek logo :)

Ik heb ze trouwens al besteld, met deze print:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60958/full.gif

[ Voor 14% gewijzigd door DarkX op 17-06-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

D4Skunk schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:37:
[afbeelding]

'k Ben der nu wel nog niet uit .. 16 of 17 :P
Ik zou voor 15 gaan met een iets roder rood;

-16 en 17 missen dat leuke kleurtje, die lijken me niet opvallend genoeg
-18 en 19 deden mijn meteen denken aan BCC:
Afbeeldingslocatie: http://www.brandsoftheworld.com/_data/objects/92908/logo_thumbnail.gif

Het zal btw wel aan mij liggen hoor :) Maar dus dat groene kleurtje deed me aan BCC denken ;)

Anyway; ik zou sowieso een kleurtje erin doen. Ik ken weinig bekende logo's met maar 1 kleur eigenlijk. Alleen Albert Heijn en de NS ofzo.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

leokennis schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 12:02:
[...]
Anyway; ik zou sowieso een kleurtje erin doen. Ik ken weinig bekende logo's met maar 1 kleur eigenlijk. Alleen Albert Heijn en de NS ofzo.
IBM, Microsoft, Apple, Intel, AMD, Acer, TPG, Orange, Nokia, Siemens, Philips, Sony, JVC, Sharp, HP, Canon, Epson... moet ik doorgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Wat vinden jullie van mijn site layout opzetje? Het bevat een banner en een box waarin een soort blog entries komen.

NOOT: Vrij groot bestand nu (140K)

Afbeeldingslocatie: http://img260.echo.cx/img260/8581/sitelayout25hx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

nxxt schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 14:35:
[...]

IBM, Microsoft, Apple, Intel, AMD, Acer, TPG, Orange, Nokia, Siemens, Philips, Sony, JVC, Sharp, HP, Canon, Epson... moet ik doorgaan?
Afbeeldingslocatie: http://w3.trib.com/~dwood/macappletrimmed.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.agt-racunalniki.com/amd_logo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.postzegelen.nl/images/logo_tpgpost.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.swains.co.uk/images/product%20pics/channel%20dist/orange/orange-LOGO.gif
Is toch echt meer dan 1 kleur ;)

Maarre...ik zei ook niet dat ze er niet waren, alleen dat ik er weinig kende :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

leokennis schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 14:56:
[...]

[afbeelding]
Is het oude Apple Logo
[afbeelding]
Zwart is geen kleur
[afbeelding]
Ok, hier heb ik me idd vergist
[afbeelding]
Wit is geen kleur

Is toch echt meer dan 1 kleur ;)

Maarre...ik zei ook niet dat ze er niet waren, alleen dat ik er weinig kende :)
Ik weet dat je dat bedoelde, het viel me alleen op dat je een heel beperkt aantal noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ok ok :)

Oja, volgens jou heeft het microsoft logo dus 0 kleuren :) :
Afbeeldingslocatie: http://www.mistral.net/imgGallery/main/28.JPG

[ Voor 89% gewijzigd door sjaakaq op 18-06-2005 16:00 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

leokennis schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:26:
Ok ok :)

Oja, volgens jou heeft het microsoft logo dus 0 kleuren :) :
[afbeelding]
Eigenlijk wel... :P

EDIT: Als je toch niks te doen hebt ;)... geef dan maar es ff commentaar op mijn site layout...

[ Voor 16% gewijzigd door nXXt op 18-06-2005 16:35 . Reden: Bedacht me ineens iets... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Zwart is geen kleur vin ik echt zo'n gezeik, als je er een extra drukgang voor nodig hebt vind ik het een kleur. Orange logo kan je evt nog wel verkopen als 1 kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

leokennis schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 12:02:
[...]

Ik zou voor 15 gaan met een iets roder rood;

-16 en 17 missen dat leuke kleurtje, die lijken me niet opvallend genoeg
-18 en 19 deden mijn meteen denken aan BCC:
[afbeelding]

Het zal btw wel aan mij liggen hoor :) Maar dus dat groene kleurtje deed me aan BCC denken ;)

Oorspronkelijk was de kleur maar een experimentje :) De hoofdbedoeling was voornamelijk de vorm van het logo, gezien het in zwart-wit ook herkenbaar moet zijn.

Wat is trouwens bcc ? de eerste hits op google geven andere logos terug...
en de eerste op google images ziet er nog slechter uit :r

edit:
Oww 8)7 www.bcc.nl

Ik was persoonlijk ook voorstander van de rood/blauw combinatie, maar het merendeel v/d mensen aan wie ik hun mening gevraagd heb, bleken toch het groen beter te vinden...

