Ik heb nu mijn merc idd een Insight (lvl 13

) gegeven... Dat doet het dus echt wel ff lekker zeg, life regen gaat harder, en ik kan bijna continu aura's casten zonder dat mijn mana leeg raakt.. Heb nu 30-40 life regen/sec...
Die golems ga ik ook eens proberen, ik wil eigenlijk het volgende bereiken, dat ik might/fanatism/... ofzo heb, plus dus prayer en meditation op merc. Alleen ff zoeken wie dan wat moet hebben. Prayer is super handig vanwege het in leven houden van skellies, Meditation daarbij zorgt voor nog meer life regen en dat ik nooit mana probs heb... dat is gewoon uit puur praktisch oogpunt.. Nu cast ik de hele tijd Lower Resist, maar als ik een golem heb met Conviction

(neej, toch maar niet

Infinity: Ber + Mal + Ber + Ist) dan hoef ik die niet te casten, of als ik een golem heb met Might (neej, ook maar niet

Last Wish: Jah + Mal + Jah + Sur + Jah + Ber)...
Hmm... wordt nog lastig.. Misschien dat Insight Golem handiger is, dan mis ik wel de extra Life Regen, maar dan kan ik mijn merc andere wapens geven, zodat die wat meer skills/life leech/dmg heeft...
edit:
Zou dit een leuke golem zijn:
Superior Ethereal Thunder Maul 'Last Wish'
JahMalJahSurJahBer
Two-Hand Damage: (223-245) To (1242-1323) (733-784 Avg)
Required Level: 65
Required Strength: 253
Durability: 60
Base Weapon Speed: [20]
6% Chance To Cast Level 11 Fade When Struck
10% Chance To Cast Level 18 Life Tap On Striking
20% Chance To Cast Level 20 Charged Bolt On Attack
Level 17 Might Aura When Equipped
+345-390% Enhanced Damage (varies)
Ignore Target's Defense
60-70% Chance of Crushing Blow (varies)
Prevent Monster Heal
Hit Blinds Target
0.5 (per level)% Chance of Getting Magic Items (Based on Character Level)
Met lvl 17 Might:
(669-735) To (3723-3969) Damage (2196-2352) Average
Niet slecht, een golem die bijna 4K dmg doet, met lvl 18 Life Tap, ITD, Crushing Blow... Jammer dat de runes zo duur zijn

Anders is het het bijna waard.... Hoef je niet te proberen zonder dat je al je Golem Synergies gemaxt hebt, zou zonde zijn als ie door de eerste klap van Baal dood gaat

.. Oh ja, en geen enkele Golem Skill onder een hotkey, je zou maar per ongeluk een clay golem casten...
[
Voor 33% gewijzigd door
Anoniem: 18161 op 16-04-2005 13:17
]