Oeps nu zie ik het idd
Nieuwe layoutPadvinder schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:25:
Over de nieuwe layout (tweakers):
WOW!
Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden!
Oeps nu zie ik het idd
Nieuwe layoutPadvinder schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:25:
Over de nieuwe layout (tweakers):
WOW!
Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden!
Er gaat een hele nieuwe wereld voor je openVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:30:
ok en de lampjes in de subforums? als die daadwerkenlijk aangeven dat er in die subforum enige post is gedaan vind ik het nogal
[ Voor 26% gewijzigd door BtM909 op 18-11-2004 14:34 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Moet je abbo voor zijn.
Alleen voor abonnee's voorlopig.
-
Wat flauw zegSysRq schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:35:
[...]
Alleen voor abonnee's voorlopig.![]()
Even een relevant linkje spammen:
http://shop.tweakers.net/abonnement
Dat komt vanzelf. Gewoon een beetje geduld hebben.dimitio schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:41:
Wat flauw zegKan ik niet een abonnement nemen van 1 cent per maand, en dat ik dan alleen de nieuwe layout krijg? (die andere extra's hoef ik dan niet)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
er is nog geen nieuwe wereld voor me geopend want ik heb me antwoord nog steeds nieBtM909 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:33:
Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open
En de nieuwe layout is online \o/
voorlopig alleen voor abo's![]()
die lampjes staan aan als er in dat forum een rood mapje staatVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:45:
[...]
er is nog geen nieuwe wereld voor me geopend want ik heb me antwoord nog steeds nie
waar dienen de lampjes uiterst links in de subforacatalogus voor?
Rood betekend dat er een nieuwe reactie is, het grijze stipje betekend dat er geen nieuwe reply is gekomen. Alleen over welke tijdsspanne ben ik me niet helemaal zeker van, ga ik nog ff navragen voor je.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:45:
waar dienen de lampjes uiterst links in de subforacatalogus voor?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
[ Voor 118% gewijzigd door Fludizz op 18-11-2004 15:09 ]
Verwijderd
jij denkt aan iets anders dan ik bedoelRenegade schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:47:
Rood betekend dat er een nieuwe reactie is, het grijze stipje betekend dat er geen nieuwe reply is gekomen. Alleen over welke tijdsspanne ben ik me niet helemaal zeker van, ga ik nog ff navragen voor je.
http://gathering.tweakers.net/forum/resetVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:49:
affijn die lampjes staan echt altijd aan. tis onmogelijk ze allemaal uit te krijgen (zijn het wel spaarlampjes overigens?)
dat zijn zeker de headlines van t.net (die ik uit heb staan) die krijg je niet uit, die hebben ook geen betekenis afaik
Niet dat ik weet. Momenteel is het zo flexibel mogelijk en kan iedereen gewoon de instellingen kiezen waaraan ie de voorkeur geeft, en standaard staat het uit.BtM909 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:52:
Wat mij opvalt is dat de AccessKeys leeg zijn (in de voorkeuren)? Wordt dat straks weer standaard gevuld?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Klopt, maar ik gebruikte de default instellingen af en toe, maar het maakt het lastig als je niet meer weet welke accesskey waarvoor isRenegade schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:54:
[...]
Niet dat ik weet. Momenteel is het zo flexibel mogelijk en kan iedereen gewoon de instellingen kiezen waaraan ie de voorkeur geeft, en standaard staat het uit.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Da's waarRenegade schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:04:
Dat kun je nu redelijk makkelijk zelf opzoeken.
Intentionally left blank
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.
Le-zen..Chip! schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:07:
* Padvinder dacht dat alleen de crew die template had
Verwijderd
Verwijderd
Dan zijn ze niet meer nieuw héVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:17:
Twee updates terug ofzo had je de new-optie als tekst, deze werkte (als ik het goed heb) ook bij topics met een geel mapje. Is er een mogelijkheid dat de gele mapjes ook een new-optie krijgen?
Soms heb ik namelijk zulke dikke vingers dat ik per ongeluk naar een andere website ga nadat ik bookmarks heb gedrukt en als ik weer terug ga zijn de mapjes allemaal ineens geel
Verwijderd
Klikken op datum is volgens mij naar de laatste reactie gaan?Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:20:
[...]
Dan zijn ze niet meer nieuw hé
Maar doet klikken op de datum wat je wilt?
Ja, en dat is precies hetzelfde als waar de 'new'-link je heen zou brengen bij een geel mapjeVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:25:
[...]
Klikken op datum is volgens mij naar de laatste reactie gaan?
