Diablo 2 Classic/ LoD: deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.233 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 16941

Wel apart dat sacred armor set item een pul-um is ofzo en een sacred unique veel meer :)
Ik zou het wel leuk vinden om die tyreals te vinden, maar ik zou m niet gebruiken denk ik. Mayb traden, of gewoon tijdje bewaren en er af en toe naar kijken :p

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoe kan ik volgens jullie het snelste aan een Enigma komen?
En hoeveel zijn die runes ongeveer waard? Ik zag dat ik ze ook zelf kan maken (uiteindelijk) maar daar heb je ontzettend veel andere runes voor nodig..

Nouja, iemand ideëen/ervaringen?

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-06 22:46

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

sorc maken, mf'en, items traden voor puls en ums, die runes traden voor p gems en dan een baal gc cuben en hopen op een 4x life skiller die je verkoopt voor een x aantal high runes.

denk ik zo'n beetje.

Enigma kost 2 hr, pala combat met 42 life is 12 hr dus reken maar uit :D

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06 09:05
Hrm. Het is al weer z'on jaartje of 2 sinds ik d2/lod gedaan heb. Kocht het origineel vlak nadat het uitkwam (en LoD ook..) en heb eerst een poos sc gespeeld op b.net en ben uiteindelijk overgeschakeld op hardcore.

Als je eenmaal aan hardcore gewend ben wil je echt niet meer terug naar softcore. Kan het iedereen dan ook aanraden. Gewoon vanaf level 1 beginnen met een groepje, das echt dikke fun.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

• RoD
  • Niet online

RoD

Marrruuuk schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:24:
sorc maken, mf'en, items traden voor puls en ums, die runes traden voor p gems en dan een baal gc cuben en hopen op een 4x life skiller die je verkoopt voor een x aantal high runes.

denk ik zo'n beetje.

Hmm, als ik dat goed begrijp kan ik dat eerste ook overslaan, en gewoon flawless gems veranderen naar p gems of niet? ik vind best wel veel flawless spul...
je bedoeld een baal grand charm neem ik aan? (ben niet zo handig met die afkortingen)

Anoniem: 52728

Marrruuuk schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:24:

denk ik zo'n beetje.

Ik heb een "+1 fire skills & 40% more gold" gc en een "+1 martial arts & + 32 life" gc, zijn die ook ongeveer zoveel waard?

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
</lurk>

nah, een honderdste ongeveer ;)

<lurk>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Maegrim schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 23:44:
</lurk>

nah, een honderdste ongeveer ;)

<lurk>
Vond het al zo raar dat niemand reageerde toen ik zat te spammen in het trade chan: "offer +1 fire skiller & +1 martial arts skiller, need hrs!"
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
ik dacht al, die +1 martial 32 life komt me zo bekend voor....die vond ik ergens in hell act 5 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Anoniem: 52728 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 00:39:
[...]

Vond het al zo raar dat niemand reageerde toen ik zat te spammen in het trade chan: "offer +1 fire skiller & +1 martial arts skiller, need hrs!"
:X
fire skiller is ongeveer een um+pul of mal en een MA skillerzo rond de pul ofzo. Als er life bij zit wordt het opeens een stuk interressanter. ma 32 life zou niet meer waard zijn dan 1x Ist.

als je een kijkje neemt op d2jsp trading forums kan je een beetje kijken wat de items zo'n beetje waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 13:32
Weet iemand of is er uberhaupt een site, waar statistieken van ge'upgrade items staan ?

Zoals bijv. een upped vipermagi, def kan rond of boven 1k komen, met hogere str req etc.

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 11:59

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

FlitzZ schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:07:
Weet iemand of is er uberhaupt een site, waar statistieken van ge'upgrade items staan ?

Zoals bijv. een upped vipermagi, def kan rond of boven 1k komen, met hogere str req etc.
Wat wil je zeggen?
ik snap je vraag uberhaupt niet ...
1,. wil je een site waar staat hoe je moet uppen of,
2,. waar geup'te items staan ??

1 : http://www.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml
2. nog nooit van gehoort, als ik vragen mag wat het nut is van het bekijken van andere mensen z'n geup'te items...?? tis meer een kwestie van geluk net zoals je een HOTO maakt is de kans op een hoto 40 of 30 nou eenmaal de gok / hoop..

[ Voor 11% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 25-02-2005 16:55 ]

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 19:18
Oke, na een aantal MF runs met mijn blizz sorc ( >:) ) heb ik de volgende ormus robe gevonden:

- 15% fire
- 15% light
- 13% cold
- +3 to fireball

Is deze wat waard? Hij is bijna perfect maar ik vroeg me af of fireball een 'goede' skill is zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69968

Hercul3s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:35:
Oke, na een aantal MF runs met mijn blizz sorc ( >:) ) heb ik de volgende ormus robe gevonden:

- 15% fire
- 15% light
- 13% cold
- +3 to fireball

Is deze wat waard? Hij is bijna perfect maar ik vroeg me af of fireball een 'goede' skill is zegmaar.
Fireball is een goede PvP skill, aangezien er ook nog +15% op zit, zal hij misschien mal of ist waard zijn (volgens gamefaqs barterboard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Anoniem: 69968 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:54:
[...]

Fireball is een goede PvP skill, aangezien er ook nog +15% op zit, zal hij misschien mal of ist waard zijn (volgens gamefaqs barterboard)
Hier staat het volgende:

Ormus' Robes: +3 fireball/15%fire: gul-vex

Of kan ik dat er nooit voor krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07-2024

Hope

Is een meisje!

Ik heb het advies gekregen om een spirit te maken.

Alleen ik weet niet welke runes ik ervoor moet gebruiken. Was het ral tal thul en ort? En ik welke volgorde? waar kan ik die info vinden, want diabloii.net kan ik het niet vinden. En op i-net ook niet zo 1 2 3. Iemand? :)

Seen it all done it all can't remember most of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
http://www.battle.net/diablo2exp/items/runewords.shtml

Spirit
4 Socket Swords/Shields
Tal + Thul + Ort + Amn

Weapons
+2 To All Skills
+25-35% Faster Cast Rate (varies)
+55% Faster Hit Recovery
Adds 1-50 Lightning Damage
Adds 3-14 Cold Damage
+75 Poison Damage Over 5 Seconds
7% Life Stolen Per Hit
+250 Defense Vs. Missile
+22 To Vitality
+89-112 To Mana (varies)
+3-8 Magic Absorb (varies)

Shields
+2 To All Skills
+25-35% Faster Cast Rate (varies)
+55% Faster Hit Recovery
+250 Defense Vs. Missile
+22 To Vitality
+89-112 To Mana (varies)
Cold Resist +35%
Lightning Resist +35%
Poison Resist +35%
+3-8 Magic Absorb (varies)
Attacker Takes Damage of 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Hercul3s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:57:
[...]

Hier staat het volgende:

Ormus' Robes: +3 fireball/15%fire: gul-vex

Of kan ik dat er nooit voor krijgen?
Volgens mij moet je gewoon effe proberen in trade, en zeker niet gaan voor het eerste beste bod dat je krijgt. Ik ging ook me 15/15 jewel aanbieden (res/req) en dat begon ook met 1 ist ofzo. Uiteindelijk na paar dagen kwam er iemand met 5 ists op de proppen, dat vond ik wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb geprobeerd een steel runeword te maken (dus Tir/El) en nu heb ik dat gedaan, maar ik krijg geen steel runeword.. wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87451

in wat voor wapen heb je hem gemaakt? (je steel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
_RoD_ schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:23:
Ik heb geprobeerd een steel runeword te maken (dus Tir/El) en nu heb ik dat gedaan, maar ik krijg geen steel runeword.. wat doe ik verkeerd?
mag alleen in wit item he (dus normaal met 2 sockets) niet blauw (magic) of geel (rare) of goud (unique)

edit:
owja grijs (ethereal) mag ook, maar is over algemeen niet slim (uitzonderingen daar gelaten)

[ Voor 13% gewijzigd door BasieP op 26-02-2005 20:17 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BasieP schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:16:
[...]

mag alleen in wit item he (dus normaal met 2 sockets) niet blauw (magic) of geel (rare) of goud (unique)

edit:
owja grijs (ethereal) mag ook, maar is over algemeen niet slim (uitzonderingen daar gelaten)
shit... |:(
* RoD moet beter kijken naar wat ie doet.

Dan maar unsocketen :)

EDIT: Owja, ik heb nog een Tal Rasha helm gevonden, is die nog wat waard? zo ja, heeft iemand er interesse in? :)

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 27-02-2005 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125756

_RoD_ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:54:
[...]

EDIT: Owja, ik heb nog een Tal Rasha helm gevonden, is die nog wat waard? zo ja, heeft iemand er interesse in? :)
10k bij charsi alsk me niet vergis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Anoniem: 16941 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:11:
[...]

Volgens mij moet je gewoon effe proberen in trade, en zeker niet gaan voor het eerste beste bod dat je krijgt. Ik ging ook me 15/15 jewel aanbieden (res/req) en dat begon ook met 1 ist ofzo. Uiteindelijk na paar dagen kwam er iemand met 5 ists op de proppen, dat vond ik wel genoeg.
Damn, ik word gek van het traden. Ik maak dus een aantal games waarin ik de ormus offer, de meeste mensen bieden um, maar ik kon er iig 2 ist voor krijgen zei iemand. Zodra ik echter naar ist of hoger vroeg begonnen te meeste mensen 'lol' te roepen en gingen ze weg. Ik doe de prijs iets lager en vraag ist + mal. Kom er iemand die bied gul maar dan moet ik een beetje adden, dus wij traden. Zegt hij achteraf dat de ormus 3 ist waard is ... :| . Ik vind 't maar vaag allemaal.... }:O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125756

Hercul3s schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:46:
[...]

