Toon posts:

Hulp nodig bij kopen van nieuw vidkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik kan tot 280 euro uitgeven aan een nieuw videokaart en ik heb wat zitten lezen en ik twijfel tussen de GeForce 6800LE(+NVs5) en de nieuwe GeForce 6600GT(AGP versie).

Dit is mn pc;
P4 2,5ghz
2xKingston 512mb PC2700
80gb WD
en MSI 845PE Neo-L moederbord (dit moederbord heeft alleen AGPx4 V1,5 ondersteunen die kaarten dit wel? http://snipurl.com/apth )

Alvast bedankt! _/-\o_

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:46

Mentalist

[avdD]

Kijk eens naar Welke videokaart moet ik kopen?, en vraag je eens af wat wij hier nu mee moeten :?

Je bent aan het twijfelen tussen 2 kaarten. Mooi.

Waarom twijfel je? Wat wil je hebben? Wat staat er niet in de reviews waardoor je geen keuze kan maken?

Lees gewoon de reviews, de benchmarks, kijk welke spellen jij het meeste speelt of zou willen spelen, en welke kaart daarin het beste is. Je kan natuurlijk nog veel meer overwegen (koeling, lawaai, overclockability, mogelijkheid tot "upgradebaarheid" door b.v. meer pipelines in te schakelen, driversupport, 2D kwaliteit, prijs, etc etc), maar dat is allemaal aan jou, want niet iedereen zal alles even belangrijk vinden. Dus waarom zouden wij je nu nog moeten vertellen welke kaart je moet kopen :?. Dat is toch een vrij persoonlijke keuze :)

Voor je AGP vraag : Hoe zit het met de compatibiliteit met AGP kaarten? Dat gaat in principe dus wel werken ja, belangrijker lijkt me om te kijken of je voeding wel genoeg hoofdruimte heeft voor een zwaardere videokaart.

[ Voor 25% gewijzigd door Mentalist op 18-11-2004 03:44 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik wil is het beste prestatie tussen die twee, lawaai is geen factor (meestal heb ik mn koptelefoon op) ik speel veel 3d spellen en met de meeste nieuwe spellen is het soms te veel voor mn GeForce 4ti 4600(de koeling werkt niet goed meer). Als ik de Geforce 6800LE zou kopen dan ga ik het overclocken, en 350watt voeding is toch wel genoeg?

Bedankt voor je reply^^

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
350 watt van een A-merk wel, een Q-tec zal niet volstaan ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
W3ird_N3rd in "Hulp nodig bij kopen van nieuw vidkaart"

Zie daar alle informatie die je nodig hebt :)

Dit topic is gesloten.