Intentionally left blank
Dit is een contradictio in terminisVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:17:
Twee updates terug ofzo had je de new-optie als tekst, deze werkte (als ik het goed heb) ook bij topics met een geel mapje. Is er een mogelijkheid dat de gele mapjes ook een new-optie krijgen?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Op het rode mapje klikken nu.leuk_he schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:44:
spuit 11 hier.
Nu zijn die new/sterrertje/mapje weg in my react. En ik kan even niet volgen of die functionliteit nu ergens anders onder zit of tijdelijk is uitgeschakeld of alleen voor abbo's is. Wie vat dit even samen?
[ Voor 3% gewijzigd door SysRq op 19-11-2004 13:17 ]
-
Verwijderd
Qua links is het altijd bereikbaar iig (frontpage heeft toch helemaal geen acceskeys?) > Community optie in het menu bovenaan de rode balk - en GoT Tech forums in het menu linksonderSysRq schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:09:
Is het trouwens mogelijk om de accessket's ook op de friontpage te laten werken? Ik kan nu makkelijk van GoT naar T.net, maar een weg terug is er (nog) niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 13:13 ]
Vandaar mijn vraag of daar al eens over nagedacht is.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:12:
[...]
(frontpage heeft toch helemaal geen acceskeys?)
==klikken met muis> Community optie in het menu bovenaan de rode balk - en GoT Tech forums in het menu linksonder
-
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
[ Voor 190% gewijzigd door We Are Borg op 28-11-2004 13:22 ]
Signature
Signature
ow kijk dat is mooi!!!pasta schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:17:
Dat mocht de gebruiker iirc zelf bepalen door middel van een pref.
Je kan ervoor kiezen om de nieuwe layout ook te centreren, maar op 1024*768 valt de update tracker dan voor de helft buiten beeld als je die openklaptBever schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:16:
Op Got staat een screenshot dat de nieuwe layout gecentreerd is en op de frontpage staat een screenshot dat ie links uitgelijnd is. Hoe wordt het?
Ik prefereer de gecentreerde versie.
[ Voor 4% gewijzigd door AtleX op 28-11-2004 16:19 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 29-11-2004 11:53 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Signature
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 29-11-2004 13:10 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
zo dom ben ik nou ook weer nie
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door crisp op 30-11-2004 14:16 ]
Intentionally left blank
[ Voor 18% gewijzigd door duderuud op 01-12-2004 09:34 ]
de ochtend duurt nog wel een paar uurtjes, gewoon even wachtenDuderuud schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:34:
Nou, kom op met die nieuwe template! Ben wel benieuwd
Maar ik leef de hele week al naar dit moment toeErkens schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:43:
[...]
de ochtend duurt nog wel een paar uurtjes, gewoon even wachten
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
AtleX schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:58:
Maak wel eerst backup's van de DB aub, ik krijg weer nachtmerrie's over een collega en ik die bezig waren met een backup maken van een server op een school
Collega: Alex, <programma>, is dat belangrijk?
* AtleX kijkt, en ziet collega zweten
Ik: Ja dat is de schooladministratie, hoezo?
Collega: Die staat nu op /dev/null
Ik (tegen directeur school): Uuhm, meneer, die administratie, is daar nog in gewerkt de laatste 2 weken?![]()
Directeur: Nee, hoezo?
Ik: Oh niets, just checking..
* AtleX zet backup van 2 weken oud terug
alleen die query moet toch uitgevoerd worden, die template wordt immers al gebruikt door de abo's en crewWe Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:02:
[...]
Ik denk dat het uploaden en in gebruik nemen van de templates geen problemen zal opleveren. Al hoewel, een SQL query uitvoeren op de vroege ochtend....
en uploaden van de nieuwste template versieErkens schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:04:
[...]
alleen die query moet toch uitgevoerd worden, die template wordt immers al gebruikt door de abo's en crew
Intentionally left blank
Da's toch niet nodig. Je hebt toch wel vertrouwen in de SQL code? Zo ingewikkeld is die niet, toch? Of ben je alvast de koffie aan het drinken ivm de kritiek die je wellicht gaat krijgen?crisp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:15:
* crisp neemt voor de zekerheid eerst een bak extra sterke koffie
Vergeet vooral geen WHERE clausules in de query, is wel eens door een niet nader te noemen devver gebeurdcrisp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:15:
* crisp neemt voor de zekerheid eerst een bak extra sterke koffie
maakt toch weinig uit, moet voor alle users geldenAndré schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:18:
[...]
Vergeet vooral geen WHERE clausules in de query, is wel eens door een niet nader te noemen devver gebeurd![]()
Zijn we de crisp aan het vergelijken met zo'n low rank devverAndré schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:18:
[...]
Vergeet vooral geen WHERE clausules in de query, is wel eens door een niet nader te noemen devver gebeurd![]()
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq