Diablo 2 Classic/ LoD: deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.231 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Hey, dank voor het linkje.
Daar had ik nog niet gekeken..
Helaas heb ik nog niet van die "spannende" runes, maar die komen wel...

Ik ben die dingen in ieder geval al wel aan het sparen nu...
hoogste is alleen lvl 15, dus kan nog wel even sparen..

Maar hoe kan ik nu een hardcore character starten.. moet ik hem eerst eens uitspelen ??
Ik heb gisteren wel wat op battle.net gekeken, maar kon het zo nog niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Er is een registry key die je kan instellen, dan kan je meteen HC chars maken (kan ik zo snel even niet vinden). Andere optie is eerst met een SC char Baal te verslaan, dan kan je daarna HC chars maken. Als je (lang) niet gespeeld hebt is dit een goede manier om in ieder geval te weten wat je op HC aan monsters kan verwachten.

Oh, en je weet dat je runes kan 'cuben'? 3 gelijke runes geeft 1 hogere rune, werkt tot aan Thul. Daarna moet je ook gems gebruiken in het recept.

Hier voor meer cubing info:
http://www.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml

Editje: Wat ik (en vele anderen met mij) doe is alle runes die ik vind naar een 'mule' overzetten (een character alleen bedoeld als opslagplaats), en daar de eerste tijd van alle runes 1 of 2 bewaren, en alle runes die ik verder vind cuben. Zorg wel dat je mule lang genoeg ingelogd is geweest dat hij niet verdwijnt na 10 dagen ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Skyclad op 22-03-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaOdie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07-2015

ThaOdie

Daar ben ik...

Anoniem: 87451 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 20:32:
[...]

wat voor armors zijn dat dan?
ik heb nou al van een andere iemand een arkaine valor gekregen en een perduce ofzo.. is 1819 armour

maar ik heb dat dus nog steeds nodig.. ik denk dat mn shako ruil voor de boog en de 2 armours die hier staan voor de mav armour.. is toch wel een goede ruil??

wie wil dus traden.. O-)

Zeg wat of zeg niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126820

ik heb op scl full IK en full maviana's set liggen voor mal mogen ze weg (of ist voor beide)

@ Krullebol Als je scl speelt heb ik nog een spirit in crystal sword voor je liggen die je mag hebben.
edit2: of de runes... Kan je ook en spirit shield maken :)

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 126820 op 22-03-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaOdie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07-2015

ThaOdie

Daar ben ik...

ik heb geen runes en alleen maar van die gaap runes.. die je altijd krijgt van die qual-ak.. of hoe die pik ook heet in act 5.. :D

el eld ith thul nef ort tal ral amn ber die heb ik geloof ik..

en ik hoef niet de hele set alleen de armour en boog nog.. ;)

Zeg wat of zeg niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125756

kk, heb ff wireless lan gelegd... maar

nu join ik Bnet zeer traag, zie geen ppl in channel en men Flist werkt nie meer...
is niet echt goede timing aangezien ik perf bowzon (20 stats anni/perf faith/perf forti 120%/45% helm etc. heb liggen, 8 days to go...
firewall van router uitzetten helpt niet, zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 125756 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:27:

nu join ik Bnet zeer traag, zie geen ppl in channel en men Flist werkt nie meer...
is niet echt goede timing aangezien ik perf bowzon (20 stats anni/perf faith/perf forti 120%/45% helm etc. heb liggen, 8 days to go...
Hoe zit het met het signaal? Als je het vantevoren niet had, dan lijkt het me dat het aan je signaal ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:32:
[...]

Hoe zit het met het signaal? Als je het vantevoren niet had, dan lijkt het me dat het aan je signaal ligt.
ik draaide eerst gwoon via usb modempje, signaal is verder geen probleem aangezien ik Unreal etc goed draai, joint ops etc draait allemaal prima,
nog iets, alsk char select, staat ie 5 minuten op waiting voor ie joined, alsk game leave work er gelijk afgegooid
edit: heb atm 53% , das 3 van 4 balkjes groen, zou gnoeg moeten zijn toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 125756 op 23-03-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
ThaOdie schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:02:
ik heb geen runes en alleen maar van die gaap runes.. die je altijd krijgt van die qual-ak.. of hoe die pik ook heet in act 5.. :D

Heb nog nooit een Ber gevonden :P

Sterker nog, tot een paar dagen geleden was de hoogste rune die ik gevonden had in al mijn D2 tijd een Um, maar er viel opeens een Gul ergens van een gewoon beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 11:31

FrostXL

cool as ice

ThaOdie schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:02:

Ber een gaap rune? Dan wil ik wel een van mijn gaap items tegen die rune ruilen :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over hr's gesproken ik heb nog een jah en een ber nodig scl offer 6ist p/s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12-2024
Anoniem: 125756 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:27:

Jij hebt dat liggen?