Ik zou trouwens in de loop van volgende week ook m'n site een beetje willen hervormen : spam.
Op dit moment is het een beetje gebriel, zowel content als layout bevallen me niet. 'k Moet nu echter eerst nog wat zaken doen voor m'n klanten (deadlines & facturen :p )

k' Denk dat ik, zoals men mij reeds aangeraden heeft, tig varianten moet maken, en uiteindelijk de beste er uit laten kiezen door een groepje van mensen...
DarkX schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:02:
[...]

Maar dan heb ik plectrums met een logo die meer gitaristen hebben met diezelfde gitaar, nu heb ik een uniek logo :)

Ik heb ze trouwens al besteld, met deze print:

[afbeelding]
Ik vind het de max !! _/-\o_ :9~
offtopic:
Welke muziek speel je zoal ? & Hoe lang speel je al gitaar ?
nxxt schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 14:44:
Wat vinden jullie van mijn site layout opzetje? Het bevat een banner en een box waarin een soort blog entries komen.

[afbeelding]
Hmmz, ik vind het eerlijk gezegd nogal druk... (alhoewel ik zelf geen r**t verstand heb van design ;) )
In welke kleur zou je je tekst willen zetten hierop ?
Persoonlijk vind ik het een beetje 'overdesigned', in de trant van 'kijk eens wat ik allemaal kan'...
* D4Skunk zou beter z'n mond houden en zelf eerst wat meer werk maken van z'n site

[ Voor 31% gewijzigd door D4Skunk op 21-06-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
nxxt schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 14:44:

[afbeelding]
Ik zie alleen photoshop stijlen. Het ziet er allemaal nogal statisch uit. Probeer eens wat te pielen met wat kwastjes, burn en/of dodge. Daar gaat het misschien iets meer van leven. En die hoge bevel/emboss vink ook niet mooi. Maar gelukkig dat smaken verschillen :P

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

D4Skunk schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:40:
[...]

Ik vind het de max !! _/-\o_ :9~
offtopic:
Welke muziek speel je zoal ? & Hoe lang speel je al gitaar ?

Ik ben jaar of 6/7 ooit begonnen met les, 2 jaar gehad, kon nog geen reet want ik oefende nooit. Nu een jaar/anderhalf jaar dat ik meer met vrienden ben gaan jammen enzo en heb laatste jaar mezelf het meeste aangeleerd. Ik speel puur acoustisch, heb een spaanse Alhambra en een western Crafter, en speel vannalles wat er maar acoustisch te spelen valt :) Ow, en regelmatig nrs die niet acoustisch zijn maar waar we een goeie poging doen om het toch acoustisch te doen :) Mijn gitaartjes: klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Timlog schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:34:
[...]
Ik zie alleen photoshop stijlen. Het ziet er allemaal nogal statisch uit. Probeer eens wat te pielen met wat kwastjes, burn en/of dodge. Daar gaat het misschien iets meer van leven. En die hoge bevel/emboss vink ook niet mooi. Maar gelukkig dat smaken verschillen :P
Dat klopt. Is nog heel simpel en een experiment... vind het zelf ook niet zo. Wilde gewoon even wat meningen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
[afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit, vind de 4e: Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60870/full.jpg er wel vet uitzien!

offtopic: waar laat je je eigen plectrum maken?? :)

[ Voor 1% gewijzigd door the-edge op 21-06-2005 23:19 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

the-edge schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:16:
[...]

Ziet er goed uit, vind de 4e: [afbeelding] er wel vet uitzien!

offtopic: waar laat je je eigen plectra's maken?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Over het hoofd gezien :( my bad.. Excuses..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey vraagje.. bestaat er een goeie, uitgebreide site met designs/effecten/tutorials/etc waar je kan zoeken en een beetje inspiratie kunt opdoen? beetje als een stock photo site maar dan voor 2d design..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

offtopic:
Ik speel nog maar een jaar of 3 op een stratocaster replica. Ik probeer zowat alles te spelen wat er op tabsrus.nl te vinden is, maar mijn rechterhandtechniek is om bij te huilen :p. Wie weet kom ik je op die site nog wel eens tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 03:34:
hey vraagje.. bestaat er een goeie, uitgebreide site met designs/effecten/tutorials/etc waar je kan zoeken en een beetje inspiratie kunt opdoen? beetje als een stock photo site maar dan voor 2d design..
@spaced: Styleboost.com, CSSbeauty.com, CSSreboot.com ..

