Wel netjes, alleen had ik de horizon met het meetlatje even rechtgezet.E-Mile schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:57:
Covers voor een zelfgemaakt mix-cdtje gemaakt!
[afbeelding]
[afbeelding]
Comments&Critics meer dan welkom!
Verwijderd

Zit vast, tis voornamelijk geript uit een gebouw dat niet bestaat. Wil er kleine dingen aan animeren, zoals marcherende mannetjes op de muren ed. Iemand ideeen voor die achtergronden ed.?
C&C welkom
Vind het er wel cool uitzien 
Voor boven het gebouw kun je misschien denken aan wat wolken, of misschien vliegtuigen ofzo... Hell, je kan er ook vuurwerk boven hangen
In die zwarte stukken kun je misschien rustig foto's in- en uit laten faden ofzo... of een mooie communistische vlag? Weet niet of dat er wel bij past, maar ik zou zeggen probeer maar wat
Voor boven het gebouw kun je misschien denken aan wat wolken, of misschien vliegtuigen ofzo... Hell, je kan er ook vuurwerk boven hangen
In die zwarte stukken kun je misschien rustig foto's in- en uit laten faden ofzo... of een mooie communistische vlag? Weet niet of dat er wel bij past, maar ik zou zeggen probeer maar wat
Ik zou ook ff de hamer/sikkel ff weer goed spiegelen aan de ene kant 
Ziet er zo goedkoop uit zo. Ik ben sowieso niet zo'n favoriet met spiegelen.
Maar verder ziet het er wel netjes uit.
Verder als je alles mooi in flash zou uitwerken kun je denk hele leuke dingen doen
Ziet er zo goedkoop uit zo. Ik ben sowieso niet zo'n favoriet met spiegelen.
Maar verder ziet het er wel netjes uit.
Verder als je alles mooi in flash zou uitwerken kun je denk hele leuke dingen doen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Hoi,
Ik ben al een tijdje aan het experimenteren met pixel art, en nu kom ik bij de tekst aan.
Ik heb nu dit:

Daar zitten volgens mij een aantal foutjes in. Ik voel dat wel, maar weet niet precies waar ze zitten!
Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!
Ik ben al een tijdje aan het experimenteren met pixel art, en nu kom ik bij de tekst aan.
Ik heb nu dit:

Daar zitten volgens mij een aantal foutjes in. Ik voel dat wel, maar weet niet precies waar ze zitten!
Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!
hmm ze wordt een beetje vlekkerig door het hoge contrast
Verwijderd
Mja klopt, heb wel van veel andere gehoord dat het niet zo super eruit ziet (de kleuren). Bij mij ziet het er juist wel goed uit, maar dat komt meer door mijn scherm... die is een beetje defect :\ wat sommige kleuren en licht en donker betreft...
@r_atzavlatz: looks nice, maar is het niet een beetje druk voor een website. Ik snap dat het een uistraling moet hebben. Maar het menu enz. is een beetje lastig te vinden. Eigenlijk vind ik het zelf wel leuk, maar ik weet niet precies wat je er mee wil 
@ The_Core: Het contrast is inderdaad te hoog.
Ben zelf ook bezig geweest, heb een dvd-hoes ontworpen voor de dvd van onze schoolavond.
graag C&C
@ The_Core: Het contrast is inderdaad te hoog.
Ben zelf ook bezig geweest, heb een dvd-hoes ontworpen voor de dvd van onze schoolavond.
graag C&C

[ Voor 3% gewijzigd door Geert.H op 07-05-2005 22:54 ]
Verwijderd
Ben een beetje aan het stoeien met Inkscape en heb eindelijk iets gemaakt wat een beetje de moeite waard is van het vertonen:

Tips, ideeën of opmerking zijn natuurlijk van harte welkom

Wow erg netjes! Niets op aan te merken!Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:51:
Ben een beetje aan het stoeien met Inkscape en heb eindelijk iets gemaakt wat een beetje de moeite waard is van het vertonen:
[afbeelding]
"The making of van"
Verder vind ik het eigenlijk niet zo heel bijzonder.
Verwijderd
Hoi, ook mijn eerste postje hier
heb een dingetje gemaakt om later op mijn website te gebruiken...

niet erg bijzonder, maar wel geinig dacht ik zelf
heb een dingetje gemaakt om later op mijn website te gebruiken...

niet erg bijzonder, maar wel geinig dacht ik zelf
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 09:26 . Reden: *kuch* had nog niet alles getypt :) ]
Verwijderd
Erg mooi alleen moet de punt volgens mij ietsje meer naar buiten ?Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:51:
[afbeelding]
Verwijderd
*nod* een _heel_ klein beetje nog, the BIC point komt er niet zover uit namelijk. Alleen moet de pen wat smaller aan bij de puntVerwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:12:
[...]
Erg mooi alleen moet de punt volgens mij ietsje meer naar buiten ?
Verwijderd
Kuch, lang geleden dat ik wat heb gepost op GoT, niet dat ik veel heb gepost
.
Ik moet voor school een poster ontwerpen voor een hockeytoernooi.
Nu heb ik dit in elkaar geprutseld;
Klik voor plaatje
Heb hem met Fireworks gemaakt, zodat ik hem makkelijk kan vergroten en verkleinen ( komt er eentje van normaal poster formaat, en eentje van 5 bij 5 meter in de gymzaal te hangen. )
Graag comments en kritiek
Klik voor plaatje
Heb hem met Fireworks gemaakt, zodat ik hem makkelijk kan vergroten en verkleinen ( komt er eentje van normaal poster formaat, en eentje van 5 bij 5 meter in de gymzaal te hangen. )
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 17:41 ]
Geen commentaar, wel vragen:Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:36:
Kuch, lang geleden dat ik wat heb gepost op GoT, niet dat ik veel heb gepost.
[afbeelding]
Waarom dit lettertype?
Waarom een aquastyle orb?
Waarom naam van je school zo plat?
Waarom die vlakverdeling zo raar, met 2 veel kleinere vakjes ertussen?
Waarom zo veel groen?
Verwijderd
@sdomburg
Geen commentaar, wel vragen:
Waarom dit lettertype?
Omdat het best wel lente-achtig aandoet, vind ik
.
Vond hem er wel leuk uitzien, kan geen goede hockeybal maken.
Omdat het op de 'hockeybal' staat lijkt het me dat het geen schaduw heeft.
Er komen lichtstralen uit die hockeyspeler als je dat bedoeld, hier alweer, ik vond het leuk staan, verder niet echt een goede rede voor.
Waarom zo veel groen?
Lente kleur i guess, vind het wel leuk
.
Geen commentaar, wel vragen:
Waarom dit lettertype?
Omdat het best wel lente-achtig aandoet, vind ik
Er komen lichtstralen uit die hockeyspeler als je dat bedoeld, hier alweer, ik vond het leuk staan, verder niet echt een goede rede voor.
Waarom zo veel groen?
Lente kleur i guess, vind het wel leuk
Ik vind het lettertype te standaard, te onduidelijk en niet passen bij de rest.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:44:
Waarom dit lettertype?
Omdat het best wel lente-achtig aandoet, vind ik.
Die hockey ball valt vast ergens te rippenWaarom een aquastyle orb?