Damn, ik word gek van het traden. Ik maak dus een aantal games waarin ik de ormus offer, de meeste mensen bieden um, maar ik kon er iig 2 ist voor krijgen zei iemand. Zodra ik echter naar ist of hoger vroeg begonnen te meeste mensen 'lol' te roepen en gingen ze weg. Ik doe de prijs iets lager en vraag ist + mal. Kom er iemand die bied gul maar dan moet ik een beetje adden, dus wij traden. Zegt hij achteraf dat de ormus 3 ist waard is ... :| . Ik vind 't maar vaag allemaal.... }:O.
ik trade de laatste tijd altijd via trade fora, bevalt me uitstekend
bij 10 post krijg je punten, van 10 punten koop je al een um :)
verder krijg je heel goed beeld voer waarde van dingen ed...
zie link van marrrrk voor desbetreffend fora...
Gl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 125756 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:21:
[...]

10k bij charsi alsk me niet vergis :)
Bah, ik vind ook altijd troep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138285

welkom, de eerste keer dat ik me inlog in een diablo-forum ( -> daarom noooooob (8> )
jullie lijken er wel veel over te weten, en ik niet... :(

kunnen jullie is alles vertellen over baal gc's ? want k snap er echt nix van
en wat is een LO rune waard ? k heb al een pul en 3 ist.. als iemand geintresserd is ;-)
m'n diablo acc is ninaan.
laat eens iets weten
k dank jullie nu al _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 138285 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 23:15:
welkom, de eerste keer dat ik me inlog in een diablo-forum ( -> daarom noooooob (8> )
jullie lijken er wel veel over te weten, en ik niet... :(

kunnen jullie is alles vertellen over baal gc's ? want k snap er echt nix van
en wat is een LO rune waard ? k heb al een pul en 3 ist.. als iemand geintresserd is ;-)
m'n diablo acc is ninaan.
laat eens iets weten
k dank jullie nu al _/-\o_
Dr staat een link over de waardes van dingen in de TS.
Heb zelf ook ff de linkjes bekeken, en ben al wat van mn newbie-ness kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlitzZ
BoY-z0nDeRMaN schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:53:
[...]

Wat wil je zeggen?
ik snap je vraag uberhaupt niet ...
1,. wil je een site waar staat hoe je moet uppen of,
2,. waar geup'te items staan ??

1 : http://www.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml
2. nog nooit van gehoort, als ik vragen mag wat het nut is van het bekijken van andere mensen z'n geup'te items...?? tis meer een kwestie van geluk net zoals je een HOTO maakt is de kans op een hoto 40 of 30 nou eenmaal de gok / hoop..
Hmz, leek me toch duidelijk.

Stel je up't een skin of the viper, word oa de DEF hoger. Maar ook de requirements. Dus mijn vraag is: Is er een site (of berekening?), waar je kan zien wat de nieuwe str/dex/lvl req's zijn van een ge-upte item.

Het nut van bekijken van andere mensen z'n geup'te items ... zie ik ook het nut niet van in.
En ik neem aan dat GELUK niet bepaald, of een geupte viper 100str of 180str req krijgt..

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

FlitzZ schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:55:
[...]

Hmz, leek me toch duidelijk.

Stel je up't een skin of the viper, word oa de DEF hoger. Maar ook de requirements. Dus mijn vraag is: Is er een site (of berekening?), waar je kan zien wat de nieuwe str/dex/lvl req's zijn van een ge-upte item.

Het nut van bekijken van andere mensen z'n geup'te items ... zie ik ook het nut niet van in.
En ik neem aan dat GELUK niet bepaald, of een geupte viper 100str of 180str req krijgt..
ja die is er: www.battle.net/diablo2exp
als je een item wilt upgraden kijk je eerst wat voor item het is en dan kijk je wat de elite versie ervan is. een Viper is dus een unique serpentskin. ( linkje ).
dan kijk je bij elite armors. : linkje
daar zie je dat de Wyrmhide de upgrade versie is en dus 84 str required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

kan iemand mij vertellen hoe ik 't beste Uberdiablo kan vinden... ik las dat er een truckje voor was en wil graag weten wat dat is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlitzZ
Marrruuuk schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:26:
[...]

ja die is er: www.battle.net/diablo2exp
als je een item wilt upgraden kijk je eerst wat voor item het is en dan kijk je wat de elite versie ervan is. een Viper is dus een unique serpentskin. ( linkje ).
dan kijk je bij elite armors. : linkje
daar zie je dat de Wyrmhide de upgrade versie is en dus 84 str required.
Ah juist. Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

BoY-z0nDeRMaN schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:36:
kan iemand mij vertellen hoe ik 't beste Uberdiablo kan vinden... ik las dat er een truckje voor was en wil graag weten wat dat is ...
linkje
je moet zo rond de 75-125 soj's verkopen op een server.

meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Marrruuuk schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:26:
[...]

linkje
je moet zo rond de 75-125 soj's verkopen op een server.

meer info
ja thnx maar dat klinkt onmogelijk ... niemand op bnet heeft zoveel soj's dus de truck is dupen ofzo .. (dat kan niet meer met items alleen nog maar met runes) ... dus ja, duits is niet mijn sterkste vak ... maar iig bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138285

jah, dupers...
als iemand van jullie een duper is, wil k altijd wel een lo ;-)
maar wat is dat nu van baal gc met pgems om goeie charms te krijgen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Anoniem: 125756 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 18:56:
[...]