@nxxt; ik heb al 1000en sites gezien met zo'n layout.. Pak het eens wat creatiever aan, kijk bv op bovengenoemde sites... ;)

@D4Skunk: ik zou ff in je CSS de inputvelden veranderen, die zijn nu standaard, en da's vaak niet zo heel mooi.. Verder best een leuke site hoor... mooi lettertype.. :):)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

D4Skunk schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:03:
[...]

offtopic:
Ik speel nog maar een jaar of 3 op een stratocaster replica. Ik probeer zowat alles te spelen wat er op tabsrus.nl te vinden is, maar mijn rechterhandtechniek is om bij te huilen :p. Wie weet kom ik je op die site nog wel eens tegen ;)
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:17:
[...]

@D4Skunk: ik zou ff in je CSS de inputvelden veranderen, die zijn nu standaard, en da's vaak niet zo heel mooi.. Verder best een leuke site hoor... mooi lettertype.. :):)
Ok, zal ik nog doen.. Thx !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 03:34:
Ik gebruik meestal: www.tutorialoutpost.com
Daar staan veel tuts voor designs, effecten, en dergelijke voor photoshop/ illustrator/ Flash/ 3d studio max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:17:
[...]

@spaced: Styleboost.com, CSSbeauty.com, CSSreboot.com ..

@nxxt; ik heb al 1000en sites gezien met zo'n layout.. Pak het eens wat creatiever aan, kijk bv op bovengenoemde sites... ;)

hmm.. ik bedoelde meer echt afzonderlijke elementen, niet zozeer websites.. en met zoekfunctie, ben eigenlijk op zoek naar een bepaald voorbeeld van een idee dat ik heb, een soort 'scheur' in de tijd.. nog meer ideeen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel ben ik een logo aan het ontwerpen voor een project; het is een online multiplayer spel waarbij je een eigen beschaving moet opbouwen en technologie moet ontwikkelen. De website wordt heel strak en licht om zo laadtijden en gameplay te bevorderen. Dus ik heb een logo in soortgelijke stijl geprobeerd te maken:
1
Afbeeldingslocatie: http://www.walfredgeesink.nl/test/logo.jpg
2
Afbeeldingslocatie: http://www.walfredgeesink.nl/test/logo2.jpg

Graag opmerkingen, aanmerkingen, suggesties, etc. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Ziet er leuk uit :).. ennuh. preview van de game ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

vind het iets te standaard... zou vet zijn als je er wat opmaak aan zou doen, en bijv iets met klimplanten erlangs wat dooie en wat levende heeft gelijk weer te maken met de naam...

maar zo issie aardig basic, leuk zou ook zijn om er een echte material texture in te doen, mssn kun je ook proberen in 3d programma te renderen kan je echt mooie effecten maken... maar beetje bevel en zooi erin zou geen kwaad kunne, maak het lekker sterk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timovdz schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:41:
vind het iets te standaard... zou vet zijn als je er wat opmaak aan zou doen, en bijv iets met klimplanten erlangs wat dooie en wat levende heeft gelijk weer te maken met de naam...

maar zo issie aardig basic, leuk zou ook zijn om er een echte material texture in te doen, mssn kun je ook proberen in 3d programma te renderen kan je echt mooie effecten maken... maar beetje bevel en zooi erin zou geen kwaad kunne, maak het lekker sterk! :D
Ik heb een 2e versie toegevoegd, het is nu iets minder standaard. De klimplant is een goed idee.. ga ik even naar kijken.
evaarties schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:33:
Ziet er leuk uit :).. ennuh. preview van de game ergens?
Nog niet, het logo is voor de inschrijfpagina voor beta-testers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:22:
Momenteel ben ik een logo aan het ontwerpen voor een project; het is een online multiplayer spel waarbij je een eigen beschaving moet opbouwen en technologie moet ontwikkelen. De website wordt heel strak en licht om zo laadtijden en gameplay te bevorderen. Dus ik heb een logo in soortgelijke stijl geprobeerd te maken:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://exotica.fix.no/gallery/games/images/c/Civilization.jpg
• De beschrijving van het spel klinkt als een cheape rip-off van Civilization
• De naam van het spel klinkt als een cheape rip-off van Civilization
• Het logo ziet eruit als een cheape rip-off van Civilization

Wat dat betreft past dit logo uitermate goed, als je doel geen cheape rip-off van Civilization is zou ik dit logo heel snel wegdonderen en zelf met wat meer creativiteit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdomburg schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:37:
[...]

