Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 01:42:
Nou voor het volgende zal ik wel wat mensen over me heen krijgen maar post het dan toch maar.
Ik zie dus die t.net template voor GoT helemaal niet zitten. Het oogt 'druk' en die witte achtergrond lijkt me al helemaal niets. Tuurlijk zal het een kwestie van wennen zijn. Maar wat ik niet begrijp waarom er niet eerst met de users overlegd gaat worden of wij dit überhaupt wel willen (of ben ik dan de enige die er tegen is)? Of tenminste een keuzemogelijkheid over laten om de huidige template te houden.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het voor abo's wel beschikbaar blijft maar dat er verder niet meer aan gewerkt wordt, maar de abo's alleen hebben t.net/GoT niet groot gemaakt of wel?
Verder respect hoor voor het vele werk dat sommige mensen erin hebben gestopt, je kunt niet alle mensen tevreden krijgen/houden maar het is wel een beetje jammer dat dit mij/ons zo door de neus wordt geboord.
Hier ben ik het wel mee eens eerlijk gezegd. Het paars en geel past gewoon perfect bij GoT, het is niet zomaar een kleurenschema, iedereen die dit forum kent associeert deze kleuren met GoT

Het is niet een kwestie van 'wennen', maar imho verliest GoT een stukje eigen identiteit als de paarse layout overboord gekieperd wordt. Ik heb een tijdje de twee andere templates geprobeerd (ik ben abonnee), maar ik vond het niks... te monochroom allemaal.
moto-moi schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 02:09:
We blijven tenslotte niet stilstaan, maar willen vooruitkijken

Daarom blijven we niet op die lelijke paarse layout hangen.
En me wijs maken dat je er nooit aan zal wennen gaat je niet lukken, er zijn zat PHPBB2 templates met hele achterlijke features c.q. buttons, waar blijkbaar ook gewoon mensen aan kunnen wennen

Vooruitkijken staat imho niet gelijk aan users min of meer verplicht een nieuwe template geven. Jij vindt de paarse layout lelijk, ik vind hem prachtig, en ik ben echt niet de enige

Ik vind het jammer dat er wat dit betreft geen feedback van users gevraagd wordt, óf men dit ook lelijk vind of niet. Je zou het kunnen proberen, door iedereen de mogelijkheid te geven om te kiezen tussen deze paarse, en de nieuwe T.net layout, en dan na een maand oid te kijken hoeveel (actieve) mensen welke layout gebruiken. Misschien dat je dan een meer gefundeerd beeld krijgt of meer mensen de paarse layout lelijk vinden of niet.
I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?