Perfect faith... dus je speelt zowiezo ladder dan... en je hebt een 120/45 helm? Poeh Poeh zeg, die zijn alleen non-ladder omdat je op ladder geen 40/15ias jewels tegen komt die bestaan daar gewoon niet, op non-ladder zijn ze allemaal duped dus ik weet niet waar je et vandaan haalt maar je loopt gewoon te pimpen met iets wat je gewoon niet hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AlPha.BeYoNdeR schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:12:
[...]

Jij hebt dat liggen?

Perfect faith... dus je speelt zowiezo ladder dan... en je hebt een 120/45 helm? Poeh Poeh zeg, die zijn alleen non-ladder omdat je op ladder geen 40/15ias jewels tegen komt die bestaan daar gewoon niet, op non-ladder zijn ze allemaal duped dus ik weet niet waar je et vandaan haalt maar je loopt gewoon te pimpen met iets wat je gewoon niet hebt
rofl?? je bent of een mongool die nie weet waar die et over heeft, of wat ik net opschreef (mongool dus)
40/15 niet op ladder?? dude, onder welke steen kom jij vandaan??
edit: post bron waar jij vandaan hebt dat 40/15 ladder niet te droppen/rerollen zijn... nerd hoe dom zijn sommige mensen |:(
edit2:lees:http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=396384

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 125756 op 24-03-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 125756 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:37:
[...]

ik draaide eerst gwoon via usb modempje, signaal is verder geen probleem aangezien ik Unreal etc goed draai, joint ops etc draait allemaal prima,
nog iets, alsk char select, staat ie 5 minuten op waiting voor ie joined, alsk game leave work er gelijk afgegooid
edit: heb atm 53% , das 3 van 4 balkjes groen, zou gnoeg moeten zijn toch?
Ja, dat moet genoeg zijn... raar probleem, kun je wireless niet op een andere pc testen? dan weet je iig dat het niet (of wel) aan je router ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:53:
[...]

Ja, dat moet genoeg zijn... raar probleem, kun je wireless niet op een andere pc testen? dan weet je iig dat het niet (of wel) aan je router ligt
als ik het op men andere pc test merk ik geen verschil anngezien die altijd al moeite met D2 heeft gehad :P, ik vind gwoon raar dat ik CS enzo wel soepel kan draaien en zown oud spel als D2 niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 125756 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:06:
[...]

als ik het op men andere pc test merk ik geen verschil anngezien die altijd al moeite met D2 heeft gehad :P, ik vind gwoon raar dat ik CS enzo wel soepel kan draaien en zown oud spel als D2 niet...
Ik heb geen idee waar het aan liggen kan.
Misschien er ns een topic over openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87451

weet iemand of deze rare jewel iets waard is?
7% fhr
29% ed
+9 min damage
+8 life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:08:
[...]

Ik heb geen idee waar het aan liggen kan.
Misschien er ns een topic over openen?
kheb et nie zo op de strakke manier hoe je hier een topic moet openen... terr doesnt seem to like me :Y)
nvm ik ga maar es stoppen met D2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 07:22
zojuist me halve immortal king set weg bij het mulen :( b.net ging down voor een kwartier
bedankt battle.net

iemand wat ik items in de aanbieding??? : boots belt maul armor

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
AlPha.BeYoNdeR schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:12:
[...]

Jij hebt dat liggen?

Er was een methode om alle items van de vorige ladder naar de nieuwe over te zetten, en er zijn minstens 3 verschillende private dupes. Combineer dat en vrijwel alles wat op de oude ladder bestond is dus ook op deze verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 125756 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:55:
[...]

kheb et nie zo op de strakke manier hoe je hier een topic moet openen... terr doesnt seem to like me :Y)
nvm ik ga maar es stoppen met D2 :+
Ik ga dr ook mee stoppen denk ik, het begint wat saai te worden :/
Jammer dat Diablo 3 pas over zon lange tijd uitkomt, het is toch een leuk concept.

Achja... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie helpt mij met mijn eerste enigma :) Ik heb alleen een Ber nodig :+ Ik kan 6 ist ervoor geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126820 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:54:
Wie helpt mij met mijn eerste enigma :) Ik heb alleen een Ber nodig :+ Ik kan 6 ist ervoor geven
sorry laatst men een na laatste eni BP getrade voor 14,5 ist (15% / 15% sup/dura)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125756 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:17:
[...]

sorry laatst men een na laatste eni BP getrade voor 14,5 ist (15% / 15% sup/dura)
geef niet ik heb gister een gemaakt in archon plate 1292 def. +771 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-05 09:21
Willen degene die met Diablo gaan stoppen overwegen om hun spullen te doneren? Bij voorbaat dank :P
Mocht iemand iets aan mij kwijt willen: *GoT-Zeus (SCL)

@ Palm: aan IK boots, belt en maul kan ik je wel helpen.

[ Voor 42% gewijzigd door Michel551813 op 29-03-2005 12:44 ]

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey is een 6max/45ar/28 life grand charm veel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18161

Hey, ik ben er een tijdje uit geweest, maar begin voorzichtig aan weer te d2-en

Was begonnen op HC, maar merk wel dat dat ff veranderd is zeg, er zijn zoveel pk-ers, tppk-ers, etc, dat dat eigenlijk niet leuk meer is.

Wat spelen jullie, en wat zijn jullie accounts? (kon geen lijstje vinden aan begin van topic, was in de vroegere topics wel altijd zo)

Of ik ga weer SC spelen, of HC, maar dan alleen private... Moet dus weer een beetje een friends list opbouwen :D En aangezien MMF zo goed als dood is (jammer, maar helaas...) ben ik toch maar weer terug hier...

/w *K-Mile

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 18161 op 06-04-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister ff solo met mijn lvl 34 summon necro act 3 en 4 (norm) gedaan...

Best eng, Diablo met 0 LR en een lvl 1 Fire Golem :D

gaat ongeveer zo: rennen -> Fire Golem -> Mana Pot. -> rennen -> Fire Golem -> Mana Pot. -> FULL REJUV!!! (repeat 10 min...) had een paar keer minder dan 50 ~ 100 health over :/

Maar ik ben wel in a5 nu :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisteren effe 2 ist gekregen voor mijn 14%ed dusk shroud :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3369

Palm schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:34:
zojuist me halve immortal king set weg bij het mulen :( b.net ging down voor een kwartier
bedankt battle.net

iemand wat ik items in de aanbieding??? : boots belt maul armor

;(
Ach, Ik set is toch zwaar waardeloos. :)
En welke helft ben je kwijt? de body armor is het enige dat iets waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 87451 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:28:
hey is een 6max/45ar/28 life grand charm veel waard?
Reken het om naar een small charm en je krijgt een 2/15/7... 3/20/20 is veel waard, maar dit zal niet zoveel opleveren. Dus deze GC, als je het zelf niet nodig hebt, gewoon traden voor laag- of midlevel spul, of als dat niet lukt aan Charsi :P

En K-Mile, een level 34 Necro summoner moet geen enkele moeite hebben met Baal of Diablo, maar je moet niet een Fire golem tegen hun gebruiken. Dat is leuk tegen beesten met een melee fire attack (ancients), maar niet tegen iets met aanvallen die al je beestjes en jezelf raken. Gebruik in plaats daarvan de combinatie Decrepify en Clay golem, en hun attack snelheid en schade worden zo sterk naar beneden gehaald dat de meeste van hun aanvallen simpelweg niet meer plaatsvinden. Vooral bij Baal is dat vaak het geval.

Skelliemancer is het enige waarbij ik tijdens het doen van Hell Ancients durf bij de PC weg te lopen om wat te drinken te halen, en ik speel HC :P (gebruik ook voor Ancients decrepify, Amplify Damage is alleen leuk voor zwakkere beesten als je ook corpse explosion gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110738

Heeft iemand misshien nog wat van Griswold in de aanbieding?
User : Ikarnagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

heej, ik wil vanavond weer es beginnen met Diablo, en wie heeft er zin om ff wat te spelen? :P alleen is niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil wel effe spelen maar dan moet je wel scl spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

Wat is scl? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skyclad schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:35:
[...]

En K-Mile, een level 34 Necro summoner moet geen enkele moeite hebben met Baal of Diablo, maar je moet niet een Fire golem tegen hun gebruiken. Dat is leuk tegen beesten met een melee fire attack (ancients), maar niet tegen iets met aanvallen die al je beestjes en jezelf raken. Gebruik in plaats daarvan de combinatie Decrepify en Clay golem, en hun attack snelheid en schade worden zo sterk naar beneden gehaald dat de meeste van hun aanvallen simpelweg niet meer plaatsvinden. Vooral bij Baal is dat vaak het geval.

Skelliemancer is het enige waarbij ik tijdens het doen van Hell Ancients durf bij de PC weg te lopen om wat te drinken te halen, en ik speel HC :P (gebruik ook voor Ancients decrepify, Amplify Damage is alleen leuk voor zwakkere beesten als je ook corpse explosion gebruikt)
Hmm, ik heb toch wel moeite, echt niet dat mijn skellies blijven leven bij Diablo of Baal (heb btw net baal gekilled, solo, nu lvl 40. Ging niet echt makkelijker :D Maar bedankt voor de tip..

Heeft iemand misschien een Sol rune voor mij (/w *K-Mile)... Heb nog niets hoger dan Ort en wil graag Insight maken voor Prayer merc... Werken op merc die synergies ook?

En zou een aura wapen werken op Iron Golem? Dat zou pas vet zijn, dan kan je echt VEEL aura's krijgen als necro. 2 op je merc, 1 op je golem, op jezelf misschien nog eea, en daar hebben dan al je skellies profijt van...

Ook als iemand nu HCL Nightmare wil gaan beginnen, ik ben net in A1... /w *K-Mile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-06 22:46

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Anoniem: 18161 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:50:

En zou een aura wapen werken op Iron Golem? Dat zou pas vet zijn, dan kan je echt VEEL aura's krijgen als necro. 2 op je merc, 1 op je golem, op jezelf misschien nog eea, en daar hebben dan al je skellies profijt van...
een aura werkt wel degelijk op een golem. Mn skellemancer heeft een golem uit een insight. Cheap en mega handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar als ie dan dood gaat ben je je insight dus kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mallemout
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-07-2019
Ja, uiteraard is de insight dan weg, die is weg zodra de golem gemaakt is. Maar die gaat als je je necro een beetje goed hebt opgebouwd niet zomaar dood en insight is verder toch niet extreem duur of zo dus een nieuwe heb je zo.

Quidquid latine dictum sit, altum viditur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
Anoniem: 110738 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:11:
Heeft iemand misshien nog wat van Griswold in de aanbieding?
User : Ikarnagh
Zeg maar wat je ervan wil hebbe.. heb et set wel tig keer ofzo compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
Skyclad schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:17:
[...]

Er was een methode om alle items van de vorige ladder naar de nieuwe over te zetten, en er zijn minstens 3 verschillende private dupes. Combineer dat en vrijwel alles wat op de oude ladder bestond is dus ook op deze verkrijgbaar.
Op de vorige ladder was er geen faith.. dit zijn de nieuwe runewords (23 stuks) die een paar maanden nadat het 2e seizoen was begonnen, zijn bijgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
AlPha.BeYoNdeR schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:13:
[...]

Op de vorige ladder was er geen faith.. dit zijn de nieuwe runewords (23 stuks) die een paar maanden nadat het 2e seizoen was begonnen, zijn bijgekomen
Ging over de 40/15 jewels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marrruuuk schreef op woensdag 13 april 2005 @ 18:53:
[...]

een aura werkt wel degelijk op een golem. Mn skellemancer heeft een golem uit een insight. Cheap en mega handig.
Ik heb nu mijn merc idd een Insight (lvl 13 :( ) gegeven... Dat doet het dus echt wel ff lekker zeg, life regen gaat harder, en ik kan bijna continu aura's casten zonder dat mijn mana leeg raakt.. Heb nu 30-40 life regen/sec...

Die golems ga ik ook eens proberen, ik wil eigenlijk het volgende bereiken, dat ik might/fanatism/... ofzo heb, plus dus prayer en meditation op merc. Alleen ff zoeken wie dan wat moet hebben. Prayer is super handig vanwege het in leven houden van skellies, Meditation daarbij zorgt voor nog meer life regen en dat ik nooit mana probs heb... dat is gewoon uit puur praktisch oogpunt.. Nu cast ik de hele tijd Lower Resist, maar als ik een golem heb met Conviction :D (neej, toch maar niet :P Infinity: Ber + Mal + Ber + Ist) dan hoef ik die niet te casten, of als ik een golem heb met Might (neej, ook maar niet :P Last Wish: Jah + Mal + Jah + Sur + Jah + Ber)...

Hmm... wordt nog lastig.. Misschien dat Insight Golem handiger is, dan mis ik wel de extra Life Regen, maar dan kan ik mijn merc andere wapens geven, zodat die wat meer skills/life leech/dmg heeft...

edit:

Zou dit een leuke golem zijn:

Superior Ethereal Thunder Maul 'Last Wish'
JahMalJahSurJahBer

Two-Hand Damage: (223-245) To (1242-1323) (733-784 Avg)
Required Level: 65
Required Strength: 253
Durability: 60
Base Weapon Speed: [20]

6% Chance To Cast Level 11 Fade When Struck
10% Chance To Cast Level 18 Life Tap On Striking
20% Chance To Cast Level 20 Charged Bolt On Attack
Level 17 Might Aura When Equipped
+345-390% Enhanced Damage (varies)
Ignore Target's Defense
60-70% Chance of Crushing Blow (varies)
Prevent Monster Heal
Hit Blinds Target
0.5 (per level)% Chance of Getting Magic Items (Based on Character Level)

Met lvl 17 Might:
(669-735) To (3723-3969) Damage (2196-2352) Average

Niet slecht, een golem die bijna 4K dmg doet, met lvl 18 Life Tap, ITD, Crushing Blow... Jammer dat de runes zo duur zijn :D Anders is het het bijna waard.... Hoef je niet te proberen zonder dat je al je Golem Synergies gemaxt hebt, zou zonde zijn als ie door de eerste klap van Baal dood gaat :D.. Oh ja, en geen enkele Golem Skill onder een hotkey, je zou maar per ongeluk een clay golem casten...

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 18161 op 16-04-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zou zowiezo nooit een golem maken uit zoiets duurs.
die dingen gaan toch best wel vaak dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87451 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 17:14:
ik zou zowiezo nooit een golem maken uit zoiets duurs.
die dingen gaan toch best wel vaak dood?
Valt wel mee hoor, ik speel al een heel tijdje met dezelfde golem, en gaat nauwelijks dood... ben nu in A1 NM, en doe daar AndyRuns voor exp en items, maar lvl 1 IG en lvl 1 GM overleeft het wel gewoon... heb al tientallen runs gedaan, nog nooit doodgegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand welke servers op het moment op uitbarsten staan met anni's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Alpha

Ik heb alles nog nodig, maar zulke goeie spullen heb ik niet om te traden.Daarom lukt het me niet om het bij mekaar te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand zin om met mijn low-lvl amazon te spelen? (scl)
in mijn eentje of met mafkezen lvl'en is zo saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand tijd/zin om mij ff door normal (en miss door nm) te rushen?

/w *mas-ih of *masih_pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Ikarnagh Als je nog steeds griswolds nodig hebt, heb ik nog een armor voor je die je mag hebben :)

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 126820 op 24-04-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah dat vind ik nou jammer, die heb ik net een paar dagen geleden zelf gevonden, maar maakt niet uit, alsnog bedankt voor reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand nog een mal te ruil?
kan er een +30 life martial arts skiller voor geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Ik heb wel een Mal voor die skiller als het Softcore Ladder is.
Mijn account is *Sponsbob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand een 6sox sup. military pick ergens liggen voor mij? kan er een pul voor geven. En ook wat 15life sc's en +15max dmg jewels allebei lvl 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik heb vorige week een large charm met +8 to all resistances en +14 life gevonden. Is dat nog wat waard?

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lister schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:44:
Ik heb wel een Mal voor die skiller als het Softcore Ladder is.
Mijn account is *Sponsbob
okee deal, whisper me maar op *chicky93 als je online komt
of *evil_ko

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 87451 op 26-04-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zonet effe een ethereal hellslayer gevonden :)
Afbeeldingslocatie: http://img247.echo.cx/img247/6159/hellslayer4gs.jpg
weet iemand wat dit waard is?

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 87451 op 27-04-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik net een soj bij Andy (expansion/softcore op hell). Woei ben echt blij :D

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tobias schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:19:
Ik heb vorige week een large charm met +8 to all resistances en +14 life gevonden. Is dat nog wat waard?
ik schat die op een waarde van um-mal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en wat vinden jullie hiervan?
Afbeeldingslocatie: http://img254.echo.cx/img254/2013/honor9fp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hmm, is net een full character (inventory/equipment/stash) dupe public geworden. De Blizzard medewerkers gaan een leuk weekend overwerken tegemoet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Skyclad schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:46:
Hmm, is net een full character (inventory/equipment/stash) dupe public geworden. De Blizzard medewerkers gaan een leuk weekend overwerken tegemoet ;)
hoe, wie, wat, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Mag je hier wel dat soort dingen posten? Volgens Blizzard is het gebruik illegaal, en Tweakers wil niet dat er illegale zooi gepost wordt...

Was op Blizzhackers gepost, maar ze hebben de post weggehaald op verzoek van de poster, aangezien dan de kans kleiner is dat Blizzard er achter komt en dat teveel mensen het gaan gebruiken. High Runes zouden komende tijd fors in prijs omlaag moeten gaan als ze het niet fixen, items worden alleen goedkoper als iemand een 'perm' methode heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk dat ik die dupe methode wel ken, wat dat niet met telekenisis en de left-click mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

nee, was volgens mij iets met 1 char in 2 games zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Marrruuuk schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 13:31:
nee, was volgens mij iets met 1 char in 2 games zien te krijgen.
Yep. Om het te fixen moeten ze de server code aanpassen.

De Telekinesis methode is wat lastiger, en daarmee kan je per keer 1 item doen, en daarna heb je minstens 5 minuten een Realm Down. Runes daarmee doen gaat veel trager, en zonder perming methode zijn runes de enige dingen die zin hebben te dupen. (tenzij je iedere game een temp perm wilt doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die methode voor 2x zelfde poppetje in verschillende games is heel lastig.
je kan in eerste instantie niet 2x met het zelfde poppetje een spel in. Dan moet je 1x je poppetje 8 uur lang laten idlen daarna kan je pas met de 2e een andere game in.
maar tijdens het idlen mag je poppetje niet bewegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ze hebben em trouwens al gepatched, da's snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand wat perfect amethysts voor mij liggen?
ik kan er andere P gem voor geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

of ral/tal/amn runes :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hier een 15ed Colossus blade, iemand intresse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er hier ook lvl 18 duelers? Ik wil mijn eerste lvl 18 pvp char uitproberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit ding is toch godly of niet?
Afbeeldingslocatie: http://img247.echo.cx/img247/3074/craftedring8bs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nah mist mana leech :+ Hij is zeker godly, feli. met de nice craft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126820 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:18:
Nah mist mana leech :+ Hij is zeker godly, feli. met de nice craft :)
weet je toevallig ook wat hij waard is?
heb nu een griffon 19/15 een enigma mp 10xx defence and 12 ist geofferd gekregen voor een FT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87451 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:32:
[...]

weet je toevallig ook wat hij waard is?
heb nu een griffon 19/15 een enigma mp 10xx defence and 12 ist geofferd gekregen voor een FT
hmm dat zou ik niet zo snel weten. Je kan hem op Bnet forum posten en op d2jsp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daar staat ie al :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb al offer van 16 ists :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij is verkocht voor 19 ists :-D
alleen nu weet ik niet waar ik die ists aan uit moet geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

de griffon 19/15 een enigma mp 10xx defence and 12 ist had beter geweest dan 19 ists :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marrruuuk schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:19:
de griffon 19/15 een enigma mp 10xx defence and 12 ist had beter geweest dan 19 ists :P
dat waren losse offers die ik gekregen had, niet 1 offer :-P
maar is wel goede deal toch 19 ist?

ik heb nu trouwens ook een vex ipv 3 ist, zal ik die voor een hoto gebruiken of niet?
(heb de andere runes nog wel liggen)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 87451 op 13-05-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

je zei niet dat het meerdere offers waren, hehe.

hmm 4 sox flail hebbe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ik al :-P
maar kan ik beter die vex voor iets ruilen of is de kans wel redelijk groot dat ik een hoto maak die meer waard is dan vex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm.... is hoto 32 geworden.... :(
nouja op mijn nieuwe hamerdin ermee dan maar...
(lvl 5 :-P iemand zin om op normal act1 te spelen?)

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 87451 op 14-05-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Ik ben sinds kort begonnen met een necro, nog nooit eerder echt mee gespeeld, maar moet zegggen, best grappig :p Ik pomp nu een beetje die summoning skills op, voor een legertje skelletjes, maar ik vraag me af of iemand tips heeft voor de skills zodat je makkelijk kan solo en multiplayeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
ff zoeken en je kan meerdere necro builds vinden.
Maar is toch heel erg persoonlijk, ik speel met een summoner.
dus ik heb skellie gemaxxed, 1 mage, stuk of wat revives, en een golem (ook weer eigen keuze. speel graag met iron, zijn mensen die zweren bij clay), de boost skills ook iets omhoog, weet niet uit hoofd.

een paar curses, amp, en decrap. vinden andere meestal wel lief. en om verveling tegen te gaan heb ik er bone skills bij.

is wel effectief om solo en groep te gaan. nadeel er zijn veel spelers die lopen te ###### over summons, deze zouden te veel lag veroorzaken. dus in group meestal iets minder summons, en meer cursen.

anders ff kijken op diabloii.net , of een van de andere sites, builds zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Ja, heb ik ook gekeken, maar meeste builds waren voor 1.10 en er is toch wel het nodige veranderd sinds die updates, dus vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar is iedereen gebleven?
is het een goed idee om een Oath te maken in een eth champion sword? of moet ik toch op zoek naar een highlander?

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 87451 op 02-06-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand zin om mij ff door normal(ben als in act5) en nm te boosten? /w *mas-ih of *masih_pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb net effe een Oath in een balrog blade gemaakt. Maar had nog niet nagedacht over het poppetje dat er aan vast zou moeten komen 8)7
weet iemand een goede build waarop ik deze oath effe netjes kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87451 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:24:
heb net effe een Oath in een balrog blade gemaakt. Maar had nog niet nagedacht over het poppetje dat er aan vast zou moeten komen 8)7
weet iemand een goede build waarop ik deze oath effe netjes kan gebruiken.
Hmm een lvl 49 pvp ww barb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, ik heb er maar een mixje van gemaakt :-P
bo maxed, sword mastery maxed, concentrate maxed, en nu bezig met WW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij ff een normal+nm boost geven op ladder plz? /w *mas-ih of *masih Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

**Big Kick**

-------------------------------------------------------------------------
Diablo II Version History

--------------------------------------------------------------------------
- Patch 1.11 Preview
-----------------------------------------------------------------------
Skill Balance Changes

Amazon Javelin and Spear Skills

- Jab - Added skill synergy bonuses.
- Impale - Added skill synergy bonuses.
- Fend - Added skill synergy bonuses.
- Plague Javelin - Reduced casting delay.

Amazon - Bow and Crossbow Skills

- Magic Arrow -Increased Attack Rating bonus.
- Guiled Arrow -Added skill synergy bonuses with Magic Arrow that adds 1% magic damage per level.

Assassin - Shadow Disciplines

- Venom - Increased poison damage duration time from 0.4s to 0.8s,all poison damage done will be convert in 0.8s
- Shadow Warrior - Increased Attack Rating bonus.Added skill synergy bonuses.
- Shadow Master - Increased Attack Rating bonus.Added skill synergy bonuses.

Assassin - Traps Skills
- Blade Sentinel -Increased duration time,Added skill synergy bonuses.
- Blade Fury -Added skill synergy bonuses.

Barbarian - Combat Skills

- Leap Attack - Increased Attack Rating bonus.
- Frenzy -Increased Attack Rating . Added defense bounus with each successful swing.
- Berserk -Increased Attack Rating and magic damage.

Druid - Elemental Skills

- Armageddon - Added great amout of physical damage. Reduced cast delay from 6s to 4s
- Tornado - Added 0.5s casting delay.
- Cyclone Armor - Rebalanced Absorb Damage.

Druid - Summoning Skills
- Spirit of Barbs - Give them ablity of reflecting ranged damage.

Necromancer - Poison and Bone Skills

- Bone Spirit - Decreased mana cost. Added 0.8s casting delay

Paladin - Combat Skills

- Blessed Hammer - Increased damage. added 0.8s casting delay

Paladin - Defensive Auras

- Prayer - Increased Healing rate,removed mana cost.

Sorceress - Lightning Spells

- Teleport - Increased mana cost,added 0.5s casting delay
- Lightning - Increased high-level damage.
- Chain Lightning - Increased high-level damage.
- Lightning Mastery - Added -1% enemies' lightning resistance per 3 skill levels.

Sorceress - Fire Spells
- Enchant -now it adds fully damage to yourself and your hireling,but 3/8 cut when casting to your allies
- Hydra - Reduced casting delay from 2s to 1s
- Fire Mastery -Added -1% enemies' fire resistance per 3 skill levels.

Added one new Rune Word for all battle.net players

HolyShield
4 sockets shield
mal+pul+vex+cham

12% Chance To Cast Level 11-18 Fist of the Heavens On Striking(varies)
+30% Faster Block Rate
20% Increased Chance of Blocking
+160-180% Enhanced Defense (varies)
+250 Defense
+5% To Maximum Fire Resist
Magic Damage Reduced By 7
Freezes Target +3
cannot be Frozen
+3-8 To Holy Shield (varies)

Improvements

Add a level requirement to complete final act quests in order to prevent players form rushings

Normal Act 1 Andariel: requires level 12
Normal Act 2 Duriel: requires level 20
Normal Act 3 Mephisto: requires level 24
Normal Act 4 Diablo: requires level 27
Normal Act 5 Baal: requires level 40
---
Nightmare Act 1 Andariel: requires level 46
Nightmare Act 2 Duriel: requires level 53
Nightmare Act 3 Mephisto: requires level 57
Nightmare Act 4 Diablo: requires level 60
Nightmare Act 5 Baal: requires level 70
---
Hell Act 1 Andariel: requires level 75
Hell Act 2 Duriel: requires level 80
Hell Act 3 Mephisto: requires level 83
Hell Act 4 Diablo: requires level 85
Hell Act 5 Baal: requires level 87

Ik weet eerlijk gezegd nog niet echt wat ik ervan moet denken. Kheb veel plezier beleefd aan 1.10. En opzich lijkt het me nu nog een stuk leuker.
morgen is iig de server 4 uur plat en wordt ook *waarschijnlijk* de server gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120141

Hoe meer patches hoe beter :Y)
Maar ff die savegames onder het stof vandaan halen denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 17:15
en wanneer moet die patch uit komen dan?

trouwens ik had in maart de gold edition besteld bij dynabyte, kreeg ik toen te horen dat het even duurde voordat gereleased werd.... is het nu 15 september geworden dat ie uitkomt :/

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 16:11

hilgo

Clear your mind of can't.

Wat ik er van begrijp is dat de patch vandaag komt :D

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat spel is al zo oud, en dan toch nog een patch, had het echt niet meer verwacht :)
Heel misschien dat ik weer begin met spelen, moet het toch maar weer ns proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 21:09
Marrruuuk schreef op zondag 31 juli 2005 @ 19:54:
Improvements
Add a level requirement to complete final act quests in order to prevent players form rushings
Normal Act 1 Andariel: requires level 12
Normal Act 2 Duriel: requires level 20
Normal Act 3 Mephisto: requires level 24
Normal Act 4 Diablo: requires level 27
Normal Act 5 Baal: requires level 40
---
Nightmare Act 1 Andariel: requires level 46
Nightmare Act 2 Duriel: requires level 53
Nightmare Act 3 Mephisto: requires level 57
Nightmare Act 4 Diablo: requires level 60
Nightmare Act 5 Baal: requires level 70
---
Hell Act 1 Andariel: requires level 75
Hell Act 2 Duriel: requires level 80
Hell Act 3 Mephisto: requires level 83
Hell Act 4 Diablo: requires level 85
Hell Act 5 Baal: requires level 87
Ik weet eerlijk gezegd nog niet echt wat ik ervan moet denken. Kheb veel plezier beleefd aan 1.10. En opzich lijkt het me nu nog een stuk leuker.
morgen is iig de server 4 uur plat en wordt ook *waarschijnlijk* de server gereset.
watdufak? lvl 40 om normal te halen? Ze hebben het wel ruim genomen :X
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.