[afbeelding]
• De beschrijving van het spel klinkt als een cheape rip-off van Civilization
• De naam van het spel klinkt als een cheape rip-off van Civilization
• Het logo ziet eruit als een cheape rip-off van Civilization

Wat dat betreft past dit logo uitermate goed, als je doel geen cheape rip-off van Civilization is zou ik dit logo heel snel wegdonderen en zelf met wat meer creativiteit komen.
Ten eerste had je dit heel wat genuanceerder kunnen brengen, maar:
• Het spel is helemaal niet hetzelfde als Civilization, de verschillen tussen mijn spel en Civilization zijn even groot als bijv. het verschil tussen Red Alert 2 en Starcraft of tussen Halo en Doom.
• Civilization is een woord en het betekent "beschaving". Beschavingen staan centraal in mijn spel en is het dus moeilijk om dat woord te vermijden.
• Dat logo moet onbewust zo zijn geworden (ik heb veel Civilization gespeeld). Ik zou wel gek zijn om te proberen een leuk spel te maken terwijl als het een grote rip-off lijkt van Civilization.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:59:
[...]

Ten eerste had je dit heel wat genuanceerder kunnen brengen, maar:
• Het spel is helemaal niet hetzelfde als Civilization, de verschillen tussen mijn spel en Civilization zijn even groot als bijv. het verschil tussen Red Alert 2 en Starcraft of tussen Halo en Doom.
• Civilization is een woord en het betekent "beschaving". Beschavingen staan centraal in mijn spel en is het dus moeilijk om dat woord te vermijden.
• Dat logo moet onbewust zo zijn geworden (ik heb veel Civilization gespeeld). Ik zou wel gek zijn om te proberen een leuk spel te maken terwijl als het een grote rip-off lijkt van Civilization.
Mijn reactie was puur gebaseerd op wat je in die post neerzette. Daarin kan ik dus nuanceverschillen tussen die spellen niet aflezen. Mijn hele post klinkt misschien wat ongenuanceerd, maar ik zou er toch zeker wel eens over nadenken als ik jou was. Een soortgelijk spel met een soortgelijke naam zal niet alleen bij mij voor verwarring zorgen, maar ook bij anderen. Een soortgelijk logo erbij maakt het compleet.

Ik zou je dan ook aan willen raden om in ieder geval een compleet ander logo te kiezen en het liefst ook nog eens na te denken over de naam, juist om te voorkomen dat mensen denken dat het om een rip-off of hetzelfde spel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:52

Flapmo

and back is gigi!

Misschien een vraag waar jullie gekl van worden, maar het staat niet in de startpost. Zijn er bekende sites waar goede tutorials te vinden zijn (met name voor photoshop). Of hebben jullie alle kennis uit een boek?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm, feitelijk is dat wel iets wat in de nog zeer beperkte inhoudelijke W&G faq mag staan, valt me nu pas op dat die best wel schamel is :X

Kan je verder zelf niet zo goed helpen, heb het meeste met aankloten geleerd ipv via tutorials, meeste tutorials zijn vooral nuttig voor wat standaard effectjes die way overused zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:22:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]

Als je website kan laten zien kan ik zeggen welk logo het beste erbij past en wat eventueel te veranderen valt. Nu kan er nog weinig over vertellen. Nu zou ik zeggen de onderste (de lichte).
De titel deed me ook gelijk denken aan Civilization, ook een beetje aan Railroad tycoon.
Flapmo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:21:
Misschien een vraag waar jullie gekl van worden, maar het staat niet in de startpost. Zijn er bekende sites waar goede tutorials te vinden zijn (met name voor photoshop). Of hebben jullie alle kennis uit een boek?
Ik had al eerder www.tutorialoutpost.com gezegd. Die site staan veel links tutorials op.
Ik heb er er veel ervaring mee opgedaan.
Mischien werkt het voor jou ook ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Zeror op 22-06-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik wou even een wallpaper maken van mijn design studio "core damage".
Wat vinden jullie ervan.

(klik voor groot)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~p.vdveen/GoT/coredamage_design1_small.jpg

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

erg strak, alleen valt het logo en de naam wat weg door de zwart/gele border er omheen. Ik neem aan dat je de effecten in de border met brushes hebt gemaakt? Mogen van mij wel wat meer aanwezig zijn. Maar houd het wel zorgvuldig! Keep up the good work! :Y)

...Make every cut count, even if it is one frame...

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.