Ik zou het logo van de school helemaal niet op de hockeybal zetten, maar ergens groter boven aan.Waarom naam van je school zo plat?
Die vlak verdeling is prima, maar ik zou wel een andere hockey speler pakken en ietsjje mooier in de poster verwerken. Dit is lelijk (mijn smaak).Waarom die vlakverdeling zo raar, met 2 veel kleinere vakjes ertussen?
Lente kleuren zijn over het algemeen felle kleuren. Denk hierbij aan: groen, blauw, rood, geel, oranje enz...Waarom zo veel groen?
Lente kleur i guess, vind het wel leuk.
Verder het geheel past niet bij elkaar daar zou je nog aan kunnen werken
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Bedankt, daar kan ik wat mee, ik zal er van het weekend aan werken, echt heel erg bedanktRakkerzero schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:03:
[...]
Ik vind het lettertype te standaard, te onduidelijk en niet passen bij de rest.
[...]
Die hockey ball valt vast ergens te rippen![]()
[...]
Ik zou het logo van de school helemaal niet op de hockeybal zetten, maar ergens groter boven aan.
[...]
Die vlak verdeling is prima, maar ik zou wel een andere hockey speler pakken en ietsjje mooier in de poster verwerken. Dit is lelijk (mijn smaak).
[...]
Lente kleuren zijn over het algemeen felle kleuren. Denk hierbij aan: groen, blauw, rood, geel, oranje enz...
Verder het geheel past niet bij elkaar daar zou je nog aan kunnen werken
Tsss, ga ik pedagogisch verantwoorde vragen stellen om Devi aan het denken te zetten, gaat Rakkerzero ze allemaal inkoppen
Verwijderd
Life is hard heh?sdomburg schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:27:
Tsss, ga ik pedagogisch verantwoorde vragen stellen om Devi aan het denken te zetten, gaat Rakkerzero ze allemaal inkoppen
Toch bedankt hoor
Dat noemt men 'helpen'.sdomburg schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:27:

Ik dacht dat fireworks net als photoshop, psp en paint pixelbased wasVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:36:
Heb hem met Fireworks gemaakt, zodat ik hem makkelijk kan vergroten en verkleinen
quote: http://www.google.comMacromedia - Fireworks MX 2004
Easy image editor and vector based graphics application from Macromedia.
Verwijderd
Mayb een hele domme vraag hoor.. maar met welk programma maken jullie al die prachtige creaties?? Fireworks of zo??
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Verschilt nogal, maar in dit topic staat veel Illustrator/Photoshop werk.Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:20:
Mayb een hele domme vraag hoor.. maar met welk programma maken jullie al die prachtige creaties?? Fireworks of zo??
Alvast bedankt
Verwijderd
zou je dat linker stuk niet 180 graden draaien? als je 'm dan dubbelvouwt kan ie op tafel staan zeg maar, ik denk dat ik dat iets logischer zou vindenVerwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:09:
Ik heb voor school een flyer ontworpen.
[afbeelding]
Ik heb hem afgedrukt op fotopapier en dubbelgevouwen, en hij werd best geslaagd. Maar wat vinden jullie ? Het origineel is 25 Mb, hier is de kwaliteit een stuk lager.. (minder dan 500KB geloof ik)
Verwijderd
What about Corel Photopaint 9?sdomburg schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:23:
[...]
Verschilt nogal, maar in dit topic staat veel Illustrator/Photoshop werk.
dat moet een website worden neem ik aan, denk eens aan gebruiksvriendelijkheid en vooral aan het feit dat je zoiets ook nog in elkaar moet zetten in html... en dan is het fijn als het enigszins beeldvullend is, iig niet zo'n klein vierkantje... dus achtergrondplaatjes zou ik maar tot een bepaald niveau gebruiken, dus niet hele foto's... een website moet meestal expandable zijn, horizontaal of verticaal, tenzij je iets wat lijkt op een iframe gebruikt...Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:27:
[afbeelding]
Comments en dergelijke zijn altijd welkom.
anyway, het belangrijkste is dat je het moet kunnen coden... dus denk daaraan al als je hem aan het ontwerpen bent...
ook issie wat saai, qua kleur, lettertypes
lettertype is te groot, en mssn een knopje om de links bovenin zou niet verkeerd zijn oid.
en het is toch nog iets te simpel... al houd ik zelf ook van simpele sites, je moet het wel op de goede manier doen...
http://www.akiradesigns.nl/gastheeren/
dat is een website die ik net nieuw heb gemaakt...
het is ook altijd leuk om met wat kolommen te gebruiken, dat helpt zeker aan de dynamiek van de website...
ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen
Verwijderd
Het is inderdaad een ontwerp voor een website, al blijft het hoogstwaarschijnlijk bij een ontwerp hoor. Zolang je niet al teveel informatie hebt, lijkt mij dat dat 'vierkantje' (740 x 580) voldoende is, zeker in combinatie met een i-frame.timovdz schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:58:
[...]
dat moet een website worden neem ik aan, denk eens aan gebruiksvriendelijkheid en vooral aan het feit dat je zoiets ook nog in elkaar moet zetten in html... en dan is het fijn als het enigszins beeldvullend is, iig niet zo'n klein vierkantje... dus achtergrondplaatjes zou ik maar tot een bepaald niveau gebruiken, dus niet hele foto's... een website moet meestal expandable zijn, horizontaal of verticaal, tenzij je iets wat lijkt op een iframe gebruikt...
Lettertype is Verdana vanwege de leesbaarheid, maar ik ben het met je eens dat het een beetje duffe indruk maakt. Eens kijken wat ik daar aan kan veranderen.anyway, het belangrijkste is dat je het moet kunnen coden... dus denk daaraan al als je hem aan het ontwerpen bent...
ook issie wat saai, qua kleur, lettertypes
lettertype is te groot, en mssn een knopje om de links bovenin zou niet verkeerd zijn oid.
en het is toch nog iets te simpel... al houd ik zelf ook van simpele sites, je moet het wel op de goede manier doen...
Site ziet er niet verkeerd uit, netjes hoor. Kan ik nog genoeg van leren.http://www.akiradesigns.nl/gastheeren/
dat is een website die ik net nieuw heb gemaakt...
het is ook altijd leuk om met wat kolommen te gebruiken, dat helpt zeker aan de dynamiek van de website...
ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen
haha vette shit die auto! netjes gedaan ook.
Ik ben ook bezig met een website
Het legt eigenlijk al een tijdje stil magoed als ik tijd heb ga ik weer verder.
Ik ben ook bezig met een website

Het begin ziet er iniedergeval goed uitHeaget schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:43:
Ik ben ook bezig met een websiteHet legt eigenlijk al een tijdje stil magoed als ik tijd heb ga ik weer verder.
[afbeelding]
Hmm, je ronde vlak is niet echt mooi kwa randen, daar zou anti aliasing goed doen. Verder vind ik dat 'persoonlijk' vlak niet erg mooi. Het begin is aardig, maar je moet er wat meer uit halen.Heaget schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:43:
Ik ben ook bezig met een websiteHet legt eigenlijk al een tijdje stil magoed als ik tijd heb ga ik weer verder.
[afbeelding]
|>
Verwijderd
ben al tijdje niet meer met photoshop bezig geweest maar was er eens veel mee in de weer, ik had toen zelfs plannen voor een eigen design site (i know, dat proberen zoveel noobs, en het draagt niks bij aan het geheel, en ja dat gaat ook op voor deze site ;P). Maargoed, kwam dus niks van maar het design zelf was opzich wel leuk.
www.edgardebruin.com/MadManStudios
Nooit verder gegaan vanwege andere interesses als casemodden en muziek componeren =)
Nooit verder gegaan vanwege andere interesses als casemodden en muziek componeren =)
Alles netjes uitlijnen was teveel moeite?Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:29:
ben al tijdje niet meer met photoshop bezig geweest maar was er eens veel mee in de weer, ik had toen zelfs plannen voor een eigen design site (i know, dat proberen zoveel noobs, en het draagt niks bij aan het geheel, en ja dat gaat ook op voor deze site ;P). Maargoed, kwam dus niks van maar het design zelf was opzich wel leuk.
Het is netjes uitgelijnd?
offtopic:
dat zeg ik, wanneer komt die avond met dat kratje bier bij sprite es?

Ach... het was een leuke foto in de spiegel... en ik heb er enkele 'filters' over losgelaten. Ik ben er niet trots op, maar ik heb tenminste weer eens wat gemaakt.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
ik wilde mijn site eigenlijk weleens vernieuwen met wat moderners.
IK heb het volgende verzonnen:

comments please.
Wat nog te doen:
- dat groene vervangen door donker grijs
- content frame aanpassen
- mouse overs maken

comments please.
Wat nog te doen:
- dat groene vervangen door donker grijs
- content frame aanpassen
- mouse overs maken
[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 20-05-2005 23:13 ]
Wel tof, maar ik vind dat ... eh. ja. Inderdaad, wat je al zegt. Dat groene moet donkergrijs. Desnoods nog met een schuin krijtstreepje ofzo, geeft het ook wel een leuke look 
Ik stoor me alleen nog aan dat kleine randje van die drie blokjes wat boven de R van je naam uit komt... misschien dat iets lager of je naam iets hoger?
Ik stoor me alleen nog aan dat kleine randje van die drie blokjes wat boven de R van je naam uit komt... misschien dat iets lager of je naam iets hoger?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
ja idd.u je het zegt. het was me nog niet echt opgevallen. Ik ga er gelijk aan werken.
thanx. een schuin krijtstreepje ga ik cker gebruiken (zat er zelf ook al aan te denken.
)
Dan moet ik alleen nog iets verzinnen voor de content frame. Tips???
Verder heb ik nog een signature gemaakt voor enkele fora waar ik nog meer op zit.
thanx. een schuin krijtstreepje ga ik cker gebruiken (zat er zelf ook al aan te denken.
Dan moet ik alleen nog iets verzinnen voor de content frame. Tips???
Verder heb ik nog een signature gemaakt voor enkele fora waar ik nog meer op zit.

[ Voor 44% gewijzigd door Zeror op 21-05-2005 12:52 ]
Ik vind hem nog een beetje effen.. Ergens een (e: niet te opvallendRakkerzero schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:12:
ik wilde mijn site eigenlijk weleens vernieuwen met wat moderners.
[afbeelding]
..
Ben benieuwd naar het verbeterde design
ziet er wel strak uit *thumbs up*Rakkerzero schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:48:
[afbeelding]
Ook al in een ander topic gepost maar toen was het voor een vraag, niet ter be/veroordeling
*offline**klik*
edit: als pagina
[ Voor 70% gewijzigd door r0bert op 04-06-2005 12:11 ]
Het is erg moeilijk een goed site ontwerp te maken. Ik kan niet kiezen welk design ik ga nemen.
Want ik had ook nog een andere gemaakt.
Ziet er erg goed uit. Ik zou alleen de background minder druk maken. Background komt nu erg druk over in tegenstelling tot de rest.r0bert schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:02:
Ook al in een ander topic gepost maar toen was het voor een vraag, niet ter be/veroordelingnu wel (graag zelfs comments
)
[afbeelding]*klik*
[ Voor 68% gewijzigd door Zeror op 21-05-2005 13:22 ]
Verwijderd
Ja, dat heb ik ook gedaan, maar toen ik hem ontwierp had ik hem eerst ff zo gehouden.. Toen ik klaar was heb ik het onderste gedeelte omgedraait, en hem gevouwd....Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:42:
[...]
zou je dat linker stuk niet 180 graden draaien? als je 'm dan dubbelvouwt kan ie op tafel staan zeg maar, ik denk dat ik dat iets logischer zou vinden
Vind je hem mooi?
Prima pagina, achtergrond vooral zo laten in tegenstelling tot mij boven buurman!r0bert schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:02:
Ook al in een ander topic gepost maar toen was het voor een vraag, niet ter be/veroordelingnu wel (graag zelfs comments
)
[afbeelding]*klik*
Ik vraag me alleen af wat het doel is van die onregelmatige afmetingen van de nieuwsblokjes.
Misschien is het ook wel een idee die stippel-borders te vervangen door gewone grijze solid-borders,
Oh ja, de tekst beneden aan de pagina is slecht de lezen; ik bekijk de site met FF op normale tekstgrootte en 1024*960 schermresolutie.
op zich een leuk design en alles maar die schuine strepen hebben imho veel te veel contrast, erg onrustig voor je ogenr0bert schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:02:
)
[afbeelding]*klik*
ten tweede klopt er van je positionering geen reet in safari op osx 10.4
gaat eigenlijk in hoofdzaak nog om de image .. maar site had ik beetje optimized voor IE en FF.. Maargoed, ik zal het onthouden 

