JBL XTI 10S

Pagina: 1
Acties:
  • 1.098 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook mensen die dit type luidsprekers heeft of heeft gehad? Wat voor ervaring hebben jullie gehad met deze luidsprekers.

Groetjes,

Arend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:19

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Je had ze toch al gekocht?

En laat die groeten maar zitten dus: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
teacher schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:16:

Lekker vriendelijk persoontje ben je. Ik vroeg me alleen af wat andere mensen voor ervaringen hadden met deze luidsprekers. Er schijnt ook nog al wat verschil te zijn met wat voor receiver je de luidsprekers gebruikt of wat voor kabels. Ik begrijp dus dat je op dit forum niet naar de mensen hun ervaringen mag vragen. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
teacher schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:16:

Plaats geen onzinnige replies.
Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect naar anderen en het forum

Leuk dat je die link er bij hebt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en lees de FAQ voor dat je post/een thread opent

naar mijn weet is teach een zeer vriendelijk persoon en heeft hij hier boven een hele normale reactie neer gezet

je hoeft ook niet twee keer achter elkaar te posten maar je kan ook gewoon de edit knop gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:44:
ja en lees de FAQ voor dat je post/een thread opent

naar mijn weet is teach een zeer vriendelijk persoon en heeft hij hier boven een hele normale reactie neer gezet

je hoeft ook niet twee keer achter elkaar te posten maar je kan ook gewoon de edit knop gebruiken ;)
Lekker vriendelijk als je zo antwoord. Ik vraag alleen of andere mensen ook de JBL hebben gekocht en ik krijg een reactie van laat die groeten maar. Ik heb op het gehele web gekeken wat mensen vinden van die luidsprekers en wat voor ervaringen ze er mee hebben maar kan niets vinden. Probeer ik het op deze manier en dan krijg ik de wind van voren. Vreemde mensen heb je toch op deze aardbol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:19

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

nee-hee.. je begrijpt me verkeerd;
Even een quote uit de oude FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je per se zoiets wilt, kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
[rml][ Policy / richtlijnen GoT] Groeten en naam er onder[/rml]
De oude Algemene GoT-FAQ

Ontopic:

Wat ik bedoelde: Het lijkt me dat je eerst rond gaat googlen en vragen over een bepaald soort speaker vóórdat je ze koopt; wat nu als we hier allemaal zeggen "bagger!!"... Vind je ze dan minder goed klinken?

[ Voor 7% gewijzigd door teacher op 15-11-2004 17:45 ]

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:48:
Vreemde mensen heb je toch op deze aardbol.
Inderdaad, dat was namelijk het eerste wat ik dacht bij jouw reactie :P.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
teacher schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:43:
nee-hee.. je begrijpt me verkeerd;
Even een quote uit de oude FAQ:

[...]

[rml][ Policy / richtlijnen GoT] Groeten en naam er onder[/rml]
De oude Algemene GoT-FAQ

Ontopic:

Wat ik bedoelde: Het lijkt me dat je eerst rond gaat googlen en vragen over een bepaald soort speaker vóórdat je ze koopt; wat nu als we hier allemaal zeggen "bagger!!"... Vind je ze dan minder goed klinken?
Volgens mij heb je geen verstand van audio. Je hebt namelijk ook verschillende receivers, kabels e.d.
Ik heb hier geen zin om over door te gaan. Kijk is naar andere topics die wijken echt niet zo veel af dan van de mijne. Misschien had iemand kunnen zeggen als je ze bi wired dan klinken ze beter of als je ze op een andere manier aansluit dan klinken ze beter. Als iemand ze bagger vindt prima, ik vind ze uitstekend klinken. Dus nee, ik vind ze dan niet minder goed klinken.

Ik ben trouwens flink gaan rond kijken of er een review stond over deze luidsprekers maar die kon ik dus niet vinden. Aangezien mijn budget beperkt is heb ik een aanbieding gekocht die ik binnen een week weer mag ruilen. Deze luidspekers hebben mij 49 euro per stuk gekost.

Vindt het een beetje erg zielig dat ik hier niet een topic kan openen en mensen hun mening kan vragen over een bepaald merk luidsprekers. Ik vind het leuk om meningen van andere mensen te lezen over produkten die ik heb, helaas kon ik dat nu niet vinden. Probeer ik het op deze manier en dan zijn er kinderachtige figuren die vinden dat het niet kan. Ga dan naar een andere topic en laat die van mij lekker links liggen als je het toch niets vindt.

Joep doei de mazzel.

Reageer maar lekker, ik lees het toch niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Barry|IA schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:44:
[...]

Inderdaad, dat was namelijk het eerste wat ik dacht bij jouw reactie :P.
Stoer hoor mister Metallica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 14:30
Dit gaat nergens meer over, en als je het toch niet meer leest kan ie net zo goed dicht om verdere nutteloze reacties te voorkomen :)

Het heeft overigens niet zo heel veel zin om jouw speakers hier in de groep te gooien en enkel te vragen wat de ervaringen zijn. De kans is al klein dat iemand anders hier rondloopt en dezelfde speakers heeft, daarnaast heeft diegene waarschijnlijk niet zo heel veel verschillende receivers laat staan kabels goed met elkaar vergeleken op deze set. En als laatste is zijn/haar ervaring ook nog eens nauwelijks relevant omdat jij een hele andere smaak kan hebben (zoals je zelf al aangaf).
Enkel een reactie van iemand die dus een goede ervaring heeft met zijn eigen marantz en deze speakers is natuurlijk leuk om te horen hoor, als je zelf ook die speakers hebt. Maar het is gewoon veel handiger om zelf even een winkel in te lopen en wat te testen, neem je speakers gewoon mee, bij een fatsoenlijke zaak is dat geen probleem.

Omdat we liever niet hebben dat iedereen zijn/haar speakers voorlegt en enkel om wat ervaringen vraagt gaan dergelijke topics dicht (anders wordt het zo'n bende).

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.