Marrruuuk schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:03:
[...]
speel je ladder of nl? als je ladder speelt wil ik wel eens een duel tegen je barb

ow en wrm zou je voor cb en niet voor een ba? past mooi naast je Doom
@boy-zonderman Ik ken hier niemand die items heeft gekocht hoor, kzou niet weten waar je het over hebt. Wel een feit is dat 50% van de enigma's die je tegenkomt is gekocht van internet shops. Van dit forum denk ik niet dat iemand items heeft gekocht.
Mjah et is voor mij niet moeilijk om zo'n ding te regelen.. heb in principe alles uit het spel (speel al 3 jaar) Net effe een 2e Doom berserker axe en een Exile protector shield getrade.
Ik doe weinig aan ladder, heb wel paar level 90 characters met CoH en wat highrunes maar doe er bijna nix aan.. misschien binnekort toch maar ens kijke voor een Ladder bot om die nieuwe runewords voor elkaar te krijge
effe over die webshops:
Ik erger me werkelijk het lazerus aan die achterlijke spambot characters die een game binnenkomen en texten gaan rondgooien van:
"RPGstash.com making you godly since 2002"
"Get your high elite items here"
" 24/7 support and 8 hours delivery"
jonge, sterf ergens ofzo.. want als je hier gaat kopen ben je gewoon niet meer te helpen.. welke mongool betaalt er nou 5 euro voor een GUL rune terwijl je voor dezelfde prijs ook een JAH rune heb..
1. Prijzen kloppen voor geen meter
2. Dikke afzetterij
3. highrunes verdwijnen bij de vleet (vorige keer m'n bugged zakarum getrade die ik al 2 jaar had voor 8 high runes.. ging andere game in.. ware er 2 weg, dus zal hier ook wel het geval zijn)
en als klapper op de vuurpijl:
Welke idioot betaalt er nou fokking 39 euro voor een enigma.. een plaatje op je scherm van 2 bij 4 centimeter voor dit bedrag.. kheb 8 enigma's en allemaal zelf bij elkaar getrade op allerlei verschillende manieren.
jah sorry hoor.. maar sommige mensen zijn echt zo triest