Zijn er ook mensen die dit type luidsprekers heeft of heeft gehad? Wat voor ervaring hebben jullie gehad met deze luidsprekers.
Groetjes,
Arend
Groetjes,
Arend
Wise enough to play the fool
Lekker vriendelijk persoontje ben je. Ik vroeg me alleen af wat andere mensen voor ervaringen hadden met deze luidsprekers. Er schijnt ook nog al wat verschil te zijn met wat voor receiver je de luidsprekers gebruikt of wat voor kabels. Ik begrijp dus dat je op dit forum niet naar de mensen hun ervaringen mag vragen. Vreemd.teacher schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:16:
Je had ze toch al gekocht?
En laat die groeten maar zitten dus: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Plaats geen onzinnige replies.teacher schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:16:
Je had ze toch al gekocht?
En laat die groeten maar zitten dus: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Verwijderd
Lekker vriendelijk als je zo antwoord. Ik vraag alleen of andere mensen ook de JBL hebben gekocht en ik krijg een reactie van laat die groeten maar. Ik heb op het gehele web gekeken wat mensen vinden van die luidsprekers en wat voor ervaringen ze er mee hebben maar kan niets vinden. Probeer ik het op deze manier en dan krijg ik de wind van voren. Vreemde mensen heb je toch op deze aardbol.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:44:
ja en lees de FAQ voor dat je post/een thread opent
naar mijn weet is teach een zeer vriendelijk persoon en heeft hij hier boven een hele normale reactie neer gezet
je hoeft ook niet twee keer achter elkaar te posten maar je kan ook gewoon de edit knop gebruiken
[rml][ Policy / richtlijnen GoT] Groeten en naam er onder[/rml]Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je per se zoiets wilt, kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
[ Voor 7% gewijzigd door teacher op 15-11-2004 17:45 ]
Wise enough to play the fool
Inderdaad, dat was namelijk het eerste wat ik dacht bij jouw reactieVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:48:
Vreemde mensen heb je toch op deze aardbol.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Volgens mij heb je geen verstand van audio. Je hebt namelijk ook verschillende receivers, kabels e.d.teacher schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:43:
nee-hee.. je begrijpt me verkeerd;
Even een quote uit de oude FAQ:
[...]
[rml][ Policy / richtlijnen GoT] Groeten en naam er onder[/rml]
De oude Algemene GoT-FAQ
Ontopic:
Wat ik bedoelde: Het lijkt me dat je eerst rond gaat googlen en vragen over een bepaald soort speaker vóórdat je ze koopt; wat nu als we hier allemaal zeggen "bagger!!"... Vind je ze dan minder goed klinken?
Stoer hoor mister MetallicaBarry|IA schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:44:
[...]
Inderdaad, dat was namelijk het eerste wat ik dacht bij jouw reactie.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq