Diablo 2 Classic/ LoD: deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.240 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:16
Oke, ietsje 'ontopic-er' :P.

Ik heb nu een MF-Blizz sorc gebouwd met 430% MF, wat is nu de beste plaats om te gaan MF-en, of runes te vinden?
En daarnaast, van de hoeveel mf-runs zul je meestal iets vinden? 1/10, 1/50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 11:59

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Hercul3s schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:29:

Ik heb nu een MF-Blizz sorc gebouwd met 430% MF, wat is nu de beste plaats om te gaan MF-en, of runes te vinden?
ehm 1 tip alles boven de 300% is overbodig en Andy op nm heeft de meeste kans op soj drops en verder alle "eindbazen" en act 5 (eldrich, pindle, shenk, baal)

veel runs btw... ik doe er miss dagelijks wel meer dan 100 en vindt wt's en shako's en zaka's

voor runes ja die kunnen overal droppen maar Countess dropt ze (tot vex geloof ik) anders hellforge

[ Voor 12% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 16-02-2005 11:40 ]

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

BoY-z0nDeRMaN schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 11:22:
[...]

niemand lastig vallen ehm vriend je moet beter lezen ... ik zeg net dat ze iedereen lastig vallen die LADDER spelen omdat die "gasten" ownen met hun gekochte spullen en schijten op de mensen die 't spel wel gewoon willen spelen... als je perse wil cheaten ga dan naar OPEN BNET daar kan je doen wat je niet laten kan .. damn
Speel om hoog in de ladder te komen dan? Naja ieder zijn eigen fun eraan. Ik stoor mij er iig niet aan, maar dat ik alleen maar mijn mening.
Hercul3s schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:29:

Iets vind je altijd wel. Na 10 runs vind je gemiddeld genomen wel iets gemiddeld, en na 100 heb je wel een lekker item te pakken denk ik, maar dit is heel gemiddeld genomen, dus het kan makkelijk veel meer of minder zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door FrostXL op 16-02-2005 11:45 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

FrostXL schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:40:
[...]

Speel om hoog in de ladder te komen dan? Naja ieder zijn eigen fun eraan. Ik stoor mij er iig niet aan, maar dat ik alleen maar mijn mening.
gast snap je 't nut van ladder wel, als het mij niet boeid hoe hoog ik in de ladder kom te staan dan speel ik non ladder ....

Ladder wordt gereset zodat om 't halfjaar / jaar ofzo iedereen opnieuw kan proberen om de nr 1 te worden ... (komt ook bij kijken dat je op ladder meer vindt en runewords en cube functies heb) maar dat even achterwege LADDER moet je zien als een wedstrijd waar iedereen aan mee doet of je nou niet mee doet of wel mee doet IK heb 't over wel mee doen wat ik al 30x (bijwijze van) heb getikt....
ben je nou zo blind of gewoon enorm koppig.. |:( 8)7 |:( 8)7 |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12-2024
Marrruuuk schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:03:
[...]

speel je ladder of nl? als je ladder speelt wil ik wel eens een duel tegen je barb 8) ow en wrm zou je voor cb en niet voor een ba? past mooi naast je Doom :)

@boy-zonderman Ik ken hier niemand die items heeft gekocht hoor, kzou niet weten waar je het over hebt. Wel een feit is dat 50% van de enigma's die je tegenkomt is gekocht van internet shops. Van dit forum denk ik niet dat iemand items heeft gekocht.
Mjah et is voor mij niet moeilijk om zo'n ding te regelen.. heb in principe alles uit het spel (speel al 3 jaar) Net effe een 2e Doom berserker axe en een Exile protector shield getrade.

Ik doe weinig aan ladder, heb wel paar level 90 characters met CoH en wat highrunes maar doe er bijna nix aan.. misschien binnekort toch maar ens kijke voor een Ladder bot om die nieuwe runewords voor elkaar te krijge :)

effe over die webshops:

Ik erger me werkelijk het lazerus aan die achterlijke spambot characters die een game binnenkomen en texten gaan rondgooien van:

"RPGstash.com making you godly since 2002"
"Get your high elite items here"
" 24/7 support and 8 hours delivery"

jonge, sterf ergens ofzo.. want als je hier gaat kopen ben je gewoon niet meer te helpen.. welke mongool betaalt er nou 5 euro voor een GUL rune terwijl je voor dezelfde prijs ook een JAH rune heb..

1. Prijzen kloppen voor geen meter
2. Dikke afzetterij
3. highrunes verdwijnen bij de vleet (vorige keer m'n bugged zakarum getrade die ik al 2 jaar had voor 8 high runes.. ging andere game in.. ware er 2 weg, dus zal hier ook wel het geval zijn)

en als klapper op de vuurpijl:

Welke idioot betaalt er nou fokking 39 euro voor een enigma.. een plaatje op je scherm van 2 bij 4 centimeter voor dit bedrag.. kheb 8 enigma's en allemaal zelf bij elkaar getrade op allerlei verschillende manieren.

jah sorry hoor.. maar sommige mensen zijn echt zo triest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

^^ damn right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:46:
[...]

gast snap je 't nut van ladder wel, als het mij niet boeid hoe hoog ik in de ladder kom te staan dan speel ik non ladder ....

Ladder wordt gereset zodat om 't halfjaar / jaar ofzo iedereen opnieuw kan proberen om de nr 1 te worden ... (komt ook bij kijken dat je op ladder meer vindt en runewords en cube functies heb) maar dat even achterwege LADDER moet je zien als een wedstrijd waar iedereen aan mee doet of je nou niet mee doet of wel mee doet IK heb 't over wel mee doen wat ik al 30x (bijwijze van) heb getikt....
ben je nou zo blind of gewoon enorm koppig.. |:( 8)7 |:( 8)7 |:( 8)7
Wat probeer je nu te vertellen?

90% van de mensen die op de ladder spelen spelen echt niet omdat ze hoog in de ladder willen komen hoor? En ik speel ook de nieuwe ladder als die uitkomt maar ik doe het ook niet om hoog terecht te komen, maar gewoon omdat ik het leuk vind builds uit te proberen en te perfectioneren..

En ja ik ben koppig...
AlPha.BeYoNdeR schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:50:
[...]

Mjah et is voor mij niet moeilijk om zo'n ding te regelen.. heb in principe alles uit het spel (speel al 3 jaar) Net effe een 2e Doom berserker axe en een Exile protector shield getrade.

Ik doe weinig aan ladder, heb wel paar level 90 characters met CoH en wat highrunes maar doe er bijna nix aan.. misschien binnekort toch maar ens kijke voor een Ladder bot om die nieuwe runewords voor elkaar te krijge :)

effe over die webshops:

Ik erger me werkelijk het lazerus aan die achterlijke spambot characters die een game binnenkomen en texten gaan rondgooien van:

"RPGstash.com making you godly since 2002"
"Get your high elite items here"
" 24/7 support and 8 hours delivery"

jonge, sterf ergens ofzo.. want als je hier gaat kopen ben je gewoon niet meer te helpen.. welke mongool betaalt er nou 5 euro voor een GUL rune terwijl je voor dezelfde prijs ook een JAH rune heb..

1. Prijzen kloppen voor geen meter
2. Dikke afzetterij
3. highrunes verdwijnen bij de vleet (vorige keer m'n bugged zakarum getrade die ik al 2 jaar had voor 8 high runes.. ging andere game in.. ware er 2 weg, dus zal hier ook wel het geval zijn)
Eensch.

[ Voor 38% gewijzigd door FrostXL op 16-02-2005 11:56 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

FrostXL schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:54:
[...]

90% van de mensen die op de ladder spelen spelen echt niet omdat ze hoog in de ladder willen komen hoor? En ik speel ook de nieuwe ladder als die uitkomt maar ik doe het ook niet om hoog terecht te komen, maar gewoon omdat ik het leuk vind builds uit te proberen en te perfectioneren..

En ja ik ben koppig...

[...]

Eensch.
joh gast laat maar hangen je snapt me niet.. veel plezier met spelen of whaeva..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12-2024
FrostXL schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:54:
[...]

En ja ik ben koppig...

[...]

Eensch.
Dat met dat meedoen aan die ladder was in het eerste seizoen zo.. Maar als na 1 maand al blijkt dat de level 99 is gehaald wat valt er dan nog te winnen? Jah je character die het haalt word "immortalized" onsterfelijk gemaakt dus.. maja..

De uiteindelijke drang om mee te doen aan ladder is het verkijgen van items die als het ladder seizoen afgelopen is voor big cash te verkopen... Bij vorige ladder seizoen botte ik als een gek en had ik zo 15 griffon's eye diadem's bij elkaar.. op ladder geen reet waard bekant maar op non-ladder 2 high runes op dit moment.

kassa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Ik wil die hele discussie niet voor de zoveelste keer opstarten maar ik kan het niet laten om te reageren.

Als je als fervent botter de mensen die items echt kopen triest durf te noemen dan heb je echt een groot bord voor je kop.
Botters en kopers zijn gewoon hetzelfde soort mensen, luie honden die alles zo snel mogelijk willen hebben, er helemaal geen moeite voor willen doen en daarna vreselijk lopen te patsen met hun tig enigma's.
Het enige verschil is dat de een een nerd is die zo'n bot draaiend krijgt en de ander heeft een rijke pappie.

Ik had voor mezelf besloten om me er niet meer druk over te maken maar als je dan zoiets leest van "ik wil weer op ladder beginnen maar dan moet ik eerst een bot hebben", dan :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:21

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

BoY-z0nDeRMaN schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 11:40:
[...]

ehm 1 tip alles boven de 300% is overbodig en Andy op nm heeft de meeste kans op soj drops en verder alle "eindbazen" en act 5 (eldrich, pindle, shenk, baal)

veel runs btw... ik doe er miss dagelijks wel meer dan 100 en vindt wt's en shako's en zaka's

voor runes ja die kunnen overal droppen maar Countess dropt ze (tot vex geloof ik) anders hellforge
mja dat 300% mf is gwn bullshit aangezien meer mf altijd beter is uiteraard, kans op "betere" uniques wordt steeds hoger. Dagelijks meer dan 100 runs "manueel" maak je mij niet wijs :P zeker niet met al die bosses want dan ben je gwn de hele dag bezig.

@Lister, goed punt. maar toch niet helemaal waar. Als je alleen een bot draait wordt je er echt niet rijk van. Je vindt er leuke items mee maar de high runes droppen niet zomaar eventjes. Ik doe aan Classic Rushes met een vriend. Gaat erg snel en binnen een uur heb je 6 char in hell act 4 om hellforge mee te doen. De beste manier om rijk te worden is baalcharms te vinden en om veel Pgems te traden en dan te cuben. 4x Life skillers zijn gwn ongelooflijk veel waard.
Countess kan t/m Lo droppen alleen de droprates zijn erg laag. (1 op 4xxx runs voor een Ist dacht ik)

[ Voor 25% gewijzigd door Marrruuuk op 16-02-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Marrruuuk schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:57:
[...]

mja dat 300% mf is gwn bullshit aangezien meer mf altijd beter is uiteraard, kans op "betere" uniques wordt steeds hoger. Dagelijks meer dan 100 runs "manueel" maak je mij niet wijs :P zeker niet met al die bosses want dan ben je gwn de hele dag bezig.

@Lister, goed punt. maar toch niet helemaal waar. Als je alleen een bot draait wordt je er echt niet rijk van. Je vindt er leuke items mee maar de high runes droppen niet zomaar eventjes. Ik doe aan Classic Rushes met een vriend. Gaat erg snel en binnen een uur heb je 6 char in hell act 4 om hellforge mee te doen. De beste manier om rijk te worden is baalcharms te vinden en om veel Pgems te traden en dan te cuben. 4x Life skillers zijn gwn ongelooflijk veel waard.
Countess kan t/m Lo droppen alleen de droprates zijn erg laag. (1 op 4xxx runs voor een Ist dacht ik)
Hoe krijg jij die ventjes dan allemaal zo snel geleveld dat ze ancients aan kunnen?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

FrostXL schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 13:24:
[...]

Hoe krijg jij die ventjes dan allemaal zo snel geleveld dat ze ancients aan kunnen?
dat zeg ik, classic rushes |:(
dan hoef je act V niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

welk lvl is jou classic charc ??? (welk lvl is ultiem) ??

ik heb ook een sorc op classic lvl 71 en resistance 75 all op hell maar moet wel veel potions gebruiken zeg dus ik vroeg me af of ik het wel goed had gedaan ....

Gedraag je eens even

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-02-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Ladder speel je niet alleen maar om zo snel mogelijk in die top te staan, dat interesseert me geen ruk gaat me meer om de items die je op non-ladder niet kan vinden. Dat items kopen vind ik minder erg dan botten, maar dat is mijn mening. Vind het best als een zot zijn geld aan een enigma uitgeeft, zal mij aan me reet roesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Over het spammen doorgaand, zijn er eigenlijk een aantal bots die het steeds doen? Anders kunnen we misschien even een lijstje maken van de accountnames van die bots en die squelchen, dan hoor je er als het goed is niks meer van .. toch?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[noobalert]

Ik speel ook ladder, en ik lees hier nu dat die gereset wordt om de zoveel tijd.
Betekent dit dat je account dan ook gereset wordt? :X als dat zo is heb ik een grote fout gemaakt...

[/noobalert]

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
nee, je ladder characters worden dan getransformeerd naar non-ladder characters, als je dan in de nieuwe ladder wil spelen moet je nieuwe characters maken

• MarcoL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11-2024

MarcoL

Onima@dpc

_RoD_ schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:13:
[noobalert]

Ik speel ook ladder, en ik lees hier nu dat die gereset wordt om de zoveel tijd.
Betekent dit dat je account dan ook gereset wordt? :X als dat zo is heb ik een grote fout gemaakt...

[/noobalert]
Maegrim schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:00:
nee, je ladder characters worden dan getransformeerd naar non-ladder characters, als je dan in de nieuwe ladder wil spelen moet je nieuwe characters maken
Ook een belangrijk punt is dat je al je items mee krijgt. Dus als je ladder only items hebt en die dan meekrijgt kun je aardig wat voor cashen (indien ze wat waard zijn uiteraard)
Hercul3s schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:59:
Over het spammen doorgaand, zijn er eigenlijk een aantal bots die het steeds doen? Anders kunnen we misschien even een lijstje maken van de accountnames van die bots en die squelchen, dan hoor je er als het goed is niks meer van .. toch?
Account names weet k zo niet zou k ff moeten opletten maar het is wel vaak een bonedrummerXX die gezellig je game komt vol spammen. K heb het wel eens zo erg gehad dat er 5 tegelijk in m`n game kwamen :S. Wordt traden ff onmogenlijk voor een paar minuten.

Don't worry people, i`m a professional idiot

• RoD
  • Niet online

RoD

Is er ergens een lijstje oid waar op staat wat ladder-only items zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL

MarcoL

Onima@dpc

Een lijstje heb ik zo snel niet kunnen vinden maar als ik wil weten hoe "rare" een item is wat ik zoek of heb dan kijk ik meestal op d2data.net

Je kan daar complete lijsten met bv necro shields. Het staat er dan wel bij of ze ladder-only zijn of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu bezig met classic boost sorc, maar heb geen id hoe en wat :) Volgens mij doet cold het wel aardig op classic, maar ik weet niet of er in hell immunities voor zijn, dus als iemand ervaring heeft met classic boost sorc, plz vertel dan je build en je gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 16941 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:55:
Ben nu bezig met classic boost sorc, maar heb geen id hoe en wat :) Volgens mij doet cold het wel aardig op classic, maar ik weet niet of er in hell immunities voor zijn, dus als iemand ervaring heeft met classic boost sorc, plz vertel dan je build en je gear.
Dr zijn wel aardig wat immune monsters op hell voor cold, dus ik denk dat je er fire of lighting bij zult moeten doen.
Mij lukt het iig niet met alleen cold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar, als je toch alleen maar gaat boosten, dan breng je je poppetje tot voorbij diablo nightmare en dan converteren naar expansion en dan kan je toch gewoon hellforge doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Anoniem: 16941 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:02:
maar, als je toch alleen maar gaat boosten, dan breng je je poppetje tot voorbij diablo nightmare en dan converteren naar expansion en dan kan je toch gewoon hellforge doen?
je kan ze wel converten. maar dan zijn ze slayer op ladder.
Je moet eerst Duriel op hell hebben verslagen en dan pas worden ze Champion op Expansion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125756

damnnn ben ff weekje weg, dikke discussies hier :P

gezellig hoor.. :Y)

wat gaat een faith 2 skill 3 bowskill met ongeveer kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL

MarcoL

Onima@dpc

Ik ben op zoek naar een tal rashas armor en een shako.
Alleen wat zijn die dingen ongeveer waard en wat kan ik er het beste voor bieden?
Items, runes, charms??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69968

of softcore ladder:

tal armor = mal
shako = pul

ik kan me vergissen, maar het moet in de buurt zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL

MarcoL

Onima@dpc

Anoniem: 69968 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:36:
of softcore ladder:

tal armor = mal
shako = pul
Mm, dat wordt dan nog flink wat traden voordat k die runes heb (of gelijke items) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87451

whoho mensen ik heb ook m'n eerste enigma :-D
geruild voor eeen 20/17 sc :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Anoniem: 87451 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 09:15:
whoho mensen ik heb ook m'n eerste enigma :-D
geruild voor eeen 20/17 sc :-D
Heb je die sc geruild voor alleen die enigma?? Dan ben je echt flink opgelicht. Je had er wel 2x zoveel voor kunnen vangen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87451

Marrruuuk schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:13:
[...]

Heb je die sc geruild voor alleen die enigma?? Dan ben je echt flink opgelicht. Je had er wel 2x zoveel voor kunnen vangen denk ik
mwa ik vond het wel een goede deal, meeste mensen boden maar 7 ist ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Wat voor charm is dat precies?
Dadelijk vind ik er een en gooi ik 'm weer weg omdat ie in mijn ogen vrij waardeloos is.
Waar staan die cijfers dus voor?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Anoniem: 125756 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:44:
damnnn ben ff weekje weg, dikke discussies hier :P

gezellig hoor.. :Y)

wat gaat een faith 2 skill 3 bowskill met ongeveer kosten?
Die skills boeien niet.. Skills op bowazon heb je niets aan :) Je moet zoiezo lvl 15 fanatism hebben. Ben zelf wel blij met mijn 15fana/2skill 11ed +3bow Matri :)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Anoniem: 87451 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:22:
[...]

mwa ik vond het wel een goede deal, meeste mensen boden maar 7 ist ofzo
oeps, was verward met 20/5 lol, tis idd goede trade :P

@frost het is een small charm met 20 life en 17 mana. 20/5= 20 life en 5 all res

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 16:29

Row

FrostXL schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:33:
Wat voor charm is dat precies?
Dadelijk vind ik er een en gooi ik 'm weer weg omdat ie in mijn ogen vrij waardeloos is.
Waar staan die cijfers dus voor?
20 life / 17 mana == max voor sc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137692

Hallo allemaal ik ben nieuw op deze forums.

Ik heb een paar vragen.

1. Hoe zie je aan een charm dat het een Baalcharm is(lvl99)

2. Heeft iemand dat grote zwaard van de BK set nodig, ik wil er graag runes voor proberen te krijgen.

3. Wie wil er Duelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Anoniem: 137692 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 22:17:
Hallo allemaal ik ben nieuw op deze forums.
Ik heb een paar vragen.
1. Hoe zie je aan een charm dat het een Baalcharm is(lvl99)
2. Heeft iemand dat grote zwaard van de BK set nodig, ik wil er graag runes voor proberen te krijgen.
3. Wie wil er Duelen :P
hoi, en welkom ;)

1: dat kan met een Maphack(niet legaal volgens bnet :9 ) of als je zelf ziet dat baal hem laat vallen.
2: Ik denk niet dat dat gaat lukken, niet erg gewilt.
3: moi :P acc staat in me sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

@ Marrruuuk vraagje ik vroeg me af hoe je cijfers in je account naam kan invoeren (dus ook met je charcs) dat wil ik ook namelijk ...

@ Iedereen Mogguh!!

@ Admins ik zal me gedragen (excuses)

[ Voor 3% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 21-02-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Ik heb even een half jaar niet meer gespeeld, en ben net weer begonnen met een HC Ladder Necro. Merk wel dat het erg lucratief is om als de ladder al een tijdje bezig is een nieuw char eerst naar level 8 te halen zodat hij iets meer stamina heeft (moet kunnen wegrennen) maar nog niet gepked kan worden, en dan Cow games ingaan die liefst al een tijd bezig zijn. Zorg dat je iemand het portal in ziet gaan, zodat je weet dat het veilig is op dat moment, en ga sorc/necro/paladin wapens en allerhande armors verkopen. Niemand is in de waardeloze troep geinteresseerd, dus je kan zonder enig probleem er tonnen mee verdienen om te gamblen en equipment mee te kopen.

Bovendien, als je een redelijk bedrag hebt maar nog wel laag level bent kan je als Necro met wat geluk een +3 Skeleton Mastery +3 Raise Skeleton stafje kopen in Act 1, dat helpt ERG veel :) (En af en toe valt er ook een leuk newbie necro hoofdje in het cow level). Wat Super heal potions zijn nooit weg op HC, weet je tenminste zeker dat je meteen weer vol zit. Ook laten ze de middelmatige gems en runes meestal liggen, dus als je dan een 3 socketted platemail oppakt kan je daar met 3 El runes een leuk 110 defense 30 str requirement armor van maken. Of een nog beter armor voor je (toekomstige) hireling. En natuurlijk een Eld Eld Eld (ethereal) poleaxe voor hem :)

Gewoon voor het geval dat het misgaat af en toe geld en de beste items naar een ander char overzetten, alsook een tweede necro staff en shield. Werkt natuurlijk niet 2 minuten na ladder reset, maar zodra er cow games zijn zit je gebeiteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

BoY-z0nDeRMaN schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:32:
@ Marrruuuk vraagje ik vroeg me af hoe je cijfers in je account naam kan invoeren (dus ook met je charcs) dat wil ik ook namelijk ...
@ Iedereen Mogguh!!
goedemorgen :)
in je acc naam kan je alles gwn invoeren hoor, maar met char names lukt dat alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

heeft er iemad SCL
-------
Cow King's Hide
Studded Leather
-------
voor trade??

(heb ik de set compleet namelijk) best rlx voor low lvl net als sigon maarja sigon heb ik al en cow king set geeft lekker veel mf en static dus ja... graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ok, ik heb net een Griswold's plate gevonden, heeft iemand enig idee wat die waard is?
Hij is 3 socket, dus kan ik er runes instoppen zodat ie "enigma" wordt toch? of kan dat niet met set items?

Mocht het kunnen, hoe kan ik het beste aan die runes komen? vinden of traden? het liefst ga ik proberen ze zelf te vinden, maar ik weet niet hoe reëel het is dat ik ze snel vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zon Baalcharm cuben werkt niet echt goed bij mij, 40 Pg erdoorheen gejaagd en khad 1 martial arts skiller met 23% gold die ik gelijk weer verder gecubed heb, verder zat er niks tussen:(. Als iemand nog 40 Pgems heeft voor een um zeg het dan even tegen mij whisperen of zoiets, mijn account is: Appeltje-Eitje op SCL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry ik ben nieuw en weet niet hoe ik mijn post edit, maar dit even naar deman met het griswold harnas.

1. Je kunt geen runewords in Set, Magic, Rare of Unique items maken, dus ook niet in je Griswold harnas.
2. Het Griswold harnas is niet zo heel veel waard, ik schat rond de Ko rune op SCL.
3. Griswold Armor heeft altijd 3 sockets dus daar hoef je niet echt blij mee te zijn:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

true true, maar goed

[O]
War Traveler 46% mf
Vampire Gaze 6 8, 8 6 en nog wat ???:\
Guardian Angel 189%
Arreat's Face (Unid)
Necro Summon skiller + 2x life
Necro Summon skiller + dex
Bow skiller
Martial skiller
Metalgrid amu
Skullders (non eth)
Shako + Ptopaz
Oculus
Gore riders
Eth Titans 150%
en more....

[N]
Runes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

120 Gems genaaid met cuben, 1 martial skiller verdergeen resultaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

ja best minders ja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, 160 Pgems.. Ik was al niet een van de rijkste, nu hebbik in total al 4 Um runes verpest. Wat moet ik eigenlijk verwachten van dat cuben?? Ik heb tot nu toe al 3 martial skillers en 1 summoning skiller gecubed en weer doorgecubed, maar ik hoop eigenlijk op een Pc skiller ofzow, of een skiller met life erop wat niet lijkt te lukken. Wat zijn de kansen op die dingen? Aan hoeveel Pgems moet ik denken om zoiets te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hoe komen jullie aan al die goeie items? vinden jullie die? en na hoeveel Baalruns vind je dan iets? het meest waardevolle wat ik ooit gevonden heb is dus die Griswold's plate :/
Waardevolle runes heb ik helemaal nog nooit gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

BoY-z0nDeRMaN schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:16:
true true, maar goed

[O]
Guardian Angel 189%

[N]
Runes
Ruil je die GA tegen een um rune?
Of wordt deze niet tot de hoge runes gerekend?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

zal ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

nou ik ruil em wel voor um

hopen dat me internet 't thuis doet anders moet je wat geduld hebben (excuses)...
als ik binnen 2 uur niets van me heb laten horen op 't forum kan dat zijn door:

1. dood
2. sex
3. diablo spelen (account: el_dodot)
4. geen internet.... ("reageer ik zo snel mogelijk, waarschijnlijk morgen op me werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
Om eerlijk te zijn is Um een beetje overpriced voor Guardian Angel, standaard prijs is zo'n beetje Pul en op het Battlenet trade forum wordt er al een 197% aangeboden voor 10 PGems.

@RoD : als je veel speelt vind je vanzelf wel betere items en veel lagere, maar toch wel goede, items kan je ruilen voor PGems, dus alle flawless en perfect gems moet je oppakken en bewaren.
Om rijk te worden moet je dan verder veel MagicFind runs doen voor items of veel Runerushes voor runes, maar voor Runerushes zijn meerdere pc's eigenlijk wel nodig zodat je jezelf snel kan boosten.

@Appeltje-Eitje : weet je zeker dat het een Baal grand charm is? Zoals al eerder gezegd via Maphack of zelf gevonden?
Verder moet je gewoon pure mazzel hebben en kan het heel lang of heel kort duren. Ik heb wel eens een zooitje pgems geruild met iemand en voordat ik de tradegame uit was had hij al een Trapskiller met 42 Life gerold :o
En niet alleen skillers met hoge life zijn veel waard, maar ook Life met veel Max Damage en Attack Rating, moet je maar op de blizzard site kijken wat de maximale hoogste waardes zijn want perfecte zijn helemaal veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
_RoD_ schreef op maandag 21 februari 2005 @ 15:50:
Ok, ik heb net een Griswold's plate gevonden, heeft iemand enig idee wat die waard is?
Hij is 3 socket, dus kan ik er runes instoppen zodat ie "enigma" wordt toch? of kan dat niet met set items?

Mocht het kunnen, hoe kan ik het beste aan die runes komen? vinden of traden? het liefst ga ik proberen ze zelf te vinden, maar ik weet niet hoe reëel het is dat ik ze snel vind...
de kans dat je zelf de runes voor een enigma vind is nihil (behalve die ith dan ;p)
ik heb na een jaar 1.10 gespeeld te hebben er geeneen gevonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zeker een Baalcharm gebruikt, ik had in mijn MH nog die optie aangezet en weet zeker dat het klopt, omdat ik nog bij andere charms die ik heb gekeken had en daar stonde dingen als lvl88,lvl 86, etc.

Als iemand dus nog veel perfect gems heeft, zeg het dan even, ik ruil runes ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Ik heb op het moment 26 perf gems te trade. Wat voor rune zou ik hiervoor voor kunnen krijgen?
Tellen skulls eigenlijk ook mee als gems? Zo nee dan heb ik 24 perf gems...

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

FrostXL schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:01:
Ik heb op het moment 26 perf gems te trade. Wat voor rune zou ik hiervoor voor kunnen krijgen?
ja skulls zijn ook gems. ik geef er iig een Pul voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

@RoD : als je veel speelt vind je vanzelf wel betere items en veel lagere, maar toch wel goede, items kan je ruilen voor PGems, dus alle flawless en perfect gems moet je oppakken en bewaren.
Om rijk te worden moet je dan verder veel MagicFind runs doen voor items of veel Runerushes voor runes, maar voor Runerushes zijn meerdere pc's eigenlijk wel nodig zodat je jezelf snel kan boosten.
Waarom zijn hier meerdere pc's voor nodig? om het MF gehalte wat op te krikken? en waar kan ik dan het beste runes zoeken?

Ik zie trouwens ook op veel plekken dat men spreekt over een MF Sorc, waarom zijn het altijd Sorc's?

(sorry als ik teveel vraag :+ )

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 21-02-2005 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_RoD_ schreef op maandag 21 februari 2005 @ 22:07:
[...]

Waarom zijn hier meerdere pc's voor nodig? om het MF gehalte wat op te krikken? en waar kan ik dan het beste runes zoeken?

Ik zie trouwens ook op veel plekken dat men spreekt over een MF Sorc, waarom zijn het altijd Sorc's?

sorc kan teleen en is redelijk goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
[...]

*knip*
Wat hij beschreef was een nieuw character zo snel mogelijk naar Hell Act 4 hellforge rushen om vervolgens de runes er af te halen :). Om je char dus te rushen heb je eigenlijk 2 pc's nodig, of een goede vriend die je vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
FrostXL schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:01:
Normaal gesproken is het iets van 25 pgems voor Pul; 40 pgems voor Um; 65 pgems voor Mal en 120 pgems voor Ist.
En 40 Perfect Amethysts zijn dan weer Mal waard want die worden gebruikt om Amulets te craften.
[...]

Geeft niets hoor, dat valt nog best wel mee als je ziet wat er allemaal op de chat channels gevraagd wordt.

Runerushes zijn ervoor om snel een karakter naar de Hell Hellforge quest te brengen want daar heb je goede kans op een hoge rune (tot Gul). Meerdere pc's is dan handig omdat je dan zelf met een hoog character een laag character door de acts heen kan helpen. Met 1 pc ben je afhankelijk van andere mensen die je willen helpen.

Het zijn bijna altijd MF sorcs omdat goede items voor een sorc ook vaak al standaard veel MF geven en een Sorc killed met haar spells en niet met de items. Een barb moet bijvoorbeeld een vreselijk goed zwaard hebben om nog iets te kunnen killen op Hell en een sorc kan bijv een "slap" 6-isted crystal sword vasthouden met 180% MF en nog van alles killen met haar blizzard.
En kunnen teleporteren is ook heel erg makkelijk en snel.

[ Voor 1% gewijzigd door Lister op 21-02-2005 23:39 . Reden: Te laat, wat ze hierboven zeggen dus ;P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lister schreef op maandag 21 februari 2005 @ 23:38:
Lister wijzigde dit bericht 21-02-2005 23:39 (1%)
Reden: Te laat, wat ze hierboven zeggen dus ;P
ik was sneller >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Ik wil wel m'n gems ruilen tegen een pul, iemand contact me maar op *martijn8 of *martijn9 :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Spelen er nog veel HC hier trouwens? Ik zie minder PKers dan in de eerste weken/maanden na de ladder reset, maar ik heb nog wel lagbursts gehad die me hadden gesloopt als ik niet Necro was geweest... Heb dankzij poison midden in een kamer vol gewone en ranged critters met maar 1 health gestaan, maar overleefde het dankzij mijn skeletons en full heal potions.

Ben gisteren vooral bezig geweest met een mule geld laten verzamelen en items zoeken, maar behalve een ethereal gothic plate (met een waardeloze roll bij imbue) heb ik niets gevonden. Ook gamblen levert niets op op het moment.

Wie moet je allemaal voor uitkijken behalve de KP groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Frost nog Guardian Angel nodig ???
me ineternet doet 't weer dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

speel nog geen hardcore, volgende ladder reset begin ik er aan.

[ Voor 79% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 22-02-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Is er al bekend wanneer de volgende ladder reset komt? Ten tijde van de ladder reset afgelopen zomer werd er gespeculeerd over februari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil een merc voor me hammerdin, maar euh nadat ik een rogue had die na 2 sec op hell dood was, nam ik een barbarian, die draagt nu tals armor gf en gaze, maar ook hij gaat nogal rap dood bij baal. Nu zat ik te denken aan een a2 nm offensive merc, maar ik weet niet of die baal kunnen overleven. Heeft 1 van jullie een merc die baal hell overleeft? 50k voor res kosten elke keer tikt nogal aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

wow das snel :> voorbij 8)7

maarja geen idee om antwoord te geven... hoop niet al te snel wil nog genieten van me enigma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