Verder nog even kleine toelichting. Bovenin, links, de navigatie. Daarvan rechts een subnavigatie, als die aanwezig is. Dan is de linkerbalk naast de content een soort overzicht. Voor related en acties die je op de items uit kunt voeren. Rechts spreekt voor zich. En de image bovenin moet related en wisselend worden met de content. En op (iig) linkerbalk komen natuurlijk hovertjes (as in here *buggy*)
Beetje krantenstijl.. Vond het wel grappig, eens wat anders. En was van plan om deze opmaak ook voor het forum te gebruiken (topics). Eerst 4 topics bijv die stijl en dan een list eronder.k vraag me alleen af wat het doel is van die onregelmatige afmetingen van de nieuwsblokjes.
Had speciaal deze van gemaakt, maar vind je ze te druk dan ofzo? Of andere reden?Misschien is het ook wel een idee die stippel-borders te vervangen door gewone grijze solid-borders,
Ja, heb inderdaad ook op andere pc's gezien dat kleine lettertjes nog beetje buggy zijn. Bij mijzelf nergens op pc, maar zal er iig even naar kijkenOh ja, de tekst beneden aan de pagina is slecht de lezen; ik bekijk de site met FF op normale tekstgrootte en 1024*960 schermresolutie.
Ik zou alleen de background minder druk maken
Prima pagina, achtergrond vooral zo laten in tegenstelling tot mij boven buurman!
Hmmz, krijg de opmerking over de background inderdaad vaker.. denk dat ik het iets minder contrast geef tussen de lijnen idd..op zich .. die schuine strepen hebben imho veel te veel contrast, erg onrustig voor je ogen
Verder nog even kleine toelichting. Bovenin, links, de navigatie. Daarvan rechts een subnavigatie, als die aanwezig is. Dan is de linkerbalk naast de content een soort overzicht. Voor related en acties die je op de items uit kunt voeren. Rechts spreekt voor zich. En de image bovenin moet related en wisselend worden met de content. En op (iig) linkerbalk komen natuurlijk hovertjes (as in here *buggy*)
[ Voor 7% gewijzigd door r0bert op 21-05-2005 14:24 ]
Deze is dat:Rakkerzero schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:20:
Het is erg moeilijk een goed site ontwerp te maken. Ik kan niet kiezen welk design ik ga nemen.

Vind ik persoonlijk al een heel stuk beter!!
Je hebt nu als background een grijs gradient, moet je er wel even mee oppassen dat je nog wel een goede contrastrerende kleur kunt vinden voor het lettertype, welke bovenin (lichtsgrijs) en onderin (donkergrijs) goed leesbaar is
edit: zat even wat te proberen. Wel moeilijk grijs met roze als je de roze tint liever niet zo vaak wilt laten voorkomen
letters aan de linkerkant vind ik toch wat lomp overkomen ivm de header
Je hebt nu als background een grijs gradient, moet je er wel even mee oppassen dat je nog wel een goede contrastrerende kleur kunt vinden voor het lettertype, welke bovenin (lichtsgrijs) en onderin (donkergrijs) goed leesbaar is
edit: zat even wat te proberen. Wel moeilijk grijs met roze als je de roze tint liever niet zo vaak wilt laten voorkomen
[ Voor 101% gewijzigd door r0bert op 21-05-2005 15:03 ]
Ik zat aan witte letters te denken.
Past het beste bij de layout en is ook het beste zichtbaar.
Ziet er idd al een heel stuk beter uit.
edit:

heb fftjes tekst toegevoegd om te kijken hoe het staat.
Heb nu het lettertype Racer gebruikt.r0bert schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:24:
edit:

offtopic:
Denken wij hetzelfde ofzo????

[ Voor 84% gewijzigd door Zeror op 21-05-2005 15:28 ]
Gebruik ipv de huidige test text de lorem ipsum text, dat lijkt echter.. http://www.lipsum.comRakkerzero schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:45:
Ik zat aan witte letters te denken.
[...]
Heb nu het lettertype Racer gebruikt.
edit:
[afbeelding]
offtopic:
Uitlijning equals netheid
1 Het zier er dus een beetje rommelig uit omdat het niet allemaal op elkaar uitgelijnd is.
2 De achtergrond (cliche btw) leid enorm af, probeer hem wat minder opvallend te maken of maak een andere.
3 Het font links vind ik niet zo super staan, ik zou gewoon uitgaan van hetzelfde lettertype wat je boven gebruikt.
1 Het zier er dus een beetje rommelig uit omdat het niet allemaal op elkaar uitgelijnd is.
2 De achtergrond (cliche btw) leid enorm af, probeer hem wat minder opvallend te maken of maak een andere.
3 Het font links vind ik niet zo super staan, ik zou gewoon uitgaan van hetzelfde lettertype wat je boven gebruikt.
Dark Blue schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:03:
[...]
Het is netjes uitgelijnd?... Wat voor exotisch swingende browser heb jij of heb je wat gedronken?
offtopic:

Dus.
offtopic:
we overleggen wel ff wanneer, dat kratje hou ik tegoed
we overleggen wel ff wanneer, dat kratje hou ik tegoed
dat boeit niettec schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:25:
[...]
Gebruik ipv de huidige test text de lorem ipsum text, dat lijkt echter.. http://www.lipsum.com
Het is toch nog een image.
ik ga hem nu slicen.
Tec heeft wel een punt hoor. De tekst maakt zeker wel een verschil, in hoe het oogt. Nu heb je bijv ook allemaal hoofdletters, simpel links gealined. Neem maar eens gewoon een saaie pagina.
Plaats daar ss wat "ASDF" in.. lekker saai aligned en hoofdletters.
Of wat "Lorum ipsum".. Gelet op caps en line-height, justified alignen enzo.. Echt wel verschil
Plaats daar ss wat "ASDF" in.. lekker saai aligned en hoofdletters.
Of wat "Lorum ipsum".. Gelet op caps en line-height, justified alignen enzo.. Echt wel verschil
driehoekje even netjes afwerken
301SQN
Geinig, weer iemand die m'n Bauwerck weet te waarderenVerwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:29:
(verhaal + url)
[ Voor 3% gewijzigd door Yoozer op 22-05-2005 02:57 ]
teveel zooi, te weinig tijd
De wit ruimte tussen de zwarte balkjes en de grotere grijze balke zijn overal even dik.spenky schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 23:25:
ik had een logootje gemaakt. het is een digitalisering van een schets die ik voor school heb gemaakt...
[afbeelding]
Bij het blauwe slangenkop (????) is die wit ruimte iets breder.
Dit zou je nog even even breed kunnen maken als bij die zwarte balkjes.
En idd die driehoek dan nog.
Verder ziet het logo er top uit.

