Kan zijn, maar het is niet aan de users om dat te "eisen" . De crew luistert op beleids inhoudelijke zaken vaak erg goed naar de userbase, maar dat ze dat in dit geval wat minder doen kan ik me goed voorstellen. Het onderhouden van een afwijkende template kost gewoon werk

.
- Ben zelf abo en heb helemaal geen zin om zelf een CSS te bouwen of te installen.
Er is vast iemand die dat doet en aanbied aan de rest, instellen lijkt me ook niet zoveel werk

.
- meesten zijn helemaal niet tegen verandering. ben zelf zoals al gezegd erg voor de nieuwe functionaliteit en layout. Maar wel tegen de kleur.
Zoals veel gezegd, wacht nou maar even tot je de nieuwe template hebt gezien. En als je het per sé paars wilt kan je dat zelf regelen. Wat ik nu van de nieuwe template heb gezien lijkt hij me op zich best mooi, 't zal even wennen zijn, maar toch. En de prettige paarse / andere prettige kleur voeg ik desnoods zelf toe via de browser of door een abbo te nemen als ik daar ernstig behoefte aan heb

.
- Maak de nieuwe kleur gewoon standaard en geef keuze voor paars aan iedereen. Dan is GOT toch in overeenstemming gebracht met de FP. Dit is volgens Curry684 nl. de enige zwaarwegende reden voor de verandering.
&
Als een template aan iedereen aangeboden wordt, moet hij ook onderhouden worden. Dat kost werk

.
-De argumenten waarmee de crew (iig jij) goede agumenten van users afkapt zijn simpelweg flauw en hier niet eens van toepassing. Zie mijn vorige post.
Maarja t is moeilijk discussieren als je eigen argumenten zwak zijn en je je bovendien tot gescheld verlaagt.
Punt is dat vwb de kleur je het geen bal interesseert wat de users willen.
Verder ben ik van je trieste gescheld echt niet onder de indruk. Crew onwaardig.
Ik ben het eerlijkgezegd wél met je eens dat (een deel van) de replies vd crew hierboven misschien iets vriendelijker gesteld konden worden. Maar dat komt ook door dat steeds dezelfde argumenten aan beide zijden worden herhaald. Ook jij brengt het niet erg vriendelijk

.
Punt is denk ik dat aan de ene kant gesteld wordt dat de users geen bal met de kleur te maken hebben, en aan de andere kant dat de crew paars moet aanbieden omdat de users dat willen. Beide is natuurlijk niet helemaal waar, maar als het er op aan komt, wint de crew, denk ik.
GoT is er voor de inhoud, niet voor het uiterlijk. Het nieuwe template is een verbetering t.o.v. het huidige, iig als je ervanuit gaat dat je de FP en het forum dichter bij elkaar wil brengen. Als jij als user dan een extra iets wil, zoals een paars template, paarse kleurjes in het nieuwe template, of whatever, kan je daarvoor betalen, of zelf wat moeite doen. Zo onredelijk is dat niet...
Maar het meest onredelijk vind ik uiteindelijk dat er nú al zo geprotesteerd wordt tegen iets waar je nog geeneens gebruik van hebt gemaakt. Wacht gewoon even met protesteren tot je een paar dagen met de nieuwe template aan de gang bent geweest. Als er dan (nog steeds?) een zeer grote groep users heftig protesteerd, is het
misschien tijd om na te gaan denken of er misschien iets in de richting van de users gedaan kan worden

.
Allemaal imho en nofi natuurlijk
.