Hmm, geloof niet dat ik ooit poorten voor D2 heb moeten forwarden. Weet je zeker dat er niet iets anders mis gaat?
Trouwens, ik heb nu een sorcje gemaakt voor Pindle runs, maar merk dat zodra ik alleen maar Pindle doe (en de games dus erg snel gaan worden) hij al na een paar games 'Realm down' gaat geven... Erg irritant. Kan me niet herinneren dat ik daar vroeger veel last van had, en ik heb geen zin om ook Eldritch/Shenk/Meph te gaan doen, aangezien ik nog niet veel mana/mana regen heb en dus onnodig veel tijd kwijt ben met healen, terwijl ze bijna niets laten vallen. In de laatste 12 Pindle runs
had ik al weer een paar set items, een rare circlet en wat andere zooi, maar toen kreeg ik alweer een realm down
Edit: Oh, je moet trouwens ook poort 4000 open hebben voor Realm games:
http://www.blizzard.com/support/?id=msi0445p
Edit 2: Ugh... Heb al gezien waardoor de realm downs komen... Als je games minder dan 10 minuten lang zijn of langer dan 3 uur is de kans erg groot dat het gebeurd. Tot zover ook de snelle Baal runs die ik erna had gepland, of eigenlijk alle enkele runs... Alleen met alle bosses langsgaan (wat op normal niet interessant is) heb je nog kans dat het goed gaat
[
Voor 28% gewijzigd door
Skyclad op 07-03-2005 10:27
]