Gl
Ik heb even die link bekeken en het ziet er goed uit, maar eventjes aanmelden en kijken of het dan wat beter gaat, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 138285 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:12:
jah, dupers...
als iemand van jullie een duper is, wil k altijd wel een lo ;-)
maar wat is dat nu van baal gc met pgems om goeie charms te krijgen ? :?
Hell Baal heeft het hoogst mogelijke level, en de items die hij laat vallen zijn dus ook hoog level. Als hij een grand charm laat vallen kunnen daar dus in principe elke mogelijke combinatie van mods op zitten, aangezien er minimum levels zijn waar ze kunnen verschijnen. Als je een skill + life Grand Charm wil kan je op Nm act 3 zoeken, waar de kans op midlevel skillers het hoogst is, maar die zullen allemaal hooguit 10 of 20 life er bij hebben, _als_ je veel geluk hebt. Als je het maximum wilt (40+) moet je voor de grooste kans bij Hell Baal zijn. En aangezien deze ontzettend veel waard zijn zijn ze ook erg gewild.

Als je een Baal GC vindt, en na 300 Perfect Gems krijg je een Paladin Combat skiller met 4x life, dan kan je er een groot aantal 'High Runes' voor krijgen. Daarmee kan je runewords maken, of items kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Skyclad op 01-03-2005 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er eigenlijk ook ethereal set items?
(weet iemand de waarde van deze small charm: 5% mf, 11 res fire?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ben net weer begonnen op HCL Europe. Al m'n mules expired. Heeft iemand nog een sigons over ofzo? ;'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
racoontje schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:38:
Ben net weer begonnen op HCL Europe. Al m'n mules expired. Heeft iemand nog een sigons over ofzo? ;'(
Niet zeuren, ik ben ook net weer zonder ook maar 1 item op HCL begonnen :)

Gewoon wat rondhangen in Cow games, dan kan je iig geld en newbie items vinden.

En naar ik weet kunnen set items niet Ethereal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Skyclad schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:53:
[...]

Niet zeuren, ik ben ook net weer zonder ook maar 1 item op HCL begonnen :)

Gewoon wat rondhangen in Cow games, dan kan je iig geld en newbie items vinden.

En naar ik weet kunnen set items niet Ethereal zijn.
Pfft...

Heb door een beetje slim te traden (da's niet simpel zonder items) armor, greaves en schild van Sigon's beten te bemachtigen... Als ik iemand's gemulede helm en gloves nu nog zou mogen vasthouden zou ik enorm dankbaar zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Heb volgens mij Sigon's helm en/of gloves nog in een mule zitten :)

Heb nog geen chars die ze kunnen gebruiken, maar mijn Skelliemancer heeft al wat van die items gevonden.

Moet je alleen wel tot vanavond wachten, ben op zijn vroegst rond 17:30 of 18:00 actief.
Account: Ysidro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Skyclad schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:18:
Heb volgens mij Sigon's helm en/of gloves nog in een mule zitten :)

Heb nog geen chars die ze kunnen gebruiken, maar mijn Skelliemancer heeft al wat van die items gevonden.

Moet je alleen wel tot vanavond wachten, ben op zijn vroegst rond 17:30 of 18:00 actief.
Account: Ysidro
OK, thx :-)

Was trouwens vergeten dat sigons ook nog een belt had, ik word oud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

Het is dat ik mijn account verkocht heb anders hadden jullie hem gekregen :p
(Wat mensen voor een lvl 96 HCL Enigmadin neerleggen... 8)7)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 02-03-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

LOL, hoeveel? 200 euro ofzo?

Nu nog iemand die Diablo norm even wil slaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
.. hoeveel ja??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ben er ook wel benieuwd naar..
Koop Diablo 2, speel het, verkoop je account, en je maakt winst met plezier maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Lukt je niet... Lukt je nauwelijks met runescape en daar betaalt men dan nog eens absurd veel... vroeger kon je wel een leuk extraatje verdienen door te botten, maar da's ook al afgelopen omdat d2 aan het uitsterven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Kleine kick.

Net weer een hoop pret beleefd op HC Ladder samen met *ysidor... Ik met m'n javazon en hij met z'n skelliemancer :-) Ging vlotjes vooruit, Baal normal en Andy NM gedaan, en we zitten nu aan eind Act 2 (staff hebben we, en we hebben Canyon of the Magi).

Ik zoek nog een paar dingetjes om m'n amazon verder uit te rusten:

* Peasant Crown (hoop ik al MF'end te vinden)
* een 2 socket grim shield of heater (elite buckler) om Rhyme in te bouwen
* Sigon's Belt (hoeft niet meteen)

En tips voor een armor.. Zit er aan te denken om gewoon een 3 a 4 socket licht armor te pakken en er wat resistance runes in te duwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125756 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 18:56:
[...]

Gl
Hoe zit dat met die punten?
klinkt intressant

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 87451 op 05-03-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Kan je linkje PM'en naar dat trade forum? Vind em niet meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

racoontje schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:14:
LOL, hoeveel? 200 euro ofzo?

Nu nog iemand die Diablo norm even wil slaan...
Nouja, ik had mijn hele account verkocht met ook nog andere goede chars.. kwam ver boven jou genoemde bedrag uit :p, ik speel nu toch WoW dus het zal me niet zo veel meer boeien }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 113568 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:51:
[...]