Ik ging ooit eens een soort schiet-spel maken... haha ik maak zo weinig echt af... anyway dit was soort van character-ontwerp voor dat spel. Best goed gelukt al zeg ik het zelf.. van al mijn illustrator frutsels die ik maak
Verwijderd
ik zou die d uitlijnen met de zijkant van het derde balkje, iha kan de uitlijning van de tekst eronder wel wat netterspenky schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 23:25:
ik had een logootje gemaakt. het is een digitalisering van een schets die ik voor school heb gemaakt...
[afbeelding]
Verwijderd
edit: ik zie nu je post, maar wie zegt dat ik die nav bar niet met opzet smaller heb gemaakt dan de banner erboven? Beetje raar om meteen zo'n opmerking te maken, maargoed het was vast goed bedoeld.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 13:07 ]
Ik zat aan hetzelfde te denken.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:05:
[...]
edit: ik zie nu je post, maar wie zegt dat ik die nav bar niet met opzet smaller heb gemaakt dan de banner erboven? Beetje raar om meteen zo'n opmerking te maken, maargoed het was vast goed bedoeld.
Verwijderd
geen goed logo 
waarom niet
- dit is bijzonder moeilijk te reproduceren op bedrijfsdrukwerk (vanwege de kleur)
- de tekst is vrij lastig leesbaar, misschien nog wat met je kerning spelen
- het is niet echt een logo, meer een naam op een creatieve manier neergezet, het is dus niet direct herkenbaar
- het is een pixellogo, dat gaat dus blokjes betekenen als je deze op 3 bij 4 meter afdrukt op een zeil van een vrachtwagen
suggesties
- trek het mannetje over en vul met kleur als karikatuur
- maak het mannetje eventueel in een andere kleur
- zet de voeten van het mannetje op gelijke hoogte met de onderkant van de letters van Hidde, en niet op de tekst eronder
- zorg voor een rustiger beeld, creeer wat meer witruimte bijvoorbeeld
- zorg voor een extra beeld, bijvoorbeeld het mannetje recht in stand (overgetrokken) boven de tekst hidde ofzo.
- werk in een vectorprogsel
Verder is het niet helemaal duidelijk wat je wilt uitstralen, eerste gok is een verhuisbedrijf ofzo.
waarom niet
- dit is bijzonder moeilijk te reproduceren op bedrijfsdrukwerk (vanwege de kleur)
- het is niet echt een logo, meer een naam op een creatieve manier neergezet, het is dus niet direct herkenbaar
- het is een pixellogo, dat gaat dus blokjes betekenen als je deze op 3 bij 4 meter afdrukt op een zeil van een vrachtwagen
suggesties
- zet de voeten van het mannetje op gelijke hoogte met de onderkant van de letters van Hidde, en niet op de tekst eronder
- zorg voor een extra beeld, bijvoorbeeld het mannetje recht in stand (overgetrokken) boven de tekst hidde ofzo.
Verder is het niet helemaal duidelijk wat je wilt uitstralen, eerste gok is een verhuisbedrijf ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 11:01 ]
Verwijderd
misschien wel met opzet, maar het oogt niet consistent, linksboven lijnt met het grote vlak onder, rechtsonder ook, rechtsboven lijnt met linksboven, maar niet met het grote vlak, iets wat ik wel zou verwachten.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:05:
[...]
Als je rechtsonder smaller maakt zou het imho naar binnen moeten vallen tov het grote vlak. rechtsboven zou imho gewoon moeten lijnen met het grote vlak ook.
Verwijderd
heheh het mannetje ben ik zelfVerwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:00:
geen goed logo
waarom niet
suggesties
ik heb als EPS opgeslagen, dus ik kan dan wel vergroten toch ?? (nou ja de foto kan natuurlik op een gegeven moment niet groter, het is zeker niet slim om foto's in een logo te zetten..
Verwijderd
Na een half jaar maar weer eens voor de gein een auto getuned. Vandaar dat de motorkap niet helemaal goed is enz.
Gedaan:
- verlaagd
- andere velgen
- racegaas
- getinte ruiten
- deurklink weg
- carbon motorkap
Gedaan:
- verlaagd
- andere velgen
- racegaas
- getinte ruiten
- deurklink weg
- carbon motorkap

ziet er best geinig uitVerwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 02:33:
Na een half jaar maar weer eens voor de gein een auto getuned. Vandaar dat de motorkap niet helemaal goed is enz.
Gedaan:
- verlaagd
- andere velgen
- racegaas
- getinte ruiten
- deurklink weg
- carbon motorkap
[afbeelding]
*mierenneukerij-mode*
maar hoe moettie zonder klink open
*/mierenneukerij-mode*
12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
Verwijderd
*klikkerdeklik* (grote foto)
http://www.smsstad.nl/bart/seat1.jpg
Afstandsbediening, of je laat de ramen altijd open. Dukes of Hazard seat
http://www.smsstad.nl/bart/seat1.jpg
Afstandsbediening, of je laat de ramen altijd open. Dukes of Hazard seat
[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 03:03 ]
gewoon een tik erop gevenSilent Hunter schreef op zondag 05 juni 2005 @ 02:52:
[...]
ziet er best geinig uit
*mierenneukerij-mode*
*/mierenneukerij-mode*
leuk wagentje trouwens, netjes
Verwijderd
Dankje,
Vorig jaar heb ik dit echt kei vaak gedaan, maar helaas veel auto's verwjderd. Zal er vandaag of morgen nog wel een paar posten van toen.
Vorig jaar heb ik dit echt kei vaak gedaan, maar helaas veel auto's verwjderd. Zal er vandaag of morgen nog wel een paar posten van toen.
Verwijderd
Auto's aanpassen is eigenlijk vrij simpel..
Met wat tutorials heb je in no-time een volledig getunde auto.
Voorbeeld..
http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm
Nietemin leuk gedaan hoor..
Met wat tutorials heb je in no-time een volledig getunde auto.
Voorbeeld..
http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm
Nietemin leuk gedaan hoor..