BoY-z0nDeRMaN schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:57:
Frost nog Guardian Angel nodig ???
me ineternet doet 't weer dus....
Ik ben nu online, whisper dus maar ff.
Account naam staat een paar posts hierboven.
Anoniem: 16941 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:58:
Ik wil een merc voor me hammerdin, maar euh nadat ik een rogue had die na 2 sec op hell dood was, nam ik een barbarian, die draagt nu tals armor gf en gaze, maar ook hij gaat nogal rap dood bij baal. Nu zat ik te denken aan een a2 nm offensive merc, maar ik weet niet of die baal kunnen overleven. Heeft 1 van jullie een merc die baal hell overleeft? 50k voor res kosten elke keer tikt nogal aan :)
Ik heb bij m'n hammerdin een freeze merc met een duriels shell/bonehew/tallrashes muts en deze kan goed hell in z'n eentje overleven alhoewel hij zelf niet veel dmg doet. Hij is btw lvl 85 en heeft alles resis max.

[ Voor 58% gewijzigd door FrostXL op 22-02-2005 14:03 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Anoniem: 16941 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:58:
die van mij overleefd 't aardig soms gaat ie dood als lister goed gecursed of extra fast is ofzo
komt door Stone runeword armor die ik hem gegeven heb (4 socks HOOG Defence)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

FrostXL schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:59:
[...]

Ik ben nu online, whisper dus maar ff.
Account naam staat een paar posts hierboven.
ehm ik zit nu op me werk dus kan het w88 tot vanaf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

BoY-z0nDeRMaN schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:02:
[...]

ehm ik zit nu op me werk dus kan het w88 tot vanaf ?
Is goed, wat is je account naam?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

staat in me signature (el_dodot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zoek een eth 220% (perfect dus) shaftstop, iemand eentje over? :)
Wat zou dit kosten op trade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Heb net de nieuwe runewords gezien (waren nog niet allemaal bekend toen ik stopte), zitten Spirit en Insight er serieus in??

Tal + Thul + Ort + Amn voor +2 all skills, en zowel wapen als schild... Da's meteen +4 all skills voor erg lage levels!

En dan nog Ral + Tir + Tal + Sol voor een level 27 merc wapen met leuke damage bonussen en Meditation aura... Perfect voor een Necro's merc, die dan genoeg mana regen krijgt om zonder problemen continue Decrepify en zo te kunnen casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zitten er echt in ja:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Ik heb nog even twee vraagjes:
-Hoe kan ik een armor upgraden, dus als ik straks m'n GA heb hoe ik hem kan upgraden
-Wat kan ik het beste in de sockets van de bonehew van m'n merc zetten? Shael? Amn? Ist?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

http://www.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml

ehm ik heb 2x amn bij mijn merc ik vind ist zonde kan je beter sparen en enigma voor ruilen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik had geloof ik amn en shael erin, die upgrade voor unique armor excep --> elite is pul+lum+p.amythystdsfhhjdsfe ofzo :)

Edit: niet dus, beetje dom van mij tis ko+lem+p.diamond

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 16941 op 22-02-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Anoniem: 16941 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:43:
ik had geloof ik amn en shael erin, die upgrade voor unique armor excep --> elite is pul+lum+p.amythystdsfhhjdsfe ofzo :)

Edit: niet dus, beetje dom van mij tis ko+lem+p.diamond
Dat had ik idd ook al gevonden, iemand die toevallig een ko of lem te trade heeft? :p

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
FrostXL schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:11:
Ik heb nog even twee vraagjes:
-Hoe kan ik een armor upgraden, dus als ik straks m'n GA heb hoe ik hem kan upgraden
-Wat kan ik het beste in de sockets van de bonehew van m'n merc zetten? Shael? Amn? Ist?
Let wel op dat een upgraded GA een forse strength requirement heeft, dat je niet opeens tekort komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skyclad schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:37:
Heb net de nieuwe runewords gezien (waren nog niet allemaal bekend toen ik stopte), zitten Spirit en Insight er serieus in??

Tal + Thul + Ort + Amn voor +2 all skills, en zowel wapen als schild... Da's meteen +4 all skills voor erg lage levels!

En dan nog Ral + Tir + Tal + Sol voor een level 27 merc wapen met leuke damage bonussen en Meditation aura... Perfect voor een Necro's merc, die dan genoeg mana regen krijgt om zonder problemen continue Decrepify en zo te kunnen casten.
je hebt fortitude en faith nog niet gezien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb een Pierre Tombale Couant Partizan en een Champion Axe met ongeveer 260% enhanced damage en 2 sockets.
Ik gebruik de Partizan met mn Barbarian, dus krijg 3 bij alle skills.
Alleen die Champion Axe geeft me meer damage, maar heeft verder niet alle bonussen die die Partizan me geeft.

Welk wapen moet ik volgens jullie gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL

MarcoL

Onima@dpc

_RoD_ schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:13:
Ik heb een Pierre Tombale Couant Partizan en een Champion Axe met ongeveer 260% enhanced damage en 2 sockets.
Alleen die Champion Axe geeft me meer damage, maar heeft verder niet alle bonussen die die Partizan me geeft.

Je kan nog kijken naar de weaponspeed en zo. Maar ik zou eigenlijk gaan met het wapen wat jou het beste "knok-gevoel" geeft. Zeg dus maar gerust waar je het beste overweg mee kan.
Als je dat niks uitmaakt kun je gewoon gaan voor het item waar je het meeste damage mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

_RoD_ schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:13:

Ik denk dat als je whirlwind gebruikt je beter voor de partizan kan gaan omdat deze een groter bereik heeft, als je als berserk je hoofd-aanval-skill hebt kan je beter de axe pakken omdat je hier waar schijnlijk een hogere attack speed hebt.
Wel zou ik als ik jouw was focussen op 1 soort wapen en deze ook een paar punten in stoppen bij je combat masteries.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

FrostXL schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:32:
[...]

Ik denk dat als je whirlwind gebruikt je beter voor de partizan kan gaan omdat deze een groter bereik heeft, als je als berserk je hoofd-aanval-skill hebt kan je beter de axe pakken omdat je hier waar schijnlijk een hogere attack speed hebt.
Wel zou ik als ik jouw was focussen op 1 soort wapen en deze ook een paar punten in stoppen bij je combat masteries.
Ja, ik ben ook van plan om te gaan focussen op 1 wapen, maar ik weet dus nog niet welke :P
Het voordeel van die Partizan is weer, dat ie 7% mana steal heeft, zodat ik steeds Leap Attack achter elkaar kan doen (hoge damage bonus) en zo weer hoge damage heb.

Die axe is idd sneller, maar het scheelt wel weer 3 skill points bij alles... hmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Frost moet je wel je account geven ...
ik ben al ff online en moet morgen weer werken dus verslaafde zeg ff wat D2Account el_ dodot voor die Guardian Angel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 125756 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 20:49:
[...]

je hebt fortitude en faith nog niet gezien??
Heb ze gezien, maar heb eerder voor die andere 2 de runes, en met mijn geluk duurt dat ook nog even :P

Edit: Heb nog nooit een rune hoger dan Um gevonden, dus de kans dat ik opeens op HC Lo, laat staan zowel Ohm als Jah vind is niet erg groot.

[ Voor 21% gewijzigd door Skyclad op 23-02-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 14:49

Fuelke

Forza Ferrari

BoY-z0nDeRMaN: Hierbij het dringende verzoek om het posten van nutteloze dingen achterwege te laten, en meer gebruik te maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif knop!

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL

MarcoL

Onima@dpc

Skyclad schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 08:58:
[...]

Heb ze gezien, maar heb eerder voor die andere 2 de runes, en met mijn geluk duurt dat ook nog even :P

Edit: Heb nog nooit een rune hoger dan Um gevonden, dus de kans dat ik opeens op HC Lo, laat staan zowel Ohm als Jah vind is niet erg groot.
Het hoogste wat ik ooit heb gevonden is een gul maar ja, ik doe dan ook vooral mf runes op meppie.

Iemand nog adviezen waar je nog meer goed kan mf runnen? meppi dropt nm niet echt zo erg veel (bij mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
MarcoL schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:11:
[...]

Het hoogste wat ik ooit heb gevonden is een gul maar ja, ik doe dan ook vooral mf runes op meppie.

Iemand nog adviezen waar je nog meer goed kan mf runnen? meppi dropt nm niet echt zo erg veel (bij mij dan)
Op Hell niveau De Pit (Act 1, gebied voor outer cloister), heeft hetzelfde level monsters als River of Flames en Worldstone keep, maar zijn wel iets makkelijker :)

Edit: http://home.t-online.de/h.../D2X_110_MF_Guide_ENG.htm

MF Guide die ook in de OP genoemd wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door Skyclad op 23-02-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

meeste kans op items is act 5 en act2 Ancient tunnels dat soort plekken want daar zijn veel Super Unique Monsters dus meer kans...

meeste kans is bij bosses (andy, duriel, meph, dia, baal)

[ Voor 40% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 23-02-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

FrostXL ik was aan't duelen srry ik ben tot 0:00 online hij is 185% btw (Guardian Angel)

[ Voor 17% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 24-02-2005 09:16 ]

• Hercul3s
Klein vraagje: waarom is Tyrael's Might zoveel waard volgens de prijslijst? Als ik hem opzoek is het helemaal niet zo'n super goede armor of ligt dat aan mij?

Prijslijst: Tyrael's Might = 5-10 High Runes if u EBAY IT! =) (Around 60euro)

• Skyclad
Hercul3s schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 12:23:
Klein vraagje: waarom is Tyrael's Might zoveel waard volgens de prijslijst? Als ik hem opzoek is het helemaal niet zo'n super goede armor of ligt dat aan mij?

Prijslijst: Tyrael's Might = 5-10 High Runes if u EBAY IT! =) (Around 60euro)
Bijna niet te vinden, en
Requirements -100%
:P

Edit: Btw, bij de '< level 9' cow runs die ik doe heb ik gisteren een rare circlet opgepakt die iedereen over het hoofd had gezien... Bleek de volgende stats te hebben:

+1 to Fire skills (Sorceress only)
20% Faster Run/Walk
56 to Life
16% to Lightning resist
30% to Poison resist
Level 22 requirement

:D

[ Voor 29% gewijzigd door Skyclad op 24-02-2005 12:44 ]

• Hercul3s
Skyclad schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 12:41:
[...]

Bijna niet te vinden, en
[Requirements -100%]
:P
Ah, ik dacht al, wat vreemd dat er geen req's bij staan, maar dat is het dus. Jammer dat je wel lvl 84 moet zijn, anders kon je mooi een lvl 1 ventje er mee opzadelen, altijd leuk :D.
Edit: Btw, bij de '< level 9' cow runs die ik doe heb ik gisteren een rare circlet opgepakt die iedereen over het hoofd had gezien... Bleek de volgende stats te hebben:

+1 to Fire skills (Sorceress only)
20% Faster Run/Walk
56 to Life
16% to Lightning resist
30% to Poison resist
Level 22 requirement

:D
Grappige circlet idd :).

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

iemand nog items nodig voor trade ??
ik heb wat over ....

reageer aub je weet maar nooit.. misschien heb ik 't :9

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.