Nouja, ik had mijn hele account verkocht met ook nog andere goede chars.. kwam ver boven jou genoemde bedrag uit :p, ik speel nu toch WoW dus het zal me niet zo veel meer boeien }:O
omg... niet te geloven.
Welk level was/waren je character(s)? en wat voor items had je allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je iets craft, houdt het dan ook al zijn oude stats?
net antwoord gevonden:
When you Craft an item it loses all of its original Magical Prefixes/Suffixes. Creating a Crafted Item is just like the Imbue quest reward in that it takes the base item, and creates a new one with new properties.

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 87451 op 05-03-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Anoniem: 87451 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 10:27:
Als je iets craft, houdt het dan ook al zijn oude stats?
net antwoord gevonden:
When you Craft an item it loses all of its original Magical Prefixes/Suffixes. Creating a Crafted Item is just like the Imbue quest reward in that it takes the base item, and creates a new one with new properties.
Een craft krijgt totaal random nieuwe stats. Je krijgt sowieso de stats die je craft en daarnaast heb heb je kans op nog 3 pre en 3 suffixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
* Hercul3s heeft weer een *leuke* ervaring erbij

Net gescammed voor 1 ist rune (valt mee dus).

Zag een game met: "O anni N 1 ist"
Dom als ik ben kom ik op die server, blijkt dat unique charms (gheeds, annihilus) niet kan traden in het tradescreen en dat je het dus moet droppen op de grond om te traden. Hij de charm zien toen ik op een afstandje stond en hij was 'echt'. Daarna moesten we naar act 3, links boven is een vierkantje water met een kleine weg er omheem, hij dropte zijn annihilus en zei dat ik de ist moet laten zien. Ik dropte de ist rune op de grond en meteen stond hij naast me alsof hij geteleport had. Ist rune kwijt :X maar een wijze les geleerd :).

Wat ik me af vraag, welke hack gebruikte hij? Lijkt me wel leuk om hem eventueel 'terug' te hacken. En dat als hij de annihilus laat zien, dat ik dan zijn annihilus jat :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Je kan van buiten de stad inderdaad gewoon naar die plaats teleporten. Nooit vertrouwen als ze willen traden op die plaats of in Act 2. Dat betekent 99.9% van de gevallen dat ze je willen naaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 17-04 15:37
Zit er eigenlijk weer eens een ladder reset aan te komen, lijkt mij wel weer is leuk om helemaal opnieuw te beginnen enzo,

zo heb ik ff mazzel, had al een tijdje niet gespeeld, log net in bijna al mijn chars expiren vandaag :P alleen me meteor sorc ben ik kwijt, maar die suckt enorm dus is niet zo erg. iig mijn lvl 84 javazon gered.

[ Voor 49% gewijzigd door MonkeySandwich op 06-03-2005 14:31 . Reden: zondag typ style ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:12

Japser

Jeej!

Het lukt me niet om een tcp/ip game te jointen...waarschijnlijk omdat mn router ertussen hangt? Hoe los ik dit op? Heb al een zooi ingevoerd in router:

tcp/udp

6112-6119 TCP
6112-6119 UDP

Maar werkt nog niet echt ...

[ Voor 34% gewijzigd door Japser op 06-03-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hmm, geloof niet dat ik ooit poorten voor D2 heb moeten forwarden. Weet je zeker dat er niet iets anders mis gaat?

Trouwens, ik heb nu een sorcje gemaakt voor Pindle runs, maar merk dat zodra ik alleen maar Pindle doe (en de games dus erg snel gaan worden) hij al na een paar games 'Realm down' gaat geven... Erg irritant. Kan me niet herinneren dat ik daar vroeger veel last van had, en ik heb geen zin om ook Eldritch/Shenk/Meph te gaan doen, aangezien ik nog niet veel mana/mana regen heb en dus onnodig veel tijd kwijt ben met healen, terwijl ze bijna niets laten vallen. In de laatste 12 Pindle runs
had ik al weer een paar set items, een rare circlet en wat andere zooi, maar toen kreeg ik alweer een realm down :(

Edit: Oh, je moet trouwens ook poort 4000 open hebben voor Realm games: http://www.blizzard.com/support/?id=msi0445p

Edit 2: Ugh... Heb al gezien waardoor de realm downs komen... Als je games minder dan 10 minuten lang zijn of langer dan 3 uur is de kans erg groot dat het gebeurd. Tot zover ook de snelle Baal runs die ik erna had gepland, of eigenlijk alle enkele runs... Alleen met alle bosses langsgaan (wat op normal niet interessant is) heb je nog kans dat het goed gaat :/

[ Voor 28% gewijzigd door Skyclad op 07-03-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Skyclad schreef op maandag 07 maart 2005 @ 08:41:
Edit 2: Ugh... Heb al gezien waardoor de realm downs komen... Als je games minder dan 10 minuten lang zijn of langer dan 3 uur is de kans erg groot dat het gebeurd. Tot zover ook de snelle Baal runs die ik erna had gepland, of eigenlijk alle enkele runs... Alleen met alle bosses langsgaan (wat op normal niet interessant is) heb je nog kans dat het goed gaat :/
3 minuten lukt ook wel zonder r/d.
hell baalrunnen of pindle/mephi/andy doen
daar krijg je weinig r/d's mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hmm, dan moet ik maar Baal toevoegen aan de run :)

75% lightning res zou al iets moeten helpen daar, en kan ik tenminste ook mijn merc wat sneller levellen. Hoop alleen dat ik sterk genoeg ben voor Baal zelf, aangezien ik een gebrek aan fire en cold res heb :/

Als ik mij niet vergis cast hij geen mana curse op je wanneer je health hoger is dan mana, nietwaar? Dan zou ik het moeten kunnen redden met 400+ health, 280 mana :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand misschien nog wat IK troep liggen?
ik kan er wel een klein beetje voor geven
(voor armor geef ik pul voor de rest minder)

edit:
Ik heb armor en wapen nu, ik geef pul voor:
shoes+gloves+helm+belt
(al de rest dus)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 87451 op 07-03-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 11:13

Row

Japser schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:09:
Het lukt me niet om een tcp/ip game te jointen...waarschijnlijk omdat mn router ertussen hangt? Hoe los ik dit op? Heb al een zooi ingevoerd in router:

tcp/udp

6112-6119 TCP
6112-6119 UDP

Maar werkt nog niet echt ...
Gewoon de DMZ aanzetten op je router, en dan moet host diegene zijn die je DMZ in je router gemaakt hebt. sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Skyclad schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:48:
Hmm, dan moet ik maar Baal toevoegen aan de run :)

75% lightning res zou al iets moeten helpen daar, en kan ik tenminste ook mijn merc wat sneller levellen. Hoop alleen dat ik sterk genoeg ben voor Baal zelf, aangezien ik een gebrek aan fire en cold res heb :/

Als ik mij niet vergis cast hij geen mana curse op je wanneer je health hoger is dan mana, nietwaar? Dan zou ik het moeten kunnen redden met 400+ health, 280 mana :)
Mijn MF sorcje runt op Hell Andy en Meph. Met een minimum game tijd van 200 sec heb ik praktisch nog nooit een R/D error gekregen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Botten jullie die runs of, is het nog allemaal handmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ben lekker handmatig bezig. Gisteren nog ff van Act 5 Normal HC solo naar act 4 Nm gegaan met mijn nieuwe fire sorcje, maar moet nu wat voorzichtig worden als ik met -1x% fire res het Chaos Sanct induik. 1 hit van Diablo zou het einde betekenen van het sorcje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik verdwaal bijna altijd als ik naar meph ga echt vet irritant, vooral als ik veel geteleport heb en het halve level achter me aan heb lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Laatst online: 08-06 21:12
Het is nu niet meer mogelijk om te botten toch ? Ik was namelijk gestopt toen de laatste patch kwam. Was echt dik dat botten, effe een nachtje aan laten staan gelijk windforce en dat goeie zwaard voor barb. Voor hc gebruikte ik et om te lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Mythrill schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:30:
Ik verdwaal bijna altijd als ik naar meph ga echt vet irritant, vooral als ik veel geteleport heb en het halve level achter me aan heb lopen.
Langs de linkermuur teleporten, is vrijwel altijd de snelste route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39922

heeft er iemand nog een boel Pgems voor me ik Offer items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Kanter schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:40:
Het is nu niet meer mogelijk om te botten toch ? Ik was namelijk gestopt toen de laatste patch kwam. Was echt dik dat botten, effe een nachtje aan laten staan gelijk windforce en dat goeie zwaard voor barb. Voor hc gebruikte ik et om te lvlen.
Niet meer mogelijk? Wie zegt dat? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 39922 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:38:
heeft er iemand nog een boel Pgems voor me ik Offer items
1. HC? SC? L? NL?

2. Als het HCL is heb ik nog 29 Pgems over, heb net gisteren 10 Pgems voor een Wizspike getrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39922

Skyclad schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 08:45:
[...]

1. HC? SC? L? NL?

2. Als het HCL is heb ik nog 29 Pgems over, heb net gisteren 10 Pgems voor een Wizspike getrade :)
SCL, ik wil namelijk een beetje cuben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Helaas, ik speel alleen HC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaOdie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07-2015

ThaOdie

Daar ben ik...

jah ik moet nogsteeds Mavina's voor mn ama ik heb nu al wel wat beter spul maar ik loop nog steeds met de gloves en belt van mn 1e ama en zit al aan mn 3e.. :|

ik heb nu wel wat beter spul maar tiz meer shit om nog een beetje damage te doen..

dus wie wil kan even kijken of er iets van handel kan plaats vinden..

mn account iz blueagressor.. ;)

Zeg wat of zeg niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaOdie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07-2015

ThaOdie

Daar ben ik...

pfff nu heb ik t echt gehad stelletje zeurpieten.. :(

ik gooi nu al mijn bogen 8 stuks en mn 325 en mn nieuwe 564 armour + 285k gold weg voor alleen dit

een mavina's caster
en de mavina's embrace

dus wie wil snel rijk worden en heeft dat ik ben non ladder en mn account staat in mn vorige post..

mot toch niet gekker worden.. :/

Zeg wat of zeg niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

Anoniem: 87451 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:17:
heeft iemand misschien nog wat IK troep liggen?
ik kan er wel een klein beetje voor geven
(voor armor geef ik pul voor de rest minder)

edit:
Ik heb armor en wapen nu, ik geef pul voor:
shoes+gloves+helm+belt
(al de rest dus)
Ik heb de rest van de set wel. nog steeds geïnteresseerd? ik ben sc ladder, mijn account is Reddy[god]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Bah, had een level 54 hammerdin met Spirit zwaard en schild (beide 8 magic absorb), een 12xx def armour en wat andere zooi, en rende zonder enig probleem op Nm door Meph en Diablo heen. Snel even Anya gedaan, en aangezien ik toch bezig was ook maar ff naar de Ancients. Sloop de WW en thrower ancients, dus alleen nog de Fire Enchanted leaper over, springt die opeens naast me en gaat dood.... 75% resist all was bij lange na niet genoeg.

Maar goed, mijn nieuwe HC Hammerdin is weer level 8, en ik heb al wel de runes voor 2 nieuwe Spirits op een mule :P
Nu alleen nog een 100+ def 4 socketted Paladin schild met goede resists, en weer zo'n 12xx def eth armour met repair :/

Ach ja, eerst maar zorgen dat ik een redelijk niveau Skelliemancer krijg, zodat ik straks Hell Pit runs kan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26851

rip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Thx :P

Is al de 3e die dood gaat sinds ik opnieuw begonnen ben... 1e omdat ik in Hell act 2 met iets te lage resistances mijn skellies naar voren lokte terwijl Racoontje ff enthousiast scarabs begon te slopen... 2e was bedoeld als toekomstige MF sorc, maar toen ik ff wilde proberen op Nm door Durance level 2 te teleporten kwam ik in een pack dolls terecht. De eerste hit overleefde ik nog ook, maar met onder de 10 Health over... Healde direct, maar werd door de volgende direct weer naar < 10 health terug gemept. Kon niet op tijd weer healen of weg teleporten, en ook Save & Exit was te laat.

Had nu speciaal toch maar MH geinstalleerd zodat ik in dat soort situaties Chicken zou hebben, en dan krijg je zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Hmm.. wat een termen..
Ik heb afgelopen weekend even DII gekocht, had nog een LoD key liggen, en ben nu ook maar weer begonnen (vroeger wel eens offline gespeeld)...

Maar die termen ken ik allemaal niet... ;) Ik heb nog heel wat te oefenen

(ik weet het.. useless post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als je zegt welke termen kunnen we deze natuurlijk even toelichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Skyclad schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:38:
Als je zegt welke termen kunnen we deze natuurlijk even toelichten :)
Ja dat is wel goed...
I kga eerst nog wel even wat leveltjes omhoog.. ben nu 15 Paladin....

dus kan nog VEEL hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
SC/HC? NL/L?
(Softcore/Hardcore, Non-ladder/ladder)

Ik speel HCL, als je dat toevallig ook speelt kunnen we eventueel vanavond wel ff samen wat slopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ook zonder dat je er een woord van kan verstaan wel grappig:
http://www.freeaddictinggames.com/games/diablo2/diablo2.swf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

damn man, das hilarisch :P

krijg bijna weer zin om d2 te gaan spelen, al was het alleen omdat die koeien zo grappig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Skyclad schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:16:
SC/HC? NL/L?
(Softcore/Hardcore, Non-ladder/ladder)

Ik speel HCL, als je dat toevallig ook speelt kunnen we eventueel vanavond wel ff samen wat slopen :P
ik speel volgens mij op softcore.. Ik heb wel een ladder character, hoewel ik niet weet wat het inhoudt B)

zijn er trouwens nog veel nederlanders die spelen ??
waar zou ik die kunnen vinden? of moet ik gewoon door de lijst met servers spitten...

liefst speel ik met mensen met ongeveer dezelfde exp., da's leuker....

[ Voor 23% gewijzigd door Krullebol.nl op 15-03-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
edit:

dubbelpost

[ Voor 89% gewijzigd door Krullebol.nl op 15-03-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als je in het join/create window op Enter Chat klikt kom je in een channel met Nederlanders. Is wel hopen dat ze te vertrouwen zijn natuurlijk, en je moet het geluk hebben dat er iemand op hetzelfde niveau zit als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Omg, dat filmpje is zo cool, vooral de paladin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Skyclad schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:06:
Als je in het join/create window op Enter Chat klikt kom je in een channel met Nederlanders. Is wel hopen dat ze te vertrouwen zijn natuurlijk, en je moet het geluk hebben dat er iemand op hetzelfde niveau zit als jij.
IK speel eigenlijk op me eigen servertje... create er gewoon een met een wachtwoord.. heb al 1 "nare" ervaring gehad.... dus dat wil ik eigenlijk niet nog een keer...

verder bevalt het me wel goed zo... lekker meppen en wat levels omhoog gaan.
Ben nu lvl 22 volgens mij, en net in act III aangekomen.