Is voor een Online game, ik heb het al voorgesteld maar de opdrachtgever vond het niet mooi. Morgen dus aan wat totaal anders beginnen.
Ik ben vandaag bezig geweest met een cover voor 24 seizoen 4. Dit is het resultaat

(klikbaar)
Reacties plz

(klikbaar)
Reacties plz
[ Voor 3% gewijzigd door n1ck op 06-06-2005 02:58 ]
Ziet er mooi uit, maar haal dat "12" logo van de voorkant af.
@Heaget: Voor mij is hij wat te vaag en onduidelijk, maar dat is waarschijnlijk juist de bedoeling en jouw stijl. Kan er helaas dus niet echt een scherpe mening over hebben, maar wou toch even reageren
Edit: Ja dan vind ik die je nu gemaakt hebt zeker beter, maar je moet eigenlijk niet gaan vergelijken vind ik, maar je nieuwe opzichzelfstaand beoordelen. als je goed wilt beoordelen. Maar hé, no offence hoor.. Ik doe het je niet na! 
@Psboy: Ziet er heel goed uit! Ik zou je nog graag feedback geven, maar volgens mij is ie zo prima. Lijkt me af
En zelf had ik meer een vraag dan iets te showen. Even ter verduidelijking van mijn vraag:
e:<br />
De stijl die hierboven wordt gebruikt (vooral de buitenkanten en bij de onderste tekst), wil ik graag toepassen op mijn muur hier thuis. Probleem is, ik wil het graag eerst in het klein in PS gaan maken (waarna ik het dan met potlood eerst op muur teken etc.. maar ben niet zo'n tekenster
), maar wat ik probeer komt niet echt in de buurt van deze stijl. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit maak? Zal wel met iets van brushes gaan, maar ik kom niet echt op weg. Weet ook niet of er een naam is voor deze stijl of waar ik op moet zoeken.. Is er iemand die me kan helpen?
@Psboy: Ziet er heel goed uit! Ik zou je nog graag feedback geven, maar volgens mij is ie zo prima. Lijkt me af
En zelf had ik meer een vraag dan iets te showen. Even ter verduidelijking van mijn vraag:

De stijl die hierboven wordt gebruikt (vooral de buitenkanten en bij de onderste tekst), wil ik graag toepassen op mijn muur hier thuis. Probleem is, ik wil het graag eerst in het klein in PS gaan maken (waarna ik het dan met potlood eerst op muur teken etc.. maar ben niet zo'n tekenster
[ Voor 13% gewijzigd door r0bert op 06-06-2005 16:01 ]
@ Heaget
Dat "12" logo aan de voorkant vind ik wel zo professioneel staan.
Je ziet het ook vaak terugkomen bij andere dvd covers (ook dezelfde plaats etc.) + ik had opgezocht voor welke leeftijd seizoen 3 was, dat was dus 12 jaar en ouder, dus nam ik aan dat seizoen 4 dat ook wel was. Ik had namelijk voordat ik ging zoeken daar een "16" logo staan.
@R0bert
Thnx voor je reactie!
Voor jouw probleem:
Het is volgens mij wel een brush, welke precies zou ik ook niet weten, maar kan je niet gewoon googlen op brushes, en dan op die willekeurige brush site gaan kijken, net zolang je iets vindt, wat er op lijkt.
Dan kan je t altijd printen, en overtekenen op je muur ofzo
Dat "12" logo aan de voorkant vind ik wel zo professioneel staan.
Je ziet het ook vaak terugkomen bij andere dvd covers (ook dezelfde plaats etc.) + ik had opgezocht voor welke leeftijd seizoen 3 was, dat was dus 12 jaar en ouder, dus nam ik aan dat seizoen 4 dat ook wel was. Ik had namelijk voordat ik ging zoeken daar een "16" logo staan.
@R0bert
Thnx voor je reactie!
Voor jouw probleem:
Het is volgens mij wel een brush, welke precies zou ik ook niet weten, maar kan je niet gewoon googlen op brushes, en dan op die willekeurige brush site gaan kijken, net zolang je iets vindt, wat er op lijkt.
Dan kan je t altijd printen, en overtekenen op je muur ofzo
[ Voor 35% gewijzigd door n1ck op 06-06-2005 15:52 ]
@ Robert,
Ja het is een nogal onduidelijk plaatje, ik heb expres de "grunge" style gebruikt omdat het wel bij het onderwerp past. Ik vind zelf het abstract brushen mooier ( meestal dan ) dan een gewoon simpel logo. Ik zal je het logo laten zien wat nu op de site staat. En dan moet je nog eens naar de mijne kijken. Natuurlijk heeft iedereen een eigen mening, daaraan kun je niets veranderen.
Originele Logo wat nu op de site staat.

En mijn Logo

Nou dan vind ik die van mijzelf toch al een stuk beter.
Op jou probleem kan ik wel antwoord geven, volgens mij zit er in photoshop ook allemaal van dat soort dingen, dan moet ik alleen even zoeken
*zoekt in Photoshop CS2
*
Selecteer de Custon Shape Tool >> Klik op het pijltje naar beneden naast de Shape >> Klik gelijk weer op het pijltje naar Links >> Klik in het onderste stuk op 'all'
En voilla, je hebt een berg met shapes. Als je een beetje goede photoshopper bent dan kun je hier al wel wat mee.
Als je dan nog brushes nodig hebt dan zul je echt zelf even moeten zoeken, maar http://www.greycobra.com/ en http://www.deviantart.com/ hebben daar wel aardig wat resources in.
Meer heb ik helaas niet voor je.
Heaget zocht nog even op Goochel en vond dit.
http://www.freephotoshop.com/html/free_shapes.html
Daar staan zeker wel 1000 shapes. Ga je gang en zoek maar raak.
Ja het is een nogal onduidelijk plaatje, ik heb expres de "grunge" style gebruikt omdat het wel bij het onderwerp past. Ik vind zelf het abstract brushen mooier ( meestal dan ) dan een gewoon simpel logo. Ik zal je het logo laten zien wat nu op de site staat. En dan moet je nog eens naar de mijne kijken. Natuurlijk heeft iedereen een eigen mening, daaraan kun je niets veranderen.

En mijn Logo

Op jou probleem kan ik wel antwoord geven, volgens mij zit er in photoshop ook allemaal van dat soort dingen, dan moet ik alleen even zoeken
*zoekt in Photoshop CS2
Selecteer de Custon Shape Tool >> Klik op het pijltje naar beneden naast de Shape >> Klik gelijk weer op het pijltje naar Links >> Klik in het onderste stuk op 'all'
En voilla, je hebt een berg met shapes. Als je een beetje goede photoshopper bent dan kun je hier al wel wat mee.
Als je dan nog brushes nodig hebt dan zul je echt zelf even moeten zoeken, maar http://www.greycobra.com/ en http://www.deviantart.com/ hebben daar wel aardig wat resources in.
Meer heb ik helaas niet voor je.
Heaget zocht nog even op Goochel en vond dit.
http://www.freephotoshop.com/html/free_shapes.html
Daar staan zeker wel 1000 shapes. Ga je gang en zoek maar raak.
[ Voor 46% gewijzigd door Heaget op 06-06-2005 16:10 . Reden: Meer Hulp, MEER HULP! ;) ]
Verwijderd
Haha dan is dat nieuwe al een stuk beter..
Die ouwe is een beetje zo van : 'ik heb photoshopmaar ik weet nog niet precies hoe het werkt', die nieuwe van jou is veel beter dan ..
Die ouwe is een beetje zo van : 'ik heb photoshopmaar ik weet nog niet precies hoe het werkt', die nieuwe van jou is veel beter dan ..
Ok, als /14'er wordt het tijd om ook eens ten rade te gaan bij de experts van /13 
Gezien m'n nogal zwakke gebrek aan design op m'n huidige site ( !! spam !! ), heb ik besloten om m'n web presence er iets professioneler uit te laten zien.
Dat begint natuurlijk bij een logo.
M'n eerste experiment werd unaniem afgekeurd, wegens een te hoog optieker-gehalte/te druk
:

M'n tweede experiment kreeg hier al een paar goedkeuringen. Het originele concept was een warholl-versie van de DaVinci kerel in de cirkel, en is geëvolueerd tot dit :

Persoonlijk vind ik het redelijk geslaagd, en het voldoet imho a/d regels waaraan een logo moet voldoen :
- Eenvoudig te herkennen
- Niet te druk
- Opgebouwd in 2 kleuren
- Herkenbaar in zwart-wit/fax etc...
- (eigen voorwaarde) gemakkelijk te reconstrueren.
De kleuren ben ik niet 100% zeker van. Ook het feit dat het logo niet symmetrisch is, speelt me parten. Is dit 'not done' in de designerswereld, of bestaat er zoiets als wat ze bij de poëten 'dichterlijke vrijheid' noemen ?
Kort samengevat : een Gfx-n00b vraagt ff jullie l33t mening
Gezien m'n nogal zwakke gebrek aan design op m'n huidige site ( !! spam !! ), heb ik besloten om m'n web presence er iets professioneler uit te laten zien.
Dat begint natuurlijk bij een logo.
M'n eerste experiment werd unaniem afgekeurd, wegens een te hoog optieker-gehalte/te druk

M'n tweede experiment kreeg hier al een paar goedkeuringen. Het originele concept was een warholl-versie van de DaVinci kerel in de cirkel, en is geëvolueerd tot dit :

Persoonlijk vind ik het redelijk geslaagd, en het voldoet imho a/d regels waaraan een logo moet voldoen :
- Eenvoudig te herkennen
- Niet te druk
- Opgebouwd in 2 kleuren
- Herkenbaar in zwart-wit/fax etc...
- (eigen voorwaarde) gemakkelijk te reconstrueren.
De kleuren ben ik niet 100% zeker van. Ook het feit dat het logo niet symmetrisch is, speelt me parten. Is dit 'not done' in de designerswereld, of bestaat er zoiets als wat ze bij de poëten 'dichterlijke vrijheid' noemen ?
Kort samengevat : een Gfx-n00b vraagt ff jullie l33t mening
Je bent gek als je dat doet. Leer Illustrator, da's er veel geschikter voor en je krijgt zo messcherpe randen. Mooier is ook dat je dan gelijk met stukken van script-fonts aan de slag kan voor al die mooie bochtjes en versierseltjes (Pathfinder).[b][message=23534261,noline]r0bert schreef op maandag 06 juni 2005 @ En zelf had ik meer een vraag dan iets te showen. Even ter verduidelijking van mijn vraag:
[afbeelding]e:<br />
De stijl die hierboven wordt gebruikt (vooral de buitenkanten en bij de onderste tekst), wil ik graag toepassen op mijn muur hier thuis. Probleem is, ik wil het graag eerst in het klein in PS gaan maken
Voornamelijk hard werken.Kan iemand mij vertellen hoe ik dit maak?
Brushes zijn alleen echt effectief op lagere (web-) resoluties.Zal wel met iets van brushes gaan
Grunge is het niet helemaal omdat de brushes daarvoor ook vuil zijn. Dit is allemaal nog redelijk clean.maar ik kom niet echt op weg. Weet ook niet of er een naam is voor deze stijl of waar ik op moet zoeken.. Is er iemand die me kan helpen?
@Heaget: Prachtig! Zo kom ik al een stuk verder
Ik had ze nog niet gevonden!
@D4Skunk: Ik vond je vorige lettertype in ieder geval mooier (sans-serif noem je dat geloof ik
). Verder zijn de letters ook nogal grof/lomp, geen antialiasing. Ik denk dat dat laatste vooral al een hele verbetering zou zijn
(ook je vormen, bijv cirkeltje). Oh en die blauwige achtergrond, dat is de kleur van je nieuwe pagina of wou je dat serieus als logoachtergrond gebruiken?
@Yoozer: Heel cool! Heb geen Illustrator maar zal eens even wat rondvragen. Op zich is het nu niet zo belangrijk voor mijn muurtje, hoef scherp de randen zijn enzo, maar vind het sowieso mooie stijl. Zal eens even wat zoeken op je keywords. Thnq!
@D4Skunk: Ik vond je vorige lettertype in ieder geval mooier (sans-serif noem je dat geloof ik
@Yoozer: Heel cool! Heb geen Illustrator maar zal eens even wat rondvragen. Op zich is het nu niet zo belangrijk voor mijn muurtje, hoef scherp de randen zijn enzo, maar vind het sowieso mooie stijl. Zal eens even wat zoeken op je keywords. Thnq!
zoiets ?r0bert schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:17:
@D4Skunk: Ik vond je vorige lettertype in ieder geval mooier (sans-serif noem je dat geloof ik).

Ehhr, voorlopig ben ik enkel een beetje aan het experimenteren, en gebruik ik geen illustrator maarVerder zijn de letters ook nogal grof/lomp, geen antialiasing. Ik denk dat dat laatste vooral al een hele verbetering zou zijn(ook je vormen, bijv cirkeltje).

* D4Skunk kruipt weg in een hoekje...
Eens het model goed is, zal ik dit natuurlijk wel op de goede manier doen
Dat blauwachtig gedoe zou transparant moeten zijn, maar blijkbaar ondersteunt PNG/Paint.Net/internet explorer (schrappen wat niet past) geen transparantie ...Oh en die blauwige achtergrond, dat is de kleur van je nieuwe pagina of wou je dat serieus als logoachtergrond gebruiken?
Blijkbaar is er geen commentaar op het logo zelf end de kleurkeuze... Ik veronderstel dat ik dus op de goede weg ben
Verwijderd
suggestie. maak een stuk van de V met wat donkerder groen, zodat je een beetje diepte in die V krijgt.
De beste optie is om een beamer te gebruiken, of een goede diaprojector. Je maakt je artwork dan gewoon in Illustrator en zorgt ervoor dat je dat op de muur projecteert, en dan hoef je alles maar over te trekken. Een brush in Photoshop heeft z'n nut, maar ze zijn over het algemeen in het grote formaat niet meer elegant. Ook is het NJOY-voorbeeld dat je hebt overduidelijk met vectoren gemaakt.r0bert schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:17:
Voorbeeldje : je gaat naar http://www.dafont.com/en , snaait je het font "English" en gaat daar creatief stukken van af hakken. Verder zoek je nog even naar mooie dingbats met blaadjesmotieven. Daarmee ga je aan de slag. Het mooie hiervan is is dat je als je iets groter wil hebben dit niet funest is voor de kwaliteit; alles blijft strak. Combineer dat met de beamer en je krijgt een keurig resultaat.

Gebaseerd op de star wars clone wars miniserie (deel 2x4 om precies te zijn)
[ Voor 76% gewijzigd door Splash op 06-06-2005 23:55 ]
OPEN, KRENG!Silent Hunter schreef op zondag 05 juni 2005 @ 02:52:
[...]
ziet er best geinig uit
*mierenneukerij-mode*
*/mierenneukerij-mode*
*pliep* *pliep*
De auto is best mooi, maar je ziet wel erg dat ie geshopt is

Kan je dit iets verduidelijken ? bedoel je een groene rand/dropshadow/3D-effect/... ?Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:04:
suggestie. maak een stuk van de V met wat donkerder groen, zodat je een beetje diepte in die V krijgt.
1 van de belangrijkste dingen in een logo: Uitlijning... die zwarte balk zou je even breed als de tekst moeten maken etc.D4Skunk schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:43:
[...]
zoiets ?
[afbeelding]
[...]
Ehhr, voorlopig ben ik enkel een beetje aan het experimenteren, en gebruik ik geen illustrator maarpowerpoint
![]()
. Wat je dus zag waren screenshots v/e powerpointpresentatie
* D4Skunk kruipt weg in een hoekje...
Eens het model goed is, zal ik dit natuurlijk wel op de goede manier doen
[...]
Dat blauwachtig gedoe zou transparant moeten zijn, maar blijkbaar ondersteunt PNG/Paint.Net/internet explorer (schrappen wat niet past) geen transparantie ...
Blijkbaar is er geen commentaar op het logo zelf end de kleurkeuze... Ik veronderstel dat ik dus op de goede weg ben
lettertype is ook erg belangrijk, wat je eerst had bij je nieuwe poging past niet bij het logo, het image aspect van het logo is strak en recht toe recht aan, maak de tekst dan ook zo.
ten eerste vind ik het allebei geen logo's, zijn het headers ofzo?Heaget schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:56:
@ Robert,
[afbeelding]
En mijn Logo
[afbeelding]
- ten tweede ben ik van allebei geen fan, als het al een logo zou zijn, dan zou je niet zo tekeer moeten gaan met grunge etc.
- een online game, geef eens wat info over die game, wat voor game is het enz.
- ook zit er geen sterke compositie in
natuurlijk no offence, maar ik ben allebei de "logo's" niet kapot, maar als je me verteld wat nu het onderwerp/doel/thema is en wat je er allemaal over kunt zeggen, kan ik je wel wat tips geven denk ik...
ja het zijn inderdaad Headers. Geen Logo's. Sorry had het even door elkaar gehaald. Dat verklaart ook gelijk de tweede. het is zo'n online gangster game zo'n beethe Mobstar achtig iets. Ik speel het zelf niet dus kan er verder weinig over zeggen. Er zit geen compostitie in, maar is dat altijd nodig dan? Ik vind zelf van niet, ook zonder compositie kan het mooi zijn.
Dat hoeft niet wat de eigenaar van de site vond dit niets, ik zal dus een andere style moeten gebruiken.natuurlijk no offence, maar ik ben allebei de "logo's" niet kapot, maar als je me verteld wat nu het onderwerp/doel/thema is en wat je er allemaal over kunt zeggen, kan ik je wel wat tips geven denk ik...
ik vind sowieso de site heeeeelemaal NIKS van een gangster killer game weg hebben haha, het is allemaal veel te recht toe recht aan enz... dus denk dat ze eerst aan de site zouden moeten werken, en dan een geïntegreerde header of niet eens een header maar alleen een logo...
maar dit is veel te zakelijk, maar dat doet niks aan jou af natuurlijk, voor iets met maffia en gangsters zou ik iig al beginnen met een ander lettertype en een leuk mannetje of een auto erin etc..
en vermijd die kleurencombinatie... probeer eens zwart-wit geeft vast leuk effect, want de linkerkant van je ding is best leuk opzich...
maar dit is veel te zakelijk, maar dat doet niks aan jou af natuurlijk, voor iets met maffia en gangsters zou ik iig al beginnen met een ander lettertype en een leuk mannetje of een auto erin etc..
en vermijd die kleurencombinatie... probeer eens zwart-wit geeft vast leuk effect, want de linkerkant van je ding is best leuk opzich...
Kijk bijvoorbeeld eens naar de covers van bekende gangsters films/games enzo en dergelijke.timovdz schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:17:
Bijv. Godfather serie
Daar valt vast wel insipratie vandaan te halen
Best wel mee eens, de site is niet gangster-achtig, ik denk dat je je header beter op de site kan aanpassen en toch een beetje een gangster flavour erin zou kunnen proppen.. anders kijk ff naar [url= [rml][ 2D] Contest 2005 v5: Gamesdoos[/rml]][2d] Contest 2005 v5: Gamesdoos[/url] mischien is dat wat voor 'inspiratie'.timovdz schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:17:
ik vind sowieso de site heeeeelemaal NIKS van een gangster killer game weg hebben haha, het is allemaal veel te recht toe recht aan enz... dus denk dat ze eerst aan de site zouden moeten werken, en dan een geïntegreerde header of niet eens een header maar alleen een logo...
Dit topic is gesloten.