Hoe kan het trouwens dat ik geen set items tegen ben gekomen tot nu toe ?
Heeft dat misschien met ladder character te maken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, dat denk ik wel :)
Zit echt op dat spel te wachten. ook al kan het nog wel ff duren

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 18-03-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Krullebol schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:43:
[...]

IK speel eigenlijk op me eigen servertje... create er gewoon een met een wachtwoord.. heb al 1 "nare" ervaring gehad.... dus dat wil ik eigenlijk niet nog een keer...

verder bevalt het me wel goed zo... lekker meppen en wat levels omhoog gaan.
Ben nu lvl 22 volgens mij, en net in act III aangekomen.

Hoe kan het trouwens dat ik geen set items tegen ben gekomen tot nu toe ?
Heeft dat misschien met ladder character te maken ??
Items vinden is puur geluk. En omdat niet alle characters zo goed zijn in het spelen zonder items begin ik daarom meestal met een Necromancer :P

Maar speel je HC dan, dat je slechte ervaringen hebt? Als je HC Ladder speelt heb ik nog wel een level 11 (toekomstige-) hammerdin die ik binnen een korte tijd op 20+ kan krijgen. En ik heb ook een level 56 Skelliemancer die eventueel wat WPs kan geven als we geen zin hebben te lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Skyclad schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:46:
[...]

Items vinden is puur geluk. En omdat niet alle characters zo goed zijn in het spelen zonder items begin ik daarom meestal met een Necromancer :P

Maar speel je HC dan, dat je slechte ervaringen hebt? Als je HC Ladder speelt heb ik nog wel een level 11 (toekomstige-) hammerdin die ik binnen een korte tijd op 20+ kan krijgen. En ik heb ook een level 56 Skelliemancer die eventueel wat WPs kan geven als we geen zin hebben te lopen ;)
http://gathering.tweakers...message/22973161#22973161
ken de termen niet zo best....
En ik speel nog op softcore, dus zal wel niet zoveel aan hetgeen je verteld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Skelliemancer = Necromancer die alleen met Skeletons en revives werkt.
Hammerdin = Paladin die zich op Blessed Hammer richt.
WP = Waypoint, de dingen waardoor je naar verschillende acts en verschillende delen van de acts kan zonder te hoeven lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
OK dan, dank voor de info zover. Ik ben nu zover dat ik een level 25 ben. hang nu ergens in ACT III rond, maar zit er over te denken opnieuw te gaan beginnen met een ander figuurtje... "Vroeger" heb ik ook altijd Paladin gespeeld, en wil misschien nu wel even wat anders proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThaOdie schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 23:51:
pfff nu heb ik t echt gehad stelletje zeurpieten.. :(

ik gooi nu al mijn bogen 8 stuks en mn 325 en mn nieuwe 564 armour + 285k gold weg voor alleen dit

een mavina's caster
en de mavina's embrace

dus wie wil snel rijk worden en heeft dat ik ben non ladder en mn account staat in mn vorige post..

mot toch niet gekker worden.. :/
wat voor armors zijn dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Krullebol schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:50:
OK dan, dank voor de info zover. Ik ben nu zover dat ik een level 25 ben. hang nu ergens in ACT III rond, maar zit er over te denken opnieuw te gaan beginnen met een ander figuurtje... "Vroeger" heb ik ook altijd Paladin gespeeld, en wil misschien nu wel even wat anders proberen...
Btw, als je een ladder character hebt (en dus ook de ladder runewords kan gebruiken) moet je even goed naar de runewords onderaan deze pagina kijken:
http://www.battle.net/diablo2exp/items/runewords.shtml

Insight en Spirit gebruiken erg lage runes, en kan je dus al heel snel krijgen. Met een ethereal 4 socketted exceptional polearm kan je act 2 hireling dankzij Insight al snel 150-300+ schade doen, met ook nog kans op 2x damage (critical strike). En dankzij de aura die het geeft krijg je heel snel mana erbij, dus als je een 4 socketted crystal sword (lage str requirement) + 4 socketted paladin schildje (met zo hoog mogelijke basis resistance) met beide Spirit erin op een Hammerdin gebruikt kan je daarmee vrij ver komen. Leuke + op fast cast rate, faster hit recovery, vitality en mana, en nog een beetje magic absorb. En niet te vergeten +2 all skills :)

Als je een ander caster character maakt kan je ook een Spirit sword nemen, maar wordt het schild iets moeilijker, aangezien het eerste 4 socketted normale schild meteen een elite schildje met een strength requirement van 156 is.

Als je geluk hebt met het vinden van runes kan je je hireling later een Fortitude of Stone armor geven, maar als je zoals ik al blij bent als je af en toe een Shael vindt ipv een El moet je gewoon zoeken naar Exceptional of Elite 2 socketted armors (liefst ethereal), en daar het oude runeword Smoke in zetten (Nef + Lum). 75% meer defense, en die erg leuke 50% all resistances die zorgen dat tegen de tijd dat je Hell bereikt je hireling ook meteen maximale resistances heeft. (En als je zelf een resistance probleem hebt tegen die tijd kan je het natuurlijk ook voor jezelf in een niet-ethereal armor